28/2/15

Βαρουφάκης: Βεβαίως και υπάρχει διαφωνία με τον Λαφαζάνη, εγώ διαφωνώ και με τον εαυτό μου

«Δεν ήθελα να γίνω υπουργός Οικονομικών» είπε
Οι έντονες διαφωνίες, εμένα με τρέφουν - Ο Ντάισελμπλουμ μου είπε: «Μόλις σκότωσες την τρόικα» και του απάντησα: «Τιμή μου, αφού μου ξέφυγε ένα... ουάου»
Στις σχέσεις του με τον υπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτη Λαφαζάνη αναφέρθηκε σε πρωινή του συνέντευξη ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης.

Ο ίδιος επιβεβαίωσε: «Προφανώς και υπάρχει μια διαφορά. Εγώ διαφωνώ και με τον εαυτό μου. Οι έντονες διαφωνίες, άλλωστε, εμένα με τρέφουν».

Κάνει δε αναφορά και στο γνωστό πολυσυζητημένο διάλογο με τον Γερούν Ντάισελμπλουμ, λέγοντας ότι ο πρόεδρος του Eurogroup του είπε θυμωμένος στο αφτί: Μόλις σκότωσες την τρόικα, με τον Γιάνη Βαρουφάκη να του απαντά: «Τιμή μου». Ο υπουργός Οικονομικών δεν δίστασε να εκμυστηρευτεί: «Βέβαια, μου ξέφυγε και ένα "ουάου" στην αρχή».

Τέλος, ο υπουργός Οικονομικών εκμυστηρεύθηκε πως ο Αλέξης Τσίπρας του πρότεινε τη θέση του υπουργού Οικονομικών τον περασμένο Νοέμβριο, «όμως εγώ δεν ήθελα καθόλου. Τόσα χρόνια λεω την άποψή μου για το πώς πρέπει να λειτουργεί η οικονομία στην Ελλάδα, ήρθε λοιπόν η ώρα που μου είπαν: Κάνε όσα λες» κατέληξε.
Πρώτο Θέμα

4 σχόλια:

  1. Ὁ πολύς αὐτοσαρκασμός εἶναι παρεξηγήσιμος. Πολλοί ἄνθρωποι, πού ἦσαν πάντα "συγκροτημένοι" δέν τό καταλαβαίνουν καί τό παρερμηνεύουν.
    Ἐκεῖνο πού ὅλους μᾶς ἀνησυχεῖ ὅμως, εἶναι ὄτι ἡ πολιτική πού εἶναι ἡ πιό σοβαρή ὑπόθεση στην οποία δέν συγχωροῦνται οὔτε λάθη, οὔτε κάν ἀβλεψίες, στην Εὐρώπη πολύ και στήν Ἑλλάδα ἀσυγκρίτως περισσότερο ἀσκεῖται μέ σοβαροφανῆ καί μέ παράλογο τρόπο.
    Τό ὅτι κάποιος δέν εἶναι σοβαροφανής, δέν σημαίνει ὅτι εἶναι καί σοβαρός. Μπορεῖ δε και νά γελοιοποιηθεί εὔκολα ἀπό ἀντιπάλους.
    Γιά τόν παραλογισμό εἶναι τό πρόβλημα.
    Ἀκόμη καί μέ ἀλήθειες, οἱ κακοήθεις τῆς ..."βουλησιαρχίας" (βλ. ἀδηφαγίας) δεν πείθονται. Μέχρις ἑνός σημείου, τούς "νικᾶς" ἐπικοινωνακά φερόμενος ὡς ταῦρος ἐν ὑαλοπωλείῳ. Ἀπό ἕνα σημεῖο ὅμως καί πέρα, μεταξύ δύο παραλογισμῶν πού δέν συνενοοῦνται, ἐπικρατεῖ ὁ ἰσχυρότερος.

    Καί ἡ πολλή λογική, παραλογισμός εἶναι. Πότε;Ὄταν δέν τήν δέχεται ὁ ἄλλος.

    Τότε , ἄν διαφωνεῖς ἀκόμη , ἀκόμη καί μέ τόν ἑαυτό σου, ἀναλαμβάνεις τήν εὐθύνη τῶν πράξεών σου, ἐξέρχεσαι τῆς ἐφηβικῆς ἠλικίας καί κάνεις την πιό ἀπίθανη κίνηση (όχι κολοτούμπα, πρςο Θεοῦ!) : Παύεις νά στηρίζεσαι στίς δικές σου δυνάμεις. Μαθαίνεις νά συμβουλεύεσαι καί νά συναποφασίζεις χωρίς φανφάρες. Καί νά ἀνθίστασαι - ΕΦ'ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ που σοῦ εἶναι ἐφικτό. Ἐφικτό, ὄχι ἀντικειμενικά! Οὔτε ἰδιοτελῶς ἤ ὑποκειμενικά....Διότι, τό ἐφικτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ προσδιορίσιμο ἐξ ἀρχῆς. Εἶναι ἀνοικτό.
    Ἀνοικτό μέν, ἀλλά ὄχι στήν τύχη. Ὁ νοῶν νοείτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «Δεν ήθελα να γίνω υπουργός Οικονομικών» είπε...
    Μά φίλτατε, δέν ἔχει σημασία τί θέλατε .ἤ τί θά θέλετε.
    Θά ἦταν ὀλέθριο όντας Ὑπουργός νά θέλετε νά φύγῃ τό βάρος τῆς ὑπουργοποιήσεως ἀπό πάνω σας, καί εἴτε νά μένετε Ὑπουργός παρά ταῦτα, είτε νά φύγετε ἀκαίρως γιά τέτοιο λόγο καί μόνον.
    Διότι, σημασία ἔχει τί κάνετε. Σέ αὐτό ἔχετε τήν εὐθύνη. ΕΥΘΥΝΗ. Ἔρρωσθε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ αγαπητέ, ήθελε δεν ήθελε ανέλαβε την ευθύνη. Από την στιγμή που την ανέλαβε είναι το λιγότερο ανώριμο το να το "παίζει" άνετος στις πλάτες των άλλων.

      Διαγραφή
    2. Φίλτατοι,
      Είναι οφθαλμοφανές ότι οι την ανάλυση κάμνοντας, δεν έχουν αντιληφτεί την διαφορά μεταξύ του «πάμε με το σταυρό στο χέρι και στο ερχόμαστε με τον κεραυνό στο χέρι»
      Πρέπει ν’ αντληθούν ότι η ασυδοσία των δανειστών εργάζεται έκτος των ορίων της ηθικής, της ηθικής πάνω στην οποία βασίζεται η ΕΕ. Το ραγιάδικο «σφάξε Αγά μου ν’ αγιάσω» τέλειωσε, και δεν ανεχόμαστε να μας βρίζουν μ’ ευγενικούς τρόπους.
      Οι γράφοντες ν’ αποβάλουν τον υποδουλοτικό ραγιαδισμό, έναν ραγιαδισμό που κατατρέχει την κοινωνία μας από τα χρόνια της Τουρκοκρατίας.
      Πάντοτε Φιλικά
      Ευάγγελος Αρκάς

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.