26/3/15

ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ … Η «ΕΡΩΤΙΑΡΑ»

Σημ. Αφιερωμένο στον αυτοκτονικό Εθνομηδενισμό αλλά και στον χαρισματικό νέο πρωθυπουργό μας και τις περί Διαφωτισμού δηλώσεις του.
Παναγιώτης Ήφαιστος  (πρωτοδημοσιεύτηκε στα ΝΕΑ, ημ. 30.3.2002)
Μιλούσε καλά ελληνικά ο Κολοκοτρώνης;
Ήταν… ερωτομανής η Μπουμπουλίνα; 
Το κρυφό σχολειό υπήρξε ή αποτελεί επινόημα του Γύζη; 
Αυτά και πολλά, λοιπόν, αποτελούν το μέγα θέμα πολυσέλιδων «αναλύσεων» την παραμονή της επετείου του αγώνα ελευθερίας-ανεξαρτησίας των Ελλήνων.

Με περισσή σοφιστεία, επίσης, μας πληροφορούν πως ο αγώνας για συλλογική ελευθερία των Ελλήνων ήταν περίπου σύμπραξη αλητών που ήσαν αγαπημένα παιδιά των ιμπεριαλιστικών μεγάλων δυνάμεων και πως όλοι αυτοί οι άθλιοι συνωμότησαν κατά του αγαθού Οθωμανικού κράτους που αγαθοεργά μοίραζε σε έλληνες προνόμια και ωφελήματα στους άθλιους εξεγερμένους έλληνες. Γιατί εξάλλου να απορούμε για το παιδομάζωμα; Οι αγαθοί τούρκοι απλώς στρατολογούσαν λόγω κάποιου ανατολίτικου εθίμου παιδιά από την Βαλκάνια.
bouboulina2 
Γι’ αυτούς και αρκετούς άλλους λόγους, λοιπόν, και για να υιοθετηθεί μια νέα μέθοδος επίλυσης διαφορών με τη γείτονα Τουρκία, θα πρέπει να διαγράψουμε τις ιστορικές μας αναμνήσεις, να απονευρωθούμε συνειδησιακά από το εθνικιστικό νεύρο που μας εμφύσησαν ψευτο-ιστορικοί όπως ο Παπαρηγόπουλος και πολλοί άλλοι και να αφαιρέσουμε κάθε αναφορά για σουβλίσματα, σφαγιασμούς, βιασμούς και παιδομαζώματα. Άσε που ο Ρήγας Βελεστινλής θα πρέπει να έπασχε από … παράκρουση αφού έβλεπε τόσους πολλούς Έλληνες ώστε να θέλει να δημιουργήσει την «Ελληνική Δημοκρατία».

Έλεος … Ο σχολιασμός τέτοιων ακατανίκητων γνωμών, ασφαλώς, θα ήταν περιττός αν αυτό το στοχαστικό δηλητήριο δεν επιδρούσε πάνω σε εκατοντάδες χιλιάδες ανυποψίαστους αναγνώστες, παραμονή μάλιστα της εθνικής επετείου ανεξαρτησίας. Εάν επίσης συχνά στα Ελληνικά μέσα ενημέρωσης αλλά και σε πανεπιστήμια διδάσκονται ιστορικά ανέκδοτα και διαστρεμμένα θεωρήματα που αντιβαίνουν στην οντολογία. Γιατί η διαχρονικότητα της Ελληνικότητας και των πολιτικών της παραδόσεων και η επίδρασή τους πάνω σε όλα τα έθνη είναι τουλάχιστον αστείο να αμφισβητηθεί. Όπως αστείο είναι ο σημαίνων ρόλος της Ελληνικής διασποράς στην Δύση και στην Ανατολή μετά την πτώση της Βασιλεύουσας Πόλης μέχρι και της μέρες μας.

Η ιστοριογραφία δεν είναι απλή υπόθεση και ούτε θα ισχυριστώ ότι η ιστορία γράφεται εύκολα. Ίσως και να αμφισβητώ θεμελιακά την δυνατότητα μεγάλων ιστορικών ερμηνειών εμμένοντας στην θέση ότι μπορούμε να μιλάμε μόνο για τον προσανατολισμό της ιστορικής κίνησης, για τα μεγάλα γεγονότα και τα αποτυπώματα που μαρτυρούν ύπαρξη οντολογίας. Τα ανθρωπολογικά και πολιτικά αποτυπώματα, τα μνημεία που μαρτυρούν τον πολιτισμό, τα γραπτά που περιγράφουν την πολιτική συγκρότηση και το σύνολο των ανεξίτηλων πολιτικών παραδόσεων η αμφισβήτηση των οποίων αναιρεί προγραμματικά κάθε ιστορικό εγχείρημα. Ο βιασμός της κοινής λογικής και γεγονότων που καταμαρτυρούνται διϋποκειμενικά, εξάλλου, είναι αυτοκτονικός Έτσι σκέφτεται όποιος τουλάχιστον κατανόησε την ανεπανάληπτη επιστημολογία του Θουκυδίδη ή τον EdwardH. Carr στο εμβληματικό του «What’sHistory». Τρία μόνο σύντομα σχόλια.

Πρώτον, ακόμη και γυμνασιόπαιδες γνωρίζουν πως το κονσέρτο των μεγάλων δυνάμεων δεν ευνοούσε τις επαναστάσεις υπόδουλων λαών του 18ου αιώνα. Γνωρίζουν επίσης πως η σταδιακή αλλαγή στάσης των μεγάλων δυνάμεων απέναντι στην ελληνική επανάσταση ήταν αποτέλεσμα πολλών παραγόντων, μεταξύ άλλων, της μετεξέλιξης της ίδιας της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, των τετελεσμένων που δημιουργούσε ο αγώνας ελευθερίας των ίδιων των Ελλήνων, οι πιέσεις διανοουμένων του διαφωτισμού, ανακατανομές ισχύος μεταξύ των μεγάλων δυνάμεων και αλλαγές στρατηγικών, ιδιαίτερα της Μεγάλης Βρετανίας.

Δεύτερον, ακόμη και γυμνασιόπαιδες γνωρίζουν ή πρέπει να γνωρίζουν εάν δεν καταπλακώθηκαν από εθνομηδενιστικές ιστοριογραφικές ανεκδοτολογίες πως η έκρηξη της ελληνικής επανάστασης ήταν αποτέλεσμα δυναμικής σύμμειξης

1) στρατηγικού σχεδιασμού πολλών επιφανών ελλήνων της ελληνικής διασποράς, 2) ξεσηκωμού αναρίθμητων αφανών ελλήνων που επιβίωσαν των αφομοιωτικών πρακτικών των Οθωμανών και 3) σύμπραξης τοπικών ηγετών των Ελληνικών κοινοτήτων και των οπλαρχηγών («αρματολών» και «κλεφτών»).

Οι γυμνασιόπαιδες γνωρίζουν, επίσης, πως οι συντελεστές του αγώνα, λόγω ακριβώς μακρόχρονης υποδούλωσης, υποτέλειας και έξυπνων οθωμανικών πολιτικών του τύπου «διαίρει και βασίλευε», αντιμετώπισαν προβλήματα ιδεολογικής συνοχής, πολιτικού συντονισμού, προδοσίες, υπερβολές, ατομικές στρατηγικές και ιδιοτελείς ενέργειες.

Αναμενόμενα δεν είναι όλα αυτά; Σε ποια επανάσταση δεν εμφανίζονται τέτοια προβλήματα; Σε τι μειώνει το μεγαλείο και την ιστορική σημασία μιας επανάστασης που πρωτοπόρησε σ’ ένα αγώνα ανεξαρτησίας-ελευθερίας-κυριαρχίας για να την ακολουθήσουν στη συνέχεια άλλοι λαοί των Βαλκανίων; Το ίδιο δεν έκαναν δεκάδες άλλες κοινωνίες στη συνέχεια όταν επαναστάτησαν κατά των αποικιοκρατών; Ήταν εν τέλει οι αξιώσεις συλλογικής ελευθερίας έγκλημα κατά αγαθών αυτοκρατορικών κρατών;

Μήπως, εν τέλει, στο ίδιο πνεύμα μαζοχιστικού αυτομαστιγώματος θα πρέπει να δεχτούμε την προπαγάνδα των Βρετανών αποικιοκρατών που ισχυρίζονται πως οι Αυξεντίου, Μάτσης και Καραολής στην Κύπρο ήταν τρομοκράτες και μανιακοί εθνικιστές;

Γιατί, εν τέλει, αυτός ο ρατσισμός; Όπως εύστοχα παρατήρησε ο Κώστας Γεωργουσόπουλος, οι επαναστάτες δεν ήταν απλοί άνθρωποι όπως ο καθένας μας;

Γιατί λοιπόν να μην ήσαν –αν ήσαν, όπως η «νέα ιστορία» θέλει να τονίζει– η Μπουμπουλίνα … «ερωτιάρα» ή «ερωτομανής» και ταυτόχρονα ηρωίδα;

Δηλαδή όσες ερωτεύονται συχνά δεν δικαιούνται να είναι ηρωίδες;

Γιατί επίσης ο Κολοκοτρώνης έπρεπε να γνωρίζει καλά ελληνικά όταν αυτός και οι προπάπποι του ήταν υπόδουλοι;

Ενοχοποιείται μήπως επειδή μολαταύτα επιβίωσε η ελληνική του συνείδηση;

Ίσως το πρόβλημα τελικά εντοπίζεται στο τελευταίο σημείο: Πολλά πλέον βιβλία –που παραπέμπονται επιτήδεια, στα οποία προσφέρονται ολοσέλιδες βιβλιοκριτικές σε έγκριτα έντυπα, στα οποία με επιπολαιότητα παραπέμπουν ακόμη και επιφανείς στοχαστές και τα οποία δηλητηριάζουν χιλιάδες φοιτητές ελληνικών πανεπιστημίων– μετατρέπονται σε αιχμή του δόρατος μιας «νέας ιστορίας» που για ποικίλους λόγους αποσκοπεί στην ακύρωση των αποτελεσμάτων της ελληνικής επανάστασης.

Για να το επιτύχει αυτό η «νέα ιστορία» συνειδητά ή ανεπίγνωστα πλέον αποσκοπεί στην συνειδησιακή απονεύρωση και στοχεύει στις ιστορικές αναμνήσεις που υποστυλώνουν το νεοελληνικό κράτος.

Εθνοκράτος το οποίο αποτελεί απότοκο των αγώνων Ελευθερίας των μελών ενός έθνους που όχι μόνο επιβίωσε επί χιλιάδες χρόνια αλλά επιπλέον επηρέασε όλα τα άλλα έθνη και τα μέλη του είχαν επαρκή συλλογική και ατομική δύναμη να παλέψουν κατά μιας απείρως ισχυρότερης δεσποτικής αυτοκρατορίας αξιώνοντας πολιτική κυριαρχία.

Τέλος, πολλοί του εθνομηδενιστικού ή του λανθάνοντος εθνομηδενιστικού κινήματος –κίνημα φορέας ιδεολογημάτων είναι που καμιά σχέση δεν έχει, εκτιμώ, με την επιστήμη– είναι φορείς συμπλεγμάτων απέναντι στην Δύση.

Αντίθετα με την Δυτική Ευρώπη, την Ελληνική Επανάσταση την έκανε μια υπαρκτή και πανίσχυρη ιστορική ανθρωπολογία με υψηλή υπόσταση πολιτικών παραδόσεων ίσαμε το Έβερεστ. Διαβάστε Ρήγα Βελεστινλή, την καθαρή του σκέψη και την αλάνθαστη θέασή του (εάν ήταν φαντασιόπληκτος και εάν δεν υπήρχε εθνική ανθρωπολογία δεν θα είχαμε Επανάσταση).

Η Ελληνική Επανάσταση δημιούργησε το κράτος. Το νεοελληνικό κράτος δεν δημιούργησε το Ελληνικό Έθνος καθότι προϋπήρχε και μάλιστα επί χιλιετίες. Αυτό δε το κράτος μετά την βαυαροκρατία συνεχίζει να τους καταστέλλει όπως περίπου ένας κατακτητής. Αντέχουμε όμως και θα επιβιώσουμε γιατί μας δίνει δύναμη ο ωκεανός των πολιτικών μας παραδόσεων.

Στην Δυτική Ευρώπη πριν και μετά το τέλος του Ρωμαιοκαθολικού Θεοκρατικού Μεσαίωνα είχαμε επί αιώνες δουλοπαροικία. Άναρθρους, ανυπόστατους κακόμοιρους δουλοπάροικους. Θυμηθείτε την Γαλλική Επανάσταση και τον «όχλο» των «ξεβράκωτων» στους οποίους τελικά έδωσαν «δικαιώματα» τα οποία έχουν μέχρι σήμερα οι απόγονοί τους (αλλά τίποτα περισσότερο). Αυτούς τους κακόμοιρους προσπαθούσαν να κάνουν πολίτες οι Διαφωτιστές πιθηκίζοντας την πολιτική θεωρία της Υψηλοτάτης Κλασικής Αρχαιότητας. Εμείς επηρεάσαμε τον Διαφωτισμό όχι αυτοί εμάς!

Οι μετά-Μεσαιωνικοί ηγεμόνες, γεωκτήμονες,φεουάρχες και το επιστρατευμένο από αυτούς φιλοσοφικό σύστημα συνέχισαν (μέχρι και σήμερα με κάποιους τρόπους) να είναι κάτοχοι των μοντερνιστικών κρατών. Επιχειρούσαν –ενίοτε όντως φιλότιμα– την ταχύρρυθμη μετατροπή τους σε πολίτες όμοιους με αυτούς της κλασικής εποχής.

Απελπισία τους κατακυρίευε γιατί τα έθνη δεν κατασκευάζονται. Τα έθνη συγκροτούνται διαχρονικά και τα κράτη που αποκτούν με αγώνες Ελευθερίας είναι υποστάσεις υπαρκτών πολιτικών παραδόσεων και πολιτικών ανθρωπολογιών οντολογικά θεμελιωμένων.

Έτσι εφηύραν τα κατασκευαστικά και μορφικά πανομοιότυπα μοντερνιστικά ιδεολογικά δόγματα τα οποία μετά τον 19ο αιώνα αν και έγιναν μεταμφιέσεις ισχύος των ηγεμονικών κρατών είναι παντελώς παρωχημένα. Παρωχημένα καθότι ανήκουν στην εποχή των δουλοπαροίκων. Συνεχίζουν εν τούτοις αυτά τα δόγματα να ταλανίζουν πολλούς. Όσοι γνωρίζουν τι εστί η «κριτική» προσέγγιση (οι καθ’ ημάς εύστοχα ονομασθέντεςεθνομηδενιστές) στην Δύση, ξέρουν ότι είναι ένα συνονθύλευμα των ορφανών όλων αυτών των ιδεολογικών δογμάτων που παραμιλούν ακατάσχετα. Στην καλύτερη περίπτωση είναι εργαλείο «softpower» αποδυνάμωσης των κοινωνιών-στόχων στις Συμπληγάδες της ηγεμονικής διαπάλης.

Οι Έλληνες πάντα υπήρχαμε, υπάρχουμε και θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε επειδή διαθέτουμε μακραίωνες πολιτικές παραδόσεις άφθαρτες και αιώνιες. Αυτές μας διαιώνισαν ως έθνος και αυτές θα μας σώσουν από το νεοελληνικό κράτος και τους ξένους εχθρούς και τους εγχώριους μεταπράτες.

Είναι επιστημονικά αξιοθρήνητο να συγκρινόμαστε με την μοντερνιστική διαδρομή της Αναγέννησης και του Διαφωτισμού όταν με αξιοθρήνητο και γενοκτονικό τρόπο επιχείρησαν να κατασκευάσουν πολιτική ανθρωπολογία που έφερε τον ρατσισμό, τις εθνοκαθάρσεις και τις γενοκτονίες. Αυτά όλα είναι ξένα με εμάς. Ξανά: Διαβάστε τον Ρήγα Βελεστινλή. Έλεος: τα κατασκευασμένα κράτη της Δύσης όσο και εάν διαθέτουν ισχυρούς διοικητικούς/μηχανισμούς είναι «νεότερα» (όχι «νεωτερικά» όπως γράφεται παραπλανητικά). Είναι άλλης τάξης κράτη που παλεύουν ακόμη να γίνουν εθνοκράτη χωρίς να είναι σίγουρο εάν θα το επιτύχουν. Καμιά σχέση με την δική μας πορεία –καθώς και μερικών άλλων ιστορικών εθνών που διαθέτουν πάμπλουτες πολιτικές παραδόσεις– έστω και εάν λόγω υπέρτερης ισχύος κατάφεραν να δημιουργήσουν δομές εξάρτησης επί του νεοελληνικού κράτους.

Ολοκληρώνω λοιπόν διερωτώμενος κατά πόσο δεν δικαιούμαστε να είμαστε ελεύθεροι-ανεξάρτητοι επειδή η Μπουμπουλίνα ήταν πολύ … ερωτιάρα. Μάλιστα, αυτό αν το πιστέψουμε υποστηρίζουν πλέον πολλοί, βοηθά την ειρήνη και σταθερότητα στις σχέσεις Ελλάδας Τουρκίας …

Για να απαντήσω με την γλώσσα μερικών αριστεροδεξιοεθνομηδενιστών που βρέθηκαν μέσα στο ίδιο καζάνι softpower της μεταψυχροπολεμικής εποχής, δεν παραβιάζονται έτσι τα … ανθρώπινα δικαιώματα και τα … προσωπικά δεδομένα της Μπουμπουλίνας;!

Άσε που με την δική τους λογική θα πρέπει να ορίσουμε μια διαβαθμισμένη ιεαρχία ερωτικών προτιμήσεων, ερωτικών διαστροφών, ερωτικών επιδόσεων και τα λοιπά, και σε αυτή την βάση, να αποφασίζουμε την ιεραρχία των ηρώων, των αξιωματικών του στρατού, των κρατικών λειτουργών, των πολιτικών προσώπων, των επιχειρηματιών και κάθε άλλου! Τι κατάντια! Προσθέτω.

Η επιστημονικά ελλειμματική προσέγγιση της εθνομηδενιστικήςιστοριογραφικής ανεκδοτολογίας είναιόχι μόνο αυτοκαταστροφική αλλά και λογικά αβάστακτη.
facebook, ιστοσελίδα

Υστερόγραφο 26.3.2015
  1. Σημειώνω ότι αφού έφυγα από την «Ελευθεροτυπία» (για συγκεκριμένους λόγους που δεν είναι του παρόντος) έγραφα για πολλά χρόνια στην στήλη «Τρίτη Άποψη» των Νέων. Διέκοψα βασικά επειδή όπως έγραψα σε επιστολή που έστειλα τότε δεν άντεχα να συνυπάρχω σε εφημερίδες και στήλες όπου γράφονταν τόσο χαμηλού επιπέδου απόψεις. Από τότε … εισήλθα δυναμικά στο διαδίκτυο.
  2. Το τελικό κείμενο που δημοσιεύτηκε είχα προσέξει τότε ότι αφαιρέθηκαν μερικές παράγραφοι λόγω … χώρου. Μπήκαν … αποσιωπητικά. Το παρόν πρωτότυπο το ανέσυρα από το αρχείο μου και το παραθέτω εδώ όπως το είχα αποστείλει στον διευθυντή των Νέων.
  3. Τα ζητήματα της νεοτερικότητας και του μοντερνισμού, καθώς και πως εξελίχθηκαν ή συνδέονται με την Κλασική εποχή ιδιαίτερα τον Αριστοτελισμό αναλύονται στα κεφάλαια 3-5 του Π. Ήφαιστος,Κοσμοθεωρία των Εθνών, συγκρότηση και συγκράτηση των κρατών, της Ευρώπης και του κόσμου. Για σύντομη ανάλυση και απόσπασμα από το κεφάλαιο 4 του βιβλίο αυτού (στο Tο εθνοκρατοκεντρικό διεθνές σύστημα και η διαδρομή της  ανθρωποκεντρικής πολιτικής θεμελίωσης http://wp.me/p3OlPy-No).
Βλ. επίσης τις εξής παρεμβάσεις:
  • Οι Έλληνες “μπουμπουνοκέφαλοι προοδευτικοί” http://wp.me/p3OlPy-BD 
  • ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΑΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ. ΤΟ ΑΒΑΣΤΑΚΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΧΑΟΣ http://wp.me/p3OlPy-OE 
  • Φιλελευθερισμός, νεοφιλελευθερισμός, η Ελλάδα και η κρίση στην Ευρώπηhttp://wp.me/p3OlPy-sO 
  • Η ΕΞΩΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΊΤΙΆ ΤΗΣ. Το ζήτημα του διεθνισμού, πατριωτισμού, εθνικισμού και η εθνική… http://wp.me/p3OlPy-PO 
Π. Ήφαιστος – P. Ifestos
www.ifestosedu.grinfo@ifestosedu.gr
Στρατηγική Θεωρία–Κρατική Θεωρία https://www.facebook.com/groups/StrategyStateTheory/
Διεθνής πολιτική 21ος  αιώνας https://www.facebook.com/groups/InternationalPolitics21century/
Ελλάδα-Τουρκία-Κύπρος: Ανισόρροπο τρίγωνο https://www.facebook.com/groups/GreeceTurkeyCyprusImbalance/
Διαχρονική Ελληνικότητα https://www.facebook.com/groups/Ellinikotita/
Άνθρωπος, Κράτος, Κόσμος–Πολιτικός Στοχασμός https://www.facebook.com/groups/Ifestos.political.thought/
Κονδυλης Παναγιώτης– https://www.facebook.com/groups/Kondylis.Panagiotis/
Θολό βασίλειο της ΕΕ https://www.facebook.com/groups/TholoVasileioEU/
Θουκυδίδης–Πολιτικός Στοχασμός https://www.facebook.com/groups/thucydides.politikos.stoxasmos/
Μέγας Αλέξανδρος–Ιδιοφυής Στρατηγός και Στρατηλάτης https://www.facebook.com/groups/M.Alexandros/
Προσωπική σελίδα https://www.facebook.com/p.ifestos
Πολιτισμός, Περιβάλλον, Φύση, Ψάρεμα https://www.facebook.com/Ifestos.DimotisBBB
«Κοσμοθεωρία των Εθνών» https://www.facebook.com/kosmothewria.ifestos
Προσωπικό προφίλ https://www.facebook.com/panayiotis.ifestos

ΠΟΙΟΤΗΤΑ

5 σχόλια:

  1. Ὅποιος ἔχει χρήματα ὑπερασπιστὲς βρίσκει, ἀγοράζει ἐπιστημονικὲς μελέτες, ἀποκρύπτει γεγονότα κ.λπ.
    Κάθε 40 - 50 χρόνια οἱ ὑπόδουλοι ἕλληνες μετὰ τὸ 1453 ἔκαναν ἐπανάστασι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Konion

      Έχεις απόλυτο δίκαιο!

      Πράγματι, εάν διαβάσει κανείς το τετράτομο ιστορικό σύγγραμμα του Κωνσταντίνου Σάθα, ¨Τουρκοκρατούμενη Ελλάς, Η Ιστορία των Ελλήνων μετά την Άλωση", ακόμη και στην σύγχρονη του απόδοση ως "Τουρκοκρατούμενη Ελλάδα", Αθήνα, 1995, Εκδόσεις ΛΙΒΑΝΗ, θα ανατριχιάσει από τον συνεχή βομβαρδισμό ιστορικού "κοπριτισμού" ο οποίος διαχέεται από τους ως ανωτέρω αναφερόμενους (δήθεν) προοδευτικούς στα ΜΜΕ.

      Συνέχεις υπήρξαν κατά τα 400 αυτά χρόνια σκλαβιάς, οι επαναστατικές προσπάθειες των υπόδουλων Ελλήνων να απελευθερωθούν από το σφάγανο των τρομερών Οθωμανών δυναστών!

      Όταν κανείς ασχολείται πραγματικά με ιστορικά θέματα, τότε τα διάφορα ιδεολογήματά του πάνε περίπατο, ξεχνά την πολιτική του τοποθέτηση και αναφέρει μόνο τα πραγματικά γεγονότα.

      Χωρίς να τα νοθεύσει με προσωπικές δικές του ή άλλες άσχετες με το ιστορικό θέμα που πραγματεύεται και συνεπώς ανόητες δήθεν ταξικές, απόψεις!

      Φιλικά

      Ευμένης Καρδιανός

      Διαγραφή
  2. ΠΩΣ ΜΙΑ ΑΝΤΙ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΗ Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΩΣ ΑΛΗΘΕΙΑ:
    Πέντε μέ δέκα ἄρθρα ἀγνώστων γενικῶς συγγραφέων,
    σέ περιοδικά ἐπιστημονικά μέν ἀλλά δεύτερης ποιότητας καί περιορισμένης κυκλοφορίας,
    ἄρθρα, πού δέν τούς δίδει κανείς σοβαρός ἐπιστήμονας προσοχή ὡς προδήλως ἀνάξια λόγου,
    ἄρθρα μέ θέματα πού συγκλίνουν, χωρίς νά φαίνεται έξ άρχπῆς, σέ μία ΒΛΑΚΩΔΗ ἐπιστημονικοφανῆ ὑπόθεση, ἱστορική ἤ ἐπιστημονική,
    ΣΥΝ ἕνας γνωστός μέν ἀλλά διαβρωμένος ἐπιστήμονας πού ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ γιά νά κατασκευάσῃ τήν «ΣΥΝΘΕΣΗ» τῶν ἄρθρθων (ΑΡΘΡΟ-ΣΥΝΤΕΘΕΙΜΕΝΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ).

    Ὕστερα, ἕνας ἄλλος ἐπίσης διαβρωμένος καί ἐπίσης γωνστός ἐπιστήμονας, πού θά γράψῃ κατά τοῦ ἄρθρου συντεθειμένου ψεύδους, εἰκονικῶς....,
    δηλαδή μέ ἐσφαλμένη βάση τῶν ἐπιχειρημάτων του,
    μέ τά ὁποῖα ἀφίνει νά ἐννοηθῆ ὅτι ἴσως νά ἰσχύῃ μία ἀκόμη πιό ἐξωφρενική ὑπόθεση,

    ἔτσι πού σχετικά μέν εὔκολα ἀντικρούεται ἀπό τόν προηγούμενο γνωστό καί διαβρωμένο ἐπιστήμονα,
    καί ἀκολουθεῖ ...εἰκονικό κονταροκτύπημα ἐμπαθῶν ἀνταπαντήσεων.
    Ἡ ἀντιπαράθεση εἶναι ἀναγκαία, γιά νά μήν προσεχθοῦν τά ἄρθρα τῶν πραγματικῶν ἐπιστημόνων πού ἐξεγείρονται κατά τοῦ βασικοῦ συνθετικοῦ καί βλακώδους ἄρθρου μέ ἀληθινά ἐπιχειρήματα, τά ὁποῖα ἄρθρα ὁ δεύτερος διαβρωμένος ἐπιστήμονας σύντομα ἐντάσσει στήν ἐπιχειρηματολογία του παραμορφώνοντάς τα ὅσο χρειάζεται γιά νά μποροῦν νά ἀνταπαντηθοῦν πειστικά.

    Τελικά μένει κάθε ἀνυποψίαστος ἐπιστήμονας, μέ τήν ἐντύπωση ὅτι θά πρέπῃ νά ἐπιλέξῃ μεταξύ τῶν δύο "κορυφαίων" παρατάξεων τῆς εἰκονικῆς ἀντιπαραθέσεως....

    Καί ἔτσι ἔχετε τήν ... ἀμφισβήτηση τῆς φιλοπατρίας τῆς Μπουμπουλίνας, πού τά ἔδωσε ὅλα στόν ἀγῶνα τοῦ 1821 ἐπειδή τάχα, καί μόνον, ἀγαποῦσε τόν τάδε ! (μέ ἠττημένη τήν ἀντίθετη π.χ. ἐκδοχή ὅτι ἴσως νά τό ἔκανε καί ἀπό ἀπώτερη ἰδιοτέλεια!!!!),
    ἔχετε ....τήν ...δυσλεξία στά ἑλληνικά τοῦ Κολοκοτρώνη ! (μέ ἠττημένη τήν ἀντίθετη ἐκδοχή π.χ. τῆς...ἐνδεχόμενης δυσανεξίας του στά Ἑλληνικά!!!),
    καί ὅ,τι ἄλλο ἀγαπᾶ ἡ ἀρρωστημένη φαντασία ἤ στόχευση τοῦ οἱουδήποτε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το άρθρο αυτό είναι πράγματι εξαιρετικά επίκαιρο παρότι δημοσιεύτηκε 13 χρόνια πριν.
    Προς επίρρωσιν των επιχειρημάτων του γράφοντος, να αναφέρω ότι ο παππούς μου από την μάνα μου, ήρθε μετά το 1922 από την Αντιόχεια της Σελεύκειας. Δεν μιλούσε καθόλου καλά Ελληνικά, ήταν ορφανός, πάμφτωχος, αναλφάβητος, όμως είχε Ελληνική Εθνική συνείδηση και τον πόλεμο του 1940, παρουσιάστηκε ως εθελοντής, παρότι δεν έιχε καμία υποχρέωση!!
    Αναρωτήθηκα τι κράτησε άσβεστη την φλόγα της Ελληνικότητας στην ψυχή του παππού μου, στην ψυχή όλων αυτών που ξεσηκώθηκαν το 1821 και στις πάμπολες επαναστάσεις που ξέσπασαν στον Ελλαδικό χώρο πριν το 21, οι οποίοι δεν πήγαν ποτέ σχολείο.
    Η απάντηση είναι ακριβώς η αυτογνωσία της Εθνικής ταυτότητας, που προήλθε μέσα από την διατήρηση της πολιτιστικής προφορικής λαϊκής μας παράδοσης (γλώσσα, παραμύθια, χοροί, τραγούδια), η οποία μεταδίδονταν από γενιά σε γενιά. Χάρις σε αυτόν τον πολιτισμό, αφομοιώθηκαν και τα όποια ξένα φύλα που εισέβαλλαν στον Ελλαδικό χώρο.
    Στις μέρες μας δύο θέματα με προβληματίζουν έντονα.
    1. Τι είναι αυτό που ωθεί τους εθνομηδενιστές να χύνουν το δηλητήτριό τους, επιτυγχάνοντας τον σταδιακό μιθριδατισμό των Ελλήνων;
    Είναι οι διεθνιστικές τους ιδεοληψίες, ή μήπως εξυπηρετούν ξένα συμφέροντα ή και τα δύο;
    Ειρήσθω εν παρόδω να σημειώσω ότι είναι τραγωδία ο αρμόδιος υπουργός Παιδείας στο πρόσφατο διάγγελμά του, να εμφναίζεται ως υπέρμαχος της εθνοαποδομητικής προσέγγισης του 1821!!!
    2. Ποιό θα είναι το μέλλον του Ελληνισμού, όταν:
    α. Μειωνόμαστε και γερνάμε λόγω του δημογραφικού.
    β. Εισέρχονται (λαθρο)μετανάστες που λόγω των θρησκευτικών σεχταριστικών τους αντιλήψεων, δεν υπάρχει περίπτωση να αφομοιωθούν ούτε σε 30 γενιές.
    γ. Ο εθνομηδενισμός της διεθνιστικής αριστεροδεξιάς κυριαρχεί στην πνευματική ζωή της χώρας, στα σχολεία μας και στα πανεπιστήμιά μας.
    δ. Η προφορική λαϊκή παράδοση ως στοιχείο διατήρησης της εθνικής αυτογνωσίας, χάνεται. Ο Έλληνας αποχαυνώνεται από τηλεόραση, facebook, τρέχει όλη μέρα για την επιβίωση, πως να ασχοληθεί με όλα αυτά;
    ε. Οι διανοούμενοι, η πνευματική ελίτ της χώρας με λίγες εξαιρέσεις σιωπά εκκωφαντικά;

    Ειλικρινά θα ήθελα και την άποψη του κου καθηγητή (ένα έχει τον χρόνο) στα ζητήματα αυτά και πως μπορούν να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που έθεσα.
    Τέλος να επισημάνω ότι ο γράφων είναι προς τιμή του, ένας από τους ελάχιστους διανοούμενους που δεν επαναπαύονται στους πανεπιστημιακούς θώκους, δεν σιωπούν και ενδιαφέρονται για το Έθνος και την πατρίδα. Παράλληλα η χρήση της γλώσσας μας, είναι εξαιρετική.
    Ελπίζω κάποια στιγμή να βρω τον χρόνο να διαβάσω το βιβλίο του για την κοσμοθεωρία των Εθνών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για να βάζουμε λίγο τα πράγματα στην θέση τους, ας θυμόμαστε ότι η πολιτική οργάνωση του Ελληνικού έθνους που τελείωσε το 146 π.χ. είχε την μορφή της Συμπολιτείας και ξαναεμφανίσθηκε με τα τοπικά Πολιτεύματα το 1821 δηλαδή με Συμπολιτείες πάλι (λες και δεν πέρασε μια μέρα). Επίσης να έχουμε υπόψη ότι το Ελληνικό Σύνταγμα ( αναφέρομαι στο Σύνταγμα της 1-1-1822) χαρακτηρίζεται σωστά Σύνταγμα - συστατική πράξη. Ήτοι ένα έθνος ιδρύει κράτος. τώρα το τί ήταν η Μπουμπουλίνα, μαγκιά της ό,τι και να ήταν. Το αντίπαλο ναυτικό ένιωσε καλά τις ερωτικές διαθέσεις της. Και πόσο καλά μιλούσε ο Κολοκοτρώνης φαίνεται από το ότι συνεννοείται άνετα με τους γύρω του και ήξερε τι ήθελε να πει. οι μεταμοντέρνοι μπορούν να φτιάξουν μια προταση με νόημα; Ο μεταμοντέρνος χυλός είναι εύγευστος αλλά καθόλου θρεπτικός, όπως έλεγε ο Κονδύλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.