3/5/15

"Γιατί πήγα στο Αίγιο με ελικόπτερο" - Απάντηση ΥΦΕΘΑ σε δημοσίευμα

Image
Μετά τον Γενικό Γραμματέα του ΥΠΕΘΑ Γιάννη Ταφύλλη, σειρά του ΥΦΕΘΑ Νίκου Τόσκα να μπει στο στόχαστρο κριτικής. Αφορμη η μεταφορά του με ελικόπτερο του ΕΚΑΒ στις εγκαταστάσεις των ΕΑΣ στο Αίγιο, όπου είχε συνάντηση με αντιπροσωπεία Ρώσων.

Ο ΥΦΕΘΑ εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση, απαντώντας σε δημοσιεύματα της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα»:

«Πρόκειται για δημοσιεύματα τα οποία παντελώς στερούνται σοβαρότητας!

Αποκαλύπτουν ωστόσο καθαρά το ότι η μονταζιέρα της Συγγρού έχει μετακομίσει στο “Πρώτο Θέμα” για να βυσσοδομεί εκεί με πλήρες ωράριο!

Παρεμπιπτόντως, εάν ο συντάκτης είχε κάνει τον κόπο να με ρωτήσει γιατί πήγα στο Αίγιο επειγόντως και με ελικόπτερο, θα μπορούσε ίσως και να είχε βγάλει είδηση.

Πήγα στο Αίγιο εκτάκτως και επειγόντως, μετά από συνεννόηση με τον ΥΕΘΑ Πάνο Καμμένο, για να συναντηθώ με αντιπροσωπεία από τη Ρωσία που ήδη βρισκόταν στο εκεί εργοστάσιο των ΕΑΣ, ώστε να τους ενημερώσω για τις δυνατότητες της επιχείρησης και να εξετάσουμε τα περιθώρια συνεργασίας, σύμφωνα με το πνεύμα της αναπτυξιακής πολιτικής της κυβέρνησης.

Όσο για το ελικόπτερο, αυτό ανήκει επιχειρησιακά στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και κατά τη δίωρη απουσία του, υπήρχαν και άλλα ιπτάμενα μέσα διαθέσιμα για αεροδιακομιδές.

Τέλος, από πότε ονομάζεται “παρακράτος” το αίτημα για διαφάνεια στις συναλλαγές ιδιοκτητών ΜΜΕ και αντιπροσώπων οπλικών συστημάτων;

Άπαξ δια παντός, ενημερώνω τους συντελεστές αυτής της κυριακάτικης φυλλάδας, αλλά και τους πάτρωνές τους, ότι δεν ανέχομαι και δεν πρόκειται να ανεχτώ τον οχετό σπίλωσης και κατασυκοφάντησής μου, όντας προσηλωμένος στις δημοκρατικές αρχές που εκπροσωπεί η σημερινή κυβέρνηση, την οποία τάχθηκα να υπηρετήσω».

ΟνΑλερτ 

«Μεγαλεία» ο Συριζαίος υφυπουργός Άμυνας Νίκος Τόσκας

Πήρε ελικόπτερο του ΕΚΑΒ για να πάει στο... Αίγιο

 Πήρε ελικόπτερο του ΕΚΑΒ για να πάει στο... Αίγιο

Για μιάμιση ώρα δρόμο με το ΙΧ λέει ότι πήρε το ελικόπτερο για να συναντηθεί «εκτάκτως και επειγόντως» με Ρώσους

Με το μοναδικό -σε λειτουργία- ελικόπτερο του ΕΚΑΒ ταξίδεψε από την Αθήνα στο Αίγιο ο υφυπουργός Αμυνας Νίκος Τόσκας, προκειμένου να συναντήσει υποψήφιους… Ρώσους επενδυτές για την Ελληνική Βιομηχανία Οπλων (ΕΒΟ).

Αν και η απόσταση με Ι.Χ. είναι λιγότερη από 185 χλμ., περίπου μιάμιση ώρα, ο κ. Νίκος Τόσκας και ο συνεργάτης του επέλεξαν την εύκολη λύση: να δεσμεύσουν το μοναδικό διαθέσιμο ελικόπτερο του ΕΚΑΒ, τύπου Agusta B-212,  για να βρεθούν στο Αίγιο και να συναντήσουν Ρώσους που έχουν δείξει ενδιαφέρον για τα προϊόντα της ΕΒΟ και το ενδεχόμενο να αναλάβει η βιομηχανία την κατασκευή του γνωστού όπλου καλάσνικοφ.



Οι… υποψήφιοι  Ρώσοι επενδυτές έφτασαν νωρίτερα στην ΕΒΟ, με ελικόπτερα που μίσθωσαν από ιδιωτική εταιρεία, τα οποία προσγειώθηκαν στο ελικοδρόμιο που υπάρχει στις εγκαταστάσεις της αμυντικής βιομηχανίας. Προφανώς το ελικόπτερο του ΕΚΑΒ με τον κ. Τόσκα προσγειώθηκε στο Δημοτικό Στάδιο Αιγίου επειδή δεν μπορούσε να κάνει και αυτό χρήση του ελικοδρομίου της ΕΒΟ. Στο Δημοτικό Στάδιο Αιγίου ανέμενε αυτοκίνητο της ΕΒΟ που μετέφερε τον κ. Τόσκα και τον συνεργάτη του κ. Κυριάκο Κυριακίδη, ναύαρχο ε.α. και αναπληρωτή γενικό διευθυντή Αμυντικών Εξοπλισμών, στις εγκαταστάσεις της βιομηχανίας, που απέχουν από εκεί περίπου 1,5 χλμ.

Στιγμιότυπα από το βίντεο της άφιξης στo γήπεδο του Αιγίου το οποίο επέλεξε ο υφυπουργός Αμυνας για να προσγειωθεί






Να σημειωθεί πως για την… incognito επίσκεψη του υφυπουργού Εθνικής Αμυνας στο Αίγιο δεν υπήρξε επίσημη ενημέρωση από το υπουργείο, ενώ ακόμη και ο Δήμος Αιγίου ενημερώθηκε δέκα λεπτά πριν από την προσγείωση του ελικοπτέρου στο Δημοτικό Στάδιο της πόλης. «Μας ενημέρωσαν πως ένα ελικόπτερο θα προσγειωθεί στο γήπεδο, χωρίς να μας δώσουν περισσότερες πληροφορίες ποιοι επιβαίνουν σε αυτό. Αμέσως βρέθηκα στο στάδιο για να ενημερώσω και να απομακρύνω αθλητές που προπονούνταν και προσωπικό για να μην υπάρξει κάποιο ατύχημα», λέει στο «ΘΕΜΑ» ο βοηθός δημάρχου Αιγίου Νίκος Θανασούλιας, συμπληρώνοντας πως εξεπλάγη όταν είδε από το ελικόπτερο να κατεβαίνει ο υφυπουργός Αμυνας. «Ως εκπρόσωπος του Δήμου Αιγίου, τον καλωσόρισα στον τόπο μας. Αργότερα πληροφορήθηκα για τον σκοπό της επίσκεψής του».


ΓΗΠΕΔΟ ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΥ

Παρασκευή 24 Απριλίου 2015 12:15
Ο υφυπουργός Εθνικής Αμυνας Νίκος Τόσκας φτάνει με... ασθενοφόρο ελικόπτερο και ο έκπληκτος αντιδήμαρχος σπεύδει να τον υποδεχτεί




Ο υφυπουργός Αμυνας δήλωσε πως στόχος της επίσκεψής του είναι να ενημερώσει τους Ρώσους υποψήφιους επενδυτές για τις δυνατότητες της ΕΒΟ. «Καλοδεχόμαστε οποιονδήποτε επισκέπτη δείχνει ενδιαφέρον και είμαστε ανοιχτοί σε όποιον θέλει να διαπιστώσει από κοντά την παραγωγική δραστηριότητα των εργοστασίων, μεταξύ αυτών και της ΕΒΟ Αιγίου. Ως πολιτική ηγεσία επιδιώκουμε να ξαναζωντανέψουν αυτά τα εργοστάσια των ΕΑΣ για να δοθεί ώθηση στην τοπική και ευρύτερη οικονομία της χώρας», είπε συγκεκριμένα στην τοπική εφημερίδα «Φιλόδημος». Αν και δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για τα όσα διαμείφθηκαν μεταξύ των υποψήφιων Ρώσων επενδυτών και του υφυπουργού Εθνικής Αμυνας Νίκου Τόσκα, υπήρξε γενικά θετικό κλίμα και οι συζητήσεις θα συνεχιστούν. Οι Ρώσοι ενημερώθηκαν διεξοδικά για τα προϊόντα που παράγει σήμερα η ΕΒΟ, ενώ εξέτασαν και εάν πληροί τις προδιαγραφές κατασκευής του δημοφιλούς καλασνίκοφ.




Μόνο το ένα ελικόπτερο πετάει 
Να σημειωθεί πως από τα τρία ειδικά διαμορφωμένα ελικόπτερα που διαθέτει σήμερα το ΕΚΑΒ, τα δύο βρίσκονται καθηλωμένα στο έδαφος λόγω τεχνικών προβλημάτων και μόνο ένα καλύπτει έκτακτες αεροδιακομιδές. Για το service των δύο ελικοπτέρων, σύμφωνα με πληροφορίες, απαιτούνται περισσότερα από 1,5 εκατ. ευρώ. Εως ότου επισκευαστούν, τις ανάγκες του ΕΚΑΒ καλύπτουν ελικόπτερα Agusta B-212 και Super Puma, καθώς και ένα αεροπλάνο C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας. Επίσης, ο Στρατός Ξηράς διαθέτει τα ελικόπτερα Chinook όποτε κριθεί αναγκαίο. Καυστικό είναι το σχόλιο του προέδρου των εργαζομένων του ΕΚΑΒ Γιώργιου Μαθιόπουλου στο «ΘΕΜΑ»: «Τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ είναι διαμορφωμένα για τη διακομιδή ασθενών και όχι για τη μεταφορά επίσημων προσώπων. Είναι καλό, λοιπόν, να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τους σκοπούς που αποκτήθηκαν», λέει, καταλήγοντας με νόημα: «Τι θα συνέβαινε άραγε αν την ώρα που το ελικόπτερο εξυπηρετούσε τον κ. Τόσκα απαιτούνταν να καλύψει ένα έκτακτο περιστατικό;».

Η άφιξη του υφυπουργού Αμυνας με ελικόπτερο του ΕΚΑΒ στο Αίγιο δεν πέρασε απαρατήρητη. Ορισμένοι επιχείρησαν να δικαιολογήσουν την ενέργεια αυτή λέγοντας πως λόγω πίεσης χρόνου του κ. Τόσκα επιλέχθηκε να μεταβεί στο Αίγιο με ελικόπτερο του ΕΚΑΒ, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για… λόγους  οικονομίας, μια και καίει λιγότερα καύσιμα σε σχέση με ένα ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας. Ωστόσο τα έξοδα του συγκεκριμένου ελικοπτέρου, κυρίως για καύσιμα, αγγίζουν τα 1.000 ευρώ για το συγκεκριμένο δρομολόγιο. Αν σε αυτά συμπεριληφθεί και η επιστροφή, τότε το ποσό φτάνει τα 2.000 ευρώ. Οδικώς -με καύσιμα και διόδια- η διαδρομή Αθήνα - Αίγιο - Αθήνα δεν ξεπερνάει τα 80-100 ευρώ. 



Από τα τρία ειδικά διαμορφωμένα ελικόπτερα που διαθέτει σήμερα το ΕΚΑΒ, τα δύο βρίσκονται καθηλωμένα στο έδαφος λόγω τεχνικών προβλημάτων και μόνο ένα καλύπτει έκτακτες αεροδιακομιδές: αυτό με το οποίο πέταξε ο υφυπουργός Αμυνας Νίκος Τόσκας (δεύτερος από αριστερά)

Πληροφοριακά, ο 63χρονος κ. Τόσκας υπηρέτησε στις Ενοπλες Δυνάμεις, και συγκεκριμένα στα Τεθωρακισμένα, και αποστρατεύτηκε με τον βαθμό του υποστράτηγου. Στο παρελθόν υπήρξε επικεφαλής του γραφείου του πρώην υπουργού Εθνικής Αμυνας Πάνου Μπεγλίτη, ενώ ήταν και κύριος συντάκτης του προεκλογικού προγράμματος του ΠΑΣΟΚ για την Εθνική Αμυνα στις εκλογές του 2009. Παραιτήθηκε από συνεργάτης του κ. Μπεγλίτη τον Ιούνιο του 2011 για «λόγους δεοντολογικούς και πολιτικής αντιπαράθεσης». Την ίδια εποχή γίνεται μέλος της Κίνησης Ιδεών και Δράσης «ΠΡΑΤΤΩ», με πρόεδρο τον καθηγητή -και σημερινό υπουργό Εξωτερικών- Νίκο Κοτζιά και ξεκινάει το «φλερτ» με τον ΣΥΡΙΖΑ, το οποίο κατέληξε με μια εκλόγιμη θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας στις τελευταίες εκλογές και την ανάληψη υπουργικού χαρτοφυλακίου στη συνέχεια.


ΠΘ

Αναρωτιέται με ανακοίνωσή του

ΠΑΣΟΚ για πτήση Τόσκα με το ελικόπτερο: Τι άλλαξε τον σεμνό άνθρωπο;

ΠΑΣΟΚ για πτήση Τόσκα με το ελικόπτερο: Τι άλλαξε τον σεμνό άνθρωπο;

«Ως μέλος του τομέα άμυνας του ΠΑΣΟΚ έδινε την εικόνα επίμονου αλλά σεμνού ανθρώπου. Τι είναι αυτό που τον άλλαξε;» αναφέρεται χαρακτηριστικά 

«Τι είναι αυτό που άλλαξε τον Νίκο Τόσκα από τον επίμονο, αλλά σεμνό άνθρωπο που ήταν όσο ήταν μέλος του ΠΑΣΟΚ;», ρωτά η Χαριλάου Τρικούπη σε ανακοίνωση σχετικά με το αποκαλυπτικό δημοσίευμα στο ΘΕΜΑ.

Το ΠΑΣΟΚ εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την μεταφορά του κ. Τόσκα στο Αίγιο με ελικόπτερο του ΕΚΑΒ, που αποκαλύπτει το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, όπου καταλήγει πως ό,τι άλλαξε τον υπουργό ήταν «προφανώς αυτό που τον οδήγησε στην αγκαλιά του ΣΥΡΙΖΑ και τον έκανε να δεχθεί να είναι υφιστάμενος του κ. Καμμένου στο ΥΠΕΘΑ».

Ολόκληρη η ανακοίνωσητου ΠΑΣΟΚ: 
Ο κ. Τόσκας ως διευθυντής του πολιτικού γραφείου του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Άμυνας, Πάνου Μπεγλίτη, και ως μέλος του τομέα άμυνας του ΠΑΣΟΚ έδινε την εικόνα επίμονου αλλά σεμνού ανθρώπου. Τι είναι αυτό που τον άλλαξε; Προφανώς αυτό που τον οδήγησε στην αγκαλιά του ΣΥΡΙΖΑ και τον έκανε να δεχθεί να είναι υφιστάμενος του κ. Καμμένου στο ΥΠΕΘΑ.


10 σχόλια:

  1. 1) "Ορισμένοι επιχείρησαν να δικαιολογήσουν την ενέργεια αυτή λέγοντας πως λόγω πίεσης χρόνου του κ. Τόσκα επιλέχθηκε να μεταβεί στο Αίγιο με ελικόπτερο του ΕΚΑΒ, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για… λόγους οικονομίας, μια και καίει λιγότερα καύσιμα σε σχέση με ένα ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας".

    Απαντήθηκε ικανοποιητικά. Αν ήταν συνάντηση της τελευταίας στιγμής και υπήρχε "γεμάτο" πρόγραμμα, δικαιολογείται η απόφαση της πτήσης με ελικόπτερο.

    2) "Ωστόσο τα έξοδα του συγκεκριμένου ελικοπτέρου, κυρίως για καύσιμα, αγγίζουν τα 1.000 ευρώ για το συγκεκριμένο δρομολόγιο. Αν σε αυτά συμπεριληφθεί και η επιστροφή, τότε το ποσό φτάνει τα 2.000 ευρώ"

    Προτιμήθηκε απ' όλα τα άλλα ελικόπτερα λόγω χαμηλότερου κόστους.Έπρεπε να γίνει και επιλέχθηκε το φθηνότερο.

    3) "Οδικώς -με καύσιμα και διόδια- η διαδρομή Αθήνα - Αίγιο - Αθήνα δεν ξεπερνάει τα 80-100 ευρώ".

    Απαντήθηκε στο (1). Από τη στιγμή που δεν υπήρχε ο χρόνος η αναφορά του κόστους μετάβασης με αυτοκίνητο είναι άχρηστη και μόνο για να δημιουργεί εντυπώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 4) Καυστικό είναι το σχόλιο του προέδρου των εργαζομένων του ΕΚΑΒ Γιώργιου Μαθιόπουλου στο «ΘΕΜΑ»: «Τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ είναι διαμορφωμένα για τη διακομιδή ασθενών και όχι για τη μεταφορά επίσημων προσώπων. Είναι καλό, λοιπόν, να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τους σκοπούς που αποκτήθηκαν»,

    Σωστό. Έτσι δεν θα χρειάζεται να τρέχουν και οι ΕΔ σε δουλειές που κανονικά δεν είναι της αρμοδιότητας τους. Πόσα ελικόπτερα(αντί για τρία και μόνο το ένα να πετάει) θα έπρεπε να έχει κανονικά το ΕΚΑΒ για να καλύπτει μόνο του τις ανάγκες αεροδιακομιδής ασθενών? Και κάτι ακόμα...τα δυο ελικόπτερα του ΕΚΑΒ που είναι καθηλωμένα από πότε περιμένουν το κονδύλιο? Ποιοι υπουργοί και υπεύθυνοι δεν έδωσαν προτεραιότητα στο θέμα? Αλήθεια πόσο καιρό έχει που περιμένουν τη συντήρηση όχι μόνο τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ αλλά και μερικά άλλα ελικόπτερα και γενικά ιπτάμενα μέσα των ΕΔ και των σωμάτων ασφαλείας? Πόσους μήνες ή και χρόνια? Βγήκαν όλα μαζί τα ελικόπτερα εκτός ή σταδιακά και κανένας δεν ενδιαφέρθηκε από τις πολιτικές ηγεσίες για τις διαθεσιμότητες? Σε αυτά μπορεί να μας απαντήσει ο εκπρόσωπος και οι κύριοι του ΠΑΣΟΚ?



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 5) "καταλήγοντας με νόημα: «Τι θα συνέβαινε άραγε αν την ώρα που το ελικόπτερο εξυπηρετούσε τον κ. Τόσκα απαιτούνταν να καλύψει ένα έκτακτο περιστατικό;».

    Θα συνέβαινε αυτό που γίνεται χρόνια τώρα που το ΕΚΑΒ αδυνατεί να καλύψει μόνο του τις αεροδιακομιδές. Θα "καθάριζαν" για ακόμα μια φορά οι ΕΔ. Το κάθε ελικόπτερο, το αντικαθιστά κάποιο άλλο (διότι στις ΕΔ δεν υπάρχει "δεν μπορώ", λύση βρίσκεται πάντα έστω και την τελευταία στιγμή). Η ΠΑ και γενικότερα οι Ένοπλες Δυνάμεις θα αναλάμβαναν τη διακομιδή με άλλα ιπτάμενα μέσα, παρά τις δυσκολίες και θα το κατάφερναν υποδειγματικά πιστοί στον όρκο τους διότι υπάρχουν και άνθρωποι με αρχές και αξίες σε αυτόν τον τόπο που είναι άγνωστοι καθημερινοί ήρωες. Ακόμα και στα Ίμια, που ξέρανε ότι τους στέλνουν σε βέβαιο θάνατο πρώτα ανέφεραν επιτυχή αναγνώριση που ήταν η αποστολή τους και μετά έπεσαν. Παλληκάρια και επαγγελματίες μέχρι το τέλος. Εκτελείς πρώτα την αποστολή και μετά δικαιούσαι να πεθάνεις.

    Τώρα τον πείραξε τον εκπρόσωπο? Τόσα χρόνια που ήταν να μιλήσει? Αλήθεια τις πτώσεις των ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ τις θυμάται? Καμια δήλωση για τις πτώσεις των 3 ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ τα έτη 2001, 2002, 2003 και συνολικά 15 νεκρούς θα κάνει? Κανένας δεν είχε ευθύνη για αυτές τις πτώσεις? Κάθε χρόνο και ένα ελικόπτερο. Σε τρία έτη χάσαμε το 50% του στόλου ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ. Κανονικά 50%(και άνω) απώλειες ενός στόλου ελικοπτέρων δεν συμβαίνουν σε ειρήνη αλλά σε πόλεμο. Τι είχαν και έπεφταν? Ποιος είχε αναλάβει να τα πετάει? Ποιος τα συντηρούσε? Ποιος αποφάσισε ποια εταιρεία (και όχι κρατική υπηρεσία) θα τα πετάει και ποια θα τα συντηρεί? Ποιος αποφάσιζε πότε θα πετάξουν? Ήταν ο συγκεκριμένος τύπος ελικοπτέρου ( Agusta A109Ε) το ίδιο ανθεκτικός σε σχέση με άλλα ελικόπτερα(πχ AS 332 Super Puma )? Με ποια συγκεκριμένα κριτήρια επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος τύπος ελικοπτέρου? Γιατί έπρεπε να θρηνήσουμε πρώτα 15 νεκρούς για να αναλάβει και τα συγκεκριμένα ελικόπτερα η ΠΑ?

    15 άνθρωποι χάσανε τη ζωή τους τότε μέσα σε τρία χρόνια και το Ελληνικό δημόσιο είχε οικονομική ζημιά (από την απώλεια των τριών ελικοπτέρων) κατ' ελάχιστο 2.000.000 - 4.000.000 ευρώ με έναν πολύ πρόχειρο υπολογισμό της στιγμής.
    Εκτός του ότι τα πετούσε και τα συντηρούσε ιδιωτικός φορέας πράγμα που σημαίνει επιπλέον έξοδα για το δημόσιο σε σχέση με τη συντήρηση από κρατική υπηρεσία όπου ουσιαστικά πληρώνεις μόνο τα ανταλλακτικά κάθε φορά.

    Και κάτι ακόμα για τον εκπρόσωπο:

    Ας αφήσουμε τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ και να πάμε στα αεροσκάφη του ΕΚΑΒ.
    Τα αεροσκάφη Piaggio P.180 Avanti με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν αρχικά από το ΕΚΑΒ και η επιτροπή του ΕΚΑΒ (αφού δόθηκαν τα χρήματα του Ελληνικού λαού και τα προμηθευτήκαμε για να σώζουν ζωές) αποφάσισε τελικά ότι... δεν μας κάνουν διότι η πόρτα του αεροσκάφους λέει δεν χωρούσε φορείο σε όλες τις περιπτώσεις ασθενών(πχ στους ιδιαίτερα εύσωμους). Είμαστε σοβαροί?!

    Σε τι τιμή αγοράστηκαν τα αεροσκάφη (που επέλεξαν και μετά έκριναν ότι δεν μας έκαναν) και σε τι τιμή τα πουλήσαμε? Πόσα εκατομμύρια ζημιώθηκαν οι Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες? Να μας δώσουν ένα νούμερο ο εκπρόσωπος του ΕΚΑΒ και οι κύριοι
    εκσυγχρονιστές-κατεδαφιστές-χρηματιστές και χτίστες των γκρίζων ζωνών(που επί κυβερνήσεως τους έγινε η προμήθεια των αεροσκαφών όπως...πολλές άλλες, όχι ότι οι μπλε ήταν καλύτεροι) που τους πείραξε η πρόσφατη πτήση των 1.000-2.000 ευρώ του υφυπουργού Εθνικής Άμυνας.

    Ξέρει ο κάθε εκπρόσωπος την έννοια "φορολογούμενος πολίτης" σε ένα κράτος? Σημαίνει ότι τα χρήματα που διαχειρίζονται οι κύριοι είναι ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ. Δεν τα πήραν από το σπίτι τους.

    Ξέρουν τι περιμένει σε ορισμένα δημοκρατικά αλλά και πραγματικά δίκαια κράτη έναν αξιωματικό ή ακόμα και πολιτικό υπάλληλο ευαίσθητων υπηρεσιών του κράτους όταν σπαταληθεί το δημόσιο χρήμα ή αν πάρει μίζα? Το χρήμα του φορολογούμενου πολίτη?! Η ισχύς μας?! "Πέθανες". Για την ακρίβεια δεν θα πεθάνεις αλλά θα παρακαλούσες να συμβεί εκεί που θα σε στείλουν.
    Ποινή πολύ χειρότερη κι απ' αυτή που επιβάλλεται σε περιπτώσεις διαρροής μυστικών του κράτους.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό, από όσο μπορώ να θυμηθώ, δεν έχει ξαναγίνει. Δεν ξέρω πώς θα πήγαινε ο υπουργός στο Αίγιο, ας διακτινιζόταν, δεν με ενδιαφέρει. Τα μέσα του ΕΚΑΒ δεν αγγίζονται. Και τι πάει να πει ότι οι ένοπλες δυνάμεις κάνουν δουλειά πέραν των αρμοδιοτήτων τους; Τίνος είναι οι ΕΔ; Από του ουρανό έπεσαν; Είναι ξέχωρες από την κοινωνία; Ό,τι πρέπει να κάνουν θα διατάξει η κυβέρνηση και θα το κάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιωάννη.

    Για ποια εναέρια μέσα του ΕΚΑΒ μιλάς? Δεν αγγίζονται. Μόνο τα χρήματα άγγιξαν όλα αυτά τα χρόνια.

    Και δεν μιλάμε για 1.000-2.000 ευρώ πτήση για συνάντηση υφυπουργού με επενδυτές και με πίεση χρόνου. Μιλάμε για εκατομμύρια σε συμβάσεις και σχέσεις διαπλοκής.

    Τα μέσα του ΕΚΑΒ εδώ και μερικά χρόνια μετά τα ατυχήματα, ανήκουν λειτουργικά στην δύναμη των ΕΔ. Το 90% των αεροδιακομιδών γίνονται από ελικόπτερα και αεροσκάφη που δεν ανήκουν στο ΕΚΑΒ σαν ιδιοκτησία. Ο συνδικαλιστής(αλήθεια ποιας παράταξης?) εκπρόσωπος εργαζομένων το ξέρει και οι δηλώσεις του είναι μόνο για να δημιουργήσουν εντυπώσεις στον απλό πολίτη.

    Για ποια ιπτάμενα μέσα του ΕΚΑΒ βγαίνει και ο εκπρόσωπος εργαζομένων που τον πείραξε αυτό? Γι' αυτά που πούλησαν, που έπεσαν ή που άφησαν χωρίς συντήρηση?
    Γι' αυτά που άφησαν χωρίς συντήρηση οι προηγούμενοι επί μήνες που ήταν να μιλήσει?! Τι διαθεσιμότητες παρέδωσαν οι κύριοι σε ιπτάμενα μέσα της χώρας? Αν δεν επιτρέπεται νούμερο να δηλώσουν εγγράφως με την υπογραφή τους από κάτω αν το ποσοστό ΄μπορεί να χαρακτηριστεί ικανοποιητικό βάση διεθνούς βιβλιογραφίας και πρακτικής.

    Τα δεδομένα κύριοι:

    1)) Σκοτώθηκαν στις 3 πτώσεις των ελικοπτέρων Α109Ε, 15 άνθρωποι από το 2001 μέχρι το 2003, Χειριστές, γιατροί, νοσηλευτές, ασθενείς.

    2)Πωλήθηκαν τότε(κάπου στο 2000) τα 2 καινούργια αεροσκάφη Piaggio P.180 Avanti του ΕΚΑΒ διότι εντόπισαν ξαφνικά ότι η... πόρτα του αεροσκάφους δεν ήταν άνετη(τώρα πως τα χρησιμοποιούν άλλες αντίστοιχες υπηρεσίες στον κόσμο δεν ξέρω) και το παρατήρησαν αφού ήταν να τα παραλάβουμε. Σε τι τιμή πωλήθηκαν σε σχέση με την τιμή αγοράς?

    3) Σπαταλήθηκαν εκατομμύρια σε ιδιωτικό και όχι δημόσιο φορέα που πετούσε τότε τα συγκεκριμένα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ. Χάθηκαν σε ατυχήματα τα μισά καινούργια ελικόπτερα του ΕΚΑΒ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπλοκάκι και στυλό:

    5 ελικόπτερα κόστισαν για το Ελληνικό δημόσιο(ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ) 5.800.000.000 δραχμές δηλαδή 17.021.276 ευρώ και κάτι ψιλά.

    Κόστος προμήθειας ανά ελικόπτερο περίπου 3.404.255 ευρώ.

    Πέσανε μέσα σε τρία έτη τρία καινούργια ελικόπτερα. Δηλαδή χάσαμε 10.212.765 ευρώ. Αυτά χάσαμε από το κόστος προμήθειας + μερικά χιλιάρικα από το κόστος χρήσης της στιγμής εκείνης (τα καύσιμα που είχαν στις δεξαμενές τους εκείνη τη στιγμή που έπεσαν). Με τις πτώσεις δεν προλάβαμε ούτε απόσβεση 10 % να έχουμε.

    Το ίδιο χρονικό διάστημα με τη σύμβαση πτητικής ευθύνης που υπήρχε με την ιδιωτική εταιρεία κάθε πτήση διάσωσης ασθενή μας κόστιζε περισσότερο σε σχέση με το να τα πετούσαν από τότε (πριν πέσουν) τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ χειριστές της ΠΑ. Το νούμερο της σύμβασης πτητικής ευθύνης με την HELITALIA μπορεί να μας το πει ο συνδικαλιστής εκπρόσωπος εργαζομένων του ΕΚΑΒ και οι κύριοι του ΠΑΣΟΚ?

    Αυτά για αρχή.

    Στη συνέχεια, όσα ελικόπτερα(3) του ΕΚΑΒ δεν είχαν πέσει, τα ανέλαβαν αναγκαστικά οι Ένοπλες δυνάμεις και μαζί με τα δικά τους ελικόπτερα και αεροπλάνα που κοστίζουν περισσότερο ανά ώρα πτήσης. Κάθε αεροδιακομιδή από τότε μας κοστίζει 4.000 - 8.000 το ελάχιστο διότι το μεγαλύτερο μέρος του στόλου των ιπτάμενων μέσων της ΠΑ είναι ελικόπτερα Super puma, AB 205, B212 και αεροσκάφη EMB 135, C130, C27 . Πόσες ώρες/έτος πετάνε τα ιπτάμενα μέσα των ΕΔ για να μεταφέρουν ασθενείς?

    Τα συγκεκριμένα στοιχεία δεν είναι απόρρητα. Υπάρχουν σε ανοιχτές πηγές. Να τα πούμε λοιπόν:

    http://www.haf.gr/el/mission/socialservice/medevac.asp

    Παρατηρούμε στον πίνακα της HAF τα εξής:

    α) Εδώ και 10 χρόνια πετάει κάθε μεταφορικό ελικόπτερο και αεροπλάνο των ΕΔ σε ρόλο MEDEVAC που δεν είναι η βασική του αποστολή και θα έπρεπε να το κάνει το ΕΚΑΒ με τα 2 αεροσκάφη(που τα πούλησε λόγω...πόρτας) και τα ελικόπτερα του(που έχουν πέσει ή δεν έχουν συντηρηθεί).

    β) Πετάνε από 2.000 μέχρι 2.900 ώρες/έτος. Θα είμαι πολύ επιεικής στα νούμερα κόστους χρήσης. Θα υπολογιστεί μόνο με κόστος καυσίμων και όχι με την επιπλέον καταπόνηση των χειριστών σε δύσκολες συνθήκες + το κόστος των επιπλέον ανταλλακτικών που απαιτούνται για την ΠΑ σε σχέση με τον αν δεν πετούσαn τα ιπτάμενα μέσα της για αποστολές MEDEVAC και το ΕΚΑΒ είχε δικά του ιπτάμενα μέσα. Θα βάλω το κατώτερο στα καύσιμα με τα ελικόπτερα και αεροπλάνα που έχει η ΠΑ και τις συνθήκες και αποστάσεις που καλείται να σώσει κόσμο:

    4.000 ευρώ / ώρα πτήσης

    4.000 ευρώ x 2.000 ώρες πτήσης το έτος = 8.000.000 ευρώ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ.

    Πόσο θα ήταν το κόστος χρήσης αν πετούσαν τα πιο οικονομικά αεροσκάφη και ελικόπτερα που υποτίθεται θα είχε το ΕΚΑΒ? 4.000.000 ευρώ κάθε έτος, δηλαδή 50% φθηνότερα για τον Έλληνα φορολογούμενο πολίτη.

    Πουλήθηκαν πριν 15 χρόνια και καινούργια "του κουτιού" τα αεροσκάφη Piaggio P.180 Avanti λόγω... πόρτας. Μείνανε τα ελικόπτερα Α109 που έπρεπε να πετάνε σε μεγαλύτερες αποστάσεις. Μεγαλύτερο κόστος/αεροδιακομιδή και καταπόνηση ελικοπτέρου. Πέσανε στο τέλος τα μισά ελικόπτερα του ΕΚΑΒ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο λογαριασμός:

    10.212.765 ευρώ τα τρία ελικόπτερα που έπεσαν

    Ανέλαβαν οι καημένοι "μαύροι" (ΕΔ). 8.000.000 ευρώ μόνο για τα καύσιμα κάθε έτος . Δηλαδή 4.000.000 ευρώ επιπλέον κόστος κάθε έτος επί 10 χρόνια λόγω αναγκαστικής χρήσης άλλων ιπτάμενων μέσων(Super Puma, τα Chinook, τα Aegean Hawk, τα ΑΒ 205, τα B 212 και αεροσκάφη ΕΜΒ 135, C130, C 27) με μεγαλύτερο κόστος χρήσης από τα ιπτάμενα μέσα που υποτίθεται θα είχε το ΕΚΑΒ.

    4.000.000 ευρώ x 10 χρόνια = 40.000.000 επιπλέον κόστος μόνο από τα καύσιμα που αναγκαστικά ξοδεύουν οι ΕΔ που σώζουν την κατάσταση για ακόμα μια φορά.
    40.000.000 τα τελευταία 10 χρόνια + 10.212.765 ευρώ των τριών ελικοπτέρων που χάθηκαν = 50.212.765 ευρώ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ

    Σε αυτά πρέπει να προστεθεί το κόστος των επιπλέον ανταλλακτικών που ξοδεύουν αναγκαστικά οι ΕΔ, η επιπλέον καταπόνηση του προσωπικού αέρος και εδάφους. Μερικά εκατομμύρια κι από εκεί λοιπόν.

    Α! δεν υπολογίσαμε το κόστος σύμβασης πτητικής ευθύνης με την ιδιωτική εταιρεία. 5 εκατομμύρια το έτος με πολύ επιείκεια. Πόσα χρόνια? Τέσσερα? Κάντε τον πολλαπλασιασμό 20.000.000 ευρώ
    50.212.765 ευρώ + 20.000.000 ευρώ = 70.212.765 ευρώ

    Α! Και ο λογαριασμός τρέχει κάθε έτος, κάθε μήνα, κάθε μέρα, κάθε λεπτό, κάθε δευτερόλεπτο. Επιπλέον 4.000.000 ευρώ κάθε έτος όσο το ΕΚΑΒ δεν έχει δικά του ελικόπτερα και αεροπλάνα με μικρή κατανάλωση καυσίμου, σε λειτουργική κατάσταση και σε ικανοποιητικό αριθμό μέσων.

    Δεν ντρέπονται, βγάζουν και ανακοινώσεις για πτήσεις 1.000-2.000 ευρώ ενός υφυπουργού για συνάντηση με επενδυτές που μπορούν να αναστήσουν την αμυντική βιομηχανία και να φάει κόσμος ψωμί. Μιλάνε ΠΟΙΟΙ? Αυτοί όλοι που με τα "πάρτυ" εκατομμυρίων ευρώ από προμήθειες και σχέσεις διαπλοκής εις υγείαν των κορόιδων (όλων εμάς). Μιλάνε για τα 1.000 ευρώ πτήση ΠΟΙΟΙ? Αυτοί που κυκλοφορούσαν με θωρακισμένα αυτοκίνητα πολλών χιλιάδων ευρώ λες και κάποιος θα τους σκοτώσει για να τους κάνει και "ήρωες" από πάνω. Πολιτικά παχύδερμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Γιωργος Γεωπόνος.
      Ολόσωστος.Το θεμα κατά την δικη μου αποψη είναι ότι ναι μεν στην συγκεκριμενη περιπτωση το αναμενομενο κερδος είναι ευκταιον αλλα επειδή η πουτ...α η εξουσια είναι γλυκεια μην φτασουμε στο άλλο ακρο που το γουρουνοειδες όχι μονον ειχε αυτοκινητο θωρακισμενο υψους 750.000 ευρω αλλα επαιρνε και το Προεδρικο αεροπλανο να ελθει απο Βρυξελλες στην Σκιαθο που παραθεριζε η οικογενεια του.

      Διαγραφή
  8. @ Ναιας

    Η υποστήριξη του υφυπουργού Εθνικής Άμυνας για το συγκεκριμένο περιστατικό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι τον στηρίζω ως πολίτης σε όσα λέει και κάνει. Αυτά είναι για τα κομματικά μέλη.
    Εδώ είμαστε αν ακολουθήσει ο υφυπουργός τις πρακτικές των προηγούμενων. Όχι όμως να μας βγάζουν ανακοινώσεις για το θέμα αυτοί και διάφοροι συνδικαλιστές(που ήταν χαμένοι αυτοί τόσο καιρό που δεν πετούσαν τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ, που έπεφταν τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ τότε ή που πουλούσαν αεροπλάνα του ΕΚΑΒ?).

    Ο Γεωπόνος ποτέ δεν ήταν γραμμένος σε κανένα κόμμα και καμία πολιτική νεολαία. Ο Γεωπόνος δεν ψήφισε καν στις τελευταίες εκλογές

    Κάθε περιστατικό διαφέρει από το άλλο. Μιλάμε μόνο για το συγκεκριμένο περιστατικό.

    "Χθες" ο υφυπουργός έκανε αυτό και έχει μια λογική(αν αύριο κάνει κάτι λάθος εκεί αλλάζει).
    Πέταξε με το πιο οικονομικό ελικόπτερο (της ΠΑ ουσιαστικά, αυτή το πετάει) για μια συνάντηση με υποψήφιους επενδυτές και με πίεση χρόνου. Το κόστος ανά ώρα πτήσης ήταν 1.000 ευρώ. Υπάρχουν ελικόπτερα και γενικά διάφορα ιπτάμενα μέσα των ΕΔ με κόστος πτήσης ανά ώρα 4.000 - 20.000 ευρώ.

    Αυτά όταν καλύπτουν το 90% των αεροδιακομιδών ενώ δεν είναι δουλειά τους και μας κοστίζει κάθε ώρα πτήσης όχι 1.000 αλλά 4.000 - 20.000 ευρώ που είναι ο συνδικαλιστής του ΕΚΑΒ και οι κύριοι του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ να μας πουν για ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ το ΕΚΑΒ δεν έχει δικά του αεροπλάνα και ισχυρό και λειτουργικό στόλο ελικοπτέρων και αναγκάζονται οι ΕΔ να σηκώνουν δικά τους ιπτάμενα μέσα?

    2 αεροπλάνα του ΕΚΑΒ τα πούλησαν καινούργια και αχρησιμοποίητα. Σε τι τιμή σε σχέση με την τιμή αγοράς? Να μας πουν!
    3 ελικόπτερα του ΕΚΑΒ έπεσαν καινούργια σε ατυχήματα(2001,2002,2003) που τα πετούσε τότε ιδιωτική εταιρεία με σύμβαση λες και δεν έχει χειριστές το δημόσιο, λες και δεν έχουμε αεροπορία με πολύ καλούς πιλότους.
    2 ελικόπτερα του ΕΚΑΒ αφήσανε χωρίς συντήρηση.
    1 ελικόπτερο του ΕΚΑΒ παραδώσανε λειτουργικό στους επόμενους(ΣΥΡΙΖΑ).

    Ο Ελληνικός λαός πλήρωσε 8 ιπτάμενα μέσα(ελικόπτερα και αεροπλάνα) του ΕΚΑΒ για την υγεία του. Έμεινε ένα και μοναδικό για την "τιμή των όπλων". Οι ΕΔ σώζουν τον κόσμο. Όχι αυτοί οι κύριοι που έχουν το θράσος να βγάζουν και ανακοινώσεις ως κόμμα για ένα θέμα που ευθύνονται αυτοί!

    Σηκώνουν αναγκαστικά δικά τους ιπτάμενα μέσα οι ΕΔ που "καίνε" περισσότερο καύσιμο ως πτητικές μηχανές διότι είναι ιπτάμενες μηχανές για στρατιωτικές επιχειρήσεις.

    Παίρνουν περισσότερο καύσιμο και καταναλώνουν το καύσιμο όπως το παιδί σε φάση ανάπτυξης την τροφή του.

    Έκανα τον υπολογισμό με βάση τα 4.000 ευρώ ανά ώρα πτήσης. Αν πάρουμε τα 20.000 ευρώ ανά ώρα πτήσης(διότι μερικά ιπτάμενα μέσα των ΕΔ "καίνε" τόσο ως μηχανές) τότε δεν βγαίνει το νούμερο 4.000.000 το έτος εξτρά κόστος και 40.000.000 την δεκαετία εξτρά κόστος για τις αεροδιακομιδές αλλά το εξής:

    20.000 ευρώ x 2.000 ώρες πτήσεως το έτος =40.000.000 ευρώ κάθε χρόνο. ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ.

    Στη δεκαετία 40.000.000 x 10 χρόνια(2005-2015) = 400.000.000 ευρώ την δεκαετία (2005 -2015) ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ

    Αν το κόστος πτήσης ανά ώρα είτε με 4.000 ευρώ(το κατώτερο) είτε με 20.000 ευρώ το υπολογίσουμε όχι με 2.000 πτήσεως(το κατώτερο με βάση τον πίνακα από τη σελίδα της HAF) το έτος αλλά με 2.900 ώρες πτήσεως(το ανώτερο με βάση τον πίνακα) το έτος τότε έχουμε:

    Περίπτωση Α

    4.000 ευρώ x 2.900 ώρες το έτος =11.600.000 ευρώ το έτος ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ

    11.600.000 ευρώ το έτος x 10 χρόνια =116 000.000 ευρώ την δεκαετία (2005 -2015)

    Περίπτωση Β

    20.000 ευρώ x 2.900 ώρες πτήσεως το έτος = 58.000.000 ευρώ το έτος

    58.000.000 ευρώ x 10 χρόνια (2005-2015) = 580.000.000 ευρώ την δεκαετία (2005 - 2015)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο θα ήταν το κόστος χρήσης (όσον αφορά τα καύσιμα) αν πετούσαν τα 8 ιπτάμενα μέσα του ΕΚΑΒ που υποτίθεται πως θα είχε χώρα(αν δεν είχαν πουληθεί ολοκαίνουργια, αν δεν είχαν πέσει ολοκαίνουργια, αν είχαν συντηρηθεί)?

    Περίπτωση Α

    1.000 ευρώ ανά ώρα πτήσης x 2.000 ώρες πτήσης το έτος = 2.000.000 ευρώ το έτος

    2.000.000 ευρώ x 10 χρόνια = 20.000.000 ευρώ την δεκαετία

    Περίπτωση Β

    1.000 ευρώ ανά ώρα πτήσης x 2.900 ώρες πτήσης το έτος = 2.900.000 ευρώ το έτος

    2.900.000 ευρώ x 10 χρόνια = 29.000.000 ευρώ την δεκαετία.


    Τελικό συμπέρασμα:

    Ο Ελληνικός λαός, ο Έλληνας φορολογούμενος πολίτης, πληρώνει για αεροδιακομιδές αυτή τη στιγμή:

    4.000.000 - 58.000.000 ευρώ το έτος ενώ την τελευταία δεκαετία(2005-2015) έχει πληρώσει από 40.000.000 - 580.000.000 ευρώ

    Επίσης ο Ελληνικός λαός έχει πληρώσει 10.212.765 για τα τρία ελικόπτερα του ΕΚΑΒ που έπεσαν τότε (2001,2002,2003) ολοκαίνουργια + τη σύμβαση πτητικής ευθύνης με την ιδιωτική εταιρεία που τα πετούσε τότε.

    Στον λογαριασμό να μην ξεχάσουμε να βάλουμε και το νούμερο της διαφοράς τιμής αγοράς και τιμής πώλησης των 2 ολοκαίνουργιων αεροσκαφών του ΕΚΑΒ που πούλησαν τότε.

    Επίσης θα πρέπει να υπολογιστεί το κόστος των επιπλέον ανταλλακτικών για τα ιπτάμενα μέσα των ΕΔ που σώζουν την κατάσταση, η επιπλέον καταπόνηση του προσωπικού και του υλικού των ΕΔ, οι χαμένες ώρες εκπαίδευσης των χειριστών των ελικοπτέρων και των αεροπλάνων των ΕΔ που τρέχουν για δουλειές του ΕΚΑΒ.

    Που ήταν χαμένος ο συνδικαλιστής του ΕΚΑΒ τόσο καιρό?

    Όσο για τους εκσυγχρονιστές-κατεδαφιστές-χρηματιστές της μιας ισχυρής οικονομίας και χτίστες των γκρίζων ζωνών που ευχαριστούσαν πολύ και μπλε στρουμφάκια του σεμνά, ταπεινά και αρπαχτά μία φράση μόνο τους ταιριάζει με τα έργα τους:

    Στα τσακίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.