1/5/15

« Η Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου » στα γερμανικά.

Μέσα σε μιά εβδομάδα εκδίδεται το βιβλίο μου;« Η Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου » στα γερμανικά. 
Η μετάφραση του βιβλίου μου είχε γίνει σε έξι γλώσσες, τo 2005 από την ελληνική έκδοση του Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων, με απόφαση του Προέδρου της κ. Απόστολου Κακλαμάνη. Όμως το ελληνικό Κοινοβούλιο, πιεζόμενο από σκοτεινούς κύκλους του Εξωτερικού, αρνιόταν, όπως είχαμε συμφωνήσει, να τις εκδόσει.

Κάποια μέρα θα δημοσιεύσω όλη την αλληλογραφία.

Μετά από δέκα χρόνια φυλάκισης του έργου μου, απαίτησα γραπτά, ως ελάχιστη αμοιβή για το δεκατετράτομο πόνημα μου, που αρνήθηκα να πληρωθώ, παρά την ομόφωνη απόφαση του Κοινοβουλίου, να μου παραχωρήσουν τις μεταφράσεις, για να τις εκδόσω μόνος μου. 

Αυτό έγινε πριν τρεις μήνες και σήμερα έχουμε την πολυτελέστατη έκδοση στα ρωσικά, με χρηματοδότηση του Ιβάν Σαββίδη, αλλά και την γερμανική σε λίγες ημέρες, με την οικονομική στήριξη της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ελλήνων Ποντίων στην Ευρώπη « ΟΣΕΠΕ ». 

Οι φετινές Αναστάσιμες ημέρες είναι περισσότερο χαρμόσυνες για τους νεκρούς μας, οι οποίοι εδώ και δεκαετίες αναμένουν την ηθική τους δικαίωση. 
Με οδηγό την πολύπαθη Αρμενία, που ομόφωνα αναγνώρισε την γενοκτονία μας, ακολούθησαν αυτή την εβδομάδα τα κοινοβούλια της Ολλανδίας, της Αυστρίας και ο ανώτατος Άρχων της Γερμανίας, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας της Δημοκρατίας Joachim Gauck. 

Πιστεύω ότι η έκδοση αυτή έρχεται στην πιο κατάλληλη ώρα για όλους μας.

1 σχόλιο:

  1. Απλά να αναφέρω ότι συμμετείχα στην επιτροπή της Βουλής μαζί και ο αείμνηστος Νεοκλής Σαρρής και άλλοι ακαδημαϊκοί. Η εκτίμηση όλων απ' ότι θυμάμαι ήταν εξαιρετικά θετική. Δεν έχω γνώση τι συνέβηκε μετά. Ενδιαφέρει όλους όμως να μάθουμε ακόμη μια παθολογία του νεοελληνικού κράτος γι' αυτό και η δημοσιοποίηση της αλληλογραφίας επιβάλλεται. Συγχαρητήρια για την ξενόγλωσση έκδοση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.