4/11/15

Κρανιδιώτης: Δεν είμαι του «τσάι και συμπάθεια»

Μηνυτήρια αναφορά κατά του υπουργού Παιδείας από το στέλεχος της ΝΔ
ΦΑΗΛΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ

Μηνυτήρια αναφορά σε βάρος του υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη με αφορμή τις δηλώσεις του για τη γενοκτονία των Ποντίων κατέθεσε ο Φαήλος Κρανιδιώτης.

Όπως εξήγησε το στέλεχος της ΝΔ σε σημερινές του δηλώσεις στον Real FM, «σήμερα κατέθεσα μηνυτήρια αναφορά στην οποία έχω επισυνάψει την εκτύπωση από τη σελίδα του enikos.gr με τη δήλωση του κ. Φίλη, έχω αναφέρει μέσα τον σύνδεσμο, το link, όπου υπάρχει το βίντεο με τη δήλωσή του, παραθέτω βέβαια και τη δήλωσή του, υπομνύω τον νόμο 2193/94 με τον οποίο καθιερώθηκε η 19η Μαΐου ως ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου και επίσης το άρθρο 2 του νόμου 4285/2014 του λεγόμενου αντιρατσιστικού νόμου όπου λέει ότι όποιος με πρόθεση δημόσια ή προφορικά, εν πάση περιπτώσει, ευτελίζει κακόβουλα, αρνείται την ύπαρξη ή τη σοβαρότητα εγκλημάτων γενοκτονιών μεταξύ άλλων και που έχουν αναγνωριστεί και από τη Βουλή των Ελλήνων όπως έγινε το 1994 για τη γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου και εφόσον υπάρχει και μία κακόβουλη, αν θέλετε, πρόθεση και στρεφόμενη κατά μιας ολόκληρης ομάδας ανθρώπων όπως εδώ είναι οι Πόντιοι τότε αυτό τιμωρείται με συγκεκριμένες ποινές.

Εγώ αυτό το οποίο έκανα ήταν μία μηνυτήρια αναφορά που παραθέτω τα γεγονότα, τις διατάξεις και ζητώ από τον εισαγγελέα να πράξει τα δέοντα αφού ερευνήσει, αξιολογήσει και κατά την κρίση του τα δεδομένα».

Ο κ. Κρανιδιώτης αναφέρθηκε και στις σημερινές δηλώσεις του υποψηφίου προέδρου της ΝΔ Απόστολου Τζιτζικώστα, ο οποίος, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι ο Μεϊμαράκης είναι λύση ήττας: «Σε ένα μεγάλο δημοκρατικό κόμμα, σε ένα κόμμα εξουσίας, διότι το κόμμα της δεξιάς πάντοτε στην Ελλάδα είναι κόμμα εξουσίας, είναι λογικό να υπάρχουν και εντάσεις όταν υπάρχει μία τέτοια περίπτωση».

«Ο αγαπητός Απόστολος Τζιτζικώστας κάνει ένα πάρα πολύ μεγάλο λάθος, αλλά αυτά θα κριθούν από τον κόσμο στις 22 του μηνός. Πάντως είναι απολύτως φυσιολογικά», συμπλήρωσε.

Στο ερώτημα ποιο είναι το λάθος του κ. Τζιτζικώστα, το στέλεχος της ΝΔ απάντησε: «Ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης κράτησε γερά μέσα σε πολύ δύσκολες συνθήκες στις προηγούμενες εκλογές. Εγώ πιστεύω, γι’ αυτό και τον έχω στηρίξει εξ αρχής, ότι είναι ο άνθρωπος ο οποίος μπορεί καλύτερα από τον καθένα να ενώσει, πιστεύω ότι όσο παράδοξο κι αν ακούγεται σε μερικούς ακριβώς επειδή προέρχεται μέσα από τα σπλάχνα των μηχανισμών αυτών που εγώ δεν ανήκα ποτέ, αλλά καταλαβαίνω ότι ακριβώς επειδή τους ξέρει πάρα πολύ καλά είναι αυτός που μπορεί να κάνει τις αλλαγές που απαιτούνται και με τους λιγότερους κραδασμούς διότι ξέρει τα πρόσωπα και τα πράγματα. Κι αυτό είμαι απόλυτα βεβαίως ότι θα το κάνει. Κι αν θέλετε, εμένα μου ταιριάζει περισσότερο κι ως χαρακτήρας. Όπως ξέρετε δεν είμαι του "τσάι και συμπάθεια"».
http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/2015938/kranidiotis-den-ime-tou-tsai-ke-simpathia

2 σχόλια:

  1. Δηλαδη ο Φαηλος ειναι υπερ των μηχανισμων , γιαυτο στηριζει Μεϊμαρακη? Εαν τα στελεχη δεν μπορουν να αποδεχθουν ως αρχηγο καποιον που εχει μερικες διαφοροποιησεις σε επιμερους θεματα τοτε τι καθονται στο κομμα. Δεν λειτουργει ετσι η δημοκρατια. Ο Φαηλος μου θυμιζει τους αριστερους. Φιλοσοφει πολυ ,ειναι αρκετα καταρτισμενος ιδεολογικα, αλλα φλυαρει. Ειμαι σιγουροςοτι εαν γινοταν υπουργος θα ηταν ο πιο αναποτελεσματικος. Χρειαζομαστε ανθρωπους που συνδυαζουν ιδεολογια με αποτελεσματικοτητα, οπως ο Αδωνις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τεράστιο πρόβλημα για την "ανεξάρτητη" Ελληνική Δικαιοσύνη: Πως να βάλει στο αρχείο τη μήνυση των ....κακών βουλευτών της Χρυσής Αυγής ,όταν ταυτόχρονα υπάρχει και η μήνυση του "πολιτικά ορθού" (και δικηγόρου) Κρανιδίωτη για το ίδιο θέμα? Κανένας να τηλεφωνήσει στον Παναθηναικάκια τι να κάνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.