10/2/16

Κατερίνα Ζαχαριάδου…ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

-Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος;
-Να έχουμε δύναμη

-Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει);
-Φεύγει θέλω δεν θέλω. Θα φέρει ότι θέλει ανεξάρτητα από το τι θέλω. Θέλω κάτι που δεν γίνεται: να βάλουμε μυαλό και να καταλάβουμε ότι το συμφέρον μας είναι να επιζήσει αυτός ο πλανήτης. Θα επιζήσει βέβαια και χωρίς εμάς μια χαρά.

-Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
-Ταξείδι... Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…οτι με αγαπούν... Στους δικούς μου ανθρώπους λέω… οτι τους αγαπώ

-Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
-Δεν υπάρχει διαφορά

-Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
-Ποιός μπορεί να το ξέρει αυτό ?

-Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
-... η αγάπη

Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
-...βλέπω την ανθρώπινη ανοησία.

-Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
-Τα ποιήματα του Καβάφη και δεκάδες άλλα

-Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
-Όλος ο χρόνος μου είναι ελεύθερος και γεμάτος από όσα κάνω. Εκτός και αν πρέπει να πληρώσω λογαριασμούς

-Ακούω μουσική κάθε φορά που…
-Σωπαίνω

-Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν…
-είμαι πάρα πολύ κουρασμένη...

-Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι: 
-Κάθε ελάττωμα είναι και προτέρημα και αντίστροφα. Έχω πολλά αλλά δεν τα λέω...

-Η τέχνη περνάει κρίση;
-Ο άνθρωπος περνάει κρίση εδώ και εκατοντάδες χρόνια

-Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
-Όχι βέβαια

-Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
-Ναι

-Υπάρχει αληθινή αγάπη;
-Ναι

-Αγαπημένο παραμύθι;
-Η ζωή

-Το μεγαλύτερο απωθημένο;
-Η ζωή

-Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
-Όλα όσα μου έχουν κάνει τα έχω μετατρέψει σε καλό για εμένα

-Συνήθως συχνάζεις…
-Στα όνειρα

-Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn; 
-Ωραία είναι

-Clubbing η για φαγητό με φίλους;
-Ωραία είναι

-Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι…
-η καλή μουσική

-Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν…
-Σταματάει όταν δεν σκέφτομαι και ζω χωρίς σκέψη

-Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
-ότι μπορούμε να αλλάξουμε

-Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος…
-Ένα από τα ποιήματά μου

http://methismenesistories.blogspot.gr/2016/02/blog-post_9.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.