10/2/16

Διάλογος γενεών ή κωφών


- Καλώς τον, είχες πάει στην πορεία για το Ασφαλιστικό μού είπε η μάνα σου. Είχε πολύ κόσμο, ε;
- Πάρα πολύ και φώναζαν όλοι, δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα.
- Έτσι είναι το Ασφαλιστικό, κατεβάζει τον κόσμο στον δρόμο. Έτσι είχε γίνει και το 1992 με τον Σιούφα, έτσι και με τον Γιαννίτση το 2001. Το 1992 είχα πάει κι εγώ, ήμουν νέος τότε και έβραζε το αίμα μου. Τι τα θες όμως, όσο και να φωνάζει ο κόσμος, οι κυβερνήσεις κάνουν αυτό που θέλουν. Γι' αυτό σου λέω, γιε μου, άσ' τους να φωνάζουν, τη δουλειά σου εσύ.
- Όχι, ρε πατέρα, δεν είναι έτσι, όλοι πρέπει να φωνάξουμε. Αυτό το Ασφαλιστικό είναι έκτρωμα, δεν πρέπει να περάσει. Τη δική μου τη γενιά τη σκοτώνει.
- Γιατί; Δεν το καταλαβαίνω αυτό.
- Γιατί μας βάζει να πληρώνουμε πολύ περισσότερα για να πάρουμε πολύ λιγότερα, αυτό μάς λέει ο Κατρούγκαλος.
- Πάντα έτσι γίνεται. Εσείς οι νέοι πληρώνετε όσο δουλεύετε, για να μπορούμε εμείς οι μεγαλύτεροι να παίρνουμε τη σύνταξή μας. Έτσι πλήρωνα κι εγώ για τη σύνταξη του πατέρα μου, έτσι θα πληρώνουν και τα δικά σου παιδιά για να παίρνεις εσύ σύνταξη.

Για τη συνέχεια Euro2Day


2 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ GEORGE BILLINIS ...!!! ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΝΙΚΕΥΣΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΕΙΨΗ

    Τι να πω εγώ, που το εφ' άπαξ μου μετά από 35 χρόνια εργασίας ως Πολιτικός Μηχανικός και Λογαριασμό Πρόσθετων Παροχών, που όλα τα χρυσοπλήρωνα όταν εργαζόμουν, μου δεν έφθασε ούτε τα 9 χιλιάρικα.

    Μία γνωστή μου κυρία εκπαιδευτικός πήρε 52.000 Ευρώ και ένας άλλος φίλος μου, με πτυχίο Γυμνασίου υπάλληλος στην Εταιρεία Υδάτων πήρε κοντά 100.000 Ευρώ εφ' άπαξ. Χρήματα για τα οποία δεν είχαν καταβάλει ποτέ τους εισφορές.

    Ας αφήσουμε τις συνθήκες εργασίας των μεν με τις δικές μου. Οι μεν εργασία γραφείου ενώ η αφεντιά μου εργοτάξιο με όλες τις καλές και κακές καιρικές συνθήκες, επι πλέον όλα έπρεπε να έχουν γίνει όχι χθες αλλά .......... προχθές!

    Μετά βέβαια τινάχτηκε στον αέρα ο προϋπολογισμός του κράτους με "αυτά και τα τοιαύτα" και τις δεκαπενταετίες και όλα τα άλλα που έγιναν για την κομματική πελατεία!

    Οσο για τον τρόπο εργασίας στο δημόσιο ...

    Όταν εργαζόμουν σε μια εταιρεία και έπρεπε να πάω στο Υ.Δ.Ε. για δουλειά της εταιρείας, ρώτησα τον πατέρα μου ποια είναι η καλλίτερη ώρα, να πάω στις 7 που είναι η ώρα προσέλευσης των υπαλλήλων;

    Ο πατέρας μου απήντησε ως παλαιός και λίαν ευσυνείδητος Διευθυντής του Υ.Δ.Ε. και καλός γνώστης των πραγμάτων, ότι οι υπάλληλοι από τις 7 έως τις 7.30 θα πιούν τον καφέ τους και θα φάνε το κουλούρι τους.

    Πρότεινα να πάω στις 7,30, αλλά τελικά μου συνέστησε να πάω στις 7.45αν όχι στις οκτώ ...........όπερ και εποίησα!

    Πρέπει να σημειωθεί, ότι ο υπογράφων είχε μάθει έτσι, από την χώρα σπουδών του, όπου στις 5,30 με 6.00 π.μ. το κέντρο των πόλεων σφύζει από την κίνηση των εργαζομένων που τρέχουν για να πάνε στην δουλειά τους!

    Ευμένης Καρδιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.