30/3/16

Κάτι δεν πάει καλά σ' αυτήν τη χώρα - Με την πολιτική τους στο προσφυγικό κατέστρεψαν τη χώρα και οι 53 του ΣΥΡΙΖΑ επιμένουν!

Με την πολιτική των ανοικτών συνόρων προκάλεσαν τα εξής:
  • Κατέστησαν την Ελλάδα τον πιο ελκυστικό προορισμό παγκοσμίως για πρόσφυγες και μετανάστες
  • Οδήγησαν στο θάνατο περίπου δυο χιλιάδες ανθρώπους στα ελληνικά και τουρκικά χωρικά ύδατα
  • Υποχρέωσαν δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους να ζουν σε άθλιες συνθήκες στην Ελλάδα, αφού προηγούμενως δεν είχαν κάνει καμία προετοιμασία και καμία διαβούλευση με τις χώρες της Ε.Ε. για να εφαρμόσουν την ανερμάτιστη πολιτική τους
  • Ήδη μικρά κορίτσια 16 και 17 χρονών εκδίδονται στον Πειραιά για 5 ευρώ, για να εξασφαλίσουν τα προς το ζειν, κάτι που ίσως να μην έκαναν ποτέ στη ζωή τους, αν δεν τους άνοιγαν την πόρτα η κυβέρνηση και οι έξυπνοι της ομάδας των 53 του ΣΥΡΙΖΑ
  • Ανα βάθμισαν γεωπολιτικά την Τουρκία και περιθωριοποίησαν Ελλάδα και Κύπρο
  • Αναβάθμισαν γεωπολιτικά τα Σκόπια, τα οποία θα διεκδικήσουν την ακύρωση του βέτο του Βουκουρεστίου και θα απαιτήσουν αναγνώριση με το όνομα Μακεδονία
  • Δημιούργησαν συνθήκες μιας εναλλακτικής "έγχρωμης επανάστασης" στην Ελλάδα, αφού τα 700 εκατομμύρια που θα δοθούν από την Ε.Ε. σε διάφορες ΜΚΟ, για τη διαχείρηση του προσφυγικού, θα ενδυναμώσουν παρακυβερνητικές δομές αντί των θεσμοθετημένων δομών του κράτους
  • Να μη συνεχίσουμε....
Εσωκομματικοί κραδασμοί στον ΣΥΡΙΖΑ
ΔΩΡΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Τη διάθεση κλιμάκωσης καταδεικνύει η απόφαση των «53» να διαφοροποιηθούν από την ανακοίνωση της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ για τις επιλογές της Ε.Ε. σε σχέση με το προσφυγικό.
Στη διαφορετική προσέγγισή τους, αναφορικά με τους χειρισμούς στην προσφυγική - μεταναστευτική κρίση, επιμένουν τα μέλη της «κίνησης 53+» του ΣΥΡΙΖΑ, διαφοροποίηση που ουσιαστικά ισοδυναμεί με έμμεση αποδοκιμασία των πολιτικών επιλογών της κυβέρνησης.

Οι «53» έχουν διατυπώσει την πλήρη αντίθεσή τους με τα προβλεπόμενα στη συμφωνία Ε.Ε. - Τουρκίας για επιστροφή προσφύγων και μεταναστών στη γείτονα, αλλά και για την επαναπροώθηση μεταναστών στην Τουρκία με βάση τη διμερή συμφωνία μεταξύ Αγκυρας και Αθήνας, την επικαιροποίηση της οποίας υπέγραψε ο κ. Αλέξης Τσίπρας με τον Τούρκο ομόλογό του, Αχμέτ Νταβούτογλου, κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στη Σμύρνη, επικαλούμενοι την τήρηση των προβλεπομένων για την προστασία προσφύγων και μεταναστών, αλλά και τις πάγιες θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ πάνω στο ζήτημα. Η απόφασή τους να διαφοροποιηθούν προχθές από την ανακοίνωση της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ για τις επιλογές της Ε.Ε. σε σχέση με το προσφυγικό - μεταναστευτικό μεταφέρει τη διαφοροποίηση στα κομματικά όργανα, καταδεικνύοντας διάθεση κλιμάκωσης.

Στην ανακοίνωση, η προσφυγική κρίση, ως αποτέλεσμα της κρίσης στη Μέση Ανατολή, αποδίδεται σε «χρεοκοπία της εξωτερικής πολιτικής της Ε.Ε.», ενώ, αναφορικά με τη συμφωνία Ε.Ε. - Τουρκίας, γίνεται λόγος για δυσμενείς συσχετισμούς δύναμης και πιέσεις που δέχεται η χώρα μας, αλλά και για δυσκολίες στην εφαρμογή της συμφωνίας εξαιτίας της άρνησης κρατών-μελών της Ε.Ε. να αναλάβουν το μέρος της ευθύνης που τους αναλογεί στη μετεγκατάσταση προσφύγων. Η ανακοίνωση εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία, καθώς διαφοροποιήθηκαν τα μέλη της Πολιτικής Γραμματείας που προέρχονται από τους «53» (Χ. Γολέμης, Π. Λάμπρου, Μ. Σαρρής και Μ. Υδραίος).

Σύμφωνα με πληροφορίες, επέμειναν σε ένα κείμενο που θα ήταν καταγγελτικό και απορριπτικό για τη συμφωνία Ευρωπαϊκής Ενωσης - Τουρκίας στη βάση του ότι δεν διασφαλίζονται τα προβλεπόμενα από τις διεθνείς συνθήκες για τους πρόσφυγες.

Το νομοσχέδιο

Το ερώτημα για την κυβέρνηση είναι εάν οι ενστάσεις που διατυπώθηκαν στο κομματικό όργανο θα μεταφερθούν και στη Βουλή, στην ψηφοφορία του νομοσχεδίου για τη διαχείριση του προσφυγικού, το οποίο αναμένεται να κατατεθεί το αργότερο αύριο. Οπως ανέφερε χθες η κυβερνητική εκπρόσωπος, με το ν/σ θα ρυθμίζονται ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία της υπηρεσίας ασύλου και της Αρχής προσφύγων, τη λειτουργία, στελέχωση και διάρθρωση των υπηρεσιών υποδοχής και ταυτοποίησης, την ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για να αντιμετωπισθούν οι ανάγκες υποδοχής και φιλοξενίας, καθώς και ζητήματα προσωπικού. Επιπλέον, θα ρυθμίζονται ζητήματα που αφορούν την εξέταση αιτήσεων ασύλου σε πρώτο και δεύτερο βαθμό, αλλά και η ενσωμάτωση της Οδηγίας 2013/32 του Ευρωκοινοβουλίου και του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου «σχετικά με τις κοινές διαδικασίες για τη χορήγηση και ανάκληση του καθεστώτος διεθνούς προστασίας», με την οποία, όπως δήλωσε η κ. Γεροβασίλη, εισάγονται στο ελληνικό δίκαιο τα κριτήρια ορισμού τρίτης χώρας ως ασφαλούς.

22 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι τίποτα παράξενο δεν συμβαίνει. Απλώς οι άνθρωποι αυτοί παραμένουν πιστοί στα πιστεύω τους. Διάλυση του εθνικού κράτους που λέγεται Ελλάδα, άλλωστε δεν μπορούν να διαλύσουν κανένα άλλο οποτε διάλυση του ελληνικού κράτους και χτυπήματα στην ελληνική εθνική ταυτότητα ώστε να δικαιωθεί κάποια ύπαρξη τάξεων...Αυτός είναι ο στόχος των προοδευτικών και ανθρωπιστών δυνάμεων, αυτά πιστεύουν και για αυτό θέλουν να φέρουν στην Ελλάδα όσους περισσοτερους μπορούν. Έτσι θα δημιουργήσουν μια πολυεθνική κοινωνία χωρίς αρχή και τέλος ένα πολυεθνικό προλετάριο εύκολα διαχειρίσιμο από αυτούς που τους χρηματοδοτούν.

    Είναι ενδιαφέρουσες όμως κάποιες προοδευτικές δηλώσεις για να καταλάβουμε ποσο πραγματικοί ανθρωπιστές και διεθνιστές είναι οι άνθρωποι αυτοί. Όλοι είμαστε προσφυγες είναι μια δήλωση που κάνουν συχνά. Τα μαθηματικά ξέρετε είναι αμείλικτα όταν κάτι ισούται με τα πάντα ισούται ουσιαστικά με τίποτα. Όταν όλοι είμαστε προσφυγες δεν υπάρχουν προσφυγες, άρα αθωώνονται όλοι οι εγκληματίες που δημιούργησαν την προσφυγιά, αφού προσφυγιά δεν υπάρχει ουσιαστικά! Ο "αντηρωπιμος" της αριστεράς είναι επίσης ανήθικος, δεν ξέρω πως συναντούν τα δυο αλλα δεν έχει σημασία για την Τασία πως έφτασαν και αν εντέλει έφτασαν οι μετανάστες στις χώρες επιλογής τους και τι προβλήματα μπορεί να προκάλεσε αυτή η εισροή εκεί, αρκεί που έφτασαν. Αν στον δρόμο, άλλοι πνίγηκαν, αν παιδιά χάθηκαν από παιδεραστές και εμπορους οργανων, αν γυναίκες έγιναν πουτάνες, αν βιάστηκαν, αν άνθρωποι πλακώθηκαν και μαχαιρώθηκαν για ένα κομμάτι ψωμί, αν έγιναν εμπόρευμα, αυτό είναι αδιάφορο για τους ανθρωπιστές της αριστεράς!
    Πολύ θα ήθελα ρθει άποψη του κρίστιαν γιατί δεν του άρεσε που έγραψα ότι μετανάστης και πρόσφυγας δεν είναι το ίδιο. Τι γνώμη έχει για την πολιτική της κυβέρνησης, είναι φυσικό φαινόμενο η μετανάστευση και θα πρέπει να την διαχειριστούμε η θα πρέπει να την αποτρέψουμε και αν δεν την αποτρέψουμε ποιος θα ωφεληθεί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Κριστιάν πουθενά δεν είπε ότι δεν του αρέσει αυτά που γράφεις, τα διαβάζει στα γρήγορα και γενικά δεν εκφέρει γνώμη. Σε δίκες προσθέσεων αποφεύγει να συμμετέχει.
      Αποφεύγει επίσης απαντήσεις σε ερωτηματολόγια με πολλαπλές εναλλακτικές απαντήσεις σε φόρα.
      Πολύ φοβάται εξάλλου ότι και απάντηση να σου δώσει θα την παρερμηνεύσεις η δεν θα σου είναι κατανοητή.

      Διαγραφή
  2. αναμένονται εξελίξεις σε όλα τα επίπεδα, είναι απίστευτες οι αλλαγές και οι οι ειδήσεις της επικαιρότητας σήμερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πριν μπει ο εικοστός αιώνας τα πολιτικά κόμματα στην Ελλάδα περιελάμβαναν στην προμετωπίδα της ονομασιας τους και τη μέγαλη δύναμη που τα ήλεγχε και τα καθοδηγούσε. Για παράδειγμα: Γαλλικό, Αγγλικό κτλ.

    Και ενώ στον 19ο αι. τα κομματα ήταν φανερά υποκαταστήματα ξενων δυνάμεων, κατά την διαρκεια του 20ου αιώνα αν και το ίδιο συνέβαινε, για παράδειγμα Βενιζελικοί και αντιβενιζελικοί κτλ, αλλά και μεταπολεμικά με τους Συναγερμούς και την ΕΡΕ ή και την Ε.Κ. και απο την άλλη πλευρά με τους κομμουνιστές (εντος και εκτος και επι τα αυτά: όπως ΚΚΕ εξ., ΚΚΕ εσ. και ΕΔΑ κτλ), αλλά αν και ο κόσμος το έβλεπε και το αισθανόταν τι εξυπηρετούσαν τα κομματα ωστόσο αυτά δεν το φώναζαν ξεκάθαρα ποια ήταν η μεγάλη δύναμη που ήταν ο πραγματικός αφέντης.

    Σήμερα, στην αρχή του 21ου αι. συνεχίζει να συμβαίνει το ιδιο με τη μοναδική διαφορά που υπάρχει απο τους προηγούμενους αιώνες να βρίσκεται στο γεγονός ότι οι διαφορετικές μεγάλες δυνάμεις που ελέγχουν σήμερα την πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα, μεταξύ τους έχουν άλλοτε όμοια και άλλοτε ανόμοια συμφέροντα μεταξύ τους.

    Συνεπώς, τα πολιτικά κομματα στην ελλάδα ενώ συνεχίζουν σήμερα να είναι όργανα ξένων δυνάμεων και ως εκ τουτου ανθελληνικά, ωστόσο επειδή οι μεγάλες δυνάμεις έχοντας μεταξυ τους ακοθόριστα συμφέροντα για αυτο και έχουν από μόνα τους γίνει τα παραρτήματα τους στην Ελλάδα να είναι μεταξύ τους δισδιάκριτα σε σχέση με το παρελθον.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ στη χώρα μας προσπαθεί να εξυπηρετήσει τα πέραν του ατλαντικού συμφέροντα. Και επειδή το ίδιο κάνουν και οι ΑΝ.ΕΛ για αυτό και προ των συμφερόντων των αφεντικών τους οι δυο αυτοί ιδεολογικοί (στα χαρτιἀ) αντίπαλοι αναγκαστηκαν να συγκυβερνήσουν.

    Τα υπόλοιπα κομματα (πλην Χ.Α. και ΚΚΕ) εξυπηρετούν κυρίως την άρχουσα ευρωπαϊκή ελιτ και τα συμφέροντα της. Για αυτό και πριν από 3 χρόνια είχαν εξαναγκάστεί το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ (καθώς και οι ουρές "Ποτάμι" και τώρα ο Λεβέντης) να συγκυβερνήσουν.

    Οι πολτικές και όποιες άλλες συμπτώσεις των "συνταγματικών" και "δημοκρατικών" δυνάμεων που συγκυβερνησαν και συγκυβερνούν στον τόπο μας εστιάζονται μόνο στα μνημόνια, καθότι εδώ άπαντες μεταξύ τους συμφωνούν για τον απλούστατο λόγο πως κάνενας "προστάτης" μας δεν επιθυμεί να καταβάλει ούτε το ελάχιστο πραγματικό τίμημα για την υποτιθέμενη προστασία, για αυτό την κάθε μας θυσία την μνημονιακή αυτήν ακέραια την απαιτούν από την πτωχευμένη Ελλάδα.

    Ο Συριζα και οι Ανελ εξυπηρετούν τα πολιτικά σχέδια των αφεντικών τους και παρεπιπτόντως σε ότι αφορά το μεταναστευτικό κτλ, εξυπηρετούν τις μκο και τα ιδρύματα κτλ που έχουν τα ίδια πέραν του Ατλαντικού παράκεντρα και κέντρα, όπως για παράδειγμα ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Open Society Institute ή Open Society Foundations κ.ά.

    Αυτή συνεχίζει να είναι δυστυχώς η πολιτική πραγματικότητα στην Ελλάδα. Τα ξενοκίνητα πολιτικά κόμματα, κοινές ληστο συμμορίες στην πραγματικότητα δεν άλλαξαν κατ' ουσία σε τίποτε σε σχέση πάντοτε με τον 19ο αι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με αφορμή τη δημιουργία σχολειό για τους μετανάστες και λίγους προσφυγες που υπάρχουν έψαξα λίγο παραπάνω το θέμα και βρέθηκα σε μια συνέντευξη του Πελεγκρίνι του υφυπουργού παιδείας. Στο σχόλιο μου αν έβαζα τίτλο θα έβαζα μάλλον το "τέλος της αθωότητας"; πως δηλαδή το σχολειό γίνεται εργαλείο επίθεσης εναντίον του έθνους, πως η παιδεία γίνεται εκπαίδευση πως ο μετανάστης και ο πρόσφυγας γίνονται κατακτητές από φιλοξενούμενοι.

    Αν ήμουν διεθνιστής θα σήμαινε ότι είμαι εναντια της έννοιας του έθνους. Όπως όλοι ξέρουμε πολύ ορθά έχει ειπωθεί ότι Έλληνας είναι οποιος μετέχει της ελληνικής παιδείας. Αν ήθελα να χτυπήσω λοιπόν τον ελληνισμό στις ρίζες του τότε το πρώτο που θα έκανα θα ήταν να χτυπήσω την ελληνική παιδεία. Για να το καταφέρει αυτό η κυβέρνηση το κάνει σε δυο στάδια, πρώτον μετατρέπει την παιδεία σε εκπαίδευση, γίνονται τα σχολεια τεχνικά λύκεια ουσιαστικά δηλαδή και δεύτερον βγάζει όλα τα ελληνικά χαρακτηριστικά από αυτήν κρατώντας εν μέρει μόνον τη γλώσσα, γιατί ακόμα δεν μπορεί να την αφαιρέσει εντελώς. Αφαιρεί όμως την ελληνική ιστορία η την διαστρεβλώνει ολοκληρωτικά και αφαιρεί και τα θρησκευτικά και τα κάνει θρησκειολογία. Επιπλέον δημιουργεί τα λεγόμενα διαπολιτισμικά σχολεια, και σε συνδυασμό με αυτά που λέει ο υφυπουργός και για να μην υπάρξει γκετοποίηση ο μονος τρόπος εφαρμογής των σχολειων θα είναι να γίνουν όλα διαπολιτισμικά. Οποτε οι προσφυγες αντί να μαθαίνουν ελληνικά θα μαθαίνουν αραβικά και μαζί με αυτούς θα μαθαίνουμε και εμείς αραβικά. Οποτε λοιπόν θα έχει δικαίωμα ο ξένος να μαθαίνει τη γλώσσα του η μήπως απλώς τα αραβικά, γιατί στη Θράκη μόνον τα τουρκικα διδάσκουν για παράδειγμα και ο Έλληνας δεν θα έχει το δικαίωμα να διδάσκεται την ιστορία του και την θρησκεία του. Και όλα αυτά στο όνομα των προσφυγικών δικαιωμάτων! Ωστόσο, όλο αυτό είναι ένα άλλο ψέμα! Δεν υπάρχει ούτε ένα σχολειό πουθενά στον κόσμο που να διδάσκει άλλη γλώσσα από την εθνική γλώσσα, άλλες παραδόσεις από τις εθνικές παραδόσεις τις εκάστοτε χώρας. Αν κάποιος θέλει να ανοίξει σχολειό στο εξωτερικό που να διδάσκει τα ελληνικά οπωσδήποτε μπορεί αλλα θα πρέπει να εναρμονίσει το εκπαιδευτικό του πρόγραμμα σε αυτό της χώρας που μένει! Στην Ελλάδα η κυβέρνηση σχεδιάζει το αντίθετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι άλλο περιμέναμε απο εναν προσκυνητή του τοίχου των δακρύων; (pilgrims ή Pellegrini)

      Διαγραφή
    2. Asper οι εβραίοι τη δουλειά τους κάνουν, εμείς τι κάνουμε είναι το θέμα...

      Διαγραφή
  5. Στο σχολειό των Διαβατών το άρθρο του Αθναϊκού-Μακεδονικού πρακτορείου μας ενημερώνει πως του δασκαλου, ενός Παλαιστινιου, δεν του αρέσει το Καλημέρα, η λέξη, προς τι αυτή η ενημέρωση και τι θα ήθελε ο κύριος να του λέμε? Διδάσκονται λέει τα παιδιά στο σχολειό διαφορες γλώσσες και μαζί ελληνικά και αγγλικά, ενώ όλα τα βιβλία για την βιβλιοθήκη θέλουν να είναι σε Urdu, Περσικά, Αραβικά και κουρδικά όχι όμως στα ελληνικά. Ποιο είναι το νόημα τα παιδιά αυτά να μην διδάσκονται από το ελληνικό σχολειό ελληνικά? Αν θέλει ο καθένας να μάθει την γλώσσα των πατέρων του είναι ελεύθερος να το κάνει σε ιδιωτικό επίπεδο. Το ελληνικό κράτος οφείλει και ypouxreoutai να μεταδίδει ελληνική παιδεία και όχι διαπολιτισμική! Επιπλέον, το σχολειό αυτό δεν πρέπει να έχει και πολύ μεγάλη σχέση με το Υπουργείο Παιδείας. Ποιοι είναι οι εθελοντές που το άνοιξαν και ποιος το χρηματοδοτεί? Συμμετέχει λέει ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ποιοι άλλοι συμμετέχουν? Και αφού βρίσκεται στην ελληνική επικράτεια δεν πρέπει να εναρμονιστεί με το ελληνικό πρόγραμμα σπουδών? Διαφορετικά τι οφέλη τα παιδιά? Αφού εδώ θα μείνουν δεν πρέπει να μάθουν ελληνικά, την ελληνική ιστορία, τα ελληνικά έθιμα, μεταξύ άλλων για να ενταχθούν στην ελληνική κοινωνία? Μήπως πλέον οι καταυλισμοί δεν θεωρούνται καν μέρη της ελληνικής επικρατειας?

    Εγώ απλώς ενημερώνω, από εδώ και πέρα ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του! Όταν αφελληνοποιειται η παιδεία παύουν να παράγονται Έλληνες είτε έχουν Έλληνες γονείς είτε όχι! Το χτύπημα είναι καθολικό και δεν στοχεύει στο να σεβαστεί προσφυγικά δικαιώματα, στοχεύει όμως στον αφελληνισμό της Ελλάδος συνολικά σε ανθρώπους πρόσφατους που δεν έχουν ρίζες και γνώσεις ιστορίας ώστε εύκολα να ξεριζώνονται...Από εδώ και πέρα είμαστε όλοι υπεύθυνοι, κανένας δεν εγγυάται την διαιώνιση ελληνικού έθνους ποσο μάλλον του ελληνικού κράτους. Δυστυχώς πλέον η ανηθικότητα των διεθνιστών είναι τόσο μεγάλη που χρησιμοποιούν τα πάντα για να σκλαβώσουν τους ανθρώπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πες Αλέξανδρε την γνώμη σου μιας και είσαι στο εξωτερικό και σίγουρα θα τρελαίνεσαι, μπορεί σήμερα να υπάρξει έθνος χωρίς δυνατό και συγκροτημένο κράτος;

      Διαγραφή
    2. Γιώργο υπήρχε και ένα ωραίο άρθρο στο ιστολογιο; που έλεγε το κράτος δεν είναι πατρίδα και συμφωνώ απόλυτα. Βεβαίως και υπάρχει έθνος χωρίς κράτος. Εμείς, οι Αρμένιοι, οι Κούρδοι, οι Εβραίοι, οι ιρλανδοί, οι Σκωτσέζοι και πολλοί άλλοι σίγουρα είμαστε τέτοια παραδείγματα. Ωστόσο, το κράτος δεν είναι ασήμαντο. Το έθνος είναι η κοινωνία με κοινά χαρακτηριστικά, η οποια γεννιέται από ανθρώπους που μοιράζονται αρχικά την ίδια περιοχή και στη συνεχεια αποκτούν κοινές συνήθειες και το κράτος είναι η πολιτειακή οργάνωση μιας κοινωνίας με κοινά χαρακτηριστικά πολιτισμικά, ενός έθνους δηλαδή. Το έθνος κράτος είναι κατά την άποψη μου ευλογια για το έθνος, γιατί σημαίνει πως μια κοινωνία με κοινά πολιτιστικά χαρακτηριστικά μπορεί να αποφασίζει, στο metro του δυνατού ανεξάρτητα, για το πως θα ζει και διασφαλίζει την ελεύθερη έκφραση της με αποτέλεσμα να μπορεί να επιδιώξει το ευ ζην και όχι την επιβίωση. Μπορεί να υπάρχουν και πολυεθνικά κράτη που να το διασφαλίζουν αυτό, αλλα είναι πιο δύσκολο και έχουν διαφορετικές δομές πολιτειακής οργάνωσης. Ένα έθνος που χάνει το κράτος του είναι καταδικασμένο να χάσει και ανθρώπους, όχι αποκλειστικά από θάνατο αλλα από απώλεια συνείδησης. Όταν κατέρρευσε η ανατολική ρωμαϊκή αυτοκρατορία και από λίγο νωρίτερα δηλαδή πολλοί εγκατέλειψαν το ρωμαίικο για να γίνουν Τούρκοι για παράδειγμα. Στη Σικελία μόνον λίγοι πλέον θυμούνται την ελληνική τους καταγωγή γιατί απλώς ξέχασαν σταδιακά και αφομοιώθηκαν στο νέο ιταλικό έθνος, άλλοι πάλι που φεύγουν μετανάστες μπορεί να μην είναι τόσο δυνατοί και να απολέσουν την συνείδηση τους σταδιακά από γενιά σε γενιά. Ωστόσο, παρα το ότι είναι απαραίτητη αρχικά η ύπαρξη διαφορετικών ανθρώπων σε κοινό έδαφος για τη γέννηση του έθνους, το έθνος διατηρείται ακόμα και χωρίς κοινή εδαφική ύπαρξη μεγάλου πληθυσμού, οι Εβραίοι κατάφεραν ακόμα και διασκορπισμένοι να κρατήσουν το έθνος τους, ήταν βεβαια απαρίτητη η ύπαρξη της μνήμης της μητέρας πατρίδας. Η πατρίδα γεννάει το έθνος και από εκεί και μετά εφόσον το έθνος υπάρχει στην πατρίδα ελεύθερο θα διατηρείται, διαφορετικά τα πράγματα δυσκολεύουν. Πολλά έθνη εξαφανίζονται είτε γιατί διασκορπίζονται είτε γιατί δέχονται μια μοιραία επίθεση καταλαμβάνονται και αλλοτριώνονται. Οι Αιγύπτιοι δηλαδή τελειωσαν από το Islam, οι Πέρσες κατάφεραν να προσαρμόσουν το islam σε αυτούς αλλα και πάλι έχουν θέματα ταυτότητας, οι Τούρκοι επίσης προσάρμοσαν το Islam και το χρησιμοποίησαν για να ενώσουν τα διαφορα εξισλαμισμένα έθνη.

      Giwrgo den eida oti mou grafeis "shmera" molis to proseksa, tha epektathw perissotero argotera kai tha sou grapsw thn apopsh mou gia to shmera, alla nai an to thelei kapoios mporei

      Διαγραφή
    3. Συνεχίζοντας την σκέψη μου και ερχόμενος στο σήμερα και χωρίς να σημαίνει πως το κράτος δεν είναι σημαντικό, το αντίθετο μάλιστα, νομίζω πως μπορεί να υπάρξει έθνος χωρίς κράτος, αλλά με σημαντικές απώλειες. Ωστόσο, η σημερινή εποχή είναι και η καταλληλότερη για να πολεμήσει κάποιος τις εθνικές συνειδήσεις. Όπως πολύ σωστά είπε ο Μάρξ ούτε το κεφάλαιο ούτε το προλετάριο έχει πατρίδα και αν εγώ είμαι καπιταλιστής με μεγάλη οικονομική ισχύ θα προσπαθήσω να αυξήσω την οικονομική ισχύ και σίγουρα να την μετατρέψω σε πολιτική ισχύ με τέτοιον τρόπο ώστε αυτή να διαιωνίζεται. Το κέρδος αυξάνεται με πολλούς τρόπους και ένας από αυτούς είναι απομυζώντας τον εργαζόμενο. Για να μειώσεις το κόστος του εργαζόμενου όμως, ο οποίος είναι ο ίδιος εμπόρευμα ουσιαστικά, σε συμφέρει να αυξήσεις τη ζήτηση της εργασίας αλλά και να τον απομονώσεις κοινωνικά και να περιορίσεις όσο το δυνατόν την πολιτική του δραστηριότητα. Αν ήμουν λοιπόν τέτοιος θα ήθελα να είχα στις επιχειρήσεις μου μετανάστες με ορισμένες συμβάσεις εργασίας και να επιλέγω να επενδύσω σε ορισμένα άτομα περισσότερο, τα οποία ουσιαστικά όντας ικανοποιημένα θα ταυτίζονταν με τα δικά μου συμφέροντα και θα ήλεγχαν τους υπόλοιπους. Όταν λοιπόν κάποιος πάει μετανάστης για 3 χρόνια και μετά πρέπει να πάει κάπου αλλού, πολιτικά είναι σίγουρα ανενεργός ενώ και κοινωνικά είναι σχετικά απομονωμένος. Αυτός είναι ο κίνδυνος ο μεγάλος σήμερα την εποχή της παγκοσμιοποίησης και των πολυεθνικών, κάποιος να αποκόπτεται από τις ρίζες του και να κάνει παιδιά που θα αποκτούν την ψευδαίσθηση του κοσμοπολιτισμού, αφού ουσιαστικά θα είναι άτομα χωρίς ρίζες και όχι πραγματικοί πολίτες. Με αυτόν τον τρόπο θα χτυπηθούν όλα τα έθνη σε συνδυασμό με πολλούς άλλους μηχανισμούς. Αν επανέλθει σταθερότητα σε συγκεκριμένη περιοχή ατόμων τότε θα ξαναδημιουργηθούν έθνη ακόμα και αν όλα τα παλιά έχουν καταστραφεί, γιατί ο άνθρωπος είναι και κοινωνικό ον αλλά και τοπικό όσο και αν η τεχνολογία του παρέχει την ψευδαίσθηση της παγκοσμιότητας.

      Διαγραφή
    4. Εδώ που είμαι τι βλέπω να γίνεται, βλέπω παρά την πλήρη απουσία του ελληνικού κράτους, εκτός ίσως από το Λονδίνο, αλλά μην φανταστείς και τρομερά πράγματα, οι Έλληνες να οργανώνονται σε μικρές κοινότητες, αλλά να εμφανίζεται σταδιακά και το Ρωμαίικο περισσότερο με βάση την ορθοδοξία. Βέβαια οι απώλειες είναι πολλές. Είναι πολλοί αυτοί που δεν πιστεύουν στο έθνος ή που λένε όπου γης και πατρίς και δεν τους ενδιαφέρει αν τα παιδιά τους κρατήσουν τις ρίζες τους ή απλώς δεν προλαβαίνουν να μεταδώσουν τον πολιτισμό στην επόμενη γενιά ή απλώς χάνουν τη μάχη από τους μηχανισμούς αφομοίωσης της κοινωνίας στην οποία βρίσκονται. Βέβαια πολλοί τα καταφέρνουν κρατούν τον Ελληνισμό μέσα τους τον μεταφέρουν στα παιδιά τους, φτιάχνουν εκκλησίες και συνεχίζουν. Και πρέπει να πω πως το πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως κάνει πολύ δουλειά στην Αγγλία και όπου έχει εκκλησία η ρωμαίικη κοινότητα πλέον είναι πολύ μαζεμένη. Στο Εδιμβούργο που έτυχε να κάνω Πάσχα πέρυσι ήταν πάρα πολύς ο κόσμος στη συντριπτική πλειοψηφία Έλληνες Ελλάδος και Κύπρου αλλά και Ρουμάνοι, και Σέρβοι και Ρώσοι και λίγοι Σκωτσέζοι και η λειτουργία έγινε σε 4 γλώσσες! Εδώ που είμαι εγώ την εκκλησία την κρατάει ένα ζευγάρι Έλληνες ουσιαστικά με έναν παπά Αιγύπτιο ο οποίος κάνει τη λειτουργία κατά βάση στα ελληνικά αλλά και στα αγγλικά ενώ πάσχα που είχα πάει είδα πραγματικά πολύ κόσμο επίσης στην συντριπτική πλειοψηφία Έλληνες. Βέβαια, υπάρχει η τροφοδοσία από Ελλάδα και Κύπρο, αν τα κράτη αυτά αλωθούν αν σταματήσουν τα κράτη την ελληνική παιδεία τότε τα πράγματα θα δυσκολέψουν και θα πρέπει να βρεθούν άλλοι μηχανισμοί αν νομίζουμε πως πρέπει να διατηρήσουμε τις παραδόσεις μας. Για παράδειγμα πριν δυο χρόνια γνώρισα τυχαία ένα παιδάκι μαύρο μου μίλησε εκείνος γιατί φορούσα μια μπλούζα που έγραφε ελληνικά και μου λέει Έλληνας, ναι του λέω, κι εγώ μου απαντάει, τον έλεγαν Πάνο οι γονείς του ήταν χριστιανοί από την Νιγηρία, αλλά αυτός μεγάλωσε στην Ελλάδα σίγουρα αισθανόταν και Έλληνας τουλάχιστον, σίγουρα πιο πολύ από τον Φίλη. Αν όμως γίνουν τα σχολεία διαπολιτισμικά όπως λέει η κυβέρνηση τότε το ελληνικό κράτος θα παρέχει συριακή, ιρακινή, πακιστανική και ούτω καθεξής παιδεία και συν το οικογενειακό περιβάλλον, το παιδάκι θα γίνεται Πακιστανός που ξέρει να μιλάει και ελληνικά όχι Ελληνοπακιστανός. Τα διαπολιτισμικά σχολεία δεν υπάρχουν πουθενά και η μεγάλη δύναμη στο ΗΒ για παράδειγμα ήταν ότι τα σχολεία παρέχουν βρετανική παιδεία τελεία και παύλα και όταν σημειώθηκε το φαινόμενο σε μεγάλες ισλαμικές κοινότητες δάσκαλοι να προσπαθούν να διδάξουν άλλα πράγματα έγινε πάταγος και επενέβη το κράτος και τους τελείωσε και έγινε πρόσφατα. Για παράδειγμα, στην Ελλάδα μια δασκάλα μου έλεγε ότι ένα πακιστανάκι που πάει στο σχολείο δεν πάει στην πρωινή προσευχή, του λέει η δασκάλα γιατί δεν έρχεσαι το πρωί μπορείς να μην συμμετέχεις στην προσευχή αλλά θα ακούς τις ανακοινώσεις. Λέει το παιδάκι, αν με δει ο πατέρας μου θα τις φάω. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν αυτό το παιδί αν ήταν και σε ένα διαπολιτισμικό σχολείο δεν θα μπορούσε ποτέ να ενταχθεί στην ελληνική κοινωνία και να αισθανθεί Έλληνας. Φαντάσου να έχει τον μπαμπά, τον ιμάμη και μετά το διαπολιτισμικό σχολείο, είναι βέβαιο ότι θα υπάρξει γκετοποίηση και διαχωρισμός της κοινωνίας. Και ναι μπορεί το Ισλάμ να μην είναι όλο εξτρεμιστικό, αλλά είναι στην πλειοψηφία του δυστυχώς! Αυτά αν δεν τα καταλάβουν οι Συριζαίοι θα έχουν την τύχη που είχαν οι αριστεροί του Ιραν....Εμείς θα προσπαθήσουμε να κρατήσουμε την μαγιά...

      Διαγραφή
    5. Aλέξανδρε 3 εκατομμύρια Ελλήνων ζουν στην Αμερική, τί έχει απομείνει ως Ελληνικότητα από αυτούς που φύγαν για να ζήσουν εκεί όχι πριν 40-50 χρόνια αλλά πριν ένα αιώνα; Tίποτα απολύτως, μια ανάμνηση, μια παραπομπή, ότι μπορεί περισώζουν οι εκεί εκκλησίες αλλά σε βάθος χρόνου χάνονται για τον Ελληνισμό, η πρώτη γενιά κάνει κλεφτοπόλεμο για να κρατήσει παραδόσεις και τρόπο ζωής, αυτή δέχεται όλη την ψυχική οδύνη, η δεύτερη ενσωματώνεται και η τρίτη χάνεται...Στην Αγγλία που είσαι οι άνθρωποι είναι κοσμοπολίτες ή υπάρχει η Αγγλική κουλτούρα στην οποία ενσωματώνεται ένα μέρος των ξένων ενώ το υπόλοιπο ζει στο περιθώριο;

      Διαγραφή
  6. Δεν είναι μόνον ο ΣΥΡΙΖΑ. Είναι όλοι "οι όλοι μπορεί η Ελλάδα μπορεί».
    Πλην των ΤσιπροΚαμμένων, ο Κούλης, ο Ποτάμης, η Φώφη και ο λεβέντης Λεβέντης τους, Είναι όλοι πειθήνια όργανα εφαρμογής του νεοταξικού σχεδίου Kalergi καταστροφής των Ευρωπαϊκών Εθνών.
    Και ο Κουτσούμπας το ίδιο, «διεθνιστικά»
    Γι αυτό κανείς τους δεν ζητεί τη φύλαξη των θαλάσσιων συνόρων μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εν τω μεταξύ οι άνθρωποι δεν προλαβαίνονται, είναι τόσο το μίσος που έχουν προς κάθε τι ελληνικό που διάβαζα σήμερα και έλεγε ο Τσίπρας ότι πήρε τον Γάλλο, τι είναι αυτός, διευθυντής για το φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου για να το κάνει Διεθνές λέει. Αυτά τα φεστιβάλ γίνονται αφενός για να προσελκύσουν τουρίστες και αφετέρου για να προβληθεί ο τοπικός πολιτισμός. Σε τούτο το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε αρχικά η ελληνική συμμετοχή είναι λιγότερη από την ξένη, και φυσικά είναι αποκλειστικά αριστερή, τρομερό πράγμα η κομματικοποίηση και του πολιτισμού! Το καταλαβαίνω να υπάρχουν και λίγες συμμετοχές διεθνείς, αλλά ο αυστριακός, ο Ολλανδός, ο Άγγλος, ο Γερμανός, ο Ρώσος δεν θέλει να έρθει στην Ελλάδα να δει Σαίξπηρ όπως εγώ δεν πάω στο Λονδίνο να δω Αριστοφάνη, είναι τόσο απλό αλλά όταν το κόμπλεξ είναι υπέρμετρο, όταν το μίσος προς την πατρίδα και το έθνος άσβηστο αυτά είναι τα αποτελέσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιώργο υπάρχουν σιγουρα πολλές απώλειες αλλα η ελληνικότητα διατηρείται, δηλαδή στην Αμερική ειναι πολλοί που λενε οτι ειναι Έλληνες αν όχι οι περισσότεροι ακόμα και αν δεν έχουν δεσμούς με την Ελλαδα άμεσους, το ιδιο και στην Αυστραλία, η πατριδα ειναι ζωντανή ακόμα και σε αυτούς που δεν την γνώρισαν ποτε που δεν έχουν πατήσει το πόδι τους ούτε μια φορά και ξέρεις πολλές φορές μια μεγάλη πληγή μπορεί να εχει ακόμα πιο συσπειρωτικά αποτελέσματα! Στην Αγγλία η βρετανική κουλτούρα ειναι ξεκάθαρη. Στη Βρετανία εχει επιτευχθεί κατι πολυ σημαντικό δεν έχουν δημιουργηθεί γκέτο τύπου Γαλλίας. Φυσικά υπάρχουν μέρη που ειναι χάλια πόλεις που οι μετανάστες και Δήμος οι ισλαμιστες ειναι πολλοί ειδικα γύρω από το Λονδίνο, αλλα υπάρχουν και οι συνθήκες και η θέληση του κράτους να τους κάνει όλους Βρετανους! Η Βρετανία εκμεταλλεύεται το αυτοκρατορικό παρελθόν της, την ποπ κουλτούρα, τη γλώσσα, την ανεκτικότητα απέναντι στο διαφορετικό, την τεράστια αγγλική εργατική τάξη, την οικονομική ευμάρεια σχετικά, την τρομακτική οργάνωση του κράτους και πιστεύω πως ελέγχει σημαντικά το ποσοστό των ξένων που μένουν στη χώρα και δεν φοβάται και κανεις ευθέως να θέσει το θέμα χωρις να προκαλέσει ξενοφοβία. Αλλα οποίος ξένος έρχεται βρίσκει δουλειά και βρίσκει και οργανωμένο κράτος. Οι Άγγλοι όχι μονον δεν ειναι κοσμοπολίτες αλλα ασχέτως της τάξης ειναι εθνικιστές, αλλα όχι με την ρατσιστική έννοια. Παρεμπιπτόντως ειναι οι λιγότερο ρατσιστές που εχω συναντήσει στην Ευρώπη μαζι ίσως με τους Ισπανους, δεν συγκρίνονται με Γάλλους και Γερμανούς. Αυτο βέβαια πιστεύω εχει να κάνει με το οτι η ανεργία ειναι πολυ χαμηλά και το κράτος συντηρεί επιτυχώς μια πολυ μεγάλη μερίδα του πληθυσμού με επιδόματα. Εντέλει όμως όλοι οι Άγγλοι υπερασπίζονται την εθνική ταυτότητα μέχρι τέλους, από τις μικρές συνήθειες μέχρι μεγάλα γεγονότα. Από τα πρωτα που μου εκανε εντύπωση ήταν οτι κάνουν εκδηλώσεις μνήμης για τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο και φοράνε μια παπαρούνα στο πέτο προς ανάμνηση των θυμάτων, θα δεις να φοράνε την παπαρούνα μέχρι και φρικιά! Οι άνθρωποι ειναι πολυ ανεκτικοί, οι συνθήκες στο περιβάλλον εργασίας ίσως να συγκρίνονται μονον με τις σκανδιναβικές χώρες, γενικά εγω τους λέω οτι ζουν στον κόσμο τους στην μαγική τους φούσκα. Αλλα κοσμοπολίτες με την έννοια του δεν υπάρχουν πατρίδες και έθνη δεν ειναι. Υπεραγαπούν την πατριδα τους και ειναι νομοταγείς σε εκνευριστικό βαθμό. Παραδείγματα για την πατριδα εχω να σου πω πολλα, βέβαια θα συναντήσεις και αυτούς που θα σου πουν ποιες πατρίδες τώρα μωρε, αλλα ειναι περιθωριακοί. Έχουν πετύχει δε οι δεύτερης γενιάς μετανάστες να λενε είμαστε Βρετανοί! Οταν πρωτοήρθα ακόμα θυμάμαι ρώτησα ένα παιδί απο που εισαι και μου λέει Βρετανός, αλλα επειδή ήταν μελαμψός του λέω originally? μου απαντάει πάλι βρετανός, οι γονείς μου μου λέει ήταν Πακιστανοί αλλα εγω βρετανός. Η πλειοψηφία των παιδιών λέει αυτο το πράγμα και οι Βρετανοί προωθούν επιπλέον ένα στυλ άθρησκο κατα βάση. Η θρησκεία δεν μπαίνει πλέον στην εξίσωση της εθνικής ταυτότητας, Γλώσσα, μικρές καθημερινές συνήθειες, τσάι, Sunday lunch, pub και μπυρα, αθλητισμός και ειδικα τα βρετανικά σπορ, ποδόσφαιρο, κρίκετ, ράγκμπι, η βασίλισσα και η Βασιλική οικογένεια, η ποπ κουλτούρα, think global act local, δηλαδή πολίτης του κοςμου ναι αλλα πρωτα Άγγλος η Βρετανός καλυτερα, δημιουργούν το ανήκειν στο ιδιο σύνολο και φυσικά η προώθηση των μεικτών ζευγαριών. Αλλα παρά τα γραφειοκρατικά προβλήματα ξέρεις οτι θα βρεις κράτος. Προχθές μόλις συζητούσα με κατι Ιταλους φίλους και τους έλεγα οτι θέλω να επιστρέψω στην Ελλαδα και με κοιτούσαν σαν εξωγήινο. Ο ένας αριστερός ο άλλος μάλλον αδιάφορος και οι δυο με καλές δουλειές σε μεγάλες εταιρίες. Και οι δυο έλεγαν πίσω, και εννοώντας και την Ιταλία, δεν υπαρχει μέλλον θελουμε να μεγαλώσουν τα παιδιά μας σε κράτος, να μην σε αδικούν και αν σε αδικούν να το αναγνωρίζουν και να διορθώνουν την αδικία και αλλα τέτοια. Το κράτος λοιπόν ειναι πολυ σημαντικό, μια πετυχημένη πολιτεία ειναι ένα σημαντικό κίνητρο για να αγαπήσεις ακόμα περισσότερο το ποιος εισαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kατάλαβα για μια ακόμη φορά ότι προδότες μόνο στην Ελλάδα πρωταγωνιστούν. Θα μπορούσε ένας Έλληνας που ξέρει να μιλάει τα Αγγλικά εξαιρετικά να υιοθετήσει αυτόν τον ανάλαφρο τρόπο ζωής;

      Διαγραφή
    2. Νομιζω δεν ειναι θέμα ανάλαφρου Γιωργο, νομιζω εχει να κάνει με το ποςο σίγουρος ειναι κανεις για αυτο που ειναι για την ταυτότητα του. Ο οποιοσδήποτε μπορεί να επιλέξει να ειναι ο,τι θέλει

      Διαγραφή
    3. Αλέξανδρε για έναν φοιτητή, για έναν νεαρό, μια χαρά είναι αυτός ο τρόπος ζωής, κατά πόσο όμως είναι εύκολο να υιοθετηθεί από κάποιον που θα θελήσει να πάρει μια απόφαση ζωής, να ζήσει, να κάνει οικογένεια και να πεθάνει μαθαίνοντας τα νέα του βασιλικού οίκου, βλέποντας ποδόσφαιρο και ακολουθώντας την pop κουλτούρα

      Διαγραφή
    4. Αλεξανδρος

      Μπραβο Αλεξανδρε, οι αναρτησεις σου ειναι εμπεριστατωμενες αναλυσεις και προσωμοιαζουν σε πολλλα με οτι συμβαινει και με το ελληνικο στοιχειο της Αυστριας, οπου ζω εδω και αρκετα χρονια. Βρησκω πολλα κοινα σημεια, που τα αποδιδεις αξιοθαυμαστα.

      Διαγραφή
    5. Και ηθελα μονον να συμπληρωσω, οτι πολλοι συμπατριωτες μας στην Ελλαδα (και δεν εννοω μονον τους Ανθελληνες που κυβερνουν σημερα την Πατριδα μας), δεν εχουν ιδεα τι σημαινει να εισαι Ελληνας στην Ξενη και ποιες δυσκολιες αντιμετωπιζεις αν θελεις να μεινεις Ελληνας, αλλα και τα παιδια σου Ελληνοπουλα. Και ομως ολα ειναι δυνατα αρκει να θελεις. Γιαυτο δεν καταννοω πως οι συμπατριωτες μας στην Ελλαδα μπορουν να υπομενουν και να ανεχονται μια κυβερνηση μειοψηφιας να απαξιει καθημερινως καθε τι εθνικο και ελληνικο (παιδεια, θρησκεια, ανεξελεγκτη εισροη ξενων, μνημονια, ξεπουλημα περιουσιας κλπ) και να μεταβαλλει την Πατριδα μας σε μια μουλτικουλτι τριτοκοσμικη χωρα, που θυμιζει εντονα απαραδεκτες και ξεπερασμενες ιδεοληψιες της εποχης του 1943-49 με τον ξενοκινητο συμμοριτοπολεμο.

      Διαγραφή
  9. Όντως επειδή εκτός Ελλάδος αισθάνεσαι μετέωρος μιας και ούτε ως Έλληνας μπορείς να λειτουργήσεις σε ένα ξένο περιβάλλον ούτε και να γίνεις κάτι άλλο, αποκτάς μια απέχθεια για τους διεθνιστές, καταλαβαίνεις τα ιδεολογήματα της πολυπολιτισμικότητας και του διεθνισμού είναι μεγάλες απάτες, δεν είναι τυχαίο το ότι ο Παναγιώτης Κονδύλης του οποίου κάποτε ο λόγος φάνταζε εθνικιστικός σε εμάς τους ανίδεους που φοβόμασταν μην μας κακολογήσουν οι διάφοροι αριστεριστές, έζησε στο εξωτερικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο.
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.