31/3/16

Ημέρες ηρωισμού. Ο Πάκης κι ο Μινώταυρος


Ο Άη Γιώργης πάνω στ΄ άλογο πολεμάει  τον διάβολο και ο Πάκης τον Μινώταυρο του νεοφιλελευθερισμού. Αυτό είναι το πρόβλημα της χώρας κι όχι οι παρεμβάσεις στην Δικαιοσύνη. Ο νεοφιλελευθερισμός διόρισε την μισή Ελλάδα στο δημόσιο επί υπουργίας Πάκη και ο νεοφιλελευθερισμός  έκαψε την Αθήνα το 2008. Ο Πάκης τα γνωρίζει καλά αυτά. Ήταν κι αυτός εκεί…
Αν θεωρείτε ότι «δεν υπάρχει ελπίδα», εμείς μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι έχετε 100% δίκιο! Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Προκόπης Παυλόπουλος έκανε μία ομιλία κατά την τελετή αναγόρευσή τους σε επίτιμο διδάκτορα του Εβραϊκού Πανεπιστημίου της Ιερουσαλήμ. Στην ομιλία του αυτή, λοιπόν, ανακάλυψε τον νέο εχθρό, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον Μινώταυρο του νεοφιλελευθερισμού!
Κι ύστερα ξεδιπλώθηκε όλο το σκεπτικό του πολιτικού ανδρός: «Μέσα σ' αυτόν τον οικονομικό Λαβύρινθο κι αντιμέτωπος με το νεοφιλελεύθερο Μινώταυρο, ο θεσμικός Θησέας καλείται, υπό όρους που παραπέμπουν στην ιστορία του Δαυίδ απέναντι στον Γολιάθ, να φέρει σε πέρας την αποστολή του». Αναρωτιέστε ποια είναι αυτή η αποστολή; Πάρτε βαθιά ανάσα και διαβάστε:

Για τη συνέχεια Liberal


1 σχόλιο:

  1. Κάποτε είχα σε εκτίμηση τον Προκόπη Παυλόπουλο. Έλεγα μέσα μου: Να και ένας πολιτικός που δεν είναι «βλάκας» κατά τον ορισμό του Ευάγγελου Λεμπέση (Η Τεράστια Κοινωνική Σημασία των Βλακών στο Σύγχρονο Βίο http://infognomonpolitics.blogspot.fi/2010/02/blog-post_2062.html).
    Στη συνέχεια όμως και πριν ακόμη αναλάβει τα καθήκοντα του Προέδρου της Δημοκρατίας, κατάλαβα ότι ο πολιτικός κ. Προκόπης Παυλόπουλος είναι ένας ευφυής άνθρωπος, ο οποίος διαισθανόμενος με το ένστικτό του τον ανυπέρβλητο ρόλο των «βλακών» και τη λαμπρή τους κοινωνική σταδιοδρομία, αποφάσισε να παίξει το ρόλο αυτό, για ν’ ανέβει στα ύπατα κρατικά αξιώματα, «κάνοντας την πάπια». Δηλαδή «βλάκας» κατά Λεμπέση.
    Ξέχασε ο κ. Παυλόπουλος ότι κάποτε υποστήριζε την «επανίδρυση του κράτους», «το οποίο θα μπορέσει να υπερασπισθεί τον άνθρωπο και το κοινωνικό σύνολο κυρίως δια της αποκατάστασης του κανόνα δικαίου και της έννομης τάξης στον θεσμικό τους θρόνο, που πρέπει επιπλέον να στηρίζεται πάνω σε δημοκρατικό βάθρο»;
    Μα είναι δυνατόν να μην γνωρίζει τον ελληνικό οικονομικό Λαβύρινθο;
    Είναι δυνατόν να μη γνωρίζει ότι η ελληνική «έννομη τάξη, βρίσκεται στην επικίνδυνη δίνη μιας πρωτόγνωρης κοινωνικοοικονομικής κρίσης»;
    Μα είναι δυνατόν να μη γνωρίζει ότι ο Μινώταυρος είναι το σάπιο πολιτικό κατεστημένο που αποτελεί τη ραχοκοκαλιά μιας ελεεινής ελίτ που καταστρέφει το ελληνικό κράτος και σκοτώνει τον ελληνισμό;
    Μα είναι δυνατόν να μη γνωρίζει ότι είναι και αυτός ένας εκτροφέας του Μινώταυρου;
    Δεν γνωρίζει ότι σε αυτόν τον ελληνικό οικονομικό Λαβύρινθο «και απέναντι σε αυτόν τον Μινώταυρο, η έννομη τάξη και οι θεσμοί παίρνουν τη μορφή ενός άλλου Θησέα. Ο οποίος, με ασπίδα την παραδοσιακή του δημοκρατική νομιμοποίηση και δόρυ την πλήρη αίσθηση της θεσμικής του αποστολής, οφείλει να αγωνισθεί για να εντοπίσει το Μινώταυρο και να τον εξοντώσει»;
    Στο τέλος δεν γνωρίζει ότι τελικά ο πραγματικός Θησέας θα έρθει, θα σκοτώσει το Μινώταυρο, αλλά και όσους τον συντηρούσαν;
    Ή μήπως είναι τόσο σίγουρος ότι ο Μινώταυρος θα συνεχίσει να ζει ες αει στον ελληνικό οικονομικό Λαβύρινθο, κατατρώγοντας τις σάρκες που του προσφέρονται και δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να εμφανιστεί ο Θησέας;
    Ο Λεμπέσης γράφει: «Αν ο βλάκας καταφεύγει στην επιτηδειότητα λόγω των φτωχών πνευματικών του μέσων, απ’ την ίδια έλλειψη ανωτέρων πνευματικών μέσων οδηγείται και στην απάτη. Όπως είναι γνωστό απάτη είναι η αποσιώπηση της αλήθειας ή η παρουσίαση ψευδών πραγμάτων σαν αληθινών. Από τον ίδιο τον ορισμό της συμπεραίνεται ότι η απάτη δεν εξηγεί την ευφυία του απατεώνα αλλά την ευπιστία του θύματος».

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.