31/3/16

Κούρδος Γεζίντι στην Ειδομένη αφηγείται πώς ο ISIS του έκλεψε ολόκληρη τη ζωή

  • Ο Γιάσερ Μπασάρ στον πρόχειρο καταυλισμό της Ειδομένης (φωτ.: ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Ο Γιάσερ Μπασάρ θα θυμάται για πάντα τη 15η Αυγούστου του 2014. Ήταν η μέρα που ο ISIS ξεκλήρισε το Κότζο, ένα μικρό χωριό στο βόρειο Ιράκ, όπου ζουν Γεζίντι, και του έκλεψε «ολόκληρη τη ζωή», όπως χαρακτηριστικά λέει.

Οι τζιχαντιστές σκόρπισαν τον τρόμο στο Κότζο.
«Μπήκαν στο χωριό μας και το αιματοκύλησαν. Σκότωσαν το ένα μου παιδί, που δεν είχε προλάβει καλά-καλά να γίνει ενάμιση χρονών, απήγαγαν τη γυναίκα μου και τον μεγαλύτερο γιο μου. Απήγαγαν τους γονείς και τρία από τα αδέλφια μου, τους συγγενείς και τους γείτονές μου», λέει με τρεμάμενη φωνή στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και στην απεσταλμένη του Σοφία Παπαδοπούλου.
Η συνέχεια του άρθρου στο Pontos-news

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.