21/6/16

Δεύτερο σε πωλήσεις το βιβλίο "Κρίση και Πατριωτισμός" του Σάββα Καλεντερίδη - Να το κάνουμε πρώτο...

Κρίση και Πατριωτισμός
Ο πατριωτισμός, ένα ιερό και υπέρτατο ιδεώδες που χαρακτήριζε επί αιώνες τους Έλληνες και αποτέλεσε μια από τις κύριες δυνάμεις που προστάτεψαν το Ελληνικό έθνος στους δαιδαλώδεις και επικίνδυνους δρόμους της Ιστορίας, τις τελευταίες δεκαετίες εκφυλλίστηκε, με αποτέλεσμα τη βαθιά ηθική, κοινωνική, πολιτική και οικονομική κρίση, η οποία κορυφώθηκε τα έξι τελευταία χρόνια και συνεχίζεται, χωρίς να είναι ακόμα ορατή η κατάληξή της.

Όπως εντοπίζουμε τα κύρια αίτια της κρίσης στον εκφυλισμό του ιδεώδους του πατριωτισμού, έτσι είμαστε βαθιά πεπεισμένοι ότι ο μόνος τρόπος για να ξεπεράσουμε και να βγούμε από την κρίση, είναι η ανάκτηση και αναγέννηση του πατριωτισμού στην Ελλάδα του 21ου αιώνα. Κι αυτό γιατί ο πατριωτισμός είναι η μοναδική δύναμη που μπορεί πλέον να ενώσει και να χαλυβδώσει τους διχασμένους Έλληνες απέναντι στην κρίση, η οποία εκτός από την οικονομία, απειλεί πλέον το ίδιο το Έθνος και την Πατρίδα.
Το βιβλίο αυτό εκδίδεται με την ελπίδα να αποτελέσει έναυσμα για έναν έντονο και βαθύ προβληματισμό σχετικά με το κορυφαίο ζήτημα του Ελληνικού πατριωτισμού, τον οποίο αν ανακαλύψουμε ξανά, αναδιφώντας στις ένδοξες σελίδες της ιστορίας μας, αν τον επαναφέρουμε στο προσκήνιο και αν επανακαθορίσουμε και ενστερνιστούμε την έννοιά του με όρους 21ου αιώνα, τότε και μόνον τότε θα βρούμε το νήμα που θα μας ενώσει, θα μας κάνει πιο δυνατούς και θα μας οδηγήσει στην έξοδο από την κρίση.
Να ξαναβρούμε τον πατριωτισμό που απωλέσαμε, για να βγούμε επιτέλους από την κρίση.

Κρίση και Πατριωτισμός
€25
Συγγραφέας: Σάββας Καλεντερίδης
ISBN: 978-618-5219-00-0
Σελ.: 498
Βιβλιοπωλείο ΙΝΦΟΓΝΩΜΩΝ: 
Φιλελλήνων 14, Τ.Κ. 10557, 
Σύνταγμα, Αθήνα,
 210 3316036, info@infognomon.gr

*Ο πίνακας είναι από την Καθημερινή της Κυριακής, 19-6 και αφορά πωλήσεις από τα βιβλιοπωλεία ΙΑΝΟΣ Αθήνας και Θεσσαλονίκης



30 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια εγω θα το παρω οταν ερθω Ελλαδα, ωστοσο ποιος πατριωτισμος οταν τα ελληνικα? μμε αλλαζουν τα ονοματα των νησιων και τα λενε στα τουρκικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάνω από το βιβλίο του κ.Καλεντερίδη βλέπω ότι βρίσκεται πρώτο σε πωλήσεις κάποιο του γνωστού Ν.Δήμου. Με τέτοιες επιλογές αναγνωσμάτων τι προκοπή περιμένουμε να δούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα :)
      Πάντως, παρόλο που διαφωνώ κατά 95% με όσα πιστεύει ο Νίκος Δήμου, δεν είναι και προς θάνατον :)

      Διαγραφή
  3. Η συνειδητοποιηση του τι ακριβως εγινε στα χρονια της αποκαταστασης της δημοκρατιας, προκαλει θλιψη.
    Ηρθανε τσογλανια απο καθε γωνια της υφηλιου και με κραυγες μικροπωλητων ομονοιας, κατα της επαρατης χουντας, καταφερανε τα παρακατω.
    1. Διαλυσανε την εκπαιδευση. Με δημοκρατικες διαδικασιες δωσανε την διοικηση των σχολειων και των πανεπιστημιων σε κομματικες συμμοριες.
    2. Στοχοποιησανε οτιδηποτε θυμιζε Ελλαδα. Ετσι κοψανε την λειτουργικη συνδεση στρατου και λαου, ταυτιζοντας τον στρατο με την χουντα! Ταυτισανε το εθνικο με το φασιστικο. Εισαι Ελληνας; ε τοτε εισαι φασιστας. Με λιγα λογια αποδομησανε την εθνικη ταυτοτητα.
    3. Διαλυσανε την οικονομια με στοχευμενες κινησεις, οπως,
    -ανεξελεγκτη δανειοδοτηση της χωρας,
    -κατεδαφιση ντοπιων και ξενων επενδυσεων, με τυφλες συνδικαλιστικες επιθεσεις απο την μερια του κκε κυριως
    -Μεγαλης εκτασης κλοπη των καταθεσεων των πολιτων, με το χρηματιστηριο.
    4. Απονευρωσανε την κοινωνια, μετατρεποντας το συνολο των πολιτων σε υποψηφιους δημοσιους υπαλληλους.
    5. Θεσανε σε ομηρια τους κατοικους, κανοντας την χωρα, οκονομια εισαγωγων ακομη και σε επιπεδα σκορδου!
    6. Μιξαρανε τον πληθυσμο σε βαθμο τετοιο που να δυσκολευεται καποιος να ακουσει ελληνικα στο δρομο. Καθολη την διαρκεια της αλλαγης του πληθυσμου αυτης της χωρας, οι πληρωμενοι σαλτιμπαγκοι ποτε δεν ειδα μεταναστες πανω απο 2 εκατομμυρια!
    7. Βαλανε την Ελλαδα στην ευρωπαϊκη φυλακη χωρις να τον ρωτησουν.

    Απο ολα αυτα, τα συμπερασματα που βγαινουν ειναι τα εξης:
    1. Το ελληνικο κρατος ηταν ενας μηχανισμος ξενων, δια του οποιου διαχειριζονταν πολιτες και περιοχες. Στην πραγματικοτητα ηταν μια φυλακη ελληνων.
    2. Ο ελληνικος λαος διαισθανθηκε, οτι αυτο το κρατος δεν ειναι δικο του και γιαυτο δεν το αγαπησε οπως θα επρεπε. Αυτος ειναι ο λογος που δειχνει αδιαφορια για ο,τι συμβαινει σημερα. Παντα οι σχεσεις πολιτων και κρατους ηταν εχθρικες.
    Σημερα που πεφτουν οι μασκες, εμεις εμβροντητοι βλεπουμε μια πραγματικοτητα που επιμελως καλυπταν. Αυτη η πατριδα ειναι ξενη πατριωτη. Η μονη ελπιδα να την κανομε δικη μας, ειναι να γινομε ελληνες εθνικιστες, ορος απαγορευμενος απο τις
    πεμπτοφαλαγγιτικες προοδευτικες προδοτικες δυναμεις των συνταγματικων τοξων και των διαφορων αλλων κατοχικων βεγγαλικων που πετουν ειρωνικα οι διαφοροι πληρωμενοι πρακτορες που μπαινοβγαινουν στη Βουλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στην Ελλαδα μια ζωη ερχονται πολλες φυλες εθνη λαοι.

      Διαγραφή
    2. Προφανώς και αναφέρεσαι σε ιστορικό χρόνο και εννοείς τους Πέρσες και τους Τούρκους οι οποίοι βέβαια σήμερα δεν ζουν στην κρατική Ελλάδα

      Διαγραφή
  4. Α ναι πρώτο είναι το βιβλίο του Νίκου Δήμου, το οποίο θα μιλάει για τον ορθολογισμό που υποτίθεται δεν υπάρχει στην Ελλάδα και δεύτερο το βιβλίο του Σάββα Καλεντερίδη που θα μιλάει για τον πατριωτισμό που ομοίως υποτίθεται δεν υπάρχει στην Ελλάδα, γενικώς όλοι μιλάν και γράφουν για κάτι που δεν υπάρχει στην χώρα η έλλειψη του οποίου ευθύνεται για τα σημερινά χάλια της χώρας, ο ορθολογισμός, ο πατριωτισμός, ο ευρωπαϊσμός, ζητείται ένας ισμός για τη σωτηρία μιας χώρας που στην πραγματικότητα έχει συντριβεί και όλα αυτά τα βιβλία θυμίζουν το θρηνητικό Ηπειρώτικο τραγούδι με τον Κωνσταντή που προσπαθεί να πείσει την αδελφή του ότι δεν είναι μακαρίτης, ότι ζει, έτσι λοιπόν και αυτά τα βιβλία, προσπαθούν να μας πείσουν ότι η Ελλάδα ζει και ότι πρέπει να αλλάξει για να επιβιώσει αλλά δεν ζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα προσπαθούσαν να πεισουν αυτούς που τα διάβασαν... εσένα όχι

      Διαγραφή
    2. Eμένα ούτως ή άλλως δεν έχουν να με προσφέρουν τίποτα

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για την απήχηση. Και αυτή η είδηση από μόνη της είναι μια θετική εξέλιξη.
    Το βιβλίο όπως αναφέρθηκε και στην προ δεκαπενθημέρου παρουσίασή του στον “Ιανό” αξίζει να διαβαστεί. Μεγάλο μέρος από τα άρθρα που εμπεριέχονται σ’ αυτό είναι γνωστά σε όσους παρακολουθούν τον ινφογνώμονα και γενικότερα το έργο τού Σάββα Καλεντερίδη ˙ όμως αξίζει να διαβαστούν και σε αλληλοσυσχέτιση, μιάς και πράγματι σταθερή εσωτερική διήκουσα έννοια σε όλα τα άρθρα, εισηγήσεις και ομιλίες είναι η ανιδιοτελής έγνοια για την πατρίδα, που προσδίδει ενότητα στο ψηφιδωτό σύνθεμα τού βιβλίου. Και έτσι ο γνωστός μας συγγραφέας μιλάει για τον πατριωτισμό, ενεργοποιώντας θετικά αντανακλαστικά τού αναγνώστη. Και μάς θυμίζει έμμεσα, βέβαια, τι είναι πατριωτισμός, δίνοντας ταυτόχρονα σημείο συναγερμού για την ύφεση στην οποία έχει οδηγήσει αυτό το αρχέγονο, πατροπαράδοτο χαρακτηριστικό των Ελλήνων ο προϊών και λοιμικός φιλοτομαρισμός. Και βέβαια σημαντικό ρόλο για την πρόσληψη των μηνυμάτων τού βιβλίου επιτελεί το εισαγωγικό σημείωμα τού συγγραφέα, όπου καταγράφονται επιγραμματικά καίριες “λεπτομέρειες” από την διαδρομή τού σύγχρονου Ελληνισμού και αποδίδονται δίκαια οι ευθύνες σε εκείνους που συνέβαλαν στον εξοβελισμό τού πατριωτισμού από την Ελληνική κοινωνία. Και επειδή νομίζω ότι αποδίδει απόλυτα σωστά το πρόβλημα, αντιγράφω από εκεί ακέραια την εξής κρίσιμη παράγραφο : «Από την μια οι εθνομηδενιστές, οι ανθέλληνες και αντιεξουσιαστές τής κεντροαριστεράς και πό την άλλη η πατριδοκάπηλοι και θεομπαίχτες τής κεντροδεξιάς αφαίρεσαν από τον πατριωτισμό το ιερό του περιεχόμενο και όλα τα στοιχεία ιδεαλισμού που είχε» .
    Σάββα Καλεντερίδη κάνεις πολύ σημαντικό έργο. Και ευχόμαστε να συνεχίσεις και να αξιωθούμε να δούμε τούς ευλογημένους καρπούς του.

    Υ.Γ. Βέβαια οι ρουφιάνοι πάντα θα καιροφυλακτούν, φίδια δόλια και φαρμακερά, να στάξουν το δηλητήριό τους και να μάς πούν ότι ματαιοπονείς που μιλάς και νοιάζεσαι για την Ελλάδα, αφού αυτή είναι ήδη ένα άπνουν πτώμα ˙ θα υπάρχουν πάντα δολεροί κακόβουλοι που θα θέλουν να παραστήσουν την απαξίωση των ιδανικών και των αγώνων μας, στην οποία τούς οδηγεί η πικρή ανθελληνική λύσσα τους, ως δήθεν αντικειμενικές διαπιστώσεις. Και αυτών η μαυρίλα, όμως,έχει μια χρησιμότητα: χρησιμεύει ως φόντο για να φαίνεται καλύτερα η αντίθεση προς το φώς που αναδύεται από τον παλμό αυτών που μιλάνε και συνεχίζουν και θα συνεχίζουν να μιλάνε για την Ελλάδα και τα υψηλά πεπρωμένα της . Και ας μάς λενε τρελούς, καθυστερημένους και “εθελοτυφλούντες” γραφικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eννοείς φαντάζομαι με το υστερόγραφό σου τους πολιτικούς, τα κόμματα, την βουλή και ειδικά τις κυβερνήσεις της τελευταίας εφταετίας που έχοντας όλη την εξουσία στα χέρια τους αποφάσισαν την καταστροφή της Ελλάδος διότι ουδέποτε είχαν την αίσθηση ότι κυβερνούν κράτος.
      Και μια γενικότερη διαπίστωση, είναι απορίας αξίο πως ο Έλληνας που είναι πρακτικός, πεζός μέχρι αηδίας, στα καθημερινά πράγματα και προβλήματα όταν εκφράζει την κρίση του για κάτι άλλο, για μια ιδέα, για μια ιδεολογία, για οτιδήποτε ξεπερνάει την καθημερινότητα, χάνεται κάπου ανάμεσα στη φαντασία και την στρατόσφαιρα

      Διαγραφή
    2. Το τι εννοώ με το υστερόγραφο προκύπτει ξεκάθαρα από την λεκτική διατύπωσή του: εννοώ τούς ρουφιάνους που δόλια και ύπουλα στάζουν δηλητήριο αμφισβήτησης τού οράματός μας και αμφιβολίας μέχρις αρνήσεως τής υποστατικής σύστασής του . Αυτούς δηλαδή που μάς λένε ότι δεν έχει νόημα ο αγώνας μας, ότι οι προσπάθειές μας να αναδείξουμε την Ελλάδα σ’ αυτό που τής αξίζει είναι άνευ αντικειμένου, αυτούς που μάς λένε ότι η Πατρίδα μας είναι ήδη νεκρή . Αυτούς εννοώ ως ρουφιάνους.

      Διαγραφή
    3. Μα κανείς δεν λέει κάτι τέτοιο από αυτούς που ασκούν εξουσία ή δημόσια κριτική, όλοι μιλούν είτε για αναγκαίες αλλαγές είτε συστήνουν αναμονή διότι σε λίγο βγαίνουμε στο ξέφωτο. Το ακριβώς αντίθετο κάνουν, μιλούν για ξεπέρασμα της κρίσης όταν εδώ έχουμε αλλαγή καταστάσεως, είσαι κλινήρης στο κρεβάτι ως χώρα, περιμένεις τον χάρο και άλλοι σου εύχονται περαστικά, άλλοι σε συμβουλεύουν να πιεις κανένα τσάι και να κάνεις υπομονή και άλλοι, ανεκδιήγητοι, σου καταλογίζουν τις καταχρήσεις που έκανες και οδηγήθηκες σε αυτό το σημείο

      Διαγραφή
  6. Ευγε Σαββα και μπραβο στο Κριτωνα για το Υ.Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εννοώ τους ρουφιάνους. Διαπίστωσα ότι με κάποια παρέμβαση ως απάντηση σε προηγούμενο σχόλιό μου (20 Ιουνίου 2016 - 9:50 μ.μ.), επιχειρείται διαστρέβλωση των νοημάτων που διατύπωσα ως άποψή μου στο σχετικό Υστερόγραφο. Διευκρινίζω για εκείνους που το χρειάζονται, ότι το τι εννοώ με το υστερόγραφο προκύπτει ξεκάθαρα από την λεκτική διατύπωση. Για όποιον θέλει λοιπόν να το καταλάβει καλύτερα, επαναλαμβάνω ότι με το υστερόγραφο στο παραπάνω σχόλιο αναφέρομαι στους ρουφιάνους, που στάζουν δόλια και ύπουλα το δηλητήριο αμφισβήτησης τού οράματός μας και αμφιβολίας μέχρις αρνήσεως τής υποστατικής σύστασής του. Αναφέρομαι αποκλειστικά σε αυτούς που μάς λένε ότι δεν έχει νόημα ο αγώνας μας, ότι οι προσπάθειές μας να αναδείξουμε την Ελλάδα σ’ αυτό που τής αξίζει είναι άνευ αντικειμένου, αναφέρομαι σε εκείνους που τολμούν αναίσχυντα να μάς λένε ότι η Πατρίδα μας είναι ήδη νεκρή και χαρακτηρίζουν ανεδαφικά τα πατριωτικά οράματα μας ˙ σε αυτούς αναφέρομαι και αυτούς εννοώ ως ρουφιάνους. Οι ολέθριες κυβερνήσεις είναι κάτι διαφορετικό ˙ οι ευθύνες τους είναι άλλης κατηγορίας και άλλης τάξεως ˙ με πολλά αρνητικά ουσιαστικά και επίθετα μπορεί κανείς να τις χαρακτηρίσει, όχι όμως (κατά την γνώμη μου) για ύπουλη ρουφιανιά ˙ και εν πάση περιπτώσει, για όποιον το φαντάστηκε, μπορώ να το διευκρινίσω πάλι κατηγορηματικά, ότι όχι δεν εννοώ κυβερνήσεις, εννοώ αυτό που λέω: τούς ρουφιάνους, τούς ύπουλους συκοφάντες και δηλητηριαστές τού αγώνα μας, τούς δολερούς υπονομευτές των πατριωτικών προσπαθειών μας.


    Υ.Γ. Και οι Έλληνες είμαστε και εμείς, όπως όλοι οι άνθρωποι, σύνθεση ετερόκλητων και κάποτε αντιφατικών ιδιοτήτων ˙ και ναι μεν είμαστε κυρίως ρεαλιστές, με πρακτικό νού, πλην όμως ουδέποτε πεζοί ˙ κάθε άλλο : οι ίδιοι αυτοί που βρίσκουν πρακτικές λύσεις είναι ταυτόχρονα “ποιητές” ˙ αν μάς χαρακτηρίζει κάτι είναι η δημιουργικότητα και μάλιστα η ευφάνταστη δημιουργικότητα ˙ με τον τρόπο του ο Έλληνας είναι ποιητής και όχι πεζός και μάλιστα κάποτε ποιητής “μέχρις μεταρσιώσεως”. Όποιος λέει τούς Έλληνες πρακτικούς και πεζούς προφανώς δεν τούς ξέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιοι είναι αυτοί οι ρουφιάνοι εδώ στην Ελλάδα όπως τους περιγράφεις; Ποιος; O απλός άνθρωπος που θα πει πάει η Ελλάδα , τέλειωσε; Ρουφιάνοι όπως τους περιγράφεις δεν υπάρχουν. Οι Έλληνες είναι πρακτικοί άνθρωποι, και καλά κάνουν, σε ζητήματα καθημερινής επιβίωσης, μακάρι να ήταν έτσι και σε ζητήματα ιδεολογικά, πνευματικά,σε όλα τα πεδία

      Διαγραφή
    2. Όποιος έχει την μύγα, μυγιάζεται...

      Διαγραφή
  8. "μήτι ἐγώ εἰμι, ραββί;"
    Κατά την δική μου πατριωτική συνείδηση, ναι είναι ρουφιάνοι και φίδια δηλητηριώδη όποιοι μάς λένε ότι δεν έχει νόημα ο αγώνας μας για την Πατρίδα μας, ότι οι προσπάθειές μας μικρές, μεγάλες ή ελάχιστες,να αναδείξουμε την Ελλάδα μας σ’ αυτό που Τής αξίζει, ή έστω να μιλάμε γι' Αυτήν, όπως Τής πρέπει,είναι τάχα άνευ αντικειμένου. Ναι θεωρώ ύπουλα ερπετά και ρουφιάνους όσους τολμούν αναίσχυντα να μάς λένε ότι η Πατρίδα μας είναι ήδη νεκρή, "δεν ζει", "τέλειωσε" (sic!!) ή χαρακτηρίζουν ανεδαφικά τα πατριωτικά οράματα μας.
    Και όσο και αν κάποιοι κάνουν τον μισοκακόμοιρο δήθεν διαλεγόμενο, οι ιδιότητες που τούς προσδίσονται από τις πράξεις και τα λόγια τους βέβαια δεν εξαλείφονται με ρητορικές ψευτοαθώες ερωτήσεις.
    Όποιοι είναι, είναι και αυτό δεν αλλάζει με κουτοπόνηρα τερτίπια.
    Κατά λοιπά οι Έλληνες σ' ευχαριστούμε για όσα καλά λόγια λές για μάς, αλλά δεν ενδιαφερόμαστε, ούτε χρειαζόμαστε τις συμβουλές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι εγώ Έλληνας είμαι, και δεν νομίζω να υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα που να επαίνεσαν τόσο πολύ όλα αυτά που χαρακτηρίζουν την Ελληνικότητα. Έχεις να αναφέρεις κανένα όνομα που να έχει θέση και λόγο στα δημόσια πράγματα και να ταιριάζει σε αυτά που λες; Προφανώς και όχι και επειδή δεν έχεις με ένα ωραίο έμμεσο τρόπο με χαρακτηρίζεις και μισοκακόμοιρο επειδή λέω αυτά που βλέπω. Άντε, ποιος σας κρατάει; Σώστε την πατρίδα αν μπορείτε. Φυσικά και δεν μπορείτε ακόμα και αν το θέλατε και τα δίνατε όλα για αυτόν το σκοπό διότι η Ελλάδα δεν έχει εθνικό κέντρο αλλά κρατικούς μαφιόζους στον πυρήνα της.

      Διαγραφή
    2. Kαι υποπτεύομαι ότι για να λες εμείς οι Έλληνες ότι δεν είσαι Καππαδόκης αλλά Πελοποννήσιος, αυτοί οι άνθρωποι απορώ πως πιστεύουν ότι ελευθέρωσαν την Ελλάδα, τους έβλεπες στον στρατό, για να σε αντιμετωπίσουν έπρεπε να μαζευτούν καμιά πέντε άτομα, αυτοί και οι άλλοι οι δήθεν λεβέντες Κρητικοί που χωρίς όπλο ούτε με πινακίδα οδοσήμανσης δεν μπορούν να τα βάλουν

      Διαγραφή
    3. Έχεις φοβερό κόμπλεξ για τούς Κρητικούς. Φαίνεται ότι σ' έδειρε άσχημα κανένας και δεν το ξεχνάς :)))))

      Διαγραφή
    4. Άλλαξε πλευρό, οι Κρητικοί για να ανοίξουν καυγά θα πρέπει ή όπλο να έχουν στα χέρια τους, ή ξύλα ή να είναι ομάδα. Κανένα κόμπλεξ, έχουν τα ηνία της χώρας μαζί με τους άλλους, τους "απελευθερωτές", ενώ είναι ακατάλληλοι για να διοικούν κράτος, τα αποτελέσματα εδώ και 150 χρόνια τα βλέπουμε.

      Διαγραφή
    5. Ποια ηνία τής χώρας έχουν; Πόσους υπουργούς έχουν; Πολύ λιγότερους απ' ό,τι θα έπρεπε. Αλλά αν όντως έχουν τα ηνία, τότε μπράβο τους, θα πει ότι είναι πιο μάγκες από τούς άλλους.
      Πάντως, ένα χεράκι ξύλο το έχεις φάει, μην το κρύβεις :) Σ' έχουν πια πάρει χαμπάρι όλοι εδώ μέσα :))

      Διαγραφή
    6. Σχετικά με το ξύλο λες ανοησίες. Πιο μάγκες δεν είναι, απλώς λειτουργούν σαν σπείρες μέσα στον πυρήνα του κράτους, στην Ιταλία κάτι τέτοιους τους αφήνουν να λειτουργούν στο περιθώριο του νότου, για αυτό και η Ιταλία δεν θα καταπέσει ποτέ στα χάλια της Ελλάδας, ομοίως και στην Γαλλία

      Διαγραφή
    7. Φοβούμαι ότι άλλος λέει, ως συνήθως, ανοησίες. Αυτό ο ρουφιάνος, που προσπαθεί, συν τοις άλλοις, να σπείρει διχόνοια μεταξύ των Ελλήνων, όντας τουρκόσπορος ο ίδιος και βαλτός. Καλά σού έκαναν και σ' έδειραν και καλά σού έκαναν και σε είχαν διαγράψει από δω μέσα..

      Διαγραφή
    8. Πολύ μανία με το ξύλο έχεις,άλλαξε το name, κάνε το primitive, με αυτά και με αυτά θυμήθηκα το ξύλο που τρώγαν στη Μακεδονία μετά το 1912 από τους Κρητικούς χωροφύλακες. Κάθομαι και απαντάω σε ανοησίες, τί να με χτυπήσουν; Eμένα έναν κιμπάρη; Πάντως την κακή συνήθεια της αμφισβήτησης της Ελληνικότητας των άλλων μόνο εσείς και οι "απελευθερωτές" την έχετε, διότι μόνο εσείς αισθάνεστε ότι το κράτος είναι το χωράφι του παππού σας, για αυτό και δεν έχει μέλλον η χώρα.

      Διαγραφή
    9. Το ξύλο που τρώγαν στη Μακεδονία μετά το 1912 από τους Κρητικούς χωροφύλακες -κακώς, κάκιστα- θυμήθηκες, αλλά όχι και τα κόκαλα που άφησαν στον Μακεδονικό Αγώνα και μάλιστα χωρίς να είναι τότε ακόμη ούτε οι ίδιοι Έλληνες! Ό,τι θέλομε θυμόμαστε, έτσι... "κιμπάρη";

      Μετά την Έπος τής Πίνδου, γνωστή έχει μείνει η Μάχη τής Κρήτης και όταν εσάς στην Κατοχή σάς πήδαγαν οι Βούλγαροι, οι Κρητικοί άλλαζαν τον αδόξαστο των Γερμανών στον ανταρτοπόλεμο. Να γιατί μισείς κι εσύ κι άλλοι κομπλεξικοί σαν κι εσένα τούς Κρητικούς και προσπαθείς να σπείρεις ζιζάνια. Ρουφιάνος καραμπινάτος, γι αυτό άλλωστε είσαι ο μόνος που ένιωσε να τον αφορά το ΥΓ τού Κρίτωνα.

      Είχες μπει εδώ μέσα μόνο και μόνο για να βρίζεις τον Σάββα Καλεντερίδη (εσύ ξέρεις γιατί), σε ανέχτηκαν αρκετά, στο τέλος σε διέγραφαν και αναγκάστηκαν να βάλουν μετριασμό σχολίων, μέχρι που κατάλαβαν όλοι ότι πρόκειται για γελοίο υποκείμενο, που δεν αξίζει να ασχολείται μαζί του κανείς.-

      Τ Ε Λ Ο Σ

      Διαγραφή
    10. Tί είναι αυτά που λες; Tί σχέση έχουν αυτοί οι λίγοι που σκοτώθηκαν την εποχή του Παύλου Μελά με τον συρφετό του Βενιζέλου που έκανε όλους όσους ερχόντουσαν σε επαφή με το Ελληνικό κράτος να το απεχθάνονται;
      Που είχε περισσότερα στρατεύματα ο ΕΑΜ; Στην Κρήτη ή στην Μακεδονία; Που έδρασε ο Βαφειάδης; Ο Φωστερίδης; O Tσακιρίδης; Ο Κυριάκος ο Παπαδόπουλος; Η Τιτίκα ή Παναγιωτίδου; Στην Κρήτη; Ποιος σήκωσε τον αγώνα μετά του Δημοκρατικού στρατού μιας και μιλάμε για παλικαριά; Oι Κρητικοί;
      Ο Κρίτωνας εμένα εννοούσε, να σφυρίξω αδιάφορα;
      Το γελοίο υποκείμενο δεν με αγγίζει,δεν με αφορά. Βασικά εσύ βρίζεις, εγώ κατηγορώ, τεράστια διαφορά

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.