5/8/16

Φίλης: Εκτός από το τέμενος σε Βοτανικό έχουν δοθεί νόμιμες άδειες σε τέσσερα ακόμα

«Χέρι» Κυριάκου στον Βορίδη για το τέμενος
Ο υπουργός Παιδείας,  Νίκος Φίλης. ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλεξανδρος Μπελτές 
Ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης. ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλεξανδρος Μπελτές

Γραφειοκρατικού και τεχνικού χαρακτήρα που αποτελεί ουσιαστικά την τρίτη τροποποίηση του αρχικού νόμου, είναι το άρθρο για το ισλαμικό τέμενος, όπως διευκρίνισε μιλώντας στη Βουλή, ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης.

Ο υπουργός Παιδείας τόνισε, ότι, με την ανέγερση του τεμένους είχε συμφωνήσει ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών, Χριστόδουλος αλλά και ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος μακαριώτατος, Ιερώνυμος ενώ όλοι οι Έλληνες υπουργοί από το 1894, ακόμη και ο Μεταξάς και ο Παπαδόπουλος, ήταν υπέρ της δημιουργίας χώρου λατρείας των μουσουλμάνων στη χώρα μας.

Συνεχίζοντας ο υπουργός Παιδείας, είπε, ότι ο σχετικός νόμος για την ανέγερση τεμένους στην Παιανία, ψηφίστηκε το 2000 επί υπουργίας Σημίτη, που όμως δεν εφαρμόστηκε και επί πρωθυπουργίας Καραμανλή, ψηφίστηκε νέος νόμος τον οποίο υπερασπίστηκε η τότε υπουργός Παιδείας, Μαριέττα Γιαννάκου και προέβλεπε την ανέγερση του τεμένους με έξοδα του ελληνικού κράτους.

«Δυστυχώς απαιτήθηκαν τρεις τροποποιήσεις του αρχικού νόμου γιατί έπρεπε να αντιμετωπισθούν παθογένειες της δημόσιας διοίκησης και προβλήματα γραφειοκρατίας», υπογράμμισε ο κ. Φίλης. Ο υπουργός Παιδείας χαρακτήρισε «ντροπή για τη χώρα και κίνδυνο για την ασφάλειά της» την ύπαρξη άτυπων τζαμιών και γνωστοποίησε, ότι, εκτός από το τέμενος του Βοτανικού, έχουν δοθεί νόμιμες άδειες σε τέσσερα, ήδη λειτουργούντα τζαμιά, το ένα εκ των οποίων βρίσκεται στη Θήβα.

«Όσοι δυσπιστούν για την κατασκευή του τεμένους και είναι υπέρ της θρησκευτικής ελευθερίας να σκεφτούν τι είναι καλύτερο, ένα άτυπο τζαμί ή ένα τζαμί με ονοματεπώνυμο και ΑΦΜ», υπογράμμισε ο κ. Φίλης και τόνισε πως επιδίωξη της κυβέρνησης είναι «να περάσουμε από την γκρίζα ζώνη στο φως της νομιμότητας. Αν δεν θέλουμε να έχουμε τα προβλήματα της Γαλλίας και του Βελγίου, ας μην επαναλάβουμε τα λάθη τους», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά του ο εισηγητής των ΑΝΕΛ Γιώργος Λαζαρίδης, επανέλαβε τη διαφωνία του κόμματός του με τη διάταξη για το τέμενος. «Η στάση η δική μας δεν είναι τωρινή και είναι μέσα στις κόκκινες γραμμές που είχαμε θέσει, κάτι το οποίο δείχνει ότι με τον ΣΥΡΙΖΑ δεν ταυτιζόμαστε αλλά συνεργαζόμαστε», ανέφερε ο κ. Λαζαρίδης.

Κ. Θεοδωρακάκος, ΑΠΕ-ΜΠΕ, Αθήνα
http://mignatiou.com/2016/08/filis-ektos-apo-to-temenos-se-votaniko-echoun-dothi-nomimes-adies-se-tessera-akoma/

«Χέρι» Κυριάκου στον Βορίδη για το τέμενος

«Χέρι» Κυριάκου στον Βορίδη για το τέμενος - Media
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έθεσε θέμα κομματικής πειθαρχίας για την ψήφιση του νομοσχεδίου που αφορούσε στο τέμενος, αναγκάζοντας έτσι πολλούς «γαλάζιους βουλευτές» να αλλάξουν τα σχέδια τους.

Όπως χαρακτηριστικά γράφει ο ΒΗΜΑτοδότης, «για πρώτη φορά από τότε που ανέλαβε τα ηνία της ΝΔ ο Κυρ. Μητσοτάκης έθεσε θέμα κομματικής πειθαρχίας στην ψήφιση του νομοσχεδίου για το τέμενος στην Αθήνα. Και τούτο γιατί πολλοί βουλευτές της ΝΔ βρίσκονταν στις παραλίες και σε νησιά και δεν θα εμφανίζονταν στη Βουλή για να ψηφίσουν και, το σημαντικότερο, ο Μάκης Βορίδηςζήτησε συνάντηση μαζί του και του είπε ότι λόγω συνειδήσεως δεν μπορεί να ψηφίσει το τέμενος στην Αθήνα.

Προκλήθηκε  εκνευρισμός στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, με συνέπεια μετά την απόφαση για κομματική πειθαρχία άλλοι να επιστρέφουν άρον-άρον από τις παραλίες για να ψηφίσουν, άλλοι που δεν ήθελαν να εγκαταλείψουν το νησί να στέλνουν επιστολική ψήφο και άλλοι αλλάζοντας ιδέα να ζητούν να ψηφίσουν το νομοσχέδιο».

Πηγή: BHMAτοδότης
 http://www.topontiki.gr/article/180428/heri-kyriakoy-ston-voridi-gia-temenos

11 σχόλια:

  1. Αφου έχουν δοθεί άδειες σε τέσσερα τζαμια το τεμένος τι εξυπηρετεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλα πραγματα. Ειναι ολοι τους εθνικοι προδοτες. Δυστυχως, αυτη ειναι η καταντια της χωρας μας. Κριμα σε καποιους, που ονειρευονται κατι διαφορετικο για το μελλον. Μαλλον, το μελλον θα ειναι πολυ δυσαρεστο. Οσο για το Φιλη, ειναι απλως μια τραγικη φιγουρα, που ξεφτυλιζει την Ελληνικη ιστορια. Να τον χαιρονται αυτοι που τον διορισανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εἶναι γνωστό (τοῖς πᾶσι ἀσχολουμένοις μέ τό θεμα τοῦ ἰσλαμιστικοῦ κινδύνου), ὅτι γιά τούς κανονικούς, ἐπαναλαμβάνω κανονικούς, μουσουλμάνους, ἐκεῖ ὅπου ἀνεγείρεται τζαμί, ἡ χώρα (ὄχι ὁ χῶρος, ἡ χώρα) καθίσταται γῆ τοῦ "Ἀλλάχ", δηλαδή χώρα πού ἀνήκει στό ἰσλάμ, στήν ὁποία φυσικά πρέπει νά ἐφαρμοσθῆ ἡ ἰσλαμικός νόμος (ἡ λεγομένη σαρία).
    Σωστά ὁ Ἑλληνικός νόμος, λοιπόν, προέβλεπε καί προβλέπει τήν διάκριση τοῦ ναοῦ ἀπό τόν εὐκτήριο οἶκο. Ἡ διάκριση αὐτή πρέπει νά ἐπανενεργοποιθῆ, ἀντίθετα ἴσως μάλιστα πρός κάποια μερική ἐξομοίωση τῶν δύο εἰδῶν (ναῶν καί εὐκτηρίων οἴκων), τήν ὁποία ἔχει προωθήσει μέρος τῆς νομολογίας, ἐν ἀγνοία της ὅμως περί τοῦ τεραστίου προβλήματος γιά τήν δημοκρατία καί τήν ἐλευθερία, ἐκ τῆς λειτουργίας τζαμιῶν.
    Πάντως δέ, κατά το ἰσχύον δίκαιο, αὐτά πού λέει ὁ Φίλης, δικιαολογοῦν μόνο ἀναγνώριση τῶν εὐκτηρίων οἴκων μουσουλμάνων πού θά δηλωθοῦν, ἔστω καί ἐκ τῶν ὑστέρων, καί σέ κλείσιμο ὅσων δέν δηλωθοῦν, καθώς καί ὅσων δέν ἔχουν τίς νόμιμες προϋποθέσεις ἀσφαλείας, πυροπροστασίας, κανονισμοῦ πολυκατοικίας κλπ. Αὐτά πού λέγει, δέν δικαιολογοῦν ἐπ'οὐδενί, τζαμί ἤ τζαμιά.
    Καί δή, μέ ἔξοδα τῶν φορολογουμένων πολιτῶν, ὀρθοδόξων χριστιανῶν στήν συντριπτική πλειοψηφία τους.
    Κάτι δέν πάει καθόλου καλά στήν ἱστορία αὐτήν.
    Καί δέν ἐννοῶ μόνον τήν περιφρόνηση τῆς ἀπελευθερώσεώς μας ὡς Ἑλληνικοῦ ἔθνους τό 1821 ἀπό τόν γενοκτονικό τουρκικό μουσουλμανικό ζυγό, ἀλλά καί τήν συνειδητή ὑποβάθμιση ἀπό τούς κυβερνῶντας, συμπολιτεύσεως καί ἀντιπολιτεύσεως, τοῦ ἰσλαμιστικοῦ κινδύνου ἀπό τήν δημιουργία τζαμιῶν. Καί δή, μέ τόν μύθο, ὅτι τέτοιο νόημα στά τζαμιά δίνουν μόνο οἱ φανατικοί μουσουλμάνοι: Δέν ὑπάρχει κάν καταδίκη τέτοιας θεωρήσεως τῶν τζαμιῶν ἀπό φορεῖς τῶν μουσουλμάνων. Διότι ἁπλούστατα τέτοια, θρηκσευτικῶς κατακτητική, εἶναι ἡ θεώρησή τῶν τζαμιῶν, κατά τήν κρατούσα ἄποψη (δόγμα) σέ ὅλους τούς συνεπεῖς μουσουλμάνους.
    Πόσο μᾶλλον, πού τέμενος, δηλαδή τζαμί μέ πύργο γιά νά ἀνεβαίνει ὁ μνουεζόνης καί νά φωνάζει Ἀλλάχ Ἀλλάχ, σημαίνει τόν θρίαμβο τοῦ Ἀλλαχ ἐπί τῶν ἁπίστων. Καί χωρίς ἄλλη παρότρυνση, ἀπό την φωνή αὐτήν τοῦ μουεζίνη καί μόνον, οἱ φανατικοί μουσουλμάνοι ἐνεργοποιοῦνται γιά νά σφάξουν ὅποτε μπορέσουν, καί οἱ ὑπόλοιποι, οἱ μή φανατικοί, ἀνέχονται τά εγκλήματα τῶν φανατικῶν, ὄχι τόσο ἀπό φόβο γιά τύς ἴδιους, ἀλλά κυρίως ἀπό θρησκευτική ἀμφιβολία μήπως ἔτσι τελικά ἦταν τό θέλημα τοῦ Ἀλλάχ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ὅσο περισσότερο τό σκέπτεται κανείς, τί εἶναι αὐτό πού δέν πάει καθόλου καλά στήν ἱστορία αὐτήν τῆς "πολιτικῆς βουλήσεως" νά ἀνοίξουν ἤ νά ἀναγνωρισθοῦν τζαμιά, καί νά κατασκευασθῆ τζαμί μέ μιναρέ (πλῆρες τέμενος), ἀντί νά ἀναγνωρισθοῦν ἁπλῶς κάποιοι εὐκτηρίοι οἴκοι,
      τόσο περισσότερο μοιάζει πώς ἔχει πέσει ἤ θά πέσει ΠΟΛΥ χρῆμα...., καί ὅτι ἡ ὑπόθεση δέν εἶναι καί τόσο θέμα πολιτικῆς βουλήσεως....
      ΟΥΔΕΝ τελικῶς κρυπτόν ὑπό τόν ἥλιον, ἄν καί, ὅπως λέει ὁ λαός μας, χωριό πού φαίνεται, κολαούζο δέν θέλει. Διότι ἄν δέν εἶναι χρῆμα ἀπό πίσω, ἄς μᾶς ἐξηγήσει κἀποιος λογικά, τί πρεμούρα ἔπιασε ξαφνικά ὅλους σχεδόν τούς "πολιτικούς μας", νά ὑποστηριζουν τήν λύση τῶν τζαμιῶν καί δη ἀμέσως, ἀντί τῶν ἁπλῶν εὐκτηρίων οἴκων. Ὅλοι παρπαληροφορημένοι εἶναι γιά τό τί σημαίνει γιά τό ἰσλάμ ἡ ἀνέγερση τζαμιῶν; Καί μάλιστα, ἐνεργοῦν ἔτσι, τήν στιγμή πού γίνεται ὁ χαμός στήν Εὐρώπη ἀπό φόβο γιά τρομοκρατία ἀπό φανατικούς ἰσλαμιστές, ἀλλά καί ἀπό δημοσιεύματα μέ ἀμφισβητήσεις τοῦ ἄν ὁ ἰσλαμισμός εἶναι πράγματι θρησκεία, ἤ, τουλάχιστον ἐν μέρει, ἐκ φύσεως πολιτική ὀργάνωση μέ φασιστοειδή ἰδεολογία. Γιατί λοιπόν τόση πρεμούρα;

      Διαγραφή
  4. I can't believe the blob is still around damaging furthermore the sacred land of Greece.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το θέμα είναι να φύγουν τα τζαμιά από τα υπόγεια πολυκατοικιών, και όλα όσα έχουν άδεια να μετεγκαταστούν σε δημόσιους χώρους ώστε να επιβλέπονται και να πιτηρούνται και να αποφεχθούν υγειονομικά προβλήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Lets build them next to the Parthenon. Celebrate your true culture.
      Somebody is trying to inform us and we throw back a bunch of postmodernist theories. When u see smoke you call the fire fighters because u know if u dont you can no longer intervene

      Διαγραφή
    2. να επιβλεπονται;οπως στην Γαλλια;

      https://www.rt.com/news/354202-mosques-prayer-halls-france/

      Διαγραφή
  6. Το πιο γελοίο επιχείρημα είναι πως ότι αφήσαμε παράνομα να γίνει ερχόμαστε μετά και το νομιμοποιούμε.

    Και τι δηλαδή νομιμοποιούμε; Νομιμοποιούμε: Το γεγονός ότι οπισθοδρομήσαμε τη χώρα μας με νοοτροπίες που ανήκουν στον μεσαίωνα πλημμύρίζοντας με απαίδευτους πληθυσμούς, με μπούργκες και μαντήλες και "κλειτοριδοκτομές", και ηθικές που θέλουν το νόμο της σαρίας να επιβάλλεται στο οικογενειακό τουλάχιστον δίκαιο και με γάμους κορασίδων που από τα 9 τους έτη εξαναγκάζονται στην πραγματικότητα σε βιασμό κτλ κτλ κτλ... Και όλα αυτά τα οπισθοδρομικά στο όνομα της προόδου τα νομιμοποιούμε; Αν δεν είναι όλο αυτό το (παράλογα) παράξενο, το "μαζικό δούλεμα" ενός έθνους και ενός λαού που θέλουν να τον διαλύσουν, τότε τι είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aπο την στιγμή που χρησιμοποιούν την ψήφο μου πολιτικά ορθά, ας έρθουν να την ξαναζητησουν. Δεν μπορούν να με βάλουν στο μαντρί γιατί με κοροιδεουν συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2016/08/blog-post_94.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.