5/10/16

Και όμως οι Ρώσοι δεν ήταν ποτέ φίλοι μας!


Ειδικού συνεργάτη
Ο σοφός λαός μας λέει «στην αναμπουμπούλα, ο λύκος χαίρεται». Ωστόσο, τους φανερούς λύκους τους βλέπεις και φυλάγεσαι. Στη διεθνή πολιτική δεν υπάρχει τίποτα πιο ύπουλο από τον λύκο που σου εμφανίζεται ως φίλος και συνεχώς σε χρησιμοποιεί για να κάνει τη δουλειά του, αδιαφορώντας για τη δική σου τύχη. Αυτόν ούτε σύμμαχο με ιδιαίτερα συμφέροντα δεν τον λες. Ο λόγος για τη Ρωσία, που διαχρονικά, και όχι μόνο συγκυριακά, μας χρησιμοποιεί με αήθη τρόπο για να εξυπηρετεί τα δικά της συμφέροντα.

Από την κάλπικη αυτοκρατορία των Ρως στις φιλίες με τον Kemal

Όταν τον 9ο μ.Χ. αιώνα η Βυζαντινή Αυτοκρατορία μεγαλουργούσε και προστάτευε την υπόλοιπη Δύση από τα βαρβαρικά φύλα της Ανατολής, εμφανίστηκε πέριξ του Κίεβου το κράτος των Ρως, πρόδρομος της μετέπειτα Ρωσικής Αυτοκρατορίας. Πολλοί Ρώσοι ήρθαν σε επαφή με την Κωνσταντινούπολη, ενώ γνωστός είναι και ο ρόλος του εξελληνισμένου Βυζαντίου στη διαμόρφωση της σύγχρονης πολιτισμικής ταυτότητας της Ρωσίας. Παρά ταύτα, το 1453, όταν η Κωνσταντινούπολη καλούσε όλους τους Χριστιανούς σε βοήθεια, οι Ρώσοι… σφύριζαν αδιάφορα, μιας και η πτώση της Πόλης εξυπηρετούσε τα στρατηγικά τους σχέδια. Εξακολουθούσαμε να είμαστε χρήσιμοι και ως λαγοί στο ρωσικό κυνήγι για κυριαρχία. Άρχισαν να γράφονται προφητείες και πονεμένα κείμενα για «ξανθά γένη», προκειμένου, αφού μας πούλησαν πρώτα στους Οθωμανούς, να πλέξουν μετέπειτα το παραμύθι των προστατών, για να μας ξαναχρησιμοποιήσουν.

Για τη συνέχεια Liberal

38 σχόλια:

  1. Σε σύγκριση με τις υπόλοιπες μεγάλες δυνάμεις, η στάση των Ρώσων στα διεθνή γεγονότα των ημερών μας, δρα περισσότερο προς το συμφέρον μας και τουλάχιστον δεν προκαλούν με ξεδιάντροπο τρόπο.
    Θα ήθελα να ξέρω για τους Έλληνες, πότε(?) ήταν πιστοί στην Πατρίδα και όχι φίλοι των ξένων και κατα συνέπεια ενάντια στο συμφέρον του ΈΛληνα πολίτη. Οποιαδήποτε υπερδύναμη και αν είχαμε να μας βοηθήσει, αν οι δικοί μας είναι πουλημένοι δεν έχει κανένα νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εισαι απο τους ευκολοπιστους εισαι πιο επικινδυνος απο ρωσο πρακτορα

      Διαγραφή
    2. Οι ΗΠΑ έχουν κάνει πόλεμο ή πραξικόπημα ή εμφύλιο ή συνδυασμούς αυτών σε όλα τα μήκη κ πλάτη της γης!Έχω την εντύπωση ότι η Ρωσία παίζει λίγο πιο αμυντικά κ μου είναι πιο συμπαθείς!Ίσως να είμαι επηρεασμένος κ από τα γεγονότα του 74!

      Διαγραφή
  2. Ἀνιστόρητα ἤ καί κακόβουλα κείμενα, ὅπως τό ἀνωτέρω, ....τί νά πῆ κανείς; Ὅλα πιά στόν βωμό μιᾶς ἀνύπαρτκης φιλίας μέ τό ΝΑΤΟϊκό σύστημα ἀσφάλειας, ἤτοι ἀνασφάλειας ὅλου τοῦ κόσμου; Καί κάθε προπαγάνδα ἐπιτρεπτή; Ἐρωτῶ:
    Εἶχαν τή δύναμη νά βοηθήσουν, τούς ζητήθηκε καί δέν τό ἔπραξαν οἱ Ρῶσοι τό 1453;
    [Ἄν δέν κάνω λάθος, τήν ἐποχή ἀπό τό 1260 μέχρι τό 1340 οἱ Ρῶσοι ἦσαν ὑπό τόν βαρύ ζυγό τῶν Τατάρων. Καί τότε καί στήν συνέχεια, ἦσαν διηρημένοι οἱ Ρῶσοι σέ φέουδα, μέ ἰσχυρούς φεουδάρχες, μέ πολλη φτώχεια, χωρίς δύναμη στήν κεντρική ἐξουσία. Καί ἄν ἀκόμη λοιπόν ζητήθηκε βοήθεια, καί ἄν ἀκόμη δινόταν βοήθεια ἀπό τους Ρώσους, γιά τήν Κωνσταντινούπολη τό 1453, νομίζω ὅτι δέν θά κατέληγε σέ κάτι οὐσιῶδες.
    Μέ τή Δύση ἦταν τό πρόβλημα, διότι αὐτή ἄν καί θά κινδύνευε καί ἡ ἴδια, ἐκώφευσε, ἀπό μεγάλο καί κυρίως βαθύ παπικό μίσος κατά τῶν Ὀρθοδόξων χριστιανῶν Ἑλλήνων].
    Ὕστερα, μήν ξεχνᾶμε τήν ἑνότητα μεταξύ τῶν ὀρθοδόξων χριστιανῶν, πού ἔκανε καί κάνει ὥστε, Ἕλληνες στήν Ρωσία νά αἰσθάνονται ὅτι δέν εἶναι μέσα σέ μία πνευματική ἔρημο, ἔρημο ὡς πρός τήν παρουσία τῆς θείας χάριτος, ὅπως συνέβαινε καί συμβαίνει σέ πολλούς τόπους τῆς Δυτικῆς Εὐρώπης καί τῆς Ἀμερικῆς.
    Ἱστορικῶς δέ: ἀπό τά Γιάννενα καί τήν Ἤπειρο, ἤ ἀπό περιοχές τῆς βόρειας Μικρᾶς Ἀσίας, πολλοί Ἕλληνες μετανάστευαν ἐπί αἰῶνες στήν Ρωσία, πού τούς μεταχειριζόταν φιλικώτατα ὡς ὁμοπίστους - μέχρι τήν πανούκλα τοῦ μπολσεβικισμοῦ ὁ Λένιν παρέδιδε τούς Ἕλληνες στούς Τούρκους.
    Πλήν τούτου, δηλαδή τοῦ λενινιστικοῦ ριζοσπαστισμοῦ (μπολσεβικισμοῦ), τά μόνα πραγματικά πλήγματα στίς σχέσεις τῆς ἐπί 1000 ἤδη χρόνια Πνευματικῆς καί Ψυχικῆς Ἑνότητας Ἑλλήνων καί Ρώσων, πραγματικά πλήγματα καί ὄχι φανταστικά σάν αὐτά πού λέγονται στό σχολιαζόμενο δημοσίευμα, εἶναι:
    Α) Ἡ πολιτική μέ τά Ὀρλωφικά τῆς Αἰκατερίνης τῆς "μεγάλης", πού ὅμως ἦταν Γερμανίδα καί χρησιμοποίηε τήν ἐξέγερση τῶν Ἐλλήνων κυνικά γιά δικούς της σκοπούς ὑψηλῆς πολιτικῆς (ἐπί αὐτοῦ τοῦ γεγονότος, οἰκοδομήθηκε πολλή προπαγάνδα κατά τῶν Ἑλληνορωσικῶν σχέσεων) καί
    Β) Τό λάθος τοῦ Ἐλ. Βενιζέλου, νά στείλῃ Ἑλληνική στρατιωτική δύναμη κατά τῶν Ρώσων κουμουνιστῶν στήν Κριμαία, ὄχι γιά νά πολεμήσουν μαζί μέ τούς "λευκούς" Ρώσους (πατριῶτες) κατά τῶν κουμουνιστῶν, ἀλλά μαζί μέ τούς δυτικούς α) γιά ὑποστήριξη τῶν "λευκῶν Ρώσων" (ἔμμεση καί ἀμφιβόλου ἐκβάσεως), καί β) γιά κατάκτηση τῆς Κριμαίας ἀπό τούς ἀγγλογάλλους (ἄμεση καί πραγματική), λάθος πού ἐκμεταλλεύθηκαν οἱ κουμουνιστές τοῦ Λένιν γιά νά τραυματίσουν ὅσο μποροῦσαν πιό πολύ τίς σχέσεις Ρώσων καί Ἐλλήνων.
    Στό σχολιαζόμενο δημοσίευμα, διαβάζουμε ακόμη τήν ἱστορία περί τάχα πίστεώς μας σέ "ξανθό γένος πού θά μᾶς ἐλευθερώσει". Κανείς σοβαρός Ἔλληνας ὅμως, δέν πιστεύει πλέον σέ τέτοια ἱστορία ἤ προφητεία, ἀφοῦ ἤδη ἀ-πε-λευ-θε-ρω-θή-κα-με μέ τήν ἐπανάσταση τό 1821 (καί νέ τήν συμβολή καί τοῦ ρωσικοῦ στόλιυ ἄλλωστε, γιά ὅποιον θέλει νά τό δεῖ ως προφητεία! )! Πάντως, σέ τηλεοπτικά σκουπιδοκάναλα λέγονται τά περί ξανθοῦ γένους κλπ, προπαγανδιστικῶς καί μόνον, ἤτοι πρός ἀπαξίωση τῆς βαθείας σχέσεώς μας μέ τούς Ρώσους.
    Περαιτέρω, στό σχολιαζόμενο δημοσίευμα, λέγονται καί χονδρές ἀνοησίες ὄχι λόγω ἀπολύτου ψεύδους ἀλλά λόγῳ μονομέρειας (ἄλλωστε, σκέτο τό ψεῦδος δέν πιάνει). Γράφεται: "Η Ρωσία κρύβεται και πίσω απο το Τουρκικό casus belli για την επέκταση των θαλασσίων συνόρων της Ελλάδας από τα 6 στα 12 ναυτικά μίλια". Ὄχι δά!
    Οἱ ΗΠΑ θέλουν τά πετρέλεια τοῦ Αἰγαίου. Τά ὑπόλοιπα εἶναι παρεπόμενα τούτου, ἀκόμη καί ἄν ἤθελαν τυχόν εἶναι ἀληθῆ ἐν μέρει.
    Διότι, ἄλλωστε, ὅ,τι τό ἀρνητικό γιά τίς Ἑλληνορωσικές σχέσεις γράφεται στό ἀνωτέρω ἄρθρο, εἶναι κινήσεις τῆς Ρωσίας π.χ. ἐπί Στάλιν, άλλά καί σήμερα ἐπί Πούτιν, πού αἰτία ἔχουν σχεδόν ἀποκλειστικά καί πάντως οὐσιαστικώτατα τό ὅτι ἡ Ἑλλάδα ἀνήκει στό ΝΑΤΟ χωρίς ἀστερίσκους, ἀλλά μέχρι καί βλακείας, ἐνῶ ἡ Τουρκία ἀνήκει μέν στό ΝΑΤΟ, ἀλλά "ἀλά κάρτ". Καί αὐτό δυναμώνει τήν Τουρκία, ὁλοένα περισσότερο, καί ὡς πρός τίς ΗΠΑ καί ὡς πρός τήν Ρωσία.
    Δηλαδή ἐμεῖς στραβά ἀρμενίζουμε καί ὄχι ἡ ρωσική πολιτική ὡς πρός ἐμᾶς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το αρθρο, αλλά και εσεις, ειστε μονοπλευροι, κ. Αλεξανδρινε.
      Σαν παραδειγματα (σκοπιμου;) αποσιωπησεως αναφερω ενδεικτικα για το αρθρο, τον Ρωσοτουρκικο Πολεμο του 1828, ο οποιος, ουσιαστικα επεσφραγισε την Ελληνικη Ανεξαρτησια και επετρεψε την εκκαθαριση της Στερεας Ελλαδος απο τους Τουρκους (κατα την αφιξη του Καποδιστρια, μονο μια περιοχη πλησιον των Μεγαρων, ητο ελευθερη απο ολη την Στερεα), και για εσας, τον Ρωσοτουρκικο Πολεμο του 1877 και την Συνθηκη του Αγιου Στεφανου, απαρχη του Βουλγαρικου Μεγα'ι'δεατισμου και των δεινων του Ελληνισμου απο αυτον.
      Βλεπετε καθε νομισμα εχει δυο οψεις και καθε κρατος προσαρμοζει τις "φιλιες" και την πολιτικη του, αναλογα με τα συμφεροντα της εποχης.

      Διαγραφή



    2. SOCRATES ALEXANDRINOS @ Πραγματικά τι να πρωτοθαυμάσει κανείς, ρωτάω οι Έλληνες που πήγαν στην Ουκρανία το 1919 δεν πήγαν σαν σύμμαχοι των Ρώσων να πολεμήσουν; Το γεγονός ότι δεν νίκησαν οι Ρώσοι και επιβλήθηκαν οι μπολσεβίκοι μας έβαλε στην κατηγορία των εισβολέων; Ενώ αν νικούσαν οι λευκοί τους μπολσεβίκους τότε τι θα ήμασταν σύμμαχοι; Την εκτόπιση των Ποντίων από τον Καύκασο στην Κεντρική Ασία (σαράντα ημέρες ταξίδι με τρένο) τι θεωρείται φιλελληνική πολιτική; Η δημιουργία της συνθήκης του Αγίου Στεφάνου με ότι πρόβλεπε αυτή τι ήταν φιλελληνική πολιτική; Ο εμφύλιος 1946-1949 που χρηματοδότησε και υπέθαλψε η ΕΣΣΔ τι ήταν φιλελληνική πολιτική; Η ΝΟΦ, ΣΝΟΦ κλπ που έδρασαν για την απόσπαση της Μακεδονίας τι ήταν φιλελληνική πολιτική; Η στάση της Ρωσίας κατά τον Μακεδονικό αγώνα 1903-1908 τι ήταν φιλελληνική πολιτική; Η τροφοδοσία του Κεμάλ με όπλα κατά τον πόλεμο του 1919-1923 τι ήταν φιλελληνική πολιτική; Αυτά τα λίγα για να μη μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες όπως πχ η προσπάθεια αποικισμού του Αγίου Όρους, στο οποίο έστελναν συντάγματα ολόκληρα ρωσικού στρατού ντυμένοι καλόγεροι.

      Διαγραφή
    3. @ pluton

      Οι Έλληνες στην Ουκρανία δεν πήγαν σαν σύμμαχοι των Ρώσσων, αλλά τής Αντάντ. Οι Μπολσεβίκοι δεν ήσαν (και) Ρώσσοι; Αυτοί ήσαν τότε η νόμιμη κυβέρνηση, διότι επικρατείσασα Επανάστασις δημιουργεί δίκαιον. Η τροφοδοσία με όπλα κατά τον πόλεμο του 1919-1923 ήταν επακόλουθο τής εκστρατείας εκείνης, στην οποία συμμετείχε η Ελλάδα, για να ικανοποιήσει τούς Αγγλογάλλους. Φανήκαμε τόσο ανόητοι, όσο και στην Κορέα. Στα λοιπά, ίσως έχεις δίκιο. Τον Εμφύλιο 1946-49, νομίζω ότι ούτε τον υπέθαλψε ούτε τον χρηματοδότησε η ΕΣΣΔ. Αντιθέτως, ο Στάλιν είχε πάρει τις αποστάσεις του.

      @ SOCRATES ALEXANDRINOS

      >ὁ Λένιν παρέδιδε τούς Ἕλληνες στούς Τούρκους<

      Πότε έγινε αυτό; Έχεις κάποια πηγή; Δεν το θυμούμαι.

      Οι Έλληνες υπέστησαν φοβερές διώξεις επί Στάλιν.



      Διαγραφή
    4. Ἀπαντῶ σέ ὅλους: Δέν ἐξήντλησα τό θέμα, ἀλλά ἔγραψα ἐνδεικτικά ὁρισμένα πράγματα. Πράγματι, ὅμως, λόγῳ τοῦ λίγου χρόνου μου, παρέλειψα νά ἀναφερθῶ στόν (πολύ γνωστό ἄλλωστε) Πανσλαβισμό, πού ἔπληξε καί πλήττει ἀκόμη σοβαρά (βλ τό θέμα "Ματσεντόνια") τίς σχέσεις τόσον μεταξύ Ἑλλάδος καί Ρωσίας (καί Βουλγαρίας), ἀλλά καί Ἑλλήνων καί Ρώσων. Στίς δέ ἐπίσης γνωστές διώξεις κατά Ἑλλήνων ἐπί Στάλιν, ἀναφέρθηκα ἔμμεσα ἀναφερόμενος στήν ἀλλαγή στάσης τῆς Ρωσίας ἤδη ἐπί Λένιν, ἀλλά δέν χρεώνονται νομίζω στούς Ρώσους ἀλλά στόν κουμουνισμό, ὁ ὁποῖος καί τούς Ὀρθοδόξους Ρώσους ἐδίωξε καί ἐταλαιπώρησε.
      Γιά τό ὅτι ὁ Λένιν παρέδιδε Ἕλληνες Ποντίους πρόσφυγες, στόν Κεμάλ, ὑπάρχουν πολλές μαρτυρίες (βλ/τε πολλά βιβλία ἐκδόσεων Ποντιακῶν σωματείων ἤ καί ἰδιωτῶν, σέ ἀνύποπτο μάλιστα χρόνο, μέ προσωπικές μαρτυρίες Ποντίων ἀγωνιστῶν - ὄχι "ἀνταρτῶν" ὅπως πολλές φορές λέγεται χωρίς προσοχή στήν ὁρολογία) γιά παραδόσεις στούς Τούρκους, δηλαδή καί στόν θάνατο διά βασανιστηρίων, ἀπό τόν Λένιν, ὅσων Ἑλλήνων κατέφευγαν στήν Ρωσία, έν μέσῳ τῆς γενοκτονίας μας στόν Πόντο, φέρνοντας ὅπλα. Ὅταν αὐτό ἔγινε γνωστό, οἱ ὑπόλοιποι Πόντιοι ὑπερασπιστές τῶν Ἑλλήνων τοῦ Πόντου, πρίν φθάσουν στήν παραλία τῆς Ρωσίας, πέταγαν μόνοι τους τά ὅπλα τους στήν θάλασσα, γιά νά μήν τούς παραδώσῃ ὁ Λένιν στόν φίλο του τόν Κεμάλ.
      Γιά τό θέμα τοῦ πολέμου τῆς Κριμαίας, εἶπα ὅτι θά ἦταν διαφορετικά ἄν ἡ βοήθεια εἶχε σταλῆ εὐθέως στούς λευκούς" Ρώσους, καί ὄχι ὡς μέρος μιᾶς κατακτητικῆς ἐκστρατείας τῶν τότε συμμάχων στήν Κριμαία, ἡ ὁποία ἄλλωστε, ἄν ἐπετύγχανε, δέν θά σἠμαινε τίποτα τό καλό οὔτε γιά ἐμᾶς, οὔτε γιά τούς ἀντικουμουνιστές μαχομένους Ρώσους, ἀλλά τό πιθανότερο θά μετατρεπόταν σέ μόνιμη κατάκτηση τῆς Κριμαίας ἀπό Δυτικούς.
      Τό κυριώτερο στό ὁποῖο καί ἀπήντησα, εἶναι ὅτι ὁ τἰτλος τοῦ σχολιαζομένου ἄρθρου, ὅτι οἱ Ρῶσοι δέν ἦσαν ποτέ φίλοι μας, εἶναι ψευδής, τό δέ περιεχόμενό του μονόπλευρο, προπαγανδιστικό καί παραπλανητικό.

      Διαγραφή
    5. Μα η Οκτωβριανή Επανάσταση δεν επικράτησε. Υπήρξε εμφύλιος οι "λευκοί" ήταν Ρώσοι που πολεμούσαν κατά των μπολσεβίκων (Ρώσοι και αυτοί)ο κάθε ένας με τους συμμάχους του, οι μεν τους Δυτικούς οι δε μπολσεβίκους από όλα τα κράτη πχ Τζον Ρήντ από τις ΗΠΑ, όταν οι "λευκοί" πλησίασαν να ελευθερώσουν τον Τσάρο οι "κόκκινοι" τον εκτέλεσαν με όλη την οικογένειά του.... δηλαδή η συμμετοχή των όποιων στην υπόθεση ανατροπής του Καντάφι στην Λιβύη τους κάνει ευεργέτες επειδή επικράτησε η επανάσταση ενώ αν νικούσε ο Καντάφι θα ήταν επεμβασίες;
      Θα πρέπει να ξέρουμε ότι ο Εμφύλιος στην Ελλάδα στόχο είχε να απασχολήσει τους δυτικούς προκειμένου να επιβάλει το καθεστώς του ο Στάλιν στην Ανατολική Ευρώπη ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ, έτσι αιματοκυλιστήκαμε από το 1946-1949 με εντολές της Μόσχας ή μήπως ο Νίκος Ζαχαριάδης θα ενεργούσε χωρίς εντολές από κεφαλιού του; Θα ήθελα να σου παραθέσω κάποια στοιχεία από το βιβλίο του Γ Γκαγκούλια «Η αθέατη πλευρα του Εμφυλίου»

      «….Η ΕΣΣΔ με την στάση της στο Ελληνικό ζήτημα προειδοποιούσε ιδιαίτερα την Μ Βρετανία ότι η μελλοντική της συμπεριφορά θα εξαρτηθεί από την αντίστοιχη καλή στάση της Βρετανίας στο πολωνικό ζήτημα……. από τα τέλη του 1943 αρχίζει να παρουσιάζεται μια σοβαρή «σύμπτωση» γεγονότων ανάμεσα στις ελληνικές και τις πολωνικές εξελίξεις….»

      πολύ χαρακτηριστικό όμως είναι το πιό κάτω επισόδιο:

      «….οι πολιτικοί πρόσφυγες είχαν καλέσει τον Ζαπάτσκι , υπουργό των Εξωτερικών τότε της Πολωνίας, όταν ο Ζαπάτσκι άκουσε 2,3,4 συντρόφουςνα λένε στην ομιλία τους «ευχαριστούμε για την φιλοξενία τον πολωνικό λαό, το πολωνικό Κόμμα», ζήτησε μια παρέμβαση από τον προϊστάμενο της συνδιάσκεψης και είπε: «Εκείνοι που πρέπει να ευχαριστούν δεν είστε εσείς προς εμάς, αλλά εμείς προς εσάς, γιατί χωρίς τον αγώνα σας, εμείς σήμερα δε θα είχαμε Λαϊκή Δημοκρατία».
      Υπάρχει ένας διάλογος δεν ξέρω πόσο αληθινός είναι αλλά και αληθινός να μη είναι δείχνει την ουσία του Ελληνικού Εμφυλίου.

      Διάλογος ενός συντρόφου του Ζαχαριάδη, του Αχιλλέα Ζαχαρόπουλου (καπετάν Τούρκου), ο οποίος είχε καταγωγή από την Πόλη, όπως άλλωστε και ο Ζαχαριάδης από την Ανατολική Θράκη το 1949.

      Αχιλλέας Ζαχαρόπουλος
      – «Σύντροφε αρχηγέ με βασανίζει μία σκέψη.»

      Νίκος Ζαχαριάδης
      -«Λέγε ρε Τούρκο.»

      Αχιλλέας Ζαχαρόπουλος
      -«Αφού ξέραμε τον συσχετισμό δυνάμεων γιατί πήραμε τα όπλα και δεν κάναμε πολιτικό αγώνα;»

      Νίκος Ζαχαριάδης
      -«Κρίμα πού είμαστε και πατριωτάκια, κρίμα πού είσαι και μορφωμένος. Και ποιος σού είπε εσένα ότι πηγαίναμε να πάρουμε την ηγεσία. Εμείς δημιουργήσαμε μία ανωμαλία στην Ελλάδα για να μπορεί ο σύντροφος Στάλιν να εδραιώσει το καθεστώς μας στις χώρες πού του έδωσε ο Τσώρτσιλ πίσω από την πλάτη του Ρούσβελτ.»

      Διαγραφή
    6. Nativist 5 Οκτωβρίου 2016 - 3:16
      Αν ούτε υπέθαλψε ούτε χρηματοδότησε η Εσσδ τον , γιατί τα αρχεία της αποδεικνύουν το αντίθετο;

      Διαγραφή
    7. Ο Φ Οικονομίδης στο βιβλίο «Οι Προστάτες – Η αληθινή ιστορία της αντίστασης» αναφέρει:

      Ο Π Ρούσος στις αρχές του 1946 πήγε στην Σόφια και συνάντησε τον Δημητρόφ ο οποίος του είπε «Οι Έλληνες κομμουνιστές κάνουν το πατριωτικό και το διεθνιστικό χρέος τους….Η αλήθεια ήταν ωμή και την κατανοήσαμε. Το άμεσο εθνικό μας συμφέρον ζούσε μια φοβερή δοκιμασία στα πλαίσια του διεθνούς μας κινήματος που στερέωνε τις νεοκαταχτημένες θέσεις του ιδιαίτερα στα Βαλκάνια».

      Διαγραφή
    8. @ pluton

      Όπως έγραψα, σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο, επικρατούσα επανάστασις δημιουργεί δίκαιο. Δεν μίλησα ούτε για "ευεργέτες", ούτε για τίποτε άλλο. Η Οκτωβριανή Επανάσταση είχε επιβληθεί και υπήρχε νόμιμη κυβέρνηση στην Μόσχα.

      Σχετικά με το εμφύλιο, είχα υπ' όψιν μου αυτά:

      ο Στάλιν για τον ελληνικό εμφύλιο

      Αυτό το "Σβαρνούτ" είναι πασίγνωστο κι έχει μείνει ιστορικό.

      Ελληνικός Εμφύλιος Πόλεμος 1943-1949


      Διαγραφή
    9. @ Nativist
      Οι μπολσεβίκοι θα χρηματοδοτούσαν τον Κεμάλ και χωρίς να υπήρχε το Ελληνικό εκστρατευτικό σώμα στην Ουκρανία με την Αντάντ. Ψυχρά, ξερά συμφέροντα.
      Για τον ίδιο λόγο (Ψυχρά, ξερά συμφέροντα) η Ρωσία δεν θέλει σήμερα να επεκτείνουμε τα χωρικά μας ύδατα στα 12 μίλια.

      Διαγραφή
    10. Η Ιστορία δεν γράφετε με υποθέσεις.

      α) Ποια ήσαν αυτά τα "Ψυχρά, ξερά συμφέροντα";

      β) Πώς ξέρεις ότι η Ρωσία δεν θέλει σήμερα να επεκτείνουμε τα χωρικά μας ύδατα στα 12 μίλια; Πού βασίζεται η πληροφορία σου;

      Διαγραφή
    11. Συμφωνώ ( επικρατούσα επανάστασις δημιουργεί δίκαιο) η Οκτωβριανή Επανάσταση επιβλήθηκε το 1922, μέχρι τότε η όλη κατάσταση παιζόταν.

      Διαγραφή
    12. SOCRATES ALEXANDRINOS @ Το "Σβαρνούτ" όπως πολύ σωστά γράφεις ειπώθηκε αφού είχε στην ουσία ηττηθεί ο ΔΣΕ, δηλαδή μετά το δόγμα Τρούμαν. Το 1946 όμως παιζόταν η τύχη της Πολωνίας που για την ΕΣΣΔ ήταν κομβική. Πρώτη αναφορά στο ελληνικό ζήτημα γίνεται από το Στάλιν, σε επιστολή που έστειλε στον Τσώρτσιλ στις 24 Απριλίου 1945 μεταξύ των πολλών αναφέρει:...«2. Πρέπει επίσης να παρθεί υπόψη και το γεγονός ότι η Πολωνία συνορεύει με τη Σοβιετική Ένωση, πράγμα που δεν μπορεί να ειπωθεί για τη Μ. Βρετανία και τις ΗΠΑ. Το ζήτημα της Πολωνίας είναι για την ασφάλεια της Σοβιετικής Ένωσης εξίσου σπουδαίο, όσο είναι για την ασφάλεια της Μ. Βρετανίας το ζήτημα της Ελλάδας και του Βελγίου. Φαίνεται ότι Εσείς δε συμφωνείτε στο ότι η Σοβιετική Ένωση έχει το δικαίωμα να θέλει να υπάρχει στην Πολωνία φιλική γι' αυτήν κυβέρνηση κι ότι η Σοβιετική Ένωση δεν μπορεί να συμφωνήσει στο να υπάρχει στην Πολωνία εχθρική γι' αυτήν κυβέρνηση. Σ’ αυτό μας υποχρεώνει, εκτός από τα άλλα, και το άφθονο αίμα των σοβιετικών ανθρώπων που χύθηκε στα πεδία της Πολωνίας, στο όνομα της απελευθέρωσής της. Δε γνωρίζω αν στην Ελλάδα σχηματίστηκε πραγματικά αντιπροσωπευτική κυβέρνηση και κατά πόσο, πραγματικά, η κυβέρνηση στο Βέλγιο είναι δημοκρατική. Τη σοβιετική κυβέρνηση δεν την ρώτησαν όταν σχηματίζονταν εκεί οι κυβερνήσεις αυτές. Η σοβιετική κυβέρνηση δεν είχε διατυπώσει αξίωση να αναμιχτεί στις υποθέσεις αυτές, γιατί καταλαβαίνει όλη τη σημασία που έχουν το Βέλγιο και η Ελλάδα για την ασφάλεια της Μ. Βρετανίας. Είναι ακατανόητο γιατί δε θέλουν να υπολογίζουν τα συμφέροντα της Σοβιετικής Ένωσης, και από την άποψη της ασφαλείας της, όταν εξετάζουν το ζήτημα της Πολωνίας...».

      Ο Τσώρτσιλ προσπαθεί να εμφανιστεί σαν «προστάτης των ελευθεριών» της και στο συγκεκριμένο γράμμα απαντά ως εξής στο Στάλιν:

      «Σχετικά με τον υπαινιγμό Σας για την Ελλάδα και το Βέλγιο, εγώ παραδέχομαι το συλλογισμό που μου είχατε εκφράσει, όταν εμείς υποχρεωθήκαμε να αναμειχτούμε εκεί, με μεγάλες ένοπλες δυνάμεις, για να καταστείλουμε τις επιθέσεις του ΕΑΜ—ΕΔΑΣ εναντίον του κυβερνητικού κέντρου της Αθήνας. Επανειλημμένα υποδείξαμε να αναγνωριστούν τα συμφέροντα σας στη Βουλγαρία και στη Ρουμανία σαν πρωτεύοντα. Παρ ’ όλα αυτό δεν είναι δυνατό να εξωστούμε τελείως από τις χώρες αυτές (...) Στην Ελλάδα επιδιώκουμε μόνο τη φιλία της, που μας συνδέει εδώ και πολλά χρόνια, και δε θέλουμε παρά μόνο την ανεξαρτησία και την ακεραιότητά της. Αλλά δεν πρόκειται να προσπαθήσουμε και ν’ αποφασίσουμε για το αν θα γίνει Μοναρχία ή Δημοκρατία. Μοναδική μας πολιτική στην Ελλάδα είναι η αποκατάσταση μιας κανονικής κατάστασης, όσο το δυνατό ταχύτερα, και η διεξαγωγή δίκαιων και ελεύθερων εκλογών, που όπως ελπίζω θα διεξαχθούν κατά τους 3—4 προσεχείς μήνες. Οι εκλογές αυτές πρέπει να καθορίσουν το καθεστώς κι αργότερα το Σύνταγμα. Πρέπει να επιβάλλεται η θέληση του λαού, εκφρασμένη σε συνθήκες ελευθερίας, με βάση το γενικό εκλογικό δικαίωμα. Αυτό αποτελεί τη θεμελιώδη αρχή μας. Αν οι Έλληνες θα εξέφραζαν την επιθυμία τους για Δημοκρατία, αυτό δε θα επηρέαζε τις σχέσεις μας μαζί τους. Από την πλευρά μας θα ασκήσουμε την επιρροή μας επί της ελληνικής κυβέρνησης, για να προσκληθούν και να έρθουν Ρώσοι αντιπρόσωποι και να δουν ελεύθερα τι γίνεται στην Ελλάδα· στις εκλογές—ελπίζω—θα πρέπει να παρευρεθούν Ρώσοι, Αμερικανοί και Άγγλοι απεσταλμένοι που να μπορούν να επισκέπτονται κάθε σημείο της χώρας, για να πεισθούν ότι δεν υπάρχει εκφοβισμός ή άλλες παραβάσεις των λαϊκών ελευθεριών, ως προς την ανάδειξη των διάφορων ανταγωνιζόμενων κομμάτων. Όταν γίνουν οι εκλογές, φαντάζομαι ότι το έργο μας στην Ελλάδα θα πρέπει να θεωρηθεί ότι εκπληρώθηκε».

      Καθαρά και ξάστερα ο Στάλιν λέει στον Τσώρτσιλ: «μην ανακατευόσαστε στην Πολωνία γιατί δε συμφέρει την ΕΣΣΔ, όπως εμείς δεν ανακατευτήκαμε στην Ελλάδα, που σας είναι απαραίτητη για τα αποικιακά σας συμφέροντα».

      Διαγραφή
    13. Συγνώμη λάθος μου Η Οκτωβριανή Επανάσταση επιβλήθηκε τον Οκτώβριο του 1920. Τα γεγονότα εν τάχει έχουν ως εξής:
      Στις 16 Ιουλίου 1918 εκτελέστηκε ολόκληρη η αυτοκρατορική οικογένεια, ενώ έκτακτη επιτροπή δημιουργήθηκε για την επιβολή της τάξης που ονομάστηκε Βετσέκα ή Τσεκά και αργότερα Γκεπεού.
      Οι εύποροι χωρικοί (κουλάκοι) εξεγέρθηκαν.
      Η εκστρατεία της Κριμαίας που οργάνωσαν οι Άγγλοι και οι Γάλλοι το Δεκέμβριο του 1918 απέτυχε πλήρως (σ` αυτήν συμμετείχαν και Έλληνες).
      Ο ναύαρχος Κολτσάκ ανέλαβε το Σεπτέμβριο του 1918 τον αγώνα των αντεπαναστατών (Λευκών). Κατόρθωσε να πλησιάσει το Βόλγα κατά το Μάρτιο και Απρίλιο του 1919. Το Φεβρουάριο όμως του 1920 δικάστηκε και τουφεκίστηκε.
      Ο στρατηγός Γιούντενιτς με τη βοήθεια του αγγλικού στόλου και των Φινλανδών απειλούσε την Πετρούπολη.
      Άλλες αντεπαναστατικές ενέργειες έγιναν από τους Ντενίκιν και Βράγκελ.

      Διαγραφή
  3. Αυτό το άρθρο όπως και καποια άλλα τώρα τελευταία στο site, το βρίσκω εκνευριστικό. Φιλίες υπάρχουν (αν υπάρχουν κι εκεί) μεταξύ των ανθρώπων. Όταν ψάχνεις για φιλίες μεταξύ κρατών ή εθνών το κάνεις απο πολιτική άγνοια ή για εσωτερική κατανάλωση. Η όλη εικόνα του άρθου μού φέρνει στο νου τις εκθέσεις ιδεών που γράφαμε στο γυμνάσιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι Ρώσοι, είανι οι μόνοι εν δυνάμει ανταγωνιστές των πιθανών Ελληνικών υδρογονανθράκων.
    Είναι οι μόνοι οι οποίοι κάθε λόγο και συμφέρον για να μη προχωρήσει η Ελλάδα σε έρευενες υδρογονανθράκων.
    Είναι οι μόνοι οι οποίοι αρκετές δεκαετίες ΠΙΘΑΝΩΣ χρηματοδοτούσαν Έλληνες πολιτικούς ώστε αυτοί να εμποδίζουν τις έρευνες για τους Ελληνικούς υδρογονάνθρακες.
    ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΠΡΟΣΕΞΤΕ: ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΩΣΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΆΚΩΝ...ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ (=ΤΟΥΡΚΙΑ) ΘΑ ΣΥΜΜΑΧΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΙ ΑΥΤΟ.
    ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά. Κάθε κράτος κοιτά το συμφέρον του.

      Διαγραφή
    2. Και αυτά, βεβαίως, τα έχει καταγγείλει ξανά ο καθηγητής Φώσκολος, χωρίς να υπάρξει διάψευση ή μήνυση:

      «Το πετρέλαιο υπάρχει, απλώς δε θέλουν να το βγάλουν τώρα γιατί υπάρχουν συμφέροντα, έχουμε συμφωνία με τη Ρωσία ως το 2015, πρέπει να ανανεώσουμε τη σύμβαση, να φέρουμε φυσικό αέριο με 11 ευρώ όταν στην αγορά υπάρχει με 3 ευρώ. Εμείς στην Κρήτη θα το βγάλουμε με 3 ευρώ και θα δώσουμε δουλειά σε 150.000 με 200.000 Έλληνες, γιατί να πάρουμε το ρωσικό;
      Συνεχώς παίζουμε αυτά τα βρώμικα παιχνίδια και κανείς δεν καταλαβαίνει γιατί υπάρχει αυτή η αργοπορία, είναι εσκεμμένη διότι υπάρχει η μίζα»
      (εδώ).

      Διαγραφή
  5. Ποιά υποστήριξη να έχεις σήμερα από τους Ρώσους; Εμ η Ελλάδα συμμετέχει ως τσιράκι των τοκογλύφων στο μπουκοτάζ κατά της Ρωσίας, εμ και να μας βοηθήσει κι από πάνω;
    Πρώτα αποχωρείς από ΕΕ και ευρώ και μετά ως ανεξάρτητο κράτος με πατριωτική/δημοκρατική κυβέρνηση ζητάς την σύναψη ισότιμων σχέσεων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι ανάγκη να αποχωρήσεις από την ΕΕ και το €, για να έχεις άριστες σχέσεις (και) με την Ρωσία. Το 1982 η Ελλάδα απείλησε με βέτο, αν δεν εξαιρούνταν από τις κυρώσεις που και τότε επέβαλε η ΕΕ στην ΕΣΣΔ, διότι είχε τάχα ανάμειξη στην επιβολή δικτατορίας στην Πολωνία. Και μάς εξαίρεσαν. Το παράδειγμά μας ακολούθησε και η Δανία.

      Χρειάζεται απλώς ευέλικτη και πατριωτική κυβέρνηση. Το "δημοκρατική" δεν έχει καμμία σημασία.

      Διαγραφή
    2. Πατριωτική κυβέρνηση σαν του Πασοκ το 1982; Τέτοια πατριωτική κυβέρνηση λες;

      Διαγραφή
    3. Εγώ είπα τι έγινε το 1982, για να στηρίξω μία θέση. Αν εσύ, ως συνήθως, δεν έχεις να προσφέρεις στον διάλογο, καλά θα έκανες να μην πετάγεσαι.

      Διαγραφή
    4. Τα μην πετάγεσαι στους δικούς σου κι όχι σε μένα. Πατριωτική κυβέρνηση σαν του Πασοκ το 1982; Εξακολουθείς να στηρίζεις τη θέση σου;

      Διαγραφή
  6. Ο ανθρωπάκος που έγραψε αυτή την μπαρούφα, είτε είναι ιστορικά τελείως αγράμματος είτε είναι υπάλληλος -άμεσα ή έμμεσα του Mister Pyatt - εναλλακτικές που αμφότερες εξηγούν την φροντίδα του να κυκλοφορεί με την μάσκα του "ειδικού συνεργάτη"
    Αλλά ο συνεργάτης του Ινφογνώμονα θα πρέπει να γνωρίζει ότιπάντοτε η
    Ρωσσία μας αντιμετώπισε με αδελφική συμπάθεια και ότι ο εξοπλισμός του Κεμάλ από τους μπολσεβίκους Λένιν και Τρότσκυ ήταν σε αντίποινα της συμμετοχής της Ελλάδας του Βενιζέλου στη Δυτική στρατιωτική εκστρατεία στη Ρωσία για την κατάπνιξη της επανάστασης.΄Ηταν μια επιχείρηση πρότυπο των αντίστοιχων, στα τέλη του Αιώνα, στη Γιουγκοσλαβία, στο ΙράΚ, στη Λιβύη, στη Συρία, στην Ουκρανία του κ.Pyatt,και στην Υεμένη- με τις οποίες ασφαλώς συμφωνεί και χειροκροτεί ο "ειδικός" συνεργάτης.
    "Ειδικός", σε ποιά τέχνη και τεχνική;
    Και "συνεργάτης", ποιανού;
    Ας μάθει μ' αυτή την ευκαιρία ότι χάρις στη Συνθήκη του Κιουτσούκ-Καναϊρτζή.που επέβαλαν οι Ρώσοι στους Τούρκους μετά την ήττα τους στον ρωσοτουρκικό πόλεμο, εξασφάλισαν προστασία και ελευθερίες οι υπόδουλοι ελληνικοί πληθυσμοί, χάρις στις οποίες αναπτύχθηκε η πλοιοκτησία και το ελληνικό εμπόριο και προετοιμάσθηκε η εθνεγερσία με εξιόμαχο στόλο και στέρνες γεμάτες με χρυσά τάλλαρα.
    Για ν' αναφέρουμε ένα μόνο παράδειγμα.
    Και αν τελικά πήραμε τα Δωδεκάνησα μετά τον πόλεμο, αυτό το οφείλουμε αποκλειστικά στον Γκρομύκο. Ο Δυτικοί "σύμμαχοι" μάς είχαν πουλήσει..
    Διαβάστε! Καλό κάνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ενταξει...αλλα ξερετε ειναι παγια τακτικη εν ελλαδι και εν πολλοις μοδα οπως ακριβως το " να παει το παιδι στην γερμανια να πλουτισει", οπως γινοταν ακριβως και επι οθωμανισμου "να παει το παιδι στην μεγαλη πυλη να γινει γενιτσαρος" κε Pointman,ετσι και στο θεμα των ξενων δυναμεων να πονταρουμε στο ποιος απολους ειναι πιο φιλελληνας και το ποιος μπορει να μας βοηθησει πιοτερο...
    Ετσι πεφτουμε ολοι μας στην "λουμπα" :"ααα οι κουρδοι","οι ρωσ","ααα οι αγγλοσαξωνες",ωωω! οι γερμανοι"...Καταλαβατε γιατι λεω οτι ειμαστε ολοι για κλαματα;
    Την ρωσια θα μπορουσαμε να την χρησιμοποιησουμε περιπου οπως ο ερντογανης: Ως λαγο για την επιτευξη των στοχων μας...αλλα για ποιους στοχους ομιλουμε κυριοι;
    Ποιοι ειναι οι στοχοι μας;
    Απλα δεν εχουμε...
    Kαι απλα κοπτωμεθα να εξυπηρετησουμε τους στοχους της γερμανιας...
    Ειπα για κλαματα;
    Λαθος:ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ εννουσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αλήθεια είναι εκνευριστική, ειδικά όταν προς αντίκρουση αυτής καταφεύγεις σε αναχρονιστικούς οραματισμούς και ανυπόστατα ιδεολογήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eιδικού συνεργάτη της Liberal, Β. Σοφίας & Κόκκαλη γωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και συ απο Τζαβέλλα 5, Χαλάνδρι 152 31

      Διαγραφή
    2. Liberals... δλδ «κομμούνια του coeur ATA» (κατά τον «σύντροφο» γερουσιαστή Joseph McCarthy)· τότε να στείλουμε το FBI (κατ' εντολήν του αρχηγού J. Edgar Hoover) να τους συλλάβει (καλέ τους Liberals!) και μετά... βουρ και ενώπιον της «Επιτροπής Αντιαμερικανικών Ενεργειών/Δραστηριοτήτων», HUAC (της Αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων)... χαχαχα! We have blexed our boots!

      [«Πάμε γι’ άλλες πολιτείες αναρχικές, Να βρεθούμε σ’ απεργίες προσωπικές, Αν το θες...» - Του Σταμάτη Σπανουδάκη (1988) με την Ελένη Βιτάλη]

      Διαγραφή
  10. Γιατι κατηγορεις μια χωρα με την οποια δεν ηθελες ποτε να εχεις σχεσεις ?? Εσυ με τους φιλους σου εισαι ευχαριστημενος ? Οι φιλοι μας μας εχουν χεσμενους και εσυ κατηγορεις τους αλλους !!!! Ελεος !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το αλλο ενδιαφερον που πρεπει να καταλαβουμε ακομη ειναι νομιζω το εξης:
    Η γερμανια επεπεσεν επι της ευρωπης και τας κατελαβεν δια μαχης...αυτο φαινεται οτι στους αγγραφους νομους του διεθνους δικαιου δεν σβυνει αλλα αντιθετα μενει παγια εγγεγραμενο...ετσι η γερμανια νικηθηκε στρατιωτικα απο την αμερικα και την βρετανια οποτε εσκυψε μεν στην αμερικα και ενδεχομενως βρετανια,αλλα ολη η δυτικη ευρωπη εσκυψεν μεταπολεμικα στην γερμανια...Η βρετανια δε,επουδενι θα μπορουσε να σκυψει στην γερμανια οποτε και απεχωρησε...το προβλημα νομιζω ομως ειναι to oti η ρωσια η οποια παρεδωσε τις υποτελεις σαυτην χωρες αν και δεν εχασε στρατιωτικα και ισως αυτο εγινε γιατι οι αγγλοσαξωνες ενισχυσαν την Σοβιετικη ενωση στα πρωτα χρονια του β'ππ με αφθονο πολεμικο υλικο...Ετσι λοιπον,μπορει εσεις να λετε για
    συνθηκες sykes-picot για ρωσους πουναι φιλοι ή δεν ειναι φιλοι,για αποδημο ελληνισμο ο οποιος επευφυμει ή γιουχαρει απο την εξεδρα,αλλα το θεμα ειναι ενα:η γερμανια και η αμερικη εξοπλιζαν την τουρκια και την ελλαδα και στο μετρον του επιτρεπομενου τις εξοπλισε και η ρωσια και το ισραηλ(αν και αυτο πονταρε στην τουρκια περισσοτερο και η ρωσια στην ελλαδα).Οσον αφορα δε την περιβοητη κινα,αυτη ως γνωστον εξοπλισε την τουρκια κε Μητσοτακη...(τουλαχιστον οσον φαινεται)...επομενως θαλεγα ναι η ρωσια ειναι φιλη της Ελλαδος εκτος κιαν δωσει S300 στην τουρκια ή πυρηνικη τεχνολογια...
    Παντως οπως και ναχει οι γερμανοι εξοπλιζαν την τουρκια και την ελλαδα και στους βαλκανικους αν δεν κανω λαθος...
    Κιεπισης θα πρεπει να καταλαβωμεν κυριοι οτι τιποτα μα τιποτα δεν μετρα στις διεθνεις σχεσεις οσον ο Πολεμος...
    Κιαν πιστευουμε οτι οι τουρκοι θα φυγουν λογω των αγωγων ή της πονηριας ημων ή λογω της ομογενειας ή λογω του ισραηλ ή επειδη οι φανατικοι της επαρσης της σημαιας αριστουχοι βρισκουν πολυφερνη εργασια ες γερμανια,απο την Κυπρο...λυπαμαι να πω,αλλα θα ξαναγελασει και το παρδαλον κατσικιον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οἱ «φίλοι» μας οἱ Ῥῶσσοι!

    Τί ἔχουν κάνει λοιπόν οἱ Ῥῶσσοι, ὥς Ῥῶσσοι, κι ὄχι μόνον ὥς Σλαῦοι, ὑπέρ τῶν Ἑλλήνων, ἀπό τότε πού ἀποτελοῦν ἐνιαῖον κράτος; ΤΙΠΟΤΑ!!!! Ἕνα μεγάλο κι ἀπέραντο ΤΙΠΟΤΑ πρὸς ὄφελός μας! Ἀντιθέτως ὅμως, εἶναι πάρα πολλὲς ἐκεῖνες οἱ φορὲς ποὺ μᾶς πούλησαν μὲ συνοπτικὲς διαδικασίες!

    ΠΗΓΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. λαος για τα πανηγυρια, λαος που δεν αγαπησε το χωμα που πατα , λαος που περιμενει να τον στιριξουν ξενα χερια ΤΙ μελλον εχει??? διαφωνουμε για το ποιος μας "στιριξε"!!! η δυση? η ανοτολη? ο βορρας? ή ο νοτος??? ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.