13/10/16

ΒΙΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ


Γεια σου ρε Βρύαξι, πως πάει;
- Μια χαρά Λεωχάρη μου, εσύ;
- Κι εγώ καλά. Οι δουλειές καλά;
- Σούπερ! Άνοιξα κάτι ιστορίες με Κίνα.
- Εισαγωγές;
- Όχι ρε, εξαγωγές! Είδαν δουλειά μου στην Αλικαρνασσό και μου ζητήσαν να τους φτιάξω κάτι αγάλματα.
- Πολλά;
- Μόνο πολλά; Έναν στρατό ολόκληρο! 8000 αγάλματα!
- Έλα Δία και Ερμή!
- Και άλογα μαζί και άρματα περίπου δέκα χιλιάδες κομμάτια!
- Και πού θα τα φτιάξεις;
- Θα τα έφτιαχνα εδώ που έχω το εργαστήριο και τους μαθητές, και θα τους τα έστελνα με πλοίο, αλλά θα με τσακίσουν στον φόρο. Κατ αρχήν μόνο οι μαθητές μου δεν φτάνουν. Πρέπει να πάρω πολλούς βοηθούς. Όταν τελειώσει η δουλειά δεν θα μπορώ να τους απολύσω. Θα πλακώσει κι ο Κλέωνας με τους μπράβους του και θα με καταγγείλουν ως εχθρό του λαού. Άσε που φοβάμαι μη στήσουν κανέναν καταπέλτη απέναντι από το εργαστήριο και αρχίσουν το πετροβόλημα. Μετά θα πρέπει να πληρώσω έναν σκασμό φόρο.
- Ναι ρε γαμώτο, πήγαν και την προκαταβολή για την επόμενη χρονιά στο 100%!
- Μα πόσο ηλίθιοι! Πιστεύουν ότι κάθε χρόνο θα παραγγέλνουν οι Κινέζοι 8.000 αγάλματα;
- Και τι θα κάνεις;
- Θα πάω να τα φτιάξω στην Κίνα. Θα μεταφέρω την έδρα της επιχείρησης εκεί και θα με φορολογήσουν οι Κινέζοι με 10% φλατ ταξ.

Για τη συνέχεια MarketNews

2 σχόλια:

  1. Παιδιά μου έρχεται να κλάψω.
    Η κόρη μου γράφει καλύτερα κείμενα.

    Γιατί αυτοί που θέλουν να μας κυβερνήσουν είναι αμόρφωτοι, απαίδευτοι και πνευματικά πακτωμένοι (δλδ, για να καταλαβαίνει και ο κάθε τζίμερος, μπορούν να σκεφτούν μόνο μέσα σε κουτάκια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Μέγας Τζίμερος: Βαρουφάκης από την ανάποδη. Αερολογίες με μπόλικο ξερολίκι.
    Οι 2 όψεις του ίδιου, θλιβερού, νομίσματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.