31/1/17

Γιατί μας ζητάνε πρωτογενές πλεόνασμα 3,5%;

 Χαζοί είναι;;;;
Δεν ξέρουν πως είναι ανέφικτο;;;;;
Πάμε άλλη μια αργά-αργά:
-Έχεις μισθό €18.000 το χρόνο (ΑΕΠ) μαζί με τη γυναίκα και την κόρη σου
- Χρωστάς €32.500 σε ένα καλό φίλο και γείτονά σου σου που σε έβγαλε από τη δύσκολη θέση όταν πήγαν να σου κόψουν το ρεύμα και σε τσάκισε η τράπεζα στους τόκους, και ξεπλήρωσε όλα σου τα δάνεια και τώρα τα χρωστάς σε εκείνον.
- Σου χρεώνει €650 το χρόνο (2%), ενώ αυτός που χρωστάει στην τράπεζα πολλά παραπάνω πληρώνει παραπάνω τόκο.
- Σου λέει:
1. κοίταξε να δεις, δεν έχω εμπιστοσύνη να μου χρωστάς παραπάνω από 120% του ετήσιου εισοδήματός σου,
2. αλλά θα περιμένω λίγο καιρό ώσπου να σταθείς στα πόδια σου
3. δες να ανεβάσεις το εισόδημά σου ώστε τα €32.500 που μου χρωστάς να είναι το 120% όσων βγάζεις σε ένα χρόνο, γιατί η γυναίκα μου (ψηφοφόροι) με θεωρούν μ@λάκα να σου δανείζω κοντά δυο ετών το ετήσιο εισόδημά σου.
4. Για να ανεβάσεις το εισόδημά σου πρέπει να επενδύσεις στο εξοχικό της γυναίκας σου, που θα παράγει πρόσθετο εισόδημα από το σημερινό οικογενειακό σας, ίσως άλλα μισά από όσα βγάζετε τώρα. Το παλιό σου εισόδημα ήταν €23.900 άρα μπορείς να το ξαναφτάσεις εκεί αν επενδύσεις λίγο σε ανακαίνιση.
- Εσύ απαντάς:

1. Άκου να δεις, δεν θα επενδύω τίποτα γιατί έχω ένα γκομενάκι μούρλια και το χαρτζιλικώνω για να μου κάνει τα χατήρια. 
2. Έχω και τη γιαγιά που πρέπει να τρώει κι'αυτή. Και την ξαδέρφη που δούλεψε 15 χρόνια και κουράστηκε και της υποσχέθηκα πριν χρόνια πως θα καααααααθεται....
3. Έχω και την υπηρέτρια που καθαρίζει το σπίτι και παίρνει δυο μεροκάματα τη βδομάδα. 
4. Έχω και σεκιούριτι 24/7 γιατί η γειτονιά έχει κλεφτρόνια.
Δεν μένει φράγκο για επένδυση
Το μόνο που μπορώ να εξοικονομήσω εκ των ενόντων, άμα θες, είναι να πάρω το 80% του μισθού του γιού μου, που δουλεύει σερβιτόρος παρτ τάημ, και να σου δίνω τα €650 των τόκων κάθε χρόνο.
Ως πλεόνασμα, βρε αδερφέ!
3,5% το χρόνο!


- Μα καλά, δεν μπορείς να ρίξεις λίγο τα κόστη σου και να επενδύσεις στο εξοχικό;;;
Είναι ανάγκη να σπονσοράρεις το γκομενάκι τόσο κραυγαλέα;;;
Η γυναίκα σου δεν παραπονιέται;;;
Ο γιος σου δεν εξανίσταται;;;;;
- Άαααααα, άκου να δεις Άκη! Μην ανακατεύεσαι με την οικογένειά μου! Το γκομενάκι είναι κόκκινη γραμμή! Το ίδιο και η γιαγιά και η ξαδέρφη!!! Και η υπηρέτρια το ίδιο!!!
- Καλά ρε παιδί μου. Αφού δεν θες να επενδύσεις, δίνε μου €650 το χρόνο (πλεόνασμα) και βλέπουμε.
[οικονομική πολιτική ΣΥΡΙΖΑ]

Agis Veroutis

3 σχόλια:

  1. Ξεχασες Αγη μου να πεις ότι ο καλός γείτονας που σου δανείζει:
    1. Εχει κάνει την καλοσύνη επάγγελμα και δανείζει τη μισή γειτονιά.
    2. Τραμπουκίζει τους πάντες.
    3. Όταν πας κάπως να ορθοποδήσεις φροντίζει να σε αποσταθεροποιεί.
    4. Κονομάει πουλώντας νταβατζιλίκι και σε άλλες γειτονιές.
    5. Ξεχασε ότι τον είχες βοηθήσει όταν ο ίδιος ήταν σε δύσκολη θέση.
    6. Είναι άφρων γιατί δεν ξέχασε μόνο την βοήθεια που του έδωσες , αλλά αγνοεί ότι στο DNA του έχει το σθνδρομο του losser , γιατί δεν ξέρει ΠΟΤΕ να σταματίσει.
    Ειναι ένας αχάριστος , βλάκας , γίγας με ποδάρια αδύναμα (κυριολεκτικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ηλιθιοτητες ειναι αυτες που γραφονται? Η αναπτυξη στην Ελλαδα απαγορευεται. Για πια αυξηση εισοδηματος μιλαει ο αρθρογραφος? Η επιχειρηματικοτητα διωκεται. Οι ελευθεροι επαγγελματιες εξοντωνονται. Οι συνταξιουχοι που θα μπορουσαν να εργαστουν σαν ελευθεροι επαγγελατιες, δια νομου δεν μπορουν. Τι βλακειες γραφονται εδω μεσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ με τους προηγούμενους σχολιαστες. Είναι τόσο ανακριβής η "παραβολή" που μπαίνω σε σκέψεις για τον αρθρογράφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.