23/5/17

Γαλλία: Eνισχύουν το μάθημα λατινικών και αρχαίων ελληνικών, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να τα καταργήσει!

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Ερωτηθείς από την εφημερίδα Le Monde και το κανάλι BFMTV, ο νέος Γάλλος υπουργός Παιδείας Jean-Michel Blanquer μίλησε για τις πρώτες προτεραιότητες του υπουργείου του.
Οπως εξήγησε, θέλει να επαναφέρει τις «δίγλωσσες τάξεις», να επαναφέρει τα μαθήματα για την Ευρωπαϊκή Ένωση και «να αξιοποιηθούν περισσότερο τα λατινικά και τα αρχαία ελληνικά, από τα οποία κατάγεται ο πολιτισμός μας», όπως είπε.
«Πρέπει να σταματήσουμε να πιστεύουμε ότι αυτές οι σπουδές βαθαίνουν τις κοινωνικές διαφορές. Είναι εργαλεία προώθησης για όλους», δήλωσε ο υπουργός Παιδείας. Ο Γάλλος υπουργός πρόσθεσε, ωστόσο, ότι οι μαθητές που επιθυμούν να παραμείνουν στο παρόν πλαίσιο επιλογής μαθημάτων θα μπορούν να το κάνουν...
Ο Jean-Michel Blanquer υπήρξε πρώην πρύτανης και πρώην διευθυντής της μεγαλύτερης σχολής εμπορίου στον κόσμο, της ESSEC. Είναι δικηγόρος στο επάγγελμα, μιλάει αγγλικά, ισπανικά και είναι μέλος της Ακαδημίας Λατινικών.
Η εκπαίδευση και οι απαραίτητες μεταρρυθμίσεις αποτελούν προτεραιτότητα για την κυβέρνηση Μακρόν. Ο νέος Γάλλος πρόεδρος είχε δεσμευθεί προσωπικά ότι από τον Σεπτέμβιο του 2017 θέλει 12 μαθητές το πολύ σε κάθε τάξη και αυτό θα ξεκινήσει πιλοτικά σε 2.200 τάξεις του δημοτικού.
Πηγή: Γαλλία: Eνισχύουν το μάθημα λατινικών και αρχαίων ελληνικών, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να τα καταργήσει! | iefimerida.gr 

10 σχόλια:

  1. Ἔμφασις καί στήν πραγματική Ἱστορία!
    Στήν Φιγκαρώ, διαβάζουμε καί τό ἄλλο τό τοσο διδακτικό γιά τά ....Ὑπουργεῖα μας: Ἱστορία μέ ἔμφαση στήν χρονολογική σειρά τῶν γεγονότων.
    Ἀκριβῶς δηλ. ἀντίθετα πρός τίς προτάσεις τῶν συμβούλων τοῦ Ὑπουργοῦ Παιδείας τῆς Ἑλλάδος, πού θέλουν νά ἐξαφανίσουν κάθε συναίσθηση χρονικῆς ἀλληλουχίας γεγονότων ἀπό τό μάθημα τῆς Ἱστορίας. Τοῦτο, ἀφαιρόντας ἀπό τήν διδακτέα ὕλη, καί ἱστορικά γεγονότα ἀκόμη καί τήν διαίρεση τῶν μεγάλων ἱστορικῶν περιόδων ἀναθεματίζουν , καί τήν χρονική σειρά τῶν γεγοότων. Δεῖτε πάντως γιά τήν Γαλλία (ὄμορφα πράγματα: "Τά παιδιά χρειάζονται ἱστορικά σημεῖα ἀναφοροᾶς" κλπ.) :
    http://www.lefigaro.fr/actualite-france/2017/05/22/01016-20170522ARTFIG00329-histoire-blanquer-pose-la-question-de-la-chronologie.php
    Enseignement de l'histoire à l'école : Blanquer pose la question de la chronologie
    Le nouveau ministre de l'Éducation nationale entend «renforcer la dimension chronologique de l'histoire».
    Jean-Michel Blanquer ..... Dans une interview parue dans Le Monde samedi, il a indiqué que «ce qui est important est la structuration de l'enseignement, et pour cela une approche chronologique est nécessaire, au moins jusqu'à la fin du collège. Nous allons renforcer cette dimension chronologique. Les enfants ont besoin de points de repère historiques. Le fait de connaître les rois de France, ce n'est pas du passéisme». Il a aussitôt ajouté ...., qu'il n'était «pas du tout» question de «remettre en chantier les programmes», mais qu'il fallait «plutôt s'intéresser à ce qui se passe en pratique dans cet enseignement (…)»....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κακό ξεκίνησε με την υιοθέτηση της δημοτικής ως επίσημης γλώσσας διδασκαλίας στα σχολεία, επι κυβερνήσεως Ράλλη.Συνεχίστηκε με την κατάργηση των Τόνων και των πνευμάτων, από την κυβέρνηση του Ανδρέα Παπανδρέου.Οι ώρες διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών από το πρωτότυπο κείμενο μειώθηκαν.Και αναρωτιέται κανείς γιατί όλα αυτά.Ως δικαιολογία προεβλήθη ο ισχυρισμός ότι οι μαθητές δεν πρέπει να κουράζονται μαθαίνοντας ανούσιες γνώσεις που δεν θα τους χρησιμεύσουν στη ζωή.Προσωπικά πιστεύω ότι δεν ήταν αυτός ο λόγος που αλλοιώθηκε και υποβαθμίστηκε η εξαίρετη Ελληνική γλώσσα.Αλλά μια μεθοδευμένη σχεδίαση υποβάθμισης της κλασικής Ελληνικής παιδείας και σταδιακή αποκοπή των Ελληνόπουλων από τις ρίζες των και το ένδοξον παρελθόν τους.Ένας άλλος λόγος είναι και η αποξένωση από τα ιερά κείμενα της Ορθοδόξου Αγίας Ημών Πίστεως,τα οποία έχουν γραφεί στην αρχαία Ελληνική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν πρόκειται ποτέ να (ξαν)μαλώσω με "ξένο" που θα μου (ξανα)πει ότι η Ελλάδα βρίσκεται περισσότερο στα σχολεία και τα πανεπιστήμια της Γερμανίας της Αγγλίας της Ρωσσίας κλπ κλπ κλπ περισσότερο από εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ἐπισημαίνει ὁ Γάλλος ὑπουργός κι αὐτό εἶναι σημαντικό, ὅτι ἡ ἀρχαῖα ἑλληνική γλῶσσα καί ἡ λατινική
    θεμελίωσαν τόν σύγχρονο δυτικό πολιτισμό. Τό αὐτονόητο εἶναι γιά τόν ἀρμόδιο δημόσιο λειτουργό,
    μετά ἀπό μιά τέτοια διατύπωση, ἡ ἐνίσχυση κι ἀναβάθμιση τῆς διδασκαλίας τους.
    Στήν Ἑλλάδα, τόπο καταγωγῆς τοῦ ἀρχικοῦ πυρῆνα
    (ἀρχαῖα ἑλληνικά) αὐτῆς τῆς ὀργανικῆς σχέσης,
    ἡ ὑποτυπώδης ὑπαρξή τους στό ἐκπαιδευτικό σύστημα, διδάσκεται μέ τέτοιον τρόπο ὥστε ἡ κατάργησή τους νά μοιάζει σωτηρία.

    "Alphabet, droit, démocratie, Théâtre ,
    athlétisme, philosophie, mathématiques,
    médecine, éthique, astronomie, art...
    Nous lui devons tout
    LA GRECE.

    (ΕΛΛΑΔΑ
    τῆς ὀφείλουμε τά πάντα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ἐπισημαίνει ὁ Γάλλος ὑπουργός κι αὐτό εἶναι σημαντικό, ὅτι ἡ ἀρχαῖα ἑλληνική γλῶσσα καί ἡ λατινική
    θεμελίωσαν τόν σύγχρονο δυτικό πολιτισμό. Τό αὐτονόητο εἶναι γιά τόν ἀρμόδιο δημόσιο λειτουργό,
    μετά ἀπό μιά τέτοια διατύπωση, ἡ ἐνίσχυση κι ἀναβάθμισή τῆς διδασκαλίας τους.
    Στήν Ἑλλάδα, τόπο καταγωγῆς τοῦ ἀρχικοῦ πυρῆνα
    (ἀρχαῖα ἑλληνικά) αὐτῆς τῆς ὀργανικῆς σχέσης,
    ἡ ὑποτυπώδης ὑπαρξή τους στό ἐκπαιδευτικό σύστημα, διδάσκεται μέ τέτοιον τρόπο ὥστε ἡ κατάργησή τους νά μοιάζει σωτηρία.

    "Alphabet, droit, démocratie, Théâtre ,
    athlétisme, philosophie, mathématiques,
    médecine, éthique, astronomie, art...
    Nous lui devons tout
    LA GRECE.

    ΕΛΛΑΔΑ
    τῆς ὀφείλουμε τά πάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλοι αυτοί που θαυμάζουν τον ελληνικό πολιτισμό και την ιστορία της χώρας αντί να βάζουν μόνο τη γλώσσα μας στο εκπαιδευτικό τους σύστημα, ας επιστρέψουν ό,τι αρχαία αγάλματα κλπ της χώρας μας κατέχουν και βρίσκονται σε μουσεία τους.
    Ας επιστρέψουν την Αφροδίτη της Μύλου οι κύριοι της Γαλλίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.