8/6/17

Περί Καζάκου και... προδοτών

Παναγιώτης Μπαλακτάρης
Το πάσχον πολιτικό σύστημα στη χώρα μας ευθύνεται για μια σειρά από νοσηρά φαινόμενα. Ευνοιοκρατία, φαυλοκρατία, πελατειακές σχέσεις, υποβάθμιση και υπονόμευση της Δημοκρατίας, πολιτική – ηθική – κοινωνική και οικονομική κρίση, φυγή των νέων στο εξωτερικό και πολλά πολλά άλλα.
Από την αρχή της κρίσης μέχρι σήμερα 400.000 περίπου νέοι, Ελληνίδες και Έλληνες, έχουν αναγκαστεί να μεταναστεύσουν για να αναζητήσουν μια καλύτερη τύχη. Άλλοι για σπουδές, άλλοι για εργασία, άλλοι απλώς για απόλαυση καλύτερου βιοτικού επιπέδου, επέλεξαν να κρατήσουν στο μυαλό τους την όμορφη εικόνα της Ελλάδας.
Είναι αυτοί οι άνθρωποι που επιθυμούσαν και επιθυμούν να κοπιάσουν για να βγάλουν τα προς το ζην. Εάν αρέσκονταν να τεμπελιάζουν δεν θα έκαναν ένα τόσο μεγάλο και δύσκολο βήμα εξάλλου. Είναι αυτοί οι άνθρωποι που βαρέθηκαν τα μικροπολιτικά πάθη και σιχάθηκαν το ψέμα και τους ψεύτες. Είναι οι άνθρωποι που θα μπορούσαν να προσφέρουν πολλά στη χώρα, αλλά συνήθως τούς έπαιρναν τη θέση άλλοι με λιγότερα προσόντα, επειδή «είχαν μπάρμπα στο…Μαξίμου». Είναι οι άνθρωποι που ήθελαν να σπουδάσουν, αλλά δεν μπορούσαν, διότι τα Πανεπιστήμια ήταν κλειστά λόγω καταλήψεων και έχοντας ήδη μετατραπεί σε κέντρα ανομίας. Είναι οι άνθρωποι που όταν παρέστη ανάγκη για τους ίδιους ή για κάποιον δικό τους να πάνε σε ένα δημόσιο νοσοκομείο οι εικόνες που αντίκρισαν και οι καταστάσεις που βίωσαν τούς έκαναν να ντρέπονται για το κατάντημα της ελληνικής δημόσιας διοίκησης. Είναι οι άνθρωποι που είχαν απηυδήσει από τον αποκλεισμό του κέντρου της Αθήνας και άλλων οργανισμών του Δημοσίου ή εθνικών οδών από συνδικαλιστές που έπαιζαν το παιχνίδι τους στις πλάτες των εργαζομένων που υποτίθεται πως εκπροσωπούσαν. Είναι εκείνοι που είχαν φτάσει στο μη παρέκει με τις καταλήψεις στα σχολεία τους. Καταλήψεις που επιδοκιμάζονταν από πολιτικούς, οι οποίοι βεβαίως είχαν τα δικά τους παιδιά σε ιδιωτικά σχολεία. Είναι όσοι ήθελαν να είναι άριστοι, αλλά μετά έμαθαν πως «η αριστεία είναι ρετσινιά».
Όλοι αυτοί μάζεψαν τον πόνο τους για την πατρίδα και έλαβαν την σκληρή απόφαση να μεταναστεύσουν. Υπεύθυνο για όλη αυτή τη φυγή, η οποία είναι τεράστια και μαζί με το δημογραφικό πρόβλημα δυναμιτίζει τα θεμέλια του κράτους, της οικονομίας και της κοινωνίας, είναι το πολιτικό προσωπικό της χώρας. Άλλοι λίγο, άλλοι πολύ από το πολιτικό προσωπικό της Μεταπολίτευσης συνέβαλαν στην κορύφωση μιας κατάστασης που έχει οδηγήσει στο εξωτερικό 400.000 νέους ανθρώπους στην πιο παραγωγική ηλικία. Αυτό επιδρά στην μείωση της (όποιας) παραγωγής της Ελλάδας και φυσικά στο έλλειμμα ανταγωνιστικότητας. Το πολιτικό προσωπικό προκάλεσε αυτή τη φυγή με τις στρεβλές του πολιτικές. Το πολιτικό προσωπικό ακολούθησε τις μοιραίες και εσφαλμένες οικονομικές πορείες, την διόγκωση της απεριόριστης σπατάλης, τις μίζες, τις προμήθειες, οτιδήποτε εξυπηρετούσε το ιδιοτελές και ατομικό και αντιστρατευόταν το ανιδιοτελές και εθνικό. Πρωτίστως, όμως, η φυγή των νέων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην σοβιετική νοοτροπία που επικράτησε στη χώρα μας απολύτως. Στη νοοτροπία ενός εσωστρεφούς κράτους, μιας βαριάς γραφειοκρατίας και μιας ευθυνόφοβης δημόσιας διοίκησης.   
Αυτοί οι νέοι άνθρωποι, λοιπόν, αντί της απογοήτευσης και της κατάθλιψης επέλεξαν να αγωνιστούν έστω και σε άλλη χώρα, διότι ως γνωστόν η ζωή δεν έχει συνέχειες. Είναι μία και μοναδική. Και είναι πραγματικά εξοργιστικό να θέλει κάποιος στανικά να κρατά φυλακισμένους ανθρώπους που θέλουν να παράγουν, όταν το ίδιο το κράτος δεν θέλει.
Αυτούς αποκάλεσε πριν λίγες ημέρες ο ηθοποιός Κώστας Καζάκος προδότες. Επειδή, λέει, δεν μένουν στη χώρα τους. Προφανώς, γαλουχημένος με τα ιδανικά του παραπετάσματος και της αναγκαιότητα του Τείχους, δεν μπορεί να δεχθεί πως υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να προσφέρουν ή να σπουδάσουν ή να εργαστούν, σε πείσμα της ανικανότητας του κράτους τους. Και εκτοξεύει μύδρους εναντίον ανθρώπων που αποτελούν τα θύματα της πολιτικής του κόμματός του και της νοοτροπίας των λοιπών. Ήτοι, ένας εκπρόσωπος του θύτη (πολιτικό σύστημα) χαρακτηρίζει προδότες τα θύματα (νέοι άνθρωποι, επιστήμονες).
Τοιουτοτρόπως, έμαθε το πολιτικό σύστημα να πορεύεται. Με το να εφευρίσκει εχθρούς, να τους στοχοποιεί και να βάλει κατ’ αυτών. Τελευταίος εχθρός οι πολίτες. Προσοχή όμως, διότι η έξοδος από αυτήν την ατραπό είναι ο ολοκληρωτισμός. Αν και σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο οι «προδότες» θα είναι αυτοί που θα μιλήσουν…

22 σχόλια:

  1. Μόνο μια διόρθωση 7 χρόνια ως τώρα δεν γνώρισα κάποιον να επέλεξε Αγγλία για να απολαύσει καλύτερο βιοτικό επίπεδο, μόνο για σπουδές προπτυχιακές ή μεταπτυχιακές ή απλώς για να βρει δουλειά. Η ζωή στο εξωτερικό δεν είναι εύκολη όπως νομίζουν μερικοι και σίγουρα δεν είμαστε έξω γιατί καλοπερναμε είμαστε γιατί από την Ελλάδα μας έδιωξαν έτσι απλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέξανδρε συμφωνώ. Σκέφτομαι και κάτι άλλο όμως κι εγώ ως νέος που έφυγε στο εξωτερικό. Όσοι βρισκόμαστε λοιπόν στο εξωτερικό έχουμε μία ευθύνη απέναντι στην πατρίδα. Θα έπρεπε να κάνουμε κάτι κι εμείς από έξω. Να συστρατευτούμε, να οργανώσουμε σωματεία, ημερίδες προς ενημέρωση της κοινής γνώμης στο εξωτερικό για να αλλάξει αυτή η αρνητική εικόνα για τη χώρα μας και το λαό της. Να βρούμε ιδέες και να προτείνουμε κι εμείς λύσεις. Να ενεργήσουμε ώστε να έρθει πιο σύντομα και με καλύτερους όρους η ώρα του επαναπατρισμού. Να γίνουμε με άλλα λόγια πιο συλλογικοί και να μην δρούμε ο καθένας μόνος του απλώς για την επιβίωση. Είναι κάποιες σκέψεις που τις κάνω από καιρό. Άλλωστε και η Φιλική Εταιρεία από Έλληνες του εξωτερικού δεν δημιουργήθηκε;

      Διαγραφή
    2. Ευριπίδης Μπίλλης
      Δεν χρειάζεται να τίθενται από κομματικούς σε όλα κομματικές ταμπέλλες.

      Δεν χρειάζεται επίσης μεγάλη εξυπνάδα για να αντιλήφθεί κανείς με κατανόηση την όχι πρέπουσα έκφραση της ανησυχίας του Έλληνα Καζάκου.
      Ο Καζάκος δήλωσε:
      «Ό,τι θέλει ο νέος πρέπει να το παλέψει και να αγωνιστεί να τα κερδίσει στον τόπο του, αλλιώς είναι ξένος! Φύγανε και πάνε και δουλεύουν για τις ξένες χώρες και ο τόπος τι θα γίνει; Αυτό είναι στην ουσία… προδοσία».
      Και του επιτέθηκαν “ΟΛΟΙ”.

      Γνώμη μου. Η δήλωση του Καζάκου φανερώνει την απελπισία του για τον τόπο μας που χάνεται. Και που οι "πατριώτες" κατοχικοί δεν νοιάζονται γι αυτό.
      Και επιτίθενται παγκοσμιοποιημένα στον Καζάκο. Όλοι αυτοί που οι περισσότεροι δεν αντιδρούν ή και ασπάζονται την επί χρόνια, "σωτηρία" δολοφονία-γενοκτονία του Ελληνισμού. Και συνήθως ως κομματικοί, θεωρούν ότι καλά μας δολοφονεί το κόμμα τους και ξεσπαθώνουν όταν το άλλο μνημνονιακό "πατριωτικό" κόμμα, πάρει την νεοταξική σκυτάλη της "σωτηρίας" μας

      Διαγραφή
    3. Η απελπισία του Καζάκου πού ήταν τόσα χρόνια; Την έκρυβε γιατί ντρεπόταν ή επειδή συμφωνούσε με τη νοοτροπία της Μεταπολίτευσης;

      Διαγραφή
    4. Ευριπίδης Μπίλλης
      Θα ευχαριστηθώ αν με ενημερώσετε για τη δική σας αν ησυχία. Την δική μου μπορείτε να την δείτε βάζοντας το όνομα μου στο googhle

      Διαγραφή
    5. Ευριπίδης Μπίλλης
      Ερωτώ εσάς για εσάς και δεν απαντάτε. Δεν εκπροσωπώ τον Καζάκο για να απαντήσω εκ μέρους του. Εσείς έμμεσα λέτε ότι τόσα χρόνια δεν είχε απελπισία. Ρωτήστε τον ίδιο γι αυτό ή ψάξτε την ιστορία του στην wiki παιδεία. Που έπρεπε να το είχατε κάνει πριν να ρωτήσετε εμένα.

      Διαγραφή
    6. Την απελπισία δεν την μυρηκάζεις σε ιδιωτικές σου στιγμές όταν είσαι "ευαίσθητος καλλιτέχνης".
      Την εκφράζεις ανοιχτά.
      Ακόμη και εις βάρος του επαγγέλματός σου κύριε.
      Κι αυτό ο Καζάκος δεν το έκανε ούτε στη Μεταπολίτευση, ούτε πριν.
      Και ο νοών νοείτω.

      Διαγραφή
    7. Ευριπίδης Μπίλλής
      Για τον εαυτόν σας ουδεμία απάντηση. Για τον Καζάκο είναι περίεργο από πού αντλείτε το αόριστο και χωρίς στοιχεία κατηγορητήριο σας ότι δεν υπήρχε ανησυχία τόσα χρόνια στον Καζάκο. Στα περισσότερα του οποίου δεν είχατε γεννηθεί. Επαναλαμβάνω ότι δεν είμαι συνήγορος του Καζάκου. Αλλά το ιστολόγιο όπου γράφετε, στη δύσκολη περίοδο του Ελληνισμού, απαιτεί την απαραίτητη αντικειμενικότητα με στοιχεία. Και όχι εξορκισμούς και κομματικούς διχασμούς.

      Διαγραφή
    8. Οι διχασμοί φωλιάζουν εκεί όπου κάποιος κατηγορεί τους άλλους ως προδότες.
      Αυτό έκανε ο Καζάκος.
      Σύμφωνα με τη δική σας λογική και σωστά, έσπειρε τον διχασμό.
      Άρα, συμφωνούμε.

      Διαγραφή
    9. Μήπως ο κύριος Μπαλακτάρης ως έγκριτος νομικός και πολιτικό στέλεχος να μας έλεγε αν κατά την γνώμη του με τα μνημόνια και τις απορρέουσες πρακτικές παραβιάζονται οι ελληνικοί Νόμοι, το ελληνικό Σύνταγμα, η Χάρτα του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και δεκάδες αποφάσεις και γνωμοδοτήσεις Διεθνών Οργανισμών σχετικά με τα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα σήμερα;

      Διαγραφή
    10. Εάν είχατε διαβάσει τις δέκα προτάσεις του δέλτα δεν θα ρωτούσατε.

      Διαγραφή
  2. Το πιοι εξευτελιστικο για τους αριστερούς που μονοπωλουν το ηθικο πλεονεκτημα και την 'καλλιεργεια' πνευματικών κατορθωμάτων,ειναι ότι μολις τους κραξουν,αυτοι ανερυθρίαστα αυτοξευτιλιζονται με το κλασσικο ότι δεν το ειπαν ετσι και σου ορμανε και από πανω.
    Να μου πεις τι περιμενες από ανθρώπους που ένα ολοκληρο δημοψήφισμα το τουμπαραν κανοντας το ασπρο μαυρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ὀρθή ἐπανάληψι:
    Ἔχει δίκηο κατ’ ἀρχήν ὁ Καζάκος, παρά τά ἐλαφρυντικά τῶν νέων πού φεύγουν, τά ὁποῖα ἀναφέρονται στό ἀνωτέρω ἄρθρο.
    Προδότες εἶναι, ὅσοι φυγομαχοῦν. Ὅσοι δέν στέκονται νά πολεμήσουν γιά τόν τόπο τους, στόν τόπο τους.
    Τό γεγονός ὅτι, οἱ ἐχθροί εἶναι ἐντός τῶν πυλῶν - καί μάλιστα διά τῶν ΜΜΕ σταθερά προέτρεπαν καί προτρέπουν τούς νέους νά φύγουν, μέ «εἰδήσεις» ὅτι οἱ νέες Ἑλληνίδες ἐκδίδονται, μέ πραγματικές εἰδήσεις γιά προσλήψεις «ἡμετέρων» τῶν κυβερνώντων, χωρίς ἀναφορά εἰς ἔθνος, εἰς πατρίδα, εἰς οἰκογένεια, εἰς ὀρθόδοξη χριστιανική πίστι, μέ προβολή τῶν παρελάσεων ντροπῆς καί διχαστικῶν πολιτικῶν συνθημάτων - δέν δικαιώνει τούς νέους πού σπούδασαν στήν Ἑλλάδα, εἰς τό νά φεύγουν γιά νά πᾶνε στό ἐξωτερικό γιά ἀτομική τους καί μόνον ἐπιβίωσι.
    Δικαιώνει αὐτούς πού ἀγωνίζονται στην Ἑλλάδα, καί αὐτούς πού πηγαίνουν προσωρινῶς εἰς τό ἐξωτερικό, διότι δέν μποροῦν νά κάνουν διαφορετικά, ἀλλά πού εἶναι καί ἕτοιμοι νά γυρίσουν μόλις μπορέσουν, γιά νά διώξουν ὅλους αὐτούς πού τούς ἔδιωξαν.
    Δημιουργοῦνται συγκρουσιακές καταστάσεις ἀπό ἀνθρώπους ἀνερμάτιστους πού ἤδη ζητοῦν, ἄν καί ἐντός τῆς Ἑλλάδος διαμένοντες, τήν προστασίαν τῶν ξένων, γιά νά μείνουν στήν ἐξουσία.
    Διότι, ὁ ἐκβιασμός, ἤ μοῦ "μειώνετε" τό χρέος ἴσα γιά νά δείξω πρόσωπο στούς Ἕλληνες, ἤ θά πάω σέ ἐκλογές, εἰς ποίους ἀπευθύνεται; Προφανῶς εἰς ξένους προστάτες τους.
    Στερούμεθα ἰδικῆς μας (Ἑλληνικῆς καί Ὀρθόδοξης χριστιανικῆς) πολιτικῆς ἐξουσίας, νομιμοποιημένης πραγματικῶς κατά τό Σύνταγμα (22% τό πολύ στόν λαόν, ἡ κυβερνητική "πλειοψηφία", πρόωρες ἐκλογές χωρίς συνταγματικό λόγον, ἀντιστροφή τοῦ πολιτισμοῦ μας μέ προώθησι ἀνήθικων προνομίων τῶν ὁμοφιλόφυλων κλπ, ἐπί τῶν φυσιολογικῶν ἀνθρώπων - φυσιολογία, πού εἶναι αὐτονόητος συνταγματική βάσις τῆς δημοκρατίας), καί ἀπό ἐκεῖ νά ξεκινήσῃ καί ὁ κ. Καζάκος, ἐάν τολμάῃ, νά ὀνοματίσῃ τούς ἠθικούς αὐτουργούς, ἤ καί δράστες, τῆς ἐθνικῆς προδοσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κόπος και πόνος.
    Πολύς πόνος και πάρα πολύς κόπος είναι ό,τι απολαμβάνουν όσοι διαφεύγουν από ανάγκη και περίσσευμα τόλμης ή απόγνωσης στο εξωτερικό.
    Και εννοείται ότι αν κάποιοι από αυτούς συνέβαινε να πετύχουν εγκαίρως καμμιάν πολύφερνη "ενζενύ (π.χ.Τζένη Καρέζη) και να προσδεθούν στο χρυσοφόρο άρμα της, και τούς τύχαινε και να υποστηριχθούν από ένα πάμπλουτο κόμμα (τού λαού), αυτοί προφανώς δεν θα φεύγανε στα εξωτερικά να παλεύουν να οργώσουν τον γρανίτη για να δούνς άσπρες μέρες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντάξει, σε λίγο θα απολογούμαστε επειδή μείναμε μέσα στην Ελλάδα και δε φύγαμε όσοι δε φύγαμε.
    Ούτε προδότες είναι αυτοί που φύγαν, ούτε θύματα (τουλάχιστον όχι περισσότερο θύματα από εμάς που ματώνουμε εδώ μέσα), λίγη σοβαρότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι θύματα, όσο και όσοι εξ ημών πληρώνουμε τις τρελές επιλογές άλλων.

      Διαγραφή
  6. Τής ξενιτιάς
    Την ξενιτιά, την ορφανιά, την πίκρα, την αγάπη,
    τα τέσσερα τα ζύγισαν, βαρύτερα είν’ τα ξένα.
    Ο ξένος εις την ξενιτιά πρέπει να βάνει μαύρα
    για να ταιριάζει η φορεσιά με της καρδιάς τη λαύρα.

    Και μια παραλλαγή στο ίδιο πνεύμα :
    H ξενητιά, η εργατιά, η πίκρα κι η αγάπη
    τα τέσσερα τα ζύγισαν, βαρύτερα είν' τα ξένα .

    Και στους “Καζάκους” και σε όσους κάνουν ενδεχομένως εύκολη κριτική σε προηγούμενα σχόλια, μπορώ να πώ μόνο τούτο: και εγώ τα παιδιά που μού’δωσε ο Θεός κι' ανάθρεψα, για την Ελλάδα ήθελα να είναι και να ζούν και να προκόβουν. Ήλθαν όμως τα πράγματα έτσι ώστε να μπορώ να έχω δυστυχώς εικόνα και για τον τυραννισμό τους στον τόπο τους, και για το βάσανο τ’ ασήκωτο τής ξενιτειάς.
    Πού να τα καταλάβει αυτά ο «τόφαλος» βουλευτής “τού λαού” που βαθμολογεί τούς άλλους από την καλοβολεμένη θέση του επιδοτούμενου θεάτρου, ή και τού επιδοτούμενου (;)ιδρύματος ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Back in 1985 having just finish my post grad studies in the UK I came back to Greece eager to work there and make a life in my home country. As I was looking for work one day I was introduced to two PASOK ministers. One of them suggested to position me at OTE and the other at National Bank. As the conversation was unfolding, I pointed out to both of them that the economy of Greece is not sustainable and unfortunately it will blow up at some point if we dont start "tiding up our house" and we will have to repeat the famous "distixos eptoxephsamen". One of them (with Finance background from Germany and later Priminister) said "by then we wont have to work anymore" and the other one (makes wine nowdays) said "in this country people will believe what we will tell them. Andreas will not let that happen".

    That was my deciding point to leave Greece knowing that todays situation in Greece can happen and wishing it will never happen. As the crisis started in Greece, I was notified at some point from Tsipras gov officials that as long as I still am a Citizen of Greece I will have to file taxes in Greece for the money that I make and being taxed in the country I currently live. The solution was to surrender my Greek passport and denounce the Greek citizenship which I will apply for again whenever there is a Greek government caring for its citizens.

    Mr. Kazakos cannot judge all these people that are trying and willing to make an honest living in a real country. Did he just realized that a lot of good people are leaving Greece. They always did in exchange for a better life, it is just more pronounced the last few years. Where was Mr. Kazakos when Andreas Papandreou was borrowing from the future and it was "maggia" to hide income and avoid paying taxes? Where was he when the current gov was signing up all Greece's wealth for 100 years to the Germans and the rest of Greece's lenders?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mr Katakouzinos, you write in a greek blogspot, also you have a grate historical surname (last name), so please,

      ΓΡΑΨΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ !

      Thank you sir

      Διαγραφή
  8. Ο Καζακος περα απο το ΔΙΠΕΘΕ Πατρας που εργαζεται(;)με αμοιβη φυσικα(καπου διαβασα οτι αυτη η αμοιβη ειναι 4000€),παιρνει και 2 συνταξεις του ηθοποιου που οπως λεει ειναι μικρη 500€ και την βουλευτικη αποζημιωση την οποια δεν υπολογιζει οπως λεει γιατι πηγαινει ολη για καλυψη χρεων και δανειων!!!Αυτος ο αγνος κομμουνιστης του "χαβιαριου"που εκανε καριερα επι χουντας,μιλαει για προδοσια των νεων.Μαλλον δεν εχει καθρεφτη στο σπιτι του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με το Σοσιαλισμο του Καζακου, οι 400 χιλ νεοι θα γυρισουν πισω να στελεχωσουν το Κρατος των Ελληνων Μπολσεβικων...Ακομα και ο Βλαδιμηρος γελαει απο το μαυσολειο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.