29/9/17

Χοντρό ρουσφέτι στα ταξί απαγορεύει τα εξυπηρετικά «taxibeat»!




Είχες βρει την υγειά σου με το taxibeat και τις άλλες εφαρμογές που σε έκαναν άνθρωπο και όχι κλωτσοσκούφι του κάθε ταξιτζή που σε έπαιρνε ή σε αγνοούσε ανάλογα με τα γούστα του; Έβρισκες ταξί στο άψε σβήσε; Τέρμα αυτά. Θα ξεροσταλιάζεις πάλι στο πεζοδρόμιο, με το χέρι σηκωμένο να παρακαλάς. Η κυβέρνηση κάνει δώρο στους ιδιοκτήτες ταξί την κατάργηση των ηλεκτρονικών εφαρμογών και την επιστροφή στη δεκαετία του 2000! Για να σου τη λιβανίζουν μέχρι τις εκλογές.
Το ρουσφέτι είναι παραδοσιακό εδώ και δεκαετίες. Οι κυβερνήσεις δίνουν πάντα κάτι απλόχερο στους ταξιτζήδες με την υπόσχεση του προέδρου τους ότι θα τη στηρίξουν. Με το κλασικό φιλοκυβερνητικό μπλα μπλα στην κούρσα. Ήρθε η ώρα να τα βρει κι αυτή σε συμφωνία του υπουργού Σπίρτζη με τον πρόεδρο Λυμπερόπουλο.
Με τη συμφωνία, που γίνεται νομοσχέδιο, όλες οι εταιρίες με τις οποίες έβρισκες ταξί αμέσως όπου κι αν ήσουν, όποια ώρα της μέρας, ουσιαστικά καταργούνται! Ταυτόχρονα καταργείται και η διαδικασία αξιολόγησης των ταξιτζήδων που έκαναν οι πολίτες μέσα από αυτές τις πλατφόρμες. Τώρα γυρνάμε πίσω.

Για τη συνέχεια Liberal


18 σχόλια:

  1. έχουν πλάκα οι νεοφιλελέδες , όταν η μία ιδιωτική πρωτοβουλία τα βάζει με μιοα άλλη....έτσι είναι μάγκες ο καθένας με τα όπλα του : οι ταξιτζήδες με πολιτική πίεση και οι άλλοι με την τεχολογία και τα λεφτά τους. Έτσι γινονται οι μάχες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμπαθής η ανάλυση του Τετριαδη στο γνωστό liberal. Φαινεται και από τα 5 λεπτά ρέστα που ζητά της Αγγλοσαξονικης του ανατροφής. Βεβαίως τα περισσότερα από αυτά που γράφει δεν ισχύουν. Το μόνο που ισχύει είναι ότι επιβάλετε φόρος και ίδιοι όροι ανταγωνισμού με τα ταξί του δρόμου και στις πλατφόρμες. Τόσο απλό. Είναι προφανής η διαρκείς προσπάθεια των οικονομικών αρπακτικών να αφαιρέσουν έστω και την παραμικρή δυνατότητα αυτόνομης επαγγελματικής δραστηριότητας και επιβίωσης. Σήμερα το λέμε παλι ταξί..αύριο κάποια άλλη κατηγορία επαγγελματιών. Βεβαίως και βελτιώσεις στις παρεχόμενες υπηρεσίες πάντα υπάρχει χώρος να γίνουν...Αλλά άλλο πράγμα είναι να πληρώνει ο επαγγελματίας Ταξί, 1200 ευρώ ασφάλιστρα, το χρόνο και ΟΑΕΕ και άλλο η πλατφόρμα με ι.χ. ασφάλεια και ανασφάλιστους ΙΧ οδηγούς....και να κερδίζουν οι ευφυείς startup με τον ιδρώτα άλλων.... φτάνει πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσεχια ...καθαρα Ταξι, ευγενικοι και χαμογελαστοι ταξιτζηδες,λογικες τιμες,ηξερες εκ των προτερων ποσα θα πληρωννες,τι νουμερα εχει το αυτοκινητο,και τι χρωμα, μεσω μυνηματος ,και προπαντος το ταξι ερχοταν εκει που ησουν στην ωρα του !
      Ελλαδα...κλεινεις απο την προηγουμενη ταξι... γιατι εχεις αποσκευες και θα πας στο αεροδρομιο να προλαβεις την πτηση...και την επομενη τους τηλεφωνεις για να σιγουρευτεις οτι θα ερθει να σε παραλαβει απο σπιτι σου...και παιρνεις την εξης απαντηση ...κυριε μου πρεπει να βγειτε στην λεωφορο για δεν μπαινω στα στενα (οχι γιατι δεν χωραει)και τρεχεις να βγεις στην λεωφορο με τις αποσκευες σου κατι σαν Θανασης Βεγγος !!!

      Διαγραφή
    2. Και χωρίς εφορία αυτό δεν το είπες σου διέφυγε

      Διαγραφή
    3. Αλέξανδρε, γιατί δεν αναφέρεις το δεδομένο που η uber και τα ταξίβεατ είδη τώρα βρίσκονται μπροστά στα δικαστήρια για παγκόσμια φοροδιαφυγή.
      Δεν το γνωρίζεις ;
      Επιπρόσθετα αυτά τα είδη είναι δούρειοι υπποι των ξένων.το ξέρω που αγαπάς την Ελλάδα και δεν θέλεις τους ξένους να μας διοικούν,κι όμως με αυτές τις πράξεις τους αφήνεις εντος των τειχών.

      Διαγραφή
    4. Ανδρέα, Τσεχία; Τα ταξί είναι δημόσια ή σαν το uber και taxibeat;

      Διαγραφή
    5. Η taxibeat δεν εχει καμία σχέση με την uber στην Αγγλία που ειμαι δεν έχουν θέμα με φοροδιαφυγή αλλα θέματα όπως ασφάλεια στο ταξί αν και εκει θα δούμε πως θα παει γιατί προφανώς τους χτυπάνε τα αλλα ταξί. Ωστόσο άλλο σε ρώτησα άλλο μου απάντησε. Γιατί λοιπόν ο ταξιτζής να τα βγάζει ολα μαύρα και εγω να πληρώνω τα κερατά μου στην εφορία; Για αυτο θα έχεις μνημονια για αυτο μας σκλαβώνουν όλους αυτές οι νοοτροπίες και το καλύτερο ταξιτζής μου ειπε ποια Ελλάδα μωρε εμένα με ενδιαφέρει ποσά θα βάλω στην τσέπη για αυτο θα ψοφήσει της πείνας στο υπογράφω γιατί δεν βλέπει πέρα από τη μύτη του και κοιτάει ποσά θα αρπάξει τώρα και το χειρότερο τα παιδιά του θα πληρώσουν την άρρωστη νοοτροπία του ακόμα περισσότερο.

      Διαγραφή
    6. Alexandre,εγώ δεν σου είπα πως χαίρομαι να τα κρύβει ο ταξιτζής.καθε άλλο,εγώ θέλουν να πληρώνουν όλοι οι Έλληνες νόμιμα σαν κι εσένα.
      Τώρα για το uber,μιλάμε σε παγκόσμιο επίπεδο και όχι μόνο το τι κάνει στην Αγγλία. Διώχτηκε από Ουγγαρία και Γαλλία κτλ και θα φάει κλοτσιά και στην Αγγλία σε λίγο. Τώρα αν αγαπάς τέτοιες πολυεθνικές πες το να τελειώνουμε και να προχωρήσουμε σε άλλο θέμα.επιτρεπεται να διαφωνούμε για αυτό και να συμφωνούμε για αλλά.

      Τώρα,είπα έχουν πολλοί Έλληνες που δεν ενδιαφέρονυαι για την Ελλάδα,από τον ταπεινό ταξιτζή μέχρι το καλοδυκτυομμενο συντυριτικο υπουργό που λατρεύει της τρόικες.

      Διαγραφή
    7. Το θέμα ειναι όμως πως το taxibeat δεν ειναι uber και προσωπικά δεν ειδα κατι αρνητικό στην λειτουργία του uber ποςο μάλλον στο taxibeat. Στην Αγγλία τα κόμιστρα ειναι ούτως η άλλως αισχρά ωστόσο με το uber έπεσαν χωρις να κλείσει ούτε μια εταιρία άρα οι ταξιτζήδες είχαν υπερκέρδος πριν το uber το ιδιο γίνεται και στις άλλες χώρες απλά οι ταξιτζήδες έχουν πολυ ισχυρές συντεχνίες μονον αυτο μου λέει και τιποτα άλλο η όλη κατάσταση

      Διαγραφή
  3. Οι σχολιαστές του άρθρου πρέπει να ξέρουν ότι οι ίδιοι είναι μέρος της αιτίας για τα μνημόνια για τους απατεώνες πολιτικούς για το ότι η Τουρκία κάνει βόλτες σε όλη τη χώρα και είναι θέμα χρόνου να καταργηθεί το ελληνικό κράτος βέβαια μπορεί να μην τους νοιάζει και να περάσουν καλά και με τη σαρία όλα πιθανά είναι. Αυτές οι νοοτροπίες έχουν φέρει την καταστροφή και αυτές οι νοοτροπίες είναι αριστερές ασχέτως αν τις εφάρμοσαν και κάτι αριστεροδεξιοι στην πορεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εύγε sun που είπες την αλήθεια.σιγα που θα φτιάξουμε μια μεγάλη Ελλάδα μόνο αν φιμοσουμε τους ταξιτζηδες και αφήσουμε αραδα τις πολυεθνικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καμιά απολύτως έκπληξη δεν μου προκαλεί το άρθρο του Παπαδόπουλου Τετράδη, γιατί μου είναι γνωστό το πνεύμα των γραπτών του.
    Καμιά επίσης έκπληξη για την ανάρτηση από το liberal που δημοσιοποιεί συστηματικά κείμενα εναρμονισμένα με τις νεοφιλελεύθερες επιλογές.
    Όσον αφορά την ανάρτηση από τον Antpik επειδή έχω σχολιάσει αρκετές φορές τις ιδιαίτερες προτιμήσεις του , τώρα περιττεύει να επαναλάβω τα ίδια σχόλια .
    Έχω μόνο να πω ότι κάποιοι νεοφιλελεύθεροι κονδυλοφόροι με οδηγούν με τα γραπτά τους στο συμπέρασμα ότι στερούνται σοβαρών έστω σοβαροφανών επιχειρημάτων.Μόνο έτσι εξηγώ τα «μειονεκτήματα» των ταξί που αναφέρει ΄κ. Τετράδης όπως .«θα βρωμάει το ταξί» «θα βρωμάει ο οδηγός» «θα είναι αγενής ο οδηγός». Ακόμη να σημειώσω - προκειμένου να ενημερωθεί ο κ. Παπαδόπουλος Τετράδης- ότι όποιος μισθώνει ταξί γνωρίζει ότι αυτό είναι εφοδιασμένο με GPS, και έτσι δεν χάνει τον δρόμο του ο ταξιτζής.Νομίζω τελικά ότι ο μόνος που χάνει κάτι είναι ο κ. Παπαδόπουλος Τετράδης που χάνει τα λόγια του στην προσπάθεια του να μας πείσει με αβάσιμα επιχειρήματα .
    Έτσι όμως υποτιμά την νοημοσύνη μας
    Το μόνο που δεν μας είπε ο κ. Παπαδόπουλος Τετράδης για τον πρόεδρο των ταξιτζήδων κ Λυμπερόπουλο ότι είναι «αναρχοφασίστας» «αναρχοσταλινικός» κλπ όπως συνηθίζουν κάποιοι να χαρακτηρίζουν αυτούς που δεν συμφωνούν με τις νεοφιλελεύθερες απόψεις τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύγε Χρήστο.το εχω πει και αλλού στο παρόν ιστότοπο.αυτοι οι τύποι σαν τον τετραδη είναι η βλακωδες,η μισάνθρωποι η παραβατοι και παράνομοι.αλλιως δεν μπορώ να το εξηγήσω.

      Γενικά δεν πιστεύω να λύνονται σωστά η διαφορές με το ξύλο, αλλά τώρα σήμερα πιστεύω καμμιά σφαλιάρα θα τον ξυπνούσε λίγο!

      Διαγραφή
    2. Οι έξυπνοι και οι φιλάνθρωποι ειναι αυτοί που τα βγάζουν ολα μαύρα ετσι για να είστε ενήμεροι.....Μην αναρωτιέστε μετά γιατί έχετε μνημονια και γιατί τα παιδιά σας θα γηροκομανε τους ευρωπαίους για 300 ευρω το μήνα ετσι

      Διαγραφή
  6. η μπουρδολογια .....συνεχιζετε.......η μιση αληθεια εδω και η αλλη μιση ...αλλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια αγαπητέ είναι μία :
      Νόμος είναι το δίκιο του Πελάτη (και Πολίτη).
      Ο ρόλος της Πολιτείας είναι να εξασφαλίζει μέσα από την Νομοθεσία τους όρους κοινωνικής ευμάρειας και εξέλιξης, επί ίσοις όροις και αδιακρίτως, σε όλους τους πολίτες της.
      Όσο πιο εξελιγμένο και δημοκρατικό είναι το πολίτευμα και το κράτος, τόσο περισσότερο μεριμνά για την εφαρμογή των ανωτέρω (και το αντίστροφο στις σοβιετίες και τις αποικιακές μπανανίες).

      Οτιδήποτε βλάπτει το συμφέρον του Πελάτη και Πολίτη, προς όφελος κλειστών κοινωνικών ομάδων, συντεχνιών και επαγγελμάτων, έχει σαν αποτέλεσμα την οικονομική στασιμότητα και μαρασμό, την ανισότητα και την κοινωνική τριβή, φαινόμενα που στερούν την ανάπτυξη και τελικά την προκοπή της κοινωνίας.

      Διαγραφή
    2. Σωστά εκτροπε, αλλά πώς θα τους τιμωρήσουμε;

      Διαγραφή
  7. Μπορεί ο κ. τετράδης να κάνει τις πιο φτιασιδωμένες, επιφανειακές και φλύαρες αναλύσεις στο ξεπεσμένο liberal, πλην όμως, ακόμη και ένα χαλασμένο ρολόϊ, δύο φορές το εικοσιτετράωρο, δείχνει την σωστή ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.