17/1/18

Δείτε σε βίντεο ντοκουμέντο το τουρκικό περιπολικό να πλευρίζει την ελληνική κανονιοφόρο στα Ίμια (βίντεο)

Δείτε σε βίντεο ντοκουμέντο το τουρκικό περιπολικό να πλευρίζει την ελληνική κανονιοφόρο στα Ίμια (βίντεο)

Βίντεο ντοκουμέντο της τουρκικής προκλητικότητας στο Αιγαίο ή μνημείο τουρκικής ανοησίας, είναι αυτό που κατέγραψε με το κινητό του τηλέφωνο μέλος του τουρκικού πληρώματος του περιπολικού «Köyceğiz», το οποίο πήγε και πλεύρισε πάνω στην ελληνική κανονιοφόρο «Νικηφόρος».
Όπως θα δείτε και στο βίντεο, το ελληνικό πολεμικό πλέει κανονικά και είναι το τουρκικό που το πλησιάζει με αποτέλεσμα τα δύο σκάφη να ακουμπήσουν.

Μάλιστα ευτυχώς για τους Τούρκους που το έμπειρο ελληνικό πλήρωμα δεν άλλαξε ξαφνικά πορεία, γιατί τότε οι Τούρκοι θα βρίσκονταν κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας.
Το νέο περιστατικό συνέβη στα Ίμια το μεσημέρι της Τετάρτης. Το τουρκικό περιπολικό «Köyceğiz» που κινούνταν εντός ελληνικών χωρικών υδάτων, περίπου στις 14.30 ήρθε σε επαφή με την κανονιοφόρο «Νικηφόρος» του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού η οποία βρισκόταν σε προγραμματισμένη περιπολία στην ευρύτερη περιοχή των Ιμίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη διέλευση της κανονιοφόρου, η τουρκική ακταιωρός προχώρησε σε έναν επικίνδυνο ελιγμό, εάν δηλαδή έκαναν ελιγμό και δεν επρόκειτο για μια ακόμα επίδειξη τουρκικής ασχετοσύνης στη θάλασσα, ο οποίος οδήγησε τελικά στην επαφή με το ελληνικό πλοίο.
Πηγές του ΓΕΕΘΑ τόνισαν από την πρώτη στιγμή ότι δεν έχουν καταγραφεί υλικές ζημιές στο ελληνικό πλοίο και ο «Νικηφόρος» και συνέχισε κανονικά την περιπολία του, ενώ η τουρκική ακταιωρός επέστρεψε στα χωρικά ύδατα της γείτονος.

Δείτε το βίντεο:

12 σχόλια:

  1. Εχουμε πιασει τετοιο πατο σε εθνικο-πολιτικο επιπεδο, που το θρασσος τους ειναι πλεον εντελως απυθμενο. Ειναι σαν να παει μια υαινα και να προκαλει ενα λιονταρι και το λιονταρι να φευγει ντροπιασμενο και απραγο μην κανοντας τιποτα. Αυτα απλα δεν γινονται!! Ποση ντροπη πια να αντεξουν οι Ελληνες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σας. θα ήθελα να σας μεταφέρω αμέτρητα περιστατικά τέτοιου είδους θαλάσσιων εμπλοκών εντός και εκτός των θαλάσσιων συνόρων μας, μιας και υπηρέτησα την πατρίδα μας το έτος 1989 ως ναύτης (Μηχανικός) στο θρυλικό Αντιτορπιλικό Α/Τ ΛΟΓΧΗ για δύο χρόνια. Κι αυτό γιατί οι θαλάσσιες-πλεύσιμες μέρες ήταν περισσότερες από τις μέρες στον Ναύσταθμο. Το ποιό έντονο περιστατικό για να μην σας κουράζω ήταν όταν μετά από Αγκυροβόλιο μιας εβδομάδας στα ανοικτά του λιμανιού της Ρόδου κατευθηνόμασταν βόρεια προς το Νησί Σύμη για να κάνουμε κι εκεί Αγκυροβόλιο για άλλη μια εβδομάδα. Οταν ποια είχαμε στα αριστερά μας το Νησί Σύμη περίπου 4-5 Μίλια και ταχύτητα 15 μιλίων άρχισε να ξεπροβάλει από τα δεξιά μας και κάθετα προς την δική μας πορεία ένα πολεμικό σκάφος περίπου σαν το μέγεθος του δικόυ μας πλοίου αλλά δεν μπορέσαμε να καταλάβουμε λόγω της απόστασης ποιας χώρας ήταν. Οταν οι αποστάσεις μειώθηκαν είδαμε ότι ήταν Τουρκικό απ'την σημαία του. Η ταχύτητα μας και η ταχύτητα τους ήταν σταθερή και ολοένα ερχόμασταν ποιό κοντά ώσπου θεωρήσαμε ότι αν δεν έκανε διόρθωση πορείας ο ένας απ'τους δύο η σύγκρουση θα ήταν αναπόφευκτη. Οι χτύποι της καρδίας μας ανεβαίνουν όταν αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε ότι κανείς δεν θα κάνει τίποτα. Σε πολύ λίγα λεπτά όταν κορυφώθηκε η στιγμή το Τουρκικό σταμάτησε και έκανε ανάποδα, τότε εμείς με σταθερή ταχύτητα περάσαμε από την πλώρη τους σε απόσταση λιγότερη των 5 μέτρων και διακρίναμε τους Τούρκους να μας κοιτούν με στεναχώρια. Οταν απομακρυνθήκαμε απ'αυτούς μας ακολούθησαν, τότε εμείς μειώσαμε ταχύτητα και αυτοί γύρισαν προς Τουρκία. Στην συνέχεια γυρίζουμε εμείς δεξιά και τους παίρνουμε στο κυνήγι Αυτοί αύξησαν ταχύτητα και τους εγκαταλείψαμε λίγο αργότερα. Θέλω να πω, πως αυτά τα συμβάντα είναι σχεδόν καθημερινά όπως οι αερομαχίες, μην μηδενίζουμε τα πάντα γιατί πρώτα απ'όλα μηδενίζουμε τις ένοπλες δυνάμεις μας χωρίς λόγο. Στο Video βλέπουμε το Τουρκικό να περνάει μπροστά απ'το Ελληνικό σκάφος το οποίο πλέει ατάραχο. Απλά οι Τούρκοι είναι αυτοί που μόνιμα προκαλούν με διάφορους τρόπους για διάφορους λόγους. Μάλιστα έχει αναπτυχθεί, εδώ και καιρό βέβαια μια κόντρα μεταξύ γνωστών Καπεταναίων μεταξύ τους για το ποιος θα την βγει σε ποιόν πρώτος. Από μαρτυρίες μεταξύ ναυτών τα Τουρκικά σκάφη πάντα τρέπουν σε φυγή ομοίως όπως συμβαίνει με τα αεροπλάνα τους!

      Διαγραφή
  2. Erdogan is testing Tsipras to see if he still is the "obeying boy" he should be.
    Only Kountouriotis had the guts to turn Averof aiming to embolize the Turkish frigate resulting in having the Turkish navy hiding in dardanelia for years.
    Are there any Kountouriotides now days?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...Πού βαδίζουμε κ. Πρόεδρε; Συνεχίζουμε να εναποθέτουμε την τύχη του Έθνους στην Ουάσιγκτον, το ΝΑΤΟ –σ’ εκείνους ακριβώς που σχεδίαζαν ή είναι υπεύθυνοι για την εθνική μας συμφορά;
    Ανδρεας Παπανδρεου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το διαβασα αλλου και το μεταφερω:

    Από τη σκοπιά μου τουλάχιστον, το μεγαλύτερο εσωτερικό πολιτικό πρόβλημα της Ελλάδας είναι ότι δεν διαθέτει, μεταξύ των κομμάτων της Βουλής, κανένα πολιτικο-κομματικό υποκείμενο ικανό να συγκροτήσει κυβέρνηση ουσιωδώς καλύτερη της αποτυχημένης (αποτυχημένης ακόμη και με τα δικά της προεκλογικά και ιδρυτικά κριτήρια) κυβέρνησης Τσίπρα-Καμμένου. Επίσης, από τη σκοπιά μου, το μεγαλύτερο πολιτικό πρόβλημα στα Βαλκάνια και την Εγγύς Ανατολή είναι ότι δεν υπάρχει πολιτικός ηγέτης αξιότερος και ικανότερος του Τούρκου προέδρου Ρετσέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος και βαθύτατο πολιτιστικό και γεωστρατηγικό όραμα έχει, και την Τουρκία κατέστησε μέλος των G-20, και πραξικόπημα αντιμετώπισε επιτυχώς, και προβολή πολιτικής και στρατιωτικής ισχύος κάνει, και, με λίγα λόγια, του εκφράζω τα ταπεινά συγχαρητήριά μου, έστω και αν για εμένα και τους ομοϊδεάτες μου είναι αντίπαλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να αμφισβητήσω το αν οι Τούρκοι προκαλούν ή όχι - το γνωρίζω καλά από προσωπική εμπειρία. Επίσης, σε καμία περίπτωση δεν είμαι αυτός που θα έβαζα το «δίκαιο» πάνω από το «εθνικά συμφέρον» (αυτό σημαίνει ότι θα υποστήριζα τα Ελληνικά συμφέροντα ακόμη κι αν υποθετικά δεν συμβάδιζαν με την έννοια του δικαίου).

    Όμως, δεν είναι δυνατό από ένα ερασιτεχνικό βίντεο που έχει ληφθεί από κάμερα κινητού τηλεφώνου, να εξάγεται το συμπέρασμα πως «...το Ελληνικό πολεμικό πλέει κανονικά και είναι το Τουρκικό που το πλησιάζει με αποτέλεσμα τα δύο σκάφη να ακουμπήσουν...». Εφόσον ο παρατηρητής βρίσκεται πάνω σε ένα από τα δύο πλεούμενα και οι πορείες τους συγκλίνουν, δεν είναι δυνατό να πει κανείς με βεβαιότητα ποιος στρέφει επίτηδες κατά του άλλου. Είναι σαν το παράδειγμα του σταθμού που ο επιβάτης του τρένου νομίζει πως κινείται ενώ ο ίδιος παραμένει σταθερός.

    Εν πάσει περιπτώσει, οι κανόνες ναυσιπλοΐας ισχύουν για όλους και ορίζουν με σαφήνεια ποιος θα έπρεπε να παραχωρήσει χώρο για ελιγμούς στον άλλο και ποιος θα έπρεπε να προπορευτεί. Είναι γνωστό πως χρόνια τώρα αυτές οι προμελετημένες αψιμαχίες (όχι μόνο σε θάλασσα) είναι σύνηθες φαινόμενο και δυστυχώς μερικές φορές εμπλέκονται ενήλικες με νοημοσύνη 5χρονου που θεωρούν ότι το να τους εμπιστεύεται η πατρίδα τους πολεμικό εξοπλισμό είναι μία πρόσφορη μέθοδος να αποδείξουν ποιος την έχει πιο μεγάλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Pointman.
      Το συμπερασμα εξαγεται πολυ ευκολα αν γνωριζεις το αντικειμενο.
      Το Ελληνικο πλοιο δειχνει την αριστερη του πλευρα δηλαδη κοκκινο ενω το τουρκικο πλοιο ειναι γρηγοροτερο αρα καταφθανον.
      Συμφωνα λοιπον με τον διεθνη κανονισμο ΔΚΑΣ που υποχρεωτικα ακολουθειται απο ΟΛΟΥΣ τους πλεοντες στην ανοικτη θαλασσα ,(πλην εξαιρεσεων για ειδικες πλευσεις),οι τουρκοι ευρισκονται εν παρανομια μαλιστα το αποδεικνυουν οι ιδιοι αφου το βιντεο εχει τραβηχτει απο αυτους.
      Μην γινομαστε λοιπον εν αγνοια μας υπερασπιστες της παρανομιας.

      Διαγραφή
    2. @ Ναιας,

      Ναι, έχεις δίκιο. Αν και δεν ανήκω στην συμπαθή τάξη των εν θαλάσση καπεταναίων, γνωρίζω απλώς τα βασικά - δηλαδή πως «…σε περίπτωση που οι πορείες σκαφών διασταυρώνονται, παρέχεται υποχρεωτικά προτεραιότητα στο σκάφος που προσεγγίζει από δεξιά…». Αυτό σίγουρα δικαιώνει την Ελληνική θέση στο εν λόγω περιστατικό και σωστά το έθεσες - ΚΑΜΙΑ αντίρρηση σε αυτό (εκτός κι αν οι περιπτώσεις πολεμικών σκαφών εμπίπτουν σε ειδική κατηγορία κάτι για το οποίο δεν είμαι καν αρμόδιος να μιλήσω και δεν μπορώ να έχω άποψη).

      Το δικό μου σχόλιο (ίσως να φταίω εγώ που δεν το έθεσα σωστά) είχε να κάνει με τον (αυθαίρετο;) ισχυρισμό ότι ΜΟΝΟ το Τουρκικό πλοίο «πλησιάζει» προς το Ελληνικό. Όμως, εφόσον έχουμε ΔΥΟ κινούμενα πλοία, με συγκλίνουσες πορείες και ταχύτητες τότε ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ πλησιάζουν μεταξύ τους - όχι μόνο το ένα.

      Εν πάσει περιπτώσει, όπως ανέφερα και προηγουμένως «δυστυχώς μερικές φορές πίσω από τα χειριστήρια βρίσκονται ενήλικες με νοημοσύνη 5χρονου…» (φωτογραφίζοντας εννοείται τον Τούρκο κυβερνήτη στην περίπτωση αυτή) «…που με εξοπλισμό που τους εμπιστεύτηκε η πατρίδα τους προσπαθούν να αποδείξουν πόσο σπουδαίοι είναι» διακινδυνεύοντας καταστροφή μέσων και απώλεια ανθρωπίνων ζωών.

      Διαγραφή
    3. @ Pointman.
      Επαναλαμβανω προς αρσιν παρεξηγησης.
      Το τουρκικο εκτος που εβλεπε το κοκκινο του Ελληνικου ηταν και ΚΑΤΑΦΘΑΝΟΝ δηλαδη η ταχυτητα του ηταν μεγαλυτερη του Ελληνικο κι αυτο φαινεται απο το τουρκικο βιντεο οπου ο τουρκος προλαβαινε τον Ελληνα και ετσι εφτασε σιγα σιγα διπλα του.
      Τα πολεμικα σκαφη σε απλες διελευσεις πλεουν με τους ιδιους κανονες των εμπορικων εκτος εαν μετεχουν αποστολων οποτε αυτο δηλωνεται με Ναυτεξ.

      Διαγραφή
  6. Κάποτε, ένας φονιάς που είχε γεράσει στις φυλακές μου είχε πει μια σοφή κουβέντα η οποία ταιριάζει στην περίσταση.
    "Για μιας στιγμής παλληκαράς, σαράντα χρόνια φουκαράς"

    Πρέπει να ξέρεις πότε είναι η κατάλληλη ώρα για να χτυπήσεις και πως θα πολεμήσεις, αλλιώς χάνεις και αυτά που έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το θεμα ειναι οτι δεν χρειαζεται παντα νασαι φονιας...
    μπορει απλως να τραβας συνεχως απλες επωδυνες σφαλιαρες...
    Βλεπε Ρωσους-τουρκους...
    Αλλα εμεις,ως φαινεται,εχουμε βαθεια παραδοση στο "Σφαξε με αγα μου ν'αγιασω"...
    Ειμαστε τραγικοι...
    Παρτε παραδειγμα:https://youtu.be/FIo6UVkpwMU
    Ας ευχομαστε Ελπιζουμε,ολα αυτα να αλλαξουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.