Δημήτρη δεν γράφονται αυτά που σκεπτόμεθα...Το ζουμί πάντως της συμφωνίας και η λυσσασμένη επιδίωξη της απο την "Δύση" είναι αυτό ακριβώς.Εξοδος στο Αιγαίο των "κεντρικών δυνάμεων" δια της ποτάμιας οδού και της παραχωρήσεως ΑΟΖ στα Σκόπια... Τα περί "ενδυναμώσεως" του ΝΑΤΟ απο την ενταξη αλλου ενός προτεκτοράτου (πλήν Ελλάδος και Αλβανίας...) είναι π@πες...
Α)Μέ την "συμφωνία", Τσίπρα - Ζάεφ, τα Σκόπια αποκτούν δικαιώματα ελεύθερης διέλευσης στην Ελληνική Επικράτεια, συνιδιοκτησία στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης καθώς και στην Ελληνική θάλασσα του Αιγαίου!!!
Β)"ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ 817 (1993) ΚΑΙ 845 (1993), ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΟΥ 1995, ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΔΡΑΙΩΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ"
...
ΑΡΘΡΟ 13
Λαμβάνοντας υπ' όψιν το γεγονός ότι το δεύτερο Συμβαλλόμενο Μέρος είναι περίκλειστο κράτος, τα Συμβαλλόμενα Μέρη θα καθοδηγούνται από τις σχετικές προβλέψεις της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας που θα έχουν και πρακτική εφαρμογή αλλά θα εφαρμόζονται και όταν θα συνομολογούνται συμφωνίες που αναφέρονται στο Άρθρο 18 της παρούσας Συμφωνίας.
Right of access to and from the sea and freedom of transit
1. Land-locked States shall have the right of access to and from the sea for the purpose of exercising the rights provided for in this Convention including those relating to the freedom of the high seas and the common heritage of mankind. To this end, land-locked States shall enjoy freedom of transit through the territory of transit States by all means of transport.
...
Article 128
Free zones and other customs facilities
For the convenience of traffic in transit, free zones or other customs facilities may be provided at the ports of entry and exit in the transit States, by agreement between those States and the land-locked States.
Article 129
Cooperation in the construction and improvement of means of transport
Where there are no means of transport in transit States to give effect to the freedom of transit or where the existing means, including the port installations and equipment, are inadequate in any respect, the transit States and land-locked States concerned may cooperate in constructing or improving them.
Article 130
Measures to avoid or eliminate delays
or other difficulties of a technical nature in traffic in transit
1. Transit States shall take all appropriate measures to avoid delays or other difficulties of a technical nature in traffic in transit.
2. Should such delays or difficulties occur, the competent authorities of the transit States and land-locked States concerned shall cooperate towards their expeditious elimination.
Article 131
Equal treatment in maritime ports
Ships flying the flag of land-locked States shall enjoy treatment equal to that accorded to other foreign ships in maritime ports.
Κατά την άποψη μου σωστά το έβαλαν. Υπογραμμίζουμε ότι σεβόμαστε τις διεθνείς συνθήκες και το δίκαιο σε αντίθεση με άλλους, και στο κάτω κάτω μπορούμε να τους δώσουμε πρόσβαση στο Ιόνιο (Ηγουμενίτσα για να αναβαθμιστεί και αυτή) αντί Αιγαίο. Ας μην ξεχνάμε πως οι παροχές στην ΑΟΖ αφορούν τα αλιεύματα.
Θέλουμε ή δεν θέλουμε διεθνές δίκαιο τελικά για το κράτος μας; Σύμφωνα με την συμφωνία του Montego bay πρέπει να τους κάνουμε κάποιες παραχωρήσεις.. Είναι στα πλαίσια των ιδίων συμβάσεων που μας δίνουν την δυνατότητα επέκτασης στα 12 μίλια. Πράτουμε πολύ καλά ως κράτος που ακολουθούμε αυτήν την πολιτική. Δεν έχουμε μόνο δικαιώματα, αλλά και υποχρεώσεις. Το συγκεκριμένο είναι σημαντικό και για τα προβλήματα/διαφωνίες με τους εξ ανατολών γείτονες.
Γιατι να μην το κανει η Αλβανια αυτο ? Η Πολωνια ανοιξε διωρυγα στην Τσεχια ? Η Γαλλια τι καθεται και δεν ανοιγει Ελβετια ? Δεν διαβασαν μαλλον το " μπαιυ".Και στις Ινδιες σκαβουν τωρα .Για το Νεπαλ.Χαρα οι ΑΚΤΩΡΕΣ του πλανητη.!! Ολη η γη μπουλντωζες .Καναλια.Τρεχουμενα νερα.Καλυτερα νασαι περικλειστος απ το νασαι εσωκλειστος καπου αλλου.
Αν υπάρχουν τέτοιες προβλέψεις στην συμφωνία του Modego Bay τότε γιατί μνημονεύονται ξεχωριστά στην συμφωνία με τα Σκόπια; Μήπως ετοιμάζουν το έδαφος για μελλοντικές πρόσθετες πρόνοιες υπέρ των Σκοπίων και σε βάρος των Εθνικών μας συμφερόντων;
Μήπως είμαστε όλοι ηλίθιοι και διότι δεν έχουμε καταλάβει ότι υπάρχει σπουδαίο σχέδιο των Τσίπρα-Κοτζιά για ενσωμάτωση των Σκοπίων στην ελληνική επικράτεια ως νομός Βόρειας Μακεδονίας;
Κύριε Μάκη, είναι θέμα οπτικής (όπως τα περισσότερα πράγματα). Χωρίς να είμαι ειδικός, ίσως θέλουν να πετύχουν το εξής: Αν μοιραζόμαστε την ΑΟΖ με την ΠΓΔΜ, κερδίζουμε διεθνώς να έχουμε 1 ακόμα κράτος του ΟΗΕ να συμπλέει απόλυτα (ίσως και να πιέζει και αυτό από την μεριά του) με τις δικές μας θέσεις περί ΑΟΖ. Καθώς τους πέρνουμε με το μέρος μας de facto. Επίσης η σύμβαση της της θάλασσας προστατεύει τα διαμετακομιστικά κράτη(Ελλάδα) με το να κόψουν κάθε παροχή(Ελλιμενισμού και άδειας αλιείας) όταν τα περίκλειστα κράτη(ΠΓΔΜ) παραβιάζουν τα νόμιμα συμφέροντα των πρώτων. Οπότε καθώς η "πλήρης" ΑΟΖ για Καστελόριζο και Στρογγύλη είναι "νόμιμο συμφέρον" μας σύμφωνα με το ΔΔ, τους κρατάμε από τα @@... μην αναφέρω καν προσπάθειες αλυτρωτισμού η προπαγάνδας από μέρους τους... Επίσης μνημονεύονται και στην συμφωνία γιατί πρέπει να κλείσουν οι τελικοί όροι καθώς αναγνωρίζουμε την ΠΓΔΜ με το καινούριο της όνομα και η σύμβαση επιτρέπει και την σύναψη ειδικών συμφωνιών μεταξύ των εμπλεκόμενων μελών. Η Θεσσαλονίκη είναι το πλησιέστερο λιμάνι οπότε η Ελλάδα υποχρεούται να παρέχει πρόσβαση.
Κύριε Δημήτρη ειδικός δεν είμαι. Σίγουρα το να μοιραζόμαστε ΑΟΖ δεν θα έχει μόνο αρνητικά. Πάντως στην ουσία της συζήτησης, δεν αμφιβάλλω ως προς τον πατριωτισμό του υπουργού εξωτερικών και των επιλογών του. Απλά θέτει τα θέματα σε άλλη βάση και πλαίσιο. Σωστή ή λάθος, ο καιρός και η ιστορία θα το κρίνουν.
Η Αυστρία έχει πρόσβαση στην Τεργέστη. Η Τσεχία στο Moldauhafen στο Αμβούργο. Η Ελβετία έχει δικό της λιμάνι στην Βασιλεία με πρόσβαση στην θάλασσα, καθώς ο Ρήνος είναι πλωτός.
Και τα Σκοπια εχουν ηδη απο χρονια προσβαση στην Θεσ/νικη.Και με ειδικο τελωνειακο χωρο απο χρονια.Στο λιμανι.Το αρθρο βαζει κι αλλο κολπο.Οτι ταχα δεν ειχε.Και τωρα θαχει.
Οχι μονο εχει ηδη προσβαση στο λιμανι , αλλα ο χωρος αυτος αποτελει και την βαση πολλων κομπινων Ελληνων φοροφυγαδων , τελωνειακων κομπιναδορων , μαυρων μιζων, και εξοδο εισοδο πολλων οφ σορ με ενα τηλ. κι ενα φαξ στα Σκοπια.,οδικων τρανζιτ διελευσεων απο και προς το λιμανι ...με ενδιαμεσα ξεφορτωματα φορτωματα και πιθανον εγγραφα γιουρο ουαν δηλαδη ανευ δασμων αλλερετουρ και της Παναγιας τα ματακια.Αρα δεν ειναι αυτος ο λογος.Αλλα αφου το ποπολο δεν ξερει.....ειναι αυτος !!!
- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ). - Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.
Παιδια ...αυτοι δεν θελουν απλα ξυλο....Αρχιζω να σκεφτομαι κατι....αλλο....Εσεις ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΤαϋγέτη.
ΔιαγραφήἘγώ νὰ δῆς τὶ σκέπτομαι γι᾿αὐτοὺς πού ἄν τὰ γράψω θὰ ἀνατριχιάσης.
Δημήτρη δεν γράφονται αυτά που σκεπτόμεθα...Το ζουμί πάντως της συμφωνίας και η λυσσασμένη επιδίωξη της απο την "Δύση" είναι αυτό ακριβώς.Εξοδος στο Αιγαίο των "κεντρικών δυνάμεων" δια της ποτάμιας οδού και της παραχωρήσεως ΑΟΖ στα Σκόπια...
ΔιαγραφήΤα περί "ενδυναμώσεως" του ΝΑΤΟ απο την ενταξη αλλου ενός προτεκτοράτου (πλήν Ελλάδος και Αλβανίας...) είναι π@πες...
Α)Μέ την "συμφωνία", Τσίπρα - Ζάεφ, τα Σκόπια αποκτούν δικαιώματα ελεύθερης διέλευσης στην Ελληνική Επικράτεια, συνιδιοκτησία στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης καθώς και στην Ελληνική θάλασσα του Αιγαίου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒ)"ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ 817 (1993) ΚΑΙ 845 (1993), ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΟΥ 1995, ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΔΡΑΙΩΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ"
...
ΑΡΘΡΟ 13
Λαμβάνοντας υπ' όψιν το γεγονός ότι το δεύτερο Συμβαλλόμενο Μέρος είναι περίκλειστο κράτος, τα Συμβαλλόμενα Μέρη θα καθοδηγούνται από τις σχετικές προβλέψεις της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας που θα έχουν και πρακτική εφαρμογή αλλά θα εφαρμόζονται και όταν θα συνομολογούνται συμφωνίες που αναφέρονται στο Άρθρο 18 της παρούσας Συμφωνίας.
...
http://www.capital.gr/politiki/3298666/olokliro-to-keimeno-tis-sumfonias-elladas-pgdm
Γ)PART X
RIGHT OF ACCESS OF LAND-LOCKED
STATES TO AND FROM THE SEA
AND FREEDOM OF TRANSIT
http://www.un.org/depts/los/convention_agreements/texts/unclos/part10.htm
...
Article 125
Right of access to and from the sea and freedom of transit
1. Land-locked States shall have the right of access to and from the sea for the purpose of exercising the rights provided for in this Convention including those relating to the freedom of the high seas and the common heritage of mankind. To this end, land-locked States shall enjoy freedom of transit through the territory of transit States by all means of transport.
...
Article 128
Free zones and other customs facilities
For the convenience of traffic in transit, free zones or other customs facilities may be provided at the ports of entry and exit in the transit States, by agreement between those States and the land-locked States.
Article 129
Cooperation in the construction and improvement of means of transport
Where there are no means of transport in transit States to give effect to the freedom of transit or where the existing means, including the port installations and equipment, are inadequate in any respect, the transit States and land-locked States concerned may cooperate in constructing or improving them.
Article 130
Measures to avoid or eliminate delays
or other difficulties of a technical nature in traffic in transit
1. Transit States shall take all appropriate measures to avoid delays or other difficulties of a technical nature in traffic in transit.
2. Should such delays or difficulties occur, the competent authorities of the transit States and land-locked States concerned shall cooperate towards their expeditious elimination.
Article 131
Equal treatment in maritime ports
Ships flying the flag of land-locked States shall enjoy treatment equal to that accorded to other foreign ships in maritime ports.
...
http://www.un.org/depts/los/convention_agreements/texts/unclos/part10.htm
Ταϋγέτη.
ΔιαγραφήΜποροῦν νὰ ἔχουν πρόσβασι στὴν Θάλασσα καὶ ἀπὸ Ἀλβανία.
Ἡ ἀπόστασι εἶναι μεγαλύτερη ἴσως ἀλλὰ εἶναι αὐτὸ δικό τους πρόβλημα.
Κατά την άποψη μου σωστά το έβαλαν. Υπογραμμίζουμε ότι σεβόμαστε τις διεθνείς συνθήκες και το δίκαιο σε αντίθεση με άλλους, και στο κάτω κάτω μπορούμε να τους δώσουμε πρόσβαση στο Ιόνιο (Ηγουμενίτσα για να αναβαθμιστεί και αυτή) αντί Αιγαίο. Ας μην ξεχνάμε πως οι παροχές στην ΑΟΖ αφορούν τα αλιεύματα.
ΔιαγραφήΜηπως εχει και κανενα αλλο αρθρο ...?? Καθε ποτε θα δινουμε τις γυναικες μας ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε πότε θα δινόμασθε θα λές..."Τις γυναίκες μας" είναι ...σεξιστικό ! Αγνοείς τις ανάγκες της LGBT κοινότητος !
ΔιαγραφήΒοταν μασαει η κατσικα ταραμα ?? Οχι.Αυτα ειναι για τυπους με νοσο Νταου.Εσυ εισαι μια χαρα.
ΔιαγραφήΚαι η Αυστρια, Ελβετια, Ουγγαρια, Τσεχια, Σλοβακια, Σερβια κλπ ειναι περικλειστα κρατη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι το ιδιεταιρο εχουν τα Σκοπια κκ. Κοτζια και Τσιπρα?
Πανο
ΔιαγραφήΜας δουλευουν...τι ρωτας ??
Δημητρη το ξερω αλλα οι ερωτησεις αυτες πρεπει να γινονται για να μην υπαρχουν δικαιολογιες οταν ο κοσμος θα βγει στους δρομους με τα Μ4ς.
ΔιαγραφήΘέλουμε ή δεν θέλουμε διεθνές δίκαιο τελικά για το κράτος μας; Σύμφωνα με την συμφωνία του Montego bay πρέπει να τους κάνουμε κάποιες παραχωρήσεις.. Είναι στα πλαίσια των ιδίων συμβάσεων που μας δίνουν την δυνατότητα επέκτασης στα 12 μίλια. Πράτουμε πολύ καλά ως κράτος που ακολουθούμε αυτήν την πολιτική. Δεν έχουμε μόνο δικαιώματα, αλλά και υποχρεώσεις. Το συγκεκριμένο είναι σημαντικό και για τα προβλήματα/διαφωνίες με τους εξ ανατολών γείτονες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι να μην το κανει η Αλβανια αυτο ? Η Πολωνια ανοιξε διωρυγα στην Τσεχια ? Η Γαλλια τι καθεται και δεν ανοιγει Ελβετια ? Δεν διαβασαν μαλλον το " μπαιυ".Και στις Ινδιες σκαβουν τωρα .Για το Νεπαλ.Χαρα οι ΑΚΤΩΡΕΣ του πλανητη.!! Ολη η γη μπουλντωζες .Καναλια.Τρεχουμενα νερα.Καλυτερα νασαι περικλειστος απ το νασαι εσωκλειστος καπου αλλου.
ΔιαγραφήΑν υπάρχουν τέτοιες προβλέψεις στην συμφωνία του Modego Bay τότε γιατί μνημονεύονται ξεχωριστά στην συμφωνία με τα Σκόπια; Μήπως ετοιμάζουν το έδαφος για μελλοντικές πρόσθετες πρόνοιες υπέρ των Σκοπίων και σε βάρος των Εθνικών μας συμφερόντων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν μνηνοσυνο σε πεθαμενο.Γιαυτο.
ΔιαγραφήΤα τού καίσαρος των καίσαρι ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλληνική ΑΟΖ και Συμφωνία Σκοπιανού
Ενέργεια, Υδρογονάνθρακες και Συμφωνία Σκοπιανού
Ρίξτε μια ματιά εδώ. Ίσως βρείτε κι άλλα ενδιαφέροντα. Αν έχουν αναρτηθεί, ζητώ συγγνώμη.
Μήπως είμαστε όλοι ηλίθιοι και διότι δεν έχουμε καταλάβει ότι υπάρχει σπουδαίο σχέδιο των Τσίπρα-Κοτζιά για ενσωμάτωση των Σκοπίων στην ελληνική επικράτεια ως νομός Βόρειας Μακεδονίας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Μάκη, είναι θέμα οπτικής (όπως τα περισσότερα πράγματα). Χωρίς να είμαι ειδικός, ίσως θέλουν να πετύχουν το εξής: Αν μοιραζόμαστε την ΑΟΖ με την ΠΓΔΜ, κερδίζουμε διεθνώς να έχουμε 1 ακόμα κράτος του ΟΗΕ να συμπλέει απόλυτα (ίσως και να πιέζει και αυτό από την μεριά του) με τις δικές μας θέσεις περί ΑΟΖ. Καθώς τους πέρνουμε με το μέρος μας de facto. Επίσης η σύμβαση της της θάλασσας προστατεύει τα διαμετακομιστικά κράτη(Ελλάδα) με το να κόψουν κάθε παροχή(Ελλιμενισμού και άδειας αλιείας) όταν τα περίκλειστα κράτη(ΠΓΔΜ) παραβιάζουν τα νόμιμα συμφέροντα των πρώτων. Οπότε καθώς η "πλήρης" ΑΟΖ για Καστελόριζο και Στρογγύλη είναι "νόμιμο συμφέρον" μας σύμφωνα με το ΔΔ, τους κρατάμε από τα @@... μην αναφέρω καν προσπάθειες αλυτρωτισμού η προπαγάνδας από μέρους τους... Επίσης μνημονεύονται και στην συμφωνία γιατί πρέπει να κλείσουν οι τελικοί όροι καθώς αναγνωρίζουμε την ΠΓΔΜ με το καινούριο της όνομα και η σύμβαση επιτρέπει και την σύναψη ειδικών συμφωνιών μεταξύ των εμπλεκόμενων μελών. Η Θεσσαλονίκη είναι το πλησιέστερο λιμάνι οπότε η Ελλάδα υποχρεούται να παρέχει πρόσβαση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιαννη δεν ξερω αν μιλας σοβαρα .Ελπιζω οχι.
ΔιαγραφήΟυρακουλουμ Εχει η Ελβετια ΑΟΖ στον κολπο της Γενοβας ??
ΔιαγραφήΚύριε Δημήτρη ειδικός δεν είμαι. Σίγουρα το να μοιραζόμαστε ΑΟΖ δεν θα έχει μόνο αρνητικά. Πάντως στην ουσία της συζήτησης, δεν αμφιβάλλω ως προς τον πατριωτισμό του υπουργού εξωτερικών και των επιλογών του. Απλά θέτει τα θέματα σε άλλη βάση και πλαίσιο. Σωστή ή λάθος, ο καιρός και η ιστορία θα το κρίνουν.
ΔιαγραφήΗ Αυστρία έχει πρόσβαση στην Τεργέστη. Η Τσεχία στο Moldauhafen στο Αμβούργο. Η Ελβετία έχει δικό της λιμάνι στην Βασιλεία με πρόσβαση στην θάλασσα, καθώς ο Ρήνος είναι πλωτός.
ΔιαγραφήΚαι τα Σκοπια εχουν ηδη απο χρονια προσβαση στην Θεσ/νικη.Και με ειδικο τελωνειακο χωρο απο χρονια.Στο λιμανι.Το αρθρο βαζει κι αλλο κολπο.Οτι ταχα δεν ειχε.Και τωρα θαχει.
ΔιαγραφήΟχι μονο εχει ηδη προσβαση στο λιμανι , αλλα ο χωρος αυτος αποτελει και την βαση πολλων κομπινων Ελληνων φοροφυγαδων , τελωνειακων κομπιναδορων , μαυρων μιζων, και εξοδο εισοδο πολλων οφ σορ με ενα τηλ. κι ενα φαξ στα Σκοπια.,οδικων τρανζιτ διελευσεων απο και προς το λιμανι ...με ενδιαμεσα ξεφορτωματα φορτωματα και πιθανον εγγραφα γιουρο ουαν δηλαδη ανευ δασμων αλλερετουρ και της Παναγιας τα ματακια.Αρα δεν ειναι αυτος ο λογος.Αλλα αφου το ποπολο δεν ξερει.....ειναι αυτος !!!
ΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΜΑΝΙΑΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα εύσημα εκεί που πρέπει, στον Ν. Λυγερό, που μάς ξεστράβωσε όλους (βλέπε σχόλιό μου 15 Ιουνίου 2018 - 7:21 μ.μ.)
Διαγραφή