7/6/18

Για βάστα κύριε Γαβρόγλου

Πολλά μαλλιά στο κεφάλι μου δεν έχω, οπότε φυλάω ως κόρη οφθαλμού κάθε ηρωική τρίχα που στέκει ακόμα πάνω στο καύκαλο μου. Προειδοποιώ λοιπόν ότι δεν θα γίνω εγώ Κότζακ ή Κολίνα, εξ’ αιτίας του κάθε Γαβρόγλου που αρπάζει το μικρόφωνο και εκστομίζει τέρατα. Το χθεσινό του βέβαια (στον Real-fm) ήταν πέραν παντός ανταγωνισμού, εξ ου και η ανησυχία μου για το εναπομείναν τριχωτό της κεφαλής μου. Το μεταφέρω αυτούσιο:
«Ο καθηγητής για να αξιολογηθεί, πρέπει και η πολιτεία να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις της. Γιατί δηλαδή, όλη η έμφαση είναι στον καθηγητή και δεν είναι και στην πολιτεία; Λεφτά δεν τους δίνει, επιμορφώσεις δεν τους κάνει, κάνουν 500 δουλειές μαζί, κάνουν διοικητικές δουλειές, κάνουν τους παιδονόμους, τους τραπεζοκόμους κλπ, η πολιτεία δεν φροντίζει σε όλα αυτά και τους κουνάει το δάχτυλο και λέει, όχι θα σας αξιολογήσουμε. Η πολιτεία ας είναι συνεπής στις υποχρεώσεις της… αν δεν είναι ποτέ συνεπής, δεν μπορεί να είναι υπεύθυνο το θύμα από αυτόν που έχει οδηγήσει σε αυτή την κατάσταση. Δεν μπορεί αυτή τη στιγμή η Πολιτεία να έχει αυτό το αίτημα (την αξιολόγηση δηλαδή), όταν δεν μπορεί να κάνει τα μίνιμουμ».

Για τη συνέχεια liberal

2 σχόλια:

  1. Μπαρμπουνογλου...καρχαριογλου..παλαμιδογλου....το ..αναγνωσμα...γλου γλου....οπως η μπουρμπουληθρα....η ..η γαλοπουλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αξιολόγηση = Νεοφιλελευθερισμός κε Καμπουράκη. Τι δεν καταλαβαίνετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.