16/7/18

Κι άλλη παθούσα. Και η Λένα Αλκαίου καταγγέλλει ότι έβαλαν το όνομα και την υπογραφή της ανάμεσα στους υποστηρικτές της Συμφωνίας των Πρεσπών, χωρίς να την ρωτήσουν. Ποιο κέντρο κρύβεται πίσω από αυτές τις πλαστογραφίες άραγε;

Δείτε παρακάτω την ανάρτησης της Λένας Αλκαίου:
Lena Alkaiou
4 ώρες
ΔΗΛΩΣΗ ΛΕΝΑΣ ΑΛΚΑΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ . ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ .ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΙΖΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

5 σχόλια:

  1. Γεια σας :)
    Λοιπόν έχω να δηλώσω το εξής. Κάποτε όταν ήμουν φαντάρος στη Ρόδο, είχα επισκεφθεί το Πανεπιστήμιο Αιγαίου για να χρησιμοποιήσω την αίθουσα υπολογιστών ώστε να δουλέψω στην συγγραφή της πτυχιακής μου εργασίας. Θυμάμαι ότι τότε μου είχαν ζητήσει (κάποια καλόπαιδα κάποιας παράταξης) να υπογράψω σε μια διαμαρτυρία (δεν θυμάμαι καν γιατί ακριβώς ήταν) και το έκανα.
    Κάποια χρόνια αργότερα σε μια αναζήτησή μου στον γούγλη (google) είχα ξαναβρεί το όνομά μου σε μια λίστα για κάποια άλλη άσχετη διαμαρτυρία την οποία δεν είχαν ούτε καν ακούσει, πόσο μάλλον δε, να είχα λάβει μέρος. Από τότε κατάλαβα τι παίζεται και δεν σας γελώ όταν σας λέω ότι προχθές που διάβαζα για αυτή την λίστα με τα 250 τόσα ονόματα, έψαξα και για το δικό μου ώστε να δω μήπως είχα κατά λάθος βρεθεί σε αυτή την λίστα!! Ευτυχώς δεν ήμουν. Αλλά το άρθρο σας επιβεβαιώνει τις υποψίες μου 100% !! Είμαι σίγουρος ότι αυτό συμβαίνει και με άλλα ονόματα στη λίστα!
    Μακάρι να το ήξεραν και άλλοι στη λίστα ώστε να έβγαζαν τα άπλυτα τους στη φόρα!
    Μακάρι να βγει κυβέρνηση που να τους χώσει στον απόπατο! Όλα αυτά τα καθάρματα καταστρέφουν τα πάντα τόσα χρόνια τώρα...
    Δεν υπάρχει Χριστός;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπαρχει.....και φροντιζει τωρα τις πληρωμες ολες...

      Διαγραφή
    2. Υπαρχει,αλλα δεν μπορει να βρει χειροτερους κυβερνητες,ωστε να προκαλεσουν ακομη χειροτερα ευτραπελα στον αθλιο αυτο ελληνικο λαο που τα αξιζει εις το τετραγωνο τουλαχιστον.

      Διαγραφή
  2. It would be easier for those who really signed it to come forward. It seems there will be many who "signed it" without knowing.
    Then again we shouldn't expect anything less dishonest from Syriza.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.