19/9/18

Είναι κανονικοί απατεώνες - Έφεραν το «ασημένιο βέλος» για λίγες μέρες στη ΔΕΘ, για δημιουργία εντυπώσεων

Το «ασημένιο βέλος» της ιταλικής πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που θα κάνει το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες, ήρθε για να …ξαναφύγει!
Η ιταλική εταιρεία Ferrovie dello Stato (FS), στην οποία ανήκει εδώ και καιρό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έφερε το περασμένο Σάββατο στη Θεσσαλονίκη ένα υπερσύγχρονο τρένο!
Το «ασημένιο βέλος», όπως αποκαλείται το συγκεκριμένο τρένο, χωρητικότητας περίπου 480 θέσεων, έχει κατασκευαστεί από την Alstom Ferroviaria (πρώην FIAT Ferroviaria), ανήκει στην οικογένεια «Pendolino» και μπορεί να πετύχει μέγιστη ταχύτητα έως και 250 χλμ/ώρα, διανύοντας την απόσταση Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε τρεις ώρες και 20 λεπτά.
Ωστόσο, βασική προϋπόθεση γι΄ αυτό, είναι να ολοκληρωθούν τα έργα υποδομής στο σιδηροδρομικό άξονα Αθηνών-Θεσσαλονίκης.
Το συγκεκριμένο τρένο, το έφεραν οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι στη Θεσσαλονίκη για τις ανάγκες της φετινής Διεθνούς Έκθεσης (για να το γνωρίσει ο κόσμος και για τις …απαραίτητες φωτογραφίες των επισήμων!), ωστόσο δεν θα παραμείνει στην Ελλάδα, καθώς τα έργα ηλεκτροκίνησης στο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ, αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2019.
Tο «Frecciargento ETR 485», όπως είναι η πλήρης επωνυμία του τρένου, μεταφέρθηκε τις προηγούμενες ημέρες από τη Ρώμη στο Σερβινιάνο. Έπειτα από ταξίδι τριών ημερών, έφτασε τα ξημερώματα του Σαββάτου 25 Αυγούστου, στο σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, ταξιδεύοντας μέσω Σκοπίων.
Το τρένο, που πρόκειται να ανταγωνιστεί τα αεροπλάνα στο δρομολόγιο Αθήνας-Θεσσαλονίκης, όπως υποστηρίζουν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πέρασε τα μεσάνυχτα του Σαββάτου από την Ειδομένη. Εκεί, το υποδέχθηκαν ο τοπικός σταθμάρχης και οι υπάλληλοι κι αφού τακτοποιήθηκαν τα τυπικά, μιας και πρώτη φορά εισερχόταν σε ελληνικό έδαφος, ξεκίνησε για την Θεσσαλονίκη.
Από τη Θεσσαλονίκη, θα κινηθεί ξανά στις 8 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο των εγκαινίων της ΔΕΘ και της επίσημης παρουσίασής του από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ελληνικό κοινό και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Στόχος των Ιταλών είναι να κάνει κάποια δοκιμαστικά δρομολόγια στη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Κατερίνη και αργότερα να μπει στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Μετά τη Διεθνή Έκθεση, το τρένο, θα επιστρέψει στην Ιταλία.
Με την οριστική έλευσή του στην Ελλάδα και την ένταξή του στο στόλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη εκτός από γρήγορο θα είναι και άνετο. Το Frecciargento (ασημένιο βέλος) έχει όλες τις σύγχρονες ανέσεις για τους επιβάτες, όπως κλιματισμό, τραπεζάκι σε κάθε κάθισμα, οθόνες LCD για την παρακολούθηση μηνυμάτων και ψυχαγωγικού προγράμματος, μπαρ κ.α.
Σύμφωνα με πηγές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το «ασημένιο βέλος» αναμένεται να εγκατασταθεί μόνιμα στην Ελλάδα, μόλις ολοκληρωθούν τα έργα ηλεκτροκίνησης και οι δοκιμές στα συστήματα ασφαλείας ETCS (European Train Control System), κάτι που αναμένεται να συμβεί το 2019.
Πάντως, σύμφωνα με την ιταλική διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έπειτα από το «ασημένιο βέλος», στόχος είναι θα έρθει στην Ελλάδα και το «κόκκινο βέλος» (Frecciarossa), το οποίο είναι ακόμα ταχύτερο, καθώς μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες έως και 300 χιλιομέτρων την ώρα, καλύπτοντας τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε μόλις 2,5 ώρες.

Η διευκρινιστική ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Το παραπάνω άρθρο του Κώστα Ντελέζου δημοσιεύθηκε στα Νέα τις 26 Αυγούστου. Τώρα που αποκαλύφθηκε ότι το ETR 480 - «Ασημένιο Βέλος» είναι μάλλον ακατάλληλο και ίσως να μην επιστρέψει ξανά στην Ελλάδα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξέδωσε μια θολή ανακοίνωση, με την οποία δεν διευκρινίζεται αν θα επιστρέψει και στην ουσία επιβεβαιώνονται εκείνοι που έλεγαν ότι το έφεραν στην ΔΕΘ για τη δημιουργία εντυπώσεων και μιας εικονικής πραγματικότητας.
Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ:
Σε διευκρινίσεις σχετικά με την άφιξη στην Ελλάδα και την παρουσίαση στην 83η ΔΕΘ της αμαξοστοιχίας ETR 480 - «Ασημένιο Βέλος» - προχώρησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση: «Το τραίνο ήρθε στην Ελλάδα προκειμένου να εκτελέσει δοκιμαστικά δρομολόγια επί του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου. Η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την παρουσίαση του συρμού στη ΔΕΘ ελήφθη στο πλαίσιο της επικείμενης αναβάθμισης των υπηρεσιών της εταιρείας, που θα υλοποιηθεί με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής. Εξάλλου, οι καινοτομίες και εξαγγελίες μελλοντικών προϊόντων και υπηρεσιών είθισται να γίνονται στο πλαίσιο κλαδικών ή γενικών εκθέσεων.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαβεβαιώνει άπαντες ότι το τροχαίο υλικό που θα χρησιμοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής θα πληρεί όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την εκτέλεση των δρομολογίων στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Επίσης, σε ό,τι αφορά στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών εντός του συρμού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δηλώνει ότι ουδεμία "έκπτωση" πρόκειται να κάνει σε αυτές τις υπηρεσίες, που οι καλεσμένοι μας είχαν την ευκαιρία να βιώσουν στο πρώτο ταξίδι του "Ασημένιου Βέλους".


Στόχος μας παραμένει να γίνει το τραίνο "Πρώτη Επιλογή" στη μετακίνηση μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και είμαστε απαρέγκλιτα προσηλωμένοι στον στόχο αυτόν».

13 σχόλια:

  1. Σαφώς και το τραίνο ήρθε στην Ελλάδα για τις δοκιμές και τις δημόσιες σχέσεις της Ιταλικής εταιρείας, στην οποία αν θυμόμαστε καλά παραχωρήθηκαν οι σιδηρόδρομοι, για να σωθεί η Ελλάδα μέσω των μνημονίων.

    Η απατεωνία που ακριβώς βρίσκεται ;

    Στους Ιταλούς ή στους Έλληνες ή νάχαμε να λέγαμε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα γουρούνια έχουν την ίδια μούρη.
      Οι εδώ απατεώνες έδωσαν κοψοχρονιά στους Ιταλούς την ΤΡΕΝΟΣΕ και οι Ιταλοί έκαναν μια εξυπηρέτηση στους συντρόφους τους απατεώνες.
      Μια χαρά τα πηγαίνουν.
      Όμως μην ανησυχείς, η απατεωνιά όπως και η ψευτιά, έχει κοντά ποδάρια.
      Οι απατεώνες που θα χτυπούσαν τα νταούλια και θα χόρευαν οι αγορές, θα πληρώσουν ακριβά.
      Να το θυμάσαι αυτό.
      Πανάκριβα.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Καλεντερίδη

      Η ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ υπεγράφη στις αρχές του 2017, αλλά οι αποφάσεις είχαν παρθεί από το 2014, επί άλλης κυβερνήσεως και φυσικά κατόπιν εκβιασμού από τους μαφιόζους της ΕΕ και του ΔΝΤ.

      Ομως από την άλλη εσείς δεν πρεσβεύετε την πώληση των πάντων στους ιδιώτες, επειδή είναι πιό παραγωγικοί από τους κρατικούς διαχειριστές, όπως για παράδειγμα η ENERGA ;

      Επομένως πρός τι η ιερά αγανάκτηση για τα καμώματα των "ιδιωτών" Ιταλών ; Την δουλειά τους έκαναν.

      Τώρα βέβαια θα συμφωνήσω ότι όντως η απατεωνία και η ψευτιά έχει κοντά ποδάρια.

      Απεδείχθη πανηγυρικά στις δύο εκλογικές αναμετρήσεις του 2015, και μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν σημαντικά πολιτικά γεγονότα που να δείχνουν ότι το εκλογικό σώμα δείχνει πρός άλλη κατεύθυνση όταν αναφέρεται στους απατεώνες στους ψεύτες, αλλά κυρίως στους κλέφτες.

      Ίδωμεν εν ταις κάλπες, ουχί εν ταις δημοσκοπήσεις.

      Διαγραφή
    3. Είναι η καλύτερη διαπραγμάτευση που θα έκαναν και η ρίξει με το σάπιο παρελθόν. Πολλά στελέχη του Συριζα και των Ανελ κατά το παρελθόν έχουν διατελέσει κυβερνητικά στελέχη σε προηγούμενες κυβερνήσεις. Στις επόμενες εκλογές οι Συριζα/Ανελ δεν θα πρέπει ούτε καν να εισέλθουν στη βουλή, ώστε να κρυφτούν πίσω από την βουλευτική ασυλία. Για το τωρινό υπουργικό συμβούλιο θα πρέπει να συσταθεί συνταγματικό δικαστήριο. Για ορισμένους, όπως η Τασία Χριστοδουλοπούλου,Κουρουμπλής,Μουζάλας,Τόσκας και φυσικα Τσίπρας,Καμένος,Κοντζιάς, θα πρέπει οι κάτοικοι των νησιών του ανατολικού Αιγαίου, να απαιτήσουν οικονομική αποζημίωση, για την οικονομική καταστροφή που υπέστησαν και όχι μόνο, με τον τρόπο που διαχειρήστικαν το προσφυγικό ζήτημα.

      Διαγραφή
    4. Πιό σωστό είναι νομίζω να υιοθετηθεί η πρόταση της ΝΔ για θεσμική λύση του προβλήματος.

      Πχ μία γρήγορη συνταγματική αναθεώρηση που να απαγορεύει σε κόμματα της Αριστεράς αλλά και σε κόμματα της Δεξιάς πού όμως συμπράττουν με κόμματα της Αριστεράς, να κατεβαίνουν στις εκλογές.

      Δημοκρατικές λύσεις, όχι ακρότητες.

      Διαγραφή
  2. κ. Σάββα Καλεντερίδη
    Διαβάζω τις σημερινές αναρτήσεις σας με τους αντίστοιχους τίτλους που επιλέξατε για κάθε μια ανάρτηση και καταθέτω την απορία που μου έχει δημιουργηθεί για τους τίτλους αυτούς.
    1)Στο άρθρο του Παπαδόπουλου- Τετράδη επιλέξατε στον τίτλο σας τον χαρακτηρισμό «πολιτικοί απατεώνες» για τον Τσίπρα και τον Καμένο

    2)Στο άρθρο για την Κύπρο της εφημερίδας Φιλελεύθερος επιλέξατε στον τίτλο σας τον χαρακτηρισμό «πολιτικοί απατεώνες» για τους Ελληνες κυβερνώντες.
    3) Στο άρθρο για την Κύπρο της εφημερίδας Καθημερινή επιλέξατε στον τίτλο σας τον χαρακτηρισμό «πολιτικοί απατεώνες»για τους Ελληνες κυβερνώντες.
    4)Στο άρθρο για το ασημένιο βέλος (τρένο) επιλέξατε στον τίτλο σας τον χαρακτηρισμό «κανονικοί απατεώνες» για τους Ελληνες κυβερνώντες
    Ερωτώ λοιπόν .
    Για ποιο λόγο οι «πολιτικοί απατεώνες» έγιναν «κανονικοί απατεώνες;
    Σε τι διαφέρουν οι «πολιτικοί απατεώνες από τους «κανονικούς απατεώνες»
    Εκτιμώ ότι εσείς ως ειδήμων σε θέματα διεθνών σχέσεων,εξωτερικής πολιτικής και άμυνας είσθε σε θέση να απαντήσετε στο ερώτημα που καταθέτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο θα σου πω μια διαφορά που μου έρχεται γρήγορα στο μυαλό.
      Τους πολιτικούς απατεώνες θα βρεθούν πολλοί να τους υποστηρίξουν, ακόμα και για 60 λεπτά του ευρώ. Τους κανονικούς απατεώνες τους υποστηρίζουν μόνο ακριβοπληρωμένοι δικηγόροι...

      Διαγραφή
    2. Babylonian (19/7/18 3.32 μμ)
      Σε ευχαριστώ για το λογοπαίγνιο σου.
      Εγώ περίμενα από τον κ. Καλεντερίδη να απαντήσει στο ερώτημα μου.
      Εσύ στην λογική της σάτιρας προσδιόρισες την διαφορά μεταξύ του «πολιτικού απατεώνα» από τον «κανονικό απατεώνα» , ενώ ο κ. Καλεντερίδης τα ίδια άτομα τα μετονομάζει άλλοτε πολιτικούς και άλλοτε κανονικούς.

      Διαγραφή
    3. Μπαμπυλονιαν
      Και στις δυο περιπτωσεις μιλαμε για μαιμουδες.Μαιμου νανος...και μαιμου Κιγκ Κογκ.Αμφοτερες κοβουν βολτες στο δελτα του Αμαζονιου...μαζι με τα πιρανχας.Στην κλιμακα της ζωολογιας ειναι κατωτερα πρωτευοντα...μερικα ειναι και δευτερευοντα....ολα πετανε πισω τις φλουδες απ τις μπανανες...που πατανε οι πισω ερχομενες μαιμουδες...οι πρωην...και οι επωμενες...εξ ου τοσα ατυχηματα.Ειναι φυσικα απολαυστικο να ακους τις κραυγες οσων γλυστρουν...εχουν μια ομοιομορφια αξιοθαυμαστης αρμονιας...οπου μια εχει ντιμινουετο....η αλλη εχει κρεσεντο...κι αναποδα...φωναζει ο Γιαννης πχ.το θεριο...και το θεριο τον Γιαννη.Μια ταλαντωση ...

      Διαγραφή
  3. Ο κ.Καλεντεριδης μαλλον εχει 2-3 χρονια
    που βρισκεται στην Ελλαδα.
    Τα περιπου 40 χρονια Κλεπτοκρατιας(κατα Σταυρου Λυγερου)δεν νομιζω να τα εχει ακουσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το σχολιο μου θα ειναι ορατο μετα την εγκριση!! Φανταζομαι οτι δεν υπαρχει λογοκρισια στα σχολια,η μηπως υπαρχει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τις ιδιοτικοποιήσεις τις είδαμε εις ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ!!!!Και οι καταστροφές ήσαν αμέτρητες..,πχ με τα τραίνα στην Αγγλία.....Οσο γιά τους Ιταλούς να φροντίζουν τις γέφυρές τους που ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΝ,πριν αγοράσουν ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ τα τραίνα μας.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΙΠΕΔ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παράνομο το ΤΑΙΠΕΔ με το Σύνταγμα και το Διεθνές Δίκαιο.
    Ο Γιώργος Κασιμάτης για την κατάργηση του ΤΑΙΠΕΔ 20-1-2015
    https://www.youtube.com/watch?v=2BLwZ1gSAMg
    Μέσω ΤΑΙΠΕΔ πήραν τα Τραίνα μας...και τώρα πάνε γιά το ΖΑΠΕΙΟ και αρχαιότητες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.