17/10/18

Δεν είμαστε στον προθάλαμο αλλά στο θάλαμο του φασισμού - Ακούστε την ομιλία του Παύλου Πολάκη στην ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ


Είναι αδιανόητο να ακούγονται τέτοιες απόψεις στην Κεντρική Επιτροπή ενός κόμματος και να μην εξανίσταται κανείς.
Το γεγονός αυτό αποτελεί απόδειξη ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μετατραπεί, αν δεν ήταν εξ υπ' αρχής, σε ένα καθαρά αριστερόστροφο φασιστικό μόρφωμα.
Απορώ με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τα δημοκρατικά κόμματα, που δεν ξεσηκώνονται.
Τι περιμένουν;

53 σχόλια:

  1. Ο άνθωπος είναι βλήμα. Για να ασχολούντε μαζί του, λέει τις παπαρδέλες του και καμαρώνει. Όταν δε μιλούσε, κανείς δεν τον ήξερε, σήμερα όμως όλοι ασχολούνται μαζί του. Αυτό δεν είναι κατόρθωμα; Μ' αυτά όμως που κάνει, στο τέλος, δε θα γλυτώσει το ξύλο. Πολύ θα χαιρόμουνα να είμαι ένας απ' αυτούς που θα τον βαρέσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιο σοβαρό είναι ότι δεν αντέδρασε κανείς από την Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ

      Διαγραφή
    2. Είναι μέλος της Κυβέρνησης και έχει εξουσία, για αυτό ασχολούμαστε μαζί του. Έχει την δυνατότητα να κάνει ζημιά.

      Διαγραφή
    3. Ευριπίδης Μπίλλης
      ΔΙΥΛΙΣΗ ΚΩΝΩΠΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΣΗ ΚΑΜΗΛΟΥ. ΟΙ ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΕΣΠΑΘΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΡΑΣΥΤΑΤΟΥ ΠΟΛΥ "ΈΞΥΠΝΟΥ" ΠΟΛΑΚΗ.
      Πότε όμως θα ξυπνήσουν και θα αντιληφθούν ότι η καταληστευμένη και γενοκτονούμενη ποικιλοτρόπως (και με το λαθρομεταναστευτικό ) Ελλάδα είναι υπόδουλη σε νεοναζιστικό φασισμό, με όλους τους μνημονιακούς πολιτικούς υπηρέτες της κατοχής; Και ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνον ο Πολάκης (που είναι παρωνυχίδα) αλλά όλοι χωρίς καμία εξαίρεση οι κατοχικοί μνημονιακοί πολιτικοί;

      Διαγραφή
  2. Καί τά "βλήματα' δέν παύουν νά κάνουν κακό, καί τοῦτο μάλιστα, ἀκόμη καί χρόνια μετά.
    Ἀλλά ὁ κ. Πολάκης δέν εἶναι καθόλου βλῆμα. Ἄνθρωπος εἶναι, μέ λάθος παιδεία, τήν τοῦ κομματικοῦ μας συστήματος κατευθυνόμενη (καί ἀπό τήν Μασωνία;) "παιδεία".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συχνά-πυκνά κολλάς την "μασωνία" όπου βρεις, χωρίς βεβαίως να γνωρίζεις τι είναι και χωρίς να ξέρω κι εγώ τι νομίζεις ότι είναι. Η ... "μασωνία" κατευθύνει ... την παιδεία τού κομματικού μας συστήματος; Τι εννοείς;

      Διαγραφή
    2. Δεν είναι απάντηση αυτή, ρε καραγκιόζη. Εσύ τα γράφεις, εγώ θα ψάχνω; Αν δεν είσαι σε θέση να στηρίξεις αυτά που γράφεις, ας έχεις τουλάχιστον την αξιοπρέπεια να παραδεχτείς ότι δεν ξέρεις τι γράφεις.

      Διαγραφή
    3. Sorry ρε Nativist που επεμβαίνω στη κουβέντα σας, αλλά ο Καραγκιόζης τι σου φταίει? Πες τον αντίχριστο, πες τον μασώνο, πες τον Εβραίο και θα του κοστίσει πολύ περισσότερο του συμπαθέστατου κατά τα άλλα κου Νίκου...

      Διαγραφή
  3. κ. Σάββα Καλεντερίδη.
    Άκουσα στο ολιγόλογο βίντεο των 0.50 το απόσπασμα από την ομιλία του Π. Πολάκη και σημείωσα από όσα είπε τα εξής.«Συνειδητή προσπάθεια καθυστέρησης κάποιων διαδικασιών... κάποιοι πρέπει να πάνε φυλακή.» Επί αυτού σχολιάζω
    1) Υποθέτω ότι η τελευταία φράση «κάποιοι πρέπει να πάνε φυλακή» σας ώθησε στο συμπέρασμα που διαβάζω στον τίτλο της ανάρτησης σας με τον οποίο κρίνετε εσείς ότι
    «δεν είμαστε στον προθάλαμο αλλά στον θάλαμο του φασισμού».
    κ. Σάββα Κλεντερίδη
    .Αν κρίνετε εσείς ότι με την φράση «κάποιοι πρέπει να πάνε φυλακή» δικαιολογημένα κρίνετε ένα κόμμα ως «καθαρά αριστερόστροφο φασιστικό μόρφωμα» όπως ακριβώς γράψατε, εγώ τότε σας ερωτώ. Ο Ινφογνώμων που κατά καιρούς ανάρτησε άρθρα, τίτλους άρθρων, και σχόλια επισκεπτών στα οποία η φράση «να πάνε φυλακή» είναι σύνηθες ανάγνωσμα, δεν θα πρέπει να χαρακτηρισθεί ως φασιστικό site;
    2) Ο συγκεκριμένος Π. Πολάκης είναι αν δεν κάνω λάθος υφ. Υγείας , επομένως η φράση «συνειδητή προσπάθεια καθυστέρησης... κλπ» αφορά τις υποθέσεις του ΚΕΛΠΝΟ και της Novartis για τις οποίες έχει επιληφθεί η δικαστική αρχή.Φυσικά δεν γνωρίζω την αλήθεια, όμως σας συνιστώ να διαβάσετε ένα σχετικό με το θέμα της δικαιοσύνης στην Ελλάδα αξιόλογο βιβλίο που τιτλοφορείται
    «Το βαθύ κράτος στη σημερινή Ελλάδα και η ακροδεξιά. » (Εκδόσεις Νήσος, 2014) Ένα μέρος του βιβλίου αυτού αφορά την δικαιοσύνη. Υπογράφεται(το μέρος που αφορά την δικαιοσύνη) από την δικηγόρο Κλειώ Παπαπαντολέων με αντικείμενο της το ποινικό δίκαιο.Αναφέρονται στο βιβλίο αρκετά ενδιαφέροντα χρήσιμα σε κάθε πολίτη που ψάχνει σε διάφορες πηγές για να διαμορφώσει άποψη στα θέματα που πραγματεύονται στο βιβλίο.
    3) κ Σάββα Καλεντερίδη. Δεν συμπορεύομαι οργανωτικά ή ιδεολογικά με κανόνα πολιτικό οργανισμό , και εξ αυτού δεν αισθάνομαι την υποχρέωση να υπερασπισθώ κανένα κόμμα.
    Δεδομένου όμως ότι ο παρών γραπτός διάλογος αφορά το «φασιστικό μόρφωμα» που αναφέρατε εσείς, θεωρώ ως επίκαιρο να σας υπενθυμίσω ότι κάποια διακεκριμένα πρόσωπα της πολιτικής σκηνής όπως.
    Ο κ. Φαήλος Κρανιδιώτης (σύμβουλος του πρωθυπουργού Σαμαρά)
    Ο κ. Χρύσανθος Λαζαρίδης (σύμβουλος του πρωθυπουργού Σαμαρά)
    Ο κ. Τάκης Μπαλτάκος (γραμματέας του Υπουργικού συμβουλίου στην κυβέρνηση Σαμαρά) Ο.κ. Α. Γεωργιάδης (υπουργός υγείας στην κυβέρνηση Σαμαρά)
    Ο κ .Μ. Βορίδης (υπουργός στην κυβέρνηση Σαμαρά) και τέλος
    Ο κ. Δένδιας (υπουργός στην κυβέρνηση Σαμαρά)
    0 κ. Α Πλεύρης (υποψήφιος και σύμβουλος του υπουργού Γεωργιάδη στην κυβέρνηση Σαμαρά)
    Σύμφωνα με την ιστορική διαδρομή τους στην πολιτική σκηνή και σύμφωνα με την πρόσφατη πολιτική τους, οι πολιτικοί αυτοί δικαιολογημένα εντάσσονται στον χώρο της ακροδεξιάς και σημαντικό μέρος από αυτούς είναι και σήμερα στελέχη της ΝΔ.
    4)κ Σάββα Καλεντερίδη . Μια φράση ενός στελέχους κάποιου κόμματος ήταν αρκετή για να χαρακτηρίσετε το κόμμα του Πολάκη «φασιστικό μόρφωμα»
    Σας ερωτώ γιατί δεν χαρακτηρίζετε το κόμμα των πολλών που προανέφερα έστω ως ακροδεξιό;
    Πόσο αντικειμενικός είσθε τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήδτο
      δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με τους πολίτες της πατρίδας μας που είναι μέλη σε οποιοδήποτε κόμμα.
      Η κριτική αφιορά εκείνους που αποφασίζουν τις πολιτικές των κομμάτων, εν προκειμένω την ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ.
      Όσο για την κριτική, αν θέλεις, εγώ δεν εχω χρόνο να το κάνω, απομαγνητοφώνησε λέξη προς λέξη όλη την ομιλία, να σου πω ποια στοιχεία της αποτελούν καθαρό φασισμό, τον οποίο αποδέχεται δια της σιωπής της ΚΕ.Ε. όλο το κόμμα.

      Διαγραφή
    2. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει τις προϋποθέσεις να είναι φασιστικό κόμμα. Ο Μουσολίνι έκανε απεργίες ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ μέχρι να πάρει την εξουσία και να μετατραπεί σε αυτό που λέμε φασισμός.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. κ. Χρήστο, γράψατε ένα τόσο εμπεριστατωμένο σχόλιο για να ρωτήσετε αν ο κ. Καλεντερίδης είναι αντικειμενικός??? Πράγματι πρέπει να είστε τόσο καλοπροαίρετος που δεν ακούτε αυτό πού ο κ. Καλεντερίδης έχει ξελαρυγγιαστεί να φωνάζει καιρό τώρα. Οτι δεν τον ενδιαφερει η αντικειμενικότητα και το site του είναι στρατευμένο στη προπαγάνδα. Το φωνάζουν οι αγοραίοι συνήθως τίτλοι με λεξιλόγιο χαμηλότερο και από αυτό του Πολλάκη

      Διαγραφή
    5. κ. Σάββα Καλεντερίδη.
      1)Δεν μου απαντάτε γιατί δεν χαρακτηρίζετε το κόμμα των πολλών ακροδεξιών (δηλαδή την ΝΔ) ως ακροδεξιό κόμμα , και κρίνετε ένα κόμμα αυθαίρετα ως φασιστικό μόρφωμα επειδή ένας από το κόμμα αυτό είπε ότι κάποιοι πρέπει να πάνε φυλακή
      Άλλη μια φορά σας ερωτώ.
      Πόσο αντικειμενικός είσθε τελικά;
      2)Ο Ινφογνώμων αναρτά συχνά πυκνά άρθρα σχόλια κλπ όπου διαβάζουμε την φράση
      ΝΑ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ.
      Αν ακολουθήσουμε το δικό σας κριτήριο θα πρέπει να αποδεχθούμε εμείς και εσείς ότι ο Ινφογνώμων είναι site Φασιστικό .
      Διαφωνείτε σε αυτό;
      3) Εγώ άκουσα όλη την ομιλία αυτού του Πολάκη. Σας πληροφορώ ότι άλλα είναι τα στοιχεία του φασισμού.Η ομιλία αυτή μόνο στοιχεία φασισμού δεν έχει.Μόνο ένας εμπαθής πολίτης ενάντια σε οτιδήποτε θυμίζει αριστερά συκοφαντεί με αυτόν τον τρόπο αυτούς που πήραν την κοινοβουλευτική εξουσία από τον Σαμαρά.
      Εσείς με τα γραπτά σας με πείθετε ότι είσθε εμπαθής πολιτικά .
      Πόσο αντικειμενικός είσθε τελικά;
      4)Η ακροδεξιά ομάδα της ΝΔ (Γεωργιάδης, Βορίδης, Σαμαράς κλπ) εν πολλοίς αποφασίζει για την ακροδεξιά πορεία της ΝΔ.Γιατί σιωπάτε συστηματικά και δεν την αντιμετωπίζετε με τα ίδια μέτρα που εφαρμόζετε επίμονα στον συριζα;
      Πόσο αντικειμενικός είσθε τελικά;
      Αναμένω τις απαντήσεις σας.

      Διαγραφή
    6. Χρήστο καληνύχτα είναι γνωστό ότι είσαι εγκάθετος αλλά να ξέρεις ότι οι προδότες δεν θα γλιτώσουν θα πληρώσουν για την προδοσία της Μακεδονίας

      Διαγραφή
    7. Δε νομίζω ότι χρειάζεται να ασχοληθούμε ξανά με τη ΝΔ. Έχουν αποδείξει και αυτοί πολλές φορές στο παρελθόν το φασιστικό του χαρακτήρα τους, δε θα λέμε πάντα τα ίδια. Αυτή τη στιγμή μίλησε ο κ. Πολάκης, οπότε δε βλέπω λόγο να αναφερθούμε στη ΝΔ και γιαυτό δεν το κάνει και ο κ. Καλεντερίδης φαντάζομαι. Όσον, αφορά την ομιλία του Πολάκη, εγώ δεν την άκουσα όλη, αλλά μιας και λες ότι έχει και άλλα φασιστικά σημεία μέσα σε πιστεύω (δε θα μου κανε εντύπωση), αλλά προφανώς αυτά που λέει εδώ είναι επικίνδυνα - άλλο να λέει ένα σαιτ, μια εφημερίδα ή μία εκπομπή να πάνε φυλακή κάποιοι και άλλο να το λέει βουλευτής. Υπάρχουν 3 εξουσίες σε αυτή τη χώρα βάση συντάγματος και δεν θα το αλλάξει αυτό κανένας Πολάκης και κανένας Σύριζα. Αλίμονο αν το κάθε κόμμα που έβγαινε έλεγχε τόσο απροκάληπτα τη δικαιοσύνη - το ξέρουμε προφανώς ότι το κάνουν από πίσω χωρίς να φαίνεται τίποτα, αλλά δε χρειάζεται να εκμηδενίσουμε τα πάντα.

      Διαγραφή
    8. Φίλε μου κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις μάλλον... Ο άνθρωπος αυτός λέει ότι αν κάποιοι δεν πάνε φυλακή δε θα βγει κυβέρνησης ο Σύριζα ξανά...
      Θεωρείς φυσιολογικό δηλαδή να ζητάει ένας υπουργός από τη δικαιοσύνη να πάνε κάποιοι φυλακή για να βγουν ξανά κυβέρνηση...
      Η ερώτηση ή δικιά μου όμως είναι πως τώρα η διαμαρτυρία της ΝΔ είναι αυτή, όταν ο γραμματέας της δικιάς της κυβέρνησης έλεγε ότι ο πρωθυπουργός Σαμαράς απαιτούσε από εισαγγελέα να βάλει βουλευτές φυλακή... Τότε φυσικά δεν υπήρχε αντίδραση από κανέναν... Και το λέω εγώ που δεν υποστηρίζω κανένα από αυτά τα κόμματα.... Αλλά εκεί μιλάμε για κατάλυση του Συντάγματος και κάθε δημοκράτης θα έπρεπε να αντιδράσει οποίοι και αν ήταν αυτοί...

      Διαγραφή
    9. Η ασυλία για ορισμένα άτομα θα αρθεί. Πχ βλέπω τον Γεωργιάδη να κάθεται στο σκαμνί. Πολλοί από αυτούς που αναφέρεις είναι προσωπικοί φίλοι της ιστοσελίδας, όπως ο κύριος Γεωργιάδης. Φασισμός υπάρχει. Που όμως; Α. Υπαρχει κατηγορία διασπάθισης δημοσίου χρήματος. Θα πρέπει να γίνει δική, όχι ο υπουργός πολάκις να δικάσει κ να αποφασίσει. Β. Κανείς στη χώρα δε δικάζεται, πλην Τσοχατζόπουλου. Γιατί λοιπόν να αρθεί ο προστατευτισμός ειδικά για τον Άδωνη Γεωργιάδη; Γ. Μπαλτακος κ Πλεύρης κτλ λένε τις απόψεις τους. Γιατί να ποινικοποιηθεί η άποψη που είναι αντίθετη με την πολιτική ορθοτητα-συριζα; Υπάρχει φασισμός αλλά είναι συνηθισμένος κ κρύβεται στην καθημερινότητα.

      Διαγραφή
    10. Τι δουλιά έχει ο Σαμαράς με τον Πολάκη; Απλά δαιμονοποιείς κάποιους από το παρελθόν για να αποδείξεις στον εαυτό σου ότι ο σύριζα εινει δημοκρατικό κόμμα. Ξεχνάς οτι μεγαλοστελέχη του σύριζα ήταν υπερασπιστές των τρομοκρατών της 17 Νοέμβρη. Δεν είναι φασισμός η προσπάθειά σου να φέρεις ίσο καντάρι τους εγκληματίες με όποιους σε συμφέρει; Βάζεις στο ίδιο καντάρι τον Πολάκη με το Σαμαρά και τον Φαήλο. Είσαι τόσο βαμένος που δεν μπορεί να μην είσαι βολεμένος, ένας απ' αυτούς, που χωρίς κανένα τυπικό ή άλλο προσόν, κατέλαβαν δημόσιες καρέκλες

      Διαγραφή
    11. Μιχάλη,

      Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Καλώς επισημαίνεται ότι, όταν ο Σαμαράς φυλάκισε επί 18 μήνες την ΧΑ, επειδή τού αποσπούσε ψήφους (ας μην κοροϊδευόμαστε, αυτή ήταν η αιτία), χωρίς συγκεκριμένες κατηγορίες κι έβαζε τα κανάλια (προπαντός τον ΣΚΑΪ) και τις εφημερίδες να κάνουν μαύρη προπαγάνδα, ελάχιστοι βρέθηκαν να τον κατακρίνουν για φασιστική συμπεριφορά, πρωτοφανή στα ελληνικά χρονικά, εκτός περιόδων δικτατορίας.

      Δεν ξέρω σε ποιον απευθύνεσαι, πάντως εγώ δεν είμαι ούτε βαμένος, ούτε βολεμένος κι εσύ δεν μπορείς ν' αρνηθείς τα στοιχεία, που παρουσιάζουν τον Σαμαρά να δίνει οδηγίες στον "Παναθηναϊκάκια" (Ντογιάκο), τον εισαγγελέα-φιλιππινέζα του, όπως προσφυώς τον ονόμασαν. Το όλων χειρότερο δε, ότι, μετά την κατάθεση των στοιχείων στην Βουλή, που αποδείκνυαν τού λόγου το αληθές, δεν είχαν καν την ευθιξία να παραιτηθούν, ούτε ο Σαμαράς, ούτε ο Ντογιάκος. Για ποιον "φασισμό" τού Πολάκη μιλάμε; Να πει ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα;

      Διαγραφή
  4. Συγκρίνετε τόν λόγο του κ. Ὑφυπουργοῦ ὐγείας, μέ αὐτόν τοῦ κ. Λαφαζάνη. https://www.youtube.com/watch?v=Ym_t7pYqQGs (πού διεκόπη).
    Κάτι πολύ σοιβαρότερο τρέχει σέ βάρος τῆς Ἐλλάδας, πρῶτα στήν σχεδιασμένη καταστροφή τῆς οἰκονομίας καί στίς κλοπές Πολλῶν χρημάτων τοιῦ Ἐλληνικοῦ λαοῦ μέ διοχεύτευσή τους σέ τράπεζες, καί τοῦ ἐξωτερικοῦ καί τοῦ ἐσωτερικοῦ, δεύτερον στά οἰκονομικά σκάνδαλα καί τελικά στήν ἴδια τήν δημοκρατία, καί αὐτό πού κυρίως τρέχει, δέν εἶναι τά ὅποια προβλήματα τοῦ κ. Πολάκη ἀπό τίς τυχόν καθυστερήσεις τῆς δικαιοσύνης,
    ἀλλά τό ὅτι ἔχει τόσα χάλία ἡ πολιτική διαχείριση,
    ὥστε οἱ πολιτικοί ἀρχίζουν νά ἀνταγωνίζονται ἀλλήλους στό ποιός θά πρωτοβάλη τόν ἄλλον στήν φυλακή,
    μέ κίνδυνο νά καταλήξουν πάλι σέ συνεργαισίες μεταξύ τους γιά win-win συμφωνίες σέ βάρος πάλι τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ,
    ὥστε νά γλυτώσουν μαζί μέ τούς ἐξ αὐτῶν ἀθώους, οἱ ἐξ αὐτῶν ἔνοχοι.
    Μόνο πού δέν πάει ἄλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί σας φαίνεται παράξενο , ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα συνονθύλευμα από ανθρώπους παράσιτα !!!!! Ποσοι απ' αυτούς κουράστηκαν να κάνουν την ζωή τους !!! Οι περισσότεροι δεν έχουν επίγνωση της πραγματικότητας . Πάρτε παράδειγμα, Πολάκης - Κατρουγκαλος - Γαβρογλου - Παππάς και πόσοι άλλοι !!! Δυστυχώς αυτοί κυβερνούν τον τόπο !! Ας μάθουν οι Έλληνες ότι οι περισσότεροι πολιτικοί απ' όλα τα κόμματα είναι για φτύσιμο !!! Απλά για κάτι παραπάνω φτύσιμο είναι του ΣΥΡΙΖΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως την αρχή την έκανε η ΝΔ.
    Πρώτα έβαλε στην φυλακή την ΧΑ ΜΕΤΑ έψαξε για στοιχεία.
    Που είναι το παράξενο ο ΣΥΡΙΖΑ να κάνει το ίδιο στην ΝΔ;
    Και να συνεχιστεί αυτό με τις επόμενες κυβερνήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορθοτατος αγαπητε..
      Αυτη την περιπτωση της Χ.Α, την εχουν ξεχαση ολοι..

      Διαγραφή
    2. Dimitris D (17/10/18 4.43 μμ)
      Από αυτά που άκουσα στο βίντεο του Πολλάκη κατάλαβα ότι έριχνε αιχμές για την δικαστική αρχή που κατά την άποψη του καθυστερεί την δικαστική διαδικασία.Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξα από την φράση του.[Συνειδητή προσπάθεια καθυστέρησης κάποιων διαδικασιών. Κάποιοι πρέπει να πάνε φυλακή]
      Ως υφυπουργός υγείας αναφέρονταν στο θέμα της Novartis και του ΚΕΛΠΝΟ που έχει επιληφθεί η δικαστική αρχή.

      Διαγραφή
    3. Βέβαια πρέπει να πάνε φυλακή αρχικά αυτοί που πρόδωσαν τη Μακεδονία και παρέδωσαν έδαφος σε Αιγαίο και Κύπρο

      Διαγραφή
    4. Kanenas (17/10/18 9.14μμ)
      Φίλτατε Kanenas.
      Σε αυτήν την ανάρτηση όλοι κανένας δεν μιλάει για το Μακεδονικό, εκτός από εσένα που είσαι ο Kanenas

      Διαγραφή
  7. How close is SYRIZA to a fascist regime:
    1. Got to power with leas than 20% of the vote
    2. Lied about the direction the party would follow
    3. Ignored a referendum where 70% of the people voted in favor of the measurements SYRIZA promised to get to power and never materialized
    4. Denies the right to the people for a 2nd referendum and sells out name, identity and territory to the enemy
    5. Imposes nothingness as the country's new identity

    Do I need to continue Christo or anybody else who claims political independence but constantly defends the same people?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σαββα έχεις ξεφύγει... ποιος είναι ο αριστερός και ποιος δεξιός φασισμός; Υπάρχει Κ κεντρώος;;;τι είπε ο ανθρωπος; Φοβάσαι μην χώσει τα λαμογια τους νεοδημοκράτες φυλακή; Έλεος. Αλλοιως ξεκίνησες αλλου το πας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 1)Ποιος ευθυνεται Πολακη που κωλυσιεργουν οι διαδικασιες?
    2)Μηπως θα επρεπε να μπαινουν στσθερα στη φυλακη αυτοι που πρεπει και οχι πριν τις εκλογες?
    3)Δηλαδη τι σας λειπει για να ασκησετε πραγματικη εξουσια?Ενα βαθυ απολυταρχικο κρατος?
    Αντε ξυρισου ρε.Εγω προτεινω οι ψηφοφοροι του να φανε ξυλο.Και μετα αυτος.Πρωτα αυτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. https://neaselida.gr/parapolitika/otan-o-adonis-apeiloyse-oti-tha-kleisei-sti-fylaki-ton-tsipra-video/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άσχετα αν το λέει ο Πολάκης ή οχι κάποιοι πρέπει να πάνε φυλακή
    Η χώρα εδώ και 8 χρόνια έχει χρεοκοπήσει και κάποιοι ευθύνονται για αυτό, και όλοι αυτοί δεν θα κρυφτούν βαφτίζοντας φασίστες οσους θέλουν απονομή δικαιοσύνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Unknown (17/10/2018 11.37 μμ)
      Μεταξύ σοβαρού και αστείου νομίζω ότι θα πρέπει να προσέχεις τα λόγια σου γιατί κινδυνεύεις να χαρακτηρισθείς μπολσεβίκος, συριζαίος κλπ κλπ

      Διαγραφή
  12. Προς 'Χρηστο'
    Καλη η προσπαθεια σου να καλυψεις την ακροαριστερη κυβερνηση ερυθροφασιστων (η χειροτερη του ειδους) αλλα φθηνη και λιγη.
    Καποτε θα πρεπει να αποφασισετε αν τιμωρουμε καποιον γιατι ξεκινησε απο καπου και αλλαξε στην πορεια η τιμωρουμε καποιον για το τι ειναι τωρα. Αν καταδικασουμε λοιπον καποια στελεχη της ΝΔ που ξεκινησαν δεξιωτερα της τοτε θα πρεπει να καταδικαοσυμε το συνολο του Συριζα ωσ ακροαριστερους διοτι ολοι τους ξεκινησαν απο την κομμουνιστικη αριστερα και μεγαλος αριθμος τους μαλιστα ηταν και ΕΙΝΑΙ ακομη θιασωτες της ενοπλης επιβολης της αρρωστημενης αριστερης τους ιδεοληψιας στην ατυχη πατριδα μας. Πρεπει να καταδικασουμε ως κοινους πολιτικους αλητες και εν δυναμει ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ολα εκεινα (εκατονταδες αν οχι χιλιαδες) τα στελεχη της αριστερας (ακροαριστερας καλυτερα να λεμε) που σημερα υποστηριζουν ανοιχτα ΤΟΥΣ ΑΙΜΟΣΤΑΓΕΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΗΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ (τρομοκρατες) της 17 ΝΟΕΜΒΡΗ, του ΕΛΑ , κλπ κλπ αυτα τα τσογλανια (πολλα επωνυμα) που ενω σχεδον εκσπερματωνουν στην εμφανιση του 'φαρμακοχερη' αρχιδολοφονου αποκαλουν τον Βοριδη φασιστα με το τσεκουρι οταν ο Βοριδης (με τον οποιο δεν συμφωνω στα περισσοτερα) ΟΥΔΕΠΟΤΕ χρησιμοποιησε οχι μονο τσεκουρι αλλα ουτε βενταλια εναντιον αλλου ανθρωπου (ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΤΕ) ενω σχεδον το συνολο της αριστερας εχει τραμπουκισει η και ειναι ετοιμο να ξανατραμπουκισει με την πρωτη ευκαιρια.
    Να σου θυμησω Χρηστο μου ποιοι μιλανε για Γουναραδικα μεσα στη Βουλη ? Μηπως ποια ειναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΜΗΤΡΑ (Αριστερα) που γεννα κατ'αποκλειστικοτητα ΕΝΟΠΛΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ που τρομοκρατουν και δολοφονουν ανεξελεγκτα απο το 1974 μεχρι σημερα ? Εκτος αν εχετε να μας υποδειξετε καποια ακροδεξια τρομοκρατικη ομαδα σε αυτο το διαστημα , αλλα δεν εχετε, ολες οι εγκληματικες συμμοριες δολοφονων ηταν και ειναι ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ.
    Αν χρειαστει μπορω να σου θυμισω τις επισημες πολιτικες αποφασεις του 20ου Συνεδριου του ΚΚΕ τον Απριλιο (9 Απριλιου) του 2017 (ναι Χρηστακη περσυ..) αλλα και του 19ου Συνεδριου του που μιλουν ξεκαθαρα για ανταρσια και ζητα τα στελεχη του οτι σε περιπτωση πολεμου (εισβολης ξενης δυναμης στην Ελλαδα) ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΚΟΥΣΟΥΝ στον Ελληνικο Στρατο αλλα να σχηματισουν πολιτικους ενοπλους πυρηνες για να πολεμησουν την νομιμη Κυβερνηση και να εγκαταστησουν Κομμουνιστικο καθεστως..
    Για διαβασε τα συντροφια σου τι λενε = ''Την ανάδειξη της ανάγκης να μην έχει ο λαός καμιά εμπιστοσύνη στην αστική κυβέρνηση, ότι δεν μπορεί - ούτε μπορούσε ποτέ - να υπάρξει «εθνική ενότητα» ανάμεσα στην αστική και την εργατική τάξη, σε κάθε κράτος. '' επισης για διαβασε και εδω = «στρατηγικός στόχος του ΚΚΕ είναι η κατάκτηση της επαναστατικής εργατικής εξουσίας, της δικτατορίας του προλεταριάτου, για τη σοσιαλιστική οικοδόμηση ως ανώριμη βαθμίδα της κομμουνιστικής κοινωνίας» και ενα τελευταιο Χρησταρα 'δημοκραταρε' απο το 19ο Συνεδριο του ΚΚΕ = «Σε περίπτωση ιμπεριαλιστικής πολεμικής εμπλοκής της Ελλάδας, είτε σε αμυντικό είτε σε επιθετικό πόλεμο, το Κόμμα πρέπει να ηγηθεί της αυτοτελούς οργάνωσης της εργατικής - λαϊκής πάλης με όλες τις μορφές, ώστε να οδηγήσει σε ολοκληρωτική ήττα της αστικής τάξης, εγχώριας και ξένης ως εισβολέα, έμπρακτα να συνδεθεί με την κατάκτηση της εξουσίας».
    Φανταζεσαι Χρησταρα αυτα να τα ελεγε πχ η Χρυση Αυγη (για να εγκαταστησουν δικο τους καθεστως) η να ηταν δηλωσεις του Βοριδη η του Γεωργιαδη για την επιβολη φασιστικου καθεστωτος τι θα γινοτανε ? Ομως προς μεγαλη σου ατυχια αυτες οι αποφασεις και δηλωσεις ειναι της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ και απο εκεινη την μητρα καταγονται ΟΛΑ τα στελεχη του ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΡΙΖΑ σημερα...
    Γεια σου Χρηστο και να μην γινεσαι θρασυς με προκλητικες δηλωσεις γιατι θα σου θυμισω αυτο που ελεγε ο πολεμησας λυσσωδως για την αποκοπη της Μακεδονιας και Θρακης απο την Ελλαδα και την εγκατασταση κομμουνιστικης δικτατοριας συντροφος σου Καπεταν Γιωτης = ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΓΑΝΕ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΔΙ....
    Δεν μπορειτε να ειστε τιμητες καμμιάς Δημοκρατιας με τετοια πολιτικη καταγωγη και τετοια σημερινη φασιστικη διακυβερνηση που δεν την διαννοηθηκε καν ουτε ο Γεωργιος Παπαδοπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικηφόρος Φωκάς (18/10/18 1.29πμ)
      Αν ελπίζεις ότι θα ανοίξω διάλογο με φασίστες ναζιστές χυδαιολάγνους να ξέρεις ότι ματαιοπονείς

      Διαγραφή
    2. Ειναι φανερο οτι η ελλειψη επιχειρηματων εκ μερους σου φερνει και ελλειψη ψυχραιμιας που σε οδηγει στον κατηφορο της υβρεως τομεα που διακρινονται οι κατ'εξοχην φασιστες (οπου μαλιστα διαπρεπουν μετα παραληρηματος) οποτε αποσυρομαι γιατι στον βορβορο που κατεβηκες σιγουρα θα νικησεις,εκει μονο εισαι καλος, σε αφηνω λοιπον να πανηγυριζεις την ΄νικη' σου με τους ομοιους σου που ευτυχως μειωνονται με τον καιρο και αναπνεει καλυτερα η κοινωνια. Σου αφηνω μονο ενα δωρο , μια παροιμια που βγηκε απο τα σπλαχνα του εντιμου λαου = ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΦΑΣΙΣΤΑ ΟΥ ΠΟΙΕΙ...
      Χαιρεται και οποιος διαβασει τα γραπτα μας θα καταλαβει..και αυτη θα ειναι και η ηθικη μου ανταμοιβη .

      Διαγραφή
    3. http://greeknation.blogspot.com/2018/10/blog-post_197.html?m=1

      Maybe this will answer to Tour questions

      Διαγραφή
  13. Ας μου επιτραπουν καποιες παρατηρησεις χωρις καν να μπω στον κοπο να ακουσω το βιντεο,που ουτως η αλλως δεν εχει να προσθεσει κατι στην εικονα ενος ανθρωπου που κανει πολιτικη μεσω facebook.Η ρητορικη πολακη με μικρο ειναι γνωστο οτι συγγενευει με φασιστικου νταβατζιδικου και με λιγη δοση μαφιοζικου τυπου εκφρασεις.Το οτι χρησιμοποιει και αυτος τα κοινωνικα δικτυα για να φανει στους εξω η να προκαλεσει,μου μοιαζει σαν να εξυφαινει τον ιστο της αραχνης που θα γινει η παγιδα για ολους οσους ενδεχεται να αμφισβητησουν την εκαστοτε εξουσια που δεν ειμαστε ποτε σιγουροι προς ποια μερια μπορει να ολισθησει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παιδια αυτοι οι τυποι ολοι δεξια αριστερα ...δεν ειναι φασιστες.Τιποτε δεν ειναι.Αμολανε ονοματα διαφορα ο ενας στον αλλο...οτι ναναι..Γιατι φρικαρουν να πουν ανοιχτα τι ειναι.Ειναι απλοι Κακοποιοι ανατολιτες ...κακοποιοι.Για να δωσουν κυρος στις πραξεις και να κρυψουν τα κινητρα του ξεφτηλα κακοποιου...του ψυχικου αποβρασματος.. λενε ταχα οτι ειναι κατι ..πολιτικο...ιδεολογια...η αλλη δηθεν μπαρουφα βαρυγδουπη..Ολες οι πραξεις τους υποδηλωνουν μονο ενα..ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΙ ΚΑΚΟΠΟΙΟΙ ...οπως και να αποκαλουν ο ενας τον αλλον...Δεν καταλαβα.ποτε γιατι σας νιαζει τοσο πολυ ενα ονομα... η τιτλος...η ιδεολογημα ..η ταμπελα...για να περιγραψετε κατι τοσο ανθρωπινα απλο...Ειναι κακοποιοι ολοι...απ τις πραξεις τους..Αν δεν ηταν...η χωρα θα πετουσε...δεν θα πεθαινε..Φασιστες η ιδεολογοι της αριστερας.....κι αλλο τι !! Κατσικοκλεφτες ειναι ..ληστες..και κοινοι δολοφονοι... Γιατι δεν σας φτανει αυτο και ψαχνετε στο πουθενα ..ανυπαρκτους τιτλους καμουφλαζ ??? Ποτε δεν το καταλαβα αυτο....και ουτε εχω διαθεση να το καταλαβω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προς όλους τους σχολιαστές:
    Την μέρα που ο Πολάκης είπε το "θα βάλουμε ορισμένους στη φυλακή για να κερδίσουμε τις εκλογές", την ίδια μέρα είπε ακριβώς το ίδιο πράγμα και ο Καμμένος.
    Αυτό δείχνει ότι πρόκειται για κοινό πολιτικό σχεδιασμό Παππά-Καμμένου, που υιοθέτησε ο Τσίπρας και το παπαγάλισε ο άλλος του εαυτός, που λέγεται Πολάκης.
    Το πιο επικίνδυνο, που αντικατοπτρίζεται σε ολόκληρο τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι ότι τα είπε στην Κεντρική Επιτροπή και τα δέχτηκε το προεδρείο αλλά και το σώμα.
    Δεν αντέδρασε κανείς.
    Πρόκειται για καραμπινάτο φασισμό.
    Δεν είπε ο Πολάκης ότι πρέπει να αποδοθεί δικαιοσύνη.
    Είπε σε δήώσή του "θα τους βάλουμε φυλακή, για να κερδίσουμε τις εκλογές".
    Είπε στην Κ.Ε. ότι "αν πετύχουμε αυτό, τότε θα κατακτήσουμε την εξουσία".
    Σε κανονική χώρα που λειτουργεί συνταγματικό δικαστήριο, θα είχαν κινηθεί διαδικασίες για την παραπομπή του σε δίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτοί είπαν, Σάββα, αλλά ο άλλος, ο Σαμαράς, το έκανε. Τότε δεν είδα να χαλά ο κόσμος. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι εξ ορισμού ένα φασιστικό μόρφωμα. Τούς ξέρανε όσοι τούς ψήφιζαν. Είναι στοιχεία αντικοινωνικά και όλοι δαύτοι οι μπαχαλάκηδες (Ρουβίκωνες, Εξάρχεια και δεν συμμαζεύεται) είναι ψηφοφόροι του, γι αυτό και τούς καλύπτει. Αλλά άλλος να λες κι άλλο να κάνεις. Έχει διαφορά, νομίζω.

      Διαγραφή
    2. >Σε κανονική χώρα που λειτουργεί συνταγματικό δικαστήριο, θα είχαν κινηθεί διαδικασίες για την παραπομπή του σε δίκη<

      Όπως ξέρεις, η πρόθεση δεν τιμωρείται. Να κινηθεί η Δικαιοσύνη εις βάρος του με ποια κατηγορία; Άλλωστε, κάλλιστα μπορεί να ισχυρισθεί τα είπα για καλαμπούρι.

      Εναντίον Σαμαρά και Ντογιάκου μπορούσε κι έπρεπε να είχε κινηθεί η Δικαιοσύνη, αλλά δεν το έκανε. Οι κατηγορίες δεν την άγγιξαν καν.

      Διαγραφή
    3. Η παρέμβαση Σαμαρά καταδικαστέα, όμως δεν είναι το ίδιο πράγμα.
      Το μάθαμε, από υποκλαπείσα συνομιλία.
      Εδώ μιλάμε για δημόσια έκκληση να βάλουμε τους άλλους φυλακή, για να κερδίσουμε τις εκλογές, να ελέγξουμε την Δικαιοσύνη, για να κατακτήσουμε την εξουσία.
      Να ξέρουμε τι λέμε λοιπόν και τι συγκρίνουμε.

      Διαγραφή
    4. Συμφωνώ ότι δεν είναι το ίδιο πράγμα. Αυτό είπα κι εγώ. Η περίπτωση Σαμαρά είναι χειρότερη, διότι:

      α) Δεν είπε λόγια, αλλά έκανε πράξεις εντελώς ασύμβατες με και πρωτοφανείς για δημοκρατικό πολίτευμα. Είπαμε, άλλο να λες κι άλλο να κάνεις.

      β) Αυτοί μίλησαν δημοσίως. Ο άλλος κινήθηκε υπογείως. Ενορχήστρωσε σκευωρία και στην Βουλή κατετέθησαν ντοκουμέντα. Και δεν είναι μόνον αυτά.

      Συμφωνώ: Να ξέρουμε τι λέμε λοιπόν και τι συγκρίνουμε

      Διαγραφή
    5. κ. Σάββα Καλεντερίδη (18/10/2018 9.21 πμ)
      Δυο φορές σε αυτή την ανάρτηση σας έθεσα συγκεκριμένα ερωτήματα με χρήση λόγου που χαρακτηρίζεται από ευπρέπεια.
      Αρνείστε όπως αντιλαμβάνομαι να απαντήσετε , καθότι προφανώς στην κομματική και επικοινωνιακή πρακτική σας σας ο διάλογος δεν σας ευνοεί
      Εξάλλου είναι αποδεδειγμένο ότι η ακροδεξιά δεν αντέχει σε διάλογο γιατί η ιδεολογία της περιορίζεται στις κορώνες του εθνικισμού που συνήθως εκπέμπονται από άτομα που αρέσκονται με την καπηλεία του έθνους.
      Συμφωνείτε κ Καλεντερίδη να λειτουργεί ανεξάρτητη δικαιοσύνη που δεν θα κρίνει τον δικαζόμενο από τις πολιτικές του πεποιθήσεις;
      Αν ναι πως σχολιάζετε την πενταετή καθυστέρηση στην έκδοση απόφασης για τις εγκληματικές ενέργειες της εγκληματικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή;
      Αν ναι σας ερωτώ. Από το 2013 μέχρι σήμερα πόσοι φασίστες- ναζί καταδικάστηκαν και μπήκαν στη φυλακή για εγκληματικές πράξεις που περιγράφονται και τιμωρούνται από τον Ποινικό Κώδικα;
      Είσθε βέβαιος ότι στη σημερινή Ελλάδα η ακροδεξιά δεν επηρεάζει το βαθύ κράτος και συγκεκριμένα λειτουργούς της δικαιοσύνης;
      Είσθε βέβαιος ότι για τις υποθέσεις της Novartis και της ΚΕΛΠΝΟ δεν σημειώνεται αδικαιολόγητη καθυστέρηση από την δικαστική Αρχή;
      κ Σάββα Καλεντερίδη όποιος αποφεύγει να απαντήσει στα ερωτήματα αυτά , εκφράζεται υβριστικά για πολιτικά κόμματα και πολιτικά πρόσωπα που τον ενοχλούν.Εγώ επαναλαμβάνω ότι δεν έχω καμία οργανωτική ή ιδεολογική συνάφεια με οποιοδήποτε πολιτικό κόμμα.
      ΥΓ Παρά ταύτα θα αναμένω τις απαντήσεις σας.

      Διαγραφή
    6. Η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα είναι εξαρτημένη σε ένα βαθμό από την εκάστοτε κυβέρνηση, που διορίζει και ελέγχει πειθαρχικά εκείνους τους ανάτατους δικαστές και εισαγγελείς.
      Αυτό σημαίνει ότι ο ελεγχόμενος πειθαρχικά δικαστικός λειτουργός, δεν μπορεί να ελέγξει ποινικά εκείνον που τον διορίζει και τον ελέγχει πειθαρχικά.
      Αυτό πρέπει να αλλάξει, για να έχουμε πραγματικά ανεξάρτητη Δικαιοσύνη.
      Κατά τ' άλλα, το γεγονός ότι η Δικαιοσύνη δεν λειτουργεί σωστά, δεν δίνει το δικαίωμα στον Πολάκη και το ΣΥΡΙΖΑ να λέει και να σχεδιάζει "να βάλει φυλακή του αντιπάλους", για να κερδίσει τις εκλογές και να κατακτήσει την εξουσία.
      Αυ΄το κριτικάρω στην ανάρτηση και δεν αναφέρομαι στο προπατορικό αμάρτημα.

      Διαγραφή
    7. Το έγκλημα Σαμαρά διαρκεί ακόμη. Δεν υπάρχει Δικαιοσύνη στην Ελλάδα, αλλά δεν υπάρχει ούτε ευθιξία, διαφορετικά, όπως ήδη είπα, ο Σαμαράς έπρεπε να είχε παραιτηθεί μετά την κατάθεση των ντοκουμέντων στην Βουλή. Όπως ξέρεις, για άλλα ζητήματα, τελικώς ξηλώθηκε ο Ντογιάκος. Μιλάμε για ολόκληρο σάπιο και βρώμικο κύκλωμα, που είχε στηθεί επί των ημερών Σαμαρά. Μπροστά σ' αυτήν την πραγματικότητα, οι δηλώσεις ενός γραφικού (Πολάκη) εντελώς ασήμαντες. Δεν αξίζουν καν την κριτική σου.

      Διαγραφή
    8. Χρήστο, εδώ και πέντε χρόνια γίνεται δίκη, ακόμη και με χρίση ψευδομαρτύρων, αν την παρακολουθείς θα το ξέρεις, που γίνονται καταγέλαστοι, με σκοπό να αποδείξουν ότι η ΧΑ είναι εγκληματική οργάνωση. Δεν έχουν καταφέρει να αποδείξουν τίποτε ακόμη, συνεπώς δεν μπορεί και να φυλακίσουν κανέναν. Ξέρεις, παρήλθαν οι ωραίοι καιροί των δικών τής Μόσχας, όπου κρίνονταν προδότης κι εγκληματίας όποιος ήθελε ο "πατερούλης".

      Διαγραφή
    9. κ.Σάββα Καλεντερίδη (18/102018 11.06 πμ)
      Εξακολουθείτε να αρνείστε πεισματικά στα ερωτήματα που σας έχω θέσει σε τρία σχόλια στην ανάρτηση σας αυτή
      Σας υπενθυμίζω το σχόλιο μου στις 17/10 2.23μμ.
      Σας υπενθυμίζω το σχόλιο μου στις 17/10 8.39 μμ
      Σας υπενθυμίζω το σχόλιο μου στις 18/10 10.59 πμ
      Αναπάντητα όλα και αυτό αποδεικνύει περίτρανα την αδυναμία της ακροδεξιάς λογικής με την οποία εκφράζεστε.
      Σας θέτω άλλο ένα σαφές ερώτημα που σχετίζεται με την υπέρ απλούστευση που επιχειρήσατε σήμερα στις 11.06 πμ
      Ισχυρίζεστε ότι οι δικαστικοί άγονται και φέρονται από την εκάστοτε εκτελεστική εξουσία (κυβέρνηση) ως άβουλα όργανα;
      Ισχυρίζεστε ότι ο πρόεδρος του ΣτΤΕ , και ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου που εκλέγονται από το Υπουργικό Συμβούλιο διαβιβάζουν προς εκτέλεση τις επιθυμίες των κυβερνώντων στους δικαστές , και αυτοί ως πειθήνια όργανα εφαρμόζουν τις άνωθεν επιθυμίες;
      Δεν αντιλαμβάνεσθε ότι αυτή η απλή μεν ανυπόστατη δε εξήγηση υποτιμά κατά κόρον τους δικαστικούς λειτουργούς;
      Δεν αντιλαμβάνεσθε ότι το ΣτΤΕ όταν εκδίδει αποφάσεις που κρίνουν αντισυνταγματικές κάποιες Υπουργικές Αποφάσεις, ή κάποιες Πράξεις νομοθετικού περιεχομένου, τα ανώτατα δικαστήρια αποφασίζουν σύμφωνα με το νομικό πλαίσιο και το σύνταγμα των Ελλήνων;
      ΥΓ.Πέρα από αυτά όμως κ Καλεντερίδη υπάρχει και μια σχετικά τεκμηριωμένη άποψη σύμφωνα με την οποία η ακροδεξιά ανέκαθεν είχε ισχυρές προσβάσεις στο βαθύ κράτος (πχ στην δικαιοσύνη). Συνέπεια αυτού η δικαιοσύνη δεν ήταν αμερόληπτη.
      Σας συνιστώ να διαβάσετε το βιβλίο με τίτλο «Το βαθύ κράτος στην σημερινή Ελλάδα και η ακροδεξιά».Εκδόσεις Νήσος - 2014. Σημαντικό μέρος του βιβλίου αναφέρεται στην δικαιοσύνη.

      Διαγραφή
    10. Χρήστος , εδω μέσα έχεις πάρει πολλές απαντήσεις και όταν τα βρεις δύσκολα αποκαλείς τους σχολιαστές ναζί και δεν συζητάς μαζί τους υποτίθεται απαξιωτικά.

      Σε αντίθεση με εσένα που είσαι πληρωμένος σχολιαστής εδώ οι περισσότεροι έχουν εργασία και άλλες ασχολείες.

      Το ότι είσαι πληρωμένο τρολ φαίνεται απο τη συχνότητα των σχολίων σου σε συγκεκριμένη θεματολογία η οποία έχει κυρίως να κάνει με το κυβερνών κόμμα και την κυρίαρχη ιδεολογία.

      100 άτομα με 40 μολοτοφ στην πρωτεύουσα της χώρας στην πιο κεντρική πλατεία σε αστυνομικό τμήμα, ποιος είναι το βαθύ κράτος είπαμε; Πλέον δεν είναι βαθύ , έχει κάλυψη της κυβενρησης ανοικτα. Τώρα τα σκατά επιπλέουν.

      Για τα λεφτά σου δεν κάνεις γιατί δεν πείθεις , οτι και να αραδιάσεις όσο και υπεράνω να προσποιηθείς οτι είσαι , μια βόλτα έξω αρκεί για να δει κάποιος την πραγματικότητα.

      ΥΓ. 95% δεν σε λένε Χρήστο στην πραγματικότητα και 90% είσαι γυναίκα

      Διαγραφή
    11. Κύριος Τ( 18/10/2018 10.38 ΜΜ)
      Ούτε ο Σέρλοκ Χόλμς να είσουν.
      Μάλλον όμως ξεπέρασες και τον Ηρακλή Πουαρό
      Αδικείσαι εδώ στον Ινφογνώμωνα

      Διαγραφή
  16. http://greeknation.blogspot.com/2018/10/blog-post_197.html?m=1

    Is chaos SYRIZA's plan? Is this why Koufodinas spends more time out than In?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.