16/10/18

Ομαδικά πυρά Μαθηματικών, Φυσικών, Χημικών κατά Γαβρόγλου: Θέλει να διαλύσει το Λύκειο

Πυρά κατά του υπουργείου Παιδείας και του Κωνσταντίνου Γαβρόγλου εξαπέλυσαν Μαθηματικοί, Φυσικοί, Χημικοί, Γεωλόγοι και Βιοεπιστήμονες μετά την απόφαση να μην συμπεριληφθούν τα μαθήματα αυτά στις προαγωγικές εξετάσεις της Α΄ και Β΄ Λυκείου ενώ είχε προηγηθεί η μείωση των εξεταζόμενων μαθημάτων στο Γυμνάσιο.Συγκεκριμένα στη Β Λυκείου δεν εξετάζεται κανείς στη Γεωμετρία Γενικής Παιδείας ενώ στην Άλγεβρα μόνο οι μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης και στα Μαθηματικά προσανατολισμού οι μαθητές της θετικής κατεύθυνσης. Αντίστοιχα στην Α Λυκείου θα εξετάζεται μόνο Φυσική, Χημεία και όχι η Βιολογία η οποία θα επιστρέφει στη Β Λυκείου.
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία κάνει λόγο για «ανιστόρητη» απόφαση του υπουργείου Παιδείας και για «αλλοίωση του επιστημονικού περιεχομένου της μαθηματικής εκπαίδευσης».
«Ο περιορισμός της εκπαιδευτικής βαρύτητας και η κατάργηση της συνοχής στην εξέταση των διδασκόμενων μαθημάτων Μαθηματικών στη Β΄ Λυκείου,
(α) ισοδυναμεί με ουσιαστική ακύρωση του ενδιαφέροντος και της διδασκαλίας αυτών των μαθημάτων, 
(β) συντελεί στην υποβάθμιση του Λυκείου και στην αναζήτηση ελιτίστικων επιλογών στην εκπαιδευτική αγορά,
(γ) συντελεί στην υποβάθμιση της μαθηματικής εκπαίδευσης, από κεντρικό στοιχείο του σύγχρονου αλφαβητισμού σε περιορισμένο εργαλείο μαθηματικοποίησης μόνο των φανερά εκμαθηματικευμένων πεδίων {...} Κόβουν και ράβουν την εξεταστέα ύλη, αδιαφορώντας για τη συνοχή της διδακτέας ύλης. Αυθαιρετούν» τονίζει η ΕΜΕ στην ανακοίνωσή της.

Απο την πλευρά τους σε κοινή ανακοίνωση Φυσικοί, Χημικοί και Βιοεπιστήμονες αφού σημειώνουν ότι η ηγεσία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής «μετέτρεψε το Γυμνάσιο σε μια άχρηστη εκπαιδευτική βαθμίδα και σε τρίχρονο parking παιδιών, έβαλαν στο στόχαστρο το Λύκειο του οποίου τη διάλυση με περισσή ενάργεια απεργάζονται».

«Η οπισθοδρόμηση είναι πρωτοφανής. Όσοι συμφωνήσουν στη διάλυση του Λυκείου θα είναι υπόλογοι στις επόμενες γενιές γιατί θέτουν σε κίνδυνο το μέλλον της Ελλάδας» τονίζεται στην ανακοίνωσή τους.

Η ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας έχει ως εξής:

Με λειψή άλγεβρα και χωρίς γεωμετρία, το Υπουργείο Παιδείας καλλιεργεί τον μαθηματικό αναλφαβητισμό και την γνωστική ερήμωση των σχολείων.

Με μια ανιστόρητη απόφαση, το Υπουργείο Παιδείας προγραμματίζει την αλλοίωση του επιστημονικού περιεχομένου της μαθηματικής εκπαίδευσης. Λησμονώντας το «Αγεωμέτρητος μηδείς εισίτω» της Ακαδημίας του Πλάτωνα και αγνοώντας τόσο τη σύνθετη εξέλιξη της μαθηματικής επιστήμης, όσο και τις σύγχρονες προσεγγίσεις της μαθηματικής εκπαίδευσης, προχωρούν σε μια καινοφανή κατάτμηση και αποπλαισίωση των σχολικών μαθηματικών από την επιστημολογική τους αναφορά.

Η συγκεκριμένη απόφαση περιλαμβάνεται, με έναν θεμελιακά λανθασμένο τρόπο, στην επιδίωξη της μείωσης του εξεταστικού φόρτου του Λυκείου. Υπουργείο και ΙΕΠ δείχνουν και πάλι να αντιλαμβάνονται το σύστημα των εξετάσεων ως απολύτως ανεξάρτητο από το σύστημα και τους στόχους της διδασκαλίας και μάθησης. Οδηγούν κατά συνέπεια σε διπλά αρνητικό αποτέλεσμα, ερημώνοντας το μαθησιακό περιεχόμενο της εκπαιδευτικής λειτουργίας. Ενισχύουν την ασκησιολογία στο περιεχόμενο της διδασκαλίας και την παπαγαλία στο περιεχόμενο των εξετάσεων.

Ο περιορισμός της εκπαιδευτικής βαρύτητας και η κατάργηση της συνοχής στην εξέταση των διδασκόμενων μαθημάτων Μαθηματικών στη Β΄ Λυκείου,
(α) ισοδυναμεί με ουσιαστική ακύρωση του ενδιαφέροντος και της διδασκαλίας αυτών των μαθημάτων, 
(β) συντελεί στην υποβάθμιση του Λυκείου και στην αναζήτηση ελιτίστικων επιλογών στην εκπαιδευτική αγορά,
(γ) συντελεί στην υποβάθμιση της μαθηματικής εκπαίδευσης, από κεντρικό στοιχείο του σύγχρονου αλφαβητισμού σε περιορισμένο εργαλείο μαθηματικοποίησης μόνο των φανερά εκμαθηματικευμένων πεδίων.

Οι συνεχείς και συνεχώς αυτοαναιρούμενες δηλώσεις και η έκδηλη προχειρότητα των ανακοινώσεων εγείρουν πλέον σοβαρά ερωτήματα ως προς την παιδαγωγική και πολιτική επάρκεια των σχεδιαστών και των ιθυνόντων του Υπουργείου Παιδείας και του ΙΕΠ.

Φαίνεται πως η κλειστοφοβική συμπεριφορά του ΙΕΠ και η αλαζονική άρνηση κάθε συζήτησης με την ΕΜΕ -παρά τις επίσημες δεσμεύσεις για συστηματική ενημέρωση και συζήτηση- δεν είναι απλά ένα ύφος πολιτικής συμπεριφοράς απέναντι στην ανεξάρτητη και κριτική σκέψη. 

Η αντίστοιχη περιφρονητική συμπεριφορά σε όλες τις επιστημονικές ενώσειςδηλώνουν μάλλον ένα σύμπτωμα βαθύτερης ανεπάρκειας σε ζητήματα εκπαιδευτικού σχεδιασμού. Αν αντιγράφουν, αντιγράφουν λανθασμένες μεταφράσεις. Αν επινοούν, επινοούν στο κενό.

Κόβουν και ράβουν την εξεταστέα ύλη, αδιαφορώντας για τη συνοχή της διδακτέας ύλης. Αυθαιρετούν, χωρίς επίγνωση της επιστημολογίας και των εσωτερικών διαρθρώσεων που νοηματοδοτούν τη μάθηση των Μαθηματικών στο Λύκειο. Η μαθηματική εκπαίδευση κομματιάζεται με τρόπο που αναιρείται ως μαθηματική και ως εκπαίδευση. Αποφασίζουν χωρίς συναίσθηση των κοινωνικών και γνωστικών επιπτώσεων που έχει η αποτυχία στα Μαθηματικά στη γενικότερη σχολική αποτυχία.

Το κατά καιρούς προβαλλόμενο σχίσμα ανάμεσα στο Υπουργείο και στο ΙΕΠ δεν μπορεί να δικαιολογήσει ούτε να μειώσει το αποθαρρυντικό κλίμα και τη μεγάλη ανησυχία για το δημόσιο σχολείο. Αντίθετα, προκαλεί αναστάτωση σε μαθητές και μαθήτριες, αγωνία στις οικογένειες και απόγνωση στο σώμα των εκπαιδευτικών.

Η ΕΜΕ καλεί τον Υπουργό Παιδείας να αναλάβει μια γενναία πρωτοβουλία ανατροπής αυτής της καταστροφικής εξέλιξης. Να ακυρώσει και να θέσει σε νέα επεξεργασία το ζήτημα της μείωσης του εξεταστικού φόρτου σε Γυμνάσιο και Λύκειο. Να διερευνήσει εναλλακτικές θεωρήσεις και πρακτικές για την αξιολόγηση της μάθησης και της διδασκαλίας. Να τιμήσει την ανακήρυξη του 2018 ως έτους Μαθηματικών, αναζητώντας έγκυρη ενημέρωση και εγκαινιάζοντας έναν ουσιαστικό δημόσιο διάλογο για τη Μαθηματική Εκπαίδευση στο σύγχρονο σχολείο.

Η κοινή ανακοίνωση Φυσικών, Χημικών, Γεωλόγων και Βιοεπιστημόνων έχει ως εξής:

Με μία αιφνιδιαστική κίνηση, χωρίς διάλογο και ανταλλαγή απόψεων, και κατόπιν της σχετικής εισήγησης του ΙΕΠ, δημοσιεύθηκε η απόφαση σχετικά με τον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών στην Α΄, Β΄ και Γ΄ Λυκείου.

Μετά την καταστροφική πολιτική της κατάργησης των εξετάσεων στα περισσότερα μαθήματα του Γυμνασίου, έρχεται η σειρά του Λυκείου. 
Προφανώς, εμπνευστές της πρότασης από την ηγεσία του ΙΕΠ, μετά τις ‘επιτυχείς΄ προτάσεις τους, που μετέτρεψαν το Γυμνάσιο σε μια άχρηστη εκπαιδευτική βαθμίδα και ένα τρίχρονο parking παιδιών, έβαλαν στο στόχαστρο το Λύκειο, του οποίου  την διάλυση με περισσή ενάργεια απεργάζονται. Είναι φανερό ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε η μέση εκπαίδευση να παράγει ανειδίκευτους εργάτες με πτυχία δήθεν επαγγελματικής επάρκειας μόνο. Η οπισθοδρόμηση είναι πρωτοφανής.
Η χώρα βρίσκεται εδώ και σχεδόν μία δεκαετία σε μια άνευ προηγουμένου οικονομική κρίση, από όπου μπορεί να διαφύγει μόνο αν επενδύσει στη γνώση και την καινοτομία. Όσοι συμφωνήσουν στη διάλυση του Λυκείου θα είναι υπόλογοι στις επόμενες γενιές, γιατί θέτουν σε κίνδυνο το μέλλον της Ελλάδας.

Είμαστε αντίθετοι σε ένα σχολείο της αμάθειας και της “μη γνώσης”, το οποίο φαίνεται να βρίσκει θερμούς υποστηρικτές στην ηγεσία του σημερινού ΙΕΠ του κυρίου Κουζέλη.

Η ελληνική οικογένεια πάντα είχε και έχει ως προτεραιότητα τη μόρφωση των παιδιών της, προτεραιότητα που δεν έχει αλλάξει ακόμα και στους δύσκολους καιρούς που περνά η κοινωνία μας. Αν θα αναγνωρίζαμε ένα πλεονέκτημα σήμερα στην Ελλάδα, είναι ότι ακόμα υπάρχει μια δημόσια εκπαίδευση, η οποία δίνει την δυνατότητα στους νέους, ανεξάρτητα από την οικονομική και κοινωνική τους κατάσταση, να αποκτήσουν μόρφωση και τους παρέχει το απαραίτητο επιστημονικό υπόβαθρο για να προχωρήσουν όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά κι αν χρειαστεί, και στις χώρες του εξωτερικού, όπως δυστυχώς απέδειξε η φυγή 500 000 νέων επιστημόνων.

Με ποιο επιχείρημα άραγε μπαίνουν στο περιθώριο της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της εκπαιδευτικής αξιολόγησης τα μαθήματα των θετικών επιστημών; Υπάρχουν σήμερα μαθητές που δεν προάγονται εξαιτίας των θετικών μαθημάτων; Πού συζητήθηκαν όλα αυτά και ποιοι σχετικοί επιστήμονες συμμετείχαν και τα υποστήριξαν; Είναι για την Ελλάδα του 21ου αιώνα διαφορετικά τα κριτήρια για μια αποτελεσματική εκπαίδευση από ότι για τις άλλες χώρες για τις οποίες τόσο η UNESCO, όσο και η Ευρωπαϊκή Ένωση συνιστούν αύξηση της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών, ώστε να υπάρξει βιώσιμη και αειφόρα ανάπτυξη; 

Πολύ φοβόμαστε ότι “κλειστές ομάδες” δήθεν προοδευτικών παιδαγωγών, που ελάχιστη σχέση έχουν με την πραγματικότητα της σημερινής εκπαίδευσης, κάνουν κυριολεκτικά “ό,τι τους κατέβει”, με γνώμονα ό,τι δυσκόλευε τους ίδιους όταν ήταν μαθητές και αυτό είναι το καλό σενάριο. Το κακό είναι να πρόκειται για μια εσκεμμένη και προγραμματισμένη επίθεση στο εκπαιδευτικό σύστημα, ώστε να πάψει να εξομαλύνει τις ανισότητες και να μετατρέψει την πλειοψηφία του μη προνομιούχου μαθητικού πληθυσμού, σε εγκλωβισμένο και χειραγωγήσιμο εργατικό δυναμικό χαμηλής εξειδίκευσης.

Η πρόταση δεν αντέχει σε καμία απολύτως κριτική. Μετά την επίθεση στις Φυσικές Επιστήμες, που συνεχίζεται με μανία και δε φαίνεται να κα ταλαγιάζει με τίποτα, ήρθε και η σειρά των υπολοίπων επιστημών, με μοναδική εξαίρεση την Κοινωνιολογία του Προέδρου του ΙΕΠ. 

Οι νέες εξαγγελίες για τις ενδοσχολικές εξετάσεις στο Λύκειο επαληθεύουν τις ανησυχίες μας για την τύχη αυτής της πολύτιμης βαθμίδας εκπαίδευσης και 
επαναφέρουν το αίτημα για συνολικό σχεδιασμό της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης.

Η « κοπτορραπτική» λογική της «ομάδας σοφών» του ΙΕΠ, που είχαμε εγκαίρως επισημάνει ως ΕΕ, όχι μόνο δεν θεραπεύει τις παθογένειες του υφιστάμενου Λυκείου και την απαξίωση της μαθησιακής διαδικασίας, αλλά επιπροσθέτως, προχωρά σε αποδόμηση. Η μείωση του εξεταστικού φορτίου, αν δε στοχεύει σε στρατηγικές απομάθησης των μαθητών, προυποθέτει επανασχεδιασμό της αξιολόγησης, και με εναλλακτικά, αξιόπιστα εργαλεία, καθώς και εγκαιρες παρεμβάσεις στην εκπαιδευτική κοινότητα, κατεξοχήν αρμοδιότητες του ΙΕΠ. Αντ΄ αυτού , χρειάζεται να αντιμετωπίζουμε κινήσεις αιφνιδιασμού που το μόνο που μπορούν να «υποσχεθούν» είναι η διάλυση της κουλτούρας αξιολόγησης. Μπορούν άραγε αυτές οι αλλαγές να υποστηρίξουν τις αλλαγές στο εξεταστικό για την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια;

Οι Επιστημονικές Ενώσεις των Φυσικών Επιστημών θα αντισταθούν με κάθε τρόπο και με κάθε μέσο στις εμμονές, όπως αυτές διατυπώνονται μέσω αυτής της πρότασης με στόχο να αποτρέψουν την αποδόμηση του μορφωτικού και κοινωνικά εξισορροπητικού χαρακτήρα του εκπαιδευτικού συστήματος.
Πρώτο Θέμα

6 σχόλια:

  1. Είναι γνωστό ότι από τη χώρα μας απουσιάζει η κοινή λογική ενώ αντίθετα έχουμε γεμίσει "φωστήρες" και "σωτήρες". Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβουν εκεί στο Υπουργείο Παιδείας (όποιος και αν κυβερνά) τα παρακάτω:
    1) Χρειάζονται προγράμματα σπουδών με εφικτούς στόχους για όλα τα μαθήματα και όχι με στόχους μεγαλεπήβολους που δεν επιτυγχάνεται κανένας.
    2) Τα βιβλία πρέπει να είναι εύληπτα και κατανοητά έτσι ώστε οι μαθητές να κατανοούν και να μαθαίνουν και όχι να αποστηθίζουν. Όταν τελειώνει η χρονιά να μπαίνουν στη βιβλιοθήκη ως χρήσιμα και όχι να πετιούνται στους κάδους ανακύκλωσης.
    3) Η αξιολόγηση να γίνεται σε ΟΛΑ τα μαθήματα και να ελέγχει ότι ο μαθητής έχει κατανοήσει την ύλη με ΛΟΓΙΚΑ θέματα εξετάσεων. (Πιστεύει κανείς ότι με ένα ή δύο ωριαία διαγωνίσματα γίνεται πραγματική αξιολόγηση;)
    4) Η κατηγοριοποίηση των μαθημάτων σε ομάδες (Α΄, Β΄) τα καθιστά στα μάτια των μαθητών μαθήματα Α΄κατηγορίας και Β΄κατηγορίας (ή αλλιώς "χρήσιμα" και "άχρηστα").
    Τα τελευταία χρόνια, βλέποντας τις αποφάσεις καθενός που αναλαμβάνει το υπουργείο Παιδείας (Διαμαντοπούλου, Αρβανιτόπουλος, Λοβέρδος, Μπαλτάς/Κουράκης, Φίλης), λέμε ότι είναι ο "χειρότερος που έχει περάσει". Δυστυχώς όμως, ο επόμενος ... τον διαψεύδει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητοί μου συνάδελφοι προς κέντραν λακτίζεται. Όλη η συμμορία της κυβέρνησης έχει δραπετεύσει από ψυχιατρείο. Φταίνε όμως αυτοί; Όχι αγαπητοί μου, αλλά εμείς. Στις 6/8/2018 ο σοφός δάσκαλος Χρίστος Γιανναράς είχε γράψει, αν δεν μαζευτούν 500 000 πολίτες και μείνουν καρφωμένοι στο Σύνταγμα μέχρι να αλλάξουν οι κανόνες της Πολιτείας, δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Μέχρι τότε, δυστυχώς, θα μας κυβερνούν τα σκουπίδια, τα πατσαβούρια και δεν θα ρωτούν κανέναν πολίτη. Καληνύχτα Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στην Ελλάδα έρχεται αυτό που ήδη υπάρχει στην Αμερική. Οι νέες εγκύκλιοι του Υπουργείου μιλούν για ένα νέο ρόλο της εκπαίδευσης που "από αναπαραγωγικός ή αναδιανεμητικός θα γίνει επινοητικός".

    Δείτε τι συμβαίνει στην Αμερική [γράφει ο συγγραφέας D.Kinman]:

    "Δεν εκδίδονται πια βιβλία εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας.Οι δάσκαλοι σήμερα εκπαιδεύονται στην D.O.L. [Daily Oral Language-Kαθημερινή Προφορική Γλώσσα].
    Έχουν καταργηθεί τα βιβλία Κοινωνικών Μελετών.
    Τα γεγονότα προς εξέταση περιορίζονται σε ένα με δύο την εβδομάδα.
    Στον πίνακα γράφονται μερικές λανθασμένες προτάσεις και οι μαθητές έχουν μία ώρα διορία να σκεφτούν και να πουν τι πιστεύουν γι΄αυτές.
    Δεν υπάρχουν πια ούτε βιβλία Φυσικής και Χημείας.
    Διδάσκεται το S.B.C. System-Balance-Change, Σύστημα-Ισορροπία-Αλλαγή.
    Αυτό περιλαμβάνει ένα "τεστ εφυίας" κάθε μέρα όπου οι μαθητές γράφουν κείμενα απολύτως ελεύθερα και μάλιστα με "επινοημένη ορθογραφία", που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να διορθώνονται.
    Οι μαθητές δεν παίρνουν βιβλία με "έτοιμες γνώσεις".Οι δάσκαλοι παίρνουν εγχειρίδια για να διδάξουν τις "νέες φιλοσοφίες", όπου οι τεχνικές διδασκαλίας κατηγοριοποιούνται σε θετικές και αρνητικές, κατάλληλες και ακατάλληλες.

    ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ είναι όσες αναπτύσσουν την "αυτοεκτίμηση" επιτρέποντας στα παιδιά να σχεδιάζουν και να υπαγορεύουν το πρόγραμμα, και να αξιολογούνται χωρίς βαθμούς, ενώ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ όταν ο δάσκαλος σχεδιάζει, προγραμματίζει, και η αξιολόγηση γίνεται με βαθμούς.
    Στα τεστ αξιολόγησης το μισό περιεχόμενο αναφέρεται στη γνωσιολογική μάθηση, και το υπόλοιπο αφορά την "τροποποίηση της ψυχολογικής συμπεριφοράς" όπου οι απαντήσεις πρέπει να είναι "πολιτικά ορθές".
    Αν δεν είναι, ξαναεισέρχεται σε διαδικασία επανεξέτασης ώστε να φτάσει το στόχο του "οικουμενικού πολίτη".
    Η "οικουμενική πνευματικότητα" αγκαλιάζει όλες τις θρησκείες εκτός τον Χριστιανισμό.
    Κάτω από τον όρο "τροποποίηση συμπεριφοράς", τα παιδιά διδάσκονται "απεικόνιση" και "ενόραση" όπως και "μεταλλαγμένες καταστάσεις συνειδητότητας" που προέρχονται από τον Ινδουισμό.Δεν επιτρέπεται η Αγία Γραφή ούτε η προσευχή στα σχολεία.
    Διδάσκεται η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση με ακατονόμαστες εφαρμογές, και τα παιδιά ενθαρρύνονται να απελευθερωθούν και να υιοθετήσουν ανενδοίαστα την ομοφυλοφιλική συμπεριφορά."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η Μ. Μαντουβάλου καθηγήτρια Φιλοσοφικής λέει σε μια ομιλία της:
    "Τα ορόσημα των αγώνων του Ελληνορθόδοξου έθνους για την ηθική και πνευματική ελευθερία αμφισβητήθηκαν και πολεμήθηκαν από αυτούς που έχουν καθήκον και επάγγελμα να τα προασπίζονται και να τα μεταδίδουν στους νεότερους. Αναφέρομαι στους εκάστοτε Υπουργούς Παιδείας και ορισμένους πανεπιστημιακούς καθηγητές.
    Και οι δύο αυτοί θεσμικά κατοχυρωμένοι παράγοντες στάθηκαν επίορκοι με τις κατάπτυστες ενέργειές τους.Όσα επιβάλλουν στα σχολεία είναι καθαρά εθνοκτόνα και τα προωθούν με εθνοκτόνους νόμους για τη διάλυση της οικογένειας, για τη φίμωση της ελεύθερης γνώμης, για την αλλοίωση του πληθυσμού.
    Αλλά κυρίως προωθούνται όλα αυτά με τον βομβαρδισμό των αποστελλομένων εγκυκλίων στα σχολεία με εντολές πρωτόγνωρου επινοημένου λεξιλογίου και πληροφορίες του τύπου οι σχολικές γιορτές, δηλαδή οι εθνικές, να περιορίζονται μόνο σε δύο ώρες.

    Γιατί αυτό; "Για να αναβαθμιστεί το φαντασιακό της παιδείας" -‘το φαντασιακό’(!)-, να καλλιεργηθεί η διαπολιτισμική εκπαίδευση
    Αναλαμβάνεται από το κράτος, όπως πληροφορούν τους σχολικούς παράγοντες, πρώτον, διαρκής εκπαίδευση και ενημέρωση των εκπαιδευτικών για έναν ιερό σκοπό, για τον σεξουαλικό προσανατολισμό και την ταυτότητα του φύλου... και δημιουργία ανεξάρτητου φορέα για την επιμόρφωση σε θέματα ρατσισμού και διαφορετικότητας -

    Ο μέχρι πριν λίγο Πανεπιστημιακός του Καποδιστριακού, κορυφαίος σύμβουλος της Πολιτείας σε θέματα εκπαίδευσης, Πρόεδρος δυστυχώς της επιτροπής για την Παιδεία, δήλωνε ως άλλος Ροβεσπιέρος ότι Θα αλλάξει το ρόλο της εκπαίδευσης από αναπαραγωγικό ή αναδιανεμητικό σε επινοητικό.
    Διαδικασία -συνεχίζει ο ίδιος- τολμηρού πειραματισμού μέσα στη σχολική κοινότητα.

    Συνηθίζει ο περί ου ο λόγος αυτόν τον σκοτεινό τρόπο εκφοράς λόγου για να καλύπτει και να συσκοτίζει τις πραγματικές προθέσεις του, είχε εκδηλώσει και τα πραγματικά του ιδεολογικά ερείσματα που συνοψίζονται στο να παρουσιάζει τις προσωπικές του απόψεις ως ιστορική αλήθεια και να εξαπατά τους φοιτητές με την απόρριψη της ιστορικής συνέχειας του Ελληνικού έθνους και με το ανθελληνικό του παραλήρημα να υποστηρίζει σθεναρά τους Τούρκους, τόσο για το ηρωικό ’21 όσο και για το τραγικό ’22 και καθώς και τους Άγγλους στην Κύπρο το ’55. Τώρα, τον διαδέχτηκε ένας χειρότερος απ’ αυτόν. ..

    Από το πλήθος των εγκυκλίων του ‘Υπουργείου Παιδείας’ προς τα σχολεία διαβάζω ακόμη κατά λέξη ό,τι αναφέρουν οι σχετικές εγκύκλιοι. Οι έφηβοι θα διδαχθούν πως το βιολογικό φύλο δεν καθορίζεται με τρόπο φυσικό ή από τον Θεό, αλλά αποτελεί κοινωνικό κεκτημένο και ότι οι ομοφυλικές σχέσεις δεν μειονεκτούν καθόλου έναντι των παραδοσιακών ετερόφυλων...

    Ο αφελληνισμός της Παιδείας στη χώρα μας καλπάζει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Όνειδος και καταισχύνη το Υπουργείο Παιδείας να διοικείται από γραικύλους ανθέλληνες εθνομηδενιστές πανεπιστημιακούς καθηγητές που τολμούν και δεν ντρέπονται να αναφέρουν ως τζιχαντιστές τους Μακεδονομάχους και να επιβάλλουν την απάλειψη των εθνικών αναφορών από τα σχολικά βιβλία και από τα πανεπιστημιακά μαθήματα..."
    http://aktines.blogspot.com/2017/05/blog-post_24.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Κοζα Νοστρα στο τιμονι...Καλυτερα ετσι...γιατι οταν θα αντιδρασουμε δεν θαχουμε ηθικες αναστολες..ουτε και τυψεις.

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.