5/11/18

Συγκλονίζουν οι γονείς του Κωνσταντίνου Κατσίφα - Βίντεο από την παρουσία τους στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1

  • (Φωτ.: Facebook / Katsifas Konstantinos)
Πόνος, οργή και αγανάκτηση «πνίγουν» τους γονείς του Κωνσταντίνου Κατσίφα, οι οποίοι μίλησαν αποκλειστικά στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, και έκαναν λόγο για ένα μαρτύριο χωρίς τέλος, καθώς οι αλβανικές αρχές, μια εβδομάδα μετά το θάνατο του 35χρονου, δεν έχουν παραδώσει ακόμη τη σορό του για να τελεστεί η ταφή, επικαλούμενες έρευνες που πραγματοποιεί η εισαγγελία στα Τίρανα.
Οι γονείς του Έλληνα ομογενή περιέγραψαν τις τελευταίες στιγμές με τον γιο τους, ενώ ζήτησαν τη βοήθεια του ελληνικού κράτους για να τον κηδέψουν το συντομότερο δυνατό. «Το παιδί θέλω και τίποτα άλλο, και αν μπορούν να βοηθήσουν ας βοηθήσουν, μόνο το παιδί μου θέλω», λέει ο πατέρας του με πόνο ψυχής.
«Το παιδί μου, γιατί το κρατούν εκεί και μας ταλαιπωρούνε; Τι άλλο θέλουν; Να μας εξοντώσουν από τα μέρη μας», λέει η μητέρα του Κ. Κατσίφα και περιγράφει με δραματικό τόνο τα όσα πέρασε από την αλβανική αστυνομία όταν μπήκε στο σπίτι τους. «Εδώ μας τυράννησαν έξι ώρες, μέσα στο σπίτι, με το όπλο στο μέτωπο συνέχεια… "μίλα αλβανικά" μου έλεγαν, "μα δεν ξέρω, είμαι Ελληνίδα"... Με πετάνε στον καναπέ, τους λέω "είμαι χριστιανή ορθόδοξη", και πάλι με πετάνε και μου δίνουν μια με το όπλο…"Κάνε ό,τι θες, μόνο το παιδί μου θέλω"», αναφέρει η μητέρα του 35χρονου.
Το πρωί της Κυριακής (4/11) τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση για τον Κωνσταντίνο Κατσίφα, ο οποίος παραμένει άταφος εδώ και μία εβδομάδα. Η μητέρα του ξέσπασε μετά το μνημόσυνο. «Ο Κωνσταντίνος μου θα γίνει ήρωας κι εγώ θα μείνω μια μάνα σκληρή. Θα κάνω την καρδιά μου πέτρα παιδιά μου. Για το λεβέντη μου, για το παλικάρι μου, που το φάγανε. Να δικαιωθεί το παιδί μου» φώναζε καταρρακωμένη η Βασιλική Κατσίφα.

1 σχόλιο:

  1. Ένα μεγάλο Μπράβο στην κ. Ελένη Θεοχάρους.... Σε ευχαριστούμε μεγάλη Ελληνίδα.
    https://www.echedoros-a.gr/2018/11/vid.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.