29/11/18

Προκήρυξη του Άρδην για τις μαθητικές καταλήψεις: Η κυβέρνηση να σταματήσει την εμφυλιοπολεμική συκοφαντία εναντίον των μαθητών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΔΗΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ

Eδώ και μερικές βδομάδες έχουν ξεκινήσει καταλήψεις διαμαρτυρίας των μαθητών  υπέρ της ελληνικότητας της Μακεδονίας, και ενάντια στην Συνθήκη των Πρεσπών. Το κίνημα αυτό αποτελεί εξέλιξη της γενικής κινητοποίησης που ξεκίνησε από τα συλλαλητήρια σε όλες σχεδόν της πόλεις της Ελλάδας και εκφράστηκε και στις συμβολικές πράξεις διαμαρτυρίας κατά τις παρελάσεις της 28ης Οκτωβρίου.
Η κυβέρνηση, για να δικαιολογήσει την ενδοτικότητά της απέναντι σε Σκοπιανούς και Αλβανούς και την προδοτική συμφωνία των Πρεσπών, βάζει μπροστά την εμφυλιοπολεμική συκοφαντία  και καταδικάζει τις κινητοποιήσεις ως υποκινούμενες από τους φασίστες. Στην πραγματικότητα είναι αυθόρμητες, γιατί ένα όλο και μεγαλύτερο κομμάτι της νεολαίας, ιδίως στη Μακεδονία, αντιδρά απέναντι στο ξεπούλημα και τον εθνομηδενισμό που διοχετεύει η κυβέρνηση στα σχολεία, θέλοντας να καταργήσει τις εθνικές γιορτές και την ιστορική μνήμη του ελληνισμού.
Σε αυτό το κίνημα  υπάρχει μια κρυμμένη δυναμική. Η αναγέννηση του πατριωτικού αισθήματος μέσα στην νεολαία ωθεί κομμάτια της να θέσουν σε πρώτη προτεραιότητα το «εμείς», μιλώντας για λογαριασμό της κοινωνίας ως συνόλου, με τρόπο που έχει να συμβεί εδώ και πολλές δεκαετίες. Ουσιαστικά από την περίοδο των κινητοποιήσεων για την Κύπρο στη δεκαετία του 1960 και του 1970.
Εμφανίζεται, δηλαδή, μια προοπτική υπέρβασης των ψευδοκινημάτων, του «σπάω-καίω-καταστρέφω», τα οποία εξουδετέρωσαν κατά το άμεσο παρελθόν τις αντιστασιακές διαθέσεις της νεολαίας, καθιστώντας τις εν τέλει αυτοκαταστροφικές και στρέφοντάς τες σε  μηδενιστική κατεύθυνση. Σε αντίθεση με τον μηδενισμό, ο πατριωτισμός της νεολαίας μπορεί μάλιστα να αποκτήσει και «κοινωνικό βάθος», δηλαδή να θέσει αιτήματα ανασυγκρότησης του υποβαθμισμένου σχολείου, του μισοδιαλυμένου πανεπιστημίου, ακόμα και του ίδιου του μαθητικού και φοιτητικού κινήματος, τα οποία στενάζουν κάτω από τον πραξικοπηματισμό των όποιων μειοψηφιών. Έτσι, οι μαθητές στην Κατερίνη, δίπλα στις ελληνικές σημαίες και τα συνθήματα για τον Παύλο Μελά έχουν και ένα πανώ με το σύνθημα: «Οι μαθητές δεν σκύβουν το κεφάλι / Παλεύουνε για μόρφωση και κοινωνία άλλη». Ίσως, μέσα στη γενική παρακμή που μας έχουν βυθίσει οι Συριζανέλ και οι κοσμοπολίτικες και αγράμματες πνευματικές ηγεσίες της χώρας, αυτή η πατριωτική αφύπνιση της νεολαίας να αποτελεί  μια αχτίδα φωτός και ελπίδας.
Στην καταστολή αυτής ακριβώς της ελπίδας και της προοπτικής στοχεύει η «εμφυλιακή μηχανική» της κυβέρνησης που θέλει να στρέψει το κίνημα προς τον χρυσαυγητισμό, που είναι εξάλλου και ο καλύτερος σύμμαχός της. Κάλλιο το πατριωτικό δυναμικό, σκέφτεται, να εκτραπεί προς τον μπαμπούλα της ακροδεξιάς, παρά να απελευθερωθεί ανατρέποντας τις ιδεολογικές ισορροπίες του ετοιμοθάνατου πολιτικού σκηνικού. Εξ ου και το κρεσέντο του «ψευδο-αντιφασισμού με τα κοστούμια» των τελευταίων ημερών, ο οποίος δεν κάνει τίποτε άλλο από το να σπονσοράρει την ακροδεξιά, μέσα από την τεχνητή υπερδιόγκωση μειοψηφικών περιστατικών. Και αυτή την κυβερνητική στρατηγική στηρίζουν μεγάλες μερίδες της άκρας αριστεράς, και του αντιεξουσιαστικού χώρου, σε μια νέα εκδοχή «συριζο-τραμπουκισμού», όπου οι αγανακτισμένοι «πολίτες»-παρακρατικοί  των διαδηλώσεων του 1960, έχουν δώσει την θέση τους στους εθνομηδενιστές πραιτωριανούς της κυβέρνησης του  2018.
Στην πραγματικότητα τα ανοικτά ανθελληνικά φιλοτουρκικά και φιλοσκοπιανά συνθήματα των «αντίφα», οι εκβιασμοί και οι απειλές των διευθυντάδων των σχολείων και των περιφερειών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και οι ύβρεις των υπουργών θέλουν ακριβώς να στρέψουν κάθε πατριωτική αμφισβήτηση προς την κατεύθυνση των φασιστών, για να μπορούν να εμφανίζουν ως «αντιφασιστικό» τον ενδοτισμό και τον εθνομηδενισμό τους. Σύριζα, αντίφα και χρυσαυγίτες έχουν κοινό συμφέρον να εμφανίσουν τις πατριωτικές κινητοποιήσεις ως φασιστικές. Το «εμφυλιοπολεμικό κλίμα» συμφέρει και τους δυο, γιατί έτσι επιτυγχάνεται η διαίρεση της χώρας σ' ένα «αριστερό έθνος» και σ' ένα «δεξιό έθνος», αντί για ένα ενιαίο και ενωμένο ελληνικό έθνος, έτοιμο να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε απειλή και να ανοίξει νέους δρόμους για την παρακμάζουσα πατρίδα.
Απέναντι σε αυτό το θανάσιμο  δίπολο, υπάρχει μόνο μια προοπτική: Ο δημοκρατικός πατριωτισμός. Οι μαθητές, όταν ξεπουλιέται ένα κομμάτι της πατρίδας και της ιστορίας μας, έχουν όχι μόνο δικαίωμα αλλά και πατριωτικό καθήκον να κάνουν επιτέλους συμβολικές καταλήψεις για τη Μακεδονία, και όχι βέβαια για  τις  τυρόπιτες στα κυλικεία ή για τις εκδρομές, όπως συνέβαινε μέχρι χθες.
Άμποτες να αρχίσει αυτή η τόσο αναμενόμενη αφύπνιση της νεολαίας μας από τον δημοκρατικό πατριωτισμό.
ΚΙΝΗΜΑ ΑΡΔΗΝ
27 Νοεμβρίου 2018
-- 
Περιοδικό Άρδην
Διευθ.: Ξενοφώντος 4, Αθήνα, 10557
Τηλ.: 2103826319, 2103802644
Ιστότοπος: www.ardin-rixi.gr

12 σχόλια:

  1. Και όλα αυτά από το ΑΡΔΗΝ κυρίες και κύριοι ... που μας κάνει να διαπιστώνουμε το πραγματικά μεγάλο εύρος της ΠΡΟΔΟΤΙΚΗΣ συμφωνίας των Πρεσπών ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρξτήρια στο Αρδην και τον κο Καραμπελιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εν αναμονή χαρακτηρισμού και του ΑΡΔΗΝ ως φασιστών. Από τα Εξάρχεια, φασίστες σε λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γ. Καραμπελιάς: Ένας αριστερός ο οποίος αντιτάχθηκε και αντιτάσσεται στη Νέα Τάξη Πραγμάτων και αρνείται εμπράκτως να γίνει ο "χρήσιμος ηλίθιος" .... σε αντίθεση με πολλούς άλλους αριστερούς ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο κος Καραμπελιάς έχει την άξια διαδρομή εκείνη και την πολιτεία που αξίζει να τον εκτιμούμε! Δεν μας νοιάζει τι λένε πως είναι κάποιος αλλά η πολιτεία του! Από μικρό παιδί που τον παρακολουθούσα πάντα τον διέκρινε το πάθος για όσα πίστευε! Κι αυτό είναι σημαντικό! Αν είναι αριστερός, τότε πράγματι τιμά τις πεποιθήσεις του και ίσως θα έπρεπε να του μοιάσουν όσοι επικαλούνται τις ίδιες πεποιθήσεις! Αν πάλι είναι δεν είναι δεξιός τότε οι δεξιοί θα πρέπει να μιμηθούν το πάθος του και την ευθυκρισία του και να τα μεταφέρουν ως αρετή στο χώρο τους! Κυρίως δε στο πέρασμα του μπορούμε να κρατήσουμε πως είναι Έλληνας, σπάνια " αρετή" σήμερα και στους " αριστεροθς" και " δεξιούς"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nα συμπληρώσω στα σχόλια της Αναστασίας και του Σάκη Μαντά, (με τα οποία εννοείται ότι συμφωνώ), ότι έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία η στάση του και οι θέσεις του, γιατί προέρχεται από ένα χώρο που δεν είναι απλός, ως προς την έννοια της ερμηνείας των πραγμάτων [έχει μάλιστα πολλά διαφορετικά ρεύματα, για να 'απορροφά' όλες τις αποκλίσεις, αρκεί να κρατιέσαι 'εγκλωβισμένος' στα 2 βασικά ζητήματα, τον διεθνισμό (με την κακή έννοια) και την αθεϊα, με όλα τα παρελκόμενα] και δεν είναι εύκολο να διαφοροποιηθείς τόσο ριζικά από κάποια στερεότυπα αυτού του χώρου, και να μιλήσεις έτσι ξεκάθαρα όπως ο κ. Καραμπελιάς στο συγκεκριμένο κείμενο με την ανάλυση που κάνει όπως και σε όσα έχει πει για τα θέματα της αποχριστιανοποίησης της χώρας, και όλα τα υπόλοιπα. Αυτό προϋποθέτει και την εντιμότητα και την αίσθηση ευθύνης για την αναζήτηση της αλήθειας, όπως και την γνήσια αγάπη του για την Ελλάδα που στη λέξη αυτή περικλείεται ως βαθύτερη ουσία η Πίστη μας. Δεν ξέρω ακριβώς τη σχέση του με τον Θεό, αλλά όσα έχω ακούσει απ΄αυτόν σε συζητήσεις πραγματικά τον τιμούν (και περισσότερο λόγω του χώρου απ΄τον οποίο προέρχεται).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κατανοω την λυσσα της αριστερας οπως την λενε οι ιδιοι ...να λεει οτι ειναι κατι αλλο απο τον....χριαστιανισμο...Υποτιθεται θελουν τα ιδια πραγματα...και δεν βλεπω γιατι αρνουνται οτι εχουν κατακλεψει πολλες απο τις ιδεες του χριαστιανισμου...του Πλατωνισμου...κλπ.Μα ουτε μια ιδεα δεν ειναι δικη τους !! Προυπηρχαν ολες !!! Τι το νεο ταχα βρηκαν ?? Απλα ηθελαν να πουν οτι ειναι κατι ..αλλο.Για ποιο λογο μας κουρασαν τοσο ...για πραγματα γνωστα ..??? Προφανως διοτι η ηγεσια τους ηθελε να παρει τον ελεγχο αυτη....Οσο σκεφτομαι τι θαταν οι ηγετες τους...χωρις την Ελληνικη παιδεια που τους καναμε δωρο....μουρχεται να πεσω ανασκελα απ τα γελια....Κατι ..ουρακοταγκοι μεσα σ ενα ξεφωτο του δασους....να χτυπανε σαν ταμπουρλο το στηθος...

      Διαγραφή
    2. Ο Σακης ..ο φιλος ..τι λεει επ αυτου ?? Ο Μπαμπης θαχει κανενα ρητο απ το αρχειο.Η Μαρια διδασκει αστροφυσικη αυτην την στιγμη..και δεν θελω να διακοψω την μυσταγωγια ....και η συμπατριωτισσα λειπει καιρο απ την θεσσαλια και τα ..βαιμπρεισιονς ειναι εξασθενημενα....Οποτε ρωτω τον φειβοριτ Σακη...

      Διαγραφή
    3. Ο Σακης ..ο φιλος ..τι λεει επ αυτου ?? Ο Μπαμπης θαχει κανενα ρητο απ το αρχειο.Η Μαρια διδασκει αστροφυσικη αυτην την στιγμη..και
      δεν θελω να διακοψω την
      μυσταγωγια ....και η
      συμπατριωτισσα λειπει καιρο απ
      την θεσσαλια και τα
      ..βαιμπρεισιονς ειναι
      εξασθενημενα....Οποτε ρωτω τον
      φειβοριτ Σακη...

      Διαγραφή
    4. 😊Δεν θα σηκώσω το γάντι για μακροσκελή απάντηση γιατί είναι ένα θέμα τεράστιο που δεν μπορείς να το κλείσεις σε λίγες γραμμές Δημήτρη! Ωστόσο σε όσα είπες συμφωνώ ως εξής: πραγματικά εμείς κι Έλληνες είμαστε γεννημένοι να τρέχουν στο αίμα μας κάποιες αρετές! Άσχετα αν τι παραμελούμε και δεν τις καλλιεργούμε! Πραγματικά λοιπόν όσο και να παλεύουν μέσα από δεκάδες συστήματα στην Ελλάδα αυτό δεν περνάει! Ακριβώς γιατί όπως είπες είμαστε οι original και δεν πετυχαίνει αυτό εδώ! Όπως δεν αλλάζει και η βλακεία πιυ μας δέρνει να διαιρούμαστε κι εδώ μας έχουν βρεί το κουμπί! Το έχω ξαναγράψει, αριστερός-ζεξιός κι ίχι Έλληνας, Ολυμπιακός-Παναθηναικός κι όχι πρώτα ο αθλητισμός και πάει λέγοντας! Ωστόσο αυτοί εδώ ούτε αριστεροί είναι ούτε δεξιοί ούτε άθεοι! Τον βλέπεις τον Κούλη για άθεο ή την Ντόρα που πήγε στην " ενθρκνιση" του Ερντογάν για άθεους! Σε πληροφορώ πως και οι " αριστεροί" και οι " δεξιοί" στον ίδιο θεό πιστεύουν! Ωστόσο όπως είπε ο Δημήτρης δεν χρειάζεται να κρίνουμε τον θεό κανενός στην χώρα που γέννησε την Δημοκρατία! Ανεξιθρησκεία έχουμε κι έτσι πρέπει! Εμείς κρίνουμε την Δημοκρατία που τους διέπει κι όχι την πίστη τους! Αυτό κάνει κι ο κος Καραμπελιάς και δεν μας αφορά η πίστη του! Σέβεται πως το 92% στην Ελλάδα είναι Ορθόδοξοι, πως το ίδιο ποσοστό δεν παραδίδουν την Ιστορία και την Μακεδονία! Αυτό όπως λέει κι ο Δημήτρης δεν είναι θέμα πίστης αλλά Δημοκρατίας, Εθνικό, Ελληνικό! Κι ο Καραμπελιάς έχει αποδείξει με την Πολιτεία του όλα τα παραπάνω! Τα ίδια θα έλεγα αν ήταν άλλων πεποιθήσεων ή άλλο πδόσωπο με τις ίδιες αρετές που άγουν την Δημοκρατία και τον πολιτισμό! Η λεπτή γραμμή στην Δημοκρατία έχει σημασία με το να μην μπερδεύουμε τα προσωπικά μας πιστεύω με την θέληση των πιλλών! Στην Ελλάδα υπάρχει πιλυφωνία, ανεξιθρησκεία, αλλά με τους κυβερνήτες του Χάους χάνεται το σημαντικότερο ο σεβασμός στην δημοκρατία! Έχουμε δικτατορία και το μαρτυρούν όσα διαδραματίζονται σήμερα στην χώρα με πρωταγωνιστές ως γεγονότα το δημοψήφισμα, το Σκοπιανό, κ.α αυτό πρέπει να αλλάξει, έχουμε εκτροχιαστεί επικίνδυνα! Θέλουν βρεγμένη σανίδα Μαρία, με κάθε τρόπο Δημήτρη, και τα παιδιά μας δείχνουν το δρόμο...

      Διαγραφή
  7. Αγαπητέ Δημήτρη, όντως η επιδίωξη μιας ιδανικής κοινωνίας που υποτίθεται ότι θέλει να δημιουργήσει ο κομμουνισμός, έχει τη ρίζα της στον Πλάτωνα (Πολιτεία), και στον Άγιο Αυγουστίνο («Η Πολιτεία του Θεού»).
    Ο μαρξισμός ως πολιτική-φιλοσοφική θεωρία, είναι ένας διαλεκτικός υλισμός.
    Η διαλεκτική λογική, «θέση-αντίθεση-σύνθεση» [που είναι ο τρόπος σύμφωνα με τον οποίο εξελίσσεται η Ιστορία σύμφωνα με τον Μαρξ, (μέσα από τις ταξικές αντιθέσεις)], προέρχεται από τον φιλόσοφο Χέγκελ, και έχει ως βάση τον Ηράκλειτο (τα πάντα ρει).
    https://sciencearchives.wordpress.com/2015/08/13/ή-έ-ό-2/
    Ο Χέγκελ ήταν ο πρώτος μετά από μια σειρά φιλοσόφων που απέρριψε τα αντικειμενικά κριτήρια αλήθειας, θεωρώντας τα πάντα υποκειμενικά. Η αλήθεια παράγεται αδιάκοπα μέσω της διαλεκτικής διαδικασίας (αντίθετο από την χριστιανική οπτική, που έχει αιώνιες και σταθερές αλήθειες ανεξάρτητα με τον τρόπο έκφρασής τους).
    Η κινητήρια δύναμη προς την πρόοδο, σύμφωνα με τον Χέγκελ, είναι η «άρνηση της άρνησης», δηλ. η διαρκής κριτική της εκάστοτε «θέσης» (των αρνητικών σημείων της), ως άρνηση-«αντί-θέση» που δίνει κάθε στιγμή μία νέα «σύνθεση αλήθειας».
    Η διαφορά με τον Μαρξ, είναι ότι ο Χέγκελ κινείται στο επίπεδο των ιδεών (διαλεκτική λογική), ενώ ο Μαρξ καθαρά στο επίπεδο της ύλης (διαλεκτικός υλισμός).
    Από αυτή τη λογική προέρχεται η «άρνηση», όχι ως εργαλείο βελτίωσης, αλλά ως μια ιδιότυπη «θέση» τελικά, των πάσης φύσεως αριστεριστών και αντιεξουσιαστών, και των κομμουνιστικών κομμάτων. Και αυτό δεν αναφέρεται μόνο απέναντι στο καπιταλιστικό σύστημα αλλά συμπυκνώνεται με γενικό τρόπο στην «Άρνηση», άρνηση έθνους και πατρίδας, άρνηση παραδεδομένων αξιών, άρνηση Θεού.Η άρνηση και ο μηδενισμός, γίνεται θέση.


    Αγαπητέ Σάκη συμφωνώ πάνω στο θέμα του διχασμού με επίπλαστες πολλές φορές αντιθέσεις, ουσιαστικά κομματικών συμφερόντων. Έχουμε όντως δικτατορία (επί της ουσίας), πολιτική, αφού η θέληση των πολιτών αγνοείται, και δικτατορία των ΜΜΕ, που διαμορφώνουν την κυρίαρχη γραμμή, δικτατορία οικονομική από τους δανειστές κλπ...
    Ως προς την «βρεγμένη σανίδα» δεν διαφωνώ...
    Σχετικά με τον κ. Καραμπελιά, έχω να πω ότι, όχι απλώς σέβεται τη θέληση και την πίστη των Ελλήνων , αλλά έχω την εντύπωση από τον τρόπο που μιλά ότι εντάσσεται και ο ίδιος σε αυτή τη θέληση και την πίστη. Ανεξάρτητα αν ισχύει ή όχι (ως προς την πίστη), τον ευχαριστούμε για την υποστήριξη της Ιστορίας και της Πατρίδας μας και τον αγώνα του για την αποτροπή της αποχριστιανοποίησης της χώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο.
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.