15/12/18

Οι τενεκέδες που σβήνουν την ιστορία μας

Του Δημήτρη Καμπουράκη
Όταν το υπουργείο παιδείας κόβει από την διδακτέα ύλη του λυκείου τον Παύλο Μελά και τον Γερμανό Καραβαγγέλη, δεν κάνει τίποτα άλλο παρά να κόβει άλλη μια φέτα εθνικής συνείδησης από τις επόμενες γενιές Ελλήνων και να την πετάει στα σκουπίδια. Κάποιος πρέπει επιτέλους να πει σ’ αυτούς τους τενεκέδες πως άλλο είναι η σωστή διδασκαλία της ιστορίας μας κι άλλο η κατάργηση της.
Διότι εδώ το ‘χουμε παρακάνει. Κάθε πενταετία-δεκαετία, ανάλογα με την πολιτική συγκυρία και το επίπεδο των σχέσεων με τους γείτονες μας, κόβουμε ένα κομματάκι εθνικής ιστορίας και το στέλνουμε στα αζήτητα. Στηριγμένοι σε μια ανόητη θεωρία που λέει ότι δι’ αυτού του τρόπου παύει να καλλιεργείται το μίσος ανάμεσα σε γειτονικούς λαούς, καταλήγουμε να μετατρέπουμε την διδασκαλία της ιστορίας σ’ έναν χυλό που προκαλεί όχι το ενδιαφέρον αλλά τη απαξία των παιδιών μας.
Αρχίσαμε από την δεκαετία του ’80 τα ΜΟΕ (Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης) με τους Τούρκους κι έφαγε η μαρμάγκα από τα σχολικά βιβλία τον Νικηταρά τον Τουρκοφάγο. Τον κάναμε Νικήτα Σταματελόπουλο κι όταν θα πεθάνει κι η δική μας γενιά θα εξαφανιστεί κι αυτός από την εθνική μνήμη. Την δεκαετία του ’90 και του 2000 γίναμε φιλαράκια με τους Βούλγαρους, ρούφηξε η μαύρη τρύπα τον Βασίλειο τον Βουλγαροκτόνο. Αυτός έγινε Βασίλειος Β’ ο Μακεδών και εξαφανίστηκε μέσα στους ατέλειωτους ανιαρούς καταλόγους των Βυζαντινών αυτοκρατόρων.

Τώρα ήρθε η σειρά των Σκοπιανών. Βάλαμε μια υπογραφή στις Πρέσπες και –ω του θαύματος- παίρνουν την άγουσα προς την ιστορική ανυπαρξία ο Παύλος Μελάς, ο Γερμανός Καραβαγγέλης και οι υπόλοιποι Μακεδονομάχοι. Ευτυχώς δηλαδή που δεν συνορεύουμε το Ιράν, διαφορετικά θα είχε πάρει ο διάολος τις Θερμοπύλες και την Σαλαμίνα, απλώς οι Πέρσες είναι μακριά κι έτσι την γλύτωσαν (ως τώρα) ο Λεωνίδας με τον Θεμιστοκλή.

Συγνώμη, ποιοι ανόητοι πιστεύουν ότι η ιστορία μπορεί να διδαχθεί δίχως να περιλαμβάνει τις εμβληματικές φυσιογνωμίες κάθε εποχής; Ποιοι μετατρέπουν τα ιστορικά μας βιβλία σ’ ένα κουραστικό άθροισμα κοινωνιολογικών αναλύσεων και πολιτιστικών πληροφοριών, δίχως ίχνος εθνικής ιδιαιτερότητας; Είπαμε, να μην κατασκευάζουμε σωβινιστές, αλλά όχι να διδασκόμαστε την ελληνική ιστορία λες κι είμαστε Νορβηγοί ή Αργεντίνοι. Δεν φυτρώσαμε ως ελληνικό έθνος και κράτος, κάποια πράγματα έγιναν πάνω σε τούτα τα χώματα για να παραμένουν ακόμα ελληνικά. Αγώνες δόθηκαν, αίμα χύθηκε.

Η φιλία και η αλληλοκατανόηση των λαών στεριώνει μέσα από την σωστή διδασκαλία της ιστορίας, όχι μέσα από την κατάργηση της. Τα παιδιά μαθαίνουν να μην μισούν αναίτια τον απέναντι λαό, όταν οι δάσκαλοι τους εξηγήσουν τις συνθήκες κάθε εποχής και τις αιτίες των καλών και κακών στιγμών στη σχέση μας, όχι λέγοντας τους ότι οι δυο λαοί ήταν κολλητάρια αναντάμ μπαμπαντάμ. Και βεβαίως το Ελληνόπουλο πρέπει να μάθει να σέβεται τον γείτονα του, όμως πρέπει άλλο τόσο να μάθει πως η πατρίδα του χρειάζεται υπεράσπιση αν αυτός ο γείτονας αποδειχθεί ανάξιος της φιλίας που του προσφέρει. Πλην για το δεύτερο, το παιδί χρειάζεται πρόσωπα και παραδείγματα.

Αυτός ο διεθνικός, ακαταλαβίστικος και ψευτοκουλτουριάρικος χυλός που (δεν) μαθαίνουν οι σημερινοί πιτσιρικάδες μας στα σχολεία μας, δεν είναι ελληνική ιστορία. Είναι ο προθάλαμος μιας κοινωνίας ανθρώπων δίχως εθνική ταυτότητα. Και εν πάσει περιπτώσει, ποιος είναι αυτός ο ξεφτίλας παράγων στην πολιτική ή διοικητική ιεραρχία του υπουργείου παιδείας, που θεωρεί ότι διαθέτει το κύρος να εξαφανίσει από προσώπου γης φυσιογνωμίες σαν τον Παύλο Μελά ή τον Νικηταρά, που έχυσαν το αίμα τους για να μπορεί αυτός να παίρνει σήμερα μισθό από το ελεύθερο Ελληνικό κράτος; Ποιος είναι αυτός ο κύριος και πούθε πήρε τέτοια νομιμοποίηση;

Και μη μου λέτε εμένα πως με τέτοιες κριτικές κατασκευάζω Χρυσαυγίτες, διότι Χρυσαυγίτες κατασκευάζουν μακροπρόθεσμα αυτοί που προσπαθούν να φτιάξουν μια κοινωνία δίχως εθνική αναφορά και μνήμη. Όσο το επίσημο εκπαιδευτικό μας σύστημα αρνείται ή αφυδατώνει την ιστορία μας, τόσο θα παραμονεύουν κάποιοι άλλοι που θα την διδάξουν στα παιδιά μας υπογείως και μπολιασμένη με μίσος και σωβινισμό. Οπότε κόψτε τον επικίνδυνο χαβαλέ με τους Σκοπιανούς για την διδασκαλία της ιστορίας της Μακεδονίας στα ελληνικά σχολεία. Διότι το παιδί που μέσω κινητού μπορεί να συνδέεται καθημερινά με Νέα Υόρκη ή Σαγκάη αλλά παράλληλα δεν έχει ιδέα για την πατρίδα του, δεν θέλει πολύ να νιώσει ότι είναι Αμερικάνος ή Κινέζος. Εντάξει;
Πηγή: Λίμπεραλ

9 σχόλια:

  1. Πολύ σωστή η παρατήρηση !!! Τενεκεδες , αλλά είναι πολλοί οι Τενεκεδες, διότι και αυτός που δεν αντιδρά είναι Τενεκεδες και αναφέρομαι στους Ιστορικούς που ξηλωνουν και διαγραφούν ιστορια !! Καλά τους λες Τενεκεδες !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευριπίδης Μπίλλης
      Δεν είναι τενεκέδες είναι συνειδητοί προδότες. Ο εν λόγω νυν υπουργός, είχε υπογράψει το 2008 το μανιφέστο που ήθελαν να λένε τα σκόπια Μακεδονία.

      Διαγραφή
    2. Κοιταζω αυτη την φωτο ανω...του.οντος αυτου...και μουρχεται μια σοκιν εκφραση στον νου...Δεν την λεω απο τακτ...αλλα εχει σχεση με κατι...." κλαμμενο"...

      Διαγραφή
  2. Stages of Subversion (Τα στάδια υπονόμευσης ενός έθνους)
    Yuri Bezmenov

    1)Stage one: Demoralization. Preparatory period 10 to 30 years
    Here subversion goes on simultaneously on various "levels" of national and human activity: level of consciousness (ideology) level of authority (socio-political power and administration), and level of material wellbeing (economy).

    α)Level of consciousness (ideology)
    Infiltration into mass media, educational systems, organized religion and religious groups, cultural and professional groups and organizations. The main goal: psychological change of national and individual perception of reality to such an extent that majority of a nation does not perceive any danger emanating from totalitarianism, moreover the hostile system is ultimately accepted as non-belligerent and even in certain aspects desirable, in any case -- functional as an alternative to the present one.

    β)Level of authority
    Subversion on this level requires infiltration into domestic institutions of a nation as well as into her foreign policymaking bodies.

    γ)Level of economy
    Forcing the ... into unequal, beneficial only to the subverter deals (with idealized, if, preferential trade status "deal", sea-fishing "deals". etc).

    2)Stage Two: Destabilization (2 Years To 5 Months)
    Encouragement and provoking of labor unrest by infiltrating. and "ideologisation" of the unions; provoking unnecessary strikes, creating inflation, lowering productivity with simultaneous propaganda of increased demands; propaganda of "strong government" and necessity of "controls" -- militarisation of the "grass roots" movements and minority groups (gays, coloreds, womenlib, prisonlib, kidlib, fartlib) and sidetracking of the public attention to the non-issues (dogs dropping on the sidewalks etc). Propaganda of gun control for the law-abiding population with simultaneous relaxation of attitude towards recidivist criminals. Thus, rendering a nation helpless and defenseless in the future event of political terrorism; breaking down of democratic institutions (parliaments to city halls) and replacing them with a number of centralized govt. appointed bodies, people can not re-elect or get rid of otherwise; breaking down of national unity (ethnic, racial, religious linguistic etc); sabotage and arrangement of accidents on transport, power stations etc. to create an atmosphere of insecurity and panic.

    3)Stage Three: Collapce, Explosion ( 2 Weeks To A Month)
    Interrelations between parts of economy break down; general strike; growth of terrorism and crime; total discontent; currency crisis (gold rush); collapse of the government and import of an alternative "exile" government; power concentrates in the hands of the militant "revolutionary" group, who will be disposed off later on. The nation is ripe for the final act of subversion: "invitation of a .... occupational army.

    4)Stage Four: "Normalization" (Indefinite Period)
    Expulsion (or execution) of the previous national leaders and the top of the military and security establishment. Shocked population organize "resistance". Too late: the resistance is announced to be an "... plot".

    Subversion is complete and successful. From now on the infected system will stabilize itself and grow, eventually replacing the normal healthy national body, than devouring the disintegrated remnants of it.

    http://faktasiden.no/dokumenter/kgb-hjernevasking.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Νέμεσις πάντα θα τιμωρεί τους απαίδευτους, ανίκανους και αφελείς όπως τους αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προς τους πολλούς υπέρ-δημοκράτες, ευαίσθητους, πονεσιάρηδες, απαίδευτους, ανίκανους και αφελείς:

    Όταν ο Σύριζα έλεγε ότι «Με την Τουρκία θα το Ρισκάρουμε» εννοούσε ξεκάθαρα ότι θα το ρισκάρουμε σε όλα τα εθνικά μας θέματα.

    Τι δεν το καταλάβατε? Να σας το εξηγήσω. Οι Συριζαίοι δεν δίνουν μία για οτιδήποτε το Εθνικό. Τουναντίον ότι εθνικό είναι και φασιστικό σύμφωνα με Σύριζα, Τσίπρα, Φίλη, Γαβρόγλού και σία.

    Τι νομίζατε δηλαδή ότι ψηφίσαμε 1η φορά αριστερά και σωθήκατε? Τους χορούς σας στο σύνταγμα τους θυμάστε τώρα σκύβαλα? Άντε τραβάτε τώρα να χορέψετε για την ΠΡΟΔΟΣΙΑ της Μακεδονίας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλεπεις οραματα ? Σε πατριωτικο.μπλονγκ ...γραφεις.Σε ποιους μιλας ?

      Διαγραφή
  5. ΔΚ: Τί σύμπτωση! Την ίδια ερώτηση έχω και εγώ: τι ρόλο παίζουν υποστηριχτές του σορου, καλή ώρα, εδώ μέσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Δημήτρη Κ:.

    Μην το παίρνεις προσωπικά και εξάπτεσαι όταν γράφω γιά

    «υπέρ-δημοκράτες, ευαίσθητους, πονεσιάρηδες, απαίδευτους, ανίκανους και αφελείς».

    Αναγνώρισες εαυτόν μήπως?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.