5/12/18

Αμάθεια και σκοπιμότητα

  • (Φωτ.: ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Τα περισσότερα μέλη της κυβέρνησης Τσίπρα είναι γνωστό ότι αγνοούν την εκκλησιαστική και πολιτική ιστορία της Ελλάδος και απορρίπτουν ως «αναχρονιστική» την ελληνορθόδοξη Παράδοσή των πολιτών της και την ιδιοπροσωπία τους. Δεν είναι όμως μόνο αμάθεια. Κρύβεται και ιδεολογική σκοπιμότητα. Με τις παρεμβάσεις του το ΣΥΡΙΖΑϊκό κράτος επιδιώκει να «εκσυγχρονίσει» τους Έλληνες. Τα στελέχη του έχουν ένα σύμπλεγμα μιμητισμού. Θεωρούν ό, τι αλλοδαπό «προοδευτικό».

Ο μιμητισμός είναι παλιά ασθένεια κάποιων Ελλήνων.
Ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, το 1893, έγραψε στον «Λαμπριάτικο ψάλτη»: «Άγγλος ή Γερμανός ή Γάλλος δύναται να είναι κοσμοπολίτης ή αναρχικός ή άθεος ή ό,τι δήποτε. Έκαμε το πατριωτικόν χρέος του, έκτισε μεγάλην πατρίδα. Τώρα είναι ελεύθερος να επαγγέλλεται χάριν πολυτελείας την απιστίαν και την απαισιοδοξίαν. Αλλά ο Γραικύλος της σήμερον όστις θέλει να κάμη δημοσία τον άθεον ή τον κοσμοπολίτην, ομοιάζει με νάνον ανορθούμενον επ’ άκρων ονύχων και τανυόμενον να φθάση εις ύψος και φανή και αυτός γίγας...». Τα μέτρα που εξήγγειλαν πανηγυρικά μαζί ο Αλ. Τσίπρας με τον κ. Ιερώνυμο περί «ουδετερόθρησκου κράτους» και περί της διακοπής της μισθοδοσίας των κληρικών από το δημόσιο είναι ένα από τα πολλά γεγονότα, που αποδεικνύουν του λόγου το αληθές. Το λυπηρό είναι ότι στην άγνοια και στην ιδεολογική εμμονή του Αλ. Τσίπρα συμφώνησε ο εντεταλμένος να προστατεύει το ποίμνιό του Αρχιεπίσκοπος.
Μια παράκληση προς τον Αρχιεπίσκοπο: Να σταματήσει να επισείει την προειδοποίηση ότι κάτι σοβαρό έχει να πει αργότερα και να αποδείξει ότι είναι «φούσκα» τα όσα έχουν αγανακτήσει κλήρο και λαό. Φτάνει πια. Έχει καταντήσει κουραστικό από χρόνια πολλά ο δικός του λόγος να αποδεικνύεται «φούσκα». Να υπόσχεται ότι έχει να πει ή να αποδείξει πολλά και ποτέ τίποτε να μην αποκαλύπτει ή να μην αποδεικνύει. Τίποτε άλλο σήμερα δεν έχει να πει στον πιστό ελληνικό λαό, παρά να του ζητήσει  ταπεινά συγγνώμη για όσα συμφώνησε με τον Αλ. Τσίπρα.
Το άλλος γεγονός, που δείχνει άγνοια των εκκλησιαστικών είναι ο τρόπος που ο Αλ. Τσίπρας χειρίστηκε το Φανάρι στο θέμα της συμφωνίας του με τον κ. Ιερώνυμο. Το αγνόησε στη μεταβολή του άρθρου 3 του Συντάγματος και στο θέμα της μισθοδοσίας των κληρικών. Ο κ. Γαβρόγλου δεν ήξερε στο Φανάρι πώς να δικαιολογήσει το ατόπημα, το πώς δηλαδή με τη συμφωνία περιλαμβάνεται ο υπό τη δικαιοδοσία του κλήρος της Κρήτης και της Δωδεκανήσου, χωρίς προηγουμένως η κυβέρνηση να έχει ζητήσει την άποψη Του.
Με τη συμφωνία με τον κ. Ιερώνυμο εν αγνοία του Φαναρίου ο Αλ. Τσίπρας  αυτοπαγιδεύθηκε.
Ή θα εντάξει στην απόλυση από το Δημόσιο και τον κλήρο της Κρήτης και της Δωδεκανήσου, οπότε αυτός θα προστεθεί στον αδικούμενο υπόλοιπο κλήρο της Ελλάδας, ή θα τον αφήσει εκτός απόλυσης, οπότε θα αντιμετωπίσει τη διπλή αγανάκτηση των κληρικών της υπόλοιπης Ελλάδος, για την απόλυση και για άνιση μεταχείριση.
Γιώργος Παπαθανασόπουλος

9 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη Αναστασία διαφωνείς με τον Αρχιεπίσκοπο ο οποίος είναι εκείνος που αντιπροσωπεύει την Εκκλησία "πακέτο" που πιστεύεις? Μάλλον τότε δεν διάλεξες καλό "πακέτο" αν διαφωνείς μαζί του, αλλιώς δεν επιλέγεις με κριτήριο το πακέτο όπως επικαλέστηκες σε παλιότερο σχόλιο σου! Άρα θα αναγκαστείς να εγκαταλείψεις την Εκκλησία και να υμνήσεις τον Θεό μας και Κύριο μας έξω από αυτήν? Πακέτο λοιπόν ή όχι διότι τώρα αντιφάσκεις πρίν αλέκτωρ φωνήσαι!Έχεις σκεφτεί μήπως ο Αρχιεπίσκοπος λειτουργεί ως δραγομάνος, φαναριώτικα να κερδίσει χρόνο να μας χαιρετίσει ο Τσίπρας (σύντομα)κι αν όχι γιατί? Ερωτήσεις κάνω δεν είναι θέση μου αυτό,απλά δράττομαι των εξεφραζομένων δικών σου και απλά θα ήθελα την γνώμη σου, επειδή είδα μια σιγουριά στο σχόλιο υπέθεσα πως κάτι θα ξέρεις εσύ, θες να το μοιραστείς μαζί μας?
      Ωστόσο έχεις να προτείνεις κάτι για να αποφύγουμε τέτοιες πολιτικές στο μέλλον που εξοντώνουν το Έθνος μας? Θα ήταν χαρά μου να διαβάσω την γνώμη σου!
      Σ ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

      Διαγραφή
    2. Συγνώμη πού παρεμβαίνω κε Σάκη, ἀλλά ἀπό ποῦ συνάγεται ὅτι "ο Αρχιεπίσκοπος λειτουργεί ως δραγομάνος, φαναριώτικα να κερδίσει χρόνο να μας χαιρετίσει ο Τσίπρας"; Κάθε ἄλλο. Τόν ἐνισχύει στήν ἀλλαγή τοῦ συνταγματικοῦ πλαισίου, μέ πρόσχημα μιά νομοθετική ρύθμιση, τήν στιγμή πού καταρρέει πολιτικῶς μιά διακυβέρνηση τῆς Ἑλλάδος (στήν γραμμή Σόρος-Πάητ), χωρίς πραγματική Κυβέρνηση.

      Διαγραφή
    3. Σάκη, στο άρθρο με θέμα: "Οι κινητοποιήσεις των μαθητών για την υπεράσπιση της Μακεδονίας και η ανηθικότητα των κομμάτων" και σε δικό σου ερώτημα προς εμένα, σου απάντησα: "Τέλος πάντων, δικαίωμά μου να ζητώ από τον πολιτικό να έχει "όλο το πακέτο" προκειμένου να τον ψηφίσω γιατί δεν είμαι διχασμένη προσωπικότητα ώστε από την μιά να είμαι μέλος της εκκλησίας και από την άλλη να ψηφίζω άθεους πολιτικούς που υποστηρίζουν ψυχοκτόνα νομοθετήματα ..."... Τί σχέση έχει τώρα αυτή η απάντησή μου περί πολιτικών και κομμάτων με το παρόν άρθρο ώστε να το συσχετίζεις;... Σάκη επειδή πραγματικά σε εκτιμώ, σου θυμίζω αυτό, που πολύ σωστά σου είχε επισημάνει η Μαρία ότι "η υπερβολή που χρησιμοποιείς οδηγεί έστω και άθελά σου στην αλλοίωση αυτών που λέει ο άλλος"... Δεν έχουμε καμμία κόντρα (από την μεριά μου σίγουρα) ....

      Διαγραφή
    4. Σας λένε Αναστασία αγαπητέ, έχετε αναλάβει πολιτική αγωγή,(εύθυμα) με την Αναστασία είχαμε έναν διάλογο πρόσφατα, γι αυτό την ρώτησα, παρόλα αυτά, εγώ έγραψα πιο κάτω επειδή μετράω τις λέξεις μου, πως: "Ερωτήσεις κάνω δεν είναι θέση μου αυτό,απλά δράττομαι των εξεφραζομένων δικών σου"! Άρα απαντάτε για άλλον φίλτατε (αλήθεια έχετε κάποια συγγένεια http://www.saint.gr/1947/saint.aspx
      επειδή το έχω απορία και ένεκα της περιπτώσεως ρωτάω,επίσης δεν ξέρω αν ναι μήπως αυτό είναι βλάσφημο? Δεν λέω είναι αλλά φαντάζομαι θα έχετε ψάξει αν το ψευδώνυμο είναι αυτό, θα με ενδιέφερε αλήθεια η θέση σας). Συμφωνώ μαζί σας πως δεν συνάγεται, για περισσότερους επίσης λόγους από αυτούς που αναφέρετε, που δεν θα ήθελα να εισέλθω (να μην χαλάσω πιθανά επιχειρήματα της Αναστασίας)! Ωστόσο με όλη την συμπάθειά μου το σχόλιο απευθυνόταν στην Αναστασία, δεν σας αποκλείω, πως θα μπορούσα άλλωστε! Σας ευχαριστώ πολύ πάντως!

      Διαγραφή
    5. Εννοείς πως το πακέτο αφορά μόνον τα κόμματα?αν είναι έτσι εντάξει και δεν αφορά την Εκκλησία, α)δηλαδή στην Εκκλησία με ποια κριτήρια αποφασίζεις? β) απάντησέ μου ποιο κόμμα λοιπόν έχει το πακέτο να αντιμετωπίσουμε την σημερινή λαίλαπα γ) ποτέ ο διάλογος δεν αποτελεί κόντρα δ) εννοείται πως σε εκτιμώ αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να διαλεγόμαστε, το αντίθετο μάλιστα στο όνομα της εκτίμησης αυτό έλκει τον διάλογο με κάποιον που εκτιμάς! Θα συμφωνείς πως δεν είμαι υβριστής! ε) Η υπερβολή είναι μια μέθοδος όχι να αλλοιώνεις όταν έγκειται η υπερβολή στα όρια των πιθανοτήτων και όχι του αδυνάτου!Υπερβολή μεν αδυνάτου όχι! Άλλωστε πόσες φορές έχουμε δει σενάρια που για ταινία θα λέγαμε αδύνατον να συμβεί και συμβαίνει στη ζωή, (χαριτολογώντας θα πω): περίμενες Τσίπρα ,Κοτζιά να πουλήσεις την Μακεδονία? Άρα η υπερβολή μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον διάλογο για να φέρει τον άλλον ρητορικά αν θες κι όχι αν ο ίδιος το κάνει στην θέση έξω από τον εαυτό του αλλά και άλλων!

      Διαγραφή
  2. "Γαβρόγλους πολυφθόγγους ὡς ἰχθύας ἀφώνους...".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλά τά λέτε νομίζω κε Γιώργο Παπαθανασόπουλε.
    Μακαριώτατε, βλέπετε ὅτι ἐάν ἐσεῖς σιωπᾶτε, καί οἱ λίθοι κράζουσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.