28/1/19

Ο Χρήστος Μπίνος, εγγονός Μακεδονομάχου από την Αριδαία, ξεσκεπάζει τον ψευδομακεδονισμό - Να γιατί δεν υπάρχει μακεδονική γλώσσα και ταυτότητα

Σάββας Καλεντερίδης
Ο Καπετάν Γαρέφης με το απόσπασμά του, έδρασε στην περιοχή της Αλμωπίας
Επειδή ακούσαμε πολλά από τότε που οι Τσίπρας-Κοτζιάς έπεσαν έκοντες άκοντες στη διεθνή παγίδα που στήθηκε από ξένα κέντρα, για να ξεπουληθεί η Μακεδονία και μαζί της ολόκληρη η ελληνική ιστορία, θα παραθέσουμε ορισμένα αποσπάσματα από το υπό έκδοση βιβλίο «Στον ίσκιο του Καϊμάκτσαλαν – Η Αλμωπία γη της Μακεδονίας» (εκδ. Ινφογνώμων), του Χρήστου Μπίνου, κατοίκου της πολύπαθης και μαρτυρικής Αριδαίας και απογόνου Μακεδονομάχου.
Επειδή ο Γκότσε Ντέλτσεφ αναφέρεται στον εθνικό ύμνο των Σκοπίων ως εθνικός ήρωας «Μακεδόνας», παραθέτουμε σχετικό απόσπασμα:
«“Πνευματικός πατέρας” της στρατηγικής ενσωμάτωσης από τη Βουλγαρία της Μακεδονίας μέσω της ανεξαρτητοποίησής της ήταν ο Κιλκισιώτης Βούλγαρος Γκότσε Ντέλτσεφ. Αν και “σεντραλιστής”, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της ΕΜΕΟ, ποτέ δεν την πίστεψε και ποτέ δεν αισθάνθηκε Μακεδόνας. Την 1η Μαΐου 1899 ο εμπνευστής του “μακεδονισμού” Γκότσε Ντέλτσεφ έγραψε στον φίλο του Νikola Maleshevski: “Εγώ ποτέ δεν έπαψα να αισθάνομαι Βούλγαρος”. 25 χρόνια αργότερα, το 1924, ο εφευρέτης της “μακεδονικής” γλώσσας Κ. Misirkov έγραψε: “Εμείς οι σλαβόφωνοι γηγενείς της Μακεδονίας είμαστε πιο Βούλγαροι από εκείνους της Βουλγαρίας”».
Αναφερόμενος στη γλώσσα, που με τη συμφωνία των Πρεσπών η Ελλάδα αναγνωρίζει ως «μακεδονική», ο Μπίνος αναφέρει:
«…Κλείνοντας το κεφάλαιο αυτό για τα πολυποίκιλα ιδιώματα και τις διαλέκτους που συναντούμε στα βόρεια της ελληνικής Μακεδονίας, πρέπει να τονιστεί ότι αυτά απέχουν από την ομιλούμενη σήμερα διάλεκτο στην περιοχή των Σκοπίων, η οποία είναι μια τορλακική διάλεκτος και δεν αποτελεί ξεχωριστή γλώσσα από τη βουλγαρική. Κατασκευάστηκε για να υπηρετήσει μόνο πολιτικές σκοπιμότητες.
»Το 1908, ο μεγάλος σλαβιστής Vatroslav Jagić, μιλώντας για την προσπάθεια να καλλιεργηθεί ως γραπτή γλώσσα η διάλεκτος της περιοχής, χαρακτήρισε την όλη κινητικότητα ως “σπατάλη πνευματικών δυνάμεων”. Η επιλογή της συγκεκριμένης διαλέκτου έγινε τελικά από τον Τίτο, με τη συναίνεση και του Στάλιν, στις 2 Αυγούστου 1944, στη Συνέλευση για την “Εθνική Απελευθέρωση” της Μακεδονίας. Εδώ η προφορική διάλεκτος βαπτίστηκε και ονομάστηκε “σλαβομακεδονική” γλώσσα. Ακολούθησε “γλωσσικός καθαρισμός”. Εκσερβίστηκε με την εισαγωγή σερβικών στοιχείων, τον εξοβελισμό του χαρακτηριστικού βουλγαρικού φθόγγου b, την αντικατάσταση όσων λέξεων είχαν ελληνικές ρίζες, την αλλαγή του πρώιμου κυριλλικού αλφάβητου με νέο σκοπιανό, που βασιζόταν στο σερβικό του Στεπάνοβιτς, και την κωδικοποίησή της μετά τοn Β΄ Π.Π. στο πλαίσιο της Γιουγκοσλαβίας. Με το τέλος της επεξεργασίας της έγινε η 6η επίσημη γλώσσα της Ομοσπονδιακής Σοσιαλιστικής Δημοκρατίας της Γιουγκοσλαβίας. Στο σλαβικό “διαλεκτικό συνεχές”, η σημερινή σκοπιανή διάλεκτος, όπως διαμορφώθηκε μετά τα “φτιασιδώματά” της, βρίσκεται ανάμεσα στη σερβική και τη βουλγαρική γλώσσα. Ουσιαστικά πρόκειται για μία τεχνητή γλώσσα, που στηρίχθηκε στο κατασκεύασμα των παλαιών ιδεολογημάτων των Βουλγάρων εθνικιστών (για “μακεδονική” εθνότητα και γλώσσα). Αυτά εκμεταλλεύτηκε άριστα ο τιτοϊκός μεγαλοεθνικισμός, προκειμένου να δημιουργήσει ένα κρατικό μόρφωμα (“Λαϊκή Δημοκρατία της Μακεδονίας”) και μέσω αυτού να πλάσει νέες εθνικές συνειδήσεις, όπως “μακεδονικές”, να τις “κατακτήσει”, να “κρύψει” τις όποιες ομοιότητες του ιδιώματος που χρησιμοποιούσαν με τη βουλγαρική γλώσσα, να τονίσει τον απογαλακτισμό της από βουλγαρικές γλωσσικές επιρροές, για να αποφύγει έτσι μελλοντικές εθνικές διεκδικήσεις από μέρος της Βουλγαρίας.
»Τα τελευταία χρόνια είναι αλήθεια πως τα μέλη της σλαβικής ομάδας της ΛΔΜ που αυτοαποκαλούνται “Μακεδόνες” προσπαθούν και θέλουν να ιδρύσουν δικό τους κράτος. Είναι δικαίωμά τους.
»Όμως δεν είναι δικαίωμά τους να θέλουν να έχουν σε αποκλειστική χρήση κάτι που δεν τους ανήκει, κάτι που δεν είναι δικό τους. Δεν έχουν δικαίωμα χρήσης του ονόματος Μακεδονία και της ιστορίας της. Η ιστορική αντικειμενικότητα δεν το επιτρέπει. Απαγορεύει την κλοπή του ονόματος και της ιστορίας των Μακεδόνων. Η επιμονή τους στη χρήση και στην οικειοποίηση καθετί του μακεδονικού, εκφράζει μόνο έντονο αλυτρωτισμό και εθνικισμό, με απρόβλεπτες συνέπειες για όλους. Σήμερα, περίπου 43.000 κάτοικοι, 10 βουλευτές και 1 πρωθυπουργός (Λιούμπτσο Γεοργκιέφσκι) της Δημοκρατίας των Σκοπίων έφυγαν από τα Σκόπια, ζήτησαν και πήραν βουλγαρική υπηκοότητα και βουλγαρικό διαβατήριο. Η τάση αυτή είναι έντονα αυξητική».
Όσον αφορά την πολιτική της Βουλγαρίας στο ζήτημα, ο Μακεδόνας συγγραφέας αναφέρει:
«Η σύγχρονη βουλγαρική ιστοριογραφία τους “Σλάβους Μακεδόνες” δεν τους αναγνωρίζει ως χωριστή “σλαβική μακεδονική” εθνότητα. Τους θεωρεί όργανα σερβικής εθνικής προπαγάνδας, που αναπτύχθηκαν στις αρχές του προηγούμενου αιώνα και καλλιεργούν το “μακεδονισμό” για να πετύχουν την απόσχιση των Βουλγάρων της περιοχής Vardarska banovina (σήμερα FYROM) από τοn βουλγαρικό εθνικό κορμό, να τους απομακρύνει από τη βουλγαρική γλώσσα, εκπαίδευση και Εκκλησία, για να μπορέσει η Σερβία πιο εύκολα να βγει στο Αιγαίο.
»Εδώ η Ιστορία εκδικείται περίτρανα τους σφετεριστές της και δημιουργούς του “μακεδονισμού”, που τον είχαν υιοθετήσει άκριτα και για μεγάλο διάστημα ως εθνική πολιτική. Τέλος, το “μακεδονισμό” υιοθέτησε και ο Κροάτης Τίτο, για να υπηρετήσει δικούς του σκοπούς και στόχους, που ήταν η ταυτόχρονη αποδυνάμωση Σέρβων και Βουλγάρων».
Αυτά και άλλα πολλά αναφέρει ο Χρήστος Μπίνος στο βιβλίο του, το οποίο εκδίδεται σε μια ιστορική καμπή, που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - πολιτικών ρεταλιών κύρωσε την κατάπτυστη και εθνικά επιβλαβή Συμφωνία των Πρεσπών, που «ανοίγει την πόρτα» για νεκρανάσταση του Μακεδονικού Ζητήματος στο «βόρειο τμήμα του Πρώτου Μέρους», όπως αναφέρεται η μία και μοναδική Μακεδονία στην ως άνω συμφωνία.
Επειδή αρχίζει τώρα ένας νέος αγώνας για να αποτραπούν οι κίνδυνοι που θα προέλθουν από τις πρόνοιες της συμφωνίας, το βιβλίο είναι εξαιρετικά χρήσιμο και έχει να μας προσφέρει πολλά.

10 σχόλια:

  1. In the recent past, a middle aged man walked down the streets of Sparta. "Anyone willing to die with me this weeked so the rest of Greece has time to prepare?" The whole male population volunteered making it difficult for the man to choose. He decided 300 of this kind of men were more than enough. He marched north as fast as he could to avoid the dissappointing looks at the 10,000 he left behind.

    Years later, a short insignificant man looks at the 300 in front of him. I have some cash to share and all you have to do is betray Greece so I get richer. All 300 started giving account numbers so their bonuses could be deposited. The man said, "I will not pay all of you. Only 151-153 is enough, but I thank you for your service".

    Who were these men? These 300 were elected directly or indirectly by a larger group. Rough of 10 million. But make no mistake. The 300 represent the millions to the bone.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα πείτε στον Εκλιπόντα Μητσοτάκη,στους πολιτικούς αρχηγούς που τόστριψαν μετά την πρώτη συνεδρίαση ,στην Ντορίτσα,τον καραμανλή που μπροστά του ο Σρέντερ μιλούσε για Μακεδονία και αυτός κουνούσε σαν νενέκος το κεφάλι και που όλοι μαζί μιλούσαν γιά σύνθετη ονομασία...
    Μα τι μας λέτε μωρέ;
    Εποικοινωνείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιάκομπ Φίλιπ Φαλμεράυερ
    Από τη Βικιπαίδεια

    Ο Γιάκομπ Φίλιπ Φαλμεράυερ (Γερμανικά: Jakob Philipp Fallmerayer 10 Δεκεμβρίου 1790, Τιρόλο – 26 Απριλίου 1861, Μόναχο) ήταν Αυστριακός περιηγητής, δημοσιογράφος, πολιτικός και ιστορικός, περισσότερο γνωστός για τις περιηγητικές αφηγήσεις του και τις θεωρίες του σχετικά με τη φυλετική καταγωγή των Νεοελλήνων. Στα βιβλία του "Ιστορία της χερσονήσου της Πελοποννήσου κατά τους Μεσαιωνικούς Χρόνους" και "περί της καταγωγής των σημερινών Ελλήνων" που γράφτηκαν στη δεκαετία του 1830, διατυπώνει την άποψη πως οι Έλληνες της νεότερης εποχής δεν κατάγονται από τους αρχαίους Έλληνες, αλλά προέρχονται από Σλάβους που εισέβαλαν στην Ελλάδα κατά την περίοδο του Μεσαίωνα και Αλβανούς που εξαπλώθηκαν κατά τον ύστερο Μεσαίωνα και τους νεότερους χρόνους . Όλοι αυτοί αναμίχθηκαν με ελληνόφωνους, αλλά μη Έλληνες το γένος, Βυζαντινούς πρόσφυγες, δημιουργώντας τον λαό των νέων Ελλήνων.

    "Η ελληνική φυλή έχει τελείως εξολοθρευτεί από την Ευρώπη. Η φυσική ομορφιά, το μεγαλείο του πνεύματος, η απλότητα των συνηθειών, η καλλιτεχνική δημιουργία, οι αθλητικοί αγώνες, οι πόλεις, τα χωριά, το μεγαλείο των μνημείων και των αρχαίων ναών, ακόμα και το όνομα του λαού, έχουν εξαφανισθεί από την Ελλάδα'

    Ούτε μία απλή σταγόνα αίματος, γνησίου ελληνικού αίματος, δεν τρέχει στις φλέβες των χριστιανών κατοίκων της σημερινής Ελλάδας. Μια τρομερή καταιγίδα διασκόρπισε έως την πιο απόμακρη γωνιά της Πελοποννήσου μια νέα φυλή, συγγενή προς την μεγάλη φυλή των Σλάβων. Οι Σκύθες-Σλάβοι, οι Ιλλυριοί-Αρβανίτες, οι συγγενικοί με τους Σέρβους και τους Βουλγάρους λαοί, είναι εκείνοι που τώρα ονομάζουμε Έλληνες. Ένας λαός με σλαβικά χαρακτηριστικά , τοξοειδείς βλεφαρίδες και σκληρά χαρακτηριστικά Αλβανών βοσκών του βουνού, που φυσικά δεν προέρχεται από το αίμα του Νάρκισσου, του Αλκιβιάδη και του Αντίνοου. Μόνο μια δυνατή ρομαντική φαντασία μπορεί να ονειρεύεται ακόμα μια αναγέννηση των αρχαίων Ελλήνων.

    Ένα διπλό στρώμα από ερείπια και ο βόρβορος δύο νέων και διαφορετικών λαών σκεπάζει τους τάφους των αρχαίων Ελλήνων. Τα αθάνατα έργα του αρχαίου ελληνικού πνεύματος και μερικά ερείπια, που βρίσκονται στην Ελλάδα, αποτελούν τώρα την μόνη απόδειξη πως πριν από πολλά χρόνια υπήρχε ένας λαός σαν τους Έλληνες."

    Υιοθέτηση των θέσεων στη ναζιστική Γερμανία

    Kατά τη διάρκεια της Κατοχής της Ελλάδας από τον Άξονα (1941-1944) οι απόψεις του Φαλμεράυερ φέρεται να ήταν δημοφιλείς στους ναζιστικούς κύκλους και να χρησίμευαν, κατά κάποιο τρόπο, ως άλλοθι για όσα κακά διέπραξαν στην Ελλάδα. Μάλιστα για αυτό το λόγο θεωρήθηκε σκόπιμο να πειστούν οι μορφωμένοι στην κλασική παιδεία αξιωματικοί του Γερμανικού Στρατού ότι οι σύγχρονοι κάτοικοι της Ελλάδας δεν είχαν ουδεμία σχέση με την Αρχαία Ελλάδα ώστε να μπορέσουν να προβούν πιο εύκολα σε βιαιοπραγίες και δολοφονίες κατά Ελλήνων.[16][7] Επίσης σημειώθηκαν και περιπτώσεις που ναζί ερευνητές πραγματοποίησαν έρευνες κατά τη διάρκεια της Κατοχής για τον ίδιο σκοπό.[17]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1)Modern Greeks’ DNA Similar to Mycenaeans and Minoans, Study Finds
      By TNH Staff November 10, 2017

      NEW YORK – According to a recent study of DNA from ancient Mycenaeans and Minoans, scientists have discovered that most of the genetic code is similar to that of modern Greeks. The findings were published in Nature: the International Journal of Science, and reported in Science magazine. Since Homer wrote his epic poems The Iliad and The Odyssey, Greeks have considered the Mycenaeans their ancestors.
      ...

      https://www.thenationalherald.com/181104/modern-greeks-dna-similar-mycenaeans-minoans-study-finds/

      2)Να προτείνουμε στούς Σκοπιανούς σλαβο-αλβανούς ψευτομακεδόνες να συγκρίνουμε επιστημονικά το DNA μας με το DNA ανθρώπων που βρέθηκαν θαμμένοι στούς αρχαιολογικούς χώρους στην Μακεδονία, αλλά και σε όλη την Ελλάδα, όπως έγινε στην άνω μελέτη.
      Θα το δεχθούν όμως?

      3)The DEFINITIVE PROOF: Ancient GREEK DNA Continuity
      Published on Mar 8, 2018

      The Greek history is extraordinary and dates back thousands of years, so it makes sense to wonder if present-day Greeks are the true descendants of the ancient Greeks. The short answer is "YES", but this is not enough, let's examine the scientific parameters.

      https://www.youtube.com/watch?v=HQWjbYdHrBY

      Διαγραφή
    2. Tjere are afraid to say Minoan DNA is found even at the indigenous people of the US Great Lakes region.

      We must teach our kids real history at home or at school it is not important.

      Διαγραφή
    3. Your ignorance does not excuse you or make me wrong. If it makes you feel better, the Minoans had a couple of Jewish people on their boats ;)

      Διαγραφή
  4. Να τα πείτε στον Εκλιπόντα Μητσοτάκη,στους πολιτικούς αρχηγούς που τόστριψαν μετά την πρώτη συνεδρίαση ,στην Ντορίτσα,τον καραμανλή που μπροστά του ο Σρέντερ μιλούσε για Μακεδονία και αυτός κουνούσε σαν νενέκος το κεφάλι και που όλοι μαζί μιλούσαν γιά σύνθετη ονομασία...
    Μα τι μας λέτε μωρέ;
    Επικοινωνείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ἡ ἀριστερὰ δὲν ἔπεσε σὲ καμμία παγίδα ἀπὸ κανέναν. Τὰ πίστευε γι' αὐτὸ καὶ διάλεξε τὴν τοποθεσία τῶν Πρεσπῶν.
    Ἂς μὴν μιλᾶμε γιὰ ξένον παράγοντα, κανεὶς δὲν τοὺς πίεζε παραπάνω ἀπὸ ὅσο πίεζαν τὰ Σκόπια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς είναι. Τα πίστευε και μόνο αυτή θα μπορούσε να περάσει αυτό το αίσχος.

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.