Με μια σφοδρή αντιπαράθεση επιχειρημάτων σε έναν υψηλού επιπέδου διάλογο αντιπαράθεσης, ο καθηγητής διεθνούς δικαίου στο Πάντειο Άγγελος Συρίγος και Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας στο ίδιο Πανεπιστήμιο Δημήτρης Χριστόπουλος , ξεδίπλωσαν δύο εκ διαμέτρου αντίθετες οπτικές στον 98.4, πάνω στην Συμφωνία των Πρεσπών.
Οι δύο πανεπιστημιακοί, ταυτόχρονα μίλησαν και για τις μελλοντικές προεκτάσεις από την ισχύ αυτής της Συμφωνίας, με έμφαση στις κοινωνικές και πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα.
Οι δύο πανεπιστημιακοί, ταυτόχρονα μίλησαν και για τις μελλοντικές προεκτάσεις από την ισχύ αυτής της Συμφωνίας, με έμφαση στις κοινωνικές και πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα.
Αν δεν κάνω λάθος, ο Χριστόπουλος είναι εκείνος που το 2015 χαρακτήρισε τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης ως "τουρκικό πράγμα" (σε άθλια ελληνικά). Όλοι αυτοί οι επαγγελματίες του εθνομηδενισμού έχουν κάνει σταδιοδρομία μέσω της υπεράσπισης του εθνικισμού των Τούρκων, Σκοπιανών και Αλβανών, μισώντας παράλληλα ό,τιδήποτε το ελληνικό και πατριωτικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://aznews.site/pia-symferonta-exypireti-o-dimitris-christopoulos-tou-syriza/
ΑπάντησηΔιαγραφήChristopoulos is ignorant on top of everyting. The term used on US passports for identity is US Citizen. Nowhere it says American.
ΑπάντησηΔιαγραφήAs far as other countries in the continent, if a person from the USA idetifies himself as American THEY WILL CORRECT THEM with a high dose of criticism for their ignorance.
Ο Δημήτρης χριστοπουλος είναι αυτός που τότε με την τσιγγάνα υποψήφια του συριζα της Θράκης Σαμπιχά Σουλεϊμάν την κατηγόρησε οτι εξυπηρετεί τα συμφέροντα ελληνικών εθνικιστικών κέντρων, είναι αυτός που δεν τον ήθελαν κάποιοι στον σύριζα επειδή σκεφτόταν πολύ ανθελληνικά! !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιλάμε για τόσο ηλίθιο άνθρωπο! !!
Κακώς τον έβαλαν να μιλήσει με τον κύριο Συριγο !!!! Καθηγητής. ..... Πιο Βλακας πεθαίνεις !!!
Then he is talking about the right of the people to be called anything they wish and assume any identity. What about the Greek people? Do we have that option? NO. We are treated as secondary species. As far as choosing identities as one decides without any grounds, imagine how ridicolous would be if I show up in England tomorrow claiming the throne. Deep inside I believe to have royal blood. Where would I end up is more than obvious; a mad house!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήNow, a question to Christopoulos; if you got fired today for no reason and no compensation, what would your opinion on the matter be?
Ο τύπος είναι γύφτικης καταγωγής, καράγυφτος, και ως εκ τούτου με τέραστια κόμπλεξ κατωτερότητος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη μιά φορά μπορώ να βρίσω τον συγχωρεμένο τον Φίλια (παρά την ωμή παραδοχή του λάθους του), καθώς με την δράση των τότε προοδευτικών (1974-81) άλλαξαν εν μία νυκτί τον νόμο που αφορούσε τα κριτήρια πρόσληψης και ς εξέλιξης των καθηγητών πανεπιστημίων, με αποτέλεσμα, να γεμίσουν οι σχολές με κοπρίτες που φέραν τον τίτλο του καθηγητού και φυσικά από ένα σημείο και μετά, τα πανεπιστήμια να φουλάρουν με όλα αυτά τα αντεθνικά κατακάθια, τα οποία σήμερα τα βρίσκουμε μπροστά μας με τίτλους μεν, χωρίς γνώσεις και ελληνική ψυχή δε.
Τωρα ομως βγηκαν στην επιφανεια...Φαινονται πια στο φως...Οποιος βλεπει ....βλεπει...Πριν δεν εβλεπε με το κρυφτο....Ειναι πιο ευαλωτοι απο ποτε...
ΑπάντησηΔιαγραφήθα περίμενα από τον Κο Χριστόπουλο ως Πανεπιστημιακό δάσκαλο και δεδομένου οτι συνομιλούσε με επίσης Πανεπιστημιακο δάσκαλο μεγαλύτερη έμφαση στην αναλυση των αρθρων της συμφωνίας και στην επιστημονική τεκμηρίωση των θέσεων του . Δυστυχώς μένω με την εντύπωση οτι άκουσα από πλευράς Κου Χριστόπουλου και στο μεγαλύτερο μέρος της ομιλίας του στήριξη πολιτικών θέσεων με ευχολόγια ,αφορισμούς ,υπεραπλουστευσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήἌκουσα μὲ προσοχὴ τὸν διάλογο τῶν δύο καὶ θέλω νὰ κάνῳ δύο ἐπισημάνσεις/ἐρωτήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Ὁ Ἑλληνικὸς λαὸς πότε καὶ πῶς εἶναι χρήσιμος; Κάθε τέσσερα χρόνια ἢ κάθε μέρα;
2) Ὁ Ἑλληνικὸς λαὸς ἀπαρτίζεται ἀπὸ ἄτομα μὲ διαφορετικῆς ἰδεολογίας πιστεύω,
δημοκρᾶτες, βασιλικούς, χουντικούς, διεθνιστές, ἄναρχοκομμουνιστές, κομμουνιστές,
σοσιαλιστές. Ὅλοι αὐτοὶ ἔχουν δικαίωμα νὰ ἐκδηλώνουν τὸ φρόνημά τους εἰρηνικά
μὲ συγκεντρώσεις καὶ ὁμιλίες ὅποτε αὐτοὶ θέλουν. Τὸ δικαίωμα αὐτὸ φυσικὰ τὸ δίνει
καὶ τὸ κατοχυρώνει μόνον ἡ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, σωστά; Ὁ κύριος ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ἀναφέρει ὅτι
τὰ ἄτομα τοῦ συλλαλητηρίου πλὴν τῆς Ἀφροδίτης Μάνου, ἔδωσαν ἕνα τόνο τραγικὸ
στὴν διαδήλωση ποὺ ἔγινε στὸ Σύνταγμα. Αύτὸ σημαίνει ὅτι ἀμφισβητοῦν τὴν
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ καὶ θέτουν ὅριο ἢ καλλύτερα ἐκλαμβἄνεται τὸ συμπέρασμα, ὅτι κάτι
τέτοιο θέτει σὲ κίνδυνο τὴν ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. 'Εγὼ καὶ φυσικὰ πολλοὶ ἄλλοι αὐτὸ
ποὺ καταλαβαίνουμε εἶναι ὅτι ἡ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ εἶναι a la carte.
Αὐτὸ φυσικὰ εἶναι τυρρανία καὶ αὐτὸ μόνον ἐκλαμβάνεται δὐο μέρες
ποὺ τὰ κανάλια ἀναλλώνονται σε ἐπεισόδια ποὺ ἔγιναν ἀπὸ 50 ἢ 100 ἄτομα.
Ἐπεισόδια ποὺ γίνονται ἀπὸ τὸ 1975 καὶ μετά, γιατὶ μἐχρι τώρα δὲν ἔχει ὁδηγηθῇ
κάποιος στὴν φυλακὴ καὶ νὰ δημοσιοποιηθῇ; Ἐπίσης τὰ ἐπεισόδια
τῆς Μαρφίν καὶ ἡ δολφονία Ἑλληνων πολιτῶν γιατί δὲν ἔχει τελεσφορήσει στὴν
ἀποκάλυψη τῶν δολοφόνων καὶ νὰ στείλῃ ἄνθρώπους στὴν φυλακή; Ἐγὼ ἂν σπάσῳ ἕνα
αὐτοκίνητο τοῦ Ἑλληνικοῦ Δημοσίου δὲν θὰ συλληφθῷ;
Καἰ κάτι τελευταῖο, οἱ Συμφωνίες εἶναι στατικές. Οἱ ἄνθρωποι ὅμως ποὺ
ἐρμηνεὐουν/ἐφαρμόζουν τὶς Συμφωνίες κρίνουν κατὰ τὸ δοκοῦν μία Συμφωνία,
ἄναλόγως τῶν περιστάσεων σὲ κάθε χώρα καὶ ἀναλογως τοῦ Παγκοσμίου γίγνεσθαι.
Δὲς γιὰ παράδειγμα τὴν Βόρειο Ἥπειρο.
ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΙΕΡΧΕΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑΔΙΑ :
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΑΖΕΙ ΜΕ ΤΥΦΛΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΑΙΕΙ.
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΑΓΩΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ Η ΑΝΑΡΧΙΑ.
ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ Ο ΔΕΣΠΟΤΙΣΜΟΣ - ΤΥΡΡΑΝΙΑ.
Εἴμαστε κύριοι στὸ τρῖτο στάδιο.
Α ρε βλακα Χριστόπουλε...εισαι και καθηγητής... Και από που ως που Σλάβοι κάτοικοι της βόρειας όπως θα λέμε Μακεδονίας δικαιούνται ιστορικά να χρησιμοποιούν αυτήν την λέξη... Ο Τούρκος την χώρα του Τουρκία την είπε δεν την είπε Ιωνία... Η Λυδία η ότι άλλο ιστορικό θες... Το Μακεδονία Σλάβοι το είπαν πρώτοι; ελληνική λεξη δεν είναι; Α στο διάβολο που δεν θες να σε λέμε και προδότη... Βλακα να σε λέμε σε πειράζει;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2014/04/blog-post_3430.html?m=1
ΑπάντησηΔιαγραφή