20/1/19

Αυτοκινητοβιομηχανίες λένε όχι στην Ελλάδα και βλέπουν Σκόπια


Τα Σκόπια από την εποχή της ενιαίας Γιουγκοσλαβίας έχουν μακρά ιστορία εμπλοκής στον τομέα της αυτοκίνησης, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι προ διετίας πληροφορίες έκαναν λόγο για επιλογή της χώρας ως τον τόπο κατασκευής του νέου εργοστασίου της Aston Martin.
Και μπορεί τελικά η Aston Martin να μην επέλεξε τα Σκόπια για την κατασκευή του νέου της εργοστασίου στο οποίο θα παραγόταν το crossover DBX (δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η παραγωγή του), όμως η γειτονική μας χώρα είναι πολύ δραστήρια στο κομμάτι της κατασκευής ανταλλακτικών και εξαρτημάτων αυτοκινήτων.
Από την εποχή κιόλας της Zastava, στα Σκόπια ξεκίνησε τη δεκαετία του 1960 η κατασκευή εξαρτημάτων για την κραταιά αυτοκινητοβιομηχανία της πρώην Γιουγκοσλαβίας και συνεχίστηκε μέχρι την πτώση της εταιρείας τη δεκαετία του 1990.
Σήμερα, στα Σκόπια έχουν την έδρα τους τουλάχιστον 50 εταιρείες κατασκευής ανταλλακτικών και εξαρτημάτων για αυτοκίνητα (ζώνες ασφαλείας, τακάκια, συμπλέκτες, μπαταρίες, εξαρτήματα φορτηγών-λεωφορείων), ενώ υπάρχουν τα τελευταία χρόνια και πολλές επενδύσεις μεγάλων και γνωστών πολυεθνικών εταιρειών του κλάδου όπως η Delphi (κατασκευάζει ηλεκτρονικά συστήματα), η Adient (καθίσματα αυτοκινήτων), η Lear (υφάσματα καθισμάτων, ηλεκτρικά), η KSS (αερόσακοι) και άλλες.

Για τη συνέχεια newsauto

6 σχόλια:

  1. Για αύτο δεν μας φταίνε οι Σκοπιανοί για αυτό φταίνε οι 1η φορά αριστερά και φυσικά οι αριστεροί επαγγελματίες εργατοπατέρες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι μέχρι πριν 4 χρόνια, η αυτοκινητοβιομηχανια ήταν η ατμομηχανή της Ελληνικής βιομηχανίας!
      Οι μεγάλες βιομηχανίες έφυγαν λόγω συριζαανελ. ΕΠΙΣΗΣ γεγονός είναι ότι η τελευταία βιομηχανία - βιοτεχνία της χώρας ΝΑΜΚΟ, λόγω τεμπελοσυνδικαλιστων και όχι λόγω του ότι στελέχη της πουλούσαν αδασμολογητα ανταλλακτικά ή τμήματα οχημάτων σε συνεργεία της περιοχής....
      Ποτέ μην αφήστε μια αλήθεια να χαλάσει ένα ωραίο παραμύθι.... Αλλά με τα παραμύθια δεν μπορείς να πορεύεσαι εν έτη 2019

      Διαγραφή
    2. Ο Σύριζα όχι συγκεκριμένα , όλοι η Συνδικαληστεία ναι , πακετο και οι φόροι που πληρώνουμε για να διατηρείται το κηφηναριό του Δημοσίου, με αυτά είμαστε μείον και έχουμε μνημόνιο.

      Επίσης Πρέζεμπορία στα Πανεπιστήμια ανοικτα και με νομική κάλυψη απο το Κράτος και ηθική απο την Αριστερά (κατα βάση) μόνο στην χώρα μας!

      Διαγραφή
    3. Αλήθεια Νο 3
      η ελληνική βιομηχανία συντηρεί ένα άθλιο δημόσιο!
      Καλό θα είναι να θυμηθούμε ένα ελληνικό BRANDNAME, ένα προϊόν σύμβολο της ελληνικής βιομηχανίας.
      Αααα! Δεν υπάρχει! Ο λόγος?
      Η ελληνική βιομηχανία είναι τόσο κρατικοδιαιτη σαν τον χειρότερο δημόσιο υπάλληλο, που μπορείς να βάλεις με το νου σου, αφού πήρε επιδοτήσεις, θαλασσοδανεια και διευκολυνσεις δεν παρουσίασε κανένα! Brand ανταυτου θέλει πελάτη το ελληνικό δημόσιο για να αγοράζει τις μπαχατελες που παράγει αφού δεν είναι ανταγωνιστές με τα εξ αλλοδαπης προϊόντα.

      Διαγραφή
    4. Φορολογούμενε φταίνε πάρα πολύ και οι αριστεροί σοσιαλιστές του ΠΑΣΟΚ και τα κρατικοδίαιτα λαμόγια της ΝΔ. Αυτοί της ΝΔ φταίνε πολύ γιατί δεν ξέρουν γρι τι θα πεί ελεύθερη οικονομία ή αξιοκρατία - δηλαδή φταίνε όλοι οι κρατικοδίαιτοι της Ελλάδας.

      Διαγραφή
  2. Ο μόνος λόγος που δεν έχουμε βιομηχανία στην Ελλάδα είναι ότι το κράτος δίνει στους ΔΥ μεγαλύτερους μισθούς από τους μισθούς που διαμορφώνονται διεθνώς για τον Ιδιωτικό τομέα - Βιομηχανία στα Βαλκάνια. Υπήρξε επιλογή η Ελλάδα να γίνει rent-seeking κοινωνία. Σε αυτό πρωταγωνιστικό ρόλο έπαιξαν οι συνδικαλιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.