12/3/19

Πού σε κατάντησαν Ελλάδα!!! - Η χώρα του Ελύτη, το Μίκη και του Μπιθικώτση, να έχει υπουργό Πολιτισμού που λέει ανερυθρίαστα ψεύδη (υπόθεση Δρομέα Βαρώτσου)

Της αγάπης αίματα - 1964 
Της αγάπης αίματα με πορφύρωσαν
και χαρές ανείδωτες με σκιάσανε
οξειδώθηκα μες στη νοτιά των ανθρώπων
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο.
               *********
Στ’ ανοιχτά του πελάγου με καρτέρεσαν 
Με μπομπάρδες τρικάταρτες και μου ρίξανε
αμαρτία μου να `χα κι εγώ μιαν αγάπη 
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο.

                *********
Τον Ιούλιο κάποτε μισανοίξανε
τα μεγάλα μάτια της μες στα σπλάχνα μου
την παρθένα ζωή μια στιγμή να φωτίσουν
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο.
           *********
Κι από τότε γύρισαν καταπάνω μου
των αιώνων όργητες ξεφωνίζοντας
ο που σ’ είδε, στο αίμα να ζει
και στην πέτρα
μακρινή μητέρα Ρόδο μου Αμάραντο.
           *********
Της πατρίδας μου πάλι ομοιώθηκα
μες στις πέτρες άνθισα και μεγάλωσα
των φονιάδων το αίμα με φως
ξεπληρώνω
μακρινή Μητέρα Ρόδο μου Αμάραντο.

(Οι τρεις πρώτες στροφές είναι μελοποιημένες).
Στίχοι:   Οδυσσέας Ελύτης
Μουσική:   Μίκης Θεοδωράκης

5 σχόλια:

  1. Τα τραγούδια του μεγάλου Μίκη τα άκουγα και μου άρεσαν και μου αρέσουν πάρα πολύ, τόσο πολύ που αναρωτιέμαι τι σχέση έχουν τα σημερινά ΒΌΔΙΑ με αυτά τα άτομα !!! Ντεμεκ αριστεροί !!!!!
    Προδότες, ο χρόνος σας τελείωσε !!! Θα το καταλάβετε μετά το τι κακό κάνατε στην χώρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Του διχασμού αίματα σε παραμόρφωσαν
    και αγάλματα ανόμοια αντάλλαξες
    οξειδώθηκες μες στη νοτιά του καυσαερίου
    κοντόφθαλμη Μυρσίνη βαρβαρότητα μου αμάραντη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.