21/8/19

ΤΕΟΚΑΡ: Όταν οι Ιάπωνες "υποκλίνονταν" στην Ελλάδα

Στις δεκαετίες '80 και '90 η χώρα μας είχε μία μονάδα παραγωγής που ακόμη και οι ίδιοι οι Ιάπωνες της Nissan την θεωρούσαν πρότυπη. Τι πήγε "στραβά" και το εργοστάσιο του Βόλου έκλεισε οριστικά.

Δημήτρης Δοντάς
Θα μπορούσε να είναι ο τίτλος ενός παραμυθιού. Δυστυχώς όμως, δεν είναι. Συνήθως στα παραμύθια, ταινίες, όπως και στις κινηματογραφικές, ο επίλογος βγαίνει μέσα από ένα happy end. Ούτε τέτοιο όμως υπάρχει με την ΤΕΟΚΑΡ, την εταιρία που είχε εργοστάσιο στο Βόλο και συναρμολογούσε μοντέλα Nissan.Η καταγραφή της ιστορίας της ΤΕΟΚΑΡ Α.Β.Ε.Ε. θα μπορούσε κάλλιστα να είναι η καταγραφή της παθογένειας του Κράτους και της γραφειοκρατίας στην Ελλάδα αλλά συγχρόνως και οι λόγοι που οδήγησαν στην αποβιομηχάνιση της χώρας και σταδιακά στον μηδενισμό της πρωτογενούς παραγωγής.


Για τη συνέχεια news247


4 σχόλια:

  1. Κυβερνήσεις και σωματεία οι μεγάλοι υπεύθυνοι της αποβιομηχανοποίησης της Χώρας .Ειδικά για το συγκεκριμένο τα έγραφαν ο Κ Καββαθας και ο Α Σταθακης ,ποιός τούς άκουγε όμως. Λυπηρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα μηχανηματα που εφεραν οι Ιαπωνες στην Μηλο για εκμεταλλευση της γεωθερμιας πριν 50 χρονια,σαπισαν σκουριασμενα αλλα η περηφανη εργατια δεν πηγε δουλος στα κατεργα του καπιταλισμου.
    Θεε μου,γιατι υπαρχουμε ακομα ;.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απο μεγαλοψυχια θεικη...Σου λεει ...κοτες ειναι..αστες να ζησουν λιγο πριν τις κανω ..σνιτσελ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην Αθήνα, στην Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, κοντά στο κτίριο της Βουλής, υπάρχει ένα παλαιό κτίριο το οποίο η Οικογένεια Θεοχαράκη με δικά της έξοδα έχει μετατρέψει σε μουσείο και χώρο εκθέσεων, ως επί το πλείστον με δωρεάν είσοδο για το κοινό!

    Μπορεί τα ανωτέρω να εκφεύγουν του νοήματος της ανάρτησης, είναι όμως ενδεικτικά της ικανότητας και του πολιτιστικού επιπέδου της οικογενειακής επιχείρησης Θεοχαράκη, κρίνω δε πως έπρεπε να αναφερθούν!

    Ευμένης Καρδιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.