29/8/19

Θα παραδώσουν το πετρέλαιο στη Συρία": Πώς ένα ιρανικό υπερτάνκερ αψηφά τις κυρώσεις του Τραμπ.

Από τότε που έφυγε από το Ιράν με 2,1 εκατομμύρια βαρέλια, το τεράστιο δεξαμενόπλοιο έχει αλλάξει το όνομά και το δρομολόγιο του για να διαφύγει τον έλεγχο.

Οι βρετανικές αρχές στο Γιβραλτάρ κατάσχεσαν το πλοίο και το φορτίο του με την υποψία ότι σχεδίαζε να παραδώσει το πετρέλαιο που μετέφερε στη Συρία, πράξη που θα παραβίαζε τις κυρώσεις της ΕΕ εναντίον της χώρας αυτής. Το Ιράν αντέδρασε γρήγορα κατάσχοντας ένα βρετανικό δεξαμενόπλοιο στον Περσικό Κόλπο με την κατηγορία της υπερφόρτωσης.

Μετά από έξι εβδομάδες στο θαλάσσιο καθαρτήριο, επετράπη τελικά στο Γκρέις να αναχωρήσει, με τη διαβεβαίωση ότι δεν θα κατευθυνόταν προς τη Συρία. Αλλά μερικοί ειδικοί είναι πεπεισμένοι ότι αυτό δεν είναι αλήθεια.

Ο Γιώργος Μπελέρης, διευθυντής πετρελαίκων ερευνών στην εταιρεία δεδομένων Refinitiv, λέει ότι μόνο τρεις χώρες αυτή τη στιγμή είναι πρόθυμες να δεχθούν το ιρανικό πετρέλαιο: Η Τουρκία, η Συρία και η Κίνα. "Ήταν βέβαιο ότι θα κατευθυνόταν σε κάποια από αυτές", ανέφερε σε μια συνέντευξη του.




Μετά την την κατάσχεση του Γκρέις απ τις βρετανικές αρχές στο Γιβραλτάρ, οι Ιρανοί κατέλαβαν ένα βρετανικό δεξαμενόπλοιο, το Stena Impero, το οποίο φαίνεται εδώ περικυκλωμένο από ιρανικά πολεμικά πλοία στον Περσικό Κόλπο τον Ιούλιο.

Οι αρχές των ΗΠΑ ζήτησαν την κατάσχεση του σκάφους ενώ ήταν ακόμα υπό τον έλεγχο του Γιβραλτάρ, αλλά το πλοίο έφυγε πριν οι Αμερικανοί μπορέσουν να παρέμβουν και να το κατάσχουν .
Στις 18 Αυγούστου, το δεξαμενόπλοιο άλλαξε το όνομά του από Γκρέις Ι σε Άντριαν Ντάρια-Ι και άλλαξε τη σημαία του από αυτήν του Παναμά σε σημαία του Ιράν. Χάραξε πορεία ανατολικά από το Γιβραλτάρ, ισχυριζόμενο ότι προορισμός του ήταν η Καλαμάτα της Ελλάδας, ένα μέρος όπου ο τύπος του λαδιού που χρησιμοποιείται για εκφόρτωση προέρχεται από ελιές, και όχι από πετρελαιοπηγές .




Το Γκρέις αλλαξε το όνομά του σε Adrian Darya-1 λίγο μετά την αποδέσμευση του από τη βρετανική κατάσχεση στο Γιβραλτάρ. Σε αυτή τη φωτογραφία, ένα μέλος πληρώματος φαίνεται να φωτογραφίζει τη νέα πινακίδα του σκάφους. Το παλιό όνομα φαίνεται ζωγραφισμένο από κάτω. (Jon Nazca/Reuters)

Αν η αλλαγή του ονόματος δεν ήταν αρκετή, η πλεύση προς τις ελληνικές θάλασσες γέννησε απορίες λόγω του οτι το τανκερ αυτό είναι τεράστιο, φαρδύ και με μεγάλο εκπετασμα και δεν θα μπορούσε να δέσει στο λιμάνι της Καλαμάτας . Ακόμα και αν μπορούσε να το καταφέρει, το λιμάνι δεν έχει καν εγκαταστάσεις άντλησης αργού πετρελαίου για να το ξεφορτώσει.
Αλλά το πλοίο συνέχισε αυτή τη φάρσα για λίγες μέρες ακόμα , πηγαίνοντας αρχικά ανατολικά προς τη Σικελία. Στη συνέχεια, στις 23 Αυγ, δήλωσε ως προορισμό του , το λιμάνι της Μερσίνας, ένα τουρκικό λιμάνι που απέχει λιγότερο από 200 χιλιόμετρα από τα σύνορα με τη Συρία. Η γειτνίαση του με ένα διυλιστήριο στην Baniyas της Συρίας έκανε τις διεθνείς εντάσεις να οξυνθούν πολύ περισσότερο.


Πώς το Ιράν χρησιμοποιεί "πλοία-φαντάσματα" για να αψηφήσει τις κυρώσεις του Ντόναλντ Τραμπ για το πετρέλαιο
Το πλοίο συνεχίζει να ταλαιπωρεί τους ναυτικούς παρατηρητές με το να κρύβει έξυπνα τις πραγματικές του προθέσεις. Η διεθνής προσοχή για την τύχη του σουπερτανκερ φτάνει στο ζενίθ στον συνήθως ήρεμο κόσμο της παγκόσμιας ναυτιλίας.
Οι "Ηνωμένες Πολιτείες έχουν επιβάλει κυρώσεις στην διακίνηση ιρανικού αργού πετρελαίου, ενώ η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει επιβάλει κυρώσεις στη Συρία. Έτσι, η απόπειρα διακίνησης πετρελαίου αξίας 130 εκατομμυρίων δολαρίων μεταξύ των δύο χωρών θα ήταν μια από τις πιο δόλιες κινήσεις που θα γίνονταν αυτή τη στιγμή στον κόσμο. Αλλά η συμπεριφορά του τανκερ Άντριαν Ντάρια υποδηλώνει ότι το πλοίο είχε προ πολλού αποφασίσει να πετύχει τον στόχο του.





Η πορεία του Adrian darya στην μεσόγειο

1) Τάνκερ αργότερα γνωστό ως Grace 1 ,κατασχέθηκε στο υπό βρετανικό ελέγχο Γιβραλτάρ.
2)Εξι εβδομάδες αργότερα επιτράπηκε στο τανκερ να μπει στην μεσόγειο και μετονομάστηκε σε Adrian Darya .
3)Δηλωθείς προορισμός: Kαλαμάτα Ελλάδα.
4)Πλέει ανατολικά σε διεθνή ύδατα αποφεύγοντας χώρες φιλικές προς τις ΗΠΑ που ενδεχομένως θα δέχονταν να κατάσχουν το τανκερ .
5)Αλλαγή δηλωμένου προορισμού.|Νέος προορισμός Μερσινα Τουρκίας .
6) Στίγμα στις 11¨00πμ τρίτη 27 Αυγούστου.

"Σίγουρα, θα παραδώσουν το πετρέλαιο στη Συρία", αναφέρει ο συγγραφέας και αναλυτής άμυνας Μπαμπάκ Ταγκβέι. Εξοστρακισμένη από τη διεθνή κοινότητα, η Συρία χρειάζεται αργό πετρέλαιο για να διατηρήσει το καταπιεστικό της καθεστώς στην εξουσία, και η μόνη χώρα που είναι πρόθυμη να καταβάλει οποιαδήποτε προσπάθεια για να βοηθήσει είναι η Ρωσία.
Έτσι, η δήλωση οτι προορισμός είναι ένας λιμένας στην Τουρκία δεν είναι τυχαία, επειδή τα τουρκικά και συριακά ύδατα βρίσκονται εντός της σφαίρας επιρροής του ρωσικού ναυτικού μέσω της ναυτικής βάσης τους στην Tartus στις συριακές ακτές.
"Απλά θέλουν να είναι αρκετά κοντά ... στη Συρία για να αποκτήσουν κάποια προστασία από τα πλοία του ρωσικού ναυτικού, τα οποία βρίσκονται στο Τάρτους ή πλέουν στην Ανατολική Μεσόγειο Θάλασσα", λέει ο Ταγκβέι.
Το πλοίο αντιμετωπίζει άλλη μια αινιγματική πρόκληση , επειδή μιας και είναι πλήρως φορτωμένο με πετρέλαιο, βυθίζεται πολύ βαθειά στο νερό για να μπορεί περάσει από τη διώρυγα του Σουέζ. Αν δεν μπορέσει να βρει έναν πρόθυμο αγοραστή, το πισωγύρισμα στον Ατλαντικό θα ήταν πολύ επικίνδυνο δεδομένου του ελέγχου γύρω από το Γιβραλτάρ. Αλλά με βάθος 22 μέτρων,δεν μπορεί να περάσει ούτε μέσα από το βαθύ Σουέζ των 21 μέτρων μέχρι τουλάχιστον να ελαφρύνει το φορτίο του. Επομένως, παγιδεύεται τελεσίδικα στη Μεσόγειο μέχρι να αλλάξει κάτι.




Οι αρχές των ΗΠΑ είναι πεπεισμένες ότι το Adrian Darya προσπαθεί να παραβιάσει τις κυρώσεις μεταφέροντας πετρέλαιο από το Ιράν στην Συρία. (Marcelo del Pozo / Bloomberg)

TΥπάρχουν 2 επιλογές


Πολλοί ειδικοί υποπτεύονται ότι το σχέδιο του πλοίου είναι να συναντηθεί με ένα άδειο ιρανικό δεξαμενόπλοιο και να εκφορτώσει αρκετό από τα φορτίο του εν πλω με μεταφορά από το ενα πλοίο στο άλλο , ώστε να του επιτραπεί να έχει ένα αρκετά μικρό βύθισμα για να περάσει από το Σουέζ. Επιπλέον, η διασπορά του φορτίου αργού πετρελαίου σε δύο πλοία αυξάνει τις πιθανότητες κάποιων απ αυτα να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους. Αυτό ακριβώς πιστεύει ο Μπελέρης ότι θα συμβεί.
"Ρεαλιστικά, υπάρχουν δυο επιλογές", ανέφερε σε συνέντευξη. "Είτε να το ξεφορτώσουν κάπου στην ξηρά στην Τουρκία ή τη Συρία, είτε να μεταφορτώσουν μέρος του, σε άλλο δεξαμενόπλοιο, πετυχαίνοντας να το παραδωσουν στην Συρια ". Σε αντίθετη περίπτωση, και τα δύο δεξαμενόπλοια θα προσπαθήσουν πιθανότατα να διασχίσουν τα ουδέτερα ύδατα του Σουέζ γυρνώντας πίσω στο Ιράν και να βρουν ένα άλλο σχέδιο. "Επειδή κανείς άλλος δεν αγοράζει ιρανικό αργό πετρέλαιο", λέει.


Εάν το σχέδιο είναι πράγματι για ενα δεύτερο δεξαμενόπλοιο, αναμένω ότι το πλοίο θα κλείσει σύντομα τον πομποδέκτη του για να προσπαθήσει να κρύψει τη θέση του. "Πιθανότατα να εξαφανιστεί σύντομα απ τα ρανταρ ,ανέφερε.
Μερικοί παρατηρητές της ναυτιλίας πιστεύουν ότι έχουν ήδη εντοπίσει τον ιδανικό υποψήφιο για μια τέτοια μεταφορά πλοίων. Η εταιρεία ελέγχου πλοίων TankerTrackers.com παρατήρησε ότι ένα άλλο ιρανικό βυτιοφόρο, το Argo, έχει αρχίσει να κινείται πυρετωδώς απο την Κόκκινη Θάλασσα προς την Διώρυγα του Σουέζ. Αυτή τη στιγμή είναι φορτωμένο με 700.000 βαρέλια πετρελαίου, αλλά μόλις αυτά ξεφορτωθούν κάπου, θα είναι σε ιδανική θέση να συναντηθεί με τον Άντριαν Ντάρια στα ύδατα βόρεια του Πορτ Σαΐντ της Αιγύπτου, εκεί όπου η Διώρυγα του Σουέζ εκβάλει στη Μεσόγειο.
Η κόκκινη γραμμή μέσα στην κίτρινη διακεκομμένη γραμμή αντιπροσωπεύει τις τελευταίες 36 ώρες. Η συνεχόμενη κόκκινη γραμμή αντιπροσωπεύει έως και 72 ώρες συνεχόμενης πλεύσης , υποδεικνύοντας την πρόσδεση στο Port Said. Πιστεύουμε ότι θα μείνει αδρανές εκεί για λίγες μέρες μέχρι να συναντηθεί με ενα ιρανικο Suezmax .





View image on Twitter
Όταν ολοκληρωθεί η μεταφορά STS και το AD1 συνεχίσει νότια μέσω του Suez, υπάρχει αυξημένη πιθανότητα το IRGC να απελευθερώσει το υπο Ηνωμένου Βασιλείου σημαίας τανκερ








Embedded video

Μια πρωτόγνωρη κατάσταση.
Το Ιράν, από την πλευρά του, επιμένει ότι δεν υπάρχει τίποτα το ύποπτο και λέει ότι το πετρέλαιο έχει ήδη πωληθεί σε έναν άγνωστο αγοραστή. "Η Ισλαμική Δημοκρατία του Ιράν πούλησε το πετρέλαιο του συγκεκριμένου πλοίου, και τώρα ο ιδιοκτήτης και αγοραστής του πετρελαίου αυτού θα αποφασίσει τον προορισμό του φορτίου", ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Τύπου Αλί Ραμσέι στο Reuters τη Δευτέρα.
Ίσως ως απόδειξη αυτού, το πλοίο να επικαιροποίησε τον προορισμό του από τη Μερσίνα σε κατάσταση διαθεσιμότητας απ τη Δευτέρα, μια ένδειξη ότι ισχυρίζεται ότι είναι διαθέσιμο σε οποιονδήποτε επιθυμεί να το ναυλώσει.

Παρά τη νέα δήλωση του οτι δηλαδή θα είναι διαθέσιμο προς ναύλωση , το τανκερ έκανε την Τρίτη εμφανή στροφή προς τα βόρεια και φαίνεται να κατευθύνεται προς την Τουρκία και τη Συρία, όπως υποπτεύονται κάποιοι.
Οι ΗΠΑ, εν τω μεταξύ, δεν καταλαβαίνουν τίποτα . Ο Σύμβουλος Εθνικής Ασφάλειας Τζον Μπόλτον, ο οποίος εδώ και καιρό εμφορείται από εχθρότητα προς το Ιρανικό καθεστώς, δήλωσε τη Δευτέρα ότι οι ΗΠΑ θα κάνουν τα πάντα για να κατάσχουν το τανκερ , το οποίο μάλιστα όπως ανέφερε "δεν πρέπει να να εκφορτώνεται σε λιμάνι ή σε θάλασσα".

Όλοι μαζί στην εκστρατεία για να σταματήσουμε το Ιράν να χρηματοδοτεί την τρομοκρατία , να αποσταθεροποιεί τον κόσμο και να παραβιάζει τις διεθνείς κυρώσεις. Το παράνομο πετρέλαιο που κατευθύνεται προς την Τουρκία με το Adrian Darya 1 δεν επιτρέπεται να εκφορτωθεί σε λιμάνι ή εν πλω .

Αν κάτι στραβό συμβαίνει, είναι το γεγονός οτι δεν είναι η πρώτη φορά που το Ιράν προσπαθεί να παρακάμψει τις κυρώσεις για να πουλήσει το αργό του, σε έναν πρόθυμο αγοραστή. Το CBC News ανέφερε το περασμένο φθινόπωρο, οτι μετά τις κυρώσεις της Ουάσιγκτον ,η Τεχεράνη εχει χρησιμοποιήσει πλοία-φαντάσματα με τους πομποδέκτες τους GPS απενεργοποιημένους, καθιστώντας τα, πιο δύσκολο να εντοπιστούν.
Αλλά η κυκλική διαδρομή του Adrian Darya πάει ένα βήμα παραπέρα . Αν και δεν υπάρχει τίποτα απολύτως ύποπτο σε ένα πλοίο που αλλάζει το όνομά του, ακόμα και το νεο όνομα του τανκερ του τανκερ φαίνεται σχεδιασμένο για να κλίνει το μάτι στους επικριτές των ΗΠΑ.


Στα φαρσί, ο Adrian Darya μεταφράζεται χαλαρά ως "Θάλασσα του Αδριανού". Ένας φόρος τιμής στον Ρωμαίο αυτοκράτορα Αδριανό, ο οποίος έχτισε το περίφημο τείχος στη βόρεια Βρετανία για να κρατήσει μακριά από την αυτοκρατορία , η οποία εκτεινόταν από την Περσία εως την Μεγάλη Βρετανία,τους Κέλτες εισβολείς .
Η ονομασία του πλοίου ήταν ένας φόρος τιμής στον άνθρωπο που έχτισε ένα "τείχος το οποίο προστάτευσε τα συμφέροντα του Ιράν έναντι της Βρετανίας και είναι ένα από τα καλύτερα ονόματα που μπορούσαν να δοθούν σε αυτό το γιγαντιαίο πετρελαιοφόρο μετά τη νίκη του επί της Δύσης", ανέφερε σύμφωνα με πληροφορίες το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Fars του Ιράν.
Υπό κανονικές συνθήκες, η αλλαγή του ονόματος ενός πλοίου στο μέσο του ταξιδιού θα μπορούσε να είναι μια προσπάθεια να "καταλαγιάσει τον πυρετο , όπως το θέτει ο Μπελέρης.

Αλλά δεδομένης της πυρκαγιάς που ξέσπασε απ το έντονο ενδιαφέρον του κόσμου για το τανκερ αυτό , "Υποθέτω ότι δεν τα κατάφερε ."

'They are going to deliver this oil to Syria': How an Iranian supertanker is flouting Trump's sanctions


Since leaving Iran with 2.1 million barrels, rogue tanker has changed its name, route in bid to evade scrutiny







British authorities in Gibraltar impounded the ship and its cargo on suspicion it planned to deliver the oil it was carrying to Syria, which would violate EU sanctions against the country. Iran quickly retaliated and seized a British tanker in the Persian Gulf on a trumped-up charge.
After six weeks in maritime purgatory, the Grace was eventually allowed to depart, on the assurance that it was not headed for Syria. But some experts are convinced that's not true.


Giorgos Beleris, oil research manager at data firm Refinitiv, says only three countries at the moment are willing to accept Iranian oil: Turkey, Syria and China. "It was bound to head to one of them," he said in an interview.






After Grace I was impounded by British authorities in Gibraltar, the Iranians seized a British tanker, the Stena Impero, shown here being surrounded by Iranian warships in the Persian Gulf in July. (The Associated Press)
U.S. authorities sought the seizure of the vessel while it was still under Gibraltar's control, but the ship left before the Americans could step in and intercept it.
On Aug. 18, the tanker changed its name from the Grace I to the Adrian Darya-I and changed its flag from that of Panama's to Iran's. It set a course eastwards away from Gibraltar, claiming its destination was Kalamata, Greece, a place where the type of oil it's used to off-loading comes from olives, not crude.






Grace I changed its name to the Adrian Darya-1 shortly after being released from British custody in the waters off Gibraltar. In this photo, a crewman is seen taking a picture of the vessel's new signage. The old name can be seen painted over underneath. (Jon Nazca/Reuters)
If the name change weren't enough the Greek trajectory raised a few more eyebrows because — full to the gills, the way she is — the Adrian Darya is too deep and large to come into a berth in Kalamata. Even if she could manage it, the port doesn't even have any crude-processing facilities to off-load her with.
But the ship kept up that charade for a few days, heading east toward Sicily. Then on Aug. 23, it updated its destination to the port of Mersin, a Turkish port that's less than 200 kilometres from the Syrian border. Mersin's proximity to a refinery in Baniyas, Syria, made international tensions ratchet up that much more.
The ship continues to befuddle maritime observers by being cagey about its true intentions. And international attention on the rogue supertanker has hit an uncharacteristic fever pitch in the normally staid world of global shipping.
The United States has put sanctions on Iranian crude while the European Union has sanctions on Syria. So trying to sneak $130 million US worth of oil between the two countries would be one of the most treacherous routes to complete in the world at the moment. But the Adrian Darya's behaviour suggests the ship is hell-bent on trying.






"For sure, they are going to deliver this oil to Syria," author and defence analyst Babak Taghvaee says. Ostracized by the international community, Syria needs crude oil to keep its repressive regime in power, and the only country willing to make any effort to help that happen is Russia.
So listing a destination in Turkey is no accident, because Turkish and Syrian waters are within the sphere of influence of the Russian navy via their naval base in Tartus on the Syrian coast.
"They just want to be close enough to … Syria to gain some protection from Russian navy ships, which are in Tartus or sailing in the Eastern Mediterranean Sea," Taghvaee says.
The ship faces another conundrum in that because it is fully loaded with oil, it sits too low in the water to get through the Suez Canal. If it can't find a willing buyer, doubling back to the Atlantic would be too treacherous given the scrutiny around Gibraltar. But at 22-metres deep, it can't go through the 21-metre deep Suez until it lightens its load. So it is effectively trapped in the Mediterranean until something changes.






U.S. authorities are convinced the Adrian Darya is trying to violate sanctions on shipping oil out of Iran and into Syria. (Marcelo del Pozo/Bloomberg)

There are 2 choices

Many experts suspect the ship's plan is to meet up with an empty Iranian tanker and off-load enough of its cargo at sea in a ship-to-ship transfer in order to allow it to have a small enough draught to pass through the Suez. Plus, spreading the cargo of crude across two ships increases the odds of some of it making it to its final destination. This is exactly what Beleris thinks will happen.
"Realistically, there's two choices," he said in an interview. "Either off-load it somewhere onshore in Turkey or Syria, or put part of the cargo into another tanker, and perhaps both of them will deliver it." Failing that, both tankers will likely try to cross through the neutral waters of the Suez back to Iran and come up with another plan. "Because nobody else is taking Iranian crude," he says.
If a second tanker is indeed the plan, he expects the ship will soon turn off its transponder to try to hide its position. "It's probably going to disappear soon, I think," he said.
Some shipping observers think they may have already spotted the ideal candidate for such a ship-to-ship transfer. Ship monitoring firm TankerTrackers.com noticed another Iranian tanker, the Argo, has begun to move briskly up through the Red Sea and into the Suez Canal. It's currently loaded down with 700,000 barrels of its own oil, but once those can be off-loaded somewhere, it should be in an ideal position to meet up with the Adrian Darya in the waters north of Port Said, Egypt, where the Suez Canal flows into the Mediterranean.

The red line within the yellow dotted line represents the past 36 hours. The continue red line represents up to 72 hours of continued trajectory, indicating the Port Said anchorage. We believe she will sit idle there for a few days until an Iranian Suezmax meets up with her.








View image on Twitter
Once the STS transfer has been completed and the AD1 continues southbound via the Suez, there is an increased likelihood that the IRGC may release the UK-flagged & Swedish-owned STENA IMPERO. An empty Aframax (max 730K barrels) is already sailing back to Iran from Syria: ARGO.

See TankerTrackers.com, Inc.

A new-found status

Iran, for its part, insists that there's nothing fishy going on, and says the oil has in fact already been sold to an unnamed mystery buyer. "The Islamic Republic of Iran has sold the oil of this ship, and now the owner and purchaser of this oil will decide the destination of the cargo," government spokesperson Ali Rabiei told Reuters on Monday.
Perhaps as evidence of that, the ship updated its destination from Mersin to "for order" on Monday, an indication that it claims to be available on commission to anyone wishing to hire it.
Despite its new-found status as an alleged free agent, the ship made a visible northward turn on Tuesday and seems headed towards Turkey and Syria, as some suspected.
The U.S., meanwhile, is having none of this. National Security Adviser John Bolton, who has long held animosity for the Iranian regime, said Monday it would be "all hands on deck" as the U.S. works to seize the vessel, which he said "must not be allowed off-loaded in port or at sea."
All hands on deck in the campaign to stop Iran from funding terror, destabilizing the globe, and breaking international sanctions. The illicit oil heading to Turkey on the Adrian Darya 1 must not be allowed off-loaded in port or at sea.

If something fishy is going on, it wouldn't be the first time that Iran has tried subterfuge to get its crude to a willing buyer. CBC News reported last fall on Tehran's attempts at using ghost ships — tankers with their GPS transponders turned off, making them harder to track — after Washington slapped sanctions on the country's oil.
But the circuitous route of the Adrian Darya is a step beyond even that. While there's nothing necessarily suspicious about a ship changing its name, even the vessel's chosen moniker seems designed to thumb its nose at its U.S. critics.
In Farsi, Adrian Darya loosely translates as "Hadrian's Sea" — a possible nod to the Roman Emperor Hadrian who famously built a wall in northern Britain to keep out Celtic invaders from the empire he had built, which stretched from Persia to Great Britain.
Naming the ship was a nod to the man who built a "wall that protected Iran's interests against Britain and was one of the best names to be given to this giant oil tanker after its victory over the West," Iranian state-run Fars news agency was quoted as saying.
Under normal circumstances, changing a ship's name mid-journey could be an attempt to "take off some of the heat off," as Beleris puts it.
But given the heat of the intense gaze the world has cast on the ship since then, "I guess it didn't work very well."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.