17/9/19

0% ο φόρος για όσους έχουν φορολογική κατοικία και δουλεύουν στο εξωτερικό


Του Ηλία Π. Παπαγεωργιάδη*
- Δέχτηκα μία εξαιρετική πρόταση για να πάω να δουλέψω στο Ντουμπάι, αλλά τελικά δεν θα το κάνω...
- Γιατί, ρε φίλε;
- Πρέπει να δηλώσω στην Ελλάδα το εισόδημά μου από εκεί.
- Ε και;
- Στις 120.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα μου λέει ο λογιστής μου πως την πρώτη χρονιά μπορεί να χρειαστεί να τσοντάρω και από την τσέπη μου για να πληρωθούν όλοι οι φόροι, οι προκαταβολές, τα ασφαλιστικά κλπ.
- Μήπως υπερβάλλει ο λογιστής σου; Εγώ λέω πως μπορεί να μένει κάτι, π.χ. το 25%.
- Κοίτα εσύ τα της Ρουμανίας, δεν ξέρεις την ελληνική φορολογία τόσο καλά. Όμως, πες ότι μου μένει και το 25%, δηλαδή τα 30.000 από τα 120.000. Τι έγινε; Είναι δίκαιο; Γιατί θα μου κρατήσει τα χρήματα αυτά η Ελλάδα; Θα κάνω κάτι εδώ και θα μου προσφέρει κάποια υπηρεσία; Το αντίθετο, έξω θα είμαι, θα δουλεύω και θα στέλνω χρήματα μέσα...

Για τη συνέχεια Liberal

1 σχόλιο:

  1. Taxation brought the Byzantine Empire to its knees and forced millions to convert to Islam.
    I am curious if these taxation laws apply yo all groups.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.