Εδώ και πέντε περίπου χρόνια το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή έχει δύο φύλα - σελίδες.
Η πρώτη αφορά τον γιατρό. Την σφραγίζει και δίνεται στο σχολείο.
Η δεύτερη είναι ένα πλήρες ιστορικό και συμπληρώνεται από τον γονιό όπου αναφέρεται το πλήρες ιστορικό υγείας του παιδιού και προσκομιζεται στον γιατρό ο οποίος το κρατά στο αρχείο του, αποτελεί δε ιατρικό απόρρητο..
Ε ακόμα και τώρα, πέντε ολόκληρα χρόνια μετά, υπάρχουν καθηγητές γυμνασίου ή Λυκείου που απαιτούν να προσκομιστει και η δεύτερη σελίδα στο σχολείο συμπληρωμένη από τον γιατρό.
Πολλοί δε, την δίνουν εκτυπωμένη μαζί με την πρώτη σελίδα του Ατομικού Δελτίου Υγείας, οπότε και να θες να την κρατήσεις στο αρχείο σου δεν μπορείς.
Εδώ και πέντε χρόνια μια μαμημενη εγκύκλιο έχουν τόσο σημαντική οι γυμναστές να εφαρμόσουν και ακόμα και τώρα την εφαρμόζουν λάθος, ταλαιπωρούν τον κόσμο και τα παιδιά.
Το τραγικό δε, είναι ότι η δεύτερη σελίδα για όσα ΖΩΑ δεν διαβάζουν την εγκύκλιο που τους αφορά γράφει στο πάνω μέρος "συμπληρώνεται από τον γονέα /κηδεμόνα και φυλάσσεται στο αρχείο του ιατρού"
Μιλήστε μου πάλι για αναλφαβητισμό των παιδιών όταν υπάρχουν εντελώς αναλφάβητοι καθηγητές που δεν μπορούν να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν εδώ και πέντε χρόνια μια απλή εγκύκλιο.
Και δεν θα έγραφα τίποτα γιατί ακόμα και εγώ έχω παραιτηθεί από το να προσπαθώ για τα αυτονόητα, αλλά αποφάσισα να το γράψω μπας το διαβάσει κανένας γονιός και στείλει στο διάολο επιτέλους κάποιον από αυτούς που όχι μόνο δεν έχει απλή κατανόηση κειμένου αλλά επιπλέον ταλαιπωρεί και τόσο κόσμο στο πέρα δώθε στους γιατρούς.
Πραγματικά συγγνώμη για το οργίλο ύφος αλλά η υπομονή έχει και όρια.
Antonios Darzentas
Λειτουργικά αναλφάβητοι οι μισοί καθηγητές στα σχολεία...
Του Ανδρέα Ζαμπούκα
Στοιχεία σοκ για κίνδυνο σχεδόν οι μισοί μαθητές των Λυκείων να έχουν αυξημένη πιθανότητα να είναι λειτουργικά αναλφάβητοι περιλαμβάνει η έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Οι συντάκτες της έκθεσης επισημαίνουν, σύμφωνα με την Καθημερινή, ότι «τα προβλήματα που εμφανίζονται στο λύκειο, σε σύγκριση με το δημοτικό και το γυμνάσιο, δεν είναι προβλήματα αποκλειστικά του λυκείου αλλά όλων των βαθμίδων, τα οποία συσσωρευτικά κατέληξαν στο λύκειο.
Στην εποχή της «μετα-αλήθειας» (post-factual politics), η δημοκρατία σαν εφαρμογή μιας έλλογης αμοιβαιότητας πολιτών και πολιτικού συστήματος, μοιάζει να δοκιμάζεται με πρωτοφανή τρόπο. Η εκλογή Τραμπ, το Brexit, ο Boris Johnson και πολλά άλλα δείγματα φανερώνουν πως κάτι δεν πάει καλά με την «κοινωνία των πολιτών». Όχι γιατί η επιλογή τους δεν εξυπηρετεί αυτό που θα ήθελαν κάποιοι αλλά γιατί είναι ομολογημένο αποτέλεσμα του θυμικού και όχι του ορθού λόγου-ειδικά στην περίπτωση Τραμπ.
Για τη συνέχεια Liberal
Οι βάσεις της αμορφωσιάς τέθηκαν με την μεταρρύθμιση Ράλλη το 1976-77 και φυσικά το οικοδόμημα γιγαντώθηκε επί επάρατου ΠΑΣΟΚ, χωρίς κανείς να ενδιαφερθεί να αναστρέψει την πορεία και σημερινή κατάληξη. Μονιμότητα δασκάλων-καθηγητών , μη ουσιαστική αξιολόγηση, ανύπαρκτα προσόντα .... Με το 50% των 'δασκάλων' να είναι σκληροί αριστεροί όχι μόνον θα παραμείνουμε αμόρφωτοι αλλά και εθνικά επικίνδυνοι. Με τις υγείες μας ...
ΑπάντησηΔιαγραφή