19/10/19

Αγγ. Συρίγος: Το «παζάρι» για την Β. Συρία θα γίνει μεταξύ Πούτιν και Ερντογάν


H συμφωνία ΗΠΑ - Τουρκίας αποτελεί ένα δώρο στον Ερντογάν αλλά στην πραγματικότητα αυτός που πλέον αποφασίζει είναι ο Πούτιν στον οποίο ο Τραμπ με τις αποφάσεις του εκχώρησε την κυριαρχία στη Συρία, δηλώνει στο liberal.gr ο Άγγελος Συρίγος. Στο πλαίσιο αυτό το «μεγάλο παζάρι» θα γίνει μεταξύ των δύο αυτών πλευρών την επόμενη εβδομάδα.
Και εξηγεί ότι ουσιαστικά ο Τράμπ προσέφερε στον Ερντογάν μια ευπρόσωπη διέξοδο στο αδιέξοδο εντός του οποίου βρέθηκε στη Βόρεια Συρία ο Τούρκος Πρόεδρος. Ούτως ή άλλως, οι ΗΠΑ δεν μπορούσαν να κάνουν κάποιο μεγαλύτερο "δώρο" στον Ερντογάν, πέραν της μικρής αυτής ζώνης, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν υπάρχουν πλέον αμερικανικά στρατεύματα στην Συρία αναφέρει προσθέτοντας πως ο Ερντογάν διαπραγματεύεται με τους Αμερικανούς, κάτι για το οποίο εκείνοι δεν έχουν κανένα ρόλο και λόγο.

για τη συνέχεια Liberal

1 σχόλιο:

  1. Αndpik; Εγώ δεν παραλείπω να σου υπενθυμίζω ότι αναμένω εδώ και καιρό να μου απαντήσεις τι σημαίνει η λέξη «τρολάκι» όπως με χαρακτήρισες.Η λέξη αυτή δεν υπάρχει στο λεξικό. Εσύ για να την χρησιμοποιήσεις θα πρέπει να μου εξηγήσεις την έννοια της.
    Επίσης δεν παραλείπω να σου υπενθυμίζω ότι αναμένω εδώ και καιρό να μου εξηγήσεις με ποια στοιχεία με αποκάλεσες «τρολάκι» αφού σου είμαι άγνωστο
    'Οπως σε διαβεβαίωσα πολλές φορές δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω στο διηνεκές τα ερωτήματα μου αυτά.
    Αναμένω για να διαπιστώσω αν έχεις το θάρρος να απαντήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.