19/11/19

Γιατί δεν φτιάχνονται εργοστάσια αυτοκινήτων στην Ελλάδα


Πρόσφατα ο υπουργός Ανάπτυξης αποκάλυψε ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει δείξει ζωηρό ενδιαφέρον για τη μεταφορά της μονάδας αυτοκινητοβιομηχανίας της Volkswagen από την Τουρκία στην Ελλάδα.
Είχε προηγηθεί η ανακοίνωση για πάγωμα της επένδυσης της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Τουρκία εξαιτίας της στρατιωτικής επιχείρησης στη Συρία. Βεβαίως ο ίδιος ο κ. Γεωργιάδης είχε παραδεχθεί ότι δεν μπορεί να προβεί σε ανακοινώσεις καθώς ακόμη δεν υπάρχει κάποιο αποτέλεσμα. 
Χθες, κατά τη διάρκεια του Innovation Forum που διοργανώθηκε από τη γερμανική πρεσβεία και το ελληνογερμανικό επιμελητήριο, ο εκπρόσωπος μιας άλλης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, έδωσε την απάντηση στο ερώτημα για ποιο λόγο δεν γίνονται επενδύσεις για μονάδες παραγωγής αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Για την ακρίβεια ο κ. Ιωάννης Καλλίγερος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mercedes Benz Hellas, μετέφερε την απάντηση που έλαβε όταν έκανε το ίδιο ερώτημα σε υψηλόβαθμο στέλεχος της αυτοκινητοβιομηχανίας. 

Για τη συνέχεια Capital

3 σχόλια:

  1. Ναι μάλιστα τώρα τους φταίνε τα λιμάνια και όχι η πολιτική τους που ήταν και είναι μακριά από παραγωγικές επενδύσεις στην Ελλάδα μην τυχών και δώσουν πλεονέκτημα έναντι της Τουρκίας του αγαπημένου τους παιδιού.

    Προς απάντηση αντιγράφω από τον ΟΛΠ

    Σταθμοί Διακίνησης Αυτοκινήτων

    Οι Σταθμοί Αυτοκινήτων ΟΛΠ αποτελούν ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα διαμετακόμισης αυτοκινήτων για την Ανατολική Μεσόγειο, τη Μαύρη Θάλασσα και τη Βόρειο Αφρική. Εκτός από την φορτοεκφόρτωση και αποθήκευση καινούριων αυτοκινήτων, στους Σταθμούς Αυτοκινήτων ΟΛΠ διακινούνται όλα τα είδη τροχοφόρων εμπορευμάτων, όπως μηχανήματα, φορτηγά, mafi, trailers κτλ. καθώς και γενικό φορτίο.

    Στον κατάλογο των πελατών των Σταθμών Αυτοκινήτων περιλαμβάνονται πλέον οι περισσότερες από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες διακινούν μέσω αυτού περισσότερα από 260.000 οχήματα το χρόνο.

    Μετά την πώληση της πλειοψηφίας των μετοχών του ΟΛΠ στην COSCO Pacific Ltd. στα μέσα του 2016, οι Σταθμοί Αυτοκινήτων ΟΛΠ εξελίσσονται ραγδαία κρατώντας υψηλά τα επίπεδα ποιότητας εξυπηρέτησης και μηδενικά τα ποσοστά ζημιών.



    Πλεονεκτήματα
    Άμεση εξυπηρέτηση των πλοίων κατά την άφιξη τους χωρίς καθυστερήσεις.
    Συνεχής λειτουργία (24x7) όλο το χρόνο.
    Πιστοποίηση Διεθνών Προτύπων ISO: 9001:2015(Διαχείρισης Ποιότητας) και ISO: 14001:2015 (Περιβαλλοντικής Διαχείρισης).
    Εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό.
    Σχεδόν μηδενικός δείκτης ζημιών.
    Ανταγωνιστικά κλιμακωτά τιμολόγια και 10 μέρες ελεύθερης αποθήκευσης των transshipment οχημάτων.
    Παραγωγικότητα υψηλότερη του μέσου όρου.
    Ευνοϊκές κλιματολογικές συνθήκες όλο τον χρόνο.
    Λειτουργία με βάση τους κανόνες φύλαξης ISPS.
    Διαφύλαξη (24x7) και ηλεκτρονικά μέσα συνεχούς καταγραφής.
    5 θέσεις εξυπηρέτησης πλοίων με μέγιστο βύθισμα 11m.
    Δυνατότητα διαμετακόμισης αυτοκινήτων μέσω της σιδηροδρομικής σύνδεσης.
    Ολοκληρωμένο σύστημα λιμενικών υπηρεσιών (παροχή νερού, διαχείριση αποβλήτων, κ.α.)
    Ειδική περιοχή για βαρέα οχήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για να μην μας δουλευουν οι Γερμανοτσολιαδες ας ρωτησει οποιος εχει αποριες τον Κο Κοντογουρι που περιμενει 20 χρονια εγκριση να βγαλει το νεο ΠΟΝΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ανταπαντηση θα ηταν ενα μεγαλειωδες μπουκοταζ των Γερμανικων αυτοκινητων. Αλλα δεν κανει ο μαλακς χωρις Μερσεντες και ΜΠΕΕΜΒΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.