15/11/19

Η απάντηση της Ελλάδας στην Τουρκία: Οπλισμένο UAV ελληνικής κατασκευής με jet κινητήρα


Η απάντηση της Ελλάδας στην ξέφρενη εξοπλιστική κούρσα της Τουρκίας στον τομέα των μη επανδρωμένων




Μάχη με το χρόνο ώστε να αξιοποιηθούν οι Έλληνες επιστήμονες και να πάρει μπροστά η εγχώρια αμυντική βιομηχανία.

Ο σχεδιασμός έχει ήδη ολοκληρωθεί και απομένει η απόφαση της Ελληνικής πολιτείας ώστε να προχωρήσει σε πρώτη φάση η κατασκευή του «πιλοτικού» μοντέλου και στη συνέχεια η μαζική παραγωγή. Τα απαραίτητα κονδύλια μπορούν να εξασφαλιστούν από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Άμυνας. Το μη επανδρωμένο με δυνατότητα να φέρει όπλα μπορεί να ανατρέψει τα δεδομένα και να καλύψει το έδαφος που κέρδισαν οι γείτονες την τελευταία δεκαετία.

Πίσω από το πρότυπο UCAV κρύβεται η ομάδα επιστημόνων από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης η οποία κατασκεύασε και το MPU RX-4,το μη επανδρωμένο το οποίο παρουσιάστηκε στην τελευταία ΔΕΘ.

Η ομάδα διπλωματούχων μηχανολόγων και ηλεκτρολόγων μηχανικών του ΑΠΘ εργάζεται εντατικά αλλά και αθόρυβα τα τελευταία χρόνια πάνω στο συγκεκριμένο project. Το σχέδιο έχει ολοκληρωθεί και έχει ελεγχθεί μέχρι και η τελευταία λεπτομέρεια.

Το Ελληνικό μη επανδρωμένο δεν θα είναι ελικοφόρο αλλά θα χρησιμοποιεί κινητήρα jet ο οποίος θα του δίνει τη δυνατότητα να αναπτύσσει ταχύτητα που θα φτάνει έως και τα 0,7 mach ενώ τα Τουρκικά μη επανδρωμένα αναπτύσσουν ταχύτητες το πολύ έως 250 χιλιόμετρα την ώρα.


Διαβάστε τη συνέχεια στο newpost.gr

10 σχόλια:

  1. Οτιδήποτε μπορούμε να κατασκευάσουμε. Στην τελευταία απογραφή είχαμε 10.500 Έλληνες με διδακτορικό δίπλωμα ενώ ή Γαλλία είχε μόνο 9.500 αρκεί φυσικά να αξιοποιηθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω από που παίρνετε τα στοιχεία σας, αλλά η Γαλλία είναι 6η στον κόσμο με 13.000 σε ετήσια βάση, ενώ η Ελλάδα δεν είναι ούτε στην πρώτη εικοσάδα με λιγότερους από 2000. Είναι σαν τον μύθο του "τα Ελληνικά πανεπιστήμια είναι τα μέσα στα καλύτερα του κόσμου"

      Διαγραφή
  2. Ειναι πολυ καλο για να ειναι αληθινο.
    Αυτοι που εχουν σκοπο να κανουν εργα δεν βγαινουν να πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες.
    Τα κοπροσκυλα που εκλεισαν τα παντα,Ναυπηγεια,Στρ.Βιομηχανιες, εργοστασια κλπ πιτευει καποιος οτι θα κανουν κατξ παραγωγικο; Μακαρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφού το "ελληνικό" UCAV εξαρτάται από βρωπαϊκά προγράμματα,να θεωρήσουμε ότι δεν θα γίνει ποτέ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αρίσταρχε και Μάριε Εύγε για το ξυπνητήρι προς σανοταϊσμένους. Που τους διαφεύγει πάντα ότι:

    Εδώ δεν είναι παίξε-γέλασε. Είναι Τσιπρο-Κουληδιστάν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο σχεδιασμός έχει ήδη ολοκληρωθεί και απομένει η απόφαση της Ελληνικής πολιτείας ώστε να προχωρήσει σε πρώτη φάση η κατασκευή του «πιλοτικού» μοντέλου και στη συνέχεια η μαζική παραγωγή. ........ Keep waiting for them to decide

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I remember the syatem we developed to blind the F-16's. Has anybody seen it?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμείς οι Πόντιοι λέμε (Πρώτα όβασον κι επεκεί κακάτντζον!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ας ελπίσουμε ότι κάτι θα γίνει ώστε να φτάσει σε παραγωγή. Πατριώτες Γιατί δεν γράφετε ελληνικά;;; Εγώ δηλαδή που δεν γνωρίζω τα αγγλικά γιατί να πρέπει να κάθομαι να μεταφράζω;;;; Κι αν δεν είμαι καλός στην τεχνολογία τότε τι γίνεται;;; Γιατί να μην ξέρω τι γράφετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Παρακαλώ αναμείνατε στο ακουστικό σας"... "τουτ τουτ τουτ τουτ τουουουτττ" αυτό θα ακούνε οι ταλαίπωροι διπλωματούχοι μηχανικοί εν αναμονή της χρηματοδότησης. Εδώ είναι Ελλαδάρα και τα καλά σχέδια τα θάβουμε δεν τα προωθούμε. Εδώ δεν άφησαν να προχωρήσει ποτέ η παραγωγή Ελληνικού αυτοκινήτου UCAV θα φτιάξουμε? Θα πλακώσουν και οι "φίλοι & σύμμαχοι" μας και θα ζητήσουν να σταματήσει κάθε έρευνα... τα γνωστά. Μακάρι να διαψευστώ φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.