19/8/08

ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΧΑΙΡΕΤΟΥΝ ΤΟΝ «ΠΑΣΧΟΝΤΑ» ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗ


Του Βασίλη Ν. Τριανταφυλλίδη
(Χάρρυ Κλυνν)
Χαιρετούμε με τον προσήκοντα σεβασμό το «μεγάλο διπλωματούχο ιστορικό», τον «υμνητή» της φιλελεύθερης πολιτικής παρακαταθήκης ΤΟΥ MILTON FRIEDMAN, τον «υπερήφανο μαθητή» του «σεσημασμένου» νεοταξίτη αμπελοφολόσοφου Νίκου Δήμου, τον «αβανταδόρο» της «επιστημονικής ληστοσυμμορίας» Ρεπούση-Λεωντσίνη, τον «ιδεολογικό παρατρεχάμενο» της «παρέας» Ανδριανόπουλου, Ευαγγελόπουλου, Μπήτρου, Παπανδρόπουλου, Χρηστίδη, τον αθεράπευτο θιασώτη του «αμερικάνικου ονείρου» και του «άσχημου, αλλά βολικού μπλου τζιν»!!!

Χαιρετούμε των «πρωτοπόρο των αγραμμάτων», το νέο δείγμα του «ελεγχόμενου μικροαστικού λαϊκισμού» που ανακάλυψε «το διχασμό της δυτικής φιλοσοφίας, της αντίληψης δηλαδή που έχουμε για τον κόσμο που έχει μακρά ιστορία. Από τη μία υπάρχουν οι «ηπειρωτικοί φιλόσοφοι» (continentals) και από την άλλη οι Αγγλοσάξωνες…»
Πρωτοποριακώς ανατριχιαστική η φιλοσοφική σκέψη που θα μείνει ακέραια στην αιωνιότητα για να δείχνει στον τυφλό κόσμο ότι πέραν των μεγάλων της ανθρώπινης σκέψης (Πλάτωνας, Αριστοτέλης, Στωικοί, Επικούρειοι, Ντεκάρτ, Σπινόζα, Λάιμπνιτς, Λοκ, Κοντιγιάκ, Ντιντερό, Χιουμ, Καντ, Χέγκελ, Μαρξ, Νίτσε, Κοντ, Μπέρξον, Μπασελάρ, Χάιντεγκερ, Σαρτρ… υπάρχει και ο εκ Κοζάνης «Πάσχων» μανδραβέλης φιλόσοφος, ιστορικός, αρθρογράφος ειδικός σε θέματα πολιτικά, επιστημονικά, οικονομικά, περιβαλλοντικά, στρατιωτικά, βιοτεχνολογικά, απορρυπαντικά, ποδοσφαιρικά, ενδοκρινολογικά, ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, ζαχαροπλαστικά, εδώδιμα αποικιακά, είδη κιγκαλερίας και είδη υγιεινής! (Μακάρι να ήξερε να τραβάει και το καζανάκι!)
Χαιρετούμε τον «Πάσχοντα» Mανδραβέλη γεννηθέντα το 1963 στην Kοζάνη. Σπουδάσαντα οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Aθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές στο πανεπιστήμιο της Nέας Yόρκης "New School for Social Research".
(Εσείς που νομίζατε ότι θα σπούδαζε στο Πανεπιστήμιο της Λάρισσας;)
Από 1982 εργαζόμενο(;) σε αθηναϊκές εφημερίδες και περιοδικά. Σήμερα αρθρογραφούντα στην εφημερίδα «Καθημερινή».
Μέλος της «΄Eνωσης Συντακτών Hμερησίων Eφημερίδων Aθηνών» (EΣHEA), του Oικονομικού Eπιμελητηρίου Eλλάδος, της Eλληνικής Eταιρείας Oικονομολόγων, του Electronic Frontier Foundation (EFF), και της «American Association for the Advancement of Science».
(Εσείς νομίζατε ότι δε θα ήταν μέλος της AMERICAN ASSOCIATION;)

Χαιρετούμε τον εμπνευστή της «συλλογικής ιδιοκτησίας της γνώσης», (!) τον βαθυστόχαστοι αναλυτή του «δομικού στοιχείου κάθε ζώντος συστήματος», τον χαριτοσυνεντευξιαζόμενο μετά της «Λολίτας» γίγαντα της σκέψης, τον υπέρμαχο της Φιλευλεύθερης Συμμαχίας που δεν έχει καμία σχέση με το Ουράνιο Τόξο, τα Σκόπια και τον Τζορτζ Σόρος…

Χαιρετούμε τον «Πάσχοντα» Μανδραβέλη, υπέρλαμπρο άστρο της Θεωρίας του «ιστορικού ενταφιασμού» και τους ομοϊδεάτες του Παναγιωτόπουλο, Λιάκο, Λούκο, Νικολακόπουλο, Πεσματζόγλου, Ρεπούση, Κουλούρη καθώς και τα κραυγάζοντα δημοσιογραφικά απομεινάρια του Ιού της Ελευθεροτυπίας και των άλλων «εκσυγχρονιστικών αμερικανοϊσραηλινών φυλλάδων» τύπου Καθημερινής.

Χαιρετούμε τον ιστορικά ημίαιμο «Καθημερινό» ινστρούχτορα της Νεοταξικής κουλτούρας μια και αναρωτιέται «πως και τι» περί του«ολοκαυτώματος» (όχι, βεβαίως, του Εβραϊκού) αλλά του Ποντιακού, και των «γενοκτονιών» επί το γενικότερο και απαντούμε στο ερώτημα αν και γνωρίζουμε ότι ο «Πάσχων» Μανδραβέλης θα συνεχίζει να μεταφέρει, προσβάλλοντας βάναυσα ιστορία και δημοσιογραφία , μόνο όσα του υπαγορεύονται…

ΤΙ ΕΝΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ «ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ»
Η γενοκτονία ως όρος διαμορφώθηκε κυρίως στη δίκη της Νυρεμβέργης το 1945, όπου δικάστηκε η ηγεσία των ναζιστών εγκληματιών του πολέμου. Συγκεκριμένα ο όρος σημαίνει τη μεθοδική εξολόθρευση, ολική ή μερική, μιας εθνικής, φυλετικής ή θρησκευτικής ομάδας. Πρόκειται για ένα πρωτογενές έγκλημα, το οποίο δεν έχει συνάρτηση με πολεμικές συγκρούσεις. Ο γενοκτόνος δεν εξοντώνει μια ομάδα για κάτι που έκανε, αλλά για κάτι που είναι. Στην περίπτωση των Ελλήνων του Πόντου, επειδή ήταν Έλληνες και Χριστιανοί.
Αποτελεί το βαρύτερο έγκλημα σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, για το οποίο μάλιστα δεν υπάρχει παραγραφή.Η διεθνής κοινότητα αναγνώρισε άμεσα ή έμμεσα τις άλλες δύο γενοκτονίες του αιώνα μας, των Εβραίων και Αρμενίων. Η γενοκτονία των Ποντίων έχει τις ίδιες ηθικές αναλογίες με αυτές των Εβραίων και των Αρμενίων, δυστυχώς όμως αποτελεί τη λιγότερο μνημονευόμενη και περισσότερο λησμονημένη από τους εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς.

ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΙΑΠΡΑΧΤΗΚΕ Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ;
Ο Ποντιακός Ελληνισμός, από την πτώση της αυτοκρατορίας της Τραπεζούντας (1461) γνώρισε συνεχείς διωγμούς, σφαγές, ξεριζωμούς και προσπάθειες για το βίαιο εξισλαμισμό και εκτουρκισμό του, με αποκορύφωμα τη συστηματική και μεθοδευμένη εξόντωση–γενοκτονία του αιώνα μας.
Επτά χρόνια μετά την άλωση της Πόλης, οι Οθωμανοί κατέλαβαν την Τραπεζούντα. Η οθωμανική κατάκτηση του μικρασιατικού Πόντου μπορεί να διαριθεί σε τρεις περιόδους.
Η πρώτη αρχίζει με την άλωση της Τραπεζούντας το 1461 και λήγει στα μέσα του 17ου αιώνα. Την περίοδο αυτή οι Τούρκοι κρατούν μάλλον ουδέτερη στάση κατά των Ελλήνων του Πόντου.
Η δεύτερη αρχίζει στα μέσα του 17ου αιώνα και λήγει με το τέλος του πρώτου ρωσοτουρκικού πολέμου. Χαρακτηρίζεται με τη θρησκευτική βία κατά των χριστιανικών πληθυσμών. Κατά την περίοδο αυτή πραγματοποιούνται οι ομαδικοί εξισλαμισμοί των ελληνικών πληθυσμών.
Η τελευταία περίοδος, που τελειώνει το 1922 υποδιαιρείται σε δύο υποπεριόδους. Η πρώτη αρχίζει με τη συνθήκη του Κιουτσούκ Καϊναρτζή, το 1774. Χαρακτηρίζεται από τη συστηματική προσπάθεια των τοπικών αρχών να μην εφαρμόζουν προς όφελος των χριστιανώντους φιλελεύθερους νόμους. H δεύτερη υποπερίοδος αρχίζει το 1908 και χαρακτηρίζεται από την ανάπτυξη του τουρκικού εθνικισμού.

Η ΝΕΟΤΟΥΡΚΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΝΤΩΣΗ
Από τους βαλκανικούς πολέμους και από τους επίσημους συμβούλους, των Γερμανών, οι Νεότουρκοι διδάχθηκαν ότι μονάχα με την εξαφάνιση των Ελλήνων και Αρμενίων θα έκαναν πατρίδα τους τη Μικρά Ασία. Οι διάφορες μορφές βίας δεν αρκούσαν για να φέρουν τον εκτουρκισμό.
Η απόφαση για την εξόντωσή τους πάρθηκε από τους Νεότουρκους το 1911, εφαρμόστηκε κατά τη διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου πολέμου και ολοκληρώθηκε από το Μούσταφα Κεμάλ (1919 – 1923).
Το Νεοτουρκικό Κομιτάτο «Ένωση και Πρόοδος» ιδρύθηκε το 1889. Στο συνέδριο τους, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1911 πάρθηκε η απόφαση, ότι η Μικρά Ασία πρέπει να γίνει μωαμεθανική χώρα. Η απόφαση αυτή καταδίκασε σε θάνατο διάφορες εθνότητες.
Οι Τούρκοι στον Πόντο άρχισαν με την επιστράτευση όλων από 15 έως 45 ετών και την αποστολή τους σε Τάγματα Εργασίας. Παράλληλα αμφισβήτησαν το δικαίωμα των Ελλήνων να ασκούν ελεύθερα τα επαγγέλματά τους και επί πλέον απαγόρευσαν τους μουσουλμάνους να εργάζονται επαγγελματικά με τους Έλληνες με την ποινή της τιμωρίας από τις στρατιωτικές Αρχές. Κατ΄ αρχάς οι άτακτες ορδές των Τούρκων επιτίθονταν στα απομονωμένα ελληνικά χωριά κλέβοντας, φονεύοντας, αρπάζοντας νέα κορίτσια, κακοποιώντας και καίγοντάς τα.
Οργανωμένες επιθέσεις Οι Τούρκοι χωρίς προσχήματα πια περνούν στην επίθεση. Από κάθε γωνιά του Πόντου και της Μικράς Ασίας έρχονται καταγγελίες. Οι σποραδικές δολοφονίες αρχίζουν να αυξάνονται. Χωρικοί, που πήγαιναν να δουλέψουν στα χωράφια τους, βρίσκονταν καθημερινά δολοφονημένοι.
Οι διωγμοί εκδηλώθηκαν αρχικά με τη μορφή σποραδικών κρουσμάτων βίας, καταστροφών, απελάσεων και εκτοπισμών. Φαίνονταν σαν να προέρχονταν από ανεύθυνα κυρίως στοιχεία. Πολύ γρήγορα όμως έγιναν συστηματικοί, πιο οργανωμένοι και εκτεταμένοι και στρέφονταν τόσο κατά των Ελλήνων όσο και κατά των Αρμενίων. Εμπνευστής και εγκέφαλος αυτής της επιχείρησης της γενοκτονίας ήταν ο Μεχμέτ Ταλαάτ, υπουργός των Εσωτερικών της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Με δικές του εντολές, που καλούσαν τις αρχές να μη δείχνουν κανένα έλεος και για τoυς χριστιανούς, εξαπολύθηκαν οι διωγμοί κατά των «ανεπιθύμητων» εθνοτήτων σε μια τεράστια έκταση.
Το Οικουμενικό Πατριαρχείο αναγκάστηκε, σε ένδειξη πένθους, να κλείσει στις 15 Μαϊου 1914 όλες τις εκκλησίες και τα σχολεία και να καταγγείλει στις Μεγάλες Δυνάμεις τους νέους διωγμούς. Δεν κατάφερε όμως τίποτε γιατί κηρύχθηκε στο μεταξύ ο Α΄ Παγόσμιος πόλεμος, στον οποίο η Τουρκία έλαβε μέρος ως σύμμαχος της Γερμανίας, έχοντας πια την ευχέρεια να εφαρμόσει πλήρως το παλιότερο σχέδιο της εξόντωσης των χριστιανών.

ΟΙ ΔΙΩΓΜΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ
Η εφαρμογή αυτής της πολιτικής ανάγκασε χιλιάδες Έλληνες των παραλίων της Μικρασίας να εγκαταλείψουν τις προαιώνιες εστίες τους και να μετοικήσουν με πολυήμερες εξοντωτικές πορείες.
Σύμφωνα με μια έκθεση της Ελληνικής Πρεσβείας, με ημερομηνία τον Ιούνιο του 1915 είναι γραμμένα τα εξής: «Οι εκτοπιζόμενοι από τα χωριά τους δεν είχαν δικαίωμα να πάρουν μαζί τους ούτε τα απολύτως αναγκαία. Γυμνοί και ξυπόλητοι, χωρίς τροφή και νερό, δερόμενοι και υβριζόμενοι, όσοι δεν εφονεύοντο οδηγούντο στα όρη από τους δημίους τους. Οι περισσότεροι απ’ αυτούς πέθαιναν κατά την πορεία από τα βασανιστήρια. Το τέρμα του ταξιδιού δεν σήμαινε και τέρμα των δεινών τους, γιατί οι βάρβαροι κάτοικοι των χωριών, τους παρελάμβαναν για να τους καταφέρουν το τελειωτικό πλήγμα ...»
Σκοπός των Τούρκων ήταν, με τους εκτοπισμούς, τις πυρπολίσεις των χωριών, τις λεηλασίες, να επιτύχουν την αλλοίωση του εθνολογικού χαρακτήρα των ελληνικών περιοχών και να καταφέρουν ευκολότερα των εκτουρκισμό εκείνων που θα απέμεναν.
Το τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Η ήττα της Τουρκίας από τις δυνάμεις της Αντάντ και το τέλος του Α΄ Παγκοσμίου πολέμου έφερε μια προσωρινή ανάπαυλα στο απάνθρωπο σχέδιο των Νεότουρκων. Η νέα τουρκική κυβέρνηση υποχρεώνεται από τις νικήτριες δυνάμεις να δώσει άδειες επιστροφής στους λίγους εξόριστους που είχαν απομείνει.
Το τελικό πλήγμα. Το 1919 αρχίζει νέος διωγμός κατά των Ελλήνων από το κεμαλικό καθεστώς, πολύ πιο άγριος κι απάνθρωπος από τους προηγούμενους. Εκείνος ο διωγμός υπήρξε η χαριστική βολή για τον ποντιακό ελληνισμό.
Στις 19 Μαϊου, με την αποβίβαση του Μουσταφά Κεμάλ στη Σαμψούντα, αρχίζει η δεύτερη και σκληρότερη φάση της Ποντιακής Γενοκτονίας. Με τη βοήθεια μελών του Νεοτουρκικού Κομιτάτου συγκροτεί μυστική οργάνωση, τη Mutafai Milliye, κηρύσσει το μίσος εναντίον των Ελλήνων και σχεδιάζει την ολοκλήρωση της εξόντωσης του ποντιακού ελληνισμού. Αυτό που δεν πέτυχε το σουλτανικό καθεστώς στους πέντε αιώνες της τυραννικής διοίκησής του, το πέτυχε μέσα σε λίγα χρόνια ο Κεμάλ, εξόντωσε τον ελληνισμό του Πόντου και της Ιωνίας.
Η τρομοκρατία, τα εργατικά τάγματα, οι εξορίες, οι κρεμάλες, οι πυρπολήσεις των χωριών, οι βιασμοί, οι δολοφονίες ανάγκασαν τους Έλληνες του Πόντου να ανέβουν στα βουνά οργανώνοντας αντάρτικο για την προστασία του αμάχου πληθυσμού. Τα θύματα της γενοκτονίας θα ήταν πολύ περισσότερα, αν δεν υπήρχε το επικό και ακατάβλητο ποντιακό αντάρτικο.

Η ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ
Με την επικράτηση του Κεμάλ, οι διωγμοί συνεχίζονται με μεγαλύτερη ένταση. Στήνονται στις πόλεις του Πόντου τα διαβόητα έκτακτα δικαστήρια ανεξαρτησίας, που καταδικάζουν και εκτελούν την ηγεσία του ποντιακού ελληνισμού. Το τέλος του Πόντου πλησιάζει. Οι φωνές λιγοστεύουν.
Ελληνικός λαός - Προσφυγικός λαός … Τον επίλογο της τραγικής ποντιακής γενοκτονίας αποτελεί ο βίαιος ξεριζωμός των επιζώντων μετά τη νίκη της Τουρκίας. Με τη συνθήκη της ανταλλαγής των πληθυσμών έρχονται στην Ελλάδα και τα τελευταία ζωντανά υπολείμματα. Οι ξεριζωθέντες εγκαταλείπουν την πατρώα γη και όλα τα υπάρχοντά τους. Παίρνουν μαζί τους ιερά κειμήλια και λίγο χώμα από τη γη του Πόντου. Αφήνουν πίσω τη Μαύρη Θάλασσα και μπαίνουν στην Άσπρη Θάλασσα. Φτάνουν στην Ελλάδα.
Η προσφορά των Ελλήνων του Πόντου στο ελληνικό κράτος. Πάμφτωχοι, έχοντας αφήσει πίσω τους περιουσίες και πλούτη, έφτασαν ταλαιπωρημένοι από τις διώξεις, με το φόβο ακόμη ζωντανό μέσα τους, κι εγκαταστάθηκαν δίχως να χάσουν το θάρρος τους, εδώ κι εκεί στη νέα ελληνική πατρίδα. Σκόρπισαν σε χωριά και πόλεις της Μακεδονίας και της Θράκης, στους συνοικισμούς της πρωτεύουσας και σε άλλες περιοχές, με μοναδικό εφόδιο την αυτοπεποίθηση, την αισιοδοξία, την αγάπη στη γη και τα γράμματα ή τις τέχνες.
Αλλά και με την τραγική θέση της η Ιωνία ήλθε να διαδραματίσει τον εθνικό της ρόλο. Μοναδική αλλά και μεγάλη παρηγοριά ότι οι ξεριζωμένοι πρόσφυγες, οι αιώνιοι Ακρίτες, θωράκισαν τη Μακεδονία και τη Θράκη. Περισσότεροι από 700.000 πρόσφυγες από τη Μικρασία και τον Πόντο εγκαταστάθηκαν στη βόρεια Ελλάδα. Οι Ίωνες, με μια πλούσια πολιτισμική και εθνική παράδοση, συνέβαλαν στην επιβεβαίωση της εθνικής ταυτότητας.

Η Γαλλία και η «ποινικοποίηση της άρνησης».
Εγκρίθηκε από την Γαλλική εθνοσυνέλευση η πρόταση νόμου για την ποινικοποίηση της άρνησης της γενοκτονίας των Αρμενίων από τους Τούρκους. Πέντε χρόνια μετά από την αναγνώριση της αρμενικής γενοκτονίας η πρόταση νόμου έρχεται να πλαισιώσει την θεσμική κατοχύρωση του θλιβερού ιστορικού γεγονότος. Η γενοκτονία των Αρμενίων από τους Νεότουρκους είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός για το γαλλικό κράτος…
Αλλά εδώ αξιοθρήνητε mister Mandravelis είναι, βλέπεις, Βαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε… Είθε να βρεθεί κάποιος να σε λυπηθεί!
Vasilis N. Triantafyllidis
(Harry Klynn)
Komninon 21, Kalamaria 55 131
---------------------------
klynn@otenet.gr
---------------------------
www.harry-klynn.gr

http ://www.blogspot.com/harryklynn

http://klynnart.blogspot.com

8 σχόλια:

  1. Σε χαιρετώ κι εγώ εσένα, μεγάλε Χάρρυ Κλυνν και σου εφιστώ την προσοχή στα συγγράμματα του Θουκυδίδη της Νεωτέρας Ελλάδος, του δρος Νακρατζά. Είμαι βέβαιος πως τα γνωρίζεις. Μήπως ο "Πάσχων" πάσχει από ... νακρατζίτιδα; Μήπως έχει επηρεαστεί από τα συγγράμματά του; Υπάρχει και ο άλλος μεγάλος της αυτής σχολής, ο Δημητράκης Λιθοξόου (ισχυρίζεται ότι απλώς ξύνει τους λίθους, ενώ άλλοι -κακεντρεχείς- λένε ότι τους ... πετά). Είναι και ο καλός συνάδελφος του Πάσχοντος, εκεί στην "Καθημερινή", την πάλαι ποτέ σοβαρά και κραταιά, ο Τάκης Καμπύλης, ένθερμος υποστηρικτής της Ρεπούση, χωρίς να έχει διαβάσει ούτε μία αράδα από το βιβλίο της. Απλώς, έπρεπε να το στηρίξει και το στήριξε. Πώς να το κάνουμε δηλαδή; :-))

    Όμως όλοι οι ως άνω κυκλοφορούν ελεύθεροι (και κάνει και ζέστη) και ένιοι εξ αυτών διδάσκουν και σε πανεπιστήμια και "μπολιάζουν" καινούριες γενιές νεογενίτσαρων, όπως ο βρυκόλακας νέους απέθαντους με το δάγκωμά του.

    Υπάρχει και το ΕΠΣΕ του Δημητρά, που τρέφεται από το ΥπΕξ κατ' ομολογίαν του (βλέπε "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ" 27/7/08) και που τώρα έχει στήσει βιομηχανία αγωγών για να τρομοκρατήσει όποιον τολμήσει να αναρωτηθεί πού και γιατί πάνε τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου.

    Αχ, καημένε Χάρρυ, "πολλά τα δεινά κ' ουδέν δεινότερον νεοελληνικού ανθελληνισμού πέλλει"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΞΙΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΝΤΙΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΓΕΥΣΗ.ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΤΥΧΕΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΤΑΔΟΤΗ-ΕΦΙΑΛΤΗ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΣΕΙ ΧΟΡΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΑΙΜΟΡΡΑΓΕΙ ΚΑΙ ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΕΙ,ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑ, ΔΕΝ ΑΝΘΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΤΑΕΙ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΜΗ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΕΘΕΙΣ ΜΕ ΤΕΚΜΗΡΙΑ.ΣΟΥ ΠΡΟΣΑΠΤΟΥΝ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗ,ΤΟΥ ΣΩΒΙΝΙΣΤΗ,ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΤΗ,ΛΕΞΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ ΠΟΥ ΗΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΕΝΟΧΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΘΥΜΑΤΑ.ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΥΠΑΚΟΟΥΟΙ 'ΑΓΝΩΣΤΟΙ' ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ,Η ΑΛΛΟΦΥΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ,Η ΠΡΟΔΟΤΗΣ.ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΑΠΗΣΑΝ,ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΚΑΝΕΙΣ.ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Μανδραβέλης, αν έχει στοιχεία με τα οποία μπορεί να αποδείξει ότι δεν έγινε γενοκτονία, αφ' ενός μεν μπορεί να τα παραθέσει ή να θέσει στη διάθεση των ιστορικών για να τα λάβουν υπ' όψιν τους, αφ' ετέρου δε μπορεί να συμμετέχει ο ίδιος σε ένα συνέδριο, να πει την άποψή του. Ο τρόπος με τον οποίο αναφέρθηκε στο θέμα μέσα από το άρθρο του τον καθιστά έκθετο. Ασφαλώς κανείς δεν θέλει να περιορίσει την έκφραση του ως άνω κυρίου -άλλωστε γράφει και μιλάει τόσο πολύ, που καταντά φλύαρος- όμως όταν μιλάμε για εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς, πρέπει να ζυγίζουμε τα λόγια μας. Γιατί δεν αμφισβητεί τη γενοκτονία των Εβραίων; Μήπως ήταν παρών όταν οι ναζί έσφαζαν τους Εβραίους; Όχι, απλά πείθεται άπό ότι του παρουσιάζεται ως γεγονός. Γιατί αμφισβητεί αυτά που του παρουσιάζουν οι Αρμένιοι, Έλληνες και Ασύριοι;
    Θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο κύριος αυτός φοβάται το πανίσχυρο ανά τον κόσμο εβραϊκό λόμπι και χρησιμοποιεί δυο μέτρα και δυο σταθμά. Του διαφεύγει όμως ότι οι Εβραίοι συντάσσονται με Αρμενίους Έλληνες και Ασσυρίους στο θέμα της γενοκτονίας των χριστιανών της Μικράς Ασίας. Και το κάνουν για να μην αποδυναμώσουν τη δική τους υπόθεση, για να μην κατηγορηθούν ότι χρησιμοποιούν δυο μέτρα και δυο σταθμά.
    Τέλος πάντως, τί να πούμε παραπάνω. Αφού δεν υπάρχει νόμος στην Ελλάδα -όπως υπάρχει στη Γαλλία και την Ελβετία- που να τιμωρεί παραδειγματικά αυτούς που με τη στάση τους στηρίζουν φασιστικές δομές, πολιτικές και νοοτροπίες που διαπράττουν γενοκτονίες, ο καθένας παίζει τα δικά του παιχνίδια πάνω στο αίμα εκατοντάδων χιλιάδων αθώων ανθρώπων.
    Ας τον κρίνει ο κόσμος και η κοινή γνώμη τον κύριο Μανδραβέλη.

    Σάββας Καλεντερίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προς όλους τους Έλληνες και Tραντέλληνες...

    Ο εχθρός ζεί και βασιλεύει εντός των τειχών .
    Μισθοφόροι της Νέας Τάξης ...νομίζω υπάρχει και βιβλίο με αυτόν τον τίτλο...μήπως πρέπει να γυρίσουμε στην εποχή του εξωστρακισμού?

    Δυστυχώς έχουνε το χρήμα και το ..βήμα ... που τους δίνει το ίδιο το ...Ελληνικό ...κράτος.
    Οι περισσότεροι απο αυτούς κάνουνε ανθελληνική πολιτική με δικά μας χρήματα.
    Ώς πότε?
    Ποιοί είναι οι σκοποί τους?
    Γιατί βυζαίνουνε απο το μαστό των Υπουργείων και των Δημόσιων Υπηρεσιών?
    Που είναι τα μάτια των Υπηρεσιών Ασφαλείας?
    Τί να περιμένουμε απο την Νεολαία όταν μαθάινουνε γράμματα απο μερικούς καθηγητές και ...αναλυτές με ...περίεργες αντεθνικές ιδέες ?


    Ο εχθρός ζεί και βασιλεύει εντός των τειχών .
    Αυτό με πειράζει πιο πολύ απο όλα και δεν μου φταίει ούτε ο Σκοπιανός ούτε ο Τούρκος ούτε κανένας άλλος .Όλοι κάνουνε την δουλεία τους και εμείς βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας...
    Όσο υπάρχουνε ...μισθφόροι θα υπάρχουνε πόλεμοι και όταν αυτοί δρούν μέσα στην Ελλάδα θα ζούμε ήττες.

    Αφύπνιση - Αντίσταση - Αναστροφή.
    Οι παππούδες μου αντέξανε προσφυγιά που δεν έχει ζήσει ποτέ η ανθρωπότητα σε τόσο μεγάλο βαθμό.
    Δεν θα λυγίσω απο ...τέτοιους ... είναι πολύ μικροί για να τους περάσει ...

    Υ.Γ. Παρακαλώ τον πανάξιο Τραντέλληνα κ. Τριανταφυλλίδη να στείλει τις απόψεις του και στον Διευθυντή της Καθημερινής ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προς τον εκδότη της Ημερήσιας Πολιτικής και Οικονομικής Εφημερίδας «Καθημερινή».

    Κύριε Καρκαγιάννη,

    Εδώ και αρκετό καιρό κάθε πρωί (εκτός εάν λείπω) ενημερώνομαι από την Εφημερίδα σας «Καθημερινή» την οποία την θεωρώ και σοβαρή και αντικειμενική και ενημερωτική κατά την άποψή μου. Όμως, ένα άρθρο για δήθεν γενοκτονία των Ελλήνων της Μικράς Ασίας από τον κ. Μανδραβέλη,

    αρθογράφο της Εφημερίδα σας «Καθημερινή» για το οποίο ενημερώθηκα σήμερα (λόγω της απουσίας μου στο εξωτερικό), με αφορμή των επισυναπτόμενων σχολίων του κυρίου Βασίλη Τριανταφυλλίδη (γνωστό ως Χάρρυ Κλυνν), αλλά και της απαντητικής επιστολής του κ. Ανδρέα Σταλίδη προς τη Σύνταξη της Εφημερίδας σας. Θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου να καταθέσω την πικρία μου, την λύπη μου και τον προβληματισμό μου για τον εν λόγω αρθογράφο (Μεγάλο: Φιλόσοφο, Ιστορικό, Οικονομολόγο, Γιατρό κ.λ.π, κ.λ.π όπως τον αποκαλεί και ο γνωστός Χάρρυ Κλύνν). Δεν έχω να προσθέσω τίποτε άλλο, εκτός από αυτά που μου άφησε ως παρακαταθήκη ο Παππούς μου «Δημητράκη, θέλω να πεθάνω στην Πατρίδα και εννοούσε την Πόλη και να θυμάσαι ακόμη, ότι είμαι από τους λίγους Έλληνες που διασώθηκαν από την γενοκτονία και την καταστροφή της Μ. Ασίας. Ξεκληριστήκαμε και αφήσαμε πίσω τα σπίτια μας, το μαγαζί μας και όλα τα υπάρχοντά μας και συνεχίζει, επιθυμώ κάποια φορά να πας στη πόλη και να δεις το σπίτι. Έτσι έφυγε από την ζωή μακριά από όπου γενιές ολόκληρες ενταφιάστηκαν στα ματωμένα χώματα της Μ. Ασίας».

    Αυτά κύριε Καρκαγιάννη και επιθυμώ να τα μεταφέρετε και στον κύριο Μανδραβέλη και όσους νομίζουν ότι γνωρίζουν Ιστορία.

    Κατά τα λοιπά: Συνυπογράφω τις θέσεις (του γνωστού Χάρρυ Κλύνν) και τα όσα επακολουθούν για τον κύριο ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗ και όσων ενστερνίζονται τις απόψεις του.
    Δημήτρης Μπουντουτσίδης
    Γλυφάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βασίλη,
    Να λελεβω τα ψύα 'σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο άνθρωπος δεν λέει ότι δεν έγινε εθνοκάθαρση, λέει ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε λέξεις καθ' υπερβολήν. Φιλοσοφική είναι η προσέγγισή του, με αρκετή ++++.
    Πάντως το πρόσωπο αυτό είναι γεγονός ότι προσπαθεί να παίξει ένα ρόλο μεγαλύτερο από τις δυνατότητές του. Ενώ είναι λίγος, προσπαθεί να δείξει ότι είναι πολύς. Εδώ είναι η υπερβολή, εδώ θα πρέπει να επικεντρωθεί. Αυτογνωσία που λέμε. Εδώ θα βρει τη διαφορά μεταξύ πυγολαμπίδας και αστραπής, δηλαδή στον πραγματικό εαυτό του και σε αυτό που επιδιώκει εναγωνίως να δείξει ότι είναι.
    Άσε που είναι και το καζανάκι που δεν το τραβάει ποτέ, όπως λέει ο Χάρρυ Κλυνν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I ROMANIAN KAI AN EPE8ANEN'
    AN8I KAI FERI KIALO''= pali me xronia kai kerous,pali dika mas
    8a'ne

    o ex8ros zei...

    emeis os ellines ti kanoume???


    ''PIDOYN EMAS POULOUN EMAS KAI NTO POLA PA EINAI.''

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.