28/6/09

Ανομίες και αταξίες

Ριχάρδος Σωμερίτης
Για λόγους προσωπικής ψυχικής υγιεινής δεν διαβάζω τα ρυπαρόφυλλα της Ακροδεξιάς παρά μόνο αν αυτό είναι αναγκαίο για την ενημέρωσή μου. Απελπίζομαι όταν με παγιδεύουν οι τηλεοράσεις με τη συστηματική προβολή όλων των ακραίων και μαζί με αυτές και εφημερίδες κατά τεκμήριο δημοκρατικές με δημοσιεύματα «γνώμης» που η ουσία και η γραφή τους έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά. Αλλά αυτό συμβαίνει συχνά με πρόσχημα το μέγα πρόβλημα της μετανάστευσης, που το συνδυάζουν συστηματικά με την ασφάλεια, και της συμβίωσης με τους «άλλους». Και με τη χιλιομπαλωμένη επωδό όλων των Λεπέν: «Δεν είμαι ρατσιστής και εθνικιστής, είναι άθλιοι όσοι μου το προσάπτουν· αλλά...» Τη στιγμή που σταμάτησαν (για δες!) οι «έρευνες» για τη δραματική απόπειρα σε βάρος της κυρίας Κούνεβα, που μάθαμε τα ανδραγαθήματα σε βάρος μεταναστών ορισμένων υπανθρώπων της Μανωλάδας και την επιλεκτική σε βάρος των θυμάτων αυστηρότητα της εισαγγελικής αρχής, που οι όσοι μουσουλμάνοι δεν μπορούν να προσευχηθούν με αξιοπρέπεια, που φορτώνουμε σε τσάρτερ «λαθρομετανάστες» με προορισμό την πατρίδα τους (κι αν είναι πολιτικοί πρόσφυγες, αν κινδυνεύει η ζωή τους;), ενώ όλοι πια γνωρίζουμε ότι χωρίς τους όποιους μετανάστες δεν θα είχαμε γεωργία, οικοδομή, δημόσια έργα, Μουσείο της Ακρόπολης, φροντίδα για παιδιά και γέρους· την ώρα που τα μεταναστάκια θεωρούνται κίνδυνος για τα «γνήσια ελληνόπουλα» αν παίζουν στις ίδιες παιδικές χαρές και που δικάζονται δάσκαλοι γιατί έδειξαν την ανθρωπιά που δεν χαρακτηρίζει τον κ. Στυλιανίδη και τον «άξιο» διάδοχό του κ. Σπηλιωτόπουλο (το έγκλημα: διέθεσαν αίθουσα σχολείου για εθελοντικά μαθήματα ελληνικής γλώσσας σε ξένους γονείς μαθητών και αλβανικής στα παιδιά τους), είναι απαράδεκτη η ευκολία με την οποία σχεδιάζονται λόγω πολιτικού πανικού της Δεξιάς επιπόλαια κατασταλτικά μέτρα χωρίς καν αντισταθμιστικές πολιτικές για την ένταξη όσων θα έπρεπε να ενταχτούν: οι καλοί μας κυβερνήτες επέλεξαν από το αμφιλεγόμενο εξάλλου γαλλικό παράδειγμα τα χειρότερα, όχι και τα θετικά.

Δεν έχουμε μεταναστευτική πολιτική· λίγο η συχνά φουσκωμένη από τα ΜΜΕ πραγματικότητα και περισσότερο η κακοδαιμονία των αρχών οδηγεί τους πολίτες στο να αισθάνονται ανασφαλείς και πολλούς στο να καταντάνε έρμαιο κάθε «καρατζαφερισμού»· δεν έχουμε συνεπή αντιτρομοκρατική δράση με αποτέλεσμα να αρκεί μια στυγερή δολοφονία και ένα παραληρηματικό κείμενο δολοφόνων για να οδηγούμαστε σε νέα κατασταλτικά μέτρα που δεν συρρικνώνουν την εγκληματικότητα αλλά περιορίζουν τις ελευθερίες μας.

Είναι επιταγή οι θετικές, αποτελεσματικές και δημοκρατικές πολιτικές για όλα αυτά. Τι μπορούν οι Μαρκογιαννάκηδες που ως τώρα πνίγονται στα ρηχά; Αμφιβάλλω.

21 σχόλια:

  1. Ποιά είναι η άποψη του κυρίου αυτού για τις χιλάδες ληστευθέντες, βιασθέντες, κακοποιημένους, δολοφονημένους Ελληνες; Ποφανώς υιοθετεί την «προοδευτική και δημοκρτική» άποψη ότι «ΕΛΛΗΝΑΣ=ΦΑΣΙΣΤΑΣ», άρα πας Έλλην πρέπει να εξαφανισθεί από προσώπου γής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αμα βλεπω πορωμενο ατομο δεν θελω ουτε να απαντησω ουτε καμια κουβεντα ,
    δεν εχει νοημα ,
    δεν καταληγεις πουθενα ,

    ολα τα θεματα τα εχουμε λιγο πολυ πιασει , μπορει με καποιους να διαφωνω αλλα να λεω αλλα εκεινοι ,

    ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΕΙΝΑΙ :

    ενώ όλοι πια γνωρίζουμε ότι χωρίς τους όποιους μετανάστες δεν θα είχαμε .... Μουσείο της Ακρόπολης...

    ΤΙ ΝΑ ΠΩ ??

    το μουσειο το οφειλουμε στους μεταναστες ?

    οχι στον πολιτισμο μας και σε αυτους που αγωνιστικαν να τον υποστηριξουν και να τον υπερασπισουν

    ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΑΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΟΥ ,

    θα παω με οποιον ναναι δεν θα ρωτησω αν ειναι αριστερος ή δεξιος ,
    δεν τα ξεχωριζω ,
    με το ισλαμ ή τον αντιχριστο ,

    αλλα με τετοια ατομα σαν τον ριχαρδο δεν θα ειμαι στο ιδιο στρατοπεδο

    h

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν εθνικιστής σημαίνει ότι θέλει να λέγεται κάποιος Έλληνας ,να αγαπάει τον τόπο του και τον πολιτισμό που παρήγαγε αυτός ο τόπος , να μην θέλει τόσους ξένους στην πατρίδα του επειδή καποιοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι για το καλό μας , επειδή τ παιδία μου θέλουν να μαθαίνουν την Ελληνική ιστορία όπως πραγματικά έγινε και όχι με συνωστισμούς, να μαθαίνουν την Ελληνική γλώσσα σωστά ,τότε ναι , είμαι περίφανος να είμαι Εθνικιστής και όχι εθνομηδενιστής μιας και αυτός ο δρόμος του μηδενισμού θα μας οδηγήσει στον όλεθρο και στο τελος του Ελληνισμού.Μόνη μας ελπίδα σήμερα είναι ο Ελληνισμός του εξωτερικού που ακμάζει και προοδεύει σε όλο το κοσμο.Και αυτό το λέω γιατί σήμερα οι περισσότεροι Ελληνες έχουν βολευτεί στην πελατιακή σχέση με τα κόμματα βάζοντας το εγώ πάνω απο το εμείς.Εχουμε χάσει το δρόμο μας και κάποια στιγμή πρέπει να ξυπνήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mr Richard Sommers μάλλον είσθε σε παραλλήρημα και μάλλον σχιζοφρενικό. Ισως ο Κλεανθης θα μπορούσε να σας βοηθήσει... εμείς μόνο να μειδιούμε μπορούμε με αυτά που περιγράφετε.Και φυσικά όλοι οι αφορισμοί επιστρέφουν πάραυτα σε εσάς,Κε Σομμερς.Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ότι συνηγορεί υπέρ της ελλάδος τους εξοργίζει σε σημείο παράνοιας!!!

    χρεώνουν ως ακραίο οτιδήποτε δεν ευθυγραμμίζεται με το μίσος τους για την ελλάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο κ.Προοδευτικουλης Σωμεριτης ειπε:

    " ενώ όλοι πια γνωρίζουμε ότι χωρίς τους όποιους μετανάστες δεν θα είχαμε γεωργία, οικοδομή, δημόσια έργα, Μουσείο της Ακρόπολης"

    Η ερωτηση μου ειναι:

    Πριν ερθουν οι μεταναστες στην Ελλαδα δεν μαζευαμε τις ελιες μας? Δεν χτιζαμε σπιτια? Δεν φτιαχναμε δρομους? Δεν θα μπορουσαμε να χτισουμε ενα μουσειο με τοση ανεργια που υπαρχει? Αν λοιπον αγαπας τοσο πολυ τους μεταναστες να τους παρεις σπιτι σου κ.Προοδευτικουλη και να ζεις μαζι τους. Οχι αλλο δουλεμα κ. καραφασιστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προσωπικώς, γιά λόγους ψυχικής υγιείνης, αποφεύγω επίσης να διαβάζω τον κύριο Σωμερίτη, παρά μόνο στο μέτρο που χρειάζεται να ενημερωθώ γιά τις θέσεις των εθνομηδενιστών και πολθπολιτισμικών κηρύκων που παρεπιδημούν στην πατρίδα μας.

    Ρε, ό,τι και να κάνετε, ό,τι και να γράψετε, πάντα θα έρχεται μία στιγμή που θα ανακαλύπτετε ότι τα κάνατε όλα στο βρόντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΟΣ:
    Τον κύριο Ριχάρδο Σωμερίτη.

    ΕΝΤΑΥΘΑ

    "Αγαπητέ" κύριε

    Η οπτική γωνία που βλέπεις τα πράγματα, φυσικά και δεν μπορεί να είναι όμοια με κάποιου άλλου.
    Σίγουρα ο τόπος που στέκεσαι σε εμποδίζει να μετακινηθείς λίγο μακρύτερα και να αντιληφθείς ότι υπάρχουν διαφορετικές γωνίες και οπτικές, σε ένα κόσμο πολυεπίπεδο
    και όχι παραμορφωμένο με μεγεθυντικούς φακούς, που η λαμβανόμενη εικόνα δεν είναι αληθινή.

    Ο Επίκτητος έίπε για την περίπτωσή σου το εξής :
    " Άν γεννιόσουν στην Περσία, δεν θα έσπευδες να κατοικήσεις στην Ελλάδα, αλλά μένοντας στην Περσία θα προσπαθούσες να ευτυχής."

    "Αξιότιμε" κύριε Ριχάρδε κλείνω το σύντομο γράμμα μου, με μια προτροπή

    Να μην ειρωνεύεσαι πολύ, ούτε για πολλά.

    Αργικέραυνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είσαι τελικά και πολύ...Ριχάρδος Ριχάιδαρε!
    Καλά πως συνέδεσες το Μουσείο της Ακρόπολης με τους μετανάστες;
    Επιπλέον είσαι και Σωμερίτης (γιατί αλήθεια να μη συνδέσω και γω το επώνυμό σου με τον σκυλοπνήχτη Αν-ωμερίτη;).
    Ώστε είμαστε ακροδεξιοί όσοι θέλουμε ποσόστοση στους μετανάστες;
    Αυτά τα ψευτοαριστρίστηκα και Μπακογιαννίστηκα κόλπα φίλε δεν πιάνουν πια.
    Κάποτε μας κάνατε να ντρεπόμαστε να λέμε ότι είμαστε πατριώτες, αλλά αρκετά δε θα σας κάνουμε άλλο τη χάρη να τρώτε και να πίνετε σε βάρος αυτού του τόπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΓΙΑ ΤΝΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΕΡΙΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΜΟΙΩΝ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΕΞΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ:
    1. ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟ: ΣΙ ΜΠΕΜΟΛ...
    2. ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟ:
    ΘΕΛΕΙ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΑΠΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ...
    3.ΣΤΗΝ "ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ":ΝΕΚΡΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ"(ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΝΕΚΡΟΣ)
    4.ΣΤΗΝ ΔΙΑΛΕΚΤΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ:ΞΥΛΟ ΑΠΕΛΕΚΗΤΟ
    5.ΣΤΗΝ ΑΠΛΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟ:ΕΦΙΑΛΤΗΣ.
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ "ΚΥΡΙΕ" ΣΩΜΕΡΙΤΗ...
    ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ:ΤΙ ΘΑ ΛΕΝΕ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΣΑΣ.......

    ΕΥ,ΑΓΓΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Gia logous psyxikhs ygieinhs olon mas kalo einai na mhn arthrografei autos o tuxarpastos. As mas pei prota apo pou katagetai giati kathe allo para ellhniko den akougetai to onoma tou, as diabasei prota ligo Istoria, as diabasei Thoukudidh, Hrodoto, Omhro, Sokrath, Platona kai Aristotelh, as episkeuthei th Vergina kai ta apantaxou mouseia pou einai gemata me ekthemata tou Ellhnismou kai afou pleinei to stoma tou polles fores tote isos na tou epitrapei na ekthesei pali tis 'apopseis' tou. Exo barethei na diabazo kai na akouo pseudokoultouriarides, pseudoproodeutikous, pseudoellhnes!!! Ftanei pia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ριχάρδε, εκ της ηλικίας σου τεκμαίρω ότι επί 50-60 χρόνια δεν έτρωγες λάδι κρέας φρούτα και κοιμόσουν στα παγκάκια, μέχρι που ήρθαν οι ΛΑΘΡΟμετανάστες και λάδωσες το άντερό σου κάπου στα 70 σου και έβαλες κεραμίδι στο κεφάλι σου. Άϊντε από κει... ου γαρ μόνον... Θού Κύριε...
    ΙοΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αν Εθνικισμός είναι να αγαπάς την Πατρίδα σου τότε είμαι Υπερεθνικιστής, αν σωβινισμός είναι να λες ότι υπάρχουν κομμάτια της πάτρίδος σου ύπο κατοχή τότε είμαι Υπερσωβινιστής, αν πάλι ιμπεριαλισμός είναι να λες ότι θες να ελευθερώσεις την κατεχόμενη υπόλοιπη Ελλάδα ΝΑΙ τότε είμαι Υπεριμπεριαλιστής ...ΛΑΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προς
    Ολους όσους ακολουθούν την ελεύθερια που υπογράφει και προδιαγράφει ο κος. Σωμερίτης

    Υ/Ο κ. Σωμερίτη

    Από μια ακροδεξιά (κατα την δικής σας λογική , εθνικίστρια που θα στείλει τον γιο της στον στρατό για να μπορείτε εσείς ελεύθερα να μας λέτε όλους εθνικιστές)


    Στην Ελλάδα του σήμερα ΄κυριε που βασίστηκε ο πολιτισμός , που εμφανίστηκε η γλώσσα για να μπορούμε να συννεονούμαστε πέραν της νοημάτικής .
    Στην Ελλάδα που ματώθηκε στο πέρασμα των αιώνων, που γεννιές γενεών χάθηκαν από την λεπίδα του όποιου κατακτητή που γεννιές γενεών έζησαν με τον κατακτητή αλλά δεν λησμόνησαν.
    Στην Ελλάδα που σεις κύριε έχετε το δικαίωμα να αρθγραφείτε εκφράζοντας την γνώμη σας περίτρανα μη σκεπτόμενος πόσο κακό μπορεί να δημιουργήσει απλά και μόνο με την σκέψη περί ελευθερίας.
    Στην Ελλάδα που γέννησε τον πολιτισμός την πολιτεία και τον Βιο και Πολιτεία.
    Στην πατρίδα εκείνη που κάτω από τα περισσότερα μνημεία βρίσκονται σκελετοί Ελλήνων , κάτω από τα σπίτια που σεις μπορείτε και έχετε στην κατοχή σας υπάρχουν πιθανόν κρανία ανθρώπων που πέθαναν για να μπορείτε να μιλάτε με τόσο θράσσος περί χτισίματος της Ακροπόλεως.
    Σε αυτή την Ελλάδα έχετε λοιπόν το δικαίωμα να μιλάτε ελεύθερα να λέτε την γνώμη σας και να μην σας φυλακίζει κανείς για το θάνατο που απροκάλυπτα επιφέρετε στην ιστορία της , στα θύματά της κατα τους αιώνες, για να είστε ελέυθερος εσείς κύριε.
    Γι αυτην λοιπόν την Ελλάδα σας προτείνω το λιγότερο που μπορείτε να προσφέρετε είναι να ακολουθήσετε την οδό του Μεγ. Αλεξάνδρου και να παραμείνετε στο τέρμα της .Τότε ίσως καταλάβετε πως ελευθερία δεν σημαίνει λέω ότι θέλω επειδή απλά το πιστεύω εγώ και θέλω να το πιστέψουν και οι άλλοι.
    Ελευθερία κύριε σημαίνει σέβομαι και εσείς αυτή την έννοια την έχετε απολέσσει.
    Ελευθερία επίσης σημαίνει επιλογή , και εσείς έχετε την επιλογή να φύγετε κύριε από την Ελλάδα και να πάτε να μείνετε εκεί που περιγράφετε .
    Αν νομίζετε κύριε οτι η φιλοπατρία, η εθνική περιφάνια, η εθνική συνείδηση είναι έννοιες που τις έχει καπιλευτεί και καπελώσει η ακροδεξιά είστε μακράν νυχτομένος και θα σας πρότεινα να επισκεφτείτε τα καθεστώτα τα οποία υποστηρίζετε ουτως ώστε να μπορέσετε εκεί ελεύθερα να εκφράσετε τα περί ελευθερίας.
    Εδώ είμαστε εθνικιστές ....Παρόλα αυτα θα επιθυμούσα σε περίοδο πολέμου να μου θυμίστετε τα άρθρα σας ουτως ώστε να γνωρίζω για ποιον ο γιος μου δεν θα πολεμίσει και θα κρατήσει για τους υπόλοιπους εθνικιστές τις σφαίρες του και μία τελευταία για τον εαυτό του.
    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο ρε Χριστίνα........πολύ καλά,αλλά για την τελευταία γραμμή έχω αντίρρηση: κάνε τους άλλους να πεθάνουν για την Πατρίδα τους.Δηλαδή συμφωνώ με το Στρατηγό Πάττον,νομίζω.Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτός ο νάνος πήγε να γράψει κριτική για ένα βιβλίο του Παναγιώτη Κονδύλη το ''Περί Πολέμου'' το '97.

    'Ηταν η πρώτη φορά ή απο τις ελαχιστότατες που ο Κονδύλης μπήκε στον κόπο να ασχοληθεί με τις ανοησίες που έλεγαν για τα βιβλία του.
    Εδώ η πρώτη απάντηση του Κονδύλη:

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=114&artId=77013&dt=14/12/1997


    'ολοι όσοι ανοητούν να συνταξιοδοτηθούν τώρα και να το ράψουν.


    Νήμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δυστυχώς ο Κονδύλης έφυγε νωρίς,δυστυχώς... Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμε
    29 Ιούνιος 2009 6:42 μμ
    Καλημέρα ,
    Η τελευταία γραμμή λέει το απλό...Υπερασπίζομαι την πατρίδα μου γιατί είναι μέσα μου το ίδιο και τα παιδιά μου ....Σε όποιον του επιτραπεί από τους 300 δοσίλογους που μας κυβερνάνε να περάσει 1 μέτρο και να διεκδικίσει από τα σύνορα μας θα συναντήσει αν μη τι άλλω αντίσταση από το κόσμο .
    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αν πάλι είναι γραφτό να μη την έχουμε ολόκληρη καλύτερα νεκροί από εμάς τους ίδιους παρά αιχμάλωτοι ή γιουσουφάκια των άλλων ...εξού και η τελευταία σφαίρα που είπα
    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπράβο ρε Χριστίνα. Αστραψες και βρόντηξες !!!!
    Αυτός ο χυδαίος υβρεολόγος του κάθε Έλληνα πατριώτη (εθνικιστή, ακροδεξιο, ρατσιστή κλπ κατά την άποψη του) καλά θα έκανε να τσακιστεί να φύγει από αυτή τη χώρα γιατί δεν είναι άξιος να λέγεται Έλληνας.
    "Κύριε" Ριχαιδούρι καλύτερα να φύγετε γιατί σ αυτή τη χώρα όλοι αυτοί οι ντόπιοι Ιθαγενείς που κατοικούν είναι όλοι τους (ή τουλάχιστον το μεγαλύτερο ποσοστό, όπως βλέπετε και από τις απαντήσεις) υπερεθνικιστές, υπερσωβινιστές, υπεριμπεριαλιστές, υπερελληναράδες, υπερατσιστές, υπερπατριώτες, υπερφιλοπάτριδες κλπ και μάλλον δεν ταιριάζετε με τους υπόλοιπους.
    ΜΗΝ ΤΟ ΖΟΡΙΖΕΤΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ. ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ, ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΑΚΟΥΤΕ. ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΕΝΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ Η ΜΕΛΑΝΗ. ΕΙΣΤΕ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ.....ΔΗΜΟΣΙΑ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ. ΚΡΙΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ........
    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ
    ΖΗΤΩ Η ΠΑΤΡΙΔΑ
    ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ, ΣΩΒΙΝΙΣΤΕΣ
    ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
    ΚΑΤΩ Ο ΣΩΜΕΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΔΕΑΤΕΣ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.