12/1/10

Η συνέντευξη της Θ. Δραγώνα στην "Αυγή"

Προσέξτε το ύφος των ερωτήσεων της δημοσιογράφου. Φανερός ο πόθος της να εκφραστεί πιο "ελεύθερα" η κα Δραγώνα, η οποία, μάλλον ανήσυχη από τις αντιδράσεις, δεν της κάνει τη χάρη. Επίσης, προσέξτε την ισοπέδωση: Όποιος πιστεύει στον εθνικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης είναι (ή θα γίνουν τα παιδιά του) ξενοφοβικός, όποιος είναι σκεπτικός για το νομοσχέδιο για τους μετανάστες ανήκει στο [ιερατείο του δόγματος “πατρίς-θρησκεία-οικογένεια”].

Το μεγάλο ερώτημα που προκύπτει, τόσο από τις συνεντεύξεις της, όσο κι από τα βιβλία της είναι: Η κα Δραγώνα θεωρεί το Ελληνικό σχολείο εθνοκεντρικό; Αν και δεν το λέει ξεκάθαρα, θεωρούμε πως πιστεύει (άλλωστε ΤΙ αποτέλεσε έμπνευση για το πόνημά της), ότι το Ελληνικό σχολείο είναι εθνοκεντρικό και πρέπει να αλλάξει. Με αυτό ως δεδομένο διαβάστε με προσοχή, τι γίνεται στο εθνοκεντρικό (άρα και στο Ελληνικό) σχολείο.

10/1/2010
Θάλεια Δραγώνα: Το εθνοκεντρικό σχολείο εμποδίζει τη συνύπαρξη των ετεροτήτων
Συνέντευξη στην ΠΙΚΙΑ ΣΤΕΦΑΝΑΚΟΥ - ΑΥΓΗ

Το ιερατείο της εθνικοφροσύνης απεφάνθη: Έξω η Θάλεια Δραγώνα από το υπουργείο Παιδείας. Οι... σωτήρες του έθνους, μετά την επιτυχία που είχαν με την απόσυρση του βιβλίου Ιστορίας της Μ. Ρεπούση, επανακάμπτουν, με στόχο αυτή τη φορά να καθιερωθούν ως οι φορείς αποβολής από την εκπαίδευση κάθε... ιού που μπορεί να προκαλέσει έστω και... φτέρνισμα στο σχολείο του "απομονωτισμού" και του "δογματισμού". Η Θάλεια Δραγώνα μιλάει για την επίθεση που δέχτηκε και φυσικά συνεχίζει να στοχάζεται τόσο για το "τι είν' η πατρίδα μας" (το ποιητικό ερώτημα Πολέμη που έδωσε και τον τίτλο... του ακατάλληλου για τη δεξιά βιβλίου της), όσο και για το τι σχολείο χρειαζόμαστε...

* Στοχοποιηθήκατε από τη δεξιά και ακροδεξιούς κύκλους ως... “μίασμα” για τις επιστημονικές σας απόψεις περί εθνοκεντρισμού στην εκπαίδευση. Τι είναι αυτό που ενοχλεί και ζητούν την απομάκρυνσή σας για να μη... μολύνετε τους ελληνόπαιδες όπου γης;

Η συκοφαντική αυτή εκστρατεία δεν αφορά το πρόσωπό μου. Φαίνεται ότι το ΛΑΟΣ εκτιμά ότι έτσι θα κερδίσει πόντους της άκρας δεξιάς σε στιγμές δύσκολες. Πάντως, με δεδομένη την κρίση των ιδεολογιών της εποχής μας ενδέχεται να επηρεάσει αθώους πολίτες που πιστεύουν ό,τι ακούν ή διαβάζουν, ώστε να προκαλέσει το φόβο και να καλλιεργήσει την ξενοφοβία και τον αντιευρωπαϊσμό.

* Πώς “εκφράζεται” το εθνοκεντρικό σχολείο;

Είναι σχολείο του απομονωτισμού, εμποδίζει τη συνύπαρξη των διαφορών κάθε είδους, και όχι μόνο τη συνύπαρξη με μαθητές αλλόγλωσσους ή/και αλλόθρησκους και με καταγωγή από άλλες χώρες, αλλά όλες τις ετερότητες από το φύλο έως την αναπηρία (σ.σ. ;;; φύλο κι αναπηρία; Μα καλά το εθνοκεντρικό σχολείο ευθύνεται για όλα; Δηλαδή στο Ελληνικό σχολείο υπάρχουν διακρίσεις ανάλογα με το φύλο των μαθητών ή προς τους μαθητές με ειδικές ανάγκες; Αυτό μας προσβάλλει και). Είναι σχολείο σε όλα δογματικό. Δηλαδή, μεταδίδει μια στατική και για πάντα δεδομένη «αλήθεια» και εξετάζει στη συνέχεια τους μαθητές αν την έμαθαν, πράγμα τελείως αντίθετο με την εξοικείωση του τι είναι επιστημονική γνώση, που βρίσκεται σε συνεχή κίνηση και αλλαγή. Δεν προτρέπει στην έρευνα με βάση δεδομένα και -κάτι πολύ σημαντικό για την εποχή της «μαζικής πληροφόρησης»- δεν αναπτύσσει στα παιδιά την ικανότητα να επιλέγουν ανάμεσα στις πληροφορίες με τις οποίες βομβαρδίζονται και να κρίνουν την καταλληλότητά τους (σ.σ. Αυτά όλα τα κάνει το εθνοκεντρικό σχολείο; Ή απλά ένα αναχρονιστικό σχολείο; Το ένα δεν συμπεριλαμβάνει υποχρεωτικά το άλλο. Ακόμα μια παραπλανητική γενίκευση). Αξιολογεί τους λαούς και πολιτισμούς με βάση το αυθαίρετο στερεότυπο του ρατσισμού, το οποίο άλλωστε έχει προέλευση την ιδεολογία της αποικιοκρατίας και υποτιμάει τη λεγόμενη «ανατολή» και το λεγόμενο «νότο», δηλαδή υποτιμάει και μέρος της ελληνικής κοινωνίας, κουλτούρας και ταυτότητας. (σ.σ. Γενικεύσεις και μη στοιχειοθετημένες απόψεις)

* Στο βιβλίο σας “Τι είν' η πατρίδα μας”, διατυπώνετε την άποψη ότι ο εθνοκεντρισμός δεν βοηθά στη συγκρότηση μιας ανθεκτικής εθνικής ταυτότητας. Μπορείτε να μας το εξηγήσετε;

Κατʼ αρχάς να σημειώσω ότι το βιβλίο «Τι είνʼ η πατρίδα μας: Εθνοκεντρισμός στην εκπαίδευση» είναι συλλογικό έργο, βασίζεται σε δύο έρευνες και κυκλοφόρησε πριν 12 χρόνια. Ο εθνοκεντρισμός είναι, σε όλες τις χώρες, αξιολόγηση με βάση μύθους που άρα εμποδίζουν την εθνική αυτογνωσία. Η αξιολόγηση των «άλλων» που περιέχει η εθνοκεντρική ιδεολογία είναι εξίσου κατασκευασμένη. Καλλιεργεί έτσι μια εθνική ταυτότητα ανασφαλή, άρα αμυντική και στη συνέχεια αναπόφευκτα ξενοφοβική και ανίκανη να αντιμετωπίσει τόσο τα προβλήματα με γειτονικές χώρες και τα ευρωπαϊκά δεδομένα όσο και την παρουσία μεταναστών. (σ.σ. Ξανά γενικεύσεις και αυθαίρετες, προσωπικές απόψεις χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση. Και εντέλει, η κα Δραγώνα με τους ομοϊδεάτες της πως τη "γλύτωσαν" από την "εθνοκεντρική" εκπαίδευση. Έχουν υπεροχή πνεύματος; Μήπως είναι λίγο ρατσιστικό αυτό; Ε;)

* Από συναδέλφους σας διατυπώνεται η άποψη, με αφορμή το βιβλίο της κ. Ρεπούση, ότι είναι άλλο θέμα να... “σκουπίσουμε” το αίμα από τις σελίδες της Ιστορίας και άλλο να “εξαφανίσουμε” τις συγκρούσεις. Πώς απαντάτε σ' αυτή την άποψη;

Δεν θέλω να σχολιάσω γενικόλογους αφορισμούς (σ.σ. για διαβάστε πιο πάνω τους δικούς σας!) και ειδικότερα για ένα επιστημονικό αντικείμενο που δεν είναι το δικό μου. Ας δούμε όμως πώς αντιμετώπισαν το ερώτημα άλλες χώρες. Από το 1947 Γάλλοι και Γερμανοί συνεργάστηκαν και βασανίστηκαν για να καταλήξουν μετά από μισό αιώνα σε μια κοινή αφήγηση της ιστορίας του Βʼ Παγκόσμιου Πολέμου. Δεν το έλυσαν με την πολιτική ορθότητα της απάλειψης των συγκρούσεων αλλά με την προσπάθεια ιστορικοποίησης, δηλαδή ορθολογικής κατανόησης των τραγικών γεγονότων στον εκατέρωθεν ιστορικό τους χρόνο και χώρο.

Ισονομία και αρμονική ένταξη

* Πώς μεταφράζεται πρακτικά η επαναδιαπραγμάτευση του ερωτήματος “Τι είν' η πατρίδα μας”;

Κανένας στον κόσμο δεν ζει χωρίς την αίσθηση του ανήκειν, πόσο μάλλον κάποιος που έχει πίσω του τόσο βαριά ιστορία (σ.σ. προσοχή, βαδίζετε στα χνάρια του "ιερατείου της εθνικοφροσύνης", θα σας επιπλήξει η κα Στεφανάκου!). Στη σημερινή εποχή, όμως, οι μεγαλοστομίες δεν οδηγούν πουθενά. Χρειαζόμαστε ένα σχολείο που να καλλιεργεί την εθνική αυτογνωσία, ώστε να διαμορφώνει στις νέες γενιές μια εθνική ταυτότητα επαρκώς ισχυρή ώστε να μην αισθάνονται οι φορείς της απειλή, επαρκώς θετική ώστε να καλλιεργεί την πρόθεση συμμετοχής στα κοινά για την πρόοδο της χώρας και τη βελτίωση των αρνητικών κοινωνικών δεδομένων, τέλος επαρκώς ασφαλή και ανεκτική ώστε να μπορούν οι φορείς της να συμβάλλουν στην αρμονική ενσωμάτωση των μεταναστών και στην ευρωπαϊκή συνεργασία για την Ευρώπη των λαών.(σ.σ. πάνω που πήγατε να μας "τουμπάρετε" με τα όσα όμορφα και σωστά γενικά αναφέρετε στην αρχή της πρότασης, εξειδικεύετε πάλι στο θέμα των μεταναστών και καθίστανται αναξιόπιστες οι προθέσεις σας. Ευτυχώς, γιατί παραλίγο θα μας πείθατε!)

* Το ιερατείο του δόγματος “πατρίς-θρησκεία-οικογένεια” στοχοποιεί αυτές τις ημέρες και τους μετανάστες με αφορμή το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια. Ποια μέτρα θα λάβετε στα σχολεία για να υπάρξει στην πράξη ισονομία, να μετέχουν όλοι οι μαθητές των κοινών δημοκρατικών αξιών της κοινωνίας μας και η πολιτεία να σέβεται την πολιτισμική τους ιδιαιτερότητα;

Η υπουργός Παιδείας ετοιμάζει ευρύτερο σχέδιο για την εκπαίδευση μέσα στο οποίο βεβαίως περιέχονται -όπως και στις προγραμματικές δηλώσεις- η ουσιαστική ισότητα, η πλήρης ισονομία, ο σεβασμός σε όλες τις διαφορές και ετερότητες, η αρμονική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα όλων ανεξαιρέτως και η ανάληψη της ευθύνης για την απόκτηση των ικανοτήτων που οδηγούν στην καλή επίδοση. Δεν μπορώ όμως να προτρέξω και να ανακοινώσω συγκεκριμένα τα σχέδια του υπουργείου.

* Βρίσκεστε υπεύθυνη μιας Ειδικής Γραμματείας με αρμοδιότητα, μεταξύ άλλων, την εκπαίδευση των παιδιών της μειονότητας στη Θράκη. Εσείς έχετε παρελθόν σε αυτό το αντικείμενο;

Ομολογώ ότι είναι συγκινητικό για μένα που θα ασχοληθώ, ανάμεσα στʼ άλλα, με το ίδιο αντικείμενο για το οποίο έχω αναλώσει μεγάλο μέρος της ζωής μου, μέχρι την εκλογή μου στο κοινοβούλιο. Ενδεχομένως γιʼ αυτό και ο πρωθυπουργός μου ανέθεσε αυτή τη θέση. Η ενασχόλησή μου με την εκπαίδευση της μειονότητας στη Θράκη είναι έργο ζωής. Έχουν εμπλακεί από το 1997 δεκάδες ειδικοί από σχεδόν όλα τα πανεπιστήμια της χώρας και εκατοντάδες συνεργάτες τόσο της πλειονότητας όσο και της μειονότητας. Έχουν παραχθεί σημαντικά αποτελέσματα για την ένταξη της μειονότητας στην ελληνική κοινωνία μέσα από το δρόμο της εκπαίδευσης. Η σχολική διαρροή των παιδιών της μειονότητας από την υποχρεωτική εκπαίδευση, αν και ακόμη υψηλή σε σχέση με τον εθνικό μέσο όρο, έπεσε από το 2000 έως το 2006 στο μισό (από το 65% μειώθηκε σε 30%) και η πρόσβαση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μέσα σε 10 χρόνια τετραπλασιάστηκε. Όσοι ξέρουν από εκπαίδευση γνωρίζουν ότι τα εκπαιδευτικά δεδομένα αλλάζουν πολύ αργά και ότι αυτοί οι ρυθμοί είναι εντυπωσιακοί...

teachers-limnou.blogspot.com

31 σχόλια:

  1. Αααααααιιιι τα ματάκια μου!!!! Πόνεσαν με αυτά που διάβασαααααα.....
    Οιιι τι έπαθα ο καημένος!!!!Το εθνικοκεντρικό σχολείο με κατέστρεψεεεε!!!
    Οιιιιι οιιιι σώστε μας κα Δραγώνααααα!!!!

    Για αυτούς που ξέρουν: Κουκουνάρα με λίγο νερό από βραδύς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΔΡΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΣΥΝΕΝΕΤΕΥΞΗ...ΣΤΗΝ Α1 ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ;;;ΧΑ ΧΑ ΧΑ...ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στοχοποιηθήκατε από τη δεξιά και ακροδεξιούς κύκλους:
    Κατάλαβες που μας κατατάσει η Αυγούλα!!
    Δεν υπάρχουν αριστεροί που αγαπάνε την πατρίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχώς για τους αυτοαποκαλούμενους αριστερούς "εκσυγχρονιστές" η εθνική συνείδηση ταυτίζεται με τη δεξιά και ο εθνομηδενισμός με την αριστερά.

    Γιατί λοιπόν οι Έλληνες αγωνίστηκαν για την πατρίδα τους τόσο μαζικά όλα αυτά τα χρόνια (ας μην πούμε αιώνες γιατί δεν πρέπει να έχουμε ιστορία... είναι ρατσιστικό);

    Γιατί ακόμα και σήμερα τοποθετούνται τόσο ακραία υπέρ των εθνικών μας δικαίων σε όλες τις δημοσκοπήσεις (ποσοστά πάνω από 90%);

    Και τέλος γιατί αυτές οι "αριστερές" θέσεις ταυτίζονται με τις θέσεις των βορειοατλαντικών μας συμμάχων; Μήπως είναι τελικά "αριστερή" η πολιτική στη Γιουγκοσλαβία, στο Αφγανιστάν, στο Ιράκ και στην Παλαιστίνη (μιας και απαγορεύεται να μιλήσουμε για την Κύπρο);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βέβαια, όποιος δεν συμφωνεί με τη Δραγώνα (όπως άλλωστε, όποιος δε συμφωνεί με τον Συριζα ή την Ελευθεροτυπία) είναι κουτσός,στραβός κι ανάποδος,
    κατά την αγαπημένη τους κασσέττα "ρατσιστής,εθνικιστής,ακραίος ή αμόρφωτος"!

    Ακριβώς σαν τον Μπους που όταν ξεκινούσε για το Ιράκ, είπε "όποιος δεν είναι μαζί μας, είναι με το κακό".

    τι δημοκράτες, τι προοδευτικοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δηλ. σύμφωνα με τη Δραγώνα , όλες οι προηγούμενες γενιές των Ελλήνων

    (μεταξύ αυτών γενιές που μετανάστευσαν νόμιμα σε άλλες χώρες τις οποίες σεβάστηκαν και με τους λαούς των οποίων έζησαν ειρηνικά, αλλά και οι εδώ γενιές που ανέχονται και συμβιώνουν με ΛΑΘΡΟμετανάστες,χωρίς στο κάτω κάτω να έχουν υποχρέωση, αφού εκείνοι είναι παράνομοι)

    που μεγάλωσαν σ'αυτό το σχολείο που αυτή κατηγορεί, είναι ρατσιστές και ξενοφοβικοί και ανίκανοι να ζήσουν με άλλους. ΄Η μήπως επειδή μάθαμε στο μάθημα της ιστορίας τις βιαιότητες των Τούρκων,εισβάλλαμε στη χώρα τους το 74 και σήμερα ασκούμε ιμπεριαλιστική πολιτική απέναντι τους;

    Δραγώνα,η πραγματικότητα σε διαψεύδει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για να καταλάβετε μέχρι και το αναρχικό Jungle-Report υπερασπιζόταν το πτυχίο της κ Δραγώνα από το Deree. Κατά τ' άλλα είναι αναρχικοί και δεν υποστηρίζουν την ιδιωτική εκπαίδευση, αλλά μάλλον εξαιρούνται τα αμερικάνικα μαγαζάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κύριε Καλεντερίδη, γιατί δεν έβγαλες άχνα σε όσα σού έγραψε ο «Ιός» της «Ελευθεροτυπίας» την περασμένη Κυριακή; Εσύ απαντάς σε όλους, στους Ιούς γιατί δέν απάντησες; Τι φοβάσαι; Σούπε ο Σαμαράς να μήν τα βάζεις με τους Αριστερούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η Κα Δραγώνα μάλλον νομίζει ότι Υπουργός Παιδείας όλα αυτά τα χρόνια ήταν ο Παπακωνσταντίνου με Πρωθυπουργό τον Κόλλια.

    Έτσι είναι......
    αφού καταστρέψαν την Εθνική Παιδεία, τώρα έρχονται να επιβάλουν φασιστικά την Πολυπολιτισμική Παιδεία που υπάρχει στο μυαλό τους.

    Η Κα Δραγώνα γνωρίζει ότι το αντίθετο του εθνοκεντρισμού είναι ο ξενοκεντρισμός ;

    Ξενοκεντρισμός είναι νεωτερικός νεολογισμός που σημαίνει ότι προτιμάς ιδέες και τα πράγματα από άλλους πολιτισμούς και όχι ιδέες και πράγματα από τον δικό σου πολιτισμό ή κουλτούρα. Στο επίκεντρο του ξενοκεντρισμού είναι η παραδοχή ότι οι άλλοι πολιτισμοί είναι ανώτεροι από τον δικό σου.
    Μάλιστα ο καθηγητής John D. Fullmer του Brigham Young University υποστήρζει ότι, όταν ένα άτομο αντιδρά στα δικό του αντιληπτό εθνοκεντρισμό , τότε αυτός ή αυτή συχνά θα υπεραντισταθμίζει και θα αρχίζει αρχίσει να προσδίδει υπερβολική προσοχή στις ιδέες και τις ανάγκες κοινωνικών ομάδων που βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους .
    Και αυτό με τους μύθους είναι γνωστές μετανεωτερικές απόψεις , θεωρολαγνίες από άτομα που εξιδανικεύουν, τα αντικείμενα του θεωρητικού τους πόθου παρουσιάζοντάς τα ως γενικής εφαρμογής, ακόμη και όταν οι κατασκευαστές τους προειδοποιούν για τις ελλείψεις του οικοδομικού τους υλικού.

    Ήδη ο εθνο-συμβολισμός έχει καταρρίψει όλες αυτές τις νεωτερικές ιδέες όταν μιλάμε για την Ελληνική εθνική ταυτότητα και τους μύθους της.

    Και μείς πάμε να τα περάσουμε στα σχολεία.....να μους πεις και πια σχολεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ύστερα από τις πρώτες αντιδράσεις προς το πρόσωπό της, η κα Δραγώνα προσπαθεί με συνεντεύξεις σε εκσυγχρονιστικά και συνασπιστικά ΜΜΕ να τα μαζέψει όσο μπορεί. Όμως αυτές οι αντιδράσεις ήταν μόνο η αρχή. Που να δει τι έχει να γίνει στην πρώτη στραβή εγκύκλιο που θα υπογράψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι "ιοι" δεν είναι αριστεροί αλλά πράκτωρες όπως κι ο ..."μπαμπάς" τους, εκείνος που τους έφερε στη Χαφιεδοτυπία και τους "φώλιασε" στην ΕΣΗΕΑ για να τη διαλύσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. APO TO BHMA 12/1/10 SPYROS NT.[ το δημοψηφισμα οταν χρησιμοποιειται απο την πλειοψηφια για να αρνηθει μια κοινωνια δικαιωματα στη μειοψηφια,ειναι βαθυτατα αντιδημοκρατικο και οδηγει σε καθεστοτα ολιγαρχικα]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aνώνυμε 12 Ιανουαρίου 2010 5:00 μ.μ.
    Κατά την άποψή σου τί θα έπρεπε να κάνουμε, κωλοτούμπες;
    Αναρτήσαμε το άρθρο τους, με μια πολύ αντιπροσωπευτική για την περίπτωσή τους εισαγωγή.
    Όσο για τα άλλα που λές, είναι φανερό ότι δεν με ξέρεις.
    Λάθος σε πληροφόρησαν.
    Πώς με κόβεις;
    Παίρνω εύκολα "γραμμή";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ως πολίτες έχουμε μια ευκαιρία να τους στείλουμε από εκεί που ήρθαν: το σπίτι τους.

    Ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί στις επόμενες εκλογές, η Διαμαντοπούλου να έχει την τύχη της Μαριέττας Γαννάνκου.

    Κώστας Σταματάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ 5:00 μ.μ.

    >Σούπε ο Σαμαράς να μήν τα βάζεις με τους Αριστερούς;<

    όπου "αριστεροί" νοούνται ... οι "Ιοί";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μου είναι αδιανόητοι όροι σαν τον "εθνοκεντρισμός". Η συναίσθηση της "εθνικής ταυτότητας" είναι έμφυτη σε κάθε λαό. Κι αυτοί που, ιστορικά, δεν την διέθεταν αλλά προέκυψαν από χωνευτήρι, τελικά διαμόρφωσαν κάποια ( π.χ. αμερικανικός, αυστραλιανός).
    Δεν υπάρχει λαός, όσο ασήμαντος ο ιστορικός του ρόλος, που να μην χρειάζεται εθνική ταυτότητα, να μη νοιώθει υπερήφανος γι' αυτήν και να μην τη προβάλει σε κάθε ευκαιρία. Να μην τιμά τα σύμβολα που την υποδηλώνουν, όπως σημαία, εθνικός ύμνος, παραδόσεις, έθιμα, κλπ.
    Το πνευματικό παραλήρημα της κ. Δραγώνα, προϊόν σαφούς πνευματικής διατάραξης εμποτισμένο στη αναρχική "θολοκουλτούρα" και την ισοπέδωση των εθνικών αξιών και παρακαταθηκών είναι ανάξιο αναλυτικού σχολιασμού.
    Πιθανότατα η εν λόγω κυρία να ευρίσκεται σε διατεταγμένη υπηρεσία καταλύσεως, εκ των έσω, του εθνικού και κοινωνικού ιστού και της διυλίσεώς του σε έναν απρόσωπο και άβουλο ανθρώπινο πολτό . Άλλωστε δεν είναι η μόνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χάρης Γκιουλτζόγλου13 Ιανουαρίου 2010 στις 1:26 π.μ.

    * Στοχοποιηθήκατε …..
    . …..Πάντως, με δεδομένη την κρίση των ιδεολογιών της εποχής μας ενδέχεται να επηρεάσει αθώους πολίτες που πιστεύουν ό,τι ακούν ή διαβάζουν

    (δηλαδή, οι μη ένοχοι πολίτες πιστεύουν ότι ακούν ή διαβάζουν; δεν έχουν κρίση; μόνο οι ένοχοι έχουν; μήπως μπορεί η Κα Δραγώνα να μας υποδείξει ένα κατάλογο αναγνωσμάτων για τους αθώους;)

    , ώστε να προκαλέσει το φόβο και να καλλιεργήσει την ξενοφοβία
    (ναι, ίσως)

    και τον αντιευρωπαϊσμό
    (αυτό πάλι γιατί; άσχετο ακούγεται) .


    * Πώς “εκφράζεται” το εθνοκεντρικό σχολείο;
    …………………………
    Δεν προτρέπει στην έρευνα με βάση δεδομένα και -κάτι πολύ σημαντικό για την εποχή της «μαζικής πληροφόρησης»- δεν αναπτύσσει στα παιδιά την ικανότητα να επιλέγουν ανάμεσα στις πληροφορίες με τις οποίες βομβαρδίζονται και να κρίνουν την καταλληλότητά τους

    (πολύ σωστή στο σημείο αυτό η Κα Δραγώα, αν βέβαια μιλούσαμε για φοιτητές πανεπιστημίων, όχι για ανήλικους μαθητές, πώς μπορεί να κρίνει ένας μαθητής αν στη Σμύρνη έγινε σφαγή ή συνωστισμός;;;;;;)


    * Στο βιβλίο σας “Τι είν' η πατρίδα μας”, διατυπώνετε την άποψη ότι ο εθνοκεντρισμός δεν βοηθά στη συγκρότηση μιας ανθεκτικής εθνικής ταυτότητας. Μπορείτε να μας το εξηγήσετε;
    ………………………………
    Καλλιεργεί έτσι μια εθνική ταυτότητα ανασφαλή, άρα αμυντική και στη συνέχεια αναπόφευκτα ξενοφοβική και ανίκανη να αντιμετωπίσει τόσο τα προβλήματα με γειτονικές χώρες και τα ευρωπαϊκά δεδομένα όσο και την παρουσία μεταναστών

    (λάθος μας τα λέει η Κα Δραγώνα , η πραγματικότητα είναι ότι χρειαζόμαστε μια ασφαλή και αμυντική ταυτότητα για να αντιμετωπίσουμε τις επεκτατικές βλέψεις -π.χ. Κύπρος, Αιγαίο - των εξ ανατολών γειτόνων μας, ακόμα και εις βάρος καμιά φορά της επιστημονικής ανάλυσης των ιστορικών γεγονότων. Φυσικά, αν αυτοί ήταν Γάλλοι, θα μπορούσαμε και εμείς να γίνουμε Γερμανοί και να ξαναγράψουμε από κοινού την ιστορία μας από το 1920) ………..
    …..Από το 1947 Γάλλοι και Γερμανοί συνεργάστηκαν και βασανίστηκαν για να καταλήξουν μετά από μισό αιώνα σε μια κοινή αφήγηση της ιστορίας του Β Παγκόσμιου Πολέμου.


    * Βρίσκεστε υπεύθυνη μιας Ειδικής Γραμματείας με αρμοδιότητα, μεταξύ άλλων, την εκπαίδευση των παιδιών της μειονότητας στη Θράκη. Εσείς έχετε παρελθόν σε αυτό το αντικείμενο;
    …………………………………
    Η σχολική διαρροή των παιδιών της μειονότητας από την υποχρεωτική εκπαίδευση, αν και ακόμη υψηλή σε σχέση με τον εθνικό μέσο όρο, έπεσε από το 2000 έως το 2006 στο μισό (από το 65% μειώθηκε σε 30%) και η πρόσβαση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μέσα σε 10 χρόνια τετραπλασιάστηκε. Όσοι ξέρουν από εκπαίδευση γνωρίζουν ότι τα εκπαιδευτικά δεδομένα αλλάζουν πολύ αργά και ότι αυτοί οι ρυθμοί είναι εντυπωσιακοί...

    (Αυτό Κα Δραγώνα οφείλεται στην οικονομική ανάπτυξη των μειονοτήτων της Θράκης και όχι στην εκπαίδευση, ή οποία είναι φυσικό επακόλουθο. Στην οικονομική ανάπτυξη που η Ελληνική Πολιτεία απλόχερα (και σε αντίθεση με την πολιτική εξόντωσης των μειονοτήτων της Κωνσταντινούπολης - όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα -) παραχώρησε - και σωστά έκανε - στις μειονότητες αυτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "Ως πολίτες έχουμε μια ευκαιρία να τους στείλουμε από εκεί που ήρθαν: το σπίτι τους.
    Ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί στις επόμενες εκλογές, η Διαμαντοπούλου να έχει την τύχη της Μαριέττας Γαννάνκου.

    Κώστας Σταματάκης"

    φίλε Κώστα Σταματάκη καλοπροαίρετα προφανώς έγραψες τα παραπάνω.
    επίτρεψε μου όμως ότι άν εννοείς να πάνε σπίτι τους σε ορίζοντα τετραετίας

    η ελλάδα δεν θα υπάρχει.
    τα σχέδια εξελίσσονται ραγδαία.κάθε μέρα έχουμε ενέργειές τους που μας θάβουν. ταχαν έτοιμα στο συρτάρι και απλώς παίρνουν υπογραφές.
    είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία.

    κατα την αποψή μου κρίνεται άκρως επείγουσα η εθνική ανάγκη (δλδ το να μπορούμε εμείς να ζήσουμε με την τιμή και την αξιοπρέπειά μας) να πάνε τώρα εκεί που πρέπει.(όχι απαραίτητα στο σπίτι τους)

    όλοι, ανεξάρτητα από κόμματα οργανώσεις κλπ παπαριές μιας και δεν έχουν διαφορές αλλά υπηρετούν το γνωστό μεγάλο αφεντικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Ομολογώ ότι είναι συγκινητικό για μένα που θα ασχοληθώ, ανάμεσα στʼ άλλα, με το ίδιο αντικείμενο για το οποίο έχω αναλώσει μεγάλο μέρος της ζωής μου, μέχρι την εκλογή μου στο κοινοβούλιο."

    Δεν είναι το σημαντικότερο, αλλά χαρακτηριστικό της νοοτροπίας της : Ποιός και πότε την εξέλεξε στο κοινοβούλιο ; Απλώς τοποθετήθηκε σε εκλόγιμη σειρά από τον αρχηγό του κόμματός της !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγω μια (το μία ας ληφθεί ως ρητορικό )ερώτηση θα κάνω προς όλες τις κατευθύνσεις (γνωρίζοντας ότι πιθανόν να τ' ''ακούσω'') Γιατί κατηγορεί ο ένας τον άλλον η Δραγώνα είναι αποτέλεμα της πλειοψηφικής κυβέρνησης;
    Γιατί κομματικοποιείται η αγάπη για την πατρίδα ;
    Υποτίθεται πως όλοι εμείς εδώ παρά τα κομματικά μας πιστεύω είμαστε υπέρ της πατρίδος με ότι συνεπάγεται αυτό .Απο όσο μου επιτρέπεται να καταλάβω όλοι εδώ έχετε κάποιες γνώσεις υψηλότερες από του λυκείου είτε με είτε χωρίς πτυχίο γιατί αναλώνεστε στις μεταξύ σας αντιπαραθέσεις όταν θεωρητικά μάχόμαστε για τον ίδιο σκοπό.
    Το ισχύς εν τη ενώσει είναι πολύ καλύτερο από το διαίρει και βασίλευε.

    Βέβαια υπάρχει και η ιστορία πως αν σε ένα χωράφι φυτρώσει ένα αγριόχορτο και δεν το ξεριζώσεις θα σου καταστρέψει την σοδιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι βαθυστόχαστες ασυναρτησίες είναι αυτές που γράφει η "φαντασιακή επιστήμων χωρίς δίπλωμα" ;
    Θέλω πολύ να της αφιερώσω κάτι που "έχω αναλώσει πολύ χρόνο από τη ζωή μου" να αναλύσω όπως και η "κυρία δραγώνα" αλλά και έχει πάρει και σημαντικά κονδύλια από το υπουργείο για να διαχειριστεί....

    Αγκινάρα στο κλαρί
    Γάιδαρος στα κεραμύδια
    Να σου φίλαγα τη φτέρνα
    Τι γλυκιά που ΄ναι η αγάπη

    Αει στο καλό χρυσή μου που θα μας πεις όλους ακροδεξιούς κλπ κλπ
    Οποιος διαφωνεί μαζί σας με όλο το συρφετό είναι ακροδεξιός κλπ ενώ όποιος συμφωνεί είναι προοδευτικός παπάρας.
    Α ρε τι Παπαδόπουλος που σας χρειάζεται για να στρώσετε λίγο.
    Αντε πια, μας έχετε πρήξει με τις βαθυστόχαστες παπαροπροοδευτικές μαλακίες σας......

    Ζήτω η Ελλάδα
    Εξω η Δραγώνα-παγώνα από το υπουργείο παιδείας
    Προτείνω μάλιστα να της αφαιρεθεί και η ελληνική υπηκοότητα λόγω αντεθνικών πράξεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να ξέρες πόσο συμφωνώ μαζί σου Thessale Μόνο νά ξερες πόσο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να ξέρες πόσο συμφωνώ μαζί σου Thessale Μόνο νά ξερες πόσο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "Ο Μίκης απαντά στη Θάλεια Δραγώνα"

    http://lomak.blogspot.com/2010/01/blog-post_6678.html

    Δημοκριτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σ΄ευχαριστώ ΧΡΙΣΤΙΝΑ μέσα από την καρδιά μου.
    Συμφωνούμε γενικώς σε πολλά εμείς οι δύο όπως και με τους περισσότερους φίλους στο blog αλλά είμαστε τόσο λίγοι.
    ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΕΡΙ "ΛΑΘΡΑΙΩΝ".
    Επειδή πολλά από αυτά αντιτίθεται στο σύνταγμα και παραβιάζουν διάφορες διατάξεις, θα πρέπει να βρεθεί κάποιος καλός δικηγόρος και όλα αυτά να καταγγέλονται και από εκει και πέρα ότι ήθελε προκύψει.
    Το είπα και σε άλλο μύνημα μου.
    ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΦΑΣΑΡΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΦΤΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ "ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ" ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ "ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ" ΚΑΙ "ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ" ΕΛΛΗΝΕΣ.
    ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΙΘΗΚΕ ΩΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ "ΠΡΑΣΙΝΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ". ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΑΝ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΟ ΝΟΜΟ.
    ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΔΡΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ, ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ "ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΑΣ" ΟΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ.
    ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ" ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΥΣΣΑΡΕΣΤΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΥΠΗΡΧΑΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥΣ .... ΑΡΕΣΕΙ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΣ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΤΙ ΝΟΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ.
    ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΨΕΥΤΟΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΒΛΑΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.....


    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συμφωνώ και εγώ φυσικά με των Θεσσαλό και την Χριστίνα.

    Ζήτω η Ελλάδα!

    Θρακιώτης
    από Γερμανία Βερολίνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΘΕΣΣΑΛΕ!!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ!!

    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ!
    ΖΗΤΩ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!!

    ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!!!

    ΕΥ,ΑΓΓΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. H ELLADA DEN XRIAZETE ALLO PAPADOPOYLO.EKSALOY DEN EXOYME ALLH MERARXIA NA APOSYROYME.ENTAKSH THESSALE EEEE XRISTINA!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν πιστεύω στα μάτια μου...

    Η γυναίκα του εκδότη και χωρίς τίτλο σπουδών έγινε γ.γ του υπουργείου Παιδείας

    Θέλει να πείσει τους Έλληνες εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στην στοιχειώδη και στην μέση εκπαίδευση ότι ο Εθνοκεντρισμός (το να επιμένουμε δηλαδή πως είμαστε Έλληνες και να υπερηφανευόμαστε γι΄ αυτό) ισοδυναμεί με Ρατσισμό!

    Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας, ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα», ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά»!

    Εξίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»! (σελ. 9. Το ίδιο συμβαίνει κατά την κ. Δραγώνα, αν τολμήσουμε να πούμε πως με την είσοδο των Ξένων Μεταναστών στην Ελλάδα αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία των Ελλήνων! (σελ. 100).

    Δεν υπάρχει ούτε ένας βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, της Ν.Δ., του ΚΚΕ και του ΣΥΝ που να μην τάσσεται υπέρ της συνεχούς νομιμοποιήσεως των λαθρομεταναστών ακόμη κι αν οι Έλληνες γίνουν μειονότητα μέσα στην ίδια τους την Πατρίδα.

    Έλεος πια. Τι θα γίνει θα κάτσουμε πίσω απο τα blogs με ομοϊδεάτες να τα συζητάμε; Πρέπει να βγούμε στις γειτονιές μας και να ενημερώσουμε τον κόσμο ή να μαζέψουμε υπογραφές για τον νόμο περι παραχώρησης Της Ελληνικής ιθαγένειας... Τηέφωνα στο υπουργείο εσωτερικών κτλ. Προδότες θα πληρώσετε, σε αυτήν ή την άλλη ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμε 3:34
    το όνομα σε πείραξε ή η χούντα γιατί στην ΕΛλάδα έχουμε ΧΟύντα από το 1967 και εντεύθεν εκτός αν νομίζεις ότι ζεις σε δημοκρατικό καθεστώς ΄...
    Τότε σε σκότωναν στο ξύλο λένε τώρα θα πεθάνεις απ την πείνα όπου να είναι έρχετε ή αν θες από κάποιο μετανάστη που επειδή δεν έχει τίποτα να χάσει για 10 ευρώ θα σε σφάξει.
    Τώρα θα πας να ζητήσεις το δίκιο σου και θα σε πουν ακροδεξιό και ρατσιστή αν τολμίσεις να πεις γιατί ρε καις την σημαια εεεε γιατί;

    Δεν είμαι Παπαδοπουλική αλλά και τώρα ΧΟΥΝΤΑ έχουμε απλά με δημοκρατικοσοσιαλιστικό περιτύλιγμα και σε λίγο καιρό και λιγότερα στρέμματα Ελλάδος .

    Θα μπορούσα να πω πολλά αλλά δεν έχει νόημα γιατί μένουμε στις λέξεις και δεν κοιτάμε την ουσία και η ουσία είναι μία αν θέλουμε την Ελλάδα αν θέλουμε το λαό μας έτσι όπως ήταν με τα καλά τα στραβά τα ανάποδα όλα του κάτι πρέπει να κάνουμε τώρα και μετά έχουμε όλο το χρόνο να φαγωθούμε άλλωστε το έχουμε κάνει επιστήμη πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμε 3:34
    όπως βλέπεις πιο πολλά είναι τα θετικά σχόλια παρά τα αρνητικά σαν το μοναδικό δικό σου.
    Δεν θα φάω την ώρα μαζί σου γιατί αν δεν καταλαβαίνεις αυτό που διαβάζεις και στο μόνο που κολλάς είναι το "Α ρε τι Παπαδόπουλος", συγνώμη αλλά δεν μπορώ να σου το εξηγήσω.
    Φίλε μου στις μέρες του παραλόγου που ζούμε, όπου όλες οι αξίες καταρρέουν, όπου το υπουργείο παιδείας αντί να διαμορφώνει Έλληνες τους καταστρέφει (Αλλαξε και όνομα και από εθνικής έγινε ... τρέχα γύρευε), όπου το κράτος μόνο για τον Ελληνα πολίτη δεν νοιάζεται, όπου το υπουργείο εσωτερικών έγινε υπουργείο προστασίας του (ξένου) πολίτη, όπου κάθε τι δημοκρατικό θέλουν να μας το παρουσιάζουν ως φασιστικό, εθνικιστικό κλπ, όπου όλοι οι ΚΚΕΔΟΞΥΡΙΖΕΣ έχουν σταθερό προσανατολισμό την αποδόμηση του έθνους (λες και λίγα κακά έχουν προσφέρει σε αυτό τον τόπο), όπου, όπου, όπου, ο παπαδόπουλος φαντάζει "άγιος".
    Αλήθεια μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί θέλουν με το ζόρι να ελληνοποιήσουν εκατοντάδες χιλιάδες λαθραίων βρωμιάρηδων, ενώ ταυτόχρονα αρνούνται ψήφο στους ΕΛΛΗΝΕΣ ομογενείς και αρνούνται επίσης υπηκοότητα στον τέως βασιλιά που είτε μας αρέσει είτε όχι γεννήθηκε στην ελλάδα, από πολιτογραφημένους παππούδες έλληνες κλπ ; Τόσο πολύ περισσότερο έλληνας είναι ο Αυγανοπακιστανός ή τόσο πολύ επικύνδυνος είναι ο τέως βασιλιάς που ....... φοβόμαστε την ..... κουτάλα ;
    Και πολλά έγραψα.............

    Ζήτω η Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.