24/2/10

Κάπως έτσι το χάσαμε το κορμί πατριώτη...


Σχόλιο του I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ στην ανάρτηση "Η αποδόμηση της ελληνικής βιομηχανίας (1980-2000)":

Ακόμα λουζόμαστε τα τοξικά απόνερα της χούντας. Μία χούντα - θίασος γελοίων εθελόδουλων αμερικανολάγνων, γνήσια τέκνα της αμερικανοκρατίας. Στο ηλίθιο μυαλό τους νόμιζαν ότι ήταν πατριώτες. Στην πράξη ξεπούλησαν την Κύπρο και ξεφτύλισαν κάθε αξία του ελληνικού έθνους, απλά και μόνο ταυτίζοντας τον εαυτό τους με αυτές τις αξίες. Κι όταν τέλειωσε ο ρόλος τους απλά καταρρεύσανε. Η χώρα έπρεπε να ξεπλυθεί καλά από όλα αυτά και γι' αυτό χρειαζότανε δυνατό (και τοξικό) "απορρυπαντικό".
Έτσι, μας ήρθε μετά το άλλο παιδί της αμερικανοκρατίας, ο κουλτουροσοσιαλισμός made in USA. Η αποστολή διπλή: πρώτα να λειτουργήσει σαν ανάχωμα για να συγκρατήσει το εύλογο κοινωνικό ρεύμα προς τα αριστερά, ύστερα από μια καταστροφική δεξιά δικτατορία, και μετά να δώσει το τελικό χτύπημα σε όλες τις αξίες που είχε ήδη δυσφημήσει η χούντα πιο πριν.
Έτσι, το πατρίς - θρησκεία - οικογένεια θεωρήθηκε φασιστικό. Η ιδιωτική πρωτοβουλία θεωρήθηκε ίδιον του συστήματος που εξέθρεψε τη χούντα και ξαφνικά "οι καιροί" απαιτούσαν τη σοσιαλμανία του εθνάρχα στην αρχή και τον 3ο δρόμο για το σοσιαλισμό στη συνέχεια. Η ελληνική γλώσσα, αφού είχε γελοιοποιηθεί από τους χουντικούς με τον τρόπο που τη μεταχειρίστηκαν, έπρεπε να "εκδημοκρατισθεί" κι αυτή και άρχισε το ξήλωμα.
Και βέβαια οι αμερικανοσοσιαλιστικές πρακτικές κορυφώθηκαν επί ΑΓΠ με το τσάκισμα της βιομηχανίας, όπως ακριβώς περιγράφεται στην ανάρτηση. Και όλα αυτά στο όνομα του ότι έπρεπε να αλλάξουμε τις αξίες που δημιούργησαν χούντες και καταστροφές (λες και η χούντα γεννήθηκε από τις ελληνικές αξίες και δεν φυτεύτηκε από τους Αμερικάνους). Για να γίνουν εύπεπτα όλα αυτά, έπρεπε πρώτα να κάνουμε δήθεν "αναδιανομή εισοδήματος", όχι παράγοντας εισόδημα, αλλά ξεσκίζοντας τη χώρα στα δανεικά. Έτσι μοιραία, μέσα στην πρώτη μόλις οκταετία του αμερικανοσοσιαλισμού το χρέος της χώρας από το 30% εκτοξεύτηκε στο 90%.
Παράλληλα, η κατασπατάληση των ευρωπαϊκών πακέτων και η άφθονη ροή δανεικού χρήματος (που δεν κουραστήκαμε για να αποκτήσουμε) διέφθειρε συνειδήσεις, αξίες και ιδεολογίες. Όποιος πήγαινε να πει κάτι για αξίες που εγκαταλείψαμε ήταν αυτόματα χουντικός και ντεμοντέ. Τα ξεριζώσαμε όλα και έμεινε μόνο το χωράφι. Ακόμα χειρότερα, το χωράφι ήταν πλέον τίγκα στο made in USA τοξικό "απορρυπαντικό" και το μόνο που φύτρωνε πια ήταν τα μεταλλαγμένα "άνθη" του εθνομηδενισμού και της παγκοσμιοποίησης.
Η συνέχεια είναι γνωστή. Ο δρόμος είχε ανοίξει για να κυβερνήσει ο κάθε λογιστάκος και ο κάθε θλιβερός απόγονος και έτσι φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Ακόμα λουζόμαστε τα τοξικά απόνερα της χούντας. Μία χούντα - θίασος γελοίων εθελόδουλων αμερικανολάγνων, γνήσια τέκνα της αμερικανοκρατίας. Στο ηλίθιο μυαλό τους νόμιζαν ότι ήταν πατριώτες. Στην πράξη ξεπούλησαν την Κύπρο και ξεφτύλισαν κάθε αξία του ελληνικού έθνους, απλά και μόνο ταυτίζοντας τον εαυτό τους με αυτές τις αξίες. Κι όταν τέλειωσε ο ρόλος τους απλά καταρρεύσανε. Η χώρα έπρεπε να ξεπλυθεί καλά από όλα αυτά και γι' αυτό χρειαζότανε δυνατό (και τοξικό) "απορρυπαντικό".
Έτσι, μας ήρθε μετά το άλλο παιδί της αμερικανοκρατίας, ο κουλτουροσοσιαλισμός made in USA. Η αποστολή διπλή: πρώτα να λειτουργήσει σαν ανάχωμα για να συγκρατήσει το εύλογο κοινωνικό ρεύμα προς τα αριστερά, ύστερα από μια καταστροφική δεξιά δικτατορία, και μετά να δώσει το τελικό χτύπημα σε όλες τις αξίες που είχε ήδη δυσφημήσει η χούντα πιο πριν.
Έτσι, το πατρίς - θρησκεία - οικογένεια θεωρήθηκε φασιστικό. Η ιδιωτική πρωτοβουλία θεωρήθηκε ίδιον του συστήματος που εξέθρεψε τη χούντα και ξαφνικά "οι καιροί" απαιτούσαν τη σοσιαλμανία του εθνάρχα στην αρχή και τον 3ο δρόμο για το σοσιαλισμό στη συνέχεια. Η ελληνική γλώσσα, αφού είχε γελοιοποιηθεί από τους χουντικούς με τον τρόπο που τη μεταχειρίστηκαν, έπρεπε να "εκδημοκρατισθεί" κι αυτή και άρχισε το ξήλωμα.
Και βέβαια οι αμερικανοσοσιαλιστικές πρακτικές κορυφώθηκαν επί ΑΓΠ με το τσάκισμα της βιομηχανίας, όπως ακριβώς περιγράφεται στην ανάρτηση. Και όλα αυτά στο όνομα του ότι έπρεπε να αλλάξουμε τις αξίες που δημιούργησαν χούντες και καταστροφές (λες και η χούντα γεννήθηκε από τις ελληνικές αξίες και δεν φυτεύτηκε από τους Αμερικάνους). Για να γίνουν εύπεπτα όλα αυτά, έπρεπε πρώτα να κάνουμε δήθεν "αναδιανομή εισοδήματος", όχι παράγοντας εισόδημα, αλλά ξεσκίζοντας τη χώρα στα δανεικά. Έτσι μοιραία, μέσα στην πρώτη μόλις οκταετία του αμερικανοσοσιαλισμού το χρέος της χώρας από το 30% εκτοξεύτηκε στο 90%.
Παράλληλα, η κατασπατάληση των ευρωπαϊκών πακέτων και η άφθονη ροή δανεικού χρήματος (που δεν κουραστήκαμε για να αποκτήσουμε) διέφθειρε συνειδήσεις, αξίες και ιδεολογίες. Όποιος πήγαινε να πει κάτι για αξίες που εγκαταλείψαμε ήταν αυτόματα χουντικός και ντεμοντέ. Τα ξεριζώσαμε όλα και έμεινε μόνο το χωράφι. Ακόμα χειρότερα, το χωράφι ήταν πλέον τίγκα στο made in USA τοξικό "απορρυπαντικό" και το μόνο που φύτρωνε πια ήταν τα μεταλλαγμένα "άνθη" του εθνομηδενισμού και της παγκοσμιοποίησης.
Η συνέχεια είναι γνωστή. Ο δρόμος είχε ανοίξει για να κυβερνήσει ο κάθε λογιστάκος και ο κάθε θλιβερός απόγονος και έτσι φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Κάπως έτσι το χάσαμε το κορμί πατριώτη...

35 σχόλια:

  1. Νομίζω πως κάποιο λάθος παίζει με την ανάρτηση κύριε Καλεντερίδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Καλεντεριδη, … για το θέμα Σοφιανοπουλο και της ΧΡΩΠΗ ΑΕ γιατί δεν λέτε κουβέντα;;;;; Δεν γνωρίζεται;;; Το γνωρίζεται!!! Γιατι όμως δεν ενημερώνετε τους Έλληνες αναγνώστες σας;;; Γιατί;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟΣ
    Γενικά σωστή αλλά κάπως μονόχνωτη η ανάλυση. Για παράδειγμα τι ακριβώς σημαίνει "ελληνικές αξίες" που επικαλείται η ανα΄ρτηση; Αυτές είναι έξω, πέρα, και χωρίς σχέση με τις αξιες που κυκλοφορο΄συαν τότε ανα τον κόσμο; Αλλο παράδειγμα: τι σημαίνει ότι η Χούνται κακοποιησε τη γλώσσα και μετά α΄ρχισε το ξήλωμα; Θα έπρεπε να είμαστε ακόμα στηνκαθαρεύουσα; Τρίτο παραδειγμα: Ο παρασιτικός τρόπος που "εγκαινίασε" ο Α. Παπανδρέου ήταν ο τρίτος στη σειρά παρασιτισμός μετά τον Πόλεμο. Η αρχή έγινεμε το σχέδιο Μάρσαλ που στερέωσε την ελίτ. Ακολυθήσε η αντιπαροχή που στερέωσε τους μικομεσαίους. Και τρίτωσε με τους δανεισμους του ΠΑΣΟΚ που στερέωσαν τους εως τότε πληβείους και έφτιαξε τα νέα τζακια. Υπάρχει κατά την άποψή μου,ιστορική σειρά και συνέχεια που αν δεν τηνκαταλάβουμε δεν θα συνειδοτοποιήσουμε το βάθος του προβλήματος της ελληνικής παθογένειας.
    Μάλλον έχειγίνεικάποιο λάθος στην ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταστροφική δεξιά χούντα??
    Γιατί δηλαδή οι δημοκρατικές κυβερνησεις της 35ετίας ήταν καλύτερες? Μήπως φταίει η χούντα για το ελλειμα και το χρεος?
    Χωρίς την 7ετία της χούντας η Ελλάδα θα ήταν σαν την Αλβανία σήμερα.
    Μπορει να φερθηκαν ηλιθια στο Κυπριακό αλλα στο εσωτερικό έκαναν μεγάλες μεταρυθμίσεις. Μην τα ισοπεδώνουμε ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κανένα λάθος, πολύ σωστά και μελετημένα παίζει !... ))
    Ο γιωργάκης αποτελεί συνέχεια του Αντρέα στην αποδόμηση της ελλαδίτσας. Σήμερα αναλυτές από τις ελληνικές τράπεζες παραδέχονται πως κινδυνεύει όλη η ευρώζώνη από την υποβάθμισή μας. Κοντολογίς ο τόπος μας με τα καμώματα και την ηθελημένη αδράνεια της κυβέρνησης ανάγεται σε κερκόπορτα που από την οποία οι αγγλοαμερικάνοι, τα αφεντικά των Παπάντριου, θέτουν υπαρξιακά διλήματα, κοινώς εκβιάζουν την Ευρώπη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Παράλληλα, η κατασπατάληση των ευρωπαϊκών πακέτων και η άφθονη ροή δανεικού χρήματος (που δεν κουραστήκαμε για να αποκτήσουμε) διέφθειρε συνειδήσεις, αξίες και ιδεολογίες."

    Τα χρήματα που έδωσε η ΕΕ τα έδωσε με τον όρο η Ελλάδα να σταματήσει να παράγει, να σταματήσει να στηρίζει την εγχώρια παραγωγή και να φορολογεί τα εισαγόμενα, να τους δώσουμε κάθε κερδοφόρο τομέα (Μετρό, ΟΤΕ, αεροδρόμιο, κτλ), να μειωθεί δραστικά ο αγροτικός πληθυσμός, να δωθούν κίνητρα για τις μεγάλες επιχειρήσεις σε βάρος των μικρών, κτλ κτλ κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλε ΠΙΓΚΟΥΙΝΕ.Η καλλιτερη θεση για να απολαυσεις ενα εργο ειναι να καθεσαι καπου στην μεση.Απο τις ακρες το βλεπεις λιγο παραμορφωμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι σχέση έχει η χούντα με την αποδόμηση της ελληνικής βιομηχανίας (1980-2000);

    Μακάρι, οικονομικά, η Ελλάδα να ήταν εκεί που ήταν επί χούντας και μακάρι οι "δημοκράτες" που σήμερα μας κυβερνούν, να είχαν έστω ίχνος από την τιμιότητα αυτών που κυβέρνησαν τότε.

    Επιπλέον, αυτοί το 1973 είχαν το θάρρος να αρνηθούν στους Αμερικανούς την χρήση ελληνικών αεροδρομίων για παροχή βοήθειας στους Ισραηλινούς στο πόλεμο του Γιομ Κιπούρ. Αυτό ήταν προφανώς και η αιτία ανατροπής του Παπαδόπουλου μέσω Πολ/νείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καποτε, ενας τυπος, ειχε χασει σε κατι στενα, τα κλειδια του αυτοκινητου του, ε τελως παντων, αρχισε με μανια να τα ψαχνει λιγο πιο περα κατω απο μια κολωνα της ΔΕΗ που ειχε και μια λαμπα με απλετο φως,
    τον πλησιαζει που λες ενας αλλος, και τον ρωταει... τι κανει εκει,
    τοτε αυτος απανταει... οτι ψαχνει τα κλειδια του,
    μετα τον ξαναρωταει.... "που τα εχασες? "

    και αυτος απανταει.. " να, τρια στενα πιο κατω"
    και ο συνομιλητης του, ξαφνιασμενος, τον ρωταει παλι... "γιατι δε πας εκει να τα βρεις"

    για να λαβει την κουφη απαντηση "...τα ψαχνω εδω γιατι, εδω εχει φως και βλεπω...."


    καταλαβες? πανηβλακα?

    ετσι ακριβως κινειται και το αρθρο σου, μπορει η χουντα να φταιει, για το οτι, βασανισε μερικα αναρχοκουμουνια, μπορει να φταιει, που αυτη πρωτη δημιουργησε το υπ πολιτισμου, μπορει να φταιει, αυτη που γυρισε σε ολα τα χωρια και τους εκανε αποχετευσεις (τους εκανε ανθρωπους), μπορει να φταιει για το οτι αποαγορευσε τον μεγα, τον τριμεγιστο, τον τιτανοτεραστιο, τον εναν και μοναδικο Μικη,

    αλλα οχι και να φταιει για το οικονομικο χαλι της Ελλαδας ελεος...

    οι αριθμοι μιλανε απο μονοι τους,
    σε προκαλω να παμε μαζι αυριο στο ΓΛΚ, και να δουμε την οικονομια σε απολυτους αριθμους, τοτε και τωρα..
    jefsecret@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. To diavase kanenas to keimeno tou focus. Giati ego to diavasa (zo stin Germania). Leeie auta pou oloi kseroume gia to chali tis elladas. Kai ta leei me to onoma tous. milaei gia tous giatrous sto kolonaki pou dilonoun geleia eisodimata. Milaei gia to gegonos oti stin ellada mono 5000 dilonoun pano apo 100000 Euro eisodima kai anarotietai se poion tote anikoun ta kotera kai ta panakriva autokinita. to eksofilo tous einai ontos aischro. Alla diavaste kai to keimeno. Gia to mauro chali mas milaei opos to kseroume. Chali pou ofeiletai se olous autous pou kivernoun auto ton ermo totpo 30 chronia tora (mpampades, anipsia, gioi ktl ktl)

    Tasos (Frankfourti, Germania)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό ήταν προφανώς και η αιτία ανατροπής του Παπαδόπουλου μέσω Πολ/νείου.

    Σιγά να μην ανέτρεψε τον Παπαδόπουλο το Πολυτεχνείο.

    Κωνσταντίνος εκ Κύπρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και εγω πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω πως συνδεεται η χουντα με το σημερινο μας χαλι!!ΑΝΟΙΞΤΕ τα ματια σας και βρειτε την αληθινη αιτια!!μην προσπαθειτε σαν γνησιοι προβοκατορες να χτυπησετε κατι"αλλο"χρησιμοποιωντας κατι αλλο!!ο ελληνας ξυπνησε και εχει ματια και βλεπει και αυτια και ακουει,τερμα τα φερεφωνα!!(οταν μιλαω για χουντα δεν αναφερομαι στον βλακα ιωαννιδη αλλα στους ΠΑΤΤΑΚΟ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεκάρα δέν δίνω προσωπικώς γιά τήν 'χούντα'.Τά πάντα έχω μάθει νά τά κοιτώ από απόστασιν.ΟΜΩΣ:
    φίλε 'πιγκουίνε' μέ ποιά κριτήρια ήσαν 'δεξιοί' οι κινηματίες;εγώ γιά ΒΕΝΙΖΕΛΙΚΟΥΣ τούς ξέρω.Ήταν ο Βενιζέλος 'δεξιός';;;Τό 'ιδιώνυμον' πάντως ο Βενιζέλος τό καθιέρωσεν καί ο συνεχιστής του, τρόπον τινά, Γεώργιος Παπανδρέου τούς αριστερούς τούς 'περιποιήθηκε' ανοίγοντας τήν Μακρόνησον,ή μήπως όχι;Οι 'αριστεροί', από τήν άλλη μεριά, έχουν ή όχι ένα πολύ συγκεκριμένο βεβαρυμένο παρελθόν; καί πού ήσαν όλοι αυτοί οι 'αριστεροί' καί η 'αντίστασίς' των στήν 'χούντα';μήπως κάποιοι τότε γλύφανε καί τά κονομήσανε καί σήμερα τό παίζουν τιμητές τών πάντων;μιά χούφτα ανθρώπων ήσαν οι αληθείς αντιδικτατορικοί καί ώς επί τό πλείστον ΔΕΝ ήσαν αριστεροί αλλά ΚΕΝΤΡΩΟΙ ή καί δεξιοί ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ.Οι δέ αριστεροί ΠΟΤΕ δέν υπήρξαν καί πουθενά 'Δημοκράτες'.Σαφώς υπήρξε ξεπούλημα τής Κύπρου,εξ όσων γνωρίζω πάντως αυτό έγινε από τό δεύτερο,ιωαννιδικό,καθεστώς.Καί ναί,τά αμερικανοεβραιόπουλα 'έφεραν'(ανέχθησαν λένε άλλοι) καί στήν αρχή 'βοήθησαν' τό καθεστώς,τό οποίο μόλις τούς είπε 2 πολύ συγκεκριμένα ΟΧΙ(ακριβώς επειδή όπως λές καί εσύ 'νόμιζαν πώς ήσαν πατριώτες')τό 'άλλαξαν' σέ 6 ημέρες!!!από τότε η Ιστορία είναι πάνω κάτω γνωστή καί δέν διαφωνώ σέ όσα γράφεις. τί αξία βεβαίως έχει η άποψις ενός γραφικού...

    γραφικός.

    υ.γ.καί γιά νά είμαι απολύτως ξεκάθαρος,είμαι φύσει καί θέσει αντί-δημοκράτης.τά τού καίσαρος τώ καίσαρι όμως.είμαι επίσης φύσει εναντίον τών δικτατορικών καθεστώτων όχι όμως θέσει,καθώς ενίοτε αποτελούν τίς μόνες διεξόδους στό αδιέξοδον τών 'δημοκρατιών'.όσο γιά τά οικονομικά παραθέτω ένα προηγούμενο σχόλιό μου:

    γιατί ξεκινάτε από τό 1980; ο...'εθνάρχης' ήταν αυτός πού έκανε τήν ολέθρια αρχή τών δεινών μας.Νά θυμίσω πόσες διακρατικές συμφωνίες δέν τήρησε καί αντί γιά ανάπτυξιν στήν χώρα πληρώσαμε καί πρόστιμα αθετήσεως συμφωνίας; νά πούμε γιά τήν 'σοσιαλμανία' του,τάχα,πού διέλυσε τούς Έλληνες μεγαλοεπιχειρηματίες σχεδόν στό σύνολό τους;πόσοι εδώ μέσα γνωρίζουν πώς η Ελλάς θά διέθετε τά μεγαλύτερα διυλιστήρια στήν Ευρώπη άν δέν ήταν ο απίθανος 'εθνάρχης' καί οι 'κουφοί' νόμοι πού πέρναγε στό κυνοβούλιο τίς νύχτες;νά σάς θυμίσω κάτι ωραίες εξορύξεις πού άν είχαν γίνει ώς είχαν συμφωνηθεί η χώρα θά είχε γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξιν από τήν δεκαετία τού 80; παράδειγμα:τύρφη τών Φιλίππων(Ν.Καβάλας).Ρέ παιδιά άς ξυπνήσουν επιτέλους όσοι κοιμούνται καί πιστεύουν σέ 'πρόσωπα' ψευτοηγέτες καί σέ ψευτοϊδεολογίες.ΑΠΑΝΤΕΣ κατέστρεψαν τήν χώρα,ο καθείς μέ διαφορετικόν τρόπον.Γιά τόν μέν κουφό ανέφερα μερικά,ο Ανδρέας καλλιέργησε τήν διαφθορά καί τήν τεμπελιά,γενικώς μιά επίπλαστη ευμάρεια,μέ κάποιες καλές φαινομενικώς ιδέες πού όμως πλείστες όσες στήν πράξιν απεδείχθησαν πώς είχαν άλλον μακροπρόθεσμον στόχον.Γιά νά φτάσουμε στά 'μπουμπούκια' μετά τό 1996 πού ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ υπηρετούν(τουλάχιστον ώς τότε κρατούσαν καί κάποια έστω ψεύτικα προσχήματα οι εντολοδόχοι πού μάς εξουσιάζουν)τήν Νέα Τάξι Πραγμάτων καί τήν Παγκόσμια Δικτατορία τών περιουσίων τοκογλύφων.Άν κάποιος δέν το βλέπει αυτό προσωπικώς δέν δύναμαι νά τόν βοηθήσω,τόν παραδίδω εις άλλους πιό υπομονετικούς!αλλά αρκετά μέ τίς γραφικότητες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΕΙ Η ΧΟΥΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ??ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΦΕΡΕΦΩΝΑ,ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΛΙ!!ΑΔΙΚΟΣ ΚΟΠΟΣ!!ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όσοι δε πάσχουν από οξεία μ....τιδα αντιλαμβάνονται πως η επταετία δεν είναι δυνατόν να κατηγορείται για τα στραβά της οικονομίας. Ούτε φυσικά για τον Αττίλα 2...

    Μάλιστα επί δεξιάς (1950-1974) η Ελλάδα είχε τη καλύτερη οικονομική της ανάπτυξη.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Greek_economic_miracle Για όσους μπορουν να διαβάσουν και κάτι παραπάνω από ριζοσπάστη και αυγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ακόμα δικαιολογείτε τους ανύπαρκτους πολιτικού ύψους και ήθους πολιτικούς που μας κυβερνούν τα τελευταία τριάντα εφτά χρόνια, με την επανάσταση του 1967; Καυκάσιε θα σας παρακαλούσα οι αναρτήσεις να έχουν και μια λογική, μην τα ρίχνουμε όλα στην επανάσταση!!!!!!!! Δεν έφερε την Ταξιαρχία πίσω αυτή, αλλά ο κορυφαίος προδότης Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΚΑΡΙΟΣ που να τιμωρείται αιώνια στην κόλαση αν υπάρχει!!!!!!! Ούτε η επανάσταση κατάργησε την ΜΟΜΑ για να κάνουν πάρτη πανάκριβα, οι κατασκευαστικές χωρίς να φτιάχνουν και δρόμους!!!!!! Βλέπουμε τα αποτελέσματα για τις φοβερές κατασκευές τους, στις πλημμύρες όπου φαίνονται όλα!! Αυτά είναι μερικά παραδείγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δυστυχώς, θα πρέπει να κακοκαρδίσω ορισμένους.

    Και μόνο η φράση "Κουλτουροσοσιαλισμός made in USA" δείχνει πως ο σχολιαστής αν και έχει ζήσει την εποχή και έχει ορθώς εκτιμήσει το κακό που έγινε τότε στο εθνικό υποσυνείδητο, εντούτοις ΑΓΝΟΕΙ τη μαρξιστική διαλεκτική αλλά και γενικότερα τις πολιτικές επιστήμες.

    Οι επιλεκτικές με συμφεροντολογικά ή συχνά και με μικροπολιτικά κριτήρια κρατικοποιήσεις που έκανε ο γέρος Καραμάνλής για να φέρει υπό κρατικό έλεγχο ορισμένους στρατηγικούς τομείς της οικονομίας, ΔΕΝ συνιστούν σοσιαλισμό πόσο δε μάλλον "κουλτουροσοσιαλισμό made in USA".
    Δηλαδή ο Πούτιν που έκανε ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ, (επανακρατικοποιώντας π.χ. τον ενεργειακό και γενικότερα τον πρωτογενή τομέα της Ρωσίας) εφαρμόζει "κουλτουροσοσιαλισμό made in USA";;;;

    Δυστυχώς για τον σχολιαστή μας, αυτό λέγεται "κρατικός καπιταλισμός" ή "μεικτή οικονομία" και σε καμμία περίπτωση "κουλτουροσοσιαλισμός made in USA".

    Ας επαναπολιτικοποιήσουμε επιτέλους τη σκέψη μας και το λόγο μας, ΜΗΝ λέμε ό,τι θέλουμε.

    Κατανοώ όμως το σκεπτικό του σχολιαστή.
    Είναι γεγονός ότι ο κάθε δεξιός πολίτης (σκέτο δεξιός ή δεξιός "πατριώτης" και άλλα κοσμητικά επίθετα) ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΑΛΛΕΡΓΙΑ όταν ακούει για εθνικοποιήσεις, κρατικοποιήσεις, απαλλοτριώσεις κτλ.

    ΓΙΑΤΙ;

    Γιατί ό,τι κι αν λέει για "πατρίδα, θρησκεία" και τα γνωστά παραμυθάκια, στην πραγματικότητα "πατρίδα και θρησκεία" του είναι η ΑΤΟΜΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ, η περιουσιούλα του, η πάρτη του, το μαγαζάκι του.

    Αν θιγεί η ΑΤΟΜΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ του, τότε παθαίνει πανικό, ανακαλύπτει κομμουνιστικές απειλές και παρακαλεί "να έρθει ο λοχίας", όπως παρακαλούσαν τόσοι και τόσοι δεξιοί νοικοκυραίοι το 1967 αλλά και το 1978 όταν ο γέρος Καραμάνλής έκανε ορισμένες κρατικοποιήσεις και τον έβγαλαν... σοσιαλιστή!!!

    Λυπάμαι αν γίνομαι αιχμηρός αλλά επιτέλους όταν μιλάμε πολιτικά, να μιλάμε ΠΟΛΙΤΙΚΑ όχι ΚΑΦΕΝΕΙΑΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπητέ κ. Καλεντερίδη, το χουντοπρασινομπλέ σύστημα τελείωσε. Τελειωμένος είναι και ο ψευδοθρησκευτισμός στην Ελλάδα. Το πάπλωμά μας είνα μισοκαμμένο και πρέπει να φτιάξουμε άλλο άμεσα. Χωρίς νέο πάπλωμα δεν θα την βγάλουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φίλε 24 Φεβρουαρίου 2010 8:13 μ.μ.
    γειά στο στόμα σου!!! Η αλήθεια μια μέρα πρέπει να λάμψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγω ξερω μια αλλη ιστορια για την Χουντα. Οτι η πολιτικη κατασταση εκεινη την εποχη δεν ηταν καλη, οτι ο Ανδρεαs Παπανδρεουs κατι ετοιμαζε με τον Ασπιδα και τουs κομμουνιστεs. Λυπαμαι που ο ελληνικοs λαοs μετα τον εμφυλιο δεν εβαλε μυαλο. Τοτε λοιπον οι κατωτεροι αξιωματικοι (οχι οι στρατηγοι) με τον Παπαδοπουλο τουs επιασαν ολουs στον υπνο και μεσα σε 1.5 ωρα κατελαβαν την εξουσια. Στιs 2 τη νυχτα βγηκε το πρωτο τανκ, στιs 3.30 ειχαν τελειωσει ολα. Ειχαμε βασιλια και κυβερνηση και φυσικα στρατο. Πωs τουs επιασε ολουs στον υπνο ο Παπαδοπουλοs; Ο τοτε αμερκανοs πρεσβηs στην Αθηνα τηλεφωνει στον σταθμαρχη τηs CIA και του λεει: "Αποψε βιαστηκε η δημοκρατια". Εκεινοs του απαντα:"Μα πωs ειναι δυνατο να βιαστει μια πορνη;"

    Τωρα, οπωs και να εγιναν τα πραγματα, ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΧΟΥΝΤΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Αs ξεχασουμε οτι χαρισαν τα αγροτικα δανεια, αs ξεχασουμε την αναπτυξη τουρισμου, τουs δρομουs, σπιτια, νοσοκομεια, σχολεια κ.τ.λ. Οσο για την Κυπρο, γιατι δεν ανοιγει ο φακελοs τηs Κυπρου να δουμε τι ακριβωs εγινε; Οσο για το Πολυτεχνειο, καποιοι δεν επρεπε να το χρησιμοποιησουν. Τι δουλεια εχει ο πανεπιστημιακο χωροs με τα πολιτικα παιχνιδια; Τι θα πει πανεπιστημιακο ασυλο;

    ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΑ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΟΛΑ.

    ΑΣ ΤΑ ΣΒΗΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ 100% ΕΝΟΧΟΙ. ΡΩΤΩ:

    1. Παρεδωσαν αδεια ταμεια; ΟΧΙ
    2. Τουs ξηλωσαν τα γαλονια που ειχαν σαν στρατιωτικοι πριν το πραξικοπημα; ΝΑΙ
    3. Πηραν συνταξη; ΟΧΙ
    4. Εκαναν περιουσια; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;
    5. Πεθαναν στην φυλακη; ΝΑΙ
    6. Ζητησαν χαρη; ΟΧΙ
    7. Μετανοησαν για οτι εκαναν; ΟΧΙ
    8. Ο Παπαδοπουλοs ειπε:"δι εμε θα ομιλησει η ιστορια, η οποια θα με δικαιωσει".

    ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΝΑΙ Η' ΟΧΙ;;;

    ΤΩΡΑ Η ΧΩΡΑ ΒΑΔΙΖΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΕΚΕΙ. ΠΛΗΡΩΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΘΑΡΜΑ ΓΙ'ΑΥΤΟ; ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ; ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ, ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ, ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ. ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΗ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ. ΚΙ ΕΜΕΙΣ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΛΗΘΑΡΓΟ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η διαφορα αναμεσα στην 7ετια και τα τελευταια 30 χρονια ειναι οτι ο λαοs φταιει. Τοτε ο κοσμοs δεν διαλεξε την χουντα. 30 χρονια ομωs ο λαοs ψηφιζει απατεωνεs. Γιατι ριχνετε την χωρα στα χερια ανθρωπων που δεν αξιζουν; Ο Παπανδρεου στο Ελσινκι, σαν υπουργοs εξωτερικων τοτε, ψηφισε οτι τουs λαθρομεταναστεs ειναι υποχρεωμενη να τουs κρατησει η ευρωπαικη χωρα απο την οποια μπηκαν. Ολουs αυτουs που καταφεραν να μπουν, πρεπει να τουs κρατησουμε εμειs. Και να τουs αφησουμε να πανε σε αλλη ευρωπαικη χωρα, ειμαστε υποχρεωμενοι να τουs παρουμε πισω. Και τωρα φωναζουμε για την ιθαγενεια;
    Εναν απο τουs υπευθυνουs τηs υποθεσηs Οτσαλαν τον εχουμε σημερα αντιπροεδρο τηs κυβερνησηs. ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΠΟΣΤΑ, OTI KAI NA EXOYN KANEI.

    ΤΙ ΛΑΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έχει δίκιο ως προς το γενικό περίγραμμα αλλά έχει αυτήν την εμμονή με τους αμερικανούς που καταλήγει να είναι τελείως ασόβαρη.
    Τι θα πει "αμερικανοσοσιαλιστικές πρακτικές"; Και για τον τριτοκοσμικό σοσιαλισμό του Πασόκ οι Αμερικάνοι έφταιγαν; Μην τρελαθούμε και τελείως.
    Να πούμε κάποια στιγμή και για τους ρωσομανείς και ρωσόδουλους που η δική τους οικονομική πολιτική ακολουθήθηκε το '80 και κατέστρεψαν την οικονομία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Blogger Ο/Η macedros είπε...
    Καυκάσιε θα σας παρακαλούσα οι αναρτήσεις να έχουν και μια λογική, μην τα ρίχνουμε όλα στην επανάσταση!!!!!!!!

    Δέν έριξα αγαπητέ συνέλληνα σε έναν μόνο το φταίξιμο ποτέ.Η ευθύνη είναι διαχρονική, διαπαραταξιακή σε οτι αφορά την Ελλάδα.Οπως λέει και ο κος Παπαγεωργίου δεν έχω σκοπό να υποστηρίξω ιδεολογικά ή πολιτικά σχήματα.Την αλήθεια ψάχνω και δεν καλύπτω κανέναν και τίποτα.Βασική μου αρχή είναι η ευπρέπεια, η ευγένεια και το ήθος, αρχές και αξίες του Ελληνικού πολιτισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ολα σωστά ....Καμμια Ελληνική λύση υπάρχει πέρα απο κομματοχρωματα ...
    Αυτό που κάποτε ειπώθηκε και έμεινε σλόγκαν ...
    Καμια λύση ΄΄για την Ελλάδα ρε γαμώτο'';;;;

    Ολα αυτά είναι υπέροχες γνώσεις και ιστορία αλλά νομίζω ότι τώρα αυτό που χρειάζεται:
    1. ΚΑθάρισμα έστω και σαν αρχή της σαπίλας του πολιτικού καθεστώτος
    2. Λύση εκτός κομματος
    3. Θέληση
    4. Ψυχραιμία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Κωνσταντίνο εκ Κύπρου

    Έτσι έπεσε ο Παπαδόπουλος. Με την φάρσα του Πολυτεχνείου. Έχεις άλλη πληροφόρηση εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η πολύ δημοκρατικοποίηση βλάπτει σοβαρά τον εγκέφαλο.

    Έπειτα από γερές δόσεις Αλαφουζόλ, Ριζοσπαστάν και Χορτοφυντανίξ παρατηρούντε οι ακόλουθες παρενέργειες.

    1. Ο χρήστης αρχίζει να πιστεύει πως οι 5.000 τυφεκιοφόροι στη Κύπρο ήταν πλήρως εξοπλισμένη μεραρχία
    2. Ο χρήστης αρχίζει να πιστεύει πως το Πολυτεχνείο έριξε τη Χούντα
    3. Ο χρήστης αρχίζει να πιστεύει πως για την οικονομική καταστροφή της Ελλάδος δε φταίνε οι κομπιναδόροι της ΠΑΣΟΚ-ΝΔ Α.Ε. αλλά ένας υπέργηρος φαλακρός αξιωματικός που ζει σε μια τρώγλη
    κλπ κλπ

    Η μακροχρόνια χρήση των συγκεκριμένων ουσιών οδηγεί στο να ψηφίζει κάποιος Yorgo και να θεωρεί πως οι αφρικανοί κανίβαλοι και οι τζιχαντιστές πακιστανοί θα ζήσουν αρμονικά με τους Έλληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ 24 Φεβρουαρίου 2010 6:37 μ.μ.

    Δεν στέκουν αυτά που γράφεις. Οι κοινοτικές επιδοτήσεις έχουν σκοπό να βοηθήσουν στην ανάπτυξη μίας χώρας, με σκοπό να αποκτήσει εισόδημα ώστε να μπορεί να αγοράζει τα προϊόντα της ΕΕ. Να γίνει ΑΓΟΡΑ. Η αξιοποίηση των κοινοτικών πόρων ακριβώς αυτό τον σκοπό εξυπηρετούν και γι αυτό ελέγχεται τόσον η απορρόφησή τους, όσο και η αξιοποίησή τους. Διαφορετικά, γιατί επιβάλλονται τα πρόστιμα, τα οποία τόσο συχνά πληρώνει η Ελλάδα;

    Αν σταματήσει να παράγει, όπως γράφεις, θα έχει την κατάντια της Ελλάδας, διότι θα καταναλίσκει, χωρίς να παράγει. Δεν είναι αυτό ο στόχος της ΕΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ύστερα από τόσες εμβριθείς και εις βάθος αναλύσεις,εγώ ο άσχετος, που δεν έχω διαβάσει τον Μαρξ, τον Ένγκελς ούτε καν τον Ζ.Ζ. Ρουσσώ, εγώ ο μέσος Έλληνας πολίτης, ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ;
    Κρατερός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν και τα έχουν αναφέρει οι φίλοι παραπάνω οφείλω ακόμη μία φορά να πω μπράβο στους
    El Greco
    jefsecret@yahoo.com
    Ανώνυμος
    24 Φεβρουαρίου 2010 10:17 μ.μ.
    γραφικός
    bio
    macedros
    γιατί πέραν του ότι συμφωνώ μαζί τους, έχουν απόλυτο δίκιο για την 7ετια.
    Ποτέ δεν έχω καταλάβει τους Νεοέλληνες που βάσει αυτών που τους σερβίρουν ΜΜΕ, κόμματα μεταπολίτευσης κλπ κρίνουν την 7ετια μόνο σαν "δικτακτορία" και όχι και για τα υπόλοιπα έργα της.
    Είναι ένα θέμα "μην αγγίζετε", ταμπού για την Ελλάδα.
    Για τους πολιτικούς είναι "εις το πυρ το εξώτερον", γιατί τότε "δεν έτρωγαν".
    Πέραν των φυλακίσεων, συλλήψεων, ξυλοδαρμών, φίμωσης της ελευθερίας του λόγου και του τύπου, εγώ κοιτάζω και κρίνω τα έργα υποδομής που έγιναν τότε, που ήταν πάρα πολλά, την κατάσταση της οικονομίας που άφησαν πίσω τους κλπ που ήταν γε γενική κριτική πάρα πολύ καλά και σε σύγκριση πάντοτε με τους υπόλοιπους που έχουν κατά καιρούς κυβερνήσει αυτή τη χώρα.

    Ζήτω η Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Thessale αγαπητέ φίλε Χούντα των Συνταγματαρχων είχε επιλέξει ένα συγκεκριμένο σχέδιο περιφερειακής ανάπτυξης της Ελλάδας. Το βασικό είναι ότι το σχέδιο αυτό δεν εξυπηρετούσε τις ανάγκες της Ελληνικής Κοινωνίας. Ηταν ουσιαστικά υπακοή σε κελευσματα άλλων κέντρων.Είναι μεγάλη η ευθύνη της στην ανατροπή της αναπτυξιακής πορείας της Ελλάδας.Τα αποτελέσματα φάνηκαν αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κρατερέ μου, πίστεψε στον Έλληνα εαυτό σου, και μελέτησε τα ελληνικά γράμματα. Αυτοί που ανέφερες απλά κακοαντέγραψαν τους αρχαίους.
    Χριστίνα, τα κόμματα εσύ θα τα ξεβάψεις, μην περιμένεις θαύματα από άλλους. Σου προτείνω τον ήλιο της Βεργίνας σαν σύμβολο υπεράνω κομμάτων και χρωμάτων, σύμβολο ελληνικού φωτός.
    http://ellinikesaxies.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. φίλε Kaykasios
    πως εννοείς ότι αυτό το σχέδιο δεν εξυπηρετούσε τα συμφέροντα της Ελλάδας ;
    Εγώ ξέρω για σχολεία, για ρεύμα σε χωριά του πουθενά, για σχολεία, για αποχετεύσεις και υδροδοτήσεις χωριών για ΜΟΜΑ που έκανε δρόμους και όχι εργολάβους ημετέρους που ρουφάνε το αίμα του ελληνικού λαού.
    Αυτά τα έργα τι ήταν ; Δεν ήταν ζωτικής σημασίας, ήταν έργα περιφερειακής ανάπτυξης που δεν εξυπηρετούσαν τις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας ;
    Αυτά τα έργα που έγιναν τότε, δεδομένου ότι δεν υπήρχαν καν αυτές οι υποδομές, για την εποχή που έγιναν ήταν ζωτικής σημασίας.
    Μην τα ρίχνουμε όλα σε μια 7ετια που πολεμήθηκε όσο κανένα άλλο κυβερνητικό-κομματικό σχήμα για την κατάρα της σύγχρονης ελλάδας και για τα σφάλματα όλων των υπολοίπων, πριν και μετά της 7ετιάς.
    Να συζητήσουμε για τα εγκλήματα του "εθνάρχη", ή για των υπολοίπων πολιτικών μετά της 7ετιάς ;
    Δεδομένου ότι συγκριτικά με όλους τους υπόλοιπους κυβέρνησαν πολύ λιγότερο, δεν μπορεί να έκαναν περισσότερα λάθη απ΄ότι όλοι οι άλλοι μαζί ;
    Και βέβαια άφησαν και χαμηλό πληθωρισμό και χαμηλή ανεργία φεύγοντας. Και να σκεφτούμε ότι άλλες εποχές, άλλες οι ανάγκες, άλλα τα μέσα για να πραγματοποιηθούν, χωρίς τα πακέτα Ντελόρ, χωρίς τη βοήθεια Μάρσαλ που την έφαγαν άλλοι και με τη χώρα πολύ πιο κοντά μετά την καταστροφή που έφερε ο Β'ΠΠ και ο εμφύλιος.
    Και στο τέλος αυτοί δικάστηκαν, φυλακίστηκαν, πλήρωσαν, ΔΕΝ ΕΚΛΕΨΑΝ, και πέθαναν και στην ψάθα.
    Αλί κι αλλοίμονο από αυτούς που ήρθαν μετά και μας έκατσαν στο σβέρκο......

    Ζήτω η Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μηπως το αρθρο αυτο ειναι φολα για φακελωμα των μεν και των δε,αναλογα τι θεση θα παρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Διαβάζοντας πολλά από τα σχόλια, οφείλω να κάνω κάποιες διευκρινήσεις:

    Η σύντομη (και αναγκαστικά ελλιπής και αποσπασματική) ιστορική αναδρομή του αρχικού σχολίου έγινε για να δώσω τη δυναμική εξέλιξη (κατά την άποψή μου) των γεγονότων και όχι απλά τη στατική εικόνα του σήμερα.

    Είναι σαφές ότι δεν φταίει η χούντα για τα σημερινά οικονομικά χάλια (και όντως έκανε και έργα με ελάχιστο οικονομικό κόστος). Αλλού είναι το πρόβλημα. Φταίει για την τυραννία στην Ελλάδα και για τον διαμελισμό της Κύπρου. Έχοντας αυτά στην πλάτη της, όταν κατέρρευσε, αυτοί που συμβολικά τους ονόμασα 'τοξικά απόνερα' τής φόρτωσαν πακέτο και κάποιες αξίες (φιλοπατρία, έθνος, κλπ) για να τις συμπαρασύρει μαζί της στο γενικό ανάθεμα.

    Θυμηθείτε οι παλαιότεροι πότε άρχισαν να διαδίδονται ευρέως στην κοινωνία λογικές του τύπου "για ποιά πατρίδα να πολεμήσω;" και "για ποιό κράτος να ενδιαφερθώ;" κλπ. Αυτή η απαξίωση, μαζί με την άφθονη ροή (δανεικού και άρα εύκολου) χρήματος τη δεκαετία του '80, ήταν που διέφθειρε μαζικά συνειδήσεις, σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα από την προϋπάρχουσα διαφθορά.

    Προσθέστε και την πέραν κάθε λογικής διόγκωση του δημοσίου (προβληματικές κλπ) καθώς και πόσοι νέοι καπιταλιστές και μικροκαπιταλιστές ξεπήδησαν ξαφνικά από το μηδέν (με τι λεφτά άραγε;), όπως ο Κοσκωτάς π.χ., και κάντε τη σούμα. Και όλα αυτά στο όνομα του σοσιαλισμού που ηχούσε όμορφα (αν κάποιος πιστεύει ότι το ΠΑΣΟΚ είχε και έχει οποιαδήποτε σχέση με το σοσιαλισμό, υποκλίνομαι). Πολιτικά άλλωστε δεν έχει πραγματικές ιδεολογικές διαφορές με τη δεξιά (δεν υπάρχουν καν ιδεολογίες, μόνο ιδεολογικές επιφάσεις) και στην πράξη μια από τα ίδια. Η αριστερά έχει μικρότερο μέρισμα σε όλα αυτά απλά και μόνο γιατί δεν έχει κυβερνήσει...

    Το πρόβλημα πλέον το έχει όλη η κοινωνία, μας αρέσει - δε μας αρέσει. Έστω και στο ελάχιστο να ανεχόμαστε τη μικροδιαφθορά του διπλανού, βάζουμε κι εμείς το λιθαράκι μας (άμα ανέχεσαι τη μικροκομπίνα, κάπου συνηθίζεις και στο ότι κάποιοι άλλοι που μπορούν κάνουν και τη μεγαλοκομπίνα). Μπορούμε να αλλάξουμε; Θέλουμε; Αν ναι, καλό είναι να κάνουμε που και που την αναδρομή μας μπας και βρούμε τι μας φταίει και το διορθώσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Φίλε Thessale,η ΜΟΜΑ δεν έκανε μόνο δρόμους,έκανε και αεροδρόμια, στα νησιά του Αιγαίου, σε χρόνους ρεκόρ, αεροδρόμια που η πατρίδα τα είχε απόλυτη ανάγκη (τότε, γιατί τώρα λένε πως δεν μας χρειάζονται).
    Κρατερός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.