27/10/10

Προκλητικές δηλώσεις Νετανιάχου για το ισραηλινό ρεσάλτο

Το εγκώμιο των καταδρομέων που πραγματοποίησαν το αιματηρό ρεσάλτο στο «στολίσκο της Ελευθερίας» έπλεξε ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου. «Δράσατε με επαγγελματικό τρόπο, ηρωικά, με αυτοσυγκράτηση και ηθική, αντιδρώντας απέναντι σε εκείνους που θέλησαν να σας σκοτώσουν», δήλωσε κατά την επίσκεψή του στη βάση των καταδρομέων στο Ατλίτ, στο βόρειο Ισραήλ.

"Αυτό που πράξατε ήταν ζωτικής σημασίας, αναγκαίο, πέρα για πέρα νόμιμο και μεγάλης σημασίας", δήλωσε ο Νετανιάχου, χαρακτηρίζοντας τη Λωρίδα της Γάζας "βάση της ιρανικής τρομοκρατίας".

Από την πλευρά του, ο αρχηγός του γενικού επιτελείου στρατηγός Γκάμπι Ασκενάζιο ανέφερε: "Πυροβολήσατε εναντίον εκείνων που έπρεπε να πυροβολήσετε και αποφύγατε να ρίξετε εναντίον εκείνων που δεν έπρεπε".

Κατά την επίθεση των Ισραηλινών καταδρομέων στη διεθνή νηοπομπή που μετέφερε ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα στις 31 Μαΐου σκοτώθηκαν εννέα Τούρκοι ακτιβιστές.
http://www.enet.gr/?i=news.el.kosmos&id=217625

25 σχόλια:

  1. Έτσι παλικάρια σκοτώστε τους τούρκους δεν πειράζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενδιαφέρον, αλλά πού είναι οι "προκλητικές" δηλώσεις του Νετανιάχου?

    Συγχαρητήρια δίνει στις Ενοπλες Δυνάμεις της χώρας του.......

    Πού είναι η "προκλητικότητα" των λόγων του ?.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χα,χα,χα,χα προφανώς η "προκλητικότητα" των λόγων του θα υπήρχε ανεξαρτήτως του τι θα έλεγε για τους αριστερούς της Ελευθεροτυπίας και σία! Δεν πειράζει... ξυδάκι!
    Δεν τους "βγήκε" στους εν Ελλάδι και ανά την υφήλιο φιλότουρκους και φιλομουσουλμάνους! Πόσο μάλλον όταν και οι ίδιοι οι Τούρκοι μιλούνε πλέον για υποδειγματική συμπεριφορά των Ισραηλινών κομάντος http://www.thejc.com/news/israel-news/40035/turkish-activist-backs-idf-account-gaza-flotilla!
    Συγχαρητήρια επίσης και στους ακραιφνείς Ελληνάρες που αναπαράγουν την ηλιθιότητα περί "ειρηνιστικής" αποστολής! Ως χρήσιμοι ηλίθιοι κατάφεραν επιτέλους να αναγάγουν τον Ερντογάν σε τοποτηρητή των "ανθρωπίνων" δικαιωμάτων! Εύγε και πάλι!
    ΜΠΡΟΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΚΑΙ

    Οι ισραηλινοί κομάντος έριξαν 308 σφαίρες στο τουρκικό σκάφος «Μαβί Μαρμαρά» που μετέφερε βοήθεια με προορισμό τη Γάζα τον περασμένο Μάιο.

    Αυτό δήλωσε την Κυριακή ο πλέον υψηλόβαθμος στρατηγός του Ισραήλ, ο στρατηγός Γκάμπι Ασκενάζι, αναφέροντας ότι έβαλλαν προκειμένου να αποκρούσουν τους επιβάτες που τους επιτέθηκαν με φονικά όπλα, περιλαμβανομένου και ενός ημιαυτόματου πιστολιού Uzi, το οποίο άρπαξαν από τους κομάντος.

    Καταθέτοντας για δεύτερη φορά ενώπιον μιας διορισμένης από το κράτος επιτροπής έρευνας, ο αντιστράτηγος Γκάμπι Ασκενάζι επέμεινε πως η δολοφονία από το ναυτικό εννέα φιλοπαλαιστίνιων Τούρκων πάνω στο πρώην κρουαζιερόπλοιο Μαβί Μαρμαρά ήταν αναπόφευκτη.

    Οι καταδρομείς του ναυτικού είχαν εφοδιαστεί με εξοπλισμό κατά των διαδηλώσεων, αλλά σύντομα άρχισαν να εξαπολύουν πραγματικά πυρά για να αντιμετωπίσουν τους οπλισμένους επιβάτες, επειδή "αν δεν το έκαναν αυτό, θα υπήρχαν μεγαλύτερες απώλειες", είπε ο Ασκενάζι στην εξαμελή Επιτροπή Τουρκέλ.

    Η Άγκυρα, η οποία θέλει αποζημιώσεις και μία συγγνώμη από το Ισραήλ, έχει απορρίψει την επιτροπή Τουρκέλ ως πολύ περιορισμένης εμβέλειας.

    Η επιτροπή έχει, ωστόσο, καλέσει επιβάτες του Μαβί Μαρμαρά να καταθέσουν --πολλοί από τους οποίους επιμένουν πως η σφαγή από τους κομάντος ήταν απρόκλητη-- και έχει αφήσει να εννοηθεί ότι μπορεί να εξετάσει επισταμένα την εμπλοκή του ισραηλινού ναυτικού.

    Ο Ασκενάζι δήλωσε πως οι στρατιώτες εξαπέλυσαν 308 βολές με πραγματικά πυρά. Ανώτατος σύμβουλος του στρατηγού δήλωσε στο Ρόιτερ πως 70 από αυτές είχαν σκοπό να προκαλέσουν τραύματα, ενώ οι υπόλοιπες ήταν προειδοποιητικές.

    Αυτό φαίνεται να επιβεβαιώνει τα ευρήματα των τουρκικών ιατροδικαστικών εξετάσεων, σύμφωνα με τα οποία οι εννέα ακτιβιστές που σκοτώθηκαν πυροβολήθηκαν συνολικά 30 φορές, ενώ υπήρχαν τραύματα από σφαίρες σε άλλους 24 ανθρώπους που τραυματίστηκαν.

    "Εκείνοι που κάνουν ερωτήσεις (για την τακτική) θα έπρεπε να προτείνουν μια εναλλακτική λύση", δήλωσε ο Ασκενάζι.

    Το Μαβί Μαρμαρά και άλλα πέντε σκάφη προσπαθούσαν να σπάσουν τον ισραηλινό αποκλεισμό της Λωρίδας της Γάζας, η οποία ελέγχεται από τους ισλαμιστές της Χαμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τουλάχιστον εκει δεν έχουν πολιτικούς οσφυοκάμπτες και λογάδες του τύπου "ας την πάρει ο αέρας τη σημαία" κ Ναύα????ρχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι ισραηλινοί κομάντος έριξαν 308 σφαίρες στο τουρκικό σκάφος

    μετρηθηκαν απο την ΜΙΤ και τα μη σφηνομενα μολυβια που βρεθηκαν στη θαλασσα κατ'ευθειαν? καλη δουλεια οι τουρκοι και τα συναφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ 27 Οκτωβρίου 2010 10:08 π.μ.

    Η Χαφιεδοτυπία, όμως, διακρίνει προκλητικότητα. Και ενώ είναι όργανο της ΝΤΠ, βλέπεις ότι υποστηρίζει, έστω και εντελώς άτοπα, την άλλη πλευρά. Τι διάολο, μήπως η ΝΤΠ έχει τελικά κεφαλή με τουρμπάνι; :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ---@ Δημόκριτε στο:
    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/10/blog-post_7317.html
    σου πήρε ακριβώς 10 ώρες και 57' λεπτά ανάμεσα στην μ@λ@κί@ των 9:52 μ.μ. και σε εκείνη των 12:11 π.μ. της επόμενης μέρας...
    Με δύο φορές το 24ωρο, καλά πας !!!


    ---@ Ανώνυμη κοπελιά, 10:37 π.μ. στο:
    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/10/blog-post_6513.html

    //καλα τωρα τζιμυ δεν εννοουσε εσενα και τον απελα,εσεις οι δυο (σκυλος
    και η ουρα του-εσυ εισαι η ουρα)δεν
    ειστε για τιποτα,ουτε ενα περιπτερο δεν σας εμπιστευεται κανενας να διαχειρηστειτε ,θα σας
    στρατολογουσαν για πρακτορες και ποιοι//...
    ---------------
    Αυτά προφανώς τα λες στους μ@λ@κες που μας λένε πράκτορες των Τούρκων.
    Δηλαδή στον εαυτό σου Γκαλία/Δημόκριτος/Μπρούνο και στο Χριστάκι από Γαϊδουρονήσι Κερκύρας !!!

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τζιμης

    27 Οκτωβρίου 2010 12:01 μ.μ.



    Παλι χωθηκες αναμεσα στου κομμαντος
    αυτη την φορα για να πεις τις μ......ς σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπάρχουν αρκετά video στο internet που επαληθεύουν το πώς
    Οι κομάντος ξεκίνησαν την εξουδετέρωση των μογγόλων.
    Εάν στη θέση των σιωνιστών ήταν τα κομάντο των Η.Π.Α
    Αμφιβάλω αν μετά την επιχείρηση θα υπήρχε ζωντανός
    < ειρηνιστής > στο κατάστρωμα. Ο Νετανιάχου
    θα έπρεπε κανινικά να επιπλήττει και όχι να επιβραβεύει τα
    κομάντο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προκλητικές;;; Μπα;;;
    Δηλαδή εγώ σαν Έλληνας πρέπει να είμαι υπερήφανος για τις δηλώσεις του Έλληνα πρωθυπουργού στα ΕλληνοΤουρκικά; Μακάρι να είχαν τα πλεμόνια οι δικοί μας να ψελίσσουν έστω και ένα "Μα"... Πες τα Ισραηλινέ πρωθυπουργέ όπως σού 'ρχονται... Εσύ μπορείς...μ' αρέσει να τ΄ακούω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι εννέα γρίζοι λύκοι με την προβιά των ακτιβιστών που σκοτώθηκαν τρώνε πιλάφι με τον Αλλαχ . Τι καλά !

    Αυγερινός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι οβρέοι ξυνοντε στη γκλιτσα του τσοπάνου. Ο τσοπάνοςιράν μη ριξη πρωτος αντι πετρα πιρινικη μπομπα και μετα γελαμε κιριε γιαννης Giannis 2.35μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Νετανιάχου επαινεί και καλά κάνει τους καταδρομείς του. Αυτό οφείλει να κάνει σαν πρωθυπουργός, αυτό κάνουν όλοι, πλην ενός, του Σημίτη. Αυτός έριξε το φταίξιμο για την νίλα των Ιμίων στις ΕΔ.

    Ακολουθώντας το παράδειγμά του, της απαξίωσης των ΕΔ, χωρίς να υπολογίζουν τι αντίκτυπο θα έχει αυτό στο ηθικό τους, το μιμήθηκαν κι άλλοι, αποκαλώντας τους ιπταμένους δημοσίους υπαλλήλους και τιμωρώντας τους ΟΥΚάδες για ... "απρεπή" (sic!) συνθήματα.

    Ο Νετανιάχου απλώς έπραξε το αυτονόητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εμείς επαινούμε τους αποδομηστές μας. Φώναξε ΚΑΤΩ Η ΕΛΛΑΣ και να δεις για πότε θα πάρεις αξίωμα κλπ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ανωνυμία πλάκωσε στους σχολιαστές ρε παιδί μου.
    Από τότε που μας απειλούν με εισαγγελεις όλοι φοβόμαστε.
    BRUNO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προς διαχειριστες:
    Χρονια Πολλα!
    Πρεπει να υπαρχει καποιο προβλημα - εστειλα το ακολουθο σχολιο σε τρεις διαφορετικες εκδοχες απο χθες.
    Πιστευω πως εχω το δικαιωμα να απαντησω, οταν αναφερεται το ονομα μου.


    Προς τζιμη:
    Περι "μ@λ@κί@" ...

    >>@ Δημόκριτε στο:
    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/10/blog-post_7317.html
    σου πήρε ακριβώς 10 ώρες και 57' λεπτά ανάμεσα στην μ@λ@κί@ των 9:52 μ.μ. και σε εκείνη των 12:11 π.μ. της επόμενης μέρας...Με δύο φορές το 24ωρο, καλά πας!!!<<

    Δεν φτανει που δεν ξερεις να μετρας - για μαντεψε ξανα τις ωρες απο της
    26 Οκτωβρίου 2010 9:52 μ.μ./Δημοκριτος και
    27 Οκτωβρίου 2010 12:11 π.μ./Ανωνυμος ,
    αλλα μπερδευεις ονοματα και σχολια επανειλημμενα, οπως αποδεικνυεις περιτρανα και εδω:

    >>...Αυτά προφανώς τα λες στους μ@λ@κες που μας λένε πράκτορες των Τούρκων.
Δηλαδή στον εαυτό σου Γκαλία/Δημόκριτος/Μπρούνο και στο Χριστάκι από Γαϊδουρονήσι Κερκύρας !!!
τζιμης
    27 Οκτωβρίου 2010 12:01 μ.μ.<<

    Συνεχιζε να ξευτιλιζεσαι!

    Δημοκριτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ναι ρε έχεις δίκιο σε αδίκησα...
    Τα πας ακόμα καλύτερα!
    Δύο μ@λ@κιες μέσα σε δύο μόνο ώρες και 19 λεπτά !!!
    Και στο μεσοδιάστημα
    γράφεις και κανά σχόλιο εδώ...
    Φοβερός εραστής (με κεφαλαίο Μ)...
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Δυο Μ@λ@κιες" και το "Δικαιο"

    >>Ναι ρε έχεις δίκιο σε αδίκησα...<<

    Λαθος μαντεψες και παλι!

    Δεν αδικεις κανεναν εδω μεσα,
    τον εαυτο σου ξευτιλιζεις.

    >>Τα πας ακόμα καλύτερα!
    Δύο μ@λ@κιες μέσα σε δύο μόνο ώρες και 19 λεπτά !!!
    Και στο μεσοδιάστημα
    γράφεις και κανά σχόλιο εδώ...<<

    Για το τι γραφει ποιος, εχει π.χ. αποδειχτει εδω:
    - Ο Τζιμης, τα Ψεματα και οι Πιθανοτητες - (μη ειρωνικο) ...
    - Φαλλοκρατια - συνεχεια ...

    >>Φοβερός εραστής (με κεφαλαίο Μ)...
    τζιμης
    29 Οκτωβρίου 2010 2:44 π.μ.<<

    Ειμαστε και πολυ "μεσα" (τζιμης, 26.10.10, 8:55 μ.μ.),
    σωστα ;

    Δημοκριτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. //Ειμαστε και πολυ "μεσα" (τζιμης, 26.10.10, 8:55 μ.μ.),
    σωστα ;
    Δημοκριτος
    29 Οκτωβρίου 2010 9:31 π.μ.//
    ---------------
    To μόνο σχόλιο που υπάρχει με αυτά τα λειψά στοιχεία που δίνεις, είναι ένα που έχει γράψει κάποιος άλλος σφήνα στον διάλογο Καλεντερίδη/Νεοπολίτη.
    Γι΄αυτό, ΔΕΝ μπορώ να καταλάβω τι εννοεί ο ποιητής με το "μέσα".
    Γράφω πάντα ως τζιμης και ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποιώ σύμβολα όπως αυτό το ξενικό ερωτηματικό(?).
    Δύο μόνο φορές τον τελευταίο μήνα δεν υπόγραψα από λάθος.
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο "Φοβερός εραστής (με κεφαλαίο Μ)" και το "μέσα είμαι"
    καποιου τζιμη !

    >>//Ειμαστε και πολυ "μεσα" (τζιμης, 26.10.10, 8:55 μ.μ.)
    σωστα ;
    Δημοκριτος
    29 Οκτωβρίου 2010 9:31 π.μ.//
    ---------------
    To μόνο σχόλιο που υπάρχει με αυτά τα λειψά στοιχεία που δίνεις, είναι ένα που έχει γράψει κάποιος άλλος σφήνα στον διάλογο Καλεντερίδη/Νεοπολίτη.
    Γι΄αυτό, ΔΕΝ μπορώ να καταλάβω τι εννοεί ο ποιητής με το "μέσα".<<

    "μέσα είμαι..."
    (τζιμης, 26 Οκτωβρίου 2010 8:55 μ.μ.)

    Με κεφαλαιο Μ !

    >>Γράφω πάντα ως τζιμης και ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποιώ σύμβολα όπως αυτό το ξενικό ερωτηματικό(?).
    Δύο μόνο φορές τον τελευταίο μήνα δεν υπόγραψα από λάθος.
    τζιμης
    29 Οκτωβρίου 2010 7:28 μ.μ.<<

    Οτιδηποτε !

    Δημοκριτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Φίλε Καυκάσιε και ιδιαίτερα εσύ SKAL:

    θυμάσαι που σου έλεγα:

    "Τελικά ο πιο έξυπνος φεύγει πρώτος. Ο ανόητος παραμένει..." ;

    28 Οκτωβρίου 2010 7:12 μ.μ.
    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/10/blog-post_8222.html
    -----------------------------------

    Δείξτε κατανόηση και υπομονή στην τραγική περίπτωση που ακούει στο όνομα Δημόκριτος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Βλέπω ένα σχόλιό μου
    23 Οκτωβρίου 2010 5:45 μ.μ.
    και όχι 26.10.10, 8:55 μ.μ. που λες.
    Αλλά και πάλι δεν σε καταλαβαίνω ρε ποιητή.
    Πες στα ίσια τι θέλεις!!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "Μέσα" πού ρε ποιητή μου!!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.