30/11/10

Αποκλειστικό: Αγριογούρουνα κατευθυνόμενα από Έλληνες 'εθνικιστές', επιτίθενται σε Τούρκους, έξω από τη βάση Ακσάζ, στη Μαρμαρίδα!!!

 Ο αγριόχοιρος, που κατευθύνεται από τους Έλληνες, επιτίθεται σε οικογένεια Τούρκου αξιωματικού που υπηρετεί στη Ναυτική Βάση του Ακσάζ.
Δείτε τη συνέχεια της ιδιότυπης αυτής επιχείρησης ψυχολογικού πολέμου, που στόχο έχει να τορπιλίσει τους αέναους αλλά πολύ επιτυχημένους κύκλους διερευνητικών επαφών καθώς
και το άριστο κλίμα που επικρατεί στις σχέσεις Ελλάδος - Τουρκίας:








Τούρκοι αξιωματικοί ειδοποιούν τις υπηρεσίες πληροφοριών για να επιληφθούν του θέματος!



33 σχόλια:

  1. Καλά ,δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται ένα αγριογούρουνο που μοιάζει στον Πάγκαλο να επιτίθεται σε τούρκο αξιωματικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι πεινεις και δεν μας δινεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα γουρουνια επιτιθενται στα γουρουνια;
    Πλακα εχει.
    Μου φαινεται θα παρατησω το ψαρεμα και θ' αρχισω το κυνηγι των αγριοχοιρων.
    Σε Τουρκια και Μεση Ανατολη.
    Αλλα κι η Θεσσαλονικη ακουω τωρα τελευταια οτι εχει πολλους χοιρους.
    Μεχρι που ο Μπουταρης αποφασισε να την ονομασει το "Νεο Χοιροστασιο".



    ..................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΩΡΑΙΑ ΓΕΛΑΣΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΕΛΙΟ
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΕΛΑΣΑΜΕ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ
    Έβαλαν Ελληνόπουλα να προσκυνήσουν τον Αλλάχ!
    Τετάρτη, 24 Νοέμβριος 2010
    Στο 79ο νηπιαγωγείο των Σεπολίων γιόρτασαν το μπαϊράμι

    Η είδηση που μεταφέρουμε, μπορεί να κάνει τον κάθε έναν να βγει από τα ρούχα του. Έτσι όπως ακριβώς συνέβη στον αγανακτισμένο γονέα, ο οποίος μας την μετέφερε. Στο 79ο νηπιαγωγείο της περιοχής των Σεπολίων, την ημέρα που οι μουσουλμάνοι κατέλαβαν τις πλατείες της Αττικής για να προσευχηθούν, οι δασκάλες αποφάσισαν να διδάξουν τους μικρούς μαθητές τι εστί μπαϊράμ.

    Όχι, δεν κάνετε λάθος. Κάποιοι άνθρωποι επέλεξαν να μάθουν στα παιδιά ηλικίας τεσσάρων-πέντε ετών για το μπαϊράμ, δηλαδή τη μουσουλμανική γιορτή. Και αυτό γιατί ανάμεσα στα 30 συνολικά παιδάκια, τα τρία ήταν μουσουλμανόπαιδα. Έτσι, αντί για μάθημα, τα παιδάκια "μυήθηκαν" στη μουσουλμανική θρησκεία. Και σαν να μην έφτανε αυτό, κάποια στιγμή, εμφανίστηκαν στον παιδικό σταθμό οι γονείς των μουσουλμανόπαιδων, για να προσευχηθούν μαζί τους! Όπως είναι φυσικό, τα παιδάκια αντιμετώπισαν το όλο περιστατικό σαν παιχνίδι και με δεδομένη την παιδική περιέργεια, έπεσαν και αυτά στο έδαφος και άρχισαν να προσκυνούν τον Αλλάχ, χωρίς κανείς να κάνει τίποτε για να τα εμποδίσει. Είναι σαφές ότι τέτοιου είδους γεγονότα είναι απαράδεκτα, ιδιαίτερα όταν οι γονείς δεν έχουν ενημερωθεί. Βέβαια, προκαλεί εντύπωση το πώς κάποιοι, οι οποίοι αγωνίζονται για να μην γίνονται... αγιασμοί στα σχολεία, δέχονται να πραγματοποιούνται δημόσιες μουσουλμανικές προσευχές. Αλλά αυτό είναι ένα άλλο ερώτημα.

    Όπως είναι περίεργο, το πώς μια κυβέρνηση που θέλει να καταργήσει τις εικόνες από τα δημόσια καταστήματα, αποδέχεται δημόσιες προσευχές στο κέντρο της Αθήνας. Είναι όμως η πρώτη φορά που έρχεται στην επιφάνεια ένα τέτοιο γεγονός στη χώρα μας και φυσικά, στο κλίμα των ημερών, είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό. Σε γειτονικές χώρες των Βαλκανίων όμως, ανάλογα συμβάντα είναι πολύ συνηθισμένα. Πρόσφατα κυκλοφόρησε βίντεο από τη γειτονική Αλβανία, όπου μια μουσουλμανική "φιλανθρωπική" οργάνωση, χωρίς να το γνωρίζουν οι γονείς, επισκεπτόταν σχολεία για να προσφέρει "δώρα" στα παιδιά. Τα "δώρα" όμως ήταν μαντίλες για τα κοριτσάκια και λευκά σκουφάκια του μουσουλμανικού τελετουργικού για τα αγόρια. Όχι απλά τους τα έδιναν, αλλά τα υποχρέωναν να τα φορέσουν, ενώ δίπλα οι "φιλάνθρωποι" έψελναν μουσουλμανικούς ύμνους. Και όλα αυτά, επαναλβάνουμε, δίχως τη συγκατάθεση και ούτε καν εν γνώσει των γονέων, οι οποίοι αιφνιάδονταν.

    Αντίστοιχα περιστατικά είχαμε φυσικά και σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης, ιδιαίτερα στην "πολυπολιτισμική" Βρετανία, όπου μουσουλμάνοι εκπαιδευτικοί, έκαναν ανοικτή προπαγάνδα στα αγγλάκια, προσπαθώντας να τα προσηλυτίσουν, χωρίς να τηρούν ούτε τα προσχήματα. Κλείνοντας, θα πρέπει να ρωτήσουμε εάν θα χαρακτηριστεί "ρατσιστής" ή "ξενόφοβος" κάποιος γονέας, ο οποίος μαθαίνοντας τέτοια πράγματα, θα πάει να πιάσει αυτούς που επιτρέπουν να υφίστανται τέτοια πράγματα τα παιδιά του και τους κάνει μαύρους στο ξύλο! Θα φταίει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά ρε έχω λιώσει στο γέλιο !!!
    Το μόνο που σκέφτομαι τώρα είναι τα κακόμοιρα τα αγριογούρουνα που θα τα κυνηγάνε οι ηρωικοί Τούρκοι με άρματα και F-16 !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στην αρχαία Ρώμη έβαζαν φωτιά σε αγριόχοιρους και τους αμολούσαν στον απέναντι παραταγμένο στρατό με σκοπό την διάλυση της αμυντικής τους γραμμής. Πριν διαβάσω το άρθρο σκέφτηκα... λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε μία στιγμή αγανάκτησης και σύγκρουσης, ίσως κάποιος να αποκαλέσει τον θανάσιμο εχθρό του γουρούνι. Το να ονομάζουμε όμως γουρούνι έναν άνθρωπο με ένα παιδί στα χέρια, δείχνει ότι τα γουρούνια στην συγκεκριμένη περίπτωση είμαστε εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μην μας πιάνουν τέτοιου είδους ευαισθησίες, Ο Τούρκος είναι Τούρκος είτε σε ειρήνη είτε σε πόλεμο δυστυχώς. Όσες φορές εμείς σαν Έλληνες χαλαρώσαμε μας έσφυξαν αυτοί.
    Επίσης υπάρχει μια παροιμία που λέει " Τον Τούρκο φίλευαι και τον κ..λο σου φίλαγε " και πάλι δυστυχώς αλλά έτσι είναι τα πράγματα και τέλος.
    Έτσι λοιπόν το γουρούνι είδε τους ομοίους του και πήγε να κάνει επαφές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδιά ο Πάγκαλος είναι..τον άφησαν νηστικό και να τα αποτελέσματα! Δεν παίζουμε με αυτά τα πράγματα!

    Γιώργος, φοιτητής Γεωπονίας, Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιωργο, εκτος του οτι παραδεχεσαι οτι εισαι γουρουνι εγω σου επισυναπτω και πολλα αλλα.


    ...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλά, έ! γράψατε σήμερα, ωραίοι οι αστεϊσμοί σας. Ίτε, παίδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο ΣΎΣ ,ΤΟ ΜΟΧΘΗΡΟΝ ΘΕΡΙΟΝ...
    ΛΕΣ ΡΕ ΣΑΒΒΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΗΣΑ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΕΙΝΗ Α Ρ Κ Α Δ Ι Α,ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΑΓΡΙΕΜΕΝΟ,ΓΙΑΤΙ ΣΚΟΤΏΣΑΜΕ ΤΟ ΆΛΛΟ ΘΕΡΙΟ ,ΝΑ ΠΗΓΕ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ...?ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ?
    "ΤΟ 440ν Σύνταγμα Πεζικού έν εφεδρεία,επί της υψηλοτέρας κορυφής του Κ Α Λ Ε Γ Κ Ρ Ο Τ ο.
    Ο Σταθμός Διοικήσεως της v Μεραρχίας εξηκολούθει παραμένων εις Μπουγιούκ Γκιόκ Γιόζ."
    Κατάληψις ΚΑΛΕ ΓΚΡΟΤΟ 18 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 1921..."
    Αφιερώνω εις τον ηρωικόν ΠΑΠΟΥΛΗ ΜΟΥ {πατέρα της αείμνηστης ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ,που δεν τον γνώρισε...}
    ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ,ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΗΡΩΕΣ,ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΣΤΟΝ ΣΑΓΓΑΡΙΟ{ΑΡΚΑΔΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΠΑΛΑΙΟΘΕΝ}.
    ΖΗΤΩΣΑΝ ΟΙ ΗΡΩΕΣ
    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ
    ΖΗΤΩ Η ΑΡΚΑΔΟΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ...ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΡΙΟΥΣ ΣΥΕΣ(ΑΓΡΙΟΓΟΥΡΟΥΝΑ)....
    ΕΝΑΣ ΑΡΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο/Η Γιώργος Σιδηρούντιος είπε...
    Σε μία στιγμή αγανάκτησης και σύγκρουσης, ίσως κάποιος να αποκαλέσει τον θανάσιμο εχθρό του γουρούνι. Το να ονομάζουμε όμως γουρούνι έναν άνθρωπο με ένα παιδί στα χέρια, δείχνει ότι τα γουρούνια στην συγκεκριμένη περίπτωση είμαστε εμείς.

    30 Νοεμβρίου 2010 3:57 μ.μ.

    Γιωργο
    Παραμενεις παντοτε μοναχικος καβαλαρης κοντρα στο ρευμα και παντα ανανεωνεις την ποιοτικη σου
    υπαρξη.Αν ειναι δυνατον να τρεχει καποιος-οιοσδηποτε με ενα μωρο στα χερια για να γλυτωσει απο οτιδηποτε και εσενα να σου βγαινει γελιο!Αυτο ειναι καταντια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "Γιωργο, εκτος του οτι παραδεχεσαι οτι εισαι γουρουνι εγω σου επισυναπτω και πολλα αλλα".

    1) Δεν είπα αυτό το πράγμα. Εγώ για τον Πάγκαλο μίλησα. Είναι δικιά σου άποψη η δήλωση σου για το πρόσωπο μου και στην ανταποδίδω στο δεκαπλάσιο.

    2)Τι άλλο μου επισυνάπτεις και ποιος είσαι?

    3) Αν δεν απαντήσεις δηλώνοντας και ποιος είσαι(ένα ψευδώνυμο) νομίζω ότι ξέρω ένα δυο "καλά" παιδιά που μόνο που βλέπουν σχόλια μου βγάζουν αφρούς. Τι να κάνουμε..τα χει η ζωή αυτά.

    4) Και κακώς ασχολήθηκα να σου απαντήσω...απλώς.."δεν μασάω" και το δηλώνω για ακόμα μια φορά.

    5) Observakoοο μήπως είσαι εσύ?

    Γιώργος, φοιτητής Γεωπονίας, Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο εν λόγω αγριόχοιρος μεταφέρει μήνυμα του PKK.

    Οι Κούρδοι επέλεξαν αυτόν τον αγγελιόφορο ώστε να μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα στην αποκωδικοποίηση του μυνήματος τους.

    Φυσικά και όλα τα γουρούνια δεν έχουν το ίδιο μουσούδι, μα όλα κάνουν γούτς και αυτό αποτελεί μια ιστορική πραγματικότητα στην περιοχή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο αγριόχοιρος δεν είναι ο Πάγκαλος. Είναι ο Βενιζέλος.
    Στην Αγγλία πάντως αν διαβάσετε πλήρως το περιστατικό θα δείτε ότι εξαγριωμένες μητέρες διαμαρτυρήθηκαν έντονα. Εδώ μούγκα στη στρούγκα. Διαμαρτύρονται μόνο για το big brother. Γι' αυτό οι πολιτικοί μας πάνε πηδιόντας. Τους ψηφίζουμε κατά τα ηλίθια μούτρα μας.

    Γιώργος Αιγάλεω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. απιστευτο αρθρο!!!!
    ανεβασε o skal καποιες foto που βρηκε σε τουρκικο site, βαζει μια ιστοριουλα εξυπνα τραβηγμενη και κατα λαθος (???) του δινεται μια καταπληκτικη ευκαιρια να κανει ψυχογραφημα των αναγνωστων του ιστολογιου...
    επι συνολου αναγνωστων αυτου του αρθρου: (ο skal γνωριζει το ποσοστο τις %)
    1. καποιοι απλως γελασαν
    2. καποιοι προσπαθησαν να συνεχισουν το αστειο επιτυχως
    3. καποιοι οχι
    4. καποιοι το συνεδεσαν με πολιτικα προσωπα
    5. καποιοι με ιστορικα γεγονοτα
    6. καποιοι στραβωσαν
    7. καποιοι στραβωσαν με αυτους που στραβωσαν
    8. καποιοι τα εβαλαν με αλλους
    9. καποιοι θα τα βαλουν με τους εβραιους
    και
    10. καποιοι θα τα βαλουν με αυτους που δεν γραφουν σωστα ελληνικα...

    τα συμπερασματα δικα σου skal

    dealex

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιώργη-φοιτητή,

    έχω την αίσθηση ότι δεν ήταν για σένα αυτό.

    "Γιωργο, εκτος του οτι παραδεχεσαι οτι εισαι γουρουνι εγω σου επισυναπτω και πολλα αλλα".

    Υπάρχουν και άλλοι Γιώργηδες εδώ μέσα, μάλλον προς τα εκεί πήγαινε...
    Μπορεί να κάνω και λάθος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Διασκεδαστική η είδηση, ανάλογα και τα περισσότερα σχόλια με τον κλασσικό ελληνικό χαβαλέ να πρυτανεύει.
    Κανείς όμως δεν είπε το σημαντικότερο: οι χοίροι και ακόμη περισσότερο οι αγριόχοιροι είναι από τα ευφυέστερα ζώα. Η ευφυία τους συγκρίνεται μόνον με αυτή των Πρωτευόντων (πίθηκοι κλπ). Επίσης μεγάλη είναι και η αγάπη τους για την ελευθερία - σκεφθείτε ότι οι εξημερωμένοι χοίροι είναι τα μόνα από τα εκτρεφόμενα ζώα που αντιλαμβάνονται πλήρως τις συνθήκες περιορισμού τους (κυριολεκτικά αιχμαλωσίας!) στα σύγχρονα χοιροστάσια και συχνά αντιδρούν τόσο άσχημα ώστε συχνά να τους χορηγούνται ψυχοφάρμακα (ναί, ανάλογα με τα ανθρώπινα) για να μην παρακωλύεται η παραγωγική διαδικασία ...
    Ως εκ τούτου τους αξίζει κάποιος σεβασμός - περισσότερος από τον αποδιδόμενο σε γνωστούς παχύδερμους πολιτικούς.
    Επειδή μάλιστα το να επιλέγεις (σωστά) κανείς τους εχθρούς του είναι δείγμα στρατηγικού νού ας μου επιτραπεί ο θαυμασμός για των διώκοντα αγριόχοιρο των φωτογραφιών.

    Χαίρε skal και σε ευχαριστούμε

    Ν.

    Υ.Γ. Γώργο, μελλοντικέ συνάδελφε (Γεωπόνε) περίμενα ότι θα γνώριζες τα Ζωοτεχνικά προαναφερόμενα και εξεπλάγην με την εξύβριση του συμπαθούς ζώου! Ίσως στα επόμενα ακαδημαϊκά έτη. Καλές σπουδές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ανεβασε o skal καποιες foto που βρηκε σε τουρκικο site, βαζει μια ιστοριουλα εξυπνα τραβηγμενη και κατα λαθος (???) του δινεται μια καταπληκτικη ευκαιρια να κανει ψυχογραφημα των αναγνωστων του ιστολογιου...
    dealex

    και σενα τι σε νοιαζει.δεν σε βλεπουμε και πολυ.πουλας κουλουρια?

    de gaulle

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Γιώργο, φοιτητη Γεωπονικης Σχολης, Θεσσαλονίκη

    Το σχολιο μου σημερα στις 30 Νοεμβρίου 2010 4:45 μ.μ. δεν αφορουσε εσενα αγαπητε και μονιμε "γεωπονε" φοιτητη. Εσυ πες μας καμια ιστορια για τα δικοτυληδονα.
    Αλλα αν παρακολουθης τις παλιοσειρες εδω μεσα θα δεις οτι υπαρχουν κι αλλοι Γιωργηδες.
    Γιωργηδες, και stergοι που αποκαλουν εις-αλλον "μοναχικους καβαλαρηδες" και "φωτεινους φαρους" ή ακομα και "κυκλοφοριακα φαναρια" της κοινωνιας μας που μας προστατευουν απ' τα ατυχηματα, εκτος κι ερθει κανας πακιστανος να σου πλυνει τα τζαμια.
    Ουτε γκαρντασια του Μπουταρη νατανε.

    @ dealex
    30 Νοεμβρίου 2010 9:29 μ.μ.
    Μ' αρεσε το σχολιο σου, αλλα γιατι να τα βαλουμε με τους εβραιους; Εδω μιλαμε μονο για ...γουρουνια. Τι σχεση εχουν αυτοι (μια χαρα ανθρωποι) με τους αγριοχοιρους;


    @ Ν.
    30 Νοεμβρίου 2010 10:15 μ.μ.
    Ευχαριστουμε για την διευκρινηση σχετικα με την "ευφυια" των αγριοχοιρων, με το πως αντιδρουν στα "στρατοπεδα αιχμαλωσιας τους" και με τα "ψυχοφαρμακα" που τους ταϊζουν. Αλλα μαλλον περιπλεκεις τα πραγματα περισσοτερο.
    Ωρες να βγει καποιος αλλος και να μας βεβαιωσει οτι αυτα που μας ειπες αφορουν μονο τους "εκλεκτους" για το τσιγκελι αγριοχοιρους.

    Παντως γελασαμε.




    ...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σάββα για πές όλη την αλήθεια...

    Εσύ είσαι κρυμένος μέσα σε γουρούνι και κυνηγάς, ένα πράκτορα της ΜΙΤ!

    α) Ντύθηκες αγριογούρουνο, γιατί γνωρίζεις πως οι μουσουλμάνοι απεχθάνονται τα γουρούνια, είτε άγρια είτε ήμερα...

    β) Και να σε σκοτώσουνε δεν θα σε φάνε για το ίδιο παραπάνω λόγο...

    γ) την συνέχεια δεν μας είπες μόνο...μεταμορφώθηκες σε "Γεράκι" και πέταξες στο Ιμραλί, να δείς τον φίλο σου τον ΄Απο!!!!
    Ομηρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. οπως οι αμερικανοι εχουν δελφινια στον στρατο.
    εμεις εχουμε γουρουνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγνωμμη αλλα εδω βλεπουμε μια αποτυχημενη οικογενιακη συναντηση καθοτι ενα τετραποδο "αγριο" γουρουνακι πηγε να συνατησει κατι εξισου αγριους διποδους συγγενεις του οι οποιοι αγενως προτιμησαν να το αποφυγουν γιατι οπως εγραψε και ο Ζακ Ρου στην Ιστορια του Ισαπανικου Εμφυλιου "μονο οι συγγενεις ξερουν να μισουν ο εναν τον αλλλο πραγματικα!"
    @Επιπλεον σημειολογικα αν λαβουμε υποψη το γεγονος οτι ο αγριοχοιρος ηταν απο τα αγαπημενα εμβληματα των Γερμανων και Κελτων πολεμιστων (οι τελευταιοι το εβαζαν και στα κρανη τους)ειναι πολυ ταιριαστο "δωρο" σε εναν στρατιωτικο ("πολεμιστη" ας πουμε αν και αναρωτιεμαι τι ειδους πολμιστης ειναι αυτος που χρησριμοποει την οικογενεια του ως αλλοθι-ανθρωπινη ασπιδα, μονο οι Μογγολοιεκαναν κατι τετοια )
    @Ο αγαπητος Γιωργος Σιδηρουντος εχει το δικαιωμα της αποψης του οπως επισης και οι εξισου αγαπητοι στεργ και Γιωργος εκ Θεσσαλονικης αν και σε αυτη την περιπτωση ισχυει η βολταιρικη ρηση "διαφωνω με οτι λες αλλα θα υπερασπιζομαι και με κινδυνο της ζωης μου ακομα να λες ελευθερα οσα πρεσβευεις" (Συγνωμμη για το μεγεθος του σχολιου)
    Χρηστος Βουλγαρης απο Λονδινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. "155.Αι απώλειαι αμφοτέρων των αντιπάλων κατά την εξαήμερον μάχην του Καλε Γκρότο,ήτοι από της 13ης Αυγούστου,ημέρας ενάρξεως της επιθέσεως του Β' Σώματος Στρατού μέχρι της 18ης ιδίου μηνός,καθ'ήν έληξεν η επίθεσις,υπήρξαν βαρείαι.Το Β'Ελληνικόν Σώμα Στρατού έσχε νεκρούς μεν αξιωματικούς 35 και οπλίτας 529,τραυματίας δε αξιωματικούς 107 και οπλίτας 2737....
    Αι απώλειαι των Τούρκων υπήρξαν έτι βαρύτεραι των απωλειών των Ελλήνων,κατά τας επισήμους Τουρκικάς πηγάς,...."

    Καί λεει σε ένα τραγούδι ο αείμνηστος Νίκος Ξυλούρης...
    "..μα οι νεκροί σαλεύουνε,εκδίκηση ζητάνε..."
    Αιωνία η ΜΝΗΜΗ των ψυχών των ξεχασμένων ηρώων μα και
    π ρ ο δ ο μ έ ν ω ν...
    από τους Στεργίαδηδες,τους συγχρονους Εφιάλτες,Δημάρατους..
    τουρκολάγνους..παλιανθρώπους...
    ΕΝΑΣ ΑΡΚΑΔΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Bρε παιδια μηπως ειναι ευκολη η αναρτηση φωτο του χοιρου και σε διπλανα παραθυρα φωτο του Παγκαλου και του Βενιζελου να μπορουμε να κανουμε συγκριση ???????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τα λάθη πρέπει να αναγνωρίζονται.
    Ζητάω συγνώμη λοιπόν για το λάθος μου και ελπίζω η συγνώμη μου να γίνει δεκτή.
    Όσο για το αγριογούρουνο επιμένω πως είναι ο Πάγκαλος. Είναι αυτό που έλεγε "Μαζί τα φάγαμε" και τώρα λόγω ΔΝΤ έπεσε πείνα και να τα αποτελέσματα :)Τον βλέπουμε στο κυνήγι :)
    Ιστορία για τα δικοτυλήδονα δεν λέω...η συστηματική βοτανική και η ταξινόμηση των φυτών δεν είναι το αγαπημένο μου αντικείμενο. Το πέρασα με ένα 7 και πολύ του ήταν. Είναι πολύ θεωρητικό μπλα μπλα και νυστάζει.
    Για Φυτοπαθολογία, Βιολογική γεωργία, Ελαιοκομία, Αρχιτεκτονική τοπίου, Γενετική και Βιοχημεία ευχαρίστως.

    Φιλικά,
    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. re pedis ayto goyroyni to xtipisa
    ston tahgeto pote pige stin toyrkia prabo toy to uerio
    tin epomeni kirakh na bareso
    kamio dekaria me alati xotnro
    4/12/2010

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.