25/12/10

Η αλήθεια για το περιστατικό στο Μόναχο με τον Κώστα Καραμανλή

Αναφέρθηκε σήμερα κατά κόρον σε διάφορα ιστολόγια ότι ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, ευρισκόμενος στο Μόναχο, την ώρα που περίμενε να παραλάβει τις αποσκευές, δέχτηκε φραστική επίθεση από Έλληνες που ταξίδευαν μαζί του στην ίδια πτήση. Στο 'ρεπορτάζ' αναφέρεται μάλιστα ότι το ζεύγος Καραμανλή, που συνταξίδευε με το ζεύγος Βαληνάκη, ούτε
λίγο ούτε πολύ φυγαδεύτηκε από τη γερμανική αστυνομία, για να αποφευχθούν τα χειρότερα!
Η αλήθεια, όπως μας την μετέφερε άτομο που ήταν παρών στο περιστατικό και το οποίο εμπιστευόμαστε απόλυτα, έχει ως εξής:
Στον ιμάντα μεταφοράς των αποσκευών, όπου περίμενε το ζεύγος Καραμανλή μαζί με όλους τους άλλους τους κοινούς θνητούς, μια γυναίκα 50-55 ετών πλησίασε τον πρώην πρωθυπουργό και του είπε τα εξής:
-Σας ψηφίσαμε, σας πιστέψαμε και αισθανόμαστε ότι προδοθήκαμε.
 Τη ίδια στιγμή, τρεις-τέσσερις Έλληνες που περίμεναν και αυτοί στη σειρά, παρενέβησαν προς την διαμαρτυρόμενη κυρία, της ζήτησαν να δείξει σεβασμό στο πρόσωπο του πρώην πρωθυπουργού και της είπαν ότι δεν είναι ούτε ο τόπος ούτε ο χρόνος ούτε και ο τρόπος κατάλληλος για πολιτικές διαμαρτυρίες.
Το περιστατικό, που εξελίχτηκε όπως ακριβώς αναφέρουμε, έληξε εκεί και δεν είχε καμία άλλη συνέχεια.
Αυτά, για την αποκατάσταση της αλήθειας.

37 σχόλια:

  1. Δεν νομίζω ότι η διαφορά μεταξύ των δύο εκδοχών εμπεριέχει κάποια ουσιώδη διαφορά. Προσωπικά τα λόγια της κυρίας τα βρίσκω αρκούντως σκληρά. Μπορεί, κατά τη δική μου γνώμη, ο πρώην πρωθυπουργός να είχε πιθανόν καλύτερες προθέσεις και να μην ήταν ανδρείκελο του διεθνούς χρηματοπιστωτικού κατεστημένου, αλλά δεν παύει να είναι ένας αποτυχημένος πρωθυπουργός με πολλές αποτυχημένες επιλογές και ένα επιεικώς απαράδεκτο επιτελείο (Μπακογιάννη, Παυλόπουλος, Βαρβιτσιώτης, Μεϊμαράκης, Βουλγαράκης, Αλογοσκούφης), κάποιοι εκ των οποίων ανήκουν στις ίδιες "ομάδες" με τον κ. νυν πρωθυπουργό και ουσιαστικά τον υποστηρίζουν. Δεν είναι τυχαίο ότι ο καθηγητής Χ. Γιανναράς τον ονομάζει Κ. Καραμανλής ο βραχύς. Γιατί λοιπόν να ενδιαφερόμαστε εάν τον επέπληξαν ελαφρά ή λιγότερο ελαφρά? Ως ηγέτης όφειλε να βρει και να έχει τους σωστούς ανθρώπους δίπλα του. Το Βουκουρέστι ήταν το μόνο θετικό που έκανε.

    Ταυτίζομαι απόλυτα με τα λόγια της κυρίας.

    Δεν νομίζω ότι στην κατάστασή μας έχουμε την πολυτέλεια να δείχνουμε οίκτο σε κανέναν μαθητευόμενο και πειραματιζόμενο -άκη (τύπου Γιωργάκη, Κωστάκη, Ντορούλα κ.λ.π). Θα υπάρξει ποτέ ένας Ντε Γκώλ, ή ένας έλληνας Πούτιν ή Ερντογάν, ο οποίος θα ξηλώσει τις νεοπλασίες της Ελλάδος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχει πάθει και χειρότερα και μάλιστα στην Αθήνα απο Κυρία πάλι, μάλλον οι γυναίκες του έχουν αδυναμία. Το περιστατικό στο οποίο αναφέρομαι συνέβη σε εστιατόριο, και δεν χωρά καμιά διάψευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το μόνο ΘΕΤΙΚΟ ήταν το ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ;;;;
    Λυπάμαι γιατί ξεχνάμε πολύ εύκολα,
    Ξεχνάμε την ΑΜΕΣΗ αναγνώριση του ΑΙΓΑΙΟΥ από την ΡΩΣΙΑ.
    Ξεχνάμε τους 2 (ΔΥΟ) αγωγούς στον ¨Έβρο.
    Ξεχνάμε τις συμφωνίες με ΚΙΝΑ και ΚΑΤΑΡ.
    Ξεχνάμε την ρύθμιση της περιβόητης Ολυμπιακής
    Ξεχνάμε την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ –χρήματα και χρόνος.
    Ξεχνάμε ότι τα γερμένα υποβρύχια
    Ξεχνάμε το ΟΧΙ στην ΚΥΠΡΟ
    Ξεχνάμε τα ΣκΟπΙα

    Ξεχνάμε Ξεχνάμε Ξεχνάμε Ξεχνάμε Ξεχνάμε Ξεχνάμε Ξεχνάμε

    ΕΠΤΑ ΦΟΡΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ

    ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟ ΞΕΧΝΑΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Το Βουκουρέστι ήταν το μόνο θετικό που έκανε."

    Κομνηνέ,
    ξέχασες τη συμφωνία των αγωγών με τον Πούτιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είδες βρε παιδί μου,ενώ τον Γιώργο άμα τον δεις στον δρόμο,μόνο να τον φιλήσεις θέλεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παιδιά
    διάβασα για το συμβάν και μου έδωσε τις πληροφορίες άτομο που ήταν παρών.
    Θεώρησα σωστό να το γράψ, γιατί πιστεύω ότι αποκαθιστά την αλήθεια.
    Έτσι απλά, τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 10:13 έχει απόλυτα δίκιο σε όσα παραθέτεις με μια μικρή μεταβολή σε οτι αφορά το ΟΧΙ στην Κύπρο (Οχι στο σχέδιο Ανάν)το ΟΧΙ ήταν "μισό" και δεν ειπώθηκε καθαρά (το παρασκήνιο της λήψης της απόφασης το αιτιολογεί αυτό) όσο για τον Γιώργο όταν γίνει και αυτός πρώην θα υποστεί τις συνέπειες της υποταγής του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για να κάνω παραστατικότερη την θέση μου ας δούμε το θέμα από μία άλλη όψη.

    Ας υποθέσουμε ότι ένας καπετάνιος διαλέγει τους αξιωματικούς του πλοίου, ενός πλοίου που το γνωρίζει ότι θα ταξιδέψει σε δύσκολα δρομολόγια. Εάν είναι ισχυρός δεν θα υποκύψει σε πιέσεις και θα βάλει τους ικανότερους και όχι αυτούς που τον παίρνουν τηλέφωνο να βάλει. Γιατί όταν επιλέγει να βάλει αξιωματικό αυτόν που ανακινεί από μόνος του θέμα νατοϊκής πυραυλικής ομπρέλας και δυσαρεστεί τη Ρωσία και όταν αυτός ο αξιωματικός απαγορεύει στον πρόεδρο της Δημοκρατίας να μεταβεί σε αμβισβητούμενες νήσους, η ευθύνη είναι του καπετάνιου που τον επέλεξε, όταν επιλέγει αξιωματικό που αφήνει το στράτευμα χωρίς πυρομαχικά, η ευθύνη είναι του καπετάνιου που τον έβαλε στο πόστο, όταν επιλέγει αξιωματικό που όταν καίγεται η πόλη κλείνει το μάτι στους ταραξίες ότι δεν θα επέμβει στα επεισόδια η ευθύνη είναι πάλι του καπετάνιου, όταν επιλέγει αξιωματικό που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι το νόμιμο και ηθικό, η ευθύνη είναι πάλι του καπετάνιου, όταν επιλέγει αξιωματικό που είναι προσεταιρισμένος με διεθνή χρηματοπιστωτικά συμφέροντα που απεργάζονται την κατάρρευση της χώρας η ευθύνη είναι πάλι του καπετάνιου που τον επέλεξε.

    Δεν κρίνουμε τις προθέσεις για τις οποίες και εγώ πιστεύω ότι είχε καλές. Κρίνω το αποτέλεσμα των δικών του επιλογών. Στο επιχείρημα ότι έπρεπε να τηρήσει ισορροπίες, εγώ απαντώ με το παράδειγμα του αείμνηστου Τάσσου Παπαδόπουλου. Και αυτός είχε τις δικές του "Ντόρες" (= Χριστόφιας) και μάλιστα ηγούμενος ενός ετερόκλητου σχηματισμού κομμάτων. Τον είδατε να υποχωρεί στις επιλογές του και να αποδέχεται συμβιβασμούς που του προτάθηκαν ή μάλλον πήγαν να του επιβληθούν? Μέχρι τέλους πιστός στην αποστολή του ασχέτως κομματικού κόστους και ισορροπιών.
    Το έκανε αυτό ο τέως πρωθυπουργός?

    Και αυτές οι επιλογές του τον οδήγησαν στην συντριβή. Το πλοίο μετά από ελάχιστους επιτυχημένους ελιγμούς βυθίστηκε, όπως ήταν αναμενόμενο με τέτοιους ΕΠΙΛΕΧΘΕΝΤΕΣ αξιωματικούς. Και μετά από όλα αυτά ήρθαν οι ΠΕΙΡΑΤΕΣ να πουλήσουν τους ναυαγούς στα σκλαβοπάζαρα της οικουμένης. Ας σκεφθεί κάποιος το ενδεχόμενο να μην είχε κάνει αυτές τις επιλογές ο τέως και να είχε επιλέξει τους ικανότερους (που υπήρχαν) και μετά θα συνειδητοποιήσει την ευθύνη που έχει.

    Έγραψα στο σχόλιο ότι συμφωνώ απολύτως με τα λεγόμενα της πικραμένης γυναίκας. Όποιος ξέρει να διαβάζει ας δει τί είπε η γυναίκα και ύστερα ας κρίνει το σχόλιό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για να κάνω παραστατικότερη την θέση μου ας δούμε το θέμα από μία άλλη όψη.

    Ας υποθέσουμε ότι ένας καπετάνιος διαλέγει τους αξιωματικούς του πλοίου, ενός πλοίου που το γνωρίζει ότι θα ταξιδέψει σε δύσκολα δρομολόγια. Εάν είναι ισχυρός δεν θα υποκύψει σε πιέσεις και θα βάλει τους ικανότερους και όχι αυτούς που τον παίρνουν τηλέφωνο να βάλει. Γιατί όταν επιλέγει να βάλει αξιωματικό αυτόν που ανακινεί από μόνος του θέμα νατοϊκής πυραυλικής ομπρέλας και δυσαρεστεί τη Ρωσία και όταν αυτός ο αξιωματικός απαγορεύει στον πρόεδρο της Δημοκρατίας να μεταβεί σε αμβισβητούμενες νήσους, η ευθύνη είναι του καπετάνιου που τον επέλεξε, όταν επιλέγει αξιωματικό που αφήνει το στράτευμα χωρίς πυρομαχικά, η ευθύνη είναι του καπετάνιου που τον έβαλε στο πόστο, όταν επιλέγει αξιωματικό που όταν καίγεται η πόλη κλείνει το μάτι στους ταραξίες ότι δεν θα επέμβει στα επεισόδια η ευθύνη είναι πάλι του καπετάνιου, όταν επιλέγει αξιωματικό που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι το νόμιμο και ηθικό, η ευθύνη είναι πάλι του καπετάνιου, όταν επιλέγει αξιωματικό που είναι προσεταιρισμένος με διεθνή χρηματοπιστωτικά συμφέροντα που απεργάζονται την κατάρρευση της χώρας η ευθύνη είναι πάλι του καπετάνιου που τον επέλεξε.

    Δεν κρίνουμε τις προθέσεις για τις οποίες και εγώ πιστεύω ότι είχε καλές. Κρίνω το αποτέλεσμα των δικών του επιλογών. Στο επιχείρημα ότι έπρεπε να τηρήσει ισορροπίες, εγώ απαντώ με το παράδειγμα του αείμνηστου Τάσσου Παπαδόπουλου. Και αυτός είχε τις δικές του "Ντόρες" (= Χριστόφιας) και μάλιστα ηγούμενος ενός ετερόκλητου σχηματισμού κομμάτων. Τον είδατε να υποχωρεί στις επιλογές του και να αποδέχεται συμβιβασμούς που του προτάθηκαν ή μάλλον πήγαν να του επιβληθούν? Μέχρι τέλους πιστός στην αποστολή του ασχέτως κομματικού κόστους και ισορροπιών.
    Το έκανε αυτό ο τέως πρωθυπουργός?

    Και αυτές οι επιλογές του τον οδήγησαν στην συντριβή. Το πλοίο μετά από ελάχιστους επιτυχημένους ελιγμούς βυθίστηκε, όπως ήταν αναμενόμενο με τέτοιους ΕΠΙΛΕΧΘΕΝΤΕΣ αξιωματικούς. Και μετά από όλα αυτά ήρθαν οι ΠΕΙΡΑΤΕΣ να πουλήσουν τους ναυαγούς στα σκλαβοπάζαρα της οικουμένης. Ας σκεφθεί κάποιος το ενδεχόμενο να μην είχε κάνει αυτές τις επιλογές ο τέως και να είχε επιλέξει τους ικανότερους (που υπήρχαν) και μετά θα συνειδητοποιήσει την ευθύνη που έχει.

    Έγραψα στο σχόλιο ότι συμφωνώ απολύτως με τα λεγόμενα της πικραμένης γυναίκας. Όποιος ξέρει να διαβάζει ας δει τί είπε η γυναίκα και ύστερα ας κρίνει το σχόλιό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. na tou spasei to kefali eprepe i kiria sto aerodromio
    oxi mono tou karamanli alla olon ton politikon
    den sebontai oute tin elliniki paradosi oute ton ellina politi den exoune kan elliniki sinideisi oloi tin tsepi tous eksipiretun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Διερωτήθει το αστέρι Ο/Η Σ. Κομνηνός είπε...
    ...ή ένας έλληνας Πούτιν ή Ερντογάν...


    Για να φρεσκαριστεί η μνήμη του
    Ο/Η ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ είπε...
    ...Ξεχνάμε τους 2 (ΔΥΟ) αγωγούς στον ¨Έβρο.
    ΕΠΤΑ ΦΟΡΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ..

    Το εξωφρενικό όμως είναι ότι επικεντρώνοντας το βλέμμα στο κόψιμο της ΟΞΥΑΣ χάνουμε την υπό σκιά της απόλαυσης της θέασης του δάσους, ήτη ότι με τα διόδια για την διέλευση της ενέργειας προς την Γερμανία και μόνο, (έτσι χάριν λόγου) ούτε τους σερβιτόρους θα χρειαζόταν να κάνουμε, μέχρι κι μερκελίτσες θα μας σερβίριζαν στα μπαράκια!

    Πάνω σ, αυτό είχε δίκιο η κυρία γιατί τώρα θα πρέπει να κάνει την σερβιτόρα σε πάνγκαλα μπιρμπιλοτερτίπια τερτίπια!

    Τον ΓΑΠ πάντως δεν θα του χαλάσουν το χατίρι οι Ροτσιλδικοί αργυραμοιβοί της Γερμανίας της Ε.Ε. και οι τραπεζίτες του Δ.Ν.Τ. γενικότερα,...
    περί αυτού και για γιορτινές ημέρες με περιεχόμενο και ουσία στον κόσμο του παραμυθένιου παπουτσωμένου γάτου υπάρχει ΑΥΤΟ για τους ηλικιωμένους

    http://vimeo.com/8872976

    κι αυτό για τους παππούδες και τα εγγόνια τους..

    http://vimeo.com/5350419

    αλλά κι αυτό για την ψυχανάλυση των οικονομολόγων..

    http://vimeo.com/17571031

    Γιατί πέραν των ως άνω..
    Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙ

    http://kodikas-dimon-koinotiton.blogspot.com/2009/09/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο κολακευτικό είναι για έναν πρώην πρωθυπουργό, να τον μπινελικώνουν οι πολίτες, έστω και εάν το μπινελίκωμα είναι μόνο μια φράση σαν κι αυτή που του είπε σε ένα αεροδρόμιο του εξωτερικού μια ευγενική Ελληνίδα κυρία;

    Ακόμα και απλώς οι Έλληνες πολίτες εκεί, μόνο να τον αγριοκοιτούσαν, αποτελεί τεράστια πολιτική και ηθική ήττα του Καραμανλή.

    Ένας πολιτικός που θα είχε πραγματικά προσφέρει στον τόπο, θα είχε γίνει το αντικείμενο θαυμασμού και αγάπης των πολιτών, οι οποίοι θα έσπευδαν να τον χαιρετίσουν και να φωτογραφηθούν μαζί του.

    Φανταστείτε μόνο τι έχει να πάθει αν κατέβει στο Σύνταγμα και θελήσει να περάσει μέσα από τα μπλόκ των συγκεντρωμένων.

    Και δεν σας λέω να περάσει μέσα από τους διαδηλωτές του ΠΑΜΕ, όπου τα μέλη του μάλλον θα τον προστατεύσουν παρά θα τον προπηλακίσουν, αλλά να διαννοηθεί να κάνει μια βόλτα εν μέσω συγκεντρωμένων οπαδών της Ν.Δημοκρατίας !!!

    Το ενδεχόμενο δε, να έρθει σε επαφή με αναρχοτέτοιους, δεν θέλω καν να το σκέφτομαι χρονιάρες μέρες !!!

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νομίζω,οτι η είδηση είναι οτι ήταν με την Νατάσα.Επειδή πολλά ακούγονται...άρα δεν αληθεύουν.Οχι οτι τραβάω κανένα ζόρι..Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ (ΥΓ δεν νομίζω να συναντήσουν τον χριστοφοράκο στο μόναχο!!!;;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΟΣΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΑΥΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΚΥΡΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ. ΑΦΗΣΕ ΕΝΑΝ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!!!
    ΣΤΑΥΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΣΟΚικές αλητείες για την διοχέτευση της οργής του μέσου κομματικού τους χαχόλου στην πλευρά αυτού που προειδοποίησε και όχι αυτού που έσυρε εν γνώσει του την χώρα στο ΔΝΤ παραδίδοντας εθνική κυριαρχία και ανακράζοντας «λεφτά υπάρχουν» ενώ γνώριζε πολύ καλά την πραγματικότητα. Ο υβριζόμενος κατά το ΠΑΣΟΚικό ανακοινωθέν - «είδηση» όπως πρωτομεταδόθηκε, τουλάχιστον είπε ξεκάθαρα πως απαιτούνται θυσίες. Οι αλήτες που μας κυβερνούν έσχιζαν τα ιμάτιά τους πως «λεφτά υπάρχουν» και πως θα τα βρουν από την φοροδιαφυγή που τώρα πάνε να «περαιώσουν» ή να «παραγράψουν». Τι ακριβώς συνέβαινε; Είτε λεφτά υπήρχαν οπότε γιατί τα παραγράφουν; Είτε λεφτά δεν υπήρχαν οπότε ορθός τα παραγράφουν αλλά κακώς – κάκιστα τα επικαλούνταν για να κερδίσουν την ψήφο ή την ανοχή των πολιτών.
    Χειρότερο πολιτικάντικο τσίρκο από την σημερινή κυβέρνηση δεν υπήρξε στην σύγχρονη πολιτική ιστορία της Ελλάδας. Αν υπήρχαν οι Μόντι Πάιθονς θα έπρεπε να παίρνουν ιδέες ώστε να φτιάξουν μια ταινία που θα σατιρίζει την πολιτική κουτοπονηριά χαρακτήρων ασήμαντων που δεν θα μπορούσε να ούτε ο ποιο ευφάνταστος σεναριογράφος τους να φανταστεί πως θα φτάσουν σε τέτοια αξιώματα κοροϊδεύοντας τόσους πολλούς.-

    Ελευθέριος Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΙ.
    Η ΑΣΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, ΔΕΝ ΔΙΑΤΑΡΡΑΣΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ.

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ.

    ΧΕΣΤΗΚΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ ΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΣΤΡΑΦΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ Ή ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΤΡΕΟΥ.

    ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ.

    ΚΑΙ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΤΣΑΚΩΘΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ.

    ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΠΑΙΡΕΩΤΕΣ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΤΟΥΣ.

    ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ, ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΤΡΕΟΥ, ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ, ΤΗ ΘΟΔΩΡΑ, ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ, ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ, ΤΟΝ ΚΟΥΒΕΛΗ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.


    ΕΜΕΙΣ ΩΣ Κ.Κ.Ε, ΛΕΜΕ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΝΑ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΑΣΤΩΝ.
    ΝΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙ ΣΤΟ ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ, ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΓΑΝΤΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΗΓΕΜΟΝΙΑ.

    ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
    ΤΑ ΚΟΛΗΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΚΛΠ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ.
    ΤΟ Κ.Κ.Ε ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΒΩΤΟΣ, ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΑ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ, ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ.

    ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΟ.

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΤΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΧΡΗΖΟΥΝ ΔΙΚΗ, ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΟΡΘΙΑ, ΠΟΥ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΘΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΝΑ ΠΑΡΙΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ, ΟΣΟΥΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΔΕΣ, ΠΑΓΚΑΛΟΥΣ ,ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΔΕΣ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΝΑ ΠΩ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ:

    ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΑΝΗΚΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΠΛΥΘΗΣΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΣΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ.

    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΤ΄ ΑΡΧΗΝ.
    Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΕΦΕΡΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟ ΔΙΑΣΤΡΩΜΑΤΩΣΗ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ, ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΚΛΠ.

    ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ.

    ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΣΗ (ΕΡΓΑΤΙΚΗ Ή ΑΣΤΙΚΗ) ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:

    ΤΟ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΟΥ.

    ΔΗΛΑΔΗ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΠΟΥ ΧΤΙΖΕΙ ΣΠΙΤΙΑ, ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ;
    ΣΕ ΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, Ή ΣΤΟΝ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΕΠΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙ;

    Η ΕΞΑΡΤΗΣΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ.

    ΟΜΩΣ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΘΕΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΧΕΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΥ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΡΩΜΑΤΩΣΗΣ.
    ΚΑΙ Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΧΕΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΥΠΟΥ ΕΣΣΔ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΡΥΘΜΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΑΠΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΛΑΟ..

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΤΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μου αναφέρετε τον αγωγό. Σκοπίμως δεν τον ανέφερα στα θετικά του, γιατί απλούστατα δεν είναι. Το σχέδιο υπήρχε. Οι πιέσεις εξαρχής τον αποθάρρυναν (άλλο ένα χαρακτηριστικό των μεγάλων ηγετών) και όταν τελικά το αποφάσισε, είχε αναλάβει την ουσιαστική πρωθυπουργία (κατόπιν δικής του επιλογής) η κα Μητσοτάκη, η οποία και τον ακύρωσε ουσιαστικά. Που είναι λοιπόν η επιτυχία? Βλέπει κανείς σας να ρέει πετρέλαιο από τον αγωγό? Επιτυχία θα ήταν να τον είχε ολοκληρώσει στις δύο θητείες του (έστω και κουτσουρεμένη η δεύτερη).
    Γιατί όταν στην καθημερινότητά μας και στον επαγγελματικό μας βίο γνωρίζουμε ότι κρινόμαστε σκληρά για κάθε μικρή μας αστοχία (με αντίκτυπο την άμεση απόλυσή μας), δείχνουμε τέτοια ανοχή στον πολιτικό μας βίο? Γιατί η πολιτική μετριότητα έχει γίνει δεύτερη φύση μας και αποδεχόμαστε μπούληδες, μπεμπέκες και απροσάρμοστους διανοούμενους για να μας κυβερνούν και να μας απομυζούν, ενώ όταν κάνουν το στοιχειώδες (π.χ Βουκουρέστι) που σε άλλες χώρες θα θεωρούνταν δεδομένο και θα περνούσε στα ψιλά, εδώ να μιλάμε για νέο Βοναπάρτη?
    Ο τέως πρωθυπουργός φέρει την ευθύνη διότι με αυτά που δεν έκανε (και δεν μιλώ για τα ψέματα του νυν κυβερνώντος κόμματος για τάχα διόγκωση του χρέους) και δεν τόλμησε, μας παρέδωσε στη σημερινή ληστοσυμμορία που μας ξεπουλά στα σκλαβοπάζαρα της οικουμένης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελευθέριε Πασοκικές Αλητείες αναφέρεις και έχεις απόλυτο δίκιο, το φαινόμενο Ρουσσόπουλος είναι Πασοκική αλητεία, το φαινόμενο Νηπιαγωγού -Ιατρού σε χρόνο ρεκόρ είναι πασοκική αλητεία, το φαινόμενο "Ομόλογα" είναι πασοκική αλητεία, η Κουμπαριά με τον Ερντογάν και αυτά πασοκική αλητεία, το φαινόμενο Πελέκη πασοκική αλητεία, το φαινόμενο "Αναψυκτήριο" και η "Βίλα Σουφλιά" πασοκική αλητεία, το φαινόμενο τσάμικο στον "Ακτωρ" πασοκική αλητεία, το φαινόμενο "Αρούλης" να μην πάμε σε όσους έφευγαν με "διαβατήρια" ούτε σε κατασκευαστικές εταιρείες Θεσσαλία και Μαγνησία ούτε στον υιό που διαπόμπευε τους Πρέσβεις στο ΥΠΕΞ. Η βάρκα έμπαζε απο παντού τι σόι ικανός είσαι να επιλέγεις ανάξιους συνεργάτες; Ποιά η ικανότητα οταν φάσκεις και αντιφάσκεις γιατί αντίφαση ήταν η στάση Χατζηδάκη για τον αγωγό ( ο Σαμαράς τον αναβαθμίζει).

    Ξέρεις πολύ εύηχο οι Αμερικανοί δεν τον ήθελαν αλλά δεν μου λές πως βρέθηκε στην ηγεσία της Ν.Δ. λόγω ικανοτήτων;;;

    Δεν με εκπλήσσει η αδυναμία αυτοκριτικής ούτε και η έλειψη κριτικής συνείδησης, έτσι είναι στην Ελλάδα μέσα "λιοντάρια" έξω "ποντίκια"

    Δουλευόμαστε μεταξύ μας μου φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο Καραμανλής έχει μεγάλες ευθύνες, όχι τόσο γι αυτά που έκανε, όσο γι αυτά που δεν έκανε (και εκεί προφανώς χτυπάνε τα λόγια της κυρίας στο αεροδρόμιο). Αυτό είναι ένα θέμα.

    Διαφορετικό θέμα είναι η πλήρης δαιμονοποίηση του Καραμανλή για τα πάντα - όλα, γιατί αυτό βασικά χρησιμοποιείται σαν άλλοθι του ΓΑΠ (και όλου του πολιτικο-οικονομικού πλέγματος εξουσίας) για την εσκεμμένη υπαγωγή της Ελλάδας στο ΔΝΤ και τη διάλυση της κοινωνίας, όπως επίσης και για τις προεκτάσεις που θα έχει αυτή η επιλογή στα εθνικά θέματα.

    Πρέπει λοιπόν κάποτε να μιλήσει εφ' όλης της ύλης, διότι όλα τα επί μέρους ζητήματα (εσωτερικά και εξωτερικά) αλληλοδιαπλέκονται μεταξύ τους, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχει να πεί πράγματα τεκμηριωμένα. Απο ότι διαρρέει όμως από διάφορα "περιβάλλοντα" αυτό δεν πρόκειται να γίνει σύντομα.

    Εγώ προσωπικά, αν είχα τη δυνατότητα, ένα πράγμα θα τον ρωτούσα: "Γιατί, ενώ κοντραρίστηκες με τους παιχταράδες στο θέμα των ενεργειακών αγωγών, στο Βουκουρέστι, κλπ, δεν μπορούσες για παράδειγμα να στείλεις τη Γιαννάκου απευθείας στα αζήτητα;" Υποψιάζομαι ότι αν μπορούσα να πάρω μια ειλικρινή απάντηση σ' αυτό, κατά προέκταση θα είχα την απάντηση και σε πολλά άλλα ερωτήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ "Γιατί, ενώ κοντραρίστηκες με τους παιχταράδες στο θέμα των ενεργειακών αγωγών,..

    Συμπληρώνω
    .. είχες σαν Υπουργό Aνάπτυξης τον Χατζηδάκη ο οποίος ήταν ένθερμος οπαδός του Nabucco και επίσης του ITGI;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 11:51 π.μ.,

    πασοκική αλητεία,

    γιατί όταν σε κυβερνά ο ΓΑΠ,που έθεσε την χώρα υπό ξένη κατοχή και διαλύει τα πάντα:εθνική κυριαρχία,μισθούς,συντάξεις,εργασιακά δικαιώματα κ.άλ.

    δεν κατηγορείς τον προηγούμενο πρωθυπουργό.Κοιτάς τα μεγαλύτερα,ΠΟΛΥ μα ΠΟΛΥ μεγαλύτερα στραβά του παρόντος.Άλλωστε ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω,

    γι' αυτό,αν είμαστε εντάξει πολίτες κι όχι φανατισμένοι με το κόμμα μας,

    φωνάζουμε για τα τωρινά,για να μην έρθουν χειρότερα.

    Και όχι,δεν ξεχνώ το παρελθόν,ούτε θέλω να μείνουν ατιμώρητοι οι ένοχοι.Αλλά,για το παρελθόν,οφείλουν να κατηγορούν όλες τις κυβερνήσεις μετά το 1981.
    Διάστημα στο οποίο ήταν πολλές φορές υπουργός κι ο τωρινός πρωθυπουργός.Και μην ξεχνάμε τον ιδιαίτερο ρόλο του νεοταξίτη Σημίτη,τον "εκσυγχρονιστή".

    Τέτοιου είδους "ειδήσεις" δεν είναι τίποτε άλλο παρά πολιτική της κυβέρνησης υπέρ του προφίλ της,
    την ώρα που διαλύει ό,τι απέμεινε από τις τελευταίες δεκαετίες.

    Μόνο αφελείς,ανενημέρωτοι πολίτες (και αθεράπευτοι ΠΑΣΟΚΟΙ-πλέον γραφικοί) πιστεύουν και επηρεάζονται από κάτι τέτοια.Και δυστυχώς,τα ΜΜΕ μας,φτιάξαν πολλούς τέτοιους τα τελευταία 20 χρόνια.

    ΑΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ, λοιπόν,με τον πρώην πρωθυπουργό, OΣΟ Ο ΝΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ…ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο Γιώργος από Πάτρα βάζει σωστά (αντικειμενικά) τα πράγματα στη θέση τους. Τώρα , όποιος δεν καταλαβαίνει η κάνει πως δεν καταλαβαίνει, κακό του κεφαλιού του...
    Χρόνια πολλλλλλλά σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος (12:11μμ): ".. είχες σαν Υπουργό Aνάπτυξης τον Χατζηδάκη ο οποίος ήταν ένθερμος οπαδός του Nabucco και επίσης του ITGI;"

    Σωστός, το είχα ξεχάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Γρέγο

    Ο Καραμανλής βρέθηκε στο τιμόνι της ΝΔ λόγω οικογενειακού ονόματος.

    Ο Ελευθέριος Β. είναι ένα κομματόσκλυλο, που προσπαθεί να φανεί λίγο πιο σοβαρός από άλλους.

    Κατά την άποψή μου, όποιος κάνει ακόμη διάκριση μεταξύ κομμάτων, είναι ή αθεράπευτα βλάκας, ή "ευεργετημένος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η κυρία ήταν ευγενικότατη και της σφίγγω το χέρι γιατί όρθωσε τον λόγο της και όχι...την τσάντα της!(όπως νταηλίδικα προτιμούν να φέρονται άλλοι)Στο κάτω κάτω της γραφής είναι εν ενεργεία(γέλια) βουλευτής του κοινοβουλίου και οφείλει να ακούει τον πολίτη απτον οποίο και πληρώνεται.Προς τους υπερμάχους του ps3-πρωθυπουργού να κάνω μια ερώτηση,αν θεωρείται επιτυχία και η αύξηση του χρέους κατά ~100 δις ευρώ επί των ημερών του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΤΡΑ.

    Εκτός από την ξύλινη κκεδίστικη γλώσσα, εγώ θέλω μία σαφή απάντηση: (Υπόθεση εργασίας) Γίνονται εκλογές και το ΚΚΕ κερδίζει με απόλυτη πλειοψηφία. Τι ακριβώς και πώς θα αλλάξει στην Ελλάδα. Από θεωρίες, τσιτάτα κλπ, χορτάσαμε. Συγκεκριμένα πράγματα μπορείς να μας πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ ανώνυμο 12.22μμ 26/12

    Επ΄αυτού συμφωνώ. Αλλά η καλύτερη αποδοκιμασία για έναν πολιτικό, είναι να τον στείλεις δια της ψήφου στο σπίτι του. Ο λαός για τον Καραμανλή αυτό έκανε, οπότε τι χρειάζονται και τα αλατοπίπερα των προπηλακισμών από πάνω; Η μήπως επειδή δεν μπορούμε να δείρουμε τώρα τον γάιδαρο, δέρνουμε το χτεσινό σαμάρι;
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ Ελίνα Γαληνού

    Όταν πάει στο σπίτι του, θα τρώει ήσυχα αυτά που έκλεψε. Ο επόμενος θα κάνει το ίδιο, αφού η κλοπή του δημοσίου χρήματος τιμωρείται μόνο με αποπομπή. Δηλαδή, είναι ανώδυνη.

    Πρέπει να μάθουν ότι, το να κλέβεις τους πολίτες, μπορεί να γίνει πολύ επώδυνο, διαφορετικά δεν θα σταματήσουν. Επειδή ποτέ δεν δείραμε τα γαϊδούρια, μας φόρεσαν το σαμάρι.

    Για αυτό, ΞΥΛΟ, ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ, πρέπει να φοβούνται να κυκλοφορήσουν, να εγκαταλείψουν τις λιμουζίνες, να αποποιηθούν το 50% της βουλευτικής αποζημίωσης και των άλλων εξτρά και πάλι να μην μπορούν να κοιμηθούν το βράδυ από τον φόβο τους!

    Και αυτό έρχεται, να είστε βέβαιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Οταν ο Ελληνικος λαος σου δινει ενα μεγαλο ποσοστο πλειοψηφειας για να απαλλαγει απο την φαυλοτητα των προηγουμενων κυβερνησεων δεν παραδιδεις τα οπλα στο ονομα οποιασδηποτε απειλης η πιεσης απο οπου και αν προερχεται, προτιμας να "χυθει αιμα". Εξηγεις στον Ελληνικο λαο με τα καταλληλα λογια οτι εξυφαινεται σχεδιο συνομωσιας κατα του λαοπροβλητου ηγετη..κλπ, αυτα δηλαδη που ελεγε σαν παπαριες ο Αντρεας τα λες σαν πραγματικοτητα.
    Σε καμια περιπτωση δεν σφυριζεις αδιαφορα για αυτους που παρακολουθουν τα τηλεφωνα εσενα και των ανωτατων επιτελων σου χωρις να τους στειλεις στα ταρταρα για κατασκοπεια και χωρις να σου εχουν εξομολογηθει πρωτα και για το βρακι της μαννας τους.
    Δεν δισταζεις να αποκεφαλισεις και εκλεκτους συντροφους οταν αυτοι διασυρουν την κυβερνηση και το εργο σου και το σπουδαιοτερο οταν στα μεγαλοπνοα εργα που ξεκινας αντιστρατευονται ξενοι και ντοπιοι μηχανισμοι τοτε απλα κανεις χρηση ολων των Εθνικων υπηρεσιων ασφαλειας με το δικαιωμα που σου παρεχει το Συνταγμα. Στην περιπτωση που κρινεις οτι και αυτοι εχουν διαβρωθει εχεις καθε δικαιωμα και υποχρεωση να εξαφανισεις με καθε τροπο τους πεμπτοφαλαγγιτες.
    Επειδη οπως εχει ηδη λεχθει, οτι η δυναμη κουραζει αυτους που δεν την εχουν ετσι το αποτελεσμα, η λιποταξια, δινει την δυνατοτητα στον εχθρο να κερδισει τον πολεμο μηδενιζοντας αγαθες προθεσεις και οραματα, χαριζοντας αυτοδικαια το τιμημα της απαξιωσης.

    Perseas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Ανωνυμος 26 Δεκεμβρίου 2010 1:55 μ.μ.
    -------------------------
    Σωστα το ρωτας,Ανωνυμε,επιτρεψε μου
    να γραψω εγω τι θαθελα να κανει,σαν υποθεση εργασιας,ΑΝ του εδινες ΕΣΥ αυτη την ΕΞΟΥΣΙΑ ...
    1.Εθνικοποιηση ολων των επιχειρησεων του μεγαλου κεφαλαιου./τραπεζες,επιχειρησεις εθνικης σημασιας/
    2.Καταγραφη χρεων και διαχωρισμος αυτων σε ΑΠΕΧΘΗ ΧΡΕΗ και μη.
    3.Διευκαλυνση του ρολου ΟΛΩΝ των πολιτικων στην υποθεση των χρεων και αναλογως ευθυνων κατασχεση των περιουσιων τους στην Ελλαδα και αναζητηση των λογαριασμων τους στο εξωτερικο.
    4.Διακηρυξη,ΤΩΡΑ,οτι δεν αποδεχομαστε και δεν θα τηρησουμε,
    ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ/ΣΥΜΒΑΣΗ/ του παπατζη,εναντιον της Εθνικης Ανεξαρτησιας και Ακαιρεοτητας.
    ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΑΛΛΑΣΑ,
    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΟΖ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
    Αλλα αγαπητε ειναι τοσα πολλα τα θεματα που πρεπει να γραφουμε μεχρι αυριο,θιξε κατι συγκεκριμενο.

    απο εναν απλο οπαδο του ΚΚΕ,
    με πολλες αμφιβολιες και φοβους,
    ευχες για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,ΥΓΕΙΑ,ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ,ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

    Ναμαστε καλα και ενωμενοι γιατι ερχονται πολλα δεινα ...
    Ηλιαδης,Τραπεζουντιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Συμφωνώ μέ την Ελίνα...

    Καί να τί διάβασα πρό ολήγου ιστορικό...διάβαζα γιά τόν ήρω Γ.ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ!

    "...Η σύγκρουση ήταν φοβερή καί οι ΄Ελληνες έπανθαν μεγάλη ζημιά στό Κρεμίδι.Πεντακόσιοι καί πλέον έχασαν τή ζωή τους....καί θεωρείται μιά από τις πιό μεγάλες καταστροφές ..στό Είκοσείνα.
    Αυτή η μεγάλη καταστροφή ο Καραισκάκης νόμιζε πώς θά φέρει τούς ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ,Κουντουριώτη καί Μαυροκορδάτο στό σωστό δρόμο καί πώς θά διόριζαν έναν άξιο Ηγέτη ως αρχιστράτηγο.Αλλά δεν βαρυέσαι....
    καί α γ α ν α κ τ ι σ μ έ ν ο ς λέει πρός τόν Κουντουριώτη:
    -Άκουγα καί νόμιζα καυμένε Κουντουριώτη ,πώς θά είναι όλο γιομάτο μ υ α λ ό τό κεφάλι σου.Εσύ όμως έχεις τόσο μυαλό,όσο έχω εγώ σπόρο στ'αρχ...μου!...
    ΠΟΛΥΒΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα.

    Οι πολιτικοί δικά μας παιδιά είναι. Εμείς τους ανεβάζουμε και εμείς τους κατεβάζουμε.

    Εννοείται πως φέρουν στη πλάτη τους το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για εδω που βρισκόμαστε.

    Ωστόσο φίλοι, το πραγματικό κατάντημα είναι πως κανείς, μα κανείς από εμάς δεν φώναξε, δεν διαμαρτυρήθηκε και δεν βγήκε στους δρόμους όταν η ρεμούλα πήγε σύννεφο και όταν εν γνώσει μας ξέραμε πως είναι αδύνατον να επιβιώσει είτε μια χώρα, είτε ένα σπίτι είτε μια εταιρία αν ξοδεύει περισσότερα από όσα παράγει.

    Πριν δείρουμε οποιονδήποτε Έλληνα πολιτικό ας φτύσουμε πρωτίστως στο καθρέπτη του σπιτιού μας.

    Και όσον αφορά αυτά που έρχονται...

    θα τα παραθέσω μέσω μιας μικρής, ωστόσο ρεαλιστικής ιστορίας, πάντα κατ' εμέ.

    Μια φορά και ένα καιρό ήταν η Ελενίτσα. Πραγματικά όμορφη, ελκυστική και ενθουσιώδες πιτσιρίκα η Ελενίτσα ανέκαθεν τραβούσε τα βλέμματα των γύρω της. Ωστόσο η Ελενίτσα είχε ορισμένα ελαττώματα. Βαριόταν να δουλέψει, προσπαθούσε να βρει την άκρη και να βολευτεί επαγγελματικά μη έχοντας τα ανάλογα εχέγγυα, έτρωγε περισσότερα από όσα έβγαζε και μια μέρα το πλήρωσε με την ανέχεια. Τα δανεικά τελείωσαν, οι τράπεζες στέρεψαν και η Ελενίτσα έμεινε εις την λαϊκήν στον άσσο.

    Πριν μερικές ημέρες που βγήκε στη γειτονιά για δανεικά είδε το Κυρ Μήτσο να τη κοιτάζει προκλητικά, τον Κυρ Γιάννη να τη χαϊδεύει, και το Κυρ Στέλιο να τη προσβάλει. Η Ελενίτσα μη έχοντας τη παιδεία και την υποδομή να εργαστεί κάπου, όπου και να απολαμβάνει ένα παχυλό μισθό που θα της δώσει το δικαίωμα να ελπίζει, αποφάσισε να ξανά σκεφτεί τη προκλητική ματιά του Κυρ Μήτσου, το χάδι του Κυρ Γιάννη και τις προσβολές του Κυρ Στέλιου.

    Σε κάθε περίπτωση και οι τρεις αν και κακομούτσουνοι, δύστροποι και κακεντρεχείς ανθρώποι δεν παύει να την κοιτάν σαν ...ξερολούκουμο.

    ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ.
    Αν η Ελενίτσα σας θυμίζει την Ελλάδα, ο Κυρ Μήτσος, ο Κυρ Γιάννης και το Κυρ Στέλιος ορισμένους από τους γνωστούς εταίρους μας στην Ε.Ε, τυγχάνει απλής ...σύμπτωσης.

    ΥΓ. Ο θεός να σώσει την Ελενίτσα γιατί η ίδια προσφάτως έβαλε να τη σώσουν αυτοί που τη διαπεδαγώγησαν λάθος. Κοινώς τους γονείς της (πολιτικοί).

    Φιλικά / Λουκάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 12:22 «Tα του καίσαρος τω καίσαρι»

    Τα Κακώς Κείμενα δεν εντοπίζονται στην δεκαετία του 1980.Υπάρχει μια εκπληκτική ατάκα του Βασίλη Τριανταφυλίδη: "φταίνε οι προηγουμένοι.Μα συγνωμη πριν απο εσάς εσείς δεν ήσασταν;"

    Η καχεκτική δημοκρατία, το μεταεμφυλιακό κράτος και παρακράτος, ο Ξένος Παράγοντας, ο ιδεολογικός δωσιλογισμός, δεν γεννήθηκαν το 1980

    Δεν έχω ξεχάσει κανέναν και τίποτα και ούτε φανατικός είμαι, παλεύω όσο μπορώ όπως μπορώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. "ΟΣΤΡΑΚΙΣΜΟΣ".

    Τότε ίσως να βάλλουν μυαλό,εκδιωχθέντες από τήν χώρα μας!
    ΄Ισως έτσι βγάλουμε καί κάποιον
    "ΘΟΥΔΥΔΙΔΗ","ΑΡΙΣΤΕΊΔΗ"....
    ΑΡΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 27 Δεκεμβρίου 2010 8:53 π.μ.,

    το κακό ξεκινά το 1831 με τη δολοφονία του Καποδίστρια-για να περιοριστούμε στο σύγχρονο ελληνκό κράτος, αλλά είπα να βάλω ως έναρξη το 1981,που έχουν τελειώσει οι πόλεμοι,οι δικτατορίες,τα πρώτα χρόνια που έπονται αυτών των γεγονότων

    και που μπαίνουμε στην τότε ΕΟΚ,σημ.ΕΕ και αρχίζουν οι παχιές αγελάδες της Ελλάδας,τότε που αρχίζει κι ο μέσος Έλληνας να γίνεται νεόπλουτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. "ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΤΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ!"

    "Εγώ αυτόν τόν Βούδδα τόν εκτιμώ πολύ...
    τί άνθρωπος τωόντι καί ποία κεφαλή!
    Άν κι ήτο Βασιλέως κραταιοτάτου θρέμμα,
    εμούντζωσε τόν θρόνον,εμούντζωσε τό στέμμα,
    καί τά βουνά επήρε μέ ιεράν μανίαν
    κι εδίδασκε τόν κόσμον αγάπην αιωνίαν.
    Κι εμόναζε ρεμβάζων αυτός ο Ηγεμών
    πότε παρά τόν Γάγγην ή άλλον ποταμόν,
    καί πότε εις χειμάρους κι υπό συκής,
    ακούων αρμονίας αγνώστου μουσικής,
    κι εφούντωσαν ως δάσος τά μαύρα του μαλλια;
    κι εφώλιαζαν επανω λογής λογής πουλιά......"Γ.ΣΟΥΡΗΣ.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    ΣΑΡΚΑΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.