Δεν είμαστε πολιτισμική υπερδύναμη πια. Τι πολιτισμό παράγουμε σήμερα; Κανέναν. Κάποτε ήμασταν ασφαλώς, αλλά αυτό δεν νομίζω ότι μας ωφελεί σήμερα. Εκεί είναι μόνον η ένστασή μου. Τα υπόλοιπα που λες, είναι πολύ ενδιαφέροντα.
Συγχαρητήρια σ’ εσένα και στο εξαίρετο Δάσκαλο (με δέλτα κεφαλαίο), Δημήτρη Νατσιό, γνωστό για τον πατριωτισμό του.
Επειδή σήμερα η κατάσταση δεν είναι καλή, αυτό δεν σημαίνει ότι σβήνει η ελληνική ιστορία και ο ελληνικός πολιτισμός, ούτε ότι δεν μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση αύριο. Καια υτό ακριβώς πρέπει να κάνουμε, να ανακτήσουμε τη χαμένη μας δύναμη, αυτό λέω.
Άλλο αυτό, το ότι μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση. Προσωπικά, δεν το πιστεύω, αλλά είναι θέμα εκτίμησης.
Όμως, ελληνικός πολιτισμός δεν παράγεται πια. Από το 1821 και μετά, η Ελλάδα αποτελεί κακέκτυπο της Ευρώπης, διότι κάποιοι "φωτιστάδες" (π.χ. Κοραής) φρονούσαν ότι έπρεπε να μιμηθούμε κατά πάντα τους Ευωπαίους, για να γίνουμε λαός "πολιτισμένος" (sic).
Ο ελληνικός πολιτισμός όχι μόνο δεν πέθανε αλλά εξακολουθεί να είναι η αιχμή του δόρατος του δυτικού πολιτισμού. Τελευταίο δημιούργημα του ελληνικού πολιτισμού είναι ο αναρχισμός (καμία σχέση με τον σημερινό αναρχισμό της δύσης που είναι κακέκτυπο γραφειοκρατικών αριστερών). Ο ελληνικός αναρχισμός πηγάζει/εμπνέεται απ' ευθείας από τον ρωσικό. Ο οποίος με την σειρά του έχει τις ρίζες του στην ορθοδοξία.
Αυτός λοιπόν ο ελληνικός αναρχισμός εκτός από αιχμή του δόρατος του δυτικού πολιτισμού φαίνεται να αποτελεί και το μεγάλο αντίπαλο δέος στον ισλαμικό φονταμενταλισμό.
Οι νεαροί άραβες που ξεσηκώνονται σήμερα εμπνέονται περισσότερο από το ελληνικό δεκέμβρη και τα προτάγματα της ελευθερίας παρά από την σαρία και το ισλάμ.
Είστε καλός ομιλητής. Σε ένα μόνο διαφωνώ. Οι Έλληνες, από πλευράς ράτσας, είμαστε αδελφοί με τους λαούς της βορείου και νοτίου Μεσογείου, διότι στην αρχαιότητα και το Βυζάντιο, Έλληνες αποίκησαν και παντρεύτηκαν όλους τους Μεσογειακούς τόπους. Από πλευράς πολιτισμού και συχνά και ράτσας είμαστε αδελφοί με την Ευρώπη, τις ΗΠΑ, τους Σλάβους και όλες τις προοδευμένες χώρες του πλανήτη που στηρίζονται στα επιτεύγματα του Ελληνικού πολιτισμού. Ανά τους αιώνες, και ειδικότερα από τότε που άρχισε η επέκταση του Ισλάμ μέχρι σήμερα, εκατομμύρια Έλληνες πρόσφυγες βρήκαν καταφύγιο στην δυτική Ευρώπη και μετέφεραν εκεί όχι μόνο το αίμα τους αλλά και την Ελληνολατρεία. Ανάδελφοι γίναμε από τότε που ξεχάσαμε τα πρόσωπα των αδελφών μας λαών οι οποίοι αποτελούν τουλάχιστον τη μισή ανθρωπότητα. Ειδικότερα, σήμερα λαοί με πολύ παρόμοιο με εμάς παρελθόν, χαρακτήρα, αίμα και στόχους, είναι οι Κούρδοι, οι Ισραηλινοί, οι Αρμένιοι και οι υποδουλωμένοι λαοί της Μικράς Ασίας. Εμείς, βασισμένοι στις ιδέες της αρχαίας Ελλάδας, το 1821 πρώτοι ανοίξαμε το δρόμο της απελευθέρωσης στους αρχαίους αδελφούς λαούς. Σήμερα, στην πορεία αναβίωσης των καλών του αρχαίου κόσμου, στην πρώτη γραμμή βρίσκονται και πολεμούν οι Κούρδοι και οι Ισραηλινοί. Με όραμα την επανα-ανακάλυψη και αναγέννηση του παγκόσμιου πολιτισμού, η συμμαχία Κούρδων, Ελλήνων, Εβραίων και Αρμενίων με την συμπαράσταση της ΕΕ, των ΗΠΑ και των Σλάβων, θα αλλάξει τα πάντα για μία ακόμα φορά στην ανθρωπότητα, και θα της δώσει τις διεξόδους που αναζητά.
Η μόνη πιθανότητα να ανακτήσουμε την χαμένη μας δύναμη είναι η παιδεία δηλαδή ανατρέφω, μορφώνω διαπαιδαγωγώ.
Ενας απο τους σκοπούς της εκπαίδευσης θα πρέπει να είναι τόσο η μετάδοση της εθνικής μας συνολικής παράδοσης όσο και η βελτίωση της.
Τούτο με την σειρα΄του προυποθέτει την επαφή ενός Εθνους τόσο με τα επιτεύγματα του όσο και με τά λάθη του στα πρωθύστερα χρόνια, μαι επαφή όχι επιδερμική αλλά γεμάτη αγάπη και εκτίμηση.
Κάποτε πρέπει να το εμπεδώσουμε καλά μέσα μας η Ελληνική κοινωνία , όπως και κάθε κοινωνία φέρει την ιδιότητα της μοναδικότητας.
Την μοναδικότητα μας την προσφέρει η γλώσσα μας, η ιστορία μας, η θρησκεία μας, ο γεωγραφικός χώρος που ζούμε και επιβιώνουμε.Ολα τούτα που μας ενώνουν πρέπει με κάθε θυσία να τα μπολιάσουμε στη νέα γενιά.Η Νέα Γενιά δεν είναι τίποτα άλλο παρά η ιστορική μας συνέχεια στον χώρο και τον χρόνο.
Μπροστά σε τούτα τα θεμέλια πρέπει να παραμεριστούν όλα τα υπόλοιπα.
Εδω ανήκουμε σε τούτα τα χώματα.
Πως μπορείς λοιπόν να μην νοιώθεις χαλασμό μέσα σου; Πώς μπορείς να μην Νοιώθεις πώς Πατείς ένα αλωνάκι που ενδοξότερο δεν ματάδε ο ποιητής;Πώς μπορείς να φεύγει απο το νού σου η έγνοια σου για τούτο το τόπο;
Μια φορά εβαπτίστημεν με το λάδι, βαπτιζόμεθα και μία με το αίμα δια την ελευθερίαν της πατρίδος μας και η ελευθερία σημαίνει πώς ένας λαός είναι κυρίαρχος.
Εχει χυθεί αίμα πολύ άλλο δίκαια άλλο άδικα, μόνο μέσα απο την ενότητα μας θα ξεπλυθεί το άδικο, μόνο μέσα απο την ομόνοια μας θα τιμηθεί το δίκαιο.
Θυμάμαι ακόμα τα λόγια του γέρου, γεννήθηκες Ελληνας, τούτο σημαίνει πώς δεν είσαι κιοτής, δεν μπορείς να είσαι σκλάβος, δεν μπορείς να καμαρώσεις για τίποτα άλλο.
Συγχαρητηρια, θα επρεπε να σας φιλοξενουν και τα μεγαλα καναλια, αλλα δυστυχως δεν ειστε νεοταξιτης και αρα θεωρειστε ντεμοντέ. Υποθετω πως αν μιλουσατε για την αδελφοσυνη των λαων, τη φιλια με την Τουρκια και για μια θαλασσα ειρηνης, μια αναγκη για συμβιβασμο με ολους και για ολα, δε θα σας αφηναν ησυχο απο τα τηλεφωνηματα ολη μερα για να κλεισουν ραντεβου...
Σε ενα μονο θα διαφωνησω. Κατ εμε, οχι μονο δε διαφαινεται μια αισιοδοξη προοπτικη, αλλα σε 20 χρονια, αυτο που θα γεννιεται, θα ειναι η ελπιδα ενος αραβικου εθνους σε ευρωπαικο εδαφος. Ενας γηρασκων ελληνικος πληθυσμος θα φθινει και θα ανατελλει ενας νεος, δυναμικος αραβικος πληθυσμος, συνεχως τροφοδοτουμενος με νεο αιμα χαρη στην αθροα λαθρομεταναστευση.
Ο χρονος αντιδρασης της Ελλαδας, αν θελει σε 20 χρονια να γενναται μια νεα ελπιδα για το ελληνικο εθνος, ειναι πλεον ελαχιστος, αν δεν εχει ηδη παρελθει.
Ειμαι φυσει απαισιοξος οσον αφορα τα ελληνικα πραγματα, γιατι στατιστικα εχει αποδειχθει πως και οι πιο απαισιοδοξες προβλεψεις για την Ελλαδα, διαψευδονται επι τα χειρω... Και υπαρχουν ολες οι ικανες προυποθεσεις ωστε να συμβει αυτο που ελεγε ο Αρθουρ Τουνμπυ "οι μεγαλοι λαοι, καποια στιγμη αυτοκτονουν".
Χρειαζεται μια τετοια ακαριαια και αποφασιστικη αλλαγη πολιτικης, που δε θα την πιστεψω αν δεν την δω. Απο την καταληψη δημοσιων χωρων για μουσουλμανικη προσευχη μεχρι την καταληψη πανεπιστημιακων χωρων, αντιδραση καμια. Σε αλλες χωρες οχι απλα θα ειχε επεμβει η αστυνομια, θα ειχαν γινει διαδηλωσεις εξω απο τη Βουλη. Ομως ο Ελληνας μονο για τα λεφτα του φωναζει.
Θα επρεπε να συγκεντρωθει ο κοσμος με σημαιες ολων των κομματων και το "η Ελλαδα ανηκει στους Ελληνες" κατω απο τον Α. Παπανδρεου. Οχι τιποτα αλλο, γιατι αν πανε καποιοι με ελληνικες σημαιες, θα χαρακτηρισθουν ευκολα "φασιστες" απο τα ΜΜΕ και ετσι θα ακυρωθει η φωνη τους. Θα ηταν πραγματικα διασκεδαστικο να πουν φασιστες αυτους που θα κρατους σημαιες του ΚΚΕ, του ΣΥΡΙΖΑ, του ΠΑΣΟΚ κλπ.
Στην Ελλαδα, οπως λεγαν στο χωριο μου, "μεχρι να σηκωσεις το ενα ποδι, βρωμαει το αλλο".
Σάββα,θα διαφωνήσω μόνο με το τέλος,τώρα μπορούμε να αισιοδοξούμε,τα τελευταία 15-20 χρόνια ήταν λάθος να το κάνουμε,κατά τη διάρκεια της κατρακύλας,της ψευδαίσθησης,τώρα ο Λαός ξυπνάει επιτέλους,καταλαβαίνει τα λάθη του,αντιδράει δειλά δειλά,σκέφτεται και προβληματίζεται,όσο θα συνεχίζει αυτό μόνο αισιόδοξοι μπορούμε να είμαστε.
Το σημαντικότερο απο αυτά που είπες κατά τη γνώμη μου είναι αυτό με το Καστελόριζο,είναι γραφτό ο Ελληνισμός να μην αποκοπεί,σίγουρα για κάποιο λόγο είναι εκεί,είμαι βέβαιος!
@ Γιωργο μας 26 Ιανουαρίου 2011 1:50 μ.μ. Τι εγινε μ' εκεινη την υποψηφιοτητα για προεδρος στην Αμερικη; Θα εισαι με τα τον Ομπαμα ο πρωτος ΑΔΕΛΦΟΣ προεδρος; Μηπως δουμε και καμια ασπρη μερα.
Τα ματια σου ομως ειναι πολυ "κομμενα" καικουρασμενα.Καλα η κεφαλη σου αλλα καταμαυρο και το μουστακι σου στα 50 σου.Πακετο το πηγαινεις φαινεται.Αυτο που κυριαρχησε ητανε η σεμνοτητα σου. Πολυ καλη η ομιλια σου αλλα χωρις αντιστοιχεια για τετοια συζητηση ο συνομιλητης σου.Σε διακοπτει για να σε ρωτησει αν θα εχωμε συμμετοχη στο "θησαυρο του Αλη Πασσα". Γραφω αποσπασματικα διοτι ταυτοχρονα βλεπω το βιντεο. Η "προπορεια της Κυπρου σε σχεση με τηνΕλλαδα" ειναι δουλεια του Παπαδοπουλου με απλως συνεχιστη τον Χριστοφια.Και γιαυτο "τιμωρηθηκε" ο αποθανων μεσα απο την αρπαγη της σωρου του απο Τουρκους και πιθανως Ελληνες. Πραγματι μπορει να φυγουν οι Τουρκοι και θα τους διωξουν οι ιδιοι οι Τουρκοκυπριοι οταν ξεκινησει η Ισραηλινο-Κυπριακη εξωρηξη. Καστελοριζο=η αιχμη του δορατος της Ελλαδας.Πρεπει να μετατραπει σε σιδεροφρακτο. Το ηθικο του κ. Νατσιου εχει "ξεπεσει" και οχι του Ελληνισμου,οπως λανθασμενα ανεφερε. j Το αρχαιο Μακεδονικο κρατος δεν τελειωνε στην Κερκινη αλλα ητανε και πολυ βορειοτερα,ανατολικοτερα και δυτικοτερα.Οι σκοπιανοι ηρθανε πολυ αργοτερα.
Για το Μακεδονικό κράτος έχεις δίκιο. Γεωγραφικά όμως, η Μακεδονία δεν ξεπερνούσε την οροσειρά Βαρνούς-Βέρνον-Βόρας-Πίνοβο-Τζένα-Κερκίνη. Υπάρχουν οι σχετικοί χάρτες.
κ. Σαββα, μια επισημανση. Η αίρεση Wahhabi (κ οχι εκδοχη του Αραβικου Ισλαμ) ειναι δημοφιλης μονο οταν συνοδευεται απο πακτωλους χρηματων της Σαπυδικης Αραβιας. Η Σαουδικη Αραβια έχει την αίρεση αυτη ως επισημο δογμα. Το Ισλαμ εχει 4 μεγαλες σχολες. Oι 4 μεγαλες σχολες θεολογιας του Ισλαμ ειναι οι εξης: Hanafi, Hanbali, Maliki, Shafi'i oσον αφορα τον κλαδο του Σουνιτικου Ισλαμ.Οι Τουρκοι, οπως κ οι Τουρκεμοι της Κεντρικης Ασιας, ανηκουν στην σχολη Hanafi. Ο Σιιτικος κλαδος εχει κ αυτος τις δικες του μεγαλες σχολες θεολογιας. Yπαρχει επισης μια αιρεση του Σουνιτικου Ισλαμ που λεγεται Salafi και προερχεται απο το "Salaf as-Saaleh"- "Οι Ευσεβεις Προγονοι. Αυτοι ειναι το ιδιο φανατικοι κ θρησκοληπτοι με τους Wahhabi. Οι Ταλιμπαν ειναι Salafi. Σπυρος
Σιδηρούντιε 1:50 μ.μ., ποιά η διαφορά μεταξύ Κούρδων και Παλαιστινίων; Εσύ βάζεις στην ίδια μοίρα τους Ισραηλινούς με τους Κούρδους ως τα θύματα και τους Τούρκους με τους Παλαιστίνιους ως τους θύτες. Πόσο σοβαρά να πάρουμε τα υπόλοιπα που γράφεις;;; Τέτοιος...κασκαντέρ έχεις γίνει !!! Πρόσεξε μη πέσεις ρε φίλε και σπάσεις τίποτα... τζιμης
Αυτό είναι φυσικό, αφού το μουστάκι είναι τουλάχιστον κατά 18 χρόνια νεότερο από τα μαλλιά. :-)
26 Ιανουαρίου 2011 6:48 μ.μ.
Μεγαλε μουστακολογε αναλυτη. Σε...βεβαιω οτι δεν εχουν σχεση αυτα που γραφεις με την ...φυση της τριχας και απο μια ηληκια και μετα η λευκανση και των δυο εξισωνεται.Α ρε Σαββα τι συζηταμε για χαρη σου.
Μπουχτίσαμε από τους ανιστόρητους, τους απάτριδες, τους ριψάσπιδες, τους δολοπλόκους, τους προπαγανδιστές, τους προβοκάτορες. Συγχαρητήρια και στο κανάλι και στον παρουσιαστή. θα κανε κάποιος δημοσιογράφος καλύτερη παρουσίαση; αυτοί είναι φάρα άτιμη χειρότερη απο τους διεφθαρμένους πολιτικούς
Είδα τη μισή εκπομπή, την υπόλοιπη αύριο. Εξαιρετική κουβέντα-ανάλυση με απλά κατανοητά λογιά. Κρίμα που δεν μπορούν οι πολλοί να απολαύσουν τέτοιο επίπεδο σε "μεγάλα" κανάλια πανελληνίως. Είστε μάλλον απαγορευμένη φωνή γιατί τσιγκλάτε τη σκέψη. Και αυτό είναι κακό. Από την άλλη, αν σας καλούσαν οι μεγάλοι θα έπρεπε να υποβιβαστείτε σε ένα παράθυρο δίπλα ίσως σε αυτό του Βαλιανάτου ώστε η όποια γεωπολιτική ανάλυση της εκπομπής γίνει να έχει και το "ανάλογο" κύρος. Χώρια τους γνωστούς παράλληλους μονολόγους και τα διαφημιστικά "breaks" (εις την τηλελληνιστική) που θα έπρεπε να υποστούμε. Ίσως λοιπόν καλύτερα στα μικρά κανάλια ώστε να σας ακούν αυτοί που θέλουν να "ακούσουν". Να είστε καλά.
Τα πιό χτυπητά κρατείστε: 13% ΜΟΝΟ έχουν δικαίωμα εκμετάλλευσης στο Αιγαίο οι Τούρκοι και 87% ΕΜΕΙΣ.
Το Καστελλόριζο, είναι το "καρφί του Χότζα" -αν δεν ήταν, η Τουρκία θα μπορούσε να προσπαθήσει να εκμεταλευτεί τον "ενδιάμεσο θαλάσσιο διάδρομο", αλλά τώρα δεν μπορεί!! (Οπότε τα περί κάθετης γραμμής βάσει 25ου παραλλήλου σχέδια, της χαλάνε.. ΄λόγω ειδικής θέσης του Καστελόριζου μάλλον)
Με τον Τούρκο, δεν συμφέρει ποτέ να διαπραγματεύεσαι όταν είσαι ευάλωτος. Μόνο από θέση ισχύος ή όταν πατάς γερά. Γιατί η Τουρκία τρέφεται κυρίως από ευάλωτους-μας το έχει χιλιοαποδείξει.
Να είσαι καλά Σάββα -μας ανεβάζεις το ηθικό. Φιλικά, Ελίνα
- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ). - Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.
Πολύ άγριος είσαι, πάντως, στην φωτό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είμαστε πολιτισμική υπερδύναμη πια. Τι πολιτισμό παράγουμε σήμερα; Κανέναν. Κάποτε ήμασταν ασφαλώς, αλλά αυτό δεν νομίζω ότι μας ωφελεί σήμερα. Εκεί είναι μόνον η ένστασή μου. Τα υπόλοιπα που λες, είναι πολύ ενδιαφέροντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια σ’ εσένα και στο εξαίρετο Δάσκαλο (με δέλτα κεφαλαίο), Δημήτρη Νατσιό, γνωστό για τον πατριωτισμό του.
Επειδή σήμερα η κατάσταση δεν είναι καλή, αυτό δεν σημαίνει ότι σβήνει η ελληνική ιστορία και ο ελληνικός πολιτισμός, ούτε ότι δεν μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση αύριο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαια υτό ακριβώς πρέπει να κάνουμε, να ανακτήσουμε τη χαμένη μας δύναμη, αυτό λέω.
Σάββα... ούτε μία άσπρη τρίχα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο βρε θηρίο!
Γονίδια ή νιρβάνα; ποιό είναι το μυστικό;
(πολύ φιλικά εννοείται)
Μπράβο και στον Δάσκαλο για τις πρωτοβουλίες του γενικώς.
Άλλο αυτό, το ότι μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση. Προσωπικά, δεν το πιστεύω, αλλά είναι θέμα εκτίμησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως, ελληνικός πολιτισμός δεν παράγεται πια. Από το 1821 και μετά, η Ελλάδα αποτελεί κακέκτυπο της Ευρώπης, διότι κάποιοι "φωτιστάδες" (π.χ. Κοραής) φρονούσαν ότι έπρεπε να μιμηθούμε κατά πάντα τους Ευωπαίους, για να γίνουμε λαός "πολιτισμένος" (sic).
Ο ελληνικός πολιτισμός όχι μόνο δεν πέθανε αλλά εξακολουθεί να είναι η αιχμή του δόρατος του δυτικού πολιτισμού. Τελευταίο δημιούργημα του ελληνικού πολιτισμού είναι ο αναρχισμός (καμία σχέση με τον σημερινό αναρχισμό της δύσης που είναι κακέκτυπο γραφειοκρατικών αριστερών). Ο ελληνικός αναρχισμός πηγάζει/εμπνέεται απ' ευθείας από τον ρωσικό. Ο οποίος με την σειρά του έχει τις ρίζες του στην ορθοδοξία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός λοιπόν ο ελληνικός αναρχισμός εκτός από αιχμή του δόρατος του δυτικού πολιτισμού φαίνεται να αποτελεί και το μεγάλο αντίπαλο δέος στον ισλαμικό φονταμενταλισμό.
Οι νεαροί άραβες που ξεσηκώνονται σήμερα εμπνέονται περισσότερο από το ελληνικό δεκέμβρη και τα προτάγματα της ελευθερίας παρά από την σαρία και το ισλάμ.
@ 26 Ιανουαρίου 2011 11:40 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή>Γονίδια ή νιρβάνα; ποιό είναι το μυστικό;<
Ρω΄τα τον κομμωτή του :)
Ανώνυμε 26 Ιανουαρίου 2011 1:06 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαμιά σχέση με κομμωτή.
σωστος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε καλός ομιλητής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ένα μόνο διαφωνώ.
Οι Έλληνες, από πλευράς ράτσας, είμαστε αδελφοί με τους λαούς της βορείου και νοτίου Μεσογείου, διότι στην αρχαιότητα και το Βυζάντιο, Έλληνες αποίκησαν και παντρεύτηκαν όλους τους Μεσογειακούς τόπους. Από πλευράς πολιτισμού και συχνά και ράτσας είμαστε αδελφοί με την Ευρώπη, τις ΗΠΑ, τους Σλάβους και όλες τις προοδευμένες χώρες του πλανήτη που στηρίζονται στα επιτεύγματα του Ελληνικού πολιτισμού. Ανά τους αιώνες, και ειδικότερα από τότε που άρχισε η επέκταση του Ισλάμ μέχρι σήμερα, εκατομμύρια Έλληνες πρόσφυγες βρήκαν καταφύγιο στην δυτική Ευρώπη και μετέφεραν εκεί όχι μόνο το αίμα τους αλλά και την Ελληνολατρεία. Ανάδελφοι γίναμε από τότε που ξεχάσαμε τα πρόσωπα των αδελφών μας λαών οι οποίοι αποτελούν τουλάχιστον τη μισή ανθρωπότητα. Ειδικότερα, σήμερα λαοί με πολύ παρόμοιο με εμάς παρελθόν, χαρακτήρα, αίμα και στόχους, είναι οι Κούρδοι, οι Ισραηλινοί, οι Αρμένιοι και οι υποδουλωμένοι λαοί της Μικράς Ασίας. Εμείς, βασισμένοι στις ιδέες της αρχαίας Ελλάδας, το 1821 πρώτοι ανοίξαμε το δρόμο της απελευθέρωσης στους αρχαίους αδελφούς λαούς. Σήμερα, στην πορεία αναβίωσης των καλών του αρχαίου κόσμου, στην πρώτη γραμμή βρίσκονται και πολεμούν οι Κούρδοι και οι Ισραηλινοί. Με όραμα την επανα-ανακάλυψη και αναγέννηση του παγκόσμιου πολιτισμού, η συμμαχία Κούρδων, Ελλήνων, Εβραίων και Αρμενίων με την συμπαράσταση της ΕΕ, των ΗΠΑ και των Σλάβων, θα αλλάξει τα πάντα για μία ακόμα φορά στην ανθρωπότητα, και θα της δώσει τις διεξόδους που αναζητά.
Η Δημητσάνα,ιστορική μονογραφία
ΑπάντησηΔιαγραφήΤάκης Κανδηλώρος.Η Δημητσάνα,Ιστορική μονογραφία.Εκδόσεις Παπαδήμας,2006,σελ.118.
Στήν εποχή μας κερδίζει έδαφος η τοπική ιστορία,δηλ.η έρευνα τών γεγονότων σέ συγκεκριμένο χώρο καί χρόνο.Είναι λοιπόν εύλογο τό ενδιαφέρον γιά τό παλαιότερο ομότιτλο βιβλίο ("Εν Αθήναις 1987")τού εγγονού του συγγραφέα,χάρη Κανδηλώρο,πού το παρουσιάζει πάλι τώρα στο κοινό,πάνω από έναν αιώνα αργότερα,στοργικά επιμελημένο από τόν ίδιο.
Τό έργο παρακολουθεί μέ Δημοκρίτειο "ευξύνετον οξυδερκείην"τήν ιστορία τής αρκαδικής αυτής πόλης καί περιοχής από τήν πρωτοιστορία(αυτό πού λεγόταν προιστορία)μέχρι τό τέλος τού 19ου αιώνα.Σέ έξι πυκνά δεφάλαια{Α.Προιστορία τής Κωμοπόλεως,Β.Η συμβολή τής Δημητσάνας στήν παιδεία:η Ελληνική Σχολή Δημητσάνας,Γ.Η Επανάσταση τού 1769.Η καταστροφή τών κλεφτών τό 1806,Δ.Η παραγωγή τής πυρίτιδας καί ο ανεφοδιασμός τών αγωνιστών τού 1821 μέ πυρομαχικά ("μπαρούτι Δημητσανίτικα"),Ε.Η Δημητσάνα καί η Επανάσταση τού 1821 καί ΣΤ.Ο Παλαιών Πατρών Γερμανός καί ο Γρηγόριος ο Ε'}μάς ξεναγεί σέ εποχές σκλαβιάς καί μεγαλείου καί δέν είναι απορίας αξιον ότι τό βιβλίο διαβάστηκε καί θαυμάστηκε καί απο τόν Παύλο Κουντουριώτη ,τόν Ελευθέριο Βενιζέλο,τόν Θεμιστοκλή Σοφούλη κ.ά.
Τό έργο συμπληρώνει τίς ιστορικές έρευνες τού Κωνστανίνου Παπαρηγόπουλου,τόυ Παύλου Καρολίδη,τού Στέφανου Ξένου κ.α.καί συνέβαλε αποφαστιστικά στήν ανάδειξη και επιβολή του Θοδωρή Κολοκοτρώνη ως τής ασύγκριτα πρώτης ηγετικής φυσιογνωμίας τόυ Αγώνα.Εξ άλλου,πολλούς αγωνιστές καί φιλικούς,όπως ο Πλαπούτας,Ο Ζαχαριάς(Παντελαίος) Νικηταράς κα,τούς ανεσυρε από τήν λήθη....
Κάι εκεί είδε ο Τ.Κ.τούς μέγιστους αρχαίους συγγραφείς,άπό τόν ΄Ομηρο μέχρι τόν Π ο λ ύ β ι ο,νά μεταλαμπαδεύουν τό πύρ γιά τήν επιτυχία τής Επανάστασης καί τήν απόκτηση τής ε λ ε υ θ ε ρ ί α ς.Τά οξυδερκή ιστορικά πρόσωπα τό καταλαβαίνουν εύκολα αυτό τό φαινομενικό παράδοξο.Μήπως καί ο Θουκυδίδης δέν είχε κατανοήσει καί σιωπηλά επιδοκιμάσει τήν χρήση(ως δομικού υλικού)καί τών αγαλμάτων στήν ανέγερση τών τειχών τού Θεμιστοκλέους στόν Πειραιά;Καί βέβαια,όπως τά αγάλματα,η Βιβλιοθήκη ξανάγινε καί λαμπρύνθηκε πάλι....."Κρητική....
ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ.
Αέραααα....μπαρούτι Δημητσανίτικο!!!
Νικήταρας
Η μόνη πιθανότητα να ανακτήσουμε την χαμένη μας δύναμη είναι η παιδεία δηλαδή ανατρέφω, μορφώνω διαπαιδαγωγώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνας απο τους σκοπούς της εκπαίδευσης θα πρέπει να είναι τόσο η μετάδοση της εθνικής μας συνολικής παράδοσης όσο και η βελτίωση της.
Τούτο με την σειρα΄του προυποθέτει την επαφή ενός Εθνους τόσο με τα επιτεύγματα του όσο και με τά λάθη του στα πρωθύστερα χρόνια, μαι επαφή όχι επιδερμική αλλά γεμάτη αγάπη και εκτίμηση.
Κάποτε πρέπει να το εμπεδώσουμε καλά μέσα μας η Ελληνική κοινωνία , όπως και κάθε κοινωνία φέρει την ιδιότητα της μοναδικότητας.
Την μοναδικότητα μας την προσφέρει η γλώσσα μας, η ιστορία μας, η θρησκεία μας, ο γεωγραφικός χώρος που ζούμε και επιβιώνουμε.Ολα τούτα που μας ενώνουν πρέπει με κάθε θυσία να τα μπολιάσουμε στη νέα γενιά.Η Νέα Γενιά δεν είναι τίποτα άλλο παρά η ιστορική μας συνέχεια στον χώρο και τον χρόνο.
Μπροστά σε τούτα τα θεμέλια πρέπει να παραμεριστούν όλα τα υπόλοιπα.
Εδω ανήκουμε σε τούτα τα χώματα.
Πως μπορείς λοιπόν να μην νοιώθεις χαλασμό μέσα σου; Πώς μπορείς να μην Νοιώθεις πώς Πατείς ένα αλωνάκι που ενδοξότερο δεν ματάδε ο ποιητής;Πώς μπορείς να φεύγει απο το νού σου η έγνοια σου για τούτο το τόπο;
Μια φορά εβαπτίστημεν με το λάδι, βαπτιζόμεθα και μία με το αίμα δια την ελευθερίαν της πατρίδος μας και η ελευθερία σημαίνει πώς ένας λαός είναι κυρίαρχος.
Εχει χυθεί αίμα πολύ άλλο δίκαια άλλο άδικα, μόνο μέσα απο την ενότητα μας θα ξεπλυθεί το άδικο, μόνο μέσα απο την ομόνοια μας θα τιμηθεί το δίκαιο.
Θυμάμαι ακόμα τα λόγια του γέρου, γεννήθηκες Ελληνας, τούτο σημαίνει πώς δεν είσαι κιοτής, δεν μπορείς να είσαι σκλάβος, δεν μπορείς να καμαρώσεις για τίποτα άλλο.
Κυριε Καλεντεριδη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητηρια, θα επρεπε να σας φιλοξενουν και τα μεγαλα καναλια, αλλα δυστυχως δεν ειστε νεοταξιτης και αρα θεωρειστε ντεμοντέ. Υποθετω πως αν μιλουσατε για την αδελφοσυνη των λαων, τη φιλια με την Τουρκια και για μια θαλασσα ειρηνης, μια αναγκη για συμβιβασμο με ολους και για ολα, δε θα σας αφηναν ησυχο απο τα τηλεφωνηματα ολη μερα για να κλεισουν ραντεβου...
Σε ενα μονο θα διαφωνησω. Κατ εμε, οχι μονο δε διαφαινεται μια αισιοδοξη προοπτικη, αλλα σε 20 χρονια, αυτο που θα γεννιεται, θα ειναι η ελπιδα ενος αραβικου εθνους σε ευρωπαικο εδαφος. Ενας γηρασκων ελληνικος πληθυσμος θα φθινει και θα ανατελλει ενας νεος, δυναμικος αραβικος πληθυσμος, συνεχως τροφοδοτουμενος με νεο αιμα χαρη στην αθροα λαθρομεταναστευση.
Ο χρονος αντιδρασης της Ελλαδας, αν θελει σε 20 χρονια να γενναται μια νεα ελπιδα για το ελληνικο εθνος, ειναι πλεον ελαχιστος, αν δεν εχει ηδη παρελθει.
Ειμαι φυσει απαισιοξος οσον αφορα τα ελληνικα πραγματα, γιατι στατιστικα εχει αποδειχθει πως και οι πιο απαισιοδοξες προβλεψεις για την Ελλαδα, διαψευδονται επι τα χειρω... Και υπαρχουν ολες οι ικανες προυποθεσεις ωστε να συμβει αυτο που ελεγε ο Αρθουρ Τουνμπυ "οι μεγαλοι λαοι, καποια στιγμη αυτοκτονουν".
Χρειαζεται μια τετοια ακαριαια και αποφασιστικη αλλαγη πολιτικης, που δε θα την πιστεψω αν δεν την δω. Απο την καταληψη δημοσιων χωρων για μουσουλμανικη προσευχη μεχρι την καταληψη πανεπιστημιακων χωρων, αντιδραση καμια. Σε αλλες χωρες οχι απλα θα ειχε επεμβει η αστυνομια, θα ειχαν γινει διαδηλωσεις εξω απο τη Βουλη. Ομως ο Ελληνας μονο για τα λεφτα του φωναζει.
Θα επρεπε να συγκεντρωθει ο κοσμος με σημαιες ολων των κομματων και το "η Ελλαδα ανηκει στους Ελληνες" κατω απο τον Α. Παπανδρεου. Οχι τιποτα αλλο, γιατι αν πανε καποιοι με ελληνικες σημαιες, θα χαρακτηρισθουν ευκολα "φασιστες" απο τα ΜΜΕ και ετσι θα ακυρωθει η φωνη τους. Θα ηταν πραγματικα διασκεδαστικο να πουν φασιστες αυτους που θα κρατους σημαιες του ΚΚΕ, του ΣΥΡΙΖΑ, του ΠΑΣΟΚ κλπ.
Στην Ελλαδα, οπως λεγαν στο χωριο μου, "μεχρι να σηκωσεις το ενα ποδι, βρωμαει το αλλο".
Μονο που το ρολοι χτυπα και δεν περιμενει...
Σάββα,θα διαφωνήσω μόνο με το τέλος,τώρα μπορούμε να αισιοδοξούμε,τα τελευταία 15-20 χρόνια ήταν λάθος να το κάνουμε,κατά τη διάρκεια της κατρακύλας,της ψευδαίσθησης,τώρα ο Λαός ξυπνάει επιτέλους,καταλαβαίνει τα λάθη του,αντιδράει δειλά δειλά,σκέφτεται και προβληματίζεται,όσο θα συνεχίζει αυτό μόνο αισιόδοξοι μπορούμε να είμαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σημαντικότερο απο αυτά που είπες κατά τη γνώμη μου είναι αυτό με το Καστελόριζο,είναι γραφτό ο Ελληνισμός να μην αποκοπεί,σίγουρα για κάποιο λόγο είναι εκεί,είμαι βέβαιος!
@ Γιωργο μας 26 Ιανουαρίου 2011 1:50 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εγινε μ' εκεινη την υποψηφιοτητα για προεδρος στην Αμερικη;
Θα εισαι με τα τον Ομπαμα ο πρωτος ΑΔΕΛΦΟΣ προεδρος;
Μηπως δουμε και καμια ασπρη μερα.
Γκαλιατια
καμιά σχέση με κομμωτή.
ΑπάντησηΔιαγραφή26 Ιανουαρίου 2011 1:11 μ.μ.
Τα ματια σου ομως ειναι πολυ "κομμενα" καικουρασμενα.Καλα η κεφαλη σου αλλα καταμαυρο και το μουστακι σου στα 50 σου.Πακετο το πηγαινεις φαινεται.Αυτο που κυριαρχησε ητανε η σεμνοτητα σου.
Πολυ καλη η ομιλια σου αλλα χωρις αντιστοιχεια για τετοια συζητηση ο συνομιλητης σου.Σε διακοπτει για να σε ρωτησει αν θα εχωμε συμμετοχη στο "θησαυρο του Αλη Πασσα".
Γραφω αποσπασματικα διοτι ταυτοχρονα βλεπω το βιντεο.
Η "προπορεια της Κυπρου σε σχεση με τηνΕλλαδα" ειναι δουλεια του Παπαδοπουλου με απλως συνεχιστη τον Χριστοφια.Και γιαυτο "τιμωρηθηκε" ο αποθανων μεσα απο την αρπαγη της σωρου του απο Τουρκους και πιθανως Ελληνες.
Πραγματι μπορει να φυγουν οι Τουρκοι και θα τους διωξουν οι ιδιοι οι Τουρκοκυπριοι οταν ξεκινησει η Ισραηλινο-Κυπριακη εξωρηξη.
Καστελοριζο=η αιχμη του δορατος της Ελλαδας.Πρεπει να μετατραπει σε σιδεροφρακτο.
Το ηθικο του κ. Νατσιου εχει "ξεπεσει" και οχι του Ελληνισμου,οπως λανθασμενα ανεφερε.
j
Το αρχαιο Μακεδονικο κρατος δεν τελειωνε στην Κερκινη αλλα ητανε και πολυ βορειοτερα,ανατολικοτερα και δυτικοτερα.Οι σκοπιανοι ηρθανε πολυ αργοτερα.
Για το Μακεδονικό κράτος έχεις δίκιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεωγραφικά όμως, η Μακεδονία δεν ξεπερνούσε την οροσειρά Βαρνούς-Βέρνον-Βόρας-Πίνοβο-Τζένα-Κερκίνη.
Υπάρχουν οι σχετικοί χάρτες.
κ. Σαββα, μια επισημανση. Η αίρεση Wahhabi (κ οχι εκδοχη του Αραβικου Ισλαμ) ειναι δημοφιλης μονο οταν συνοδευεται απο πακτωλους χρηματων της Σαπυδικης Αραβιας. Η Σαουδικη Αραβια έχει την αίρεση αυτη ως επισημο δογμα. Το Ισλαμ εχει 4 μεγαλες σχολες. Oι 4 μεγαλες σχολες θεολογιας του Ισλαμ ειναι οι εξης: Hanafi, Hanbali, Maliki, Shafi'i oσον αφορα τον κλαδο του Σουνιτικου Ισλαμ.Οι Τουρκοι, οπως κ οι Τουρκεμοι της Κεντρικης Ασιας, ανηκουν στην σχολη Hanafi. Ο Σιιτικος κλαδος εχει κ αυτος τις δικες του μεγαλες σχολες θεολογιας. Yπαρχει επισης μια αιρεση του Σουνιτικου Ισλαμ που λεγεται Salafi και προερχεται απο το "Salaf as-Saaleh"- "Οι Ευσεβεις Προγονοι. Αυτοι ειναι το ιδιο φανατικοι κ θρησκοληπτοι με τους Wahhabi. Οι Ταλιμπαν ειναι Salafi. Σπυρος
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιδηρούντιε 1:50 μ.μ., ποιά η διαφορά μεταξύ Κούρδων και Παλαιστινίων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ βάζεις στην ίδια μοίρα τους Ισραηλινούς με τους Κούρδους ως τα θύματα και τους Τούρκους με τους Παλαιστίνιους ως τους θύτες.
Πόσο σοβαρά να πάρουμε τα υπόλοιπα που γράφεις;;;
Τέτοιος...κασκαντέρ έχεις γίνει !!!
Πρόσεξε μη πέσεις ρε φίλε και σπάσεις τίποτα...
τζιμης
Συγχαρτήρια Σάββα! Κατάφερες να μάς κρατήσεις το ενδιαφέρον -όπως πάντα- χωρίς να πιείς ούτε ένα ποτήρι νερό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρτήρια Σάββα! Κατάφερες να μάς κρατήσεις το ενδιαφέρον -όπως πάντα- χωρίς να πιείς ούτε ένα ποτήρι νερό!
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Γ.Σ. 26 Ιανουαρίου 2011 1:50 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρες μάρες .... κι από την πόλη έρχομαι..
@ 26 Ιανουαρίου 2011 4:55 μ.μ.
>Καλα η κεφαλη σου αλλα καταμαυρο και το μουστακι σου στα 50 σου<
Αυτό είναι φυσικό, αφού το μουστάκι είναι τουλάχιστον κατά 18 χρόνια νεότερο από τα μαλλιά. :-)
- ΗΠΑ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΚΚ, Χαμάς/Χεζμπολάχ = τρομοκράτες.
- Τουρκία:
ΡΚΚ = τρομοκράτες,
Χαμάς/Χεζμπολάχ = απελευθερωτικά κινήματα.
- Ισραήλ:
ΡΚΚ = Απελευθερωτικό Κίνημα, Χαμάς/Χεζμπολάχ = τρομοκράτες.
- τζιμης:
ΡΚΚ, Χαμάς/Χεζμπολάχ = Απελευθερωτικά Κινήματα.
Γιατί μου φαίνεται ότι ο σωστός...είμαι εγώ ;;;
τζιμης
Αυτό είναι φυσικό, αφού το μουστάκι είναι τουλάχιστον κατά 18 χρόνια νεότερο από τα μαλλιά. :-)
ΑπάντησηΔιαγραφή26 Ιανουαρίου 2011 6:48 μ.μ.
Μεγαλε μουστακολογε αναλυτη.
Σε...βεβαιω οτι δεν εχουν σχεση αυτα που γραφεις με την ...φυση της τριχας και απο μια ηληκια και μετα η λευκανση και των δυο εξισωνεται.Α ρε Σαββα τι συζηταμε
για χαρη σου.
Συγχαρητήρια κ. Καλεντερίδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛίγα είπατε.
Μιλάτε όσο μπορείτε.
Μπουχτίσαμε από τους ανιστόρητους, τους απάτριδες, τους ριψάσπιδες, τους δολοπλόκους, τους προπαγανδιστές, τους προβοκάτορες.
Συγχαρητήρια και στο κανάλι και στον παρουσιαστή.
θα κανε κάποιος δημοσιογράφος καλύτερη παρουσίαση;
αυτοί είναι φάρα άτιμη χειρότερη απο τους διεφθαρμένους πολιτικούς
Είδα τη μισή εκπομπή, την υπόλοιπη αύριο. Εξαιρετική κουβέντα-ανάλυση με απλά κατανοητά λογιά. Κρίμα που δεν μπορούν οι πολλοί να απολαύσουν τέτοιο επίπεδο σε "μεγάλα" κανάλια πανελληνίως. Είστε μάλλον απαγορευμένη φωνή γιατί τσιγκλάτε τη σκέψη. Και αυτό είναι κακό. Από την άλλη, αν σας καλούσαν οι μεγάλοι θα έπρεπε να υποβιβαστείτε σε ένα παράθυρο δίπλα ίσως σε αυτό του Βαλιανάτου ώστε η όποια γεωπολιτική ανάλυση της εκπομπής γίνει να έχει και το "ανάλογο" κύρος. Χώρια τους γνωστούς παράλληλους μονολόγους και τα διαφημιστικά "breaks" (εις την τηλελληνιστική) που θα έπρεπε να υποστούμε. Ίσως λοιπόν καλύτερα στα μικρά κανάλια ώστε να σας ακούν αυτοί που θέλουν να "ακούσουν". Να είστε καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠ.Σοροπίδης
Συγχαρητήρια ΄Σάββα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πιό χτυπητά κρατείστε: 13% ΜΟΝΟ έχουν δικαίωμα εκμετάλλευσης στο Αιγαίο οι Τούρκοι και 87% ΕΜΕΙΣ.
Το Καστελλόριζο, είναι το "καρφί του Χότζα" -αν δεν ήταν, η Τουρκία θα μπορούσε να προσπαθήσει να εκμεταλευτεί τον "ενδιάμεσο θαλάσσιο διάδρομο", αλλά τώρα δεν μπορεί!! (Οπότε τα περί κάθετης γραμμής βάσει 25ου παραλλήλου σχέδια, της χαλάνε.. ΄λόγω ειδικής θέσης του Καστελόριζου μάλλον)
Με τον Τούρκο, δεν συμφέρει ποτέ να διαπραγματεύεσαι όταν είσαι ευάλωτος. Μόνο από θέση ισχύος ή όταν πατάς γερά. Γιατί η Τουρκία τρέφεται κυρίως από ευάλωτους-μας το έχει χιλιοαποδείξει.
Να είσαι καλά Σάββα -μας ανεβάζεις το ηθικό. Φιλικά, Ελίνα
Ελίνα
ΑπάντησηΔιαγραφή-από τον 25ο μεσημβρινό και ανατολικά, εντός του FIR Αθηνών
-
όχι παράλληλο
Ιαπετός
Σωστός Ιαπετέ, ευχαριστώ. Ελίνα
ΑπάντησηΔιαγραφή