21/8/11

Η Ρωσία διακόπτει μια πτήση του νέου αόρατου μαχητικού αεροπλάνου T-50

ΜΟΣΧΑ - Ένα πρόβλημα στον κινητήρα ανάγκασε τη Ρωσία να διακόψει την Κυριακή την απογείωση  του αόρατου αεροσκάφους Souhkoï T-50, νέου μαχητικού πέμπτης γενιάς, σε επίδειξη του Διεθνούς Σαλονιού Αεροναυπηγικής στο Maks, κοντά στη Μόσχα, δήλωσε μια εκπρόσωπος τύπου του σαλονιού. 

Η εκπρόσωπος είχε δηλώσει αρχικά ότι το αεροσκάφος είχε κάνει αναγκαστική προσγείωση, και μετά αναθεώρησε αυτή την πληροφορία.

 Ο πιλότος του T-50 διέκοψε  την απογείωση λόγω τεχνικής βλάβης, δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο η εκπρόσωπος του σαλονιού στο Zhukovsky, στα περίχωρα της ρωσικής πρωτεύουσας. 

Σύμφωνα με το Ρωσικό Συγκρότημα Αεροναυπηγικής Κατασκευής (ΡΣAK), ένα πρόβλημα στο δεξιό κινητήρα του αεροπλάνου θα ήταν η αιτία του συμβάντος. 

Εμπειρογνώμονες θα εξετάσουν την ακριβή αίτια αυτής της βλάβης, υπογράμμισε η εκπρόσωπος σημειώνοντας ότι δεν προβλεπόταν άλλη πτήση του T-50 στη διάρκεια του σαλονιού Maks που λήγει την Κυριακή μετά από έξι ημέρες έκθεσης.

Ένα αεροπλάνο αυτού του τύπου είχε κάνει την πρώτη πτήση δημόσιας επίδειξης στον ουρανό του Zhukovsky την Τετάρτη, με την ευκαιρία της επίσκεψης στο σαλόνι του Ρώσου πρωθυπουργού Βλαντιμίρ Πούτιν. 

Το T-50, καρδιά του προγράμματος εκσυγχρονισμού του ρωσικού στρατού που υστερεί τεχνολογικά από τη Δύση, θα μπορούσε να στοχεύει σε φιλόδοξη αγορά 1.000 αεροσκαφών, εκ των οποίων περισσότερα από τα μισά για εξαγωγή, σύμφωνα με το ΡΣAK.

Αυτό το μονοθέσιο αεροπλάνο το οποίο πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση στις  29 Ιανουαρίου 2010 στο Komsomolsk (στο ποτάμι Αμούρ) στη ρωσική Άπω Ανατολή, προγραμματίζεται να ενσωματωθεί στη ρωσική Πολεμική Αεροπορία από το 2016, σύμφωνα με τους αξιωματούχους. 



Πηγή: Romandie News

1 σχόλιο:

  1. Και εάν μπορούσατε να μας εξηγήσετε για ποιό λόγο ειναι το Τ50 υποδεέστερο των Δυτικών αεροσκαφών...; Μήπως οι Δυτικοί έχουν κατασκευάσει κάποιο πρωτότυπο α-φος 5ης γενιάς και δεν το ξέρουμε...; Μήπως τα F22 καθώς και τα Typhoon αντιμετωπίζουν προβλήματα με το σύνολο των υποσυστημάτων τους και για αυτό το λόγο οι μέν Ευρωπαίοι που τα έχουν προμηθευτεί κάνουν κανιβαλισμό για να διατηρήσουν κάποιο μικρό αριθμό α-φών εν ενεργεία, ενώ οι Αμερικάνοι ξοδεύουν δισεκατομμύρια για επισκευή και αναβάθμιση...; Και επαναλαμβάνω: ΚΑΝΕΝΑ απο τα αεροσκάφη εν ενεργεία ή υπο ανάπτυξη στον Δυτικό κόσμο δεν ειναι 5ης γενιάς... Και το κατα πόσο ειναι τεχνολογίας stealth και αυτό τίθεται εν αμφιβόλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.