28/8/12

ΟΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΟΚ – Ε.Ε. ΚΑΙ Η ΑΦΡΟΝΗ ΡΑΘΥΜΙΑ ΜΑΣ

το Νέστορος Νικηφορίδη
 1980. πογραφές στό Ζάππειο. Κόκκινα χαλιά καί λιμουζίνες.  Εσοδος τς λλάδος στήν Ερωπαϊκή Οκονομική Κοινότητα (ΕΟΚ) από 1-1-1981. Τάχατες,   λλάδα ερισκε πί τέλους τήν θέση της μεταξύ τν "πολιτισμένων θνν" τς Ερώπης.  Τάχατες Δημοκρατία μας θά ταν  πλέον ξασφαλισμένη ναντι  πάσης κτροπς.  Τάχατες θα νήκαμε πλέον καί μες  ς τομα σέ μία ερύτερη πανευρωπαϊκή κοινωνία, μέ δυνατότητες ναπτύξεως τν ποιων προσωπικν ρετν μας.  πρόκειτο νά νωθομε λοι ο Ερωπαϊκοί λαοί σέ να νιαο  θνος! 
Χωρίς πολέμους πλέον στήν "γηραιά πειρό", χωρίς πλέον ποικιοκρατίες, μία Ερώπη ς παράγων παγκόσμιας σταθερότητας καί λπίδας!  Μάλιστα, τάχατες πέκειτο ληθινή, πολιτική νωσις τς Ερώπης,  ποία θά ξασφάλιζε πό μόνη τήν παρξή της  τά νατολικά σύνορά μας ναντι τς πιθετικότητος τς Τουρκίας  πού ετε θά ξευρωπαϊζόταν σταδιακς, ετε  θά μενε στό στάδιο τς οκονομικς συνεργασίας μέ τήν Ερώπη. Τά βόρεια σύνορά μας δη  τά ξασφάλιζε το ΝΑΤΟ, συμφωνία τς Γιάλτας  καί παγκόσμια σορροπία –"το τρόμου".  
Ο ντιρρήσεις  στήν νταξή μας στήν ΕΟΚ σαν τελείως κτός κλίματος:  δεολογικές καί διά τοτο ξυλίνης γλώσσας, ο προβαλλόμενες ντιρρήσεις τς τότε ριστερς.  Δημαγωγικές  καί διά τοτο καταφανς ψευδες καί νειλικρινες ο  ντιρρήσεις το τότε ΠΑΣΟΚ, πως λλωστε πιβεβαίωσε τό διο μέ τήν νοδό του στήν ξουσία. Καί  ξ ρισμο περιθωριοποιημένες στα ΜΜΕ καί ν πολλος γνωστες ο  κ βαθέων ντιρρήσεις φωτισμένων ρθοδόξων χριστιανν  πως το πισκόπου Φλωρίνης Αγουστίνου Καντιώτη.
εσοδός μας στήν  ΕΟΚ, σέ συνδυασμό μέ τό νεοφανές φαινόμενο το Κράτους-ΠΑΣΟΚ, εχε ς ποτέλεσμα –  πέραν τν θεσμικν μέτρων διαλύσεως τς χώρας, πως εσαγωγή τς ναξιοκρατίας στίς προσλήψεις δημοσίων παλλήλων καί στίς πιλογές Νομαρχν (πόλυτη κομματοκρατία) -  τήν χαλάρωση καί ΡΑΘΥΜΙΑ, σέ λα νεξαιρέτως τά πεδία: 
Α) Οδείς λόγος πλέον περί κινδύνων! Πάς κινδυνολογών, ναθεματιζέσθω! Κίνδυνοι; Οτε στά ΜΜΕ, οτε στόν δημόσιο λόγο!  συχη λοιπόν συνείδηση, κόμη καί γιά τά πρόσφατα δεινά πού γκυμονοσαν καί γκυμνονον κινδύνους: Τάχατες, Κύπρος ταν "μακρυά" . . . δη πρό το 1980! μενε κίνδυνος πό τήν Τουρκία, πού θά βαινε μειούμενος καθώς λλάδα θά πρόκοβε μεταξύ τν μεγάλων Ερωπαϊκν κρατν....!  ρα, ο λληνοτουρκικές σχέσεις, μποροσαν νά ποβαθμισθον στήν κοινή γνώμη, σέ να μιγς τεχνικό θέμα:  τέρμονες συζητήσεις περί τς βελτιώσεώς τους... Λησμονημένοι λοιπόν πό τό κράτος μας ο  γενναοι στρατιτες μας πού μύνθηκαν στήν Κύπρο ναντίον τν τούρκων, στε νά βάλουν μυαλό ο πόλοιποι, και νά μήν  προτάσσουν τήν πατρίδα έναντι τς τομικς  τους πιβίωσης  - Χωρίς συντάξεις κόμη καί σήμερα ο οκογένειες τν στρατιωτν θυμάτων μας στήν Κύπρο!    Καί κενος  πιλότος πού γιά νά μην τόν καταρρίψουν τά τουρκικά εροσκάφη πάνω πό τό Αγαο, ναγκάθηκε νά βάλ πρτος καί νά καταρρίψ τό τουρκικό εροσκάφος, πλήρωσε μέ τήν πηρεσιακή δυσμένεια τν γραικύλων τό τι πραξε τό καθκον του καί στέρησε δύο καί πλέον τη πό δωρεάν κπαίδευση τούς τούρκους πιλότους, πού φοβονταν νά βγον πάλι στό Αγαο.  Δέν εχε καταλάβει τι γιά τίς νάγκες το ΝΑΤΟ, ο εκονικές ερομαχίες πηρετοσαν στοχευμένα (καί πηρετον) τήν κπαίδευση τν τούρκων πιλότων πό τούς καλλίτερούς τους  λληνες πιλότους, πρός βλάβη τν θνικν συμφερόντων μας στό Αγαο.  Τό ποιός εναι κίνδυνος, ρα, δέν νκε πλέον στήν ρμοδιότητα τς  λληνικς πολιτικς γεσίας!  Ατή, ντιμετώπιζε ς μόνο κίνδυνο, τό νά ναλάβει φυσική στρατιωτική γεσία νά προσδιορίσ ατή, αθεντικά μέ καθοριστικό τρόπο, τούς θνικούς κινδύνους - φο ατό συνεπάγεται, στω σέ κάποιο βαθμό, καθοριστικό λόγο τς φυσικής στρατιωτικς γεσίας καί γιά τίς ξωτερικές σχέσεις τς χώρας, καθώς  καί, σέ ριακές καταστάσεις, γιά τό σωτερικό πολιτικό σκηνικό .  Γι' αυτό φαίνεται κούγαμε πάλι καί πάλι γιά αθαίρετες κρίσεις στήν πιλογή τς γεσίας το στρατεύματος! Διότι ατές γίνονταν προδήλως τσι, στε νά ποκλείεται κάστοτε φυσική γεσία  τν ξιωτέρων, καί να προκρίνονται  νθρωποι μέ διοσυστασία σο γίνεται περισσότερο νδοτική σέ πιέσεις, καί  - ασχρόν στί καί λέγειν  - μέ συγκεκριμένη κομματική τοποθέτηση.  Περί κινδύνων καί δή θνικν λόγω μεταναστν, μόνο ψίθυροι πιτρέπονταν. κόμη καί σήμερα, που ατοί ο θνικοί καί κοινωνικοί κίνδυνοι εναι μεσοι, παγορεύεται λεύθερη νημέρωσις καί λεύθερη κφρασις γνώμης περί τν κινδύνων ατν. Ο δημοσίως δικαιλογημένα κινδυνολογοντες, δέν λογοκρίνονται πλς, λλά ποκλείονται προληπτικς πό τά ΜΜΕ. δικτατορία τν μεγάλων ΜΜΕ φροντίζει μέ θρησκευτική ελάβεια γιά τήν τήρηση τς ν λόγ παγορεύσεως. 
Β) χαλάρωση καί ΡΑΘΥΜΙΑ που νέσκυψε στήν λλάδα μετά τό 1981, γγιξε σχεδόν μέσως τήν στορική μας μνήμη.  Πολλοί πό μς κυττάζανε πλέον μόνο μπροστά, καί μέ μόνο κριτήριο τήν μπειρία το "δ καί τώρα".  φο δέν πάρχουν πλέον ρατοί κίνδυνοι γιά τό θνος, τί νόημα χει θνική μνήμη;  Μπορον πλέον ο μαθητές νά πομανθάνουν τό νόημα τν θνικν πετείων, νά τονίζεται  τό νόημα τς ερήνης, ς τάχατες τό βαθύτερο νόημα τν γώνων γιά έθνική πελευθέρωση γιά μυνα κατά τν  ταλν το Μουσολίνι καί τν Γερμανν το Χίτλερ.  _ Ο μαθητές, μόλις 10 χρόνια μετά πό τήν εσβολή τν τούρκων στήν Κύπρο, περί το 1984-1985 ρχίζουν να τελον σέ σύγχυση γιά τό τί ορτάζουμε  τήν 28η κτωβρίου καί τί τήν 25η Μαρτίου.  _Τό νόημα τν πολιτικο-κοινωνικν θλιβερν πετείων πως τς ξεγέρσεως καί τν θυμάτων το Πολυτεχνείου, παίρνει τό προβάδισμα, λλά τοτο χωρίς άναφορά στήν πραγματικότητα:  Ο περισσότεροι μαθητές νομίζουν, κόμη καί σήμερα, τι πτσις τς δικτατορίας χει ς κυρία καί δή μεση ατία τήν ξέγερση τν φοιτητν το Πολυτεχνείου! _  28η κτωβρίου μεταβάλλεται σέ ορτή χι θνική, λλά πολιτική!  Τάχατες πολεμήσαμε ναντίον το ναζισμο καί το φασισμοΔΕΝ εναι  μως ληθές τι ο λληνες πολεμήσαμε τό 1940 κυρίως ναντίον το φασισμο καί το ναζισμο, λλά πολεμήσαμε ναντίον τν κατακτητν ταλν καί Γερμανν, πού συνέβη νά  χουν τήν ποχή κείνη καθεσττα ναζισμο καί φασισμο. Τό διο θά πολεμούσαμε –καί θά πολεμήσουμε ν χρειασθ - καί ν συμβ νά χουν καθεσττα δημοκρατίας ο πίδοξοι κατακτητές μας, καί νά χουν ς μέσο πολέμου τήν οκονομική ποταγή, πως σήμερα.  _ 25η Μαρτίου γινε προσπάθεια νά μεταβληθ σέ ορτή γιά τήν τάχατες κοινωνική ξέγερση τν προλετάριων λλήνων ναντίον τν κοτσαμπάσηδων.  ποτυχούσης τς τοιαύτης στορικς παραποιήσεως, νέα πιχειρήθηκε:   25η Μαρτίου σηματοδοτε  γώνα γιά "ελευθερία"  , λλά ποφεύγεται λοένα περισσότερο κάθε ναφορά στό τι πρόκειται γιά θνική πελευθέρωση πό τόν βάρβαρο τουρκικό ζυγό.  Ο τορκοι  δέν πρέπει να θιγον...!  δέα το θνους  θά νίσχυε τόν θνικισμό. . .Γιατί λα ατά τά τραγικά σφάλματα, τα συγχρόνως ξια γέλωτος;  Διότι,  τάχατες, δέν πάρχουν κίνδυνοι, ούτε γιά τό θνος μας, οτε πό τούς τούρκους, οτε γιά τήν κοινωνία μας. Μόνοι "πολιτικς ρθοί"  κίνδυνοι:  Δεξιά γιά τήν ριστερά, καί ριστερά γιά τήν Δεξιά! Γνωστά καί χιλιο-επωμένα πράγματα - Χαλαρστε λοιπόν "νεοέλληνες"!
Γ) χαλάρωση καί ΡΑΘΥΜΙΑ, πό τήν νταξή μας στήν ΕΟΚ καί μετά, έλέ κοματικς έντάξεως στό ΠΑΣΟΚ ρχικς, καί στερα νεξαρτήτως ατς, γίνονται τό θεμελιδες χαρακτηριστικό τς λληνικς Διοικήσεως καί τς ερείας ("main stream") κοινωνίας. τόσο πολύτιμη γκράτεια, πού χαρακτήριζε λη τήν ζωή το θνους μας ς ξία, ς ρετή, λλοτε ναγκαστική καί λλοτε κατά προαίρεση, καί πιμέλεια, φιλοπονία, τιμιότητα, σεβασμός το νωτέρου, θυσία γιά τήν πατρίδα άν χρειασθ, ερότητα σέ κδηλώσεις τς ζωής μας, τό πρότυπο τς γιότητας, χλευάζονται εθέως τίθενται στό περιθώριο. πό τούς πάντες στά ΜΜΕ καί στον δημόσιο λόγο - μέ λάχιστες ξαιρέσεις πού σύντομα πομονώνονται καί περιθωριοποιονται τεχνητς - καλλιεργεται δέα μις φαντασιακς, μις ετυχισμένης καί σφαλος, λλάδας, πού πολαμβάνει καί βόσκει σάν μέριμνη γελάς, τά πτά λικά φέλη τν πιδοτήσεων τς ΕΟΚ! τελευταία, μέ συστηματική πιμέλεια ποπτεύει τήν δια ποχή χρες πως Γαλλία μήπως χρησιμοποιηθον ο πιδοτήσεις ατές καταχρηστικς γιά χρηματοδότηση μή δικαιούχων: θυμμαι τίς γαλλικές φημερίδες τς δεκαετίας του 1980. 'Αλλά στήν λλάδα, τάχατες, δέν μπορε ΕΟΚ νά προβ σέ ποτελεσματικούς λέγχους! Μο λεγε συνάδελφος που πηρετοσε σέ πουργεο μας τότε, τι ρχονται πό τήν ΕΟΚ γιά λεγχο γιά τίς κρητικές μπανάνες γιά τίς ληές, καί τούς;"κοροϊδεύουμε" μέ τραπεζώματα! Κανείς κ τν φερομένων ς ρμοδίων δέν ντιλαμβάνεται τι πρόκειται γιά στοχευμένη πολιτική τς "Ερώπης", τι μς θίζουνε στήν καλοπέραση καί στήν ρπαχτή χι μόνο ο ντόπιοι πού κυρίως πωφελονται καί μαζί τά τρνε, λλά καί ο ληθινοί κύριοι τς Ερώπης, πού χουν βάλει πλώρη νά κμεταλλευθον μιά μέρα τήν διαφθορά στό λληνικό κράτος καί στήν λληνική κοινωνία. ΔΙΟΙΚΗΣΗ, στέλνει παλλήλους μας για τήν ψήφιση κανονισμν καί δηγιν στίς Βρυξέλλες καί ΡΑΘΥΜΙΑ τους θριαμβεύει καί κε. Ψηφίζεται χωρίς οσιαστική λληνική συμμετοχή πό τούς ρχοντοχωριάτες ερωλιγούρηδες που ποστέλλονται, ,τι χει τοιμάσει γραφειοκρατία τν Βρυξελλν γιά τίς μεγάλες πιχειρήσεις τν βορείων χωρν. ποτέλεσμα; γροτικά προϊόντα εσρέουν νεμπόδιστα πλέον στήν λληνική άγορά καί σέ ντάλλαγμα πουλμε, χι βέβαια μες, λλά λλη Ερώπη, μηχανήματα στόν τρίτο κόσμο χωρίς εσαγωγικούς δασμούς στίς χρες το τρίτου κόσμου. Ο συνθκες "Λομέ" δεσμεύουν λέει καί τό λληνικό κράτος, ν καί συμφωνήθηκαν πό τήν πιτροπή τς ΕΟΚ μέ κπροσώπους τν χωρν το τρίτου κόσμου, καί παρά τό τι τό λληνικό Κοινοβούλιο οδέν γνωρίζει πλήν τν σχετικν νημερώσεων πό πουργούς, άν καί φ' σον ρωτντο. Σέ ντιστάθμισμα, λαμβάνουμε ν τέλει ψίχουλα: τά λοκληρωμένα μεσογειακά προγράμματα, μέ πολιτική παρέμβαση κορυφς το νδρέα Παπανδρέου, πού πιστρέφει θριαμβευτής στήν ταλαίπωρη λλάδα, διότι προέβαλε βέτο, στε νά άντισταθμίσ λίγο καί γιά βραχύ χρόνο τίς λοιπές δυσμενες συνέπειες σων δη χουν συντελεσθ καί συντελονται καθημερινά σέ βάρος τν συμφερόντων μας. ΡΑΘΥΜΙΑ τς Διοικήσεως καθίσταται πλέον πικίνδυνη, δη πρό το τέλους τς δεκαετίας του 1980:  δυνατε νά προστατεύσ τούς λληνες παραγωγούς χι μόνο ναντι το νταγωνισμο πό τίς χρες το τρίτου κόσμου, λλά καί ναντι τν κλεπτν ντός τς ΕΟΚ, πού παίρνουν καί συσκευάζουν τό λληνικό λάδι γιά ταλικό καί δη στίς μέρες μας γιά ... γερμανικό!  Παίρνουν ο ταλοί τίς πιδοτήσεις μας, καί ο Γερμανοί μς πουλνε τό λάδι μας συσκευασμένο πό ατούς καί σέ πολλαπλάσια τιμή. δέ λληνική Διοίκηση φροντίζει γιά τήν...γεία μας καί συνιστ μέ διαφημίσεις νά γοράζουν στίς πόλεις συσκευασμένο τό λάδι, διότι λλοχεύει κίνδυνος νά εναι νοθευμένο ν  γορασθ π' εθείας πό τόν παραγωγό. Παράνοια! Συνθήματα το νέου θους, πού ατονομεται πλέον πό τά κόμματα: 1) χ δελφέ!  2) ποιος άνακατεύεται μέ τά πίτουρα, τόν τρνε ο κότες, 3) Δέν θα πάρχει γιά πολύ κρίση, κάτι θά γίνει, θά βγονε ο λλοι ο ίδιοι, καί θά πμε καλλίτερα, 4) ν γίνει πόλεμος, θά πιτεθ στήν Τουρκία Ρωσσία, δέν χρειάζεται μες νά νησυχομε τόσο πολύ, 5) φο σέ μς δέν χει χτυπήσει πολύ κρίση, γιατί νά σκμε; θά περάσει, 6) Τό βλέπουμε τι μς λένε ψέμματα, λλά δέν μπορομε νά μήν τά πιστέψουμε γιατί θά πάθουμε χειρότερη κατάθλιψη, 7) γώ θά βγάλω τό φίδι πό τήν τρύπα; Τά συνθήματα ατά, πό τήν κοινωνία καί τήν Διοίκηση τς ΡΑΘΥΜΙΑΣ, χουν περάσει μλλον σέ σοβαρό βαθμό καί στήν πολιτική γεσία: λπίζει στήν Ερωπαϊκή νωση!!!
Δ) δ πρέπει νά γίνει μία διευκρίνιση, λίγο φιλολογική, γιά νά ξέρουμε λίγο σέ τί παγίδες πέφτει ποιος νεργε μόνο πρακτικά καί νόητα διοτελς, πως δυστυχς δηγήθηκε νά γίν λληνικός λαός πού οσιαστικά στερήθηκε πί  30 χρόνια τώρα τήν κλασσική του παιδεία: Στήν συντομογραφία ΕΟΚ, λέξη Κοινότητα, Community Communaute Gemeinschaft, χουν τό διο νόημα πως καί στά λληνικά. ξυπάκούεται τι θά πάρχ λληλεγγύη μεταξύ τν μελν τς διας Κοινότητας. τι θά πάρχ μάλιστα καί ΚΟΙΝΗ ντίληψη, μία ΚΟΙΝΩΝΙΑ, να θνος ργά γρήγορα... λλά, στόν ρο Ερωπαϊκή νωση,  λλα καταλαβαίνουμε μες καί λλα ο δυτικο-ερωπαοι. Σέ μς, νωση, εναι κάτι σαφς μεζον σέ σχέση μέ τήν πλ κοινότητα. Εναι ντολογική νωση, σύζευξη, γάμος, πως ταν τό άνδρόγυνο νώνεται μέ τά δεσμά το γάμου, πως κκλησία καί σέ μικρογραφία της κάθε ρθόδοξη κοικότητα, πού εναι να σμα, σμα Χριστο: "...να πάντες ν σιν...". λλά στήν στορία τς φεουδαρχίας τς δυτικς Ερώπης, "νωση" UNION σημαίνει νωση βασιλέων πριγκήπων εγενν πό κοινά συμφέροντα γιά τήν διεξαγωγή νός πολέμου πό κοινο, μις κοινς πολεμικς πιχειρήσεως. Ατά μεταξύ φορέων δημοσίας ξουσίας, που εναι καί τό πίο καθοριστικό γιά τό τί σημαίνει νωση στό γλωσσικό ασθημα τν λαν τν χωρν ατν. Γίνεται βέβαια καί λόγος γιά ργατική νωση (Labor Union, κ.λ.π.), λλά ατή ναφέρεται σέ τομα πού γωνίζονται γιά κάτι κοινό, και πού δέν γίνονται ντολογικς να μέ τήν προπαρατεθεσα ρθόδοξη χριστιανική ννοια. Γίνονται μιά γροθιά, ναί, σως, λλά παραμένουν τομα κινούμενα πό τήν σύμπτωση τν συμφερόντων τους. Εναι περί Ερώπης τν λαν ντίληψη τς ριστερς, λλά δέν εναι πραγματική Ερωπαϊκή νωση ατή, εναι τό περί μις μελλοντικς Ερώπης ραμα τς ριστερς. που, νότητα, εναι σέ κατάσταση χι ντος, λλά νέργειας (κοινς), δράσεως (συντονισμένα), ποτελέσματος (κοινς πωφελος). Πρόκειται γιά μία νότητα ς σύμπτωση θελήσεων καί πάντα ν δυνάμει, μη θεσμοθετούμενη καί μή δυνάμενη να θεσμοθετηθ, νίκανη ξ ρισμο νά κυβερνήσ χωρίς νά λλοιωθ ες τά ξ ν συνετέθη.  Σίγουρα άρα, δέν χουμε οτε τέτοια ριστερή "Ερωπαϊκή νωση". χουμε λοιπόν Ερωπαϊκή νωση "εγενν-φεουδαρχν" τς οκονομίας, σύμφωνα μέ ,τι καταλαβαίνει μέσος γάλλος, γγλος, γερμανός. λλά στά λληνικά καταλαβαίνουμε τι εμαστε νταγμένοι σέ μία ντολογική νότητα λαν, θνν, δημοκρατικν μάλιστα, καί τι σέ ατά τά θνη εναι ατονόητη λληλεγγύη μεταξύ τους, παρά τίς δυσλειτουργίες πού προέρχονται πό τόν χρο τς οίκονομίας καί τν αγορν! Τό τί δούλεμα μς κάνουνε ο Ερωπαοι ξιωματοχοι, πάνω σέ αύτήν τήν παρανόηση, δέν περιγράφεται! Παίζει σέ λα τά κανάλια τελευταα. νας μς φοβίζει μιλντας μας γιά ποχρεώσεις πού ναλάβαμε γιά νά μείνουμε στήν φεουδαρχικο-οκονομική Ερωπαϊκή νωση, καί λλος μς γλυκαίνει - ξέροντας τι μετά τήν τρομοκράτησή μας τείνουμε νά πιστεύουμε τά ψέμματα – λέγοντάς μας τι θέλουνε νά μς κρατήσουνε στήν νωμένη ντολογικά "ες ν", Ερωπαϊκή νωση! 
γιος Μάρκος Εγενικός, σέ κείμενό του πού γραψε γιά τήν  λωση τς Θεσσαλονίκης τό 1430 μ.Χ. πό τούς Τούρκους, ξετάζει ποιά εναι κύρια ατία πού Θεός πέτρεψε καί φθάσαμε ς κε, μόρφωτοι καί βάρβαροι τορκοι, νά ποδουλώνουν κατά πολύ νώτερούς τους Ρωμηούς.  νώτερους καί πό ποψη παιδείας καί πό ποψη ρετς. Τό ατιο πού βρίσκει εναι συγχρόνως καί πνευματικό καί πολύ "κοσμικό": Εναι ΡΑΘΥΜΙΑ. Πνευματική ραθυμία στά τς πίστεως, στήν γάπη δηλαδή το Χριστο και στήν κτέλεση τν ζωοποιν ντολν του (βλέπε: γκράτεια, φιλοπονία, φιλοπατρία, φιλαδελφία, πιμέλεια, τιμιότητα, θυσία γιά τόν Χριστό καί γιά τήν πατρίδα). Ατή πνευματική ραθυμία φέρνει φυσικ τ λόγ τήν γενική ραθυμία στά τομα καί στήν κοινωνία, τήν ραθυμία το "χ δελφέ!" καί το  "γώ θά βγάλω τό φίδι πό τήν τρύπα;".  
Γιά νά παύσ ραθυμία, χρεάζεται σκληρή ποδούλωση, πως στήν Θεσσαλονίκη το 1430, μετάνοια καί λλαγή πλεύσεως σέ λα τά θέματα τς ζως - ρχς γενομένης πό τήν μετά σθένους νατροπή τς δικτατορίας τν μεγάλων ΜΜΕ πού παραπλανον σταθερά στά πάντα, καί πηρετον σχεδόν κατάπαυστα, μέ τίς πάσης φύσεως ντιστροφές καί διαστροφές τους, τόν  πνευματικό σκοτισμό λόκληρης τς κοινωνίας. ν λυθ τό πρόβλημα ατό καί διώξουμε τήν ραθυμία, θά λυθ καί τό μεταναστευτικό καί τό οκονομικό πρόβλημα σύντομα, θά ρχίσουν δέ νά βρίσκουν τόν δρόμο τους καί τά θνικά θέματα. 

1 σχόλιο:

  1. Συμφωνώ με τον γράφοντα αλλά θέλω να τονίσω ότι η συμφορά ξεκίνησε απο την εμπλοκή των Ελλήνων σε εμφύλιο διαμάχη που ταλάνισε την Ελλάδα τουλάχιστον 5 δεκαετίες,έγινε συστηματική το 1974 με την μεταπολίτευση απο τον εθνάρχη,αυτόν ντε που εύρισκε την Κύπρο μακριά μας,που το 1976 έκλεισε τον όμιλο Ανδρεάδη και έτσι εξασφάλισε την αποχή των ξένων επενδυτών απο την Ελληνική επιχειρηματικότητα την κατάργηση της Ελληνικής //ΚΑΛΜΑΛΙΝΗΣ- ΑΛΓΚΟΝ// ΓΙΑ ΝΑ ΠΆΕΙ ΚΑΛΆ Η ΜΠΆΓΙΕΡ με την ασπιρίνη της,το ξερίζωμα των αμπελιών για να το έχουν μονοπώλειο οι Φραγκολεβαντίνοι και μετά ανέλαβε ο αγπ αυτό το αστέρι που όμοιό του δεν έχει ξαναδεί η Ελληνική πολιτική σκηνή έκανε τον ΟΑΕ τάχα για να σώσει τις στρατηγικές βιομηχανίες και το άλλο αστέρι ο Αρσένης έβαλε όλες τις προβληματικές επιχειρήσεις της κουτσής μαρίας,παράλληλα οι συνδικαλιστάρες με την βοήθεια του Νο 1264/82 έβγαλε σε απεργιακούς αγώνες τους εργαζόμενους πάρα πολλών επιχειρήσεων και το σκηνικό εθύμιζε τον εμφύλιο 1944-1949,μετά ο Κοσκωτάς με τα πάμπερς μετά το πακέτο Ντελόρ που μόνο για επενδύσεις δεν δώθηκε αλλά σε αυξήσεις Δ Υπαλλήλων και συντάξεις και τέλος πάντων έγιναν πράγματα και θαύματα και φθάσαμε εδώ.
    Οι τραπεζίτες έξασφάλισαν δύο κόμματα για την εξουσία και τα υπόλοιπα για αντιπολίτευση και ο λάος ζει το δράμα να μην υπάρχει κόμμα για να διοικήσει την Ελλάδα με κριτήριο το συμφέρον του λαού.
    Και κάτι άλλο πολύ σημαντικό,ο Ελληνικός λαός έχει μία κολτούρα ανθρωποκεντρική που δεν ταιριάζει με την υλιστική θεώρηση της κουλτούρας των φραγκολεβαντίνων η οποία θέλει την Ελλάδα ζητιάνα,υπάρχουν πολλά ιστορικά δεδομένα για την στήριξη αυτών που λέγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.